Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi a1 tfsi 1.2
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Audi a1 tfsi 1.2
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    48
    154
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andrewk last edited by

      Τι γνωμη εχετε για το μικρο audi??Εχει παρα πολυ χαμηλη καταναλωση και ο 1.2 turbo κινητηρας το παει μια χαρα..Μαζι με αποσυρση στην βασικη εκδοση κανει γυρω στα 15.300..Κατα την γνωμη σας αξιζει??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andrewk last edited by

        Τι γνωμη εχετε για το μικρο audi??Εχει παρα πολυ χαμηλη καταναλωση και ο 1.2 turbo κινητηρας το παει μια χαρα..Μαζι με αποσυρση στην βασικη εκδοση κανει γυρω στα 15.300..Κατα την γνωμη σας αξιζει??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andrewk last edited by

          Τι γνωμη εχετε για το μικρο audi??Εχει παρα πολυ χαμηλη καταναλωση και ο 1.2 turbo κινητηρας το παει μια χαρα..Μαζι με αποσυρση στην βασικη εκδοση κανει γυρω στα 15.300..Κατα την γνωμη σας αξιζει??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fiestaros last edited by

            Ο χρήστης andrewk έγραψε:
            Τι γνωμη εχετε για το μικρο audi??Εχει παρα πολυ χαμηλη καταναλωση και ο 1.2 turbo κινητηρας το παει μια χαρα..Μαζι με αποσυρση στην βασικη εκδοση κανει γυρω στα 15.300..Κατα την γνωμη σας αξιζει??

            Aπλά θα έχεις πολύ φτωχό εξοπλισμό(ακόμα και ένα hyundai i20 των 12000€ έχει καλύτερο εξοπλισμό,δε λέω ότι είναι καλύτερο ).Δηλαδή ένα ibiza sc fr dsg πόσο παραπάνω βγαίνει με απόσυρση ?Και στην ουσία παίρνεις ένα αυτοκίνητο με ίδια μηχανικά μέρη,σαφώς καλύτερες επιδόσεις(χωρίς να καίει παραπάνω λόγω 7ης σχέσης του dsg,άντε κανένα λίτρο παραπάνω),πιο πλούσια εξοπλισμένο και σου μένει και το dsg που είναι πολύ εύχρηστο για πόλη και όχι μόνο .Η τιμή του α1 αυτή δεν είναι κακή(για πρεμιουμ),αλλά και πάλι..Έστω ibiza 1.2 tsi(με 105 και όχι 85 όπως του α1) sport dsg και τιμολογιακά σε παίρνει να βάλεις μέχρι ηλιοροφή ή xenon

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fiestaros last edited by

              Αν σε ενδιαφέρει αποκλειστικά κάτι πρέμιουμ και ξεχωριστό για κοιτα κατα alfaromeo.gr στο alfa gain έχει κάτι mito(π.χ. 105 dinstictive με 15700 με απόσυρση και έχεις και start-stop και σύστημα dna) με σούπερ τιμές.Μια 105 ή αν μπορείς multiair 135 ποιο καλές επιλογές από το Α1.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                audipassion last edited by

                Καλή σχετικά επιλογή χαμηλή κατανάλωση τέλη , είναι σβέλτο οικονομικό και καλοφτιγμένο εν ολίγοις , τώρα με το ibiza πρακτικά δεν υπάρχει σύγκριση άλλο αμάξι πιό γρήγορο αρκετά και με περισσότερα έξτρα αλλά χάνει σε άνεση και ποιότητα και εικόνα εσωτερικού ( το μεγαλύτερο μείον του συγκεκριμένου αμαξιού για εμένα ) ρίξε μια ματιά σε ΜΙΤΟ ΜΑΙR 105 αλλά και ds3 1,6 120 hp και mini one κάπου εκεί βγαίνουν με απόσυρση και αυτά αλλιώς η σίγουρη επιλογή polo 1,2 tsi dsg .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fiestaros last edited by

                  Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                  Καλή σχετικά επιλογή χαμηλή κατανάλωση τέλη , είναι σβέλτο οικονομικό και καλοφτιγμένο εν ολίγοις , τώρα με το ibiza πρακτικά δεν υπάρχει σύγκριση άλλο αμάξι πιό γρήγορο αρκετά και με περισσότερα έξτρα αλλά χάνει σε άνεση και ποιότητα και εικόνα εσωτερικού ( το μεγαλύτερο μείον του συγκεκριμένου αμαξιού για εμένα ) ρίξε μια ματιά σε ΜΙΤΟ ΜΑΙR 105 αλλά και ds3 1,6 120 hp και mini one κάπου εκεί βγαίνουν με απόσυρση και αυτά αλλιώς η σίγουρη επιλογή polo 1,2 tsi dsg .

                  To polo dsg καβαλάει άνετα τα 17 στην highline,οπότε μάλλον απορρίπτεται.Το ds3 1.6 και αυτό λίγο ποιο ακριβό και είναι και 16άρι(ας δει τότε και fiesta sport με 13130) οπότε και αυτό άκυρο.Καλύτερη επιλογή κάτι σε μιτο 105 dinstictive(έχει με 15700 με απόσυρση),ibiza 1.2 tsi sport dsg,ds3 1.4 με το νέο ημιαυτόματο 5άρι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    audipassion last edited by

                    Εντάξυ στο polo μπορεί να πάει στη βασική και να κερδίσει την διαφορά σε ίππους και το dsg και στο ds3 κερδίζει σε επιδόσεις 40 ίπποι είναι αυτοί συμφωνώ για τη ΜΙΤΟ αν και δεν μ΄αρέσει το τιμόνι της και για το fiesta τιμή κανόνι και καλοστιμένο αυτοκίνητο το οποίο μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα από μοτέρ και εσωτερικό . Αν έκανα για εμένα την επιλογή θα έπερνα το clio gt ή το νέο swift sport .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fiestaros last edited by

                      Ο χρήστης audipassion έγραψε:
                      Εντάξυ στο polo μπορεί να πάει στη βασική και να κερδίσει την διαφορά σε ίππους και το dsg και στο ds3 κερδίζει σε επιδόσεις 40 ίπποι είναι αυτοί συμφωνώ για τη ΜΙΤΟ αν και δεν μ΄αρέσει το τιμόνι της και για το fiesta τιμή κανόνι και καλοστιμένο αυτοκίνητο το οποίο μου άφησε ανάμεικτα συναισθήματα από μοτέρ και εσωτερικό . Αν έκανα για εμένα την επιλογή θα έπερνα το clio gt ή το νέο swift sport .

                      Το κλιό gt δεν το πουλάνε πλέον ,και το swift sport στάνταρ όταν με το καλό έρθει και αυτό κανά 17άρι στο νερό,και το παλιό ακριβούτσικο ήταν.Αν δεν είναι πρόβλημα τα κυβικά το fiesta 1.6 sport βγαίνει 13130 με έκπτωση 2800 και χωρίς απόσυρση .Αν και από ότι κατάλαβα ψάχνει κάτι μουράτο και πρεστιζάτο ο φίλος.Εγώ θα προτιμούσα την mito 105,για fiesta sport τι λέει ο φίλος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        οχι ατμοσφαιρα

                        polo

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fiestaros last edited by

                          Όλα έχουν τα στραβά τους.Το polo είναι ακριβό όπως και να έχει και πιο μέτριο αδηγικά σίγουρα.Το ibiza σαφώς καλύτερο εξοπλισμό και τιμή και πιο σπορ στο δρόμο,αλλά έχει ψιλοάθλιο εσωτερικό,η mito 105 δεν έχει τούρμπο,το fiesta το καλό είναι 16άρι .problema

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            audipassion last edited by

                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                            οχι ατμοσφαιρα

                            polo

                            Τα υπερτροφοδοτούμενα είναι πιο πολυτάλαντα , φθηνά σε αγορά και κυρίως χρήση καίνε λιγότερο έχουν καλύτερες ενδιάμεσες επιτσχύνσεις και τη δύναμη διαθέσιμη από ρελαντί , αλλά αν θες εστιασμένο γρήγορο υπερμίνι σε αυτά τα χρήματα παίρνεις ατμόσφαιρα σφιχτό κιβώτιο και υψηλόστροφο μοτέρ δεν έχουν ακόμα αντίπαλο σε στροφοδιαδρομή .

                            Όλα έχουν τα στραβά τους.Το polo είναι ακριβό όπως και να έχει και πιο μέτριο αδηγικά σίγουρα.Το ibiza σαφώς καλύτερο εξοπλισμό και τιμή και πιο σπορ στο δρόμο,αλλά έχει ψιλοάθλιο εσωτερικό,η mito 105 δεν έχει τούρμπο,το fiesta το καλό είναι 16άρι .problema

                            Παντού κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις , για αυτό ο ενδιαφερορόμενος πρέπει καθορίσει αυτός τι θέλει από το αμάξι του το Α1 δεν τα πάει και άσχημα σε όλα τα παραπάνω .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Q
                              qsisvts last edited by

                              Ο χρήστης audipassion έγραψε:

                              οχι ατμοσφαιρα

                              polo

                              Τα υπερτροφοδοτούμενα είναι πιο πολυτάλαντα , φθηνά σε αγορά και κυρίως χρήση καίνε λιγότερο έχουν καλύτερες ενδιάμεσες επιτσχύνσεις και τη δύναμη διαθέσιμη από ρελαντί , αλλά αν θες εστιασμένο γρήγορο υπερμίνι σε αυτά τα χρήματα παίρνεις ατμόσφαιρα σφιχτό κιβώτιο και υψηλόστροφο μοτέρ δεν έχουν ακόμα αντίπαλο σε στροφοδιαδρομή .

                              αν θες να παιξεις λιγο , καλα ειναι , αλλα αν θες να λες οτι εχεις αυτοκινητο καλο ειναι να κοιταξεις κατι μεγαλυτερο (μιας και αναφερθηκε και το swift)) και οπως ευστοχα ειπες 'πολυταλαντο'

                              για μενα εχει μεγαλη σημασια το αυτοκινητο στη καθημερινοτητα, για αυτο το λογο επιμενω στο τουρμπο

                              Παντού κάπου κερδίζεις και κάπου χάνεις , για αυτό ο ενδιαφερορόμενος πρέπει καθορίσει αυτός τι θέλει από το αμάξι του το Α1 δεν τα πάει και άσχημα σε όλα τα παραπάνω .

                              το Α1 τα κανει ολα αυτα , αλλα ειναι πολυ τσιμπημενο

                              για αυτο και προτεινω πολο (για καλυτερο εξοπλισμο) , που προσωπικα βρισκω και πιο ομορφο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                audipassion last edited by

                                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                οχι ατμοσφαιρα

                                polo

                                Τα υπερτροφοδοτούμενα είναι πιο πολυτάλαντα , φθηνά σε αγορά και κυρίως χρήση καίνε λιγότερο έχουν καλύτερες ενδιάμεσες επιτσχύνσεις και τη δύναμη διαθέσιμη από ρελαντί , αλλά αν θες εστιασμένο γρήγορο υπερμίνι σε αυτά τα χρήματα παίρνεις ατμόσφαιρα σφιχτό κιβώτιο και υψηλόστροφο μοτέρ δεν έχουν ακόμα αντίπαλο σε στροφοδιαδρομή .

                                αν θες να παιξεις λιγο , καλα ειναι , αλλα αν θες να λες οτι εχεις αυτοκινητο καλο ειναι να κοιταξεις κατι μεγαλυτερο (μιας και αναφερθηκε και το swift)) και οπως ευστοχα ειπες 'πολυταλαντο'

                                για μενα εχει μεγαλη σημασια το αυτοκινητο στη καθημερινοτητα, για αυτο το λογο επιμενω στο τουρμπο

                                ακριβώς .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  andrewk last edited by

                                  Σαν αρχή θελω κινητηρα με turbo..Ο κινητηρας του a1 μου κανει και αμα τον βαρεθω μπορω να τον κανω +20 ή +40 αλογα με μια απλη χαρτογραφηση..Τωρα οσο για τον εξοπλισμο..Στην τιμη που σας λεω εχω και την οθονη με τα 8 ηχεια..Οποτε δεν ειναι τοσο φτωχο..Τι αλλο δηλαδη θα βαζατε??Το audακι μου αρεσει παρα πολυ,τωρα πισω απο χωρους που εκατσα σε μια βολτα δεν ειναι για ψηλους γιατι ειναι πολυ στενα,μπροστα που το οδηγησα ηταν μια χαρα και ακομα μου αρεσει παρα πολυ το start-stop..Θα παω να δω και το mito αν και δεν μου αρεσει πολυ εμφανισιακα επισης και το ibiza..Απο την αλλη σκεφτομαι και για μεταχειρισμενο golf 5ετιας..Σε Polo,golf,fiesta,corsa δεν τα κοιταζω καν σαν καινουργια γιατι δεν μου αρεσουν εμφανισιακα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fiestaros last edited by

                                    Bασικά σαν εξοπλισμό άνεσης έχει τον ίδιο με ένα punto του 1996 μοντέλο .Ούτε ζάντες 16άρες,ούτε προβολεις ομίχλης,ούτε κλίμα,ούτε χειριστήρια στο τιμόνι,ούτε cruise control,ούτε trip computer,ούτε μπάκετ καθίσματα(εννοείται όχι ηλιοροφή ή ξένον).Τα βασικά a/c,ηλεκτρικά παράθυρα-καθρεπτες-κλειδαρειές,υδραυλικό τιμόνι και ραδιόσιντί.Από περιέργεια δες στο seat.gr και επελεξε το ibiza sc και δες τι έχει το ibiza special edition(ένα σκασμό πράγματα που κάνουν τη ζωή σου πιο εύκολη) και μπορείς να προσθέσεις και άλλα έξτρα αφού έχεις απόσυρση.Επίσης 105 άλογα αντί 85,πιο σπορτίφ συμπεριφορά(καλύτερο τιμόνι-φρένα-και πρόσφυση) έλεω 17άρας αντί 15άρας του Α1(στους νέους αρέσει το ζμπορ ).Τέσπα ψάξτο καλά.Αν ψάχνεις και για golf 1.4 tsi μτχ(car.gr) του 2009 έχουν γύρω στα 15000 και τα 2007-8 γύρω στα 11000-12500.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Πολύ χρήσιμες οι 17άρες σε αυτοκίνητο πόλης και ολόκληρων 105 αχαλίνωτων ίππων... και οικονομικές όταν έρθει η ώρα αλλαγής ελαστικών!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sinanai last edited by

                                        Έχουν ξεφύγει τα πράγματα, κανονικά...

                                        Εδώ η HF Integrale και φόραγε 15άρια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
                                          Έχουν ξεφύγει τα πράγματα, κανονικά...

                                          Εδώ η HF Integrale και φόραγε 15άρια...

                                          Δεν ήταν τόσο σμπορ όσο το Ibiza, για αυτό! 17άρες φοράνε μόνο τα πολύ σμπορ... η F40 για παράδειγμα!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            popol-ros last edited by

                                            mclaren F1

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr