- 
				
				
				
				
 Έστω ότι κινούμε με 100 χαω και 5η σχέση επιλεγμένη στο σαζμάν σε ένα απολύτως επίπεδο και ευθύ κομμάτι δρόμου με ένα τυπικό μπροστοκίνητο βενζινοκίνητο 1400άρη … Αφήνω τελείως το γκάζι … Το αυτοκίνητο επιβραδύνει ομαλά μέχρι τα 50 χαω … Ερώτηση: Μεταξύ των 100χαω και 50χαω ο κινητήρας του αυτοκινήτου ήταν “αναμμένος” ή “σβηστός”? Με άλλα λόγια υπήρχε ψεκασμός καυσίμου και σπινθήρας στα μπουζί ή όχι? 
- 
				
				
				
				
 Έστω ότι κινούμε με 100 χαω και 5η σχέση επιλεγμένη στο σαζμάν σε ένα απολύτως επίπεδο και ευθύ κομμάτι δρόμου με ένα τυπικό μπροστοκίνητο βενζινοκίνητο 1400άρη … Αφήνω τελείως το γκάζι … Το αυτοκίνητο επιβραδύνει ομαλά μέχρι τα 50 χαω … Ερώτηση: Μεταξύ των 100χαω και 50χαω ο κινητήρας του αυτοκινήτου ήταν “αναμμένος” ή “σβηστός”? Με άλλα λόγια υπήρχε ψεκασμός καυσίμου και σπινθήρας στα μπουζί ή όχι? 
- 
				
				
				
				
 Έστω ότι κινούμε με 100 χαω και 5η σχέση επιλεγμένη στο σαζμάν σε ένα απολύτως επίπεδο και ευθύ κομμάτι δρόμου με ένα τυπικό μπροστοκίνητο βενζινοκίνητο 1400άρη … Αφήνω τελείως το γκάζι … Το αυτοκίνητο επιβραδύνει ομαλά μέχρι τα 50 χαω … Ερώτηση: Μεταξύ των 100χαω και 50χαω ο κινητήρας του αυτοκινήτου ήταν “αναμμένος” ή “σβηστός”? Με άλλα λόγια υπήρχε ψεκασμός καυσίμου και σπινθήρας στα μπουζί ή όχι? 
- 
				
				
				
				
 Αναμμένος ήταν ο κινητήρας, σαφώς, αλλά κάυσιμο δεν κατανάλωνε στην αρχή. 
 Όσο οι στροφές πέφτουν, τόσο σιγά σιγά θα αρχίσει να καταναλώνει.
- 
				
				
				
				
 Έχει απαντηθεί και εδώ http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9337 αν είχε υπολογιστή ταξιδίου θα βλεπες στιγμιαία κατανάλωση 0, ωστόσο ο κινητήρας ήταν αναμένος, αφού το τιμόνι και τα φρένα είχαν υποβοήθηση 
- 
				
				
				
				
 στα καταλυτικά υπαρχει το switch off fuel που σημαίνει με απλά λόγια ότι είτε δεν ψεκάζεται καθόλου καύσιμο είτε ψεκάζεται πολύ λίγο. 
 Φαντάσου ότι πλέον δεν κινεί η μηχανή το αυτοκίνητο αλλά το αυτοκίνητο την μηχανή.
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης lkar έγραψε: 
 .... ο κινητήρας ήταν αναμένος, αφού το τιμόνι και τα φρένα είχαν υποβοήθησηH υποβοήθηση του φρένου λόγω υποπίεσης δημιουργείται και με σβηστό κινητήρα εφόσον η πεταλούδα του γκαζιού είναι κλειστή και τα πιστόνια ανεβοκατεβαίνουν.... 
- 
				
				
				
				
 Ο χρήστης lkar έγραψε: 
 Έχει απαντηθεί και εδώhttp://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9337 αν είχε υπολογιστή ταξιδίου θα βλεπες στιγμιαία κατανάλωση 0, ωστόσο ο κινητήρας ήταν αναμένος, αφού το τιμόνι και τα φρένα είχαν υποβοήθηση Sorry δεν το είχα δεί ... 
		
		Quiz: Αναμμένος ή Σβηστός