Το συναγερμο τον εχω ξηλωσει, οπως ειπα, οποτε δεν μπορω να δω κατι με αυτον. Το μονο 'extra' που εχει το αυτοκινητο ειναι ενα ηλεκτρονικο οργανακι που δειχνει την πιεση της τουρμπινας (και το οποιο 'κλεινει' με το σβησιμο του κινητηρα) και ειχα υποψιαστει οτι ισως κατι τρεχει με αυτο. Αλλα μετα βεβαια, θυμηθηκα οτι τα προβληματα με τη μπαταρια τα ειχα πριν την εγκατασταση του, οποτε...
Με ηρεμει λιγο το γεγονος οτι το ιδιο θεμα ειχε ενας φιλος με τον ιδιο συναγερμο, οπως ανεφερα πιο πανω. Κι αυτος σε 5-6 μερες ακινησιας και δεν μπορουσε να το βαλει μπροστα. Η ο συγκεκριμενος συναγερμος (Enforcer) κατι δεν κανει σωστα, η αυτοι που τον εγκαθιστουν στη Subaru Hellas.
Οσο για τη μεθοδο για τη διαρροη, αν ηταν 'συνεχομενη' κι οχι κατι οπως ανεφερε ο φιλος kouk, 5 φορες που εχει ελεγθει απο ηλεκτρολογους δεν θα φαινοταν ?
Τεσπα, τωρα φαινεται να δουλευει σωστα αλλα το αμαξι κινειται καθε μερα. Επισης, σε μια φορα που εμεινε 3 μερες σε ακινησια, το 'ματακι' της μπαταρια παρεμεινε στο πρασινο, κατι που πριν ξηλωσω το συναγερμο δεν υπηρχε καμμια περιπτωση να συμβει.