Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    O
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 27
    • Best 0
    • Groups 0

    ovabus

    @ovabus

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    27
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ovabus Unfollow Follow

    Latest posts made by ovabus

    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Δεν στέκουν ιδιαίτερα αυτά που λες...
      ΓΙα να δεις αν έχεις διαρροή θα πρέπει να κάνεις καταγραφή της τιμής του ρεύματος σε κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα ώστε να πίασεις κάποιες καταναλωσεις που μπορεί να ενεργοποιούνται τυχαία. το να συνδέσεις ένα απλό πολύμετρο πάνω και να πας να το δεις την άλλη μέρα το πρωί δε σου προσφέρει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τπτ.

      Αλλά απ ό,τι περιγράφεις μάλλον έχεις θέμα με την φόρτισή της.

      Δοκίμασε και αυτό που σου είπα, εφόσον τώρα είναι σε καλή κατάσταση, αφήνοντας το αυτοκίνητο ακίνητο για κάποιες μέρες ΔΕΝ θα πρέπει να εκφορτιστεί

      Τι εννοεις 'δεν στεκουν' ? Λεω οτι ακριβως συμβαινει
      Δεν ξερω πως εκανε ο ηλεκτρολογος τη μετρηση, ξερω οτι το ειχε το αμαξι 3 μερες και μου ειπε στο τελος οτι δεν εχει διαρροη. Πρεπει να τον ρωτησω να δω αν εκανε καταγραφη, οπως λες, η απλα το κοιτουσε καθε τοσο. Φυσικα και εχεις δικιο σε αυτο που λες οτι με το 'απλο πολυμετρο' δε γινεται δουλεια.

      Θα προσπαθησω να κανω αυτο που ειπες, να το αφησω 5 μερες ακινητο να δω, αν και δυσκολο αυτες τις μερες με το προγραμμα μου. Ξαναλεω ομως, οτι ολα αυτα παρουσιαζονται οταν η μπαταρια φτασει στο χρονο περιπου, οταν δηλ. εχει αρχισει να φθειρεται, οταν ειναι καινουρια δεν τα κανξει αυτα. Και οπως επιβεβαιωσε και ο φιλος πιο πανω με το Forester, ειναι πιθανον ο υπευθυνος για τη φθορα αυτη να ειναι το δυναμο (με τον τροπο δηλ. που τη φορτιζει)...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

      Αν σκεφτείς οτι η αυτοεκφόρτιση αυτών των μπαταριών είναι στη χειρότερη στο 20% σε ένα μήνα, 4 μέρες ό,τι και να γίνει δεν έχεις θέμα

      http://www.madkatz.com/ev/batteryTechno ... rison.html

      να ξέρεις ότι μεγαλύτερο θέμα έχεις με τη θερμοκρασία παρά με την υγρασία όσον αφορά την αυτοεκφόρτιση.
      Χοντρικά για κάθε 10 βαθμούς αύξηση της θερμοκρασίας έχεις διπλάσια εκφόρτιση.
      Αρα χειμώνας == καλός για αποθήκευση μπαταρίας

      Καλημερα,

      κοιταξα σημερα το οργανο μετρησης υγρασιας που εχω στο γκαραζ μου και (μετα και τη χθεσινη βροχη) ειδα οτι καποια στιγμη εφτασε να εχει...89%. Και ακομα δεν εχει χειμωνιασει... Δεν ειμαι σιγουρος οτι αυτο δεν θα επηρεασει αρνητικα τη μπαταρια σε ακινησια του αυτοκινητου 5-6 ημερων.

      Δηλ. καταλαβαινω αυτο που λες οτι το κρυο της κανει λιγοτερο κακο απ'οτι η ζεστη αλλα και να ειναι καποιες μερες σε τετοια ποσοστα υγρασιας συνεχεια, ισως να την κανει να εκφορτιζεται πιο γρηγορα.

      δεν έχεις θέμα, όχι.

      Επειδή λες ότι μέτραγες, μπορείς να μου πεις πώς?
      Ενα πολύμετρο απλά δείχνει στιγμιαίες τιμές, εκτός αν κάνει καταγραφή (λίγο δύσκολο για τα πολύμετρα που κυκολφορούν, αλλά ίσως ο μάστοράς σου έχει). Απλά ρωτάω για να σιγουρέψουμε το ότι δεν έχεις διαρροή

      Εφόσον υπάρχει θέμα φόρτισης της μπαταρίας ομως είναι πολύ εύκολο να το τσεκάρεις.
      Τράβα μία βόλτα με αναμένα φώτα κλπ σε μια διαδρομή που να το στροφάρεις λίγο να φορτίσει η μπαταρία.
      Τσέκαρε τάση να δεις ότι είσαι κομπλέ.

      Μετά πήγαινε μια διαδρομή χωρίς να ανάψεις τπτ (ράδιο, φωτα κλπ) αρκετά μεγάλη και δες ξανά τάση.
      Αν είναι θέμα του αυτόματου τότε λογικά θα φανεί

      Χμμμ...δεν ξερω αν εκαναν καταγραφη, οπως λες. Αλλα, αν υπηρχε διαροη, αυτη θα εμφανιζοταν και σε καινουρια μπαταρια ετσι δεν ειναι ? Γιατι οταν η μπαταρια ειναι καινουρια, μπορει να μεινει αρκετες μερες χωρις προβλημα.

      Η μπαταρια δειχνει να φορτιζεται κανονικα, αυτες τις μερες κανω κατι σαν αυτο που λες με μονιμα ομως τα φωτα στη θεση 1. Και απο εκει που το ματακι ηταν μαυρο, πρασινησε παλι και εχει μεινει ετσι. Το ξερω οτι δεν ειναι και ο πιο ασφαλης τροπος αυτος (ματακι) για να καταλαβαινεις τι γινεται αλλα δεν εχω αλλον.

      Σ' ευχαριστω!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Αν σκεφτείς οτι η αυτοεκφόρτιση αυτών των μπαταριών είναι στη χειρότερη στο 20% σε ένα μήνα, 4 μέρες ό,τι και να γίνει δεν έχεις θέμα

      http://www.madkatz.com/ev/batteryTechno ... rison.html

      να ξέρεις ότι μεγαλύτερο θέμα έχεις με τη θερμοκρασία παρά με την υγρασία όσον αφορά την αυτοεκφόρτιση.
      Χοντρικά για κάθε 10 βαθμούς αύξηση της θερμοκρασίας έχεις διπλάσια εκφόρτιση.
      Αρα χειμώνας == καλός για αποθήκευση μπαταρίας

      Καλημερα,

      κοιταξα σημερα το οργανο μετρησης υγρασιας που εχω στο γκαραζ μου και (μετα και τη χθεσινη βροχη) ειδα οτι καποια στιγμη εφτασε να εχει...89%. Και ακομα δεν εχει χειμωνιασει... Δεν ειμαι σιγουρος οτι αυτο δεν θα επηρεασει αρνητικα τη μπαταρια σε ακινησια του αυτοκινητου 5-6 ημερων.

      Δηλ. καταλαβαινω αυτο που λες οτι το κρυο της κανει λιγοτερο κακο απ'οτι η ζεστη αλλα και να ειναι καποιες μερες σε τετοια ποσοστα υγρασιας συνεχεια, ισως να την κανει να εκφορτιζεται πιο γρηγορα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης mesastou έγραψε:

      ...
      Απ'οτι εχουμε συμπερανει με μηχανικο/ηλεκτρολογο και αποδειχθηκε με τα οργανα, το συγκεκριμενο δυναμο δε φορτιζει τη μπαταρια παρα μονο αν αυτη εχει αρχισει και πεφτει αρκετα, οποτε αν θεωρησουμε οτι αυτο οντως συμβαινει, τοτε οταν ειναι ηδη χαμηλα και το αφησω κι εγω 5-6 μερες σε ακινησια, ε, παπαλα μετα...

      αυτό ίσως εξηγεί γιατι στο δικό μας forester χρειάστηκε να αλλαχθεί η μπαταρία μέσα στην εγγύηση (δεν θυμάμαι πότε ακριβώς, σίγουρα πάντως μας φάνηκε λίγη η διάρκεια της, πρέπει να ήταν λιγότερο από 2 χρόνια)

      Απο τη μια λυπαμαι που ταλαιπωρηθηκες κι εσυ, απο την αλλη χαιρομαι γιατι ειχα αρχισει να βλεπω φαντασματα...Ε, υπαρχει κι αλλος τελικα!
      Η πρωτη αλλαγη μπαταριας ηταν αυτη της εργοστασιακης, λιγοτερο απο χρονο νομιζω. Καποια στιγμη αργοτερα, κι ενω τοτε το κινουσα πολυ λιγοτερο το αυτοκινητο απ'οτι σημερα, ειχα παρει μια απο 'μολυβδο' (WINNER νομιζω) με εξαιρετικα χαμηλη αυτο-εκφορτιση (το'γραφε και επανω της): Σε λιγοτερο απο 10μηνες με κινηση του αυτοκινητου μονο το Σ/Κ, με αφησε κι αυτη...

      Μια λυση που προταθηκε και αρχισα να δοκιμαζω απο προχθες, ειναι να κινω μονιμα το αυτοκινητο εχοντας τα φωτα στη θεση 1, 'θεσης' δηλαδη. Το δυναμο σε αυτη την περιπτωση φορτιζει μονιμα τη μπαταρια μιας και βλεπει οτι υπαρχει, εστω μικρη, καταναλωση.

      Από θέμα ασφάλειας (δες μοτοσυκλέτες) καλή η λύση αυτή, ειδικά όταν δεν έχουμε ντάλα ήλιο.
      Η κατανάλωση όμως τι κάνει με την μόνιμη λειτουργία του δυναμό ...

      Χμμ...δεν το ειχα σκεφτει αυτο αλλα το συγκεκριμενο αυτοκινητο ρουφαει τη βενζινη σαν τρελο, ποσο λες να φανει τυχον επιβαρυνση απο τη λειτουργια του δυναμο ? Δεν ξερω, ρωταω.

      ενημέρωσέ μας πως πας με την λύση αυτή

      Φυσικα. Λεω να το κανω αυτο 1 μηνα περιπου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
      Μήπως μπορεί να γίνει κάποια ρύθμιση ή αντικατάσταση όποιου τμήματος είναι υπεύθυνου για αυτό (δεν είναι το δυναμό αλλά τα συνοδά ηλεκτρονικά του).

      Δεν ξερω φιλε, πραγματικα δεν ξερω...Αλλα αν μπορουσε, μαλλον θα μου το προτεινε ο μηχανικος (στον οποιο και πηγαινω το αυτοκινητο 7 χρονια και τον θεωρω εκτος απο πολυ καλο στη δουλεια του και πολυ εμπιστο ανθρωπο)

      Τι να πω, δεν εχω κατι αλλο να δοκιμασω εκτος απο αυτο που εγραψα πιο πανω. Επομενο βημα, η ανακυκλωση...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Κατσε γιατι δεν καταλαβα.

      Σου αδειαζει η μπαταρια και νομισες οτι εκφορτιστηκε επειδη δεν το εβαλες μπροστα 3-4 μερες?

      Δεν υπαρχει περιπτωση, εχεις διαρροη ή η μπαταρια ειναι σαπια

      To προβλημα το ειχα αναφερει και εδω:
      http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=13906&p=2497833&hilit=subaru+impreza+wrx#p2497833

      ριξε μια ματια, αν θελεις, για να μην τα ξαναγραφω και κουραζω και τους υπολοιπους.

      Το αμαξι, αφου οπως ειπα μετρηθηκε 3 μερες συνεχεια με πολυμετρα, δεν εχει διαρροη. Η καταναλωση του ειναι απο 0.00 εως 0.01, ανυπαρκτη δηλαδη.

      Απ'οτι εχουμε συμπερανει με μηχανικο/ηλεκτρολογο και αποδειχθηκε με τα οργανα, το συγκεκριμενο δυναμο δε φορτιζει τη μπαταρια παρα μονο αν αυτη εχει αρχισει και πεφτει αρκετα, οποτε αν θεωρησουμε οτι αυτο οντως συμβαινει, τοτε οταν ειναι ηδη χαμηλα και το αφησω κι εγω 5-6 μερες σε ακινησια, ε, παπαλα μετα...

      Μια λυση που προταθηκε και αρχισα να δοκιμαζω απο προχθες, ειναι να κινω μονιμα το αυτοκινητο εχοντας τα φωτα στη θεση 1, 'θεσης' δηλαδη. Το δυναμο σε αυτη την περιπτωση φορτιζει μονιμα τη μπαταρια μιας και βλεπει οτι υπαρχει, εστω μικρη, καταναλωση.

      Ο μηχανικος μου ειπε μια αντιστοιχη με τη δικη μου περιπτωση ενος (Subaru) Forester που τελικα λυθηκε με αυτο τον τροπο. Προφανως η μπαταρια (που ειναι μολις 15 μηνων και ειναι σε πολυ καλη κατασταση) δε φορτιζεται σωστα με τον τροπο φορτισης του δυναμο (και ισως ουτε και με τους φορτιστες) οποτε και εξασθενει μετα απο καποιο διαστημα. Οπως θα δεις και σε προηγ. post μου, μεχρι 10-12 μηνες μιας νεας μπαταριας και δεν εχω προβληματα, μετα απο εκει σιγα-σιγα ξεκινανε ολα αυτα. Προφανως γιατι ο συγκεκριμενος τροπος φορτισης τις φθειρει και απλα αντεχουν τοσο στην αρχη επειδη ειναι καινουριες.

      Εχω αλλαξει 5 μπαταριες σε 7 χρονια που εχω το αυτοκινητο και διαρροη τελικα δεν υπαρχει, οποτε, το πιο πανω σεναριο αρχιζει να μου φαινεται καπως λογικο. Το αυτοκινητο δεν εχει ουτε ηχοσυστηματα περιεργα, ουτεν καν (πλεον) συναγερμο.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Αν σκεφτείς οτι η αυτοεκφόρτιση αυτών των μπαταριών είναι στη χειρότερη στο 20% σε ένα μήνα, 4 μέρες ό,τι και να γίνει δεν έχεις θέμα

      http://www.madkatz.com/ev/batteryTechno ... rison.html

      να ξέρεις ότι μεγαλύτερο θέμα έχεις με τη θερμοκρασία παρά με την υγρασία όσον αφορά την αυτοεκφόρτιση.
      Χοντρικά για κάθε 10 βαθμούς αύξηση της θερμοκρασίας έχεις διπλάσια εκφόρτιση.
      Αρα χειμώνας == καλός για αποθήκευση μπαταρίας

      Σ'ευχαριστω για την απαντηση!

      Δυστηχως, στην περιπτωση μου, αυτο το '20% σε ενα μηνα' δεν παιζει...Οποτε, απο τη στιγμη που το αμαξι (Subaru Impreza WRX MY05) ηταν 3 μερες και νυχτες συνδεδεμενο σε πολυμετρα και δεν εδειξε να υπαρχει καποια διαροη, κανω πλεον τον Ηρακλη Πουαρω (ή τον...Αστυνομο Μπεκα) μπας και καταλαβω τι γινεται...

      Σ' ευχαριστω και παλι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Καλησπερα,

      στο γκαραζ μου, εδω και 1 μηνα εχω ενα οργανο το οποιο μετραει την υγρασια του χωρου εκει και βλεπω οτι το max που εχει φτασει ειναι 73%, αρα και θεωρω πως το χειμωνα θα φτασει αρκετα πιο πανω.
      Υπαρχει περιπτωση, η μπαταρια του αυτοκινητου να επηρεαζεται τοσο πολυ αρνητικα απο την υγρασια ετσι ωστε αν αυτο μεινει 4-5 μερες εκει σε ακινησια, να 'τα παιζει' ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Οντως ισυχει αυτο που εγραψα για τον boxer, καλως η κακως. Το συστημα φορτισης μαλλον εννοεις το δυναμο, ναι, το εχω ελεγξει και αυτο πολλες φορες και λειτουργει κανονικα. Το προβλημα δεν το εχω στη φορτιση (απο το δυναμο) αλλα στην εκφορτιση (απο καποιο μυστηριο λογο).

      Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

      EDIT: Κατι που ξεχασα: Λογω διαταξης στον boxer κινητηρα του Impreza, η μπαταρια πρεπει να ειναι περισσοτερο γεματη απο ενα αλλο συνηθισμενο μοτερ ιδιου κυβισμου για να παρει μπροστα...Οπως καταλαβαινετε δηλαδη, τα συνηθισμενα αυτοκινητα εχουν την πολυτελεια να μενουν σε ακινησια περισσοτερο απ'οτι το δικο μου...(@#$%# την τυχη μου μεσα...)

      Αν ισχύει αυτό, το ότι η επίπεδη διάταξη θέλει πιο πολύ ρεύμα απλά ο κατασκευαστής θα έβαζε μεγαλύτερη μπαταρία... Όπως δηλαδή κάνουν σε μεγαλύτερα κυβικά ή και σε μικρότερα κυβικά αλλά υψηλότερης συμπίεσης (και μάζας κινούμενων μερών) δηλαδή στα ντίζελ. Οπότε τη δικαιολογία ότι τη ζορίζει τη μπαταρία δεν την δέχομαι... Αυτό που θα μπορούσα να δεχτώ και μάλιστα λέω να το κοιτάξεις είναι ότι το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά....

      Να αναφέρω ότι με μπαταρία ηλικίας πάνω από 5 χρόνων (την είχε το μτχ αυτοκίνητο όταν το πήρα) που είχα αποσυνδέσει τον Ιανουάριο δεν είχα πρόβλημα εκκίνησης τον Απρίλιο. Για να δούμε θα αντέξει αποσυνδεμένη μέχρι τον Αύγουστο;;; ...ή μήπως τώρα που το είπα το γρουσούζεψα και θα πάει κατά διαόλου....

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • RE: Μπαταρία αυτοκινήτου...

      Το εχω κοιταξει και αυτο, πολλες φορες. Δε φαινεται να συμβαινει κατι τετοιο...Σ'ευχαριστω παντως!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      O
      ovabus
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr