Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 105
    • 106
    • 107
    • 108
    • 109
    • 488
    • 489
    • 107 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Πρέπει να γίνεται και έλεγχος στο μπλόκ με ρίγα ακριβείας και φίλερ για τη σπάνια περίπτωση που αυτό έχει κάτι που δεν φαίνειται με το μάτι, όλοι οι κατασκευαστές το προτείνουν.


      Και μόνον ότι το είπες εσύ, φτάνει!. Πάντα σωστός.
      Αυτήν την ρίγα την έχω χρόνια στο κουτί της και δεν την δίνω σε κανέναν!.
      Φιλικά
      ΑΝΤΩΝΗΣ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        antonis-team last edited by

        Ο χρήστης harlek έγραψε:
        Αν κατάλαβα καλά, δηλαδή, το πλανάρισμα γίνεται όχι για τη λείανση από τα απομεινάρια της παλιάς φλάντζας, αλλά για να διορθωθεί τυχόν μικροστράβωμα το καπακιού;


        Ασφαλώς. Η φλάντζα βγαίνει θαυμάσια με ιδικό σπρέι.
        ….έως χοντρό στράβωμα….
        Α.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harlek last edited by

          ΦIΛE ANTΩNH KAI quadra21 EYXAPIΣTOYME ΓIA TON TPOΠO ΠOY MOIPAZEΣTE TIΣ ΓNΩΣEIΣ ΣAΣ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            greek last edited by

            Εξξαλου το καπάκι ειναι πιο ευκολο αναλώσιμο παρά ο κορμός.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • bassstarlet
              bassstarlet last edited by

              Τι ζημιά μπορεί να προκληθεί αν αρχίσει να λύνεται ο κινητήρας νωρίτερα;

              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonis-team last edited by

                Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
                Τι ζημιά μπορεί να προκληθεί αν αρχίσει να λύνεται ο κινητήρας νωρίτερα;


                Σίγουρα το ξεστό μέταλλο, κρυώνοντας ελεύθερο, πετσικάρει.
                Α

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης harlek έγραψε:
                  Έχω μια απορία: Γιατί όταν αλλάζουμε φλάτζα κεφαλής γίνεται πλανάρισμα του καπακιού αλλά όχι και του μπλοκ;

                  Γιατί είναι δύσκολο να πλανιάρεις το μπλοκ.

                  Εξάλλου, αν έχεις στραβό μπλοκ δεν έχει σημασία αν το πλανιάρεις γιατί και οι κύλινδροι είναι στραβοί και τα κουζινέτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cson last edited by

                    Oταν αλλαχτει η εργοστασιακη φλατζα, η επομενη αλλαγη(καψιμο) θα γινει σε πιο συντομο χρονικο διαστημα? Μιλαω για φυσιολογικη φθορα και οχι απο σπασιμο κολλαρου η οτιδηποτε αλλο προκαλει αυξηση θερμοκρασιας. Ποσα ρεκτιφιε σηκωνει ενα καπακι? Γιατι πολλες φορες μετα απο την πρωτη επισκευη φλατζας οι επομενες φορες ερχονται πολυ γρηγοροτερα?

                    Επισης απο την στιγμη που παρατηρησουμε απωλεια ψυκτικου(οχι σημαντικη) και υγρασια στα λαδια πρεπει να βιαστουμε για την επισκευη?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cson last edited by

                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                      Στα καλά καθούμενα δεν θα χαλάσει ένας συμπλέκτης. Είναι εύκολο να τον δοκιμάζουμε στα service. Στην κακιά, κάλο είναι, εάν έχει ντίζα, να την λασκάρουμε. ΑΝΤΩΝΗΣ.

                      Αφηνει στα καλα καθουμενα ο συμπλεκτης! Οχι ομως απο δισκο, αλλα απο ρουλεμαν που οταν φρακαρει αρχιζει και τρωει τα χτενια του παλτο μεχρι να καρφωθει μεσα τους και αντε να σου γυρισει το πενταλ πισω. Αμα ειναι ντιζατος μπορεις με ρεγουλαρισμα να πας στο πλησιεστερο συνεργειο. Βεβαια δεν σε αφηνει εντελως στα καλα καθουμενα μα κανει λιγο καιρο πριν διαφορους ηχους κατα το πατημα του συμπλεκτη που ομως ελαχιστοι θα αντιληφθουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        ioa_pol last edited by

                        Έπειτα από περίπου δέκα δεύτερα από τη στιγμή που βάζω μπρος τον (κρύο) κινητήρα(focus II) διακρίνω ένα υπόκωφο μεταλλικό γρύλλισμα-γρατσούνισμα(σαν μικρό γγρρρρρ ) μαζί με τον ήχο της μηχανής.Όταν ζεσταθεί το μοτέρ σταματά μέχρι να ξανακρυώσει.Το αμάξι δεν έχει κανένα άλλο συμπτωμα όλα δουλεύουν μία χαρά.
                        Τι ετοιμάζεται να παραδώσει ταμείο;
                        Δυναμό;Τρόμπα νερού;Εάν το αφήσω τι μπορεί να δημιουργήσει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greek last edited by

                          Ο χρήστης cson έγραψε:

                          Στα καλά καθούμενα δεν θα χαλάσει ένας συμπλέκτης. Είναι εύκολο να τον δοκιμάζουμε στα service. Στην κακιά, κάλο είναι, εάν έχει ντίζα, να την λασκάρουμε. ΑΝΤΩΝΗΣ.

                          Αφηνει στα καλα καθουμενα ο συμπλεκτης! Οχι ομως απο δισκο, αλλα απο ρουλεμαν που οταν φρακαρει αρχιζει και τρωει τα χτενια του παλτο μεχρι να καρφωθει μεσα τους και αντε να σου γυρισει το πενταλ πισω. Αμα ειναι ντιζατος μπορεις με ρεγουλαρισμα να πας στο πλησιεστερο συνεργειο. Βεβαια δεν σε αφηνει εντελως στα καλα καθουμενα μα κανει λιγο καιρο πριν διαφορους ηχους κατα το πατημα του συμπλεκτη που ομως ελαχιστοι θα αντιληφθουν.

                          Ναι σε αφήνει και να συμπληρώσω , κάτι που έτυχε σε μένα , αμόλησε το ένα απο τα ελατήρια του δίσκου και μπλόκαρε το αμπραγιαζ μαλλον απο ελατωματικό προιόν (Valeo κιολας) και η 2η περίπτωση όταν έσπασαν τα χτένια στο πλατώ αν και με έβγαλε μέχρι το συνεργείο....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            21-quadra last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            Έχω μια απορία: Γιατί όταν αλλάζουμε φλάτζα κεφαλής γίνεται πλανάρισμα του καπακιού αλλά όχι και του μπλοκ;

                            Γιατί είναι δύσκολο να πλανιάρεις το μπλοκ.

                            Εξάλλου, αν έχεις στραβό μπλοκ δεν έχει σημασία αν το πλανιάρεις γιατί και οι κύλινδροι είναι στραβοί και τα κουζινέτα.

                            Kαι εδώ το καλό ρεκτιφιέ δίνει τη λύση αν μετά από προσεκτικές μετρήσεις διαπιστωθεί ολικό πετσικάρισμα του μπλόκ, κάτι που είναι δύσκολο σε μαντεμένιο μπλόκ, πλανίζει το πρόσωπο και περνάει - μπάρα - στα κουζινέτα κατεβάζοντας τις κορώνες των εμβόλων όσα δέκατα κατέβασε το μπλόκ, για 2-3 δέκατα δεν υφίσταται πρόβλημα στα έμβολα ( δεν αναφέρομαι σε συμπιέσεις πάνω του 11:1 ) αλλιώς υπάρχει και η λύση των εμβόλων με κορώνα μεγάλου πάχους προκειμένου να τροποποιηθεί, πχ να κατέβει η κορώνα, να γίνουν τσέπες, να διαφοροποιηθεί η συμπίεση αν ο κινητήρας προορίζεται να αλλάξει χρήση, κλπ.

                            Τεχνικά όλα γίνονται, προκειμένου όμως για ένα απλό φτηνό μοτέρ, το συνολικό κόστος είναι αυτό που οδηγεί στην πλέον πρόσφορη λύση, πχ στην αγορά ενός μεταχειρισμένου κινητήρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kotetsi last edited by

                              α. Όταν βάζω μπροστά παρατηρώ το λαμπάκι της μπαταρίας ίσα-ίσα να αχνοφέγγει. Μαρσάρω λίγο, εξαφανίζεται. Αφήνω τις στροφές να πέσουν, αχνοφέγγει λίγο πιο πολύ. Με το που αρχίζει να ζεσταίνεται το αυτοκίνητο το λαμπάκι δεν ξαναφέγγει καθόλου. Η μπαταρία είναι καινούρια. Πάω για δυναμό;

                              β. Όταν βάζω μπροστά το λαμπάκι του λαδιού αργεί λίγο να σβήσει. Το κάνει από την τελευταία αλλαγή λαδιών. Η στάθμη είναι ΟΚ. Μπορεί να είναι το φίλτρο (δεν είναι το προβλεπόμενο για το συγκεκριμένο κινητήρα αλλά βίδωσε σωστά);

                              Ποτάνα Φίατ, πάλι θα μου τα φας (έχω και μεγάλο σέρβις με ιμάντες σε λίγο...)!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cson last edited by

                                Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                α. Όταν βάζω μπροστά παρατηρώ το λαμπάκι της μπαταρίας ίσα-ίσα να αχνοφέγγει. Μαρσάρω λίγο, εξαφανίζεται. Αφήνω τις στροφές να πέσουν, αχνοφέγγει λίγο πιο πολύ. Με το που αρχίζει να ζεσταίνεται το αυτοκίνητο το λαμπάκι δεν ξαναφέγγει καθόλου. Η μπαταρία είναι καινούρια. Πάω για δυναμό;

                                β. Όταν βάζω μπροστά το λαμπάκι του λαδιού αργεί λίγο να σβήσει. Το κάνει από την τελευταία αλλαγή λαδιών. Η στάθμη είναι ΟΚ. Μπορεί να είναι το φίλτρο (δεν είναι το προβλεπόμενο για το συγκεκριμένο κινητήρα αλλά βίδωσε σωστά);

                                Ποτάνα Φίατ, πάλι θα μου τα φας (έχω και μεγάλο σέρβις με ιμάντες σε λίγο...)!

                                Μετρα με πολυμετρο την ταση της μπαταριας οταν λειτουργει η μηχανη(και ειδικα οταν αχνοφενεται το λαμπακι), πρεπει να ειναι γυρω στα 14 βολτ.

                                Για το λαμπακι του λαδιου, βαλε ενα καλο φιλτρο, κατα προτιμιση το μαμα, αφου δεν τιθεται θεμα κοστους σε τετοιο ανταλλακτικο. Αυτο που εχεις μαλλον αδειαζει απο λαδι οταν σβηνεις. Το σωστο φιλτρο κραταει το λαδι μεσα του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Στο βενζινάδικο πας να ξεκινήσεις με ζεστό κινητήρα μέσα σε ελάχιστα λεπτά. Αν δεν σου τυχαίνει να το κάνεις αυτό αλλού ίσως να είναι απλά το 'μπούκωμα' του ζεστού ξεκινήματος και να μην έχει σχέση το γέμισμα. Αλλιώς μου άρεσε η άποψη του Αντώνη!

                                  Όταν σου αρπάξει η φλάντζα και σου πλανίσουν το καπάκι αν δεν το κάνουν καλά τότε είναι λογικό να μην κάνει τόσο καλή και ομοιόμορφη επαφή και να έχει αδύνατα σημεία που πιο εύκολα θα αρπάξουν ξανά. Ίσως να φταίει ότι δεν κοιτάζουν το μπλοκ που αναφέρθηκε. Ίσως ότι πράγματα έχουν γίνει (πχ βουλωμένοι δίαυλοι) που διατηρούν τις αυξημένες τοπικές θερμοκρασίες που οδήγησαν στην αρχική βλάβη....

                                  kotetsi μάλλον έβαλες φίλτρο που δεν έχει ενσωματωμένη ανεπίστροφη βαλβίδα σε κινητήρα που την θέλει... Το αλλάζεις σύντομα, δεν περιμένεις την επόμενη αλλαγή.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greek last edited by

                                    Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
                                    α. Όταν βάζω μπροστά παρατηρώ το λαμπάκι της μπαταρίας ίσα-ίσα να αχνοφέγγει. Μαρσάρω λίγο, εξαφανίζεται. Αφήνω τις στροφές να πέσουν, αχνοφέγγει λίγο πιο πολύ. Με το που αρχίζει να ζεσταίνεται το αυτοκίνητο το λαμπάκι δεν ξαναφέγγει καθόλου. Η μπαταρία είναι καινούρια. Πάω για δυναμό;

                                    β. Όταν βάζω μπροστά το λαμπάκι του λαδιού αργεί λίγο να σβήσει. Το κάνει από την τελευταία αλλαγή λαδιών. Η στάθμη είναι ΟΚ. Μπορεί να είναι το φίλτρο (δεν είναι το προβλεπόμενο για το συγκεκριμένο κινητήρα αλλά βίδωσε σωστά);

                                    Ποτάνα Φίατ, πάλι θα μου τα φας (έχω και μεγάλο σέρβις με ιμάντες σε λίγο...)!

                                    Α. Δοκίμασε να αναψεις φώτα καθαριστήρες ραδιο και καλοριφέρ. Αν αρχίσει να αχνοφαινεται και πάλι ναι μάλλον πας για δυναμό. Αν όχι τότε πιθανότατα ειναι μόνο ο αυτόματος του δυναμό . Καθάρισε επίσης επαφές και γειώσεις καμμια φορά η οξειδωση σε αυτά τα σημεία το προκαλεί αυτό.

                                    Β.Όπώς ειπε ο προλαλήσας δεν έχεις βάλει φίλτρο με βαλβίδα αντεπιστροφής και γιαυτό αργεί να σου σηκώσει πίεση. Άμεση αλλαγή με το σωστό....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Αν το λαμπάκι του λαδιού αργεί λίγο να σβήσει βάλε άλλη μάρκα φίλτρο στην επόμενη αλλαγή λαδιών.

                                      Αν αργεί πολύ να σβήσει (όπως όταν αλλάζεις λάδια) τότε μη μαρσάρεις για 20-30 δευτερόλεπτα μετά που βάλεις μπρος (ιδίως αν είναι κρύο). Αν δεν ακούγεται ο κινητήρας να δουλεύει χωρίς λάδια εγώ θα άφηνα το φίλτρο όμως ΜΗ μαρσάρεις μετά το ξεκίνημα (και ακούγεται σαν αλυσοπρίονο).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by

                                        Αρκετές φορές δεν μου σβήνει αν δεν μαρσάρω, και αν τα λάδια είναι πολυκαιρισμένα, ακούω και την αντλία όση ώρα είναι αναμμένο.
                                        Μάλλον είναι στα τελευταία του...εδώ και 10+ χρόνια.

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kotetsi last edited by

                                          @all:
                                          Σχετικά με το λαμπάκι της μπαταρίας, η έντασή του δε μεταβάλλεται αν ανάψω φώτα και λοιπές ενεργοβόρες πηγές. Συμπεριφέρεται όπως και με τα πάντα σβηστά. Αυτό που έχω παρατηρήσει βέβαια τελευταία είναι ότι έχοντας τα φώτα αναμμένα, αν ανάψω κάποιο φλας, με τη συχνότητα που αναβοσβήνει κάνει κι ένα ελαφρύ «ντιμάρισμα» το ταμπλώ. Το θεωρώ φυσικό όταν ανάβει το βεντιλατέρ, καθώς τραβάει πολύ ρεύμα στιγμιαία, αλλά με τα φλας το συναντούσα μόνο στο Duna. Δε με προβληματίζει το γιατί το κάνει (παλιό αυτοκίνητο είναι, όλο και κάποιο θεματάκι με ταλαιπωρημένα καλώδια και φθαρμένους ακροδέκτες θα έχει) αλλά όσο νά 'ναι το σκέφτομαι... Μόλις βρω λίγο χρόνο θα μετρήσω την τάση της μπαταρίας και θα επανέλθω.

                                          Σχετικά με το φίλτρο λαδιού τώρα, ναι, δεν είναι αυτό που ταιριάζει 100% με τον τύπο του κινητήρα αλλά πέραν από τη μικρή καθυστέρηση να σβήσει το λαμπάκι δεν παρατηρώ τίποτε άλλο. Εννοείται ότι θα προμηθευτώ το σωστό φίλτρο (από τη FIAT κιόλας) για την επόμενη αλλαγή (η οποία δεν αργεί).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Τα περισσότερα παλαιά αυτοκίνητα το έχουν το φαινόμενο αυτό με τα φλάς στο ταμπλό, δεν είναι πρόβλημα και εξαρτάται από που παίρνουν ρεύμα ( από ποιά γραμμή ρεύματος έχει επιλέξει ο κατασκευαστής να τροφοδοτήσει τα φλάς και τα λαμπάκια του ταμπλό, αυτό είναι τοπική πτώση τάσης, δεν είναι κανένα πρόβλημα )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 108
                                            • 109
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 107 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr