-
@ D-jet
ενδιαφέρον αυτό που έβαλες,αλλά αυτό που ζητάμε εμείς δεν έχει βόλτες στην τρυπά που φαίνεται,από αυτή περνάει η ντιζα και η ρύθμιση γίνετε με παξιμάδι πάνω στην ντιζα. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Δεν υπάρχει στην αγορά αυτό. Το έψαχνα κι εγώ για ένα 4L, και δεν... Αλλα ακριβώς δίπλα στα κουτιά με τα μικροπράγματα έχω τον τόρνο, οπότε...
Για ψάξε και εδώ:
http://www.dimax.gr/index.asp?mod=eshop_itemcats&id=182
Έχει κάτι φανταστικά δίχαλα με απασφάλιση και θηλυκό σπείρωμα Μ8χ1,25 με τα οποία φτιάξαμε γωνιοδείκτες τιμονιού από ολόκληρο βαπόρι (και πήγατε διακοπές! ). Πάρε και ένα μαστό και ένα κομμάτι ντίζας για να κάνεις τη ρύθμιση με κόντρα παξιμάδια και τέλος...Επίσκεψη, όμως, γιατί από το τηλέφωνο δε θα βγάλεις άκρη.
Ακόμα και η δική μου λύση να μη σου κάνει σίγουρα θα βρεις μιαν άλλη εκειπέρα...
D-JET ευχαριστώ για το link Είχα κανει την σκέψη να τρυπήσω διαμπερώς ένα Ταύ γιά να περνάει η ντίζα και οι δυό πλάγιες άκρες του να αγκιστρώνουν στο δίχαλο. Με ανησυχεί όμως η αντοχή των υλικών...
Άγγελε , ψάχνω κάτι ακριβώς με αυτό που έφιαξες στον τόρνο (μήπως έφιαξες δύο ;;;; ) Kαί σ΄αυτό βέβαια με απασχολεί η αντοχή στα πλαινά 'ποδαράκια' , γιατί τά χτένια στο πλατώ είναι πολύ ζόρικα( 495Nm).
Δεν έχω δεί πως μοιάζει το αρχικό εξάρτημα που χρησιμοποιούσαν οι 'εφευρέτες και δημιουργοί' !!! Έχεις καμμιά φώτο ; -
το ίδιο είναι και αυτό που έφτιαχναν οι εφευρέτες και δημιουργοί.
πήγα στο διαλυτήριο,το μόνο που βρήκα από το 12αρι μου ήταν ένας κύβος από μέταλλο
βόλτα στον Ασπρόπυργο μόλις γυρίσω.
-
Αλπιν και CHALA13,
Η ιδέα μου είχε ως εξής:
Κονταίνεις τη ντίζα σου (είτε από το σπείρωμα είτε από το σύρμα).
Σε ένα μαστό (σα σωλήνα με εσωτερικό σπέιρωμα σκέψου το) βιδώνεις από τη μία τη ντίζα σου και από την άλλη ένα κομμάτι ντίζας (βίδα χωρίς κεφάλι)στην οποία έχεις βιδώσει το δίχαλο ( τέτοιο: http://www.dimax.gr/index.asp?mod=eshop_itemcats&ID=498 ). Το περνάς απέξω από το δικό σου τομπράτσο και ασφαλίζεις το πειράκι. Ανάλογα με το πόσο μέσα θα βιδώσεις τα σπειρώματα στο μαστό καθορίζεις και το συνολικό μήκος που θέλεις (και σφίγγεις με κόντρα παξιμάδια). -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αλπιν και CHALA13,Η ιδέα μου είχε ως εξής:
Κονταίνεις τη ντίζα σου (είτε από το σπείρωμα είτε από το σύρμα).
Σε ένα μαστό (σα σωλήνα με εσωτερικό σπέιρωμα σκέψου το) βιδώνεις από τη μία τη ντίζα σου και από την άλλη ένα κομμάτι ντίζας (βίδα χωρίς κεφάλι)στην οποία έχεις βιδώσει το δίχαλο ( τέτοιο: http://www.dimax.gr/index.asp?mod=eshop_itemcats&ID=498 ). Το περνάς απέξω από το δικό σου τομπράτσο και ασφαλίζεις το πειράκι. Ανάλογα με το πόσο μέσα θα βιδώσεις τα σπειρώματα στο μαστό καθορίζεις και το συνολικό μήκος που θέλεις (και σφίγγεις με κόντρα παξιμάδια).Χρησιμοποιώ ήδη μαστό (φαινεται λίγο στη β΄φωτο) αλλά για να δουλεύει σωστά (και εύκολα)θα πρέπει να φιάξω αριστερό-δεξί σπείρωμα . Εχω μερικά δίχαλα και θα πειραματιστώ ,αν δεν έχουμε επιτυχια, την αλλη βδομάδα επιστρέφει από διακοπές ο 7pas100 ........
Σ΄ευχαριστώ πάντως για τις ιδέες -
Αδερφέ γιατί δεν έρχεσαι από εδώ να το φτιάξουμε όπως θέλεις ?
Δώστο στον Στέφανο με οδηγίες, σε έψαχνε να έρθει να σε δεί, απολύθηκε πρίν λίγες ημέρες.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αδερφέ γιατί δεν έρχεσαι από εδώ να το φτιάξουμε όπως θέλεις ?Δώστο στον Στέφανο με οδηγίες, σε έψαχνε να έρθει να σε δεί, απολύθηκε πρίν λίγες ημέρες.
καλώς μας ήρθες Πανο μας,χάθηκες.
-
Ευχαριστώ Ιωσήφ, πράγματι είχα χαθεί πνιγμένος σε ένα δύσκολο project που δεν μου άφηνε καιρό για net.
-
to grapsa ki allou parbriz R5 kaneis?
-
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
to grapsa ki allou parbriz R5 kaneis?Αν ειναι να το γραφουμε στα ξενα ας το γραφουμε τουλαχιστον σωστα: **pare-brise **
'Un pare-brise est une vitre située à l'avant d'un véhicule qui permet de protéger les passagers du vent et de la pluie tout en assurant une bonne visibilité au conducteur et aux passagers'
-
Ε οχι βρε φιλε να διορθωνεις και τον καθηγητη της γαλλικης ........ στα γκρικλινς το εγραψε βιαστικα οπως παντα ο ανθρωπος .......στην ουσια κυριοι ! φουνταραμε απ'τα φρου φρου κι αρωματα στην χωρα αυτη .
ΚP ......εχω ορεξουλες , εισαι για ποπ ?
-
μαστορα μου, μ αρεσεις αλλα ειναι κλειστα τα παντα κι εχω ξεμεινει απο ποπς. λειπει κι αυτος ο μητσος, ο σαλλλλονικιος που θα τρεχει στο καημενο το σειχ-σου.....δεν τ αφηνουμε για δευτερα?
παντως ειναι προφανες οτι ο φον στουκ (χιουμοριστέ γραντέ) εγραφε απο κανενα τσουλητο, που δεν ειχε ελληνικους χαρακτηρες, εν λεσόνς τσαμπέ....
-
τον φάγατε τον άνθρωπο.
ένα παρμπρίζ ζητάει -
από 5πορτο κάνει?
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
μαστορα μου, μ αρεσεις αλλα ειναι κλειστα τα παντα κι εχω ξεμεινει απο ποπς. λειπει κι αυτος ο μητσος, ο σαλλλλονικιος που θα τρεχει στο καημενο το σειχ-σου.....δεν τ αφηνουμε για δευτερα?παντως ειναι προφανες οτι ο φον στουκ (χιουμοριστέ γραντέ) εγραφε απο κανενα τσουλητο, που δεν ειχε ελληνικους χαρακτηρες, εν λεσόνς τσαμπέ....
ουι ουι σακ βουαγιαζ .
-
Τσ τσ τσ.... τι παρμπριζ και Par-brise Κλπ...
Φαμπρίτς λέγεται....
Absolument...!
-
Αν κάνει μεταχειρισμένο, περιμένω ένα R5 για σκύλευση απο Σεπτέμβρη, πες μου να σου το κρατήσω.
-
Oh Kelle zouiax mes enfines de la patrid
mousier KPsouasant+ann m a trouvai **PARE-BRISE **aprai trop bokoup psaksemont.
felizitationz Vanzel !
-
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
mousier KPsouasant+ann
-
Ο χρήστης Stoukerman έγραψε:
Oh Kelle zouiax mes enfines de la patridmousier KPsouasant+ann m a trouvai **PARE-BRISE **aprai trop bokoup psaksemont.
felizitationz Vanzel !
Αστο αστο καλυτερα, μπορει το παρμπριζ να το επιασες, τα αλλα ομως......
Παντως ενα εχω να πω, αυτο που ηθελα να πετυχω εγινε, με την συμβολη μου το παρμπριζ το βρηκες, αλλιως ακομα θαψαχνες.......
Οποτε μου χρωστας
Classic Renault