Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Αναρτήσεων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Αναρτήσεων
    • 1
    • 2
    • 60
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 139
    • 140
    • 62 / 140
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    35
    2781
    76405
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sinanai last edited by

      Δε γνωρίζω ακριβώς, αλλά φαντάζομαι κάνα 200άρι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        aggelos_35 last edited by

        όντως κάπου εκεί βγαίνει με μια γρήγορη ματιά που έριξα,αυτό που με προβληματίζει είναι ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ ελαφρύ πίσω και γιαυτό δεν ψάχνω κάτι σε πολύ σκληρό για να μην έχει αναπηδήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης mirage έγραψε:
          Αν λάβουμε υπόψιν πως το Focus κυκλοφορεί για λίγο σχετικά καιρό, πως τα aftermarket προιοντα ειδικά σε αμορτισέρ εμφανίζονται μετά απο κανα χρόνο και πως στον κατάλογο της Bilstein δεν υπάρχει καν το B4 για το νέο Focus είναι λογικό να μην το προτείνει η Ford αφού δεν υπάρχει το αντίστοιχο ανταλλακτικό. Για το αν χρειάζονται ή όχι νέα αμορτισέρ δες τι λέει η Bilistein, δλδ η Eibach, που έχει δυο σειρές πιο σπόρ αμορτισέρ την B6 για μη χαμηλωμένα και την B8 για χαμηλωμένα οχήματα και τα οποία είναι διαθέσιμα για όλα σχεδόν τα Ford στον κατάλογο της
          http://www.bilstein.de/en/products/high-performance-shock-absorbers/bilstein-b6.html
          http://www.bilstein.de/en/products/high-performance-shock-absorbers/bilstein-b8.html
          http://www.eurofac.fr/bilstein/amortisseur-b8.php

          Παντως μεχρι στιγμης εγω εικασιες ΔΕΝ κανω. Αναφερθηκα στο ΝΕΟ focus, και παρεθεσα επισημες πηγες...
          Παραθετω επισης και αναλυτικα τα στοιχεια που προκυπτουν απο την τοποθετηση των νεων ελατηριων, σε οτι αφορα
          τις δυναμεις αντιστασης του παλαιου vs νεου ελατηριου, και στις νεες ρυθμισεις camber κτλ:

          http://performance-suspension.eibach.co ... ro-kit.pdf

          Αν προσεξεις λιγο τα νουμερα αντιστασης του νεου ελατηριου που προκυπτουν, θα δεις οτι περα απο υψηλοτερα, μεταβαλλονται μετα απο καποια πρωτα εκατοστα αρχικης συμπιεσης, και φτανουν να εχουν ΔΙΠΛΑΣΙΑ αντισταση, απο τα αρχικα ελατηρια, κατι που ουσιαστικα εξισορροπει σε πολυ μεγαλο βαθμο την αρχικη στανταρ προφορτιση 30mm περιπου που θα δεχεται το ΟΕΜ αμορτισερ, αφου κατ' αυτο τον τροπο το 'ξεκουραζει', γιατι απαιτειται σταδιακα πολυ μεγαλυτερη δυναμη απο την ταλαντωση του πλαισιου + εντονες κακοτεχνιες οδοστρωματος, για να φορτιστει μετα τα πρωτα 30mm το ΟΕΜ αμορτισερ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            drdino last edited by

            Πάρε τον Κυρλαγκιτση ή τον Μαρακάκη λοιπόν τηλέφωνο και ρώτα τον αν με εως και διπλάσια σκληροτητα του ελατηρίου μπορείς να κρατήσεις ίδιο αμορτισέρ.

            FAIL.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              taurus last edited by

              off topic

              Ωραία υπογραφή!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                Αν λάβουμε υπόψιν πως το Focus κυκλοφορεί για λίγο σχετικά καιρό, πως τα aftermarket προιοντα ειδικά σε αμορτισέρ εμφανίζονται μετά απο κανα χρόνο και πως στον κατάλογο της Bilstein δεν υπάρχει καν το B4 για το νέο Focus είναι λογικό να μην το προτείνει η Ford αφού δεν υπάρχει το αντίστοιχο ανταλλακτικό. Για το αν χρειάζονται ή όχι νέα αμορτισέρ δες τι λέει η Bilistein, δλδ η Eibach, που έχει δυο σειρές πιο σπόρ αμορτισέρ την B6 για μη χαμηλωμένα και την B8 για χαμηλωμένα οχήματα και τα οποία είναι διαθέσιμα για όλα σχεδόν τα Ford στον κατάλογο της
                http://www.bilstein.de/en/products/high-performance-shock-absorbers/bilstein-b6.html
                http://www.bilstein.de/en/products/high-performance-shock-absorbers/bilstein-b8.html
                http://www.eurofac.fr/bilstein/amortisseur-b8.php

                Παντως μεχρι στιγμης εγω εικασιες ΔΕΝ κανω. Αναφερθηκα στο ΝΕΟ focus, και παρεθεσα επισημες πηγες...
                Παραθετω επισης και αναλυτικα τα στοιχεια που προκυπτουν απο την τοποθετηση των νεων ελατηριων, σε οτι αφορα
                τις δυναμεις αντιστασης του παλαιου vs νεου ελατηριου, και στις νεες ρυθμισεις camber κτλ:

                http://performance-suspension.eibach.co ... ro-kit.pdf

                Αν προσεξεις λιγο τα νουμερα αντιστασης του νεου ελατηριου που προκυπτουν, θα δεις οτι περα απο υψηλοτερα, μεταβαλλονται μετα απο καποια πρωτα εκατοστα αρχικης συμπιεσης, και φτανουν να εχουν ΔΙΠΛΑΣΙΑ αντισταση, απο τα αρχικα ελατηρια, κατι που ουσιαστικα εξισορροπει σε πολυ μεγαλο βαθμο την αρχικη στανταρ προφορτιση 30mm περιπου που θα δεχεται το ΟΕΜ αμορτισερ, αφου κατ' αυτο τον τροπο το 'ξεκουραζει', γιατι απαιτειται σταδιακα πολυ μεγαλυτερη δυναμη απο την ταλαντωση του πλαισιου + εντονες κακοτεχνιες οδοστρωματος, για να φορτιστει μετα τα πρωτα 30mm το ΟΕΜ αμορτισερ.

                Εντάξει έχεις δίκιο. Δεν θα συνεχίσω παραπέρα την κουβέντα γιατί έχεις θέματα κατανόησης απλών εννοιών Φυσικής και λειτουργίας μιας ανάρτησης αυτοκινήτου. Αν η επίσημη πηγή είναι το φυλλάδιο με τα αξεσουάρ που πουλάνε οι dealer της Ford πάω πάσο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης drdino έγραψε:
                  Πάρε τον Κυρλαγκιτση ή τον Μαρακάκη λοιπόν τηλέφωνο και ρώτα τον αν με εως και διπλάσια σκληροτητα του ελατηρίου μπορείς να κρατήσεις ίδιο αμορτισέρ.

                  FAIL.

                  Πλακα κανεις? Παραθετω επισημη πηγη, με μετρησεις της eibach, και μου λες ολα αυτα?
                  Μηπως να παρεις εσυ την Eibach και να τους πεις οτι ειναι ερασιτεχνες, αχρηστοι και ημιμαθεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestisren last edited by

                    Εγώ λέω αντί να μιλάμε σε θεωρητικό επίπεδο να δούμε τι γίνεται όταν μαζί με ελατήρια αλλάζονται και τα αμορτισέρ με κατάλληλα για χαμήλωμα και τι όταν δεν γίνεται αυτό
                    Τεσπα πάντως δεν έχουν όλες οι εταιρείες τυχαία συγκεκριμένο μοντέλο αμορτισέρ για χαμηλωμένα αυτοκίνητα
                    Κάποιος θα είναι ο λόγος που υπάρχουν και σίγουρα δεν είναι τυπικός

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                      Εντάξει έχεις δίκιο. Δεν θα συνεχίσω παραπέρα την κουβέντα γιατί έχεις θέματα κατανόησης απλών εννοιών Φυσικής και λειτουργίας μιας ανάρτησης αυτοκινήτου. Αν η επίσημη πηγή είναι το φυλλάδιο με τα αξεσουάρ που πουλάνε οι dealer της Ford πάω πάσο.

                      Ενταξει εχω θεμα κατανοησης, που σου παραθετω επισημα στοιχεια της eibach. Exω θεμα κατανοησης, επειδη μεσα απο την επισημη ιστοσελιδα της η Eibach προτεινει ως πρωτο σταδιο ΜΟΝΟ την αντικατασταση ελατηριων.
                      Μιλαμε για ερασιτεχνες φυσικα, οι οποιοι δεν γνωριζουν, δεν εχουν εμπειρια-τεχνογνωσια, και απλα θελουν να μας τα 'αρπαξουν'. Εμεις εδω (εσεις δηλαδη) ξερουμε καλυτερα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Καμια πλακα δεν σου κανω, οταν μιλάω και επιμένω σε κάτι είναι επειδή κάτι ξέρω και κάτι έχω μελετήσει, δεν είμαι ξεροκέφαλος.

                        Το διαφημιστικό φυλλάδιο και το promo video μιας εταιρείας που αναφέρει ως πρόβλημα το κενό των θόλων έχεις παραθέσει. Σταμάτα να αναπαράγεις αυτά που θέλουν να πουλήσουν και κάτσε και μάθε 5 πράγματα. Μετοχές έχεις;

                        Η m-sports ανάρτησή ξέρεις τι χαμήλωμα δίνει και τι περιλαμβάνει ως πακέτο;

                        Sent from my MB860 using smoke signals.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          taurus last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Εντάξει έχεις δίκιο. Δεν θα συνεχίσω παραπέρα την κουβέντα γιατί έχεις θέματα κατανόησης απλών εννοιών Φυσικής και λειτουργίας μιας ανάρτησης αυτοκινήτου. Αν η επίσημη πηγή είναι το φυλλάδιο με τα αξεσουάρ που πουλάνε οι dealer της Ford πάω πάσο.

                          Ενταξει εχω θεμα κατανοησης, που σου παραθετω επισημα στοιχεια της eibach. Exω θεμα κατανοησης, επειδη μεσα απο την επισημη ιστοσελιδα της η Eibach προτεινει ως πρωτο σταδιο ΜΟΝΟ την αντικατασταση ελατηριων.
                          Μιλαμε για ερασιτεχνες φυσικα, οι οποιοι δεν γνωριζουν, δεν εχουν εμπειρια-τεχνογνωσια, και απλα θελουν να μας τα 'αρπαξουν'. Εμεις εδω (εσεις δηλαδη) ξερουμε καλυτερα...

                          To αυτό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης drdino έγραψε:
                            Καμια πλακα δεν σου κανω, οταν μιλάω και επιμένω σε κάτι είναι επειδή κάτι ξέρω και κάτι έχω μελετήσει, δεν είμαι ξεροκέφαλος.

                            Το διαφημιστικό φυλλάδιο και το promo video μιας εταιρείας που αναφέρει ως πρόβλημα το κενό των θόλων έχεις παραθέσει. Σταμάτα να αναπαράγεις αυτά που θέλουν να πουλήσουν και κάτσε και μάθε 5 πράγματα. Μετοχές έχεις;

                            Η m-sports ανάρτησή ξέρεις τι χαμήλωμα δίνει και τι περιλαμβάνει ως πακέτο;

                            Sent from my MB860 using smoke signals.

                            Δε θυμάμαι πόσο χαμηλώνει (νομίζω η 10χιλ ή 30), αλλα σε σχέση με την απλή ανάρτηση αλλάζει αναρτήσεις, ελατηρια και αντιστρεπτικες.

                            Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Quiz ήταν.

                              Αν δεν κάνω λάθος είναι στα 15 mm και περιλαμβάνει αυτά που αναφέρεις. Τυχαίο;

                              Sent from my MB860 using smoke signals.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Εγω απλα διαφωνω με τις καθετες φρασεις τυπου FAIL, Epic Fail, κτλ.
                                Σαφως και ολοκληρωμενη λυση, ηταν και παντοτε θα ειναι ΚΑΙ αντικατασταση αμορτισερ, και ισως αντιστρεπτικων ραβδων.
                                Μιλησα για μια πρωτη βελτιωση, ωστε στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, με το νεο Focus, που ολοι οσοι οδηγησαμε, βρηκαμε
                                σχετικα μαλακο, 'αργο' και πλαδαρο σε αντιδρασεις, να υπαρχει ενα καλυτερο αποτελεσμα, χωρις το κοστος να εκτοξευτει
                                στο χιλιαρικο πχ ευρω.

                                P.S Η Abarth με το κιτ SS στο 500 κανει το ιδιο πραγμα στον τομεα της αναρτησης, αλλαζει ελατηρια, διατηροντας τα ΟΕΜ αμορτισερ:
                                http://guide.supereva.it/guida_abarth/i ... abarth-5oo

                                Τα ιδια και το GP Αbarth SS:
                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sinanai last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                  Εγω απλα διαφωνω με τις καθετες φρασεις τυπου FAIL, Epic Fail, κτλ.
                                  Σαφως και ολοκληρωμενη λυση, ηταν και παντοτε θα ειναι ΚΑΙ αντικατασταση αμορτισερ, και ισως αντιστρεπτικων ραβδων.
                                  Μιλησα για μια πρωτη βελτιωση, ωστε στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, με το νεο Focus, που ολοι οσοι οδηγησαμε, βρηκαμε
                                  σχετικα μαλακο, 'αργο' και πλαδαρο σε αντιδρασεις, να υπαρχει ενα καλυτερο αποτελεσμα, χωρις το κοστος να εκτοξευτει
                                  στο χιλιαρικο πχ ευρω.

                                  Νομίζω, Γρηγόρη, πως αν κανείς θέλει να κινηθεί σε μια low budget λύση - που δεν το καταλαβαίνω, όταν σκας 20+ χιλιάρικα σε ένα αυτοκίνητο να τσιγκουνευτείς ακόμα και 1 ακόμα για μια πολύ καλή aftermarket ανάρτηση - προτιμότερο είναι να αλλάξει τα αμορτισέρ με 4 σφιχτότερα, παρά τα ελατήρια. Η εμπειρία μου (που κλάιν, 26 είμαι, αλλά τέσπα) λέει πως η 'πιο σπορτίφ συμπεριφορά' που προσφέρει το χαμήλωμα είναι εντελώς πλασματική.

                                  P.S Η Abarth με το κιτ SS στο 500 κανει το ιδιο πραγμα στον τομεα της αναρτησης, αλλαζει ελατηρια, διατηροντας τα ΟΕΜ αμορτισερ: [...]
                                  Τα ιδια και το GP Αbarth SS:

                                  Ακριβώς αυτό είναι κάτι που με ξενερώνει πολύ στο πακέτο esseesse.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    ...Οκ, ολα αυτα βεβαια με την προυποθεση οτι αλλαζοντας ΜΟΝΟ ελατηρια, και εφοσον ειναι εργοστασιακο αξεσουαρ, το κοστος να εφτανε συνολικα περιπου τα 400ευρω πχ. Αν το νουμερο ειναι υψηλοτερο, πχ σου πουν αλλα 200ευρω τοποθετηση ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ψωνιζεις και ειτε τα Bilstein B8, ειτε τα Κοni fsd πχ, και εισαι κομπλε.
                                    Anyway, (παρα)δεχομαι οτι δεν ειναι ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ λυση, και οτι ΓΕΝΙΚΑ drdino και Mirage, και Sinanai εχετε δικιο, απλα διαφωνω στο 'Epic Fail', για την συγκεκριμενη περιπτωση.

                                    P.S Απο την αλλη, εχω και λιγο κολημμα στο θεμα καινουργιο αυτοκινητο Vs 'πειραγμα'.
                                    Αν προχωρουσα πχ σε αγορα Focus (λεμε τωρα), και ηθελα κατι πιο σπορ το οποιο δεν προσφερεται μεχρι στιγμης ουσιαστικα, (η σπορ εκδοση, δεν εχει τα 'καλουδια' εξοπλισμου που θελω, και ΜΟΝΟ η σπορ αναρτηση ΔΕΝ μπαινει στην εκδοση Titanium)
                                    θα δεχομουν ΜΟΝΟ εργοστασιακη τοποθετηση νεων ελατηριων / και αμορτισερ πχ, κατι που απ' οσο καταλαβα ΔΕΝ κανει η Ford στο εργοστασιο κατα την παραγγελια, αλλα στους κατα τοπους αντιπ/σωπους.
                                    Καινουργιο αυτοκινητο, και να το 'σκαλιζουν' , περα απο τα τυπικα service, στον τοπικο αντιπ/σωπο, no thanks...
                                    Οποτε ξεχναμε(?) το focus, και 'παμε' σε Giulietta 170 Distinctive, με σπορ αναρτηση, 4πιστονα, και ξενον φυσικα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Γιατί ρε συ, τι θα πάθει το καινούριο αυτοκίνητο με ένα άλλο σετ αμορτισερ-ελατηρίων? Δεν είναι δα και κάτι που θα του κάνει κακό, αν δεν κάνεις υπερβολές...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                        Γιατί ρε συ, τι θα πάθει το καινούριο αυτοκίνητο με ένα άλλο σετ αμορτισερ-ελατηρίων? Δεν είναι δα και κάτι που θα του κάνει κακό, αν δεν κάνεις υπερβολές...

                                        Εγώ πάντως δεν θα το'κανα. Προτιμώ να πάρω έτοιμο το sport pack (ή Μ-pack) από το εργοστάσιο και από τα χεράκια αυτών που το έχουν εξελίξει σε πίστες και δρόμους, γιατί ξέρεις ότι οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις (camber/caster) θα δουλέψουν υπέροχα.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                                          Εγω απλα διαφωνω με τις καθετες φρασεις τυπου FAIL, Epic Fail, κτλ.
                                          Σαφως και ολοκληρωμενη λυση, ηταν και παντοτε θα ειναι ΚΑΙ αντικατασταση αμορτισερ, και ισως αντιστρεπτικων ραβδων.
                                          Μιλησα για μια πρωτη βελτιωση, ωστε στην ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, με το νεο Focus, που ολοι οσοι οδηγησαμε, βρηκαμε
                                          σχετικα μαλακο, 'αργο' και πλαδαρο σε αντιδρασεις, να υπαρχει ενα καλυτερο αποτελεσμα, χωρις το κοστος να εκτοξευτει
                                          στο χιλιαρικο πχ ευρω.

                                          P.S Η Abarth με το κιτ SS στο 500 κανει το ιδιο πραγμα στον τομεα της αναρτησης, αλλαζει ελατηρια, διατηροντας τα ΟΕΜ αμορτισερ:
                                          http://guide.supereva.it/guida_abarth/i ... abarth-5oo

                                          Τα ιδια και το GP Αbarth SS:
                                          Youtube Video

                                          Και επειδή λοιπόν έχω εμπειρία και έχω ρίξει μελέτη στα αναρτησιακά, με τοποθέτηση μόνο φαρδιών ελατηρίων χωρίς το ανάλογο αμορτισέρ θα σου πω εξίσου κάθετα και με μεγάλα γράμματα πως είναι FAIL επιλογή και αφορά κάποιον που θέλει να πουλήσει μούρη ή δεν έχει λεφτά για να κάνει κάτι πιο ολοκληρωμένο. Οι πλεύσεις που παρουσιάζουν σε ΕΟ είναι χαρακτηριστικές του θέματος που προκύπτει. Επιπλέον, τα ελατήρια αυτά είναι συμβιβασμός δυστυχώς.

                                          Όσον αφορά την Fiat και τις επιλογές της, βλέποντας την συμπεριφορά του 500 abarth σε δημόσιο δρόμο δεν μου φαίνεται απίθανο που κάνουν περίεργες αναρτησιακά επιλογές. Αλήθεια, τι ελατήρια δίνει για το SS;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                            Και επειδή λοιπόν έχω εμπειρία και έχω ρίξει μελέτη στα αναρτησιακά, με τοποθέτηση μόνο φαρδιών ελατηρίων χωρίς το ανάλογο αμορτισέρ θα σου πω εξίσου κάθετα και με μεγάλα γράμματα πως είναι FAIL επιλογή και αφορά κάποιον που θέλει να πουλήσει μούρη ή δεν έχει λεφτά για να κάνει κάτι πιο ολοκληρωμένο. Οι πλεύσεις που παρουσιάζουν σε ΕΟ είναι χαρακτηριστικές του θέματος που προκύπτει. Επιπλέον, τα ελατήρια αυτά είναι συμβιβασμός δυστυχώς.

                                            Όσον αφορά την Fiat και τις επιλογές της, βλέποντας την συμπεριφορά του 500 abarth σε δημόσιο δρόμο δεν μου φαίνεται απίθανο που κάνουν περίεργες αναρτησιακά επιλογές. Αλήθεια, τι ελατήρια δίνει για το SS;

                                            Σεβαστα ολα αυτα, απλα να σου αναφερω οτι τα συγκεκριμενα ελατηρια της eibach δεν εχουν ΑΠΛΩΣ ΜΟΝΟ, πιο παχυ σπειρωμα, αλλα και μεταβλητη αντισταση κατα την συμπιεση, λογω σχεδιασης, τουλαχιστον κατα τα λεγομενα της ιστοσελιδας της.
                                            Του SS τα ελατηρια, μοιαζουν με τα sportline της eibach, ενα επομενο σταδιο απο τα pro kit, δεν ξερω βεβαια αν οντως ειναι αυτα, αυτο ομως που μου εκανε εντυπωση απο το Video, ειναι οχι το ιδιο μηκος για τα πισω (αφορτιστα), το αλλα μεγαλυτερο μηκος στα νεα μπροστινα ελατηρια (αφορτιστα). Θα γινεται τρελη 'τραπεζαρια' το μπροστινο του...
                                            Εμενα παντως το 500 Abarth (το εχω οδηγησει με τις στανταρ 16αρες, αλλα και τις 17αρες retro ζαντες )
                                            μου φανηκε εξαιρετικο, στην λειτουργια της αναρτησης του, σε γρηγορους ρυθμους, με την στανταρ αναρτηση , και τις ελαφρυτερες 17αρες (Retro με 5 παραλληλογραμμες οπες) που υπαρχουν ως εξτρα, εκτος των αλλων, τυπου 'αραχνης'
                                            και των φαρδυτερων ανθρακι ΟΖ του SS πακετου.
                                            Του SS στους δυσκολους δρομους μας, πιθανολογω οτι δεν θα ταιριαζει, θα ειναι μαλλον κουραστικο...
                                            Παραδοξως βεβαια, με τις ιδιες διαφοροποιησεις σε αναρτηση, το GP Αbarth SS το ειχα βρει καταπληκτικο!
                                            Η αναρτηση του θυμιζε αγωνιστικη. Αρκετα σφιχτη, αλλα οχι ξερη, ειχε γρηγορες αντιδρασεις, και καταπινε σχεδον τα παντα
                                            απο ανωμαλιες, υπο πιεση...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 62 / 140
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr