-
Επίσης η motorstar στη Θεσσαλονίκη βάζει σύστημα υγραεριοκίνησης και προτείνει και λαδιέρα..
-
από m@evius » 23/08/11 20:47
«Γι αυτά (και γιατί η ζωή μας έχει κάνει καχύποπτους και όχι Αμερικανάκια, κυρ Αντώνη συγνώμη αλλά θα εμμείνω στις θέσεις απορίες μου (μπορεί να κάνω και λάθος και να το πληρώσω αργότερα σε ζημιά) και θα πειστώ όταν μου το πει το δικό μου μυαλό. (που 40 χρόνια δεν με έχει προδόσει).»
Μα αυτό σε συμβούλεψα να κανείς. Νομίζω το ίδιο έκανε και ο Κώστας. Δεν τον θεωρώ μηδαμινή τεχνική ποσότητα. Σε δυο πράγματα διαφώνησα. Στον τρόπο που πέταξε στα σκουπίδια εργασία συναδέλφου κατά τον μονόλογο του, και στην τεκμηριωμένη μου άποψη μετά και από της επαφές μου με συναδέλφους. Απλός προς εσένα προχώρησα, προσπαθώντας κατά την δική μου γνώμη, να σου δήξω έναν ‘μπουσουλά’ ψαξίματος.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Από φίλο που έχω σε συνεργείο αντ/πίας της Ρενό έμαθα πως έρχεται από Σεπτέμβριο το κλιό υγραεριοκίνητο και μου είπε πως όλα τα μέρη(βαλβίδες,κεφαλάρι κτλ) είναι από άλλα μέταλα από των κανονικών βενζινοκίνητων..
Δεν προλαβαίνουν τον Σεπτέμβριο. Και τι το κλιο έχεις ένα ψαγμένο καπάκι. Η ρενο, πάντα βγάζει extreme μοτέρ, και με επιτυχία. Μα οι δοκιμές στον δρόμο, δεν έμαθα ότι άρχισαν…..
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Από φίλο που έχω σε συνεργείο αντ/πίας της Ρενό έμαθα πως έρχεται από Σεπτέμβριο το κλιό υγραεριοκίνητο και μου είπε πως όλα τα μέρη(βαλβίδες,κεφαλάρι κτλ) είναι από άλλα μέταλα από των κανονικών βενζινοκίνητων..
Και η OPEL για τα εργοστασιακά LPG λέει ότι έχουν υποστεί ειδική επεξεργασία σκληρυνσης οι βαλβιδες.
«Και η OPEL για τα εργοστασιακά LPG λέει ότι έχουν υποστεί ειδική επεξεργασία σκληρυνσης οι βαλβιδες.»
Και όχι μόνον…..
Μάλιστα οι δεξαμενές καυσίμου, έχουν τοποθετηθεί πρωτοποριακά. Έτσι οι χώροι φορτώματος παραμένουν άθικτοι. Μάλιστα η ασφάλεια διαρροών έχει σχεδόν εκμηδενιστεί. Οψόμεθα…..
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Επίσης η motorstar στη Θεσσαλονίκη βάζει σύστημα υγραεριοκίνησης και προτείνει και λαδιέρα..
Να τσιμπήσω?!!!!..... μα πάντα την πρότειναν…..
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Έχεις και καμιά ιδέα για το πρόβλημα που αναφέρω πιο πάνω??
-
Ο χρήστης ARJI78 έγραψε:
Ήθελα επίσης να ρωτήσω τους ειδήμονες αλλά και τους απλούς χρήστες υγραεριοκίνητων αυτοκινήτων το εξής:
Παρατηρώ έναν πολύ μικρό δισταγμό συνήθως στην εκκίνηση με πρώτη ταχύτητα,δλδ, με το που ξεκινάω δεν φαίνεται να φεύγει κανονικά το αυτοκίνητο στιγμιαία και αμέσως μετά με ένα σαν κάτι να γίνεται και φεύγει κανονικά.
Αυτό το καταλαβαίνω εγώ που οδηγάω,συνήθως δεν το καταλαβαίνει ούτε γνώστης.
Επίσης μέχρι τις 2000 σ.α.λ κάνει κάποια κομπιάσματα πολλές φορές,ανεπαίσθητα κι αυτά τις περισσότερες.
Πήγα σήμερα να το δούμε,το έβαλε στο κομπιούτερ και μου έδειξε πως η χαρτογράφηση είναι ίδια με της βενζίνης.
Δηλαδή του λέω, και μου απαντάει πως ότι ζητάει σε βενζίνη το αυτοκίνητο το ζητάει και σε υγραέριο..
Του είπα να δοκιμάσουμε λίγο πλουσιότερο μείγμα χαμηλά και θα ξαναπάω μία από τις επόμενες μέρες μιας που δεν είχε χρόνο να το δει σήμερα..
Θα βοηθήσει το πλουσιότερο μείγμα ή τζάμπα ασχολούμαι???
Και ασφαλώς θα βοηθήσει, άλλωστε σε αυτό συμφωνώ και με τον Κώστα.
Δεν είναι δυνατόν να του δίνεις χρονικά καύσιμο αέριο, στους ίδιους χρόνους και με βενζίνα. Η δομή του καυσίμου είναι διαφορετική. Καθώς και διάφορα άλλα που είναι χιλιοειπωμένα.
Φιλικά ΑΝΤΩΝΗΣ. -
ARJI78 » 23/08/11 22:58
Επίσης η motorstar στη Θεσσαλονίκη βάζει σύστημα υγραεριοκίνησης και προτείνει και λαδιέρα..άλλοι προτείνουν άλλοι όχι άντε να βγει άκρη.......
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
ARJI78 » 23/08/11 22:58
Επίσης η motorstar στη Θεσσαλονίκη βάζει σύστημα υγραεριοκίνησης και προτείνει και λαδιέρα..Επειδή έβαλα Θεσσαλονίκη (αλλού) και έχω άποψη για την συγκεκριμένη τώρα μαθαίνουν στα αυτοκίνητα μας. Μετά απο συνομιλία με 2 που έβαλαν σε insignia εκεί θα μου φαινόταν παράξενο να μην την πρότειναν.
Γιατί σε ποίο συνεργείο, εκτός απο τα 2-3 που έβαζαν υγραέριο από παλιά, δεν μαθαίνουν πάνω στα αυτοκίνητα μας; Αντέ για να το διορθώσω λίγο δεν μάθαιναν τον πρώτο καιρό. Υποθέτω ότι πλέον έχουν βάλει σε αρκετά οι περισσότεροι και κάτι έχουν μάθει. Αν και βασικά πιστεύω ότι η motorstar είναι ένα σοβαρό συνεργείο και δεν είναι τόσο τυχοδιώκτες όπως οι αλεξιπτωτιστές που εμφανίστηκαν σαν εγκαταστάτες υγραερίου.
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
ARJI78 » 23/08/11 22:58
Επίσης η motorstar στη Θεσσαλονίκη βάζει σύστημα υγραεριοκίνησης και προτείνει και λαδιέρα..Επειδή έβαλα Θεσσαλονίκη (αλλού) και έχω άποψη για την συγκεκριμένη τώρα μαθαίνουν στα αυτοκίνητα μας. Μετά απο συνομιλία με 2 που έβαλαν σε insignia εκεί θα μου φαινόταν παράξενο να μην την πρότειναν.
Φίλε μου, δεν σχολιάζω συναδέλφους, παρά μόνον για ‘κραυγαλέα’ θέματα. Πάντως διαβάζω ‘μομφή’ προς αυτούς. Εσύ ξέρεις και μπορείς να μας ενημερώσεις. Θα αναρωτηθώ γιατί σου είναι «παράξενο» το ότι την προτείνουν?.
«ατμόσφαιρα αερίου ψεκασμού», πολύ σωστά έκανες με αυτήν σου την επιλογή.
Μα «ZAVOLI (άνευ λαδιέρας)', και δεν το εκλαμβάνω για διαφήμιση, διότι κάποτε πρέπει να γράφονται όλες οι παράμετροι, για τον εμπλουτισμό γνώσεων, μα με το άνευ λαδιέρας τι κερδίζεις?. Θα ήθελα να μάθω την γνώμη σου, την δική σου αποκλειστικά.
Σε ευχαριστώ.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ειλικρινά σηκώνω τα χέρια! Ρε κυρ Αντώνη εγώ γράφω αυτά που έζησα ούτε κατηγορώ κανέναν όταν έψαχνα ρώταγα όποιον έβλεπα με το ίδιο αμάξι με εμένα. Κακό είναι και αυτό; Κάποιος έγραψε κάτι στο σχόλιο μου και του έγραψα την εμπειρία μου. Μήπως δεν γράφω σωστα Ελληνικά; Αν θέλεις να μιλάμε σωστα να μου απαντάς σε όλα τα σχόλια μου και όχι σε αυτα που σε βολεύει..........και τι κερδίζω και τι (θα χάσω)εγω είναι δικό μου θέμα. όπως με προβληματίζει που η OPEL πχ λέει ότι έχει σκληρότερες βαλβίδες στα εργοστασιακά και φοβάμαι για το δικό μου.Και φυσικά αν με πείσει κάποιος θα βάλω όχι μία αλλά 2 λαδιέρες. Αλλα επειδή έβαλε ο Χ ή μου το λεει ο Ψ όχι. όσο για το σύστημα που έβαλα με το φτωχο μου μυαλό πιστέυω ότι επειδή έχει ρυθμιστεί να ψεκάζει και βενζίνη υπο ορισμένες συνθήκες είναι αρκετό. Κάνω λάθος; Μεγάλο παιδί είμαι θα το αντέξω. Εδω μέσα πίστευα ότι η κουβέντα γίνεται για κάποιο λόγο και όχι για (κουβέντα να γίνεται) Ελπίζω να έχω λάθος.
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
ARJI78 » 23/08/11 22:58
Επίσης η motorstar στη Θεσσαλονίκη βάζει σύστημα υγραεριοκίνησης και προτείνει και λαδιέρα..Επειδή έβαλα Θεσσαλονίκη (αλλού) και έχω άποψη για την συγκεκριμένη τώρα μαθαίνουν στα αυτοκίνητα μας. Μετά απο συνομιλία με 2 που έβαλαν σε insignia εκεί θα μου φαινόταν παράξενο να μην την πρότειναν.
Γιατί σε ποίο συνεργείο, εκτός απο τα 2-3 που έβαζαν υγραέριο από παλιά, δεν μαθαίνουν πάνω στα αυτοκίνητα μας; Αντέ για να το διορθώσω λίγο δεν μάθαιναν τον πρώτο καιρό. Υποθέτω ότι πλέον έχουν βάλει σε αρκετά οι περισσότεροι και κάτι έχουν μάθει. Αν και βασικά πιστεύω ότι η motorstar είναι ένα σοβαρό συνεργείο και δεν είναι τόσο τυχοδιώκτες όπως οι αλεξιπτωτιστές που εμφανίστηκαν σαν εγκαταστάτες υγραερίου.
Συμφωνω απόλυτα φίλε και προς θεού δεν κατηγορώ κανέναν Απλώς μες στην αγωνία μου ψάχνωντας και σταματώντας όποιον είχε lpg με το ιδιο αμάξι με εμένα 2 απο αυτούς με αποθάρρυναν.
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
ARJI78 » 23/08/11 22:58
Επίσης η motorstar στη Θεσσαλονίκη βάζει σύστημα υγραεριοκίνησης και προτείνει και λαδιέρα..Επειδή έβαλα Θεσσαλονίκη (αλλού) και έχω άποψη για την συγκεκριμένη τώρα μαθαίνουν στα αυτοκίνητα μας. Μετά απο συνομιλία με 2 που έβαλαν σε insignia εκεί θα μου φαινόταν παράξενο να μην την πρότειναν.
Γιατί σε ποίο συνεργείο, εκτός απο τα 2-3 που έβαζαν υγραέριο από παλιά, δεν μαθαίνουν πάνω στα αυτοκίνητα μας; Αντέ για να το διορθώσω λίγο δεν μάθαιναν τον πρώτο καιρό. Υποθέτω ότι πλέον έχουν βάλει σε αρκετά οι περισσότεροι και κάτι έχουν μάθει. Αν και βασικά πιστεύω ότι η motorstar είναι ένα σοβαρό συνεργείο και δεν είναι τόσο τυχοδιώκτες όπως οι αλεξιπτωτιστές που εμφανίστηκαν σαν εγκαταστάτες υγραερίου.
Και σίγουρα φιλέ μου, και η δική μου μετάβαση πριν ½ αιώνα…. από την θεωρία στην πράξει, κράτησε μια περίοδο. Αυτό δεν σημαίνει ότι η δουλεία έβγαινε τότε κακιά.
Το κέρδος μετά, είναι μόνον η ταχύτητα διεκπεραίωσης της εργασίας, και σίγουρα οι αυτοσχεδιασμοί, που ενίοτε δεν διδάσκονται.
«Αν και βασικά πιστεύω ότι η motorstar είναι ένα σοβαρό συνεργείο και δεν είναι τόσο τυχοδιώκτες όπως οι αλεξιπτωτιστές που εμφανίστηκαν σαν εγκαταστάτες υγραερίου.» με το 100%!!!!. Έτσι όπως τα γράφεις, μου είπαν 2 συνάδελφοι στο είδος. Και συνήθως στης μετάξι μας κρίσεις, όταν μάλιστα ο άλλος συνάδελφος είναι απών, είμαστε λίγο ‘ξινοί’!!!!!..... αλλιώς αγκαλιές και φιλιά.
Κάτι κραυγαλέα αντικρουόμενες γνώμες, που με προβλημάτισαν, οδήγησαν τα βήματα μου στον Κώστα στο Κιάτο στην κορίνθια. Ένας συνάδελφος που τον γνώριζα και από την Αθήνα. Είδα δουλειές του. Σωστός. Μα έμαθα ότι και στην Αθήνα ‘ξεπέταξε’ εγκαταστάτες, μα και στην Πελοπόννησο, έχει κάνει σεμινάρια για λογαριασμό εταιριών, σε πολλές πόλεις επί χρήμασι.Δεν είναι κορόιδα οι εταιρίες να χρησιμοποιούν ‘στόκους’ για την προβολή τους!. Διαλέγουν τους καλύτερους, και τους πληρώνουν.
Εντύπωση μου έκανε το τεράστιο στοκ του. Εγώ ανατρίχιασα λίγο. Πρέπει να είσαι βεβαίως για να έχεις τέτοιο στοκ. Μου θύμισε τον εαυτό μου παλιότερα, όπου ο σεβασμός του συναδέλφου προς τον πελάτη του, δεν είχε σαν αρχή το «πονάει χέρι, κόβεις χέρι», μα ‘λυσσάρης’ ον, το επισκευάζεις ολοκληρωτικά, με μικρότερο κόστος. Του είπα ότι σήμερα η δουλεία που κάνει δεν πληρώνετε, και μου απήντησε: «πληρώνετε σε εμπιστοσύνη».
Και κάτι ακόμη που για εμένα είναι μια άλλη διάσταση. Όλο το συνεργείο, όλοι τεχνίτες, την Κυριακή το πρωί πάει εκκλησιά….. λέει πολλά.
….. μα καπνίζουν σαν φουγάρα…… χειρότεροι από εμένα!.
Μα κέρδισα και την πλήρη ενημέρωση, των τελευταίων μηνών σε υλικά – ανταλλακτικά, που κάνει την ζωή μας καλύτερη και πλέον σίγουρη. Αυτός χρησιμοποιεί την BRC. Δεν μου το είπε, το είδα στα πακέτα!!!!!.....
Όταν γυρίσω στην Αθήνα, εγκαταλείποντας το μπαλκόνι μου επάνω στην θάλασσα της Κορινθίας, (κλαψ κλαψ), έχω να ‘στολίσω’ μερικούς ‘ξινούς’ συναδέλφους…….
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Ευχαριστώ γιά τήν επισήμανσηA word of warning here - If a modern engine is Overdosed with Flashlube or similar, its
exhaust emissions may well be compromised and damage to the catalytic converter will
probably result.Running Temperature of the Valves and Seats
The most common misconception you'll hear about LPG is that it makes an engine run hotter than
Petrol. This is no more than myth.Κύριοι σάς παρέθεσα μία σειρά επιχειρημάτων σχετικά μέ τήν χρήση ή όχι τής περίφυμης λαδιέρας ,επιχειρήματα πού έρχωνται σέ αντίθεση μέ τά στενά επαγγελματικά μου συμφέροντα, αλλά βασίζονται σέ τεκμηριωμένες θέσεις καί θερμοδυναμικά θεωρήματα.
Πάραπάνω αναφέρεται από τήν σελίδα τής jaguar επιγραμματικά ό,τι έχει νά κάνει μέ τίς ενδεχόμενες ζημιές στόν καταλύτη μέ τήν χρήση λαδιέρας καί μέ τόν κοινό μύθο σχετικά μέ τήν αυξημένη θερμοκρασία με τήν χρήση υγραερίου. Δικά σας τά αυτοκίνητα δικές σας(?) καί οί αποφάσεις.Τόν κόσμο δέν μπωρώ νά τόν σώσω ,(καί σάν σκέψη γελοία) μπώρώ νά σώσω όμως τόν εαυτό μου από τήν γελιοποίηση.
Οί φελλοί πάντα επιπλέουν.....
ΥΓ Ήλπιζα σέ καυτικότερη κριτική όταν βιάζεται ή λογική. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Ειλικρινά σηκώνω τα χέρια! Ρε κυρ Αντώνη εγώ γράφω αυτά που έζησα ούτε κατηγορώ κανέναν όταν έψαχνα ρώταγα όποιον έβλεπα με το ίδιο αμάξι με εμένα. Κακό είναι και αυτό; Κάποιος έγραψε κάτι στο σχόλιο μου και του έγραψα την εμπειρία μου. Μήπως δεν γράφω σωστα Ελληνικά; Αν θέλεις να μιλάμε σωστα να μου απαντάς σε όλα τα σχόλια μου και όχι σε αυτα που σε βολεύει..........και τι κερδίζω και τι (θα χάσω)εγω είναι δικό μου θέμα. όπως με προβληματίζει που η OPEL πχ λέει ότι έχει σκληρότερες βαλβίδες στα εργοστασιακά και φοβάμαι για το δικό μου.Και φυσικά αν με πείσει κάποιος θα βάλω όχι μία αλλά 2 λαδιέρες. Αλλα επειδή έβαλε ο Χ ή μου το λεει ο Ψ όχι. όσο για το σύστημα που έβαλα με το φτωχο μου μυαλό πιστέυω ότι επειδή έχει ρυθμιστεί να ψεκάζει και βενζίνη υπο ορισμένες συνθήκες είναι αρκετό. Κάνω λάθος; Μεγάλο παιδί είμαι θα το αντέξω. Εδω μέσα πίστευα ότι η κουβέντα γίνεται για κάποιο λόγο και όχι για (κουβέντα να γίνεται) Ελπίζω να έχω λάθος.
και σίγουρα ξέρεις να γράφεις…… μα δεν είναι δυνατόν να ρωτώ και να απαντάω σε θέματα, που η τα διαβάζω ως σωστά, η που βρίσκω ότι η παρεμβολή μου θα εκγλυφθεί σαν λογοτεχνική εγγραφή!. Χαμένος χρόνος. Και σίγουρα για του λόγου μου το αληθές η εγγραφή σου, «και τι κερδίζω και τι (θα χάσω)εγώ είναι δικό μου θέμα. όπως με προβληματίζει που η OPEL πχ λέει ότι έχει σκληρότερες βαλβίδες στα εργοστασιακά και φοβάμαι για το δικό μου». Μια παράγραφος ανησυχίας. Μια παράγραφος που οι μισές λέξεις περνούν θέση 180 μοίρες η μια της άλλης. Και απαντάω και το γράφω, και όχι μόνον. και σίγουρα δεν είμαι ούτε ο Χ ούτε ο Ψ εδώ μέσα. Εάν δε το κατάλαβες σημαίνει ότι γράφεις χωρίς να χάνεις χρόνο να διαβάζεις. Και σε ενημερώνω, ο κάλος κολλητός μου φίλος, συμμαθητής μου, και σειρά μου στον στρατό, είναι ο Νο 1 της GM στην Ελλάδα, με πολλά συνεργεία ανά την Ελλάδα. Κατά συνέπια έχω προσβάσεις ενημέρωσης, που οι υπόλοιποι δεν έχουν. Τα διαπιστευτήρια μου δεν είναι δυνατόν να δίνονται ως πρόλογος σε κάθε εγγραφή μου. Ποιος το κάνει αυτό?. Η ανωνυμία καγχάζει, όταν βλέπει να ‘κοντράρουν’ σχετικοί και άσχετοι….
Μα έχεις εμπιστοσύνη σε έναν ECO TEK κινητήρα να τον κανείς με αέριο μετατροπή. Μα δεν το δέχεται κανένας ομπρελάς συνάδελφος. Ενόσω εγώ το δέχομαι, γκαρίζοντας, νε μεν αλλά. Αντίθετα εκθειάζουν, και πολύ σωστά, τον νέας γενιάς. Γιατί?, για το όχι μόνον, που γκαρίζω και δεν διαβάζεις. Σίγουρα και δεν θα σου πω, διότι δεν είναι της κούτρας μου να διαρρέω μυστικά. Μα βάστα το, για να με φτύσεις εάν δεν είναι έτσι, τότε σίγουρα θα πνιγώ!!!....
«επειδή έχει ρυθμιστεί να ψεκάζει και βενζίνη υπό ορισμένες συνθήκες είναι αρκετό. Κάνω λάθος;». κραυγαλέο λάθος. Και έστω ότι επιλεγείς βενζίνα με πρόσθετα που διαφημίζοντα κατά κόρον, μπαλώνεις προσωρινά. Όταν σταματήσει η βενζίνα, πόσα εκατοστά του δευτερόλεπτου, υπαρχή ακόμα λιπαντικό?. 2/100 η 3/100 του δευτερόλεπτου. Διαίρεσε για να βρεις τον χρόνο, 5000 στροφές το λεπτό!. Σίγουρα όταν ταΐζει με βενζίνα στης extreme περιπτώσεις, παρατείνετε ο θάνατος της μηχανής σου. Μα στης extreme περιπτώσεις η αντοχή παραβιάζετε θανατερά, και εκεί παρεμβαίνουν, στης άπλες περιπτώσεις?. Δεν υπάρχει μια έξτρα φθορά, που αργεί να παρουσιαστεί?, όσο αργεί!!!..... τότε?. Μην υποτιμάς τους Χ Ψ & Ω…..«Εδω μέσα πίστευα ότι η κουβέντα γίνεται για κάποιο λόγο και όχι για (κουβέντα να γίνεται) Ελπίζω να έχω λάθος.» Μεγάλο παιδί είσαι, πρέπει από μόνος σου να διαπιστώσεις ότι έχεις λάθος!. Μην υποτιμάς τους γράφοντες!.
Και πέτα της 100 σελίδες, μα στης 460, (ζωή να έχουμε), έχεις ένα βιβλίο με 720 σελίδες, εμπεριστατωμένο, με αναμεμειγμένες της οποίες διαφορές, και παραδοχές. Σίγουρα και με εκατοντάδες παρεμβολές, για την όποια πορεία έχει το αέριο στην χώρα μας.
Μα θέλει διάβασμα!. Θέλει προσοχή. Θέλει κρίση των χαρακτήρων των γραφόντων. Έτσι παραμερίζεις της σκοπιμότητες.
Εγώ πάντα σε θεωρώ φίλο μου. Και στα κορίτσια μου και στην γυναίκα μου και όχι μόνον… τα χώνω, αλλά δεν παύω να τους αγαπώ…….
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Μήπως δεν πρέπει να γράφουμε μονό ‘κύριοι’ μα και κυρίες, που είναι μεταξύ μας?. Τιμή μας.
Οι απορίες δεν έχουν γένος….. εκτός εάν γυρίσουμε στην εποχή, που ο άντρας του σπιτιού, καβάλα στον γάιδαρο, και η γυναικά πίσω του, ‘ζαλωμένη’ με τα ξύλα……
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Από φίλο που έχω σε συνεργείο αντ/πίας της Ρενό έμαθα πως έρχεται από Σεπτέμβριο το κλιό υγραεριοκίνητο και μου είπε πως όλα τα μέρη(βαλβίδες,κεφαλάρι κτλ) είναι από άλλα μέταλα από των κανονικών βενζινοκίνητων..
Δεν προλαβαίνουν τον Σεπτέμβριο. Και τι το κλιο έχεις ένα ψαγμένο καπάκι. Η ρενο, πάντα βγάζει extreme μοτέρ, και με επιτυχία. Μα οι δοκιμές στον δρόμο, δεν έμαθα ότι άρχισαν…..
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ.Ποιές δοκιμές να αρχίσουν ρε Αντώνη. Το αμάξι πουλιέται χρόνια τώρα κανονικότατα εκτός Ελλάδας, πχ στην Γαλλία....
-
Λοιπόν ότι γράφουμε εδω μέσα ο Αντώνης θεωρεί υποχρέωση του να εκφράσει άποψη. Και σώνει και καλά πρέπει να συμφωνήσουμε μαζί του αλλίως θα σχολιάζει και απαντά σαν αυτόκλητος υπερασπιστής των απανταχου υποστηρικτών της δικής του λογικής και θέσης. Εμείς (το μεγαλύτερο ποσοστό) προσπαθούμε να μάθουμε κάποια πράγματα χρήσιμα. Λες να το ακούω για τον ECOTEC κινητήρα από εσένα σήμερα για πρώτη φορα; Για VVTI VTEC; Καλή και σοβαρή η Μοτορ..αρ (Αντιπροσωπεία) αλλά σε επόμενη απάντηση (υπονοείς) ότι δεν θα πρεπει να βάζει υγραέριο σε ecotec άρα κοροιδεύουν τον κόσμο. Δεν ξέρω αν κατάλαβες αλλά το θέμα δεν είναι η λαδιέρα. Είναι η βροχή απο παντογνώστες - σωτήρες και παλαιούς........Το ότι έχω διαβάσει όλες τις σελίδες η όχι δεν χρειάζεται να το αποδείξω σε κανέναν, αλλά εσύ δεν έλεγες σε κάποια σελίδα ότι ο ίδιος πρότεινες να ψεκάζει βενζίνη σε κάποιες στροφές κάπου; όπως εσύ έχεις το δικαίωμα να διαφωνείς με εμένα άλλο τόσο έχω και εγώ το δικαίωμα να μην καταπίνω αμάσητα τα πάντα εκατέρωθεν. Να σου πω και μια ιστορία; Ο που σου αρέσουν και εσένα; Δεν θα πω σε ποια περιοχη μένω για ευνοητους λόγους. Ο αρχιτεχνίτης της επισημης αντιπροσωπείας OPEL στην περιοχη μου που τον ξέρω 20 χρόνια (γιατί εχω χρόνια ίδια μάρκα) έβαλε υγραέριο στο άστρα του ενώ αν ρώταγες μέσα στο συνεργείο δεν εξέφραζε άποψη και μάλλον σε αποθάρρυνε. όταν τον ρώτησα (εκτός συνεργείου) λοιπόν τον ρώτησα τα αυτονόητα και μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα για αυτό και έβαλε. Αν με δούλευε σε δουλέυω (Ξαναλέω αυτός έβαλε στο δικό του). Αν θες με πιστεύεις αλλά αλήθεια είναι. Όσο γιατί καμμιά σοβαρή εταιρία λιπαντικών (SHELL-ARAL-BP-AVIN κλπ) δεν βγάζει λάδι για Flashlube πλην αυτών που βγάζουν οι εταιρίες (prins και σία) και κάποιες άγνωστες τουλάχιστον σε εμένα μάλλον να μην περιμένω απάντηση. Το γιατί δεν είναι στην black list της BRC (κιτ που βάζει ο γνωστός σου) οι ECOTEC (πλην των twinport) αλλά είναι ορισμένοι στις prins (ο δικός μου όχι ακόμα) αλλά μάλλον και αυτοί απατεώνες θαναι. Βέβαια η εύλογη αμφιβολία μου σε αυτόν τον βομβαρδισμό πληροφοριών δεν με εμποδισε να βάλω έστω και εάν φοβάμαι για ζημιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι αν και όταν πιστώ θα παραδεχτώ ότι έκανα λάθος και για την εγκατάσταση και για τη λαδιέρα. Μέχρι στιγμής όχι δεν θα πάρω. Και ο λόγος είναι ότι η ζωή με έμαθε ότι το ξαναγράφω να πιστεύω επιχειρήματα και όχι αφορισμούς και γνωμικά και πονηρά λόγια. Τέλος πάντων το θέμα τράβηξε μια γνώμη για να βγάλω άκρη είπα και μπήκα στο μάτι του κυκλώνα. Αλλά δεν ζούμε στην Γυάλα του ιντερνετ βλέπουμε ρωτάμε ενημερωνώμαστε.Και μετά αποφασίζουμε μετά από πολύ πολύ σκέψη και όχι αβασάνιστα και εύκολα (και με αμφιβολία). Δεν θα ξαναγράψω γιατί δεν ωφελεί (εμένα τουλάχιστον θα διαβάζω όμως μπας και ξεστραβωθώ) Αλλά να ξέρεις ότι δεν αποφασίσαμε να βάλουμε υγραέριο και φυσικά δεν θα αποφασίσουμε να βάλουμε λαδιέρα γιατί το διαβάσαμε στο ιντερνετ..........
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Ευχαριστώ γιά τήν επισήμανση
A word of warning here - If a modern engine is Overdosed with Flashlube or similar, its
exhaust emissions may well be compromised and damage to the catalytic converter will
probably result.Running Temperature of the Valves and Seats
The most common misconception you'll hear about LPG is that it makes an engine run hotter than
Petrol. This is no more than myth.Κύριοι σάς παρέθεσα μία σειρά επιχειρημάτων σχετικά μέ τήν χρήση ή όχι τής περίφυμης λαδιέρας ,επιχειρήματα πού έρχωνται σέ αντίθεση μέ τά στενά επαγγελματικά μου συμφέροντα, αλλά βασίζονται σέ τεκμηριωμένες θέσεις καί θερμοδυναμικά θεωρήματα.
Πάραπάνω αναφέρεται από τήν σελίδα τής jaguar επιγραμματικά ό,τι έχει νά κάνει μέ τίς ενδεχόμενες ζημιές στόν καταλύτη μέ τήν χρήση λαδιέρας καί μέ τόν κοινό μύθο σχετικά μέ τήν αυξημένη θερμοκρασία με τήν χρήση υγραερίου. Δικά σας τά αυτοκίνητα δικές σας(?) καί οί αποφάσεις.Τόν κόσμο δέν μπωρώ νά τόν σώσω ,(καί σάν σκέψη γελοία) μπώρώ νά σώσω όμως τόν εαυτό μου από τήν γελιοποίηση.
Οί φελλοί πάντα επιπλέουν.....
ΥΓ Ήλπιζα σέ καυτικότερη κριτική όταν βιάζεται ή λογική.Μάλλον εδω μέσα η θα συμφωνείς με εμάς ή θα έχεις λάθος..........Ο νοών νοείτω.......
-
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Ευχαριστώ γιά τήν επισήμανση
A word of warning here - If a modern engine is Overdosed with Flashlube or similar, its
exhaust emissions may well be compromised and damage to the catalytic converter will
probably result.Running Temperature of the Valves and Seats
The most common misconception you'll hear about LPG is that it makes an engine run hotter than
Petrol. This is no more than myth.Κύριοι σάς παρέθεσα μία σειρά επιχειρημάτων σχετικά μέ τήν χρήση ή όχι τής περίφυμης λαδιέρας ,επιχειρήματα πού έρχωνται σέ αντίθεση μέ τά στενά επαγγελματικά μου συμφέροντα, αλλά βασίζονται σέ τεκμηριωμένες θέσεις καί θερμοδυναμικά θεωρήματα.
Πάραπάνω αναφέρεται από τήν σελίδα τής jaguar επιγραμματικά ό,τι έχει νά κάνει μέ τίς ενδεχόμενες ζημιές στόν καταλύτη μέ τήν χρήση λαδιέρας καί μέ τόν κοινό μύθο σχετικά μέ τήν αυξημένη θερμοκρασία με τήν χρήση υγραερίου. Δικά σας τά αυτοκίνητα δικές σας(?) καί οί αποφάσεις.Τόν κόσμο δέν μπωρώ νά τόν σώσω ,(καί σάν σκέψη γελοία) μπώρώ νά σώσω όμως τόν εαυτό μου από τήν γελιοποίηση.
Οί φελλοί πάντα επιπλέουν.....
ΥΓ Ήλπιζα σέ καυτικότερη κριτική όταν βιάζεται ή λογική.Μάλλον εδω μέσα η θα συμφωνείς με εμάς ή θα έχεις λάθος..........Ο νοών νοείτω.......
Ό κοινός νούς πού λέγαμε....πού δέν είναι τόσο κοινός....Τί να πεί κανείς....!
Καλό χειμώνα...
Υγραεριοκίνηση!