-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
να κανεις την υπερβαση και να πας σε μοντελο τουλαχιστον του 2000 και δωθε...αυτα που αναφερεις ειναι μ@λακιες...δεν αξιζει να πεταξεις τα λεφτακια σου ετσι μονο για να λεμε οτι εχουμε 4 ροδες...δωσε κατι εξτρα και παρε κατι που να στεκεται με abs, αεροσακους κτλ κτλ...
Ναι ρε φιλε οκ. Μαλακιες λεω, ευχαριστω για τη διαπίστωση...
μη χαλιεσαι οταν καποιος προσπαθει να σε κανει να μη σπαταλησεις τα λεφτα σου...τα αμαξια εθαψα, οχι τα λεγομενα σου
η 146 ηταν/ειναι σαφως πιο καλο αυτοκινητο απο τα αλλα 2...οταν δε χαλαγε και αμα τη παλευεις και με το ντιζαιν της...δε θα την αγοραζα
αξεντ γιατι?
λανος εχω προσωπικη εμπειρια και απο ταξιδι...πολυ οικονομικο ( δε ξερω ο markvag γιατι το εθαψε) κυριως λογω κιβωτιου, πολυ μαλακη αναρτηση, στα υπολοιπα ειναι καμια 15ετια πισω χωρις να σημαινει οτι διαλυεται...να ξερεις, τα επισημα σερβις ειναι τσουχτερα και εχει και μεγαλο σερβις με ιμαντες κτλ κτλ=κοστος
δε θα συνιστουσα αγορα εκτος αμα μιλαμε για 1000επρεπει να υπαρχουν λυσεις σε αυτοκινητα 1200-1400 στυλ κορσα, 206,πουντο και παει λεγοντας αμα ανεβεις στα 3κ ευρω...προβληματισου!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
( δε ξερω ο markvag γιατι το εθαψε)Γιατί το έθαβε ο ιδιοκτήτης του...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
να κανεις την υπερβαση και να πας σε μοντελο τουλαχιστον του 2000 και δωθε...αυτα που αναφερεις ειναι μ@λακιες...δεν αξιζει να πεταξεις τα λεφτακια σου ετσι μονο για να λεμε οτι εχουμε 4 ροδες...δωσε κατι εξτρα και παρε κατι που να στεκεται με abs, αεροσακους κτλ κτλ...
Ναι ρε φιλε οκ. Μαλακιες λεω, ευχαριστω για τη διαπίστωση...
μη χαλιεσαι οταν καποιος προσπαθει να σε κανει να μη σπαταλησεις τα λεφτα σου...τα αμαξια εθαψα, οχι τα λεγομενα σου
η 146 ηταν/ειναι σαφως πιο καλο αυτοκινητο απο τα αλλα 2...οταν δε χαλαγε και αμα τη παλευεις και με το ντιζαιν της...δε θα την αγοραζα
αξεντ γιατι?
λανος εχω προσωπικη εμπειρια και απο ταξιδι...πολυ οικονομικο ( δε ξερω ο markvag γιατι το εθαψε) κυριως λογω κιβωτιου, πολυ μαλακη αναρτηση, στα υπολοιπα ειναι καμια 15ετια πισω χωρις να σημαινει οτι διαλυεται...να ξερεις, τα επισημα σερβις ειναι τσουχτερα και εχει και μεγαλο σερβις με ιμαντες κτλ κτλ=κοστος
δε θα συνιστουσα αγορα εκτος αμα μιλαμε για 1000επρεπει να υπαρχουν λυσεις σε αυτοκινητα 1200-1400 στυλ κορσα, 206,πουντο και παει λεγοντας αμα ανεβεις στα 3κ ευρω...προβληματισου!
A ok, sorry παρεξήγηση...
Το design του 146 ενταξει δεν το λες και καινούργιο, αλλά ούτε και παλιό. Γενικά μου αρέσει. Πρωτο αμαξι θα παρω αλλωστε. Κόρσα υπάρχουν πολλά, αλλά δεν ξερω δεν μ αρεσει τόσο το design τους (μιλαω για αυτα κοντα στο 2000). Τα punto μ αρεσουν, όπως και τα 206. και βρίσκω και από αυτά αρκετά. Αν με ρωτούσες πριν κανα χρονο μαλιστα, θα σ ελεγα 206 θα παρω. Αλλά τελικά τελευταία μου κόλλησε να πάρω μεγάλο αμάξι. Γι αυτό κοιτάζω πρώτα σε μεγάλα.Παρέλειψα να σημειώσω για τη σύγκριση που αναφέρει ο markvag μεταξύ 206 και golf: golf, polo κλπ ειναι όντως από τα προτεινόμενα απο μηχανικούς που εχω ρωτησει. Θεωρουνται πολυ καλα αμαξια... Ετσι μου λενε. Και τα 206 και γενικα ολα τα peugeot λενε πως παρουσιαζουν πολλα προβληματα μηχανικα. Αυτα εχω ακουσει σε γενικες γραμμες...
-
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί περιορίζεσαι σε αυτά και μόνο. Με 2-3 χιλιάρικα πλέον θα πάρεις αυτοκίνητο της...τρέχουσας χιλιετίας. Επίσης δεν μας έχεις περιγράψει ακριβώς τις ανάγκες που θες να καλύψεις. Θέλεις μικρομεσαίο; Έχεις φαμίλια; Θα κάνεις ταξίδια με παιδάκια που συνεπάγονται ανάγκη σεβαστού χώρου αποσκευών;
Αυτό πρέπει να είναι το κριτήριο σου και όχι η μάρκα!
Ψάξε λοιπόν για το πλέον καλοδιατηρημένο -αν είναι δυνατόν από ιδιώτη και αν είναι επίσης δυνατόν πρώτο χέρι- διότι η αξιοπιστία είναι αμφισβητούμενη εξαρχής σε αυτοκίνητο δεκαετίας και μετά επέλεξε.
Για μένα αν τελικά ψάχνεις οικογενειακό μικρομεσαίο αμάξι μεταφορέα τότε το αμάξι που ψάχνεις είναι μια κορόλα 1.3 ή ένα νισσαν αλμέρα ή το λάνσερ που αναφέρθηκε σε μοντέλο 2000-2002 με τιμή γύρω στις 3000!
Από τις 3 επιλογές πάντως που προτείνεις, προσωπικά δεν θα έπαιρνα κανένα. Αν είχα κόλλημα με αυτές θα έπαιρνα ένα άξεντ 2001+ από συνταξιούχο (γνωστά και ως 'εφαπαξ cars' λόγω που τα παίρνανε με το εφαπαξ τότε ) θα του άλλαζα λάστιχα και αμορτισερ με καινούρια ΑΜΕΣΑ και θα το χρησιμοποιούσα σαν μεταφορέα και μόνο!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω γιατί περιορίζεσαι σε αυτά και μόνο. Με 2-3 χιλιάρικα πλέον θα πάρεις αυτοκίνητο της...τρέχουσας χιλιετίας. Επίσης δεν μας έχεις περιγράψει ακριβώς τις ανάγκες που θες να καλύψεις. Θέλεις μικρομεσαίο; Έχεις φαμίλια; Θα κάνεις ταξίδια με παιδάκια που συνεπάγονται ανάγκη σεβαστού χώρου αποσκευών;
Αυτό πρέπει να είναι το κριτήριο σου και όχι η μάρκα!
Ψάξε λοιπόν για το πλέον καλοδιατηρημένο -αν είναι δυνατόν από ιδιώτη και αν είναι επίσης δυνατόν πρώτο χέρι- διότι η αξιοπιστία είναι αμφισβητούμενη εξαρχής σε αυτοκίνητο δεκαετίας και μετά επέλεξε.
Για μένα αν τελικά ψάχνεις οικογενειακό μικρομεσαίο αμάξι μεταφορέα τότε το αμάξι που ψάχνεις είναι μια κορόλα 1.3 ή ένα νισσαν αλμέρα ή το λάνσερ που αναφέρθηκε σε μοντέλο 2000-2002 με τιμή γύρω στις 3000!
Από τις 3 επιλογές πάντως που προτείνεις, προσωπικά δεν θα έπαιρνα κανένα. Αν είχα κόλλημα με αυτές θα έπαιρνα ένα άξεντ 2001+ από συνταξιούχο (γνωστά και ως 'εφαπαξ cars' λόγω που τα παίρνανε με το εφαπαξ τότε ) θα του άλλαζα λάστιχα και αμορτισερ με καινούρια ΑΜΕΣΑ και θα το χρησιμοποιούσα σαν μεταφορέα και μόνο!
22 ετών είμαι. Δεν έχω ακόμα παιδιά. Το θέλω για βολτες. Αντε που και που και στην πολη, αλλα σε σπανιες περιπτωσεις. Αλλωστε και η προσωρινη δουλεια μου και οι καφετεριες και ολα τα σχετικα ειναι διπλα σχεδον στο σπιτι μου. Κυριως για αρκετα Km το θελω, οποτε θα θελα το γκαζι μιας 146. Καταλαβαινεις τωρα για τι ηλικια μιλαμε... Λιγο γκαζακι δεν βλαπτει!
Τιμη θελω αν ειναι εφικτο μεχρι 2000 σαν πρωτο αμαξι. Μονο σε εξαιρετικη περιπτωση θα δινα ως 3.000.
Όσο για το αυτοκινητο τρεχουσας χιλιετιας που αναφερεις, δηλ 2000-2002 περιπου που βρισκω στην τιμη που ψαχνω, ε δεν νομιζω οτι εχει και πολυ μεγαλες διαφορες και εξτρα απο ενα αμαξι του 98-99 ας πουμε που να εχει πανω του τα παντα, οπως πχ η 146. Απλά η 146 ειναι λιγο πιο παλιο αμαξι...Οσο για Λανος και αξεντ σκεφτομαι λιγο ετσι σαν πιο οικονομικες λυσεις (απο θεμα συντηρησης). Εχουν και καποιοι φιλοι μου και ειναι ικανοποιημενοι.
Αυτες ηταν οι αρχικες επιλογες μου οταν ανοιξα κ το topic, αλλα ηδη τσεκαρω και αλλα μοντελα που ανεφεραν και τα παιδια εδω...
-
Πάρε σουπερμίνι καλύτερα...για την ηλικία σου ένα σπορτιφ δίπορτο σούπερμινι είναι καλύτερη επιλογή με κυβισμό 1300-1400 κυβικά. Κάτι σε κόρσα, γιαρις, κολτ, πούντο, κλιο, 206...
Ξέχνα όσα πρότεινες! -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πάρε σουπερμίνι καλύτερα...για την ηλικία σου ένα σπορτιφ δίπορτο σούπερμινι είναι καλύτερη επιλογή με κυβισμό 1300-1400 κυβικά. Κάτι σε κόρσα, γιαρις, κολτ, πούντο, κλιο, 206...
Ξέχνα όσα πρότεινες! -
Citroën Xsara VTS 16V 12OHP '03- € 3.000 Νούμερο αγγελίας: 1625369
Citroën Xsara VTS 16V 125HP '02- € 2.500 (Συζητήσιμη)Νούμερο αγγελίας: 1630898
Πανέμορφο,δυνατό μοτέρ,ευρύχωρο,πλούσιος εξοπλισμός, ούτε 10ετίας με λίγα χλμ,και καλοστημένη η κουπέ,προχώρα -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Citroën Xsara VTS 16V 12OHP '03- € 3.000 Νούμερο αγγελίας: 1625369
Citroën Xsara VTS 16V 125HP '02- € 2.500 (Συζητήσιμη)Νούμερο αγγελίας: 1630898
Πανέμορφο,δυνατό μοτέρ, πλούσιος εξοπλισμός, ούτε 10ετίας με λίγα χλμ,και καλοστημένη η κουπέ,προχώραμπορω να στελνω Links και αυτοκινητων ιδιωτων? για λογους δεν το εχω κανει ως τωρα και μιλαω ετσι πιο γενικα...
Τα Xsara δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιαζουν ως προς το design, αλλα δεν θα χα προβλημα να παρω xsara. Ειχα δει ενα πριν αρκετο καιρο, απο ιδωτη, σε πολυ κατασταση, αλλα το απερριψα λογω κυβικων (ηταν 1600αρι). -
Oχι ψεματα... Βλεπω ωραιο design... Εγω αυτο που ειχα δει ηταν παλιοτερο μοντελο..
120hp? μιλας ομως για 1600αρι ε? -
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Και τα 206 και γενικα ολα τα peugeot λενε πως παρουσιαζουν πολλα προβληματα μηχανικα. Αυτα εχω ακουσει σε γενικες γραμμες...Τι να σου πω... Εμένα εκτός από 2-3 προβλήματα (των 10-50 ευρώ) μου έβγαλε τα ρουλεμάν της πίσω ανάρτησης (στα 165.000χλμ) που η αντιπροσωπεία ζήτησε 1500 ευρώ (για όλη την πίσω ανάρτηση), αλλά τελικά την έφτιαξα με 200 (αλλάζοντας μόνο τα ρουλεμάν). Το ότι μετά από 30.000χλμ απαίτησε άλλα 200 ευρώ για ρουλεμάν στο ίδιο σημείο μάλλον οφείλεται στο ότι επί 7-8 μήνες έκανα 15-20χλμ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ σε χωματόδρομο με ταχύτητες 110-120... Τα μόνα άλλα πράγματα που άλλαξα ήταν 2 ημιαξόνια - το πρώτο κάπου στα 100.000χλμ και το δεύτερο κάπου στα 200.000χλμ που είχε μέσα χαλικάκια από αγορά οικοπέδου στας Σέρρας - και τον δίσκο στα 100.000χλμ. Θεωρώ βέβαια ότι ο δίσκος και το πρώτο ημιαξόνιο οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στον κάφρο στο τιμόνι...
Το αμάξι έχει κάνει μέχρι σήμερα 205.000χλμ, 6-7 (ίσως 8; ) track days στις Σέρρες και ποτέ δεν το λυπήθηκα σε στροφές ή αλλιώς. Ένα διάστημα (για περίπου 2,5-3 χρόνια) έκανε περίπου 35-40.000χλμ / έτος.
Κι εγώ έχω ακούσει ιστορίες τρόμου με τα πεζώ, αλλά προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Αν το οδηγούσε η μάνα μου δεν θα έβγαζε τίποτα μάλλον...
Citroën Xsara VTS 16V 12OHP '03- € 3.000 Νούμερο αγγελίας: 1625369
Citroën Xsara VTS 16V 125HP '02- € 2.500 (Συζητήσιμη)Νούμερο αγγελίας: 1630898
Πανέμορφο,δυνατό μοτέρ, πλούσιος εξοπλισμός, ούτε 10ετίας με λίγα χλμ,και καλοστημένη η κουπέ,προχώραFYI: Οι Xsara είχαν το 16ν μοτέρ που έχω κι εγώ, άρα εργοστασιακά δεν βγάζουν 120-125 άλογα, αλλά 110. Αυτά τα νούμερα προκύπτουν είτε από βελτίωση (εντός ή εκτός εισαγωγικών) είτε από wishfull thinking βασιζόμενο σε δυναμομετρήσεις Auto xese me...
Ωραίο αμαξάκι πάντως και αξιόπιστο!
Βασικά, στην επιλογή μεταχειρισμένου το ΒΑΣΙΚΟ κριτήριο είναι η κατάσταση του αυτοκινήτου. Ούτε τα χλμ, ούτε η τιμή. Ένα καλό αμάξι μπορεί να σε γλιτώσει από πολλά € σε βλάβες...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Κι εγώ έχω ακούσει ιστορίες τρόμου με τα πεζώ, αλλά προσωπικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Αν το οδηγούσε η μάνα μου δεν θα έβγαζε τίποτα μάλλον...
Ειναι οπως κατσει στον καθενα. Δεν ξερω γιατι υπαρχουν πολλες φορες μεγαλες αποκλισεις στο πως βγαινει ενα αμαξι, αλλα ισως η συντηρηση και τα σερβις αν γινονται στο χρονο τους εγκαιρως παιζει σημαντικο ρολο...
Και οπως λες και παρακατω ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ:
Βασικά, στην επιλογή μεταχειρισμένου το ΒΑΣΙΚΟ κριτήριο είναι η κατάσταση του αυτοκινήτου. Ούτε τα χλμ, ούτε η τιμή. Ένα καλό αμάξι μπορεί να σε γλιτώσει από πολλά € σε βλάβες... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
FYI: Οι Xsara είχαν το 16ν μοτέρ που έχω κι εγώ, άρα εργοστασιακά δεν βγάζουν 120-125 άλογα, αλλά 110. Αυτά τα νούμερα προκύπτουν είτε από βελτίωση (εντός ή εκτός εισαγωγικών) είτε από wishfull thinking βασιζόμενο σε δυναμομετρήσεις **Auto xese me... **:lol:
-
Ο χρήστης vasil έγραψε:
Oχι ψεματα... Βλεπω ωραιο design... Εγω αυτο που ειχα δει ηταν παλιοτερο μοντελο..
120hp? μιλας ομως για 1600αρι ε?Η Xsara ομόρφυνε και έγινε πιο αξιόπιστη μετά το facelift(11oς του 2000 και μετα) και ιδίως η κουπέ με τα μπάκετ και τα λευκά όργανα Νομίζω είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα επιλογή για 3000€.Απλά να είναι η 1.6 και σε άριστη κατάσταση.Κοίτα σε ότι πάρεις να έχει πρόσφατα αλλαγμένα λάστιχα και αμορτισέρ,σε γλιτώνει από κανένα 800άρι το λιγότερο Α!Και να έχει απαραιτήτως book service
-
κύριοι μιλάμε για παιδί 22 ετών με περιορισμένο μπατζετ οπότε...στα 1600 θα μπλέξει με υψηλότερα ασφάλιστρα και τέλη...
το ξαρά πάντως -παρά τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας- δεν είναι άσχημη επιλογή στα κυβικά του.Στα 1400 βέβαια είναι 'ψόφιο'. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
κύριοι μιλάμε για παιδί 22 ετών με περιορισμένο μπατζετ οπότε...στα 1600 θα μπλέξει με υψηλότερα ασφάλιστρα και τέλη...
το ξαρά πάντως -παρά τα όποια προβλήματα αξιοπιστίας- δεν είναι άσχημη επιλογή στα κυβικά του.Στα 1400 βέβαια είναι 'ψόφιο'.Tα ασφάλιστρα πάνε βάση τιμής κυρίως.δηλ τι ασφάλιστρα να έχει η 146 1.4 και η ξαρα 1.6?Σχεδόν ίδια.Τα τέλη 20€ διαφορά Η διαφορα υπάρχει αν πάει σε κάτι 1.2 ή 1.3 το πολύ.Γι αυτό έχω προτείνει lancer-colt 1.3 99-01 ή punto 1.25 16v 2000-02.Απλά η ξαρα 1.6 vts είναι πολύ αξιόλογη με μόνο 2500-3000€ και πρόσφατο μοντέλο μάλιστα.
-
Μετα απο 4 σελιδες μαθαμε την ηλικια του παιδιου για μενα αυτο παιζει σημαντικο ρολο ειναι καπως διαφορετικο να σκας για καφε με ενα 206,χσαρα κουπε η 146 οκ εχει και λιγο σπορ χαρακτηρα αλλα τα accent lanos καμμια σχεση για πρωτο αμαξι 22 χρονου ....γνωμη μου παντα και οπως σου ειπαν και πιο πανω καλο θα ηταν να ειχες και λιγο ασφαλεια μεσα στο αμαξι σου για μενα 206 πρωτα και μετα ολα τα αλλα
-
Μια καλή επιλογή είναι και το 206 1.4 16V.
Edit: Π.χ. http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1680741/
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Μια καλή επιλογή είναι και το 206 1.4 16V.Edit: Π.χ. http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1680741/
Μεχρι 3000 κοιταμε μαλλον οποτε κατι σε ποιο παλιο 2000 μοντ ισως
-
Παρντόν, το μπέρδεψα με το άλλο τόπικ, που το όριο είναι 6000, αν θυμάμαι καλά.
Άρα το 1.4 16V δεν παίζει, ή παίζει οριακά, καθώς βγήκε το 2003 ή 2004, αν θυμάμαι καλά οπότε οριακά να δίνεται κάποιο με 3 χιλιάρικα.
Πάντως αν βρεθεί αξίζει πολύ. Μιλώ εκ πείρας.
146 vs Lanos vs Accent