Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αποκριση γκαζιου Diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αποκριση γκαζιου Diesel
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    44
    2042
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntofato last edited by

      Αφού λέτε ότι βάλατε τα διαγνωστικά και είδατε παραμέτρους. Δεν είδατε και την θερμοκρασία;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilis1 last edited by

        Στο δικό μου multijet έχω παρατηρήσει οτι όταν είναι κρύος ο κινητήρας και μέχρι να ανεβάσει κάποια θερμοκρασία δεν έχω την αναμενόμενη ισχύ οπότε φαντάζομαι οτι υπάρχει κάποια προφύλαξη στο σύστημα.Λογικά και βάσει των λεγόμενων των προηγούμενων μήπως όντως κάποιος αισθητήρας θερμοκρασίας λέει οτι ναναι όταν ζεσταινεται η μηχανή;
        Δενν έχω punto αλλα lancia δ.
        Πάντως αν υπήρχε κάποιο άνοιγμα σε κολαρο μετά το Τούρμπο σίγουρα θα σου εμφάνιζε βλάβη στην αυτοδιαγνωση λόγω πτώσης πίεσης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          puntofato last edited by

          Από την άλλη θερμοκρασία μηχανής θα έδειχνε και το όργανο μέσα ό,τι νά'ναι μιας και από εκεί παίρνει και αυτό.
          Μια σκέψη που μου ήρθε σήμερα :
          Έχει και αισθητήρα Λ αυτό αλλά και μετρητή μάζας αέρα. Θα ήθελα να τα δοκιμάζαμε και αυτά αν ήταν κοντά.
          Δεν έχει ανταλλακτικά παλιά στην περιοχή να δοκίμαζες και τα δύο; Αν έκανε δουλειά ας το αγόραζες...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vlous last edited by

            Μετριτης μαζας αερα δοκιμαστηκε (Maf) πριν μια βδομαδα χωρις καποιο αποτελεσμα...
            Το διαγνωστικο τα βλεπει ολα ενταξει...Δεν μπορω να καταλαβω τι φταιει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nek last edited by

              Ο χρήστης Βασίλης1 έγραψε:
              Στο δικό μου multijet έχω παρατηρήσει οτι όταν είναι κρύος ο κινητήρας και μέχρι να ανεβάσει κάποια θερμοκρασία δεν έχω την αναμενόμενη ισχύ οπότε φαντάζομαι οτι υπάρχει κάποια προφύλαξη στο σύστημα.Λογικά και βάσει των λεγόμενων των προηγούμενων μήπως όντως κάποιος αισθητήρας θερμοκρασίας λέει οτι ναναι όταν ζεσταινεται η μηχανή;
              Δενν έχω punto αλλα lancia δ.
              Πάντως αν υπήρχε κάποιο άνοιγμα σε κολαρο μετά το Τούρμπο σίγουρα θα σου εμφάνιζε βλάβη στην αυτοδιαγνωση λόγω πτώσης πίεσης

              Και γω το χω παρατηρησει αυτο, αφου στις αρχες φανταζομουν οτι δεν ανεβασε συμπιεση μεχρι να ζεσταθει . Δηλαδη με το που ξεκιναω και θελω να κινηθω πρεπει να πατησω παραπανωτο γκαζι για να εχει δύναμη και να μην σβήσει.
              Λες λοιπον να ειναι θέμα προγραμματισμου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 3
              • 3 / 3
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              APRILIOS

              ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr