-
Του Ατζεμη εννοεις μαλλον....
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Πρόσεξε κανείς τον χρόνο του Κυρίτση με 106 rallye στη Ν1 στο δεύτερο ανέβασμα με βροχή; Νομίζω είναι ο καλύτερος χρόνος γενικές για το δευτερο ανέβασμα! Αρκετά εντυπωσιακό!
Εντυπωσιακές επίσης είναι και οι διαφορές των 4 πρώτων της Ν4 στο πρώτο ανέβασμα! Φανταστική Κόντρα!!!!Σιγουρα τον ειχε πιασει η βροχη; Γιατι ο νικητης εκανε 2:08 κ ο Ατζεμης με Ν1 εκανε 2:05 βελτιωνοντας τον χρονο του στο στεγνο κατα 3secs. Μαλλον στεγνο θ ανεβηκαν, δεν μπορει!
-
Τα πρώτα Ν1 ανέβηκαν με στεγνό
-
Βλέποντας τους χρόνους παρατήρησα τον Δημήτρη (Αμαξόπουλο) που ενώ ήταν μόλις 8ος στο 1ο (στεγνό) ανέβασμα στο 2ο (βρεγμένο) ανέβηκε 4 θέσεις (!!!) και ήρθε 4ος μετά από ουσιαστικά 1 χρόνο αποχής, με το αμάξι μονίμως στο υπόγειο του σπιτιού του.
Μάλιστα και σε απόλυτη επίδοση ενώ στο πρώτο ανέβασμα έκανε 105% τον χρόνο του νικητή της κατηγορίας (ενιαίο), στο 2ο ανέβασμα έκανε λιγότερο από το 103,5% του νικητή της κατηγορίας, μικραίνοντας την ψαλίδα όταν ο δρόμος άρχισε να 'σφίγγει'.
Μπράβο!!
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Του Ατζεμη εννοεις μαλλον....Γεια σου Τίμο, βλέπω η μοντελιστές γινόμαστε πιο πολλοί σ'αυτό το Forum.
Όχι του Κυρίτση εννοούσα που έκανε 2:05. Μάλλον θα ήταν με στεγνό γιατί δεν δικαιολογήται αλλιώς.... -
Χεχε ναι, αν και εγω ειμαι εδω καιρο .....
2.05. εκανε ο Ατζεμης. Ο Κυριτσης εκανε 2.22
Παρακατω κανω copy/paste απο το rally.gr2 23 ATZEMHΣ BAΣIΛHΣ PEUGEOT 106 RALLYE N/1 2:08.82 2:05.26 4:14.08
5 43 KYPITΣHΣ BAΣIΛHΣ HONDA CIVIC TYPE-R N/3 1:58.77 2:22.33 4:21.10
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Χεχε ναι, αν και εγω ειμαι εδω καιρο .....
2.05. εκανε ο Ατζεμης. Ο Κυριτσης εκανε 2.22
Παρακατω κανω copy/paste απο το rally.gr2 23 ATZEMHΣ BAΣIΛHΣ PEUGEOT 106 RALLYE N/1 2:08.82 2:05.26 4:14.08
5 43 KYPITΣHΣ BAΣIΛHΣ HONDA CIVIC TYPE-R N/3 1:58.77 2:22.33 4:21.10
Oχ δεν πάω καλά τελευταία. Μ'αρέσει που επέμενα κιόλας! Έχεις απόλυτο δίκιο! Όντως είσαι καιρό, αλλά δεν είχα δει δημοσίευση σου το τελευταίο διάστημα.
-
E μπαινοβγαινω....
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Βλέποντας τους χρόνους παρατήρησα τον Δημήτρη (Αμαξόπουλο) που ενώ ήταν μόλις 8ος στο 1ο (στεγνό) ανέβασμα στο 2ο (βρεγμένο) ανέβηκε 4 θέσεις (!!!) και ήρθε 4ος μετά από ουσιαστικά 1 χρόνο αποχής, με το αμάξι μονίμως στο υπόγειο του σπιτιού του.Μάλιστα και σε απόλυτη επίδοση ενώ στο πρώτο ανέβασμα έκανε 105% τον χρόνο του νικητή της κατηγορίας (ενιαίο), στο 2ο ανέβασμα έκανε λιγότερο από το 103,5% του νικητή της κατηγορίας, μικραίνοντας την ψαλίδα όταν ο δρόμος άρχισε να 'σφίγγει'.
Μπράβο!!
Στο πρώτο ανέβασμα εκανε μπροστά μας μισό τετακε στην Κ2. Αν αυτο σε βοηθάει καλύτερα στα συμπερασματα σου
-
Κανενα σχολια γενικα κ ειδικα απο καποιον που πηγε;
-
Καλησπερα.Καποια λιγα σχολια για τον αγωνα.
Ο καιρος το σαββατο ηταν καλος και καναμε ουσιαστικα το δευτερο και τριτο περασμα δοκιμων με στεγνο οδοστρωμα.Το αξιοπροσεκτο στην κατηγορια του 'ενιαιου' ηταν οτι οι χρονοι ηταν πιο υψηλοι απο τους χρονους του PEUGEOT CUP περσι στα δοκιμαστικα (με λιγες υγρασιες παραπανω περσι!!!) και προπερσι στον αγωνα(αν θυμαμαι καλα στεγνο).
Αν σκεφτει κανεις οτι φετος καποια αυτοκινητα ηταν σαφως καλυτερα σε ιπποδυναμη και σχεσεις κιβωτιου και ισως και σε καποιους αλλους τομεις και με μεγαλυτερη διαφορα τα 15αρια λαστιχα μαρκας hankouk αντι για 14αρια bridgestone οι συγκρισεις αυτων των χρονων ακομη και απο ιδιους οδηγους ειναι αξιοπροσεκτες.Παντως με το δικο μου αυτοκινητο ιδιο και με αλλαγη μονο στα ελαστικα ο χρονος που πετυχα το σαββατο μου δειχνει οτι τα ελαστικα ειναι στο στεγνο λιγο καλυτερα απο τα bridgestone σε κρατημα (και λογικα σε traction λογω μεγαλυτερης διαμετρου) αλλα παλι λογω διαμετρου ειχα μειωμενη επιταχυνση και συνεπως ταχυτητα.
Την κυριακη στο πρωτο περασμα συναντησαμε καποιες λιγες(εως ελαχιστες) υγρασιες και στο δευτερο κανονικη βροχη.
Στο πρωτο περασμα (παντα για την κατηγορια του ενιαιου)διακριθηκαν οι Παπαχριστοπουλος,Παπανικολαου,Μιχελακακης και Ριζικαρης.
Ο πρωτος δεν διστασε μεσα σε αυτες τις λιγες υγρασιες και εγραψε ενα πολυ καλο χρονο, ενω οι υπολοιποι τρεις ειχαν φοβερη μαχη μεταξυ τους περιπου 3 δευτερολεπτα πισω απο τον πρωτο με χρονους 20370,20371 και 20378!!!!!
Προσωπικα ειχα τη στιγμη μου στη κ2 (ωραια ειναι οταν ορμας για το κατι παραπανω)λιγο τα φρενα πιο μεσα στη στροφη,λιγο τα κρυα ακομα λαστιχα ηρθε το μπλοκαρισμα και εν συνεχεια το τετακε(καλα τα λεω Παυλε?),αρκετος χαμενος χρονος για αναβαση αλλα το υπολοιπο ανεβασμα το φχαριστηθικα,δεν μπορω να πω.
Δευτερο ανεβασμα (...παντα για την κατηγορια του ενιαιου... )και τα λαστιχα της hankouk εδειξαν την αξια τους στο βρεγμενο!!!Γρηγορα......γρηγορα ανεβηκαμε ....ολοι.....και ...τερματισαμε,περιπου σαν να καναμε αναγνωριση της διαδρομης.(καλα που φορουσαμε τα κρανη για να μη μας βλεπουν οι θεατες,κριμα μονο που γραφουμε τα ονοματα μας στα αυτοκινητα)Τελοσπαντων νικητης του ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΕΝΙΑΙΟΥ αναδειχθηκε ο Παπανικολαου ακολουθουμενος απο τον Μιχελακακη και στο 1 ΕΚΑΤΟΣΤΟ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ ο γνωστος απο το προηγουμενο ανεβασμα Ριζικαρης!!Ψιλοατυχος λετε?Οχι,γιατι το λετε αυτο....
Παντως μετα απο καποιους πολλους μηνες που απουσιαζα τον χαρηκα πολυ τον αγωνα μαζι με την τετακα,ετσι γλυκοξινη γευση οπως θα ελεγε καποιος γνωστος!!! -
Δημητρη μου ,τι γλυκοξυνη γευση.... ξυνοξυνη ηταν.
Το να χανεις για 0,01 του δευτερολεπτου δεν ειναι και το καλιτερο πραγμα,ομως εχασα και δινω συγχαρητηρια σε ολα τα παιδια του Ενιαιου ππου ρισκαραν μαζι μας στο βρεγμενο , με αυτα τα απαραδεκτα χανκουκ. Ομως ηταν για ολους ιδιο και εκει ειναι η γλυκα του ενιαιου.Συγχαρητηρια σε σενα για τι χωρις το τετακε θα ησουν μαζι με τους πρωτους.Ελπιζζω να εισαι κοντα μας πιο συχνα και στις δυο πιστες που απομενουν για να ολοκληρωθει το Πρωταθλημα μας.
Επισης συγχαρητηρια στον νεοφερμενο στο Ενιαιο Κο Σαμψων που κατα την γνωμη μου οδηγησε πολυ καλα.
dimos
-
Ο χρήστης dimos έγραψε:
Επισης συγχαρητηρια στον νεοφερμενο στο Ενιαιο Κο Σαμψων που κατα την γνωμη μου οδηγησε πολυ καλα.
Πραγματικα κανοντας την 1η του παρουσια σε αγωνα η επιδοση του ηταν πολυ καλη.(στην αρχη μαλιστα νομιζα οτι οδηγουσε Α οχι Ν)!
-
Σε αυτον τον αγωνα οι περισσοτεροι οδηγοι οδηγησαν πολυ καλα και αυτο ηταν ιδιαιτερα ευχαριστο, δεν μ'αρεσε που καποιοι απουσιαζαν γιατι πολλοι θεατες που δεν ειναι μεσα στα πραγματα κι δεν ειχαν ενημερωθει ειχαν ερθει και για αυτους.
Στα γεγονοτα τωρα, συγχαρητηρια στον Μιχαλη Αναστασοπουλο τον καλο μου φιλο που κερδισε την κατηγορια του με μια πολυ καλη επιδοση στο δευτερο σκελος,
Επισης στον Ηλια Βρυωνη ο οποιος με ενα αυτοκινητο κανονικο Ν χωρις σχεσεις, διαφορικα κλπ ηρθε δευτερος ξαναθωμιζοντας σε πολλους ποιες ειναι οι σωστες γραμμες στις στροφες,
Συγχαρητηρια και στον Μιχελακακη για το εκπληκτικο μπαλετο στην γρηγορη δεξια στο δευτερο σκελος οπου λιγοι ελληνες οδηγοι θα ειχαν την ψυχραιμια να φερουν το αυτοκινητο στην σωστη πορεια πανω σε ενα τετοιο οδοστρωμα και με τοσο απαλες κινησεις.
Συγχαρητηρια και στον Γιωργο τον Κατσαρο που εκανε την καλυτερη απιδοση στα ιστορικα παρολο που δν παει καθολου για δοκιμες!
-
ΑΑΑΑΑΑ Μπραβο και σε οσους θεατες του δευτερου σκελους ηταν στα πανω κομματια ειχαν αψογο κοντολ και γρηγορες αντιδρασεις στις αλλαγες της πορειας του αερα!!!! (καλα που ηπυρχαν και τα δεντρα για να κρατιωμαστε)
-
PAIDIA TI GNOMH EXETE GIA TOYS XRONOYS THS KAI IDIETERA GIA TO AX TOY BASILEIADH 2 STH GENIKH THS E KAI MALISTA ME STRAVO AYT/TO META THN EKSODO TOY SABATOY
Αναβαση Αγ. Αννας