-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Το θέμα είναι ότι μερικοί έχουν την εντύπωση ότι επειδή στρίγκλισε λίγο το λαστιχάκι ή ξάκρισαν...βρήκαν τα όρια του αυτοκινήτου.εγω παντως δεν εχω αυτη την εντυπωση
εδω μεχρι χθες καποιοι επεμεναν οτι πρεπει υποχρεωτικα να βγεις απο το δρομο για να πλησιασεις το οριο
-
Σπύρο τι αυτοκίνητο έχεις?
-
Eγω ξέρω πως αλλα τα ορια ενος οδηγού και άλλα ενος αυτοκινήτου.Αυτό σημαινει ότι ισως τα οριά μας να ειναι πανω απο τα ορια ενος αυτοκινητου συγκεκριμενου ή και το αντιστροφο.Και στις δυο περιπτώσεις γλυστρας και φευγεις απο το δρομο αφού ξεπεράσεις τα όρια αυτά.
Το ιδανικό ειναι να βρεις την τελεια ισορροπία στα δυο αυτα δεδομενα . -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Με αφορμή τη συζήτηση σας θυμήθηκα μια φράση ενός οδηγού αγώνων (δεν θυμάμαι ποιου), που έλεγε : αν νομίζεις ότι έχεις τον έλεγχο τότε δεν πηγαίνεις αρκετά γρήγορα. Πιστεύω ότι ισχύει. Αναλογιστειτε πόσες φορές το έχετε νοιώσει αυτο και θα βρείτε πόσες φορές φτάσετε στα όρια οδηγού, αυτοκινήτου και οδοστρώματος.
(Το ταχυδρόμησα από την ταμπλέτα μου. Ίσως για αυτο δεν βγάζετε νόημα...)
οι γνωστες 'σοφιστειες' που βγαζουν γελιο
δλδ οι οδηγοι αγωνων που γραφουν κορυφαιους χρονους το κανουν χωρις να εχουν τον ελεγχο? Και ποιος οδηγαει?
η ιδια αναλογια ισχυει για καθημερινους οδηγους με απλα αυτοκινητα.εγώ θα σε ξαναρωτήσω λοιπόν, το δικό σου αυτοκίνητο που ξέρεις τα όρια του, αν στο δώσουν σε μια οποιαδήποτε διαδρομή (μην σκεφτείς θέμα κινδύνου πχ να έρχεται κάποιος από απέναντι κλπ) υπάρχει περίπτωση να το οδηγήσει άλλος γρηγορότερα από εσένα?) Η συζήτησή μας δεν περιστρέφεται γύρω από ΚΙΑ πικάντο, επειδή είμαστε σε φόρουμ που υποτίθεται έχουμε και μια επαφή με οδήγηση, μιλάμε για κάποια αυτοκίνητα που δεν χρειάζεται να βάλεις πρώτη σε μια ανηφορική καμπή. Ούτε μιλάω για έβο κλπ.
Το να σου γλιστρήσει σημαίνει ότι ξεπέρασες κάποιο όριο, αλλά δε μου λέει κάτι για το όριο του αυτοκινήτου, κι εγώ μπορώ να γλιστρήσω μια Μ3 σε μια φουρκέτα, τί σημαίνει, ότι έμαθα τα όριά της?
φυσικα, πολλοι θα το πανε πιο γρηγορα απο μενα, οχι ομως πολυ πιο γρηγορα.
αυτο φανταζομαι σημαινει οτι ποτε κανενας οδηγος δεν εχει παει τιποτα στο οριο γιατι παντα θα υπαρχει ενας γρηγοροτερος?
αρα ουτε οι οδηγοι αγωνων μπορουν να πανε στο οριο. οκ.το να σου γλυστρησει σημαινει χασιμο χρονου και με λιγα αλογα ακομη περισσοτερο.
κοίτα, πραγματικά δεν ξέρω τί οδηγός είσαι, βασικά ούτε τί αμάξι έχεις δεν ξέρω, αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το λεγόμενο όριο του αυτοκινήτου στην συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών είναι ψηλότερο απ το δικό τους.
Αν δύο οδηγοί οδηγούν το ίδιο αυτοκίνητο κι ένας είναι γρηγορότερος, δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει αυτό αν απλά κάποιος ΔΕΝ ξεπερνάει τα όρια του άλλου, κι όχι του αυτοκινήτου.
Και δεν μιλάμε για τυχαία διαδρομή αλλά επαναλαμβανόμενα.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Το ιδανικό ειναι να βρεις την τελεια ισορροπία στα δυο αυτα δεδομενα .
Το ιδανικό είναι να πάρεις κάτι πολύ πάνω από τα όρια σου για να φτάσεις πολύ δύσκολα να έχεις θέμα ότι ίσως το εξαντλήσεις
Να χεις και κάτι να ασχολείσαι τα επόμενα χρονιά
Sent from my LG-P500
-
Το ότι κάποιος μπορεί να πάει λίιιιγο ταχυτερα, στην ουσία ρισκάροντας περισσότερο, δεν σημαίνει ότι και ο άλλος δεν έχει βρει το όριο του συνδυασμού αυτοκίνητο/ελαστικά/οδόστρωμα. Ειδικά στην ελληνική άσφαλτο που το γλύστριμα έρχεται με την σκέψη και μόνο. Δηλαδή εσύ αγαπητέ Τρίφτη, νομίζεις ότι δύσκολα βρίσκεις το όριο της ΕΥΑς σε γλυστερή στροφοδιαδρομή; Ένα απλό θα σου πω μόνο... η υποστροφή θα κάνει πολύ νωρίς την εμφάνισή της. Αθάνατα Toyota!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σπύρο τι αυτοκίνητο έχεις?τιποτα, τα πουλησα ολα, δε μπορουσα να φθασω τα ορια τους
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Με αφορμή τη συζήτηση σας θυμήθηκα μια φράση ενός οδηγού αγώνων (δεν θυμάμαι ποιου), που έλεγε : αν νομίζεις ότι έχεις τον έλεγχο τότε δεν πηγαίνεις αρκετά γρήγορα. Πιστεύω ότι ισχύει. Αναλογιστειτε πόσες φορές το έχετε νοιώσει αυτο και θα βρείτε πόσες φορές φτάσετε στα όρια οδηγού, αυτοκινήτου και οδοστρώματος.
(Το ταχυδρόμησα από την ταμπλέτα μου. Ίσως για αυτο δεν βγάζετε νόημα...)
οι γνωστες 'σοφιστειες' που βγαζουν γελιο
δλδ οι οδηγοι αγωνων που γραφουν κορυφαιους χρονους το κανουν χωρις να εχουν τον ελεγχο? Και ποιος οδηγαει?
η ιδια αναλογια ισχυει για καθημερινους οδηγους με απλα αυτοκινητα.εγώ θα σε ξαναρωτήσω λοιπόν, το δικό σου αυτοκίνητο που ξέρεις τα όρια του, αν στο δώσουν σε μια οποιαδήποτε διαδρομή (μην σκεφτείς θέμα κινδύνου πχ να έρχεται κάποιος από απέναντι κλπ) υπάρχει περίπτωση να το οδηγήσει άλλος γρηγορότερα από εσένα?) Η συζήτησή μας δεν περιστρέφεται γύρω από ΚΙΑ πικάντο, επειδή είμαστε σε φόρουμ που υποτίθεται έχουμε και μια επαφή με οδήγηση, μιλάμε για κάποια αυτοκίνητα που δεν χρειάζεται να βάλεις πρώτη σε μια ανηφορική καμπή. Ούτε μιλάω για έβο κλπ.
Το να σου γλιστρήσει σημαίνει ότι ξεπέρασες κάποιο όριο, αλλά δε μου λέει κάτι για το όριο του αυτοκινήτου, κι εγώ μπορώ να γλιστρήσω μια Μ3 σε μια φουρκέτα, τί σημαίνει, ότι έμαθα τα όριά της?
φυσικα, πολλοι θα το πανε πιο γρηγορα απο μενα, οχι ομως πολυ πιο γρηγορα.
αυτο φανταζομαι σημαινει οτι ποτε κανενας οδηγος δεν εχει παει τιποτα στο οριο γιατι παντα θα υπαρχει ενας γρηγοροτερος?
αρα ουτε οι οδηγοι αγωνων μπορουν να πανε στο οριο. οκ.το να σου γλυστρησει σημαινει χασιμο χρονου και με λιγα αλογα ακομη περισσοτερο.
κοίτα, πραγματικά δεν ξέρω τί οδηγός είσαι, βασικά ούτε τί αμάξι έχεις δεν ξέρω, αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το λεγόμενο όριο του αυτοκινήτου στην συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών είναι ψηλότερο απ το δικό τους.
Αν δύο οδηγοί οδηγούν το ίδιο αυτοκίνητο κι ένας είναι γρηγορότερος, δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει αυτό αν απλά κάποιος ΔΕΝ ξεπερνάει τα όρια του άλλου, κι όχι του αυτοκινήτου.
Και δεν μιλάμε για τυχαία διαδρομή αλλά επαναλαμβανόμενα.
Χαίρω πολύ. Γιαυτό λοιπόν να μην πετάγονται γενικότητες του στυλ για να φτάσεις το όριο πρέπει να τροπετιασεις αμάξι. Αν το τροπετιάσεις, σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα έχεις ξεπεράσει κατά ΠΟΛΥ το όριο καθώς τα καθημερινά αμάξια δεν έχουν κανένα φάκελο οδήγησης χωρίς επιστροφή όταν οδηγούνται από άτομα με το μυαλό στο κεφάλι και όχι σανίδα οπού βρούμε.
Επιπλέον, ΠΑΝΤΑ τίθεται η παράμετρος των συνθηκών, εννοείται πως δεν υπάρχει το ίδιο όριο πρόσφυσης πχ στον Χολομώντα και στις Σέρρες.
ΥΓ: το γεγονός πως κάποιοι λένε ότι τρέχουν σε καρτ δεν προσθέτει μπόνους αυθεντίας, όπως δεν προσθέτει στα δικά μου λεγόμενα το γεγονός πως πηγαίνω οπότε ευκαιρήσω Σέρρες.
Sent from my MB860 using smoke signals.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το ότι κάποιος μπορεί να πάει λίιιιγο ταχυτερα, στην ουσία ρισκάροντας περισσότερο, δεν σημαίνει ότι και ο άλλος δεν έχει βρει το όριο του συνδυασμού αυτοκίνητο/ελαστικά/οδόστρωμα. Ειδικά στην ελληνική άσφαλτο που το γλύστριμα έρχεται με την σκέψη και μόνο. Δηλαδή εσύ αγαπητέ Τρίφτη, νομίζεις ότι δύσκολα βρίσκεις το όριο της ΕΥΑς σε γλυστερή στροφοδιαδρομή; Ένα απλό θα σου πω μόνο... η υποστροφή θα κάνει πολύ νωρίς την εμφάνισή της. Αθάνατα Toyota!τί εννοείς ρισκάροντας? αν κινείσαι στο όριο χωρίς να το ξεπεράσεις δεν βλέπω κάποιο ρίσκο, σου μιλάω για μια διαδρομή προφανώς που δεν τίθεται θέμα εξωτερικών κινδύνων.
Το να μου μιλάς για όρια σε τέτοιες καταστάσεις, να σου πω κι εγώ να το βάλουμε σε πάγο που θα πηγαίνεις με 10όσο για το αβένσις, πλανάσαι αν πιστεύεις οτι στο όριο θα αντιμετωπίσεις υποστροφή όταν το έβαζα στα μέγαρα όπου είχα την ευκαιρία να το πιέσω πραγματικά πάντως, δύο οικοπεδάκια τα αγόρασα κανονικά και με τον νόμο Υπ αυτήν την έννοια λοιπόν όντως βρήκα μέχρι που φτάνει το αυτοκίνητο, και όντως όταν παλιότερα μπορώ να πώ ότι το οδηγούσα κοντά στο όριο, αλλά είμαι σίγουρος ότι ένας έμπειρος οδηγός άνετα θα μπορούσε να το πάει γρηγορότερα.
Επαναλαμβάνω, πιστεύω ότι η κουβέντα δε γίνεται για αυτοκίνητα επιπέδου εύας
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Με αφορμή τη συζήτηση σας θυμήθηκα μια φράση ενός οδηγού αγώνων (δεν θυμάμαι ποιου), που έλεγε : αν νομίζεις ότι έχεις τον έλεγχο τότε δεν πηγαίνεις αρκετά γρήγορα. Πιστεύω ότι ισχύει. Αναλογιστειτε πόσες φορές το έχετε νοιώσει αυτο και θα βρείτε πόσες φορές φτάσετε στα όρια οδηγού, αυτοκινήτου και οδοστρώματος.
(Το ταχυδρόμησα από την ταμπλέτα μου. Ίσως για αυτο δεν βγάζετε νόημα...)
οι γνωστες 'σοφιστειες' που βγαζουν γελιο
δλδ οι οδηγοι αγωνων που γραφουν κορυφαιους χρονους το κανουν χωρις να εχουν τον ελεγχο? Και ποιος οδηγαει?
η ιδια αναλογια ισχυει για καθημερινους οδηγους με απλα αυτοκινητα.εγώ θα σε ξαναρωτήσω λοιπόν, το δικό σου αυτοκίνητο που ξέρεις τα όρια του, αν στο δώσουν σε μια οποιαδήποτε διαδρομή (μην σκεφτείς θέμα κινδύνου πχ να έρχεται κάποιος από απέναντι κλπ) υπάρχει περίπτωση να το οδηγήσει άλλος γρηγορότερα από εσένα?) Η συζήτησή μας δεν περιστρέφεται γύρω από ΚΙΑ πικάντο, επειδή είμαστε σε φόρουμ που υποτίθεται έχουμε και μια επαφή με οδήγηση, μιλάμε για κάποια αυτοκίνητα που δεν χρειάζεται να βάλεις πρώτη σε μια ανηφορική καμπή. Ούτε μιλάω για έβο κλπ.
Το να σου γλιστρήσει σημαίνει ότι ξεπέρασες κάποιο όριο, αλλά δε μου λέει κάτι για το όριο του αυτοκινήτου, κι εγώ μπορώ να γλιστρήσω μια Μ3 σε μια φουρκέτα, τί σημαίνει, ότι έμαθα τα όριά της?
φυσικα, πολλοι θα το πανε πιο γρηγορα απο μενα, οχι ομως πολυ πιο γρηγορα.
αυτο φανταζομαι σημαινει οτι ποτε κανενας οδηγος δεν εχει παει τιποτα στο οριο γιατι παντα θα υπαρχει ενας γρηγοροτερος?
αρα ουτε οι οδηγοι αγωνων μπορουν να πανε στο οριο. οκ.το να σου γλυστρησει σημαινει χασιμο χρονου και με λιγα αλογα ακομη περισσοτερο.
κοίτα, πραγματικά δεν ξέρω τί οδηγός είσαι, βασικά ούτε τί αμάξι έχεις δεν ξέρω, αυτό που θέλω να πώ είναι ότι το λεγόμενο όριο του αυτοκινήτου στην συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών είναι ψηλότερο απ το δικό τους.
Αν δύο οδηγοί οδηγούν το ίδιο αυτοκίνητο κι ένας είναι γρηγορότερος, δεν καταλαβαίνω πως μπορεί να γίνει αυτό αν απλά κάποιος ΔΕΝ ξεπερνάει τα όρια του άλλου, κι όχι του αυτοκινήτου.
Και δεν μιλάμε για τυχαία διαδρομή αλλά επαναλαμβανόμενα.
στη συντριπτικη πλειοψηφια ειναι οπως τα λες. Και ακομη χειροτερα θα ελεγα.
απλα υποτιθεται εδω μεσα οτι μιλαμε με κοσμο που ξερει 5-10 βασικα πραγματα. Αλλα οπως βλεπεις πρεπει να εξηγουμε τα αυτονοητα, πχ ο Χαμιλτον ειναι πολυ ταχυτερος απο μενα. Χαιρω πολυ
σου ξαναλεω τα ορια των απλων αυτοκινητων ειναι ευκολο να προσεγγιστουν απο εναν καλο οδηγο (οχι αυτον του Σ/Κ, που τον ρωτας ποσα κυβικα ειναι ο κινητηρας και σου λεει 10ιπποι ), υπο συγκεκριμενες συνθηκες. Ακομη πιο αληθεια ειναι οτι οι περισσοτεροι απο αυτους προτιμουν να διασκεδασουν με γλυστρηματα παρα να κυνηγησουν το οριακο φρεναρισμα που ελεγε ο chemic πιο πριν. Αλλωστε ποιος οδηγει με το χρονομετρο στο χερι σε δημοσιο δρομο; Ουτε ο Κικιζας.
Οι περισσοτεροι λοιπον παιζουν με το οριο και γυρω απο αυτο, ξαναλεω, σε συγκεκριμενες συνθηκες. Με τον αυστηρο σου ορισμο του οριου, κανενας με κανενα οχημα δε το προσεγγισε ποτε.
-
ας το πάμε επί του προκειμένου ντίνο:
Το πεζώ ας πούμε θεωρείς ότι το έφτασες στα όριά του έτσι?
πόσο χρόνο έγραφες μαμά στις σέρρες? αν το δώσεις στον krus πόσο το κόβεις να έγραφε?
Το ότι προχώρησες σε βελτιώσεις δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι έφτασες στα όρια του αυτοκινήτου απο μόνο του, απλά αυξάνοντάς τα σε βοήθησε να ανεβάσεις τα δικά σου, γιατί άλλο να οδηγάς ένα αμάξι στο 99 τις 100 κι άλλο να χρειάζεται να το οδηγήσεις στο 70.
επαναλαμβάνω ότι προφανώς μπορείς σε συγκέκριμένες συνθήκες να φτάσεις κάποια όρια, αλλά γενικά το να φτάσεις ένα σχετικά σπορ αμάξι στα όριά του για τους περισσότερους είναι αδύνατον.
η όλη κουβέντα γίνεται επι γενικής βάσης, πολύ πιθανόν επειδή εδω μέσα δεν είναι φόρουμ γιαγιά και πλέξιμο να έχουμε πολλούς ικανούς οδηγούς, απλά καταθέτω μια πιστεύω λογική άποψηεδιτ:
νομίζω με το παράδειγμα που έφερα σε κάλυψα σπύρο
είπα ότι ένα κια πικάντο ή ένα αβένσις το φτάνεις στα όριά του, απλά η κουβέντα ξεκίνησε απ την BMW του νίκου, που πιστεύω δεν είναι και τόσο απλό αμάξι για να το φτάσεις στα όρια
-
Σε δημόσιο δρόμο (για τον οποίο γίνεται η συζήτηση) προφανώς και υπάρχουν εξωτερικοί κίνδυνοι. Όταν λοιπόν κάποιος μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα χωρίς ορατότητα, παίρνει περισσότερα ρίσκα από κάποιον που παραμένει στην λωρίδα του. Λογικό είναι δε να είναι και ταχύτερος.
Η κουβέντα γίνεται και για αυτοκίνητα επιπέδου Ευάς. Το ότι αγόρασες οικοπεδάκια σημαίνει ότι ξεπέρασες κατά πολύ το όριο του αυτοκινήτου σου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε δημόσιο δρόμο (για τον οποίο γίνεται η συζήτηση) προφανώς και υπάρχουν εξωτερικοί κίνδυνοι. Όταν λοιπόν κάποιος μπαίνει στο αντίθετο ρεύμα χωρίς ορατότητα, παίρνει περισσότερα ρίσκα από κάποιον που παραμένει στην λωρίδα του. Λογικό είναι δε να είναι και ταχύτερος.Η κουβέντα γίνεται και για αυτοκίνητα επιπέδου Ευάς. Το ότι αγόρασες οικοπεδάκια σημαίνει ότι ξεπέρασες κατά πολύ το όριο του αυτοκινήτου σου.
ρε δία, δε σου μιλάω για τέτοια περίπτωση, μιλάμε για αναζήτηση ορίων, σε ασφαλές μέρος, βάλε πίστα. εσύ στην πίστα με το φόκους σου είσαι γρηγορότερος ή τελοσπάντων σχεδόν το ίδιο γρήγορος με οποιονδήποτε άλλο με φίκο?
με την εύα, σε αυτή την αναζήτηση προφανώς και ξεπέρασα τα όρια δεν τίθεται θέμα, αυτό που επαναλαμβάνω είναι οτι η οδήγηση ΣΤΑ ορια είναι κάτι που μπορούν να το κάνουν ΛΙΓΟΙ.
και μια Μ3 αν στην δώσουν δεν είναι δύσκολο με αυτή την λογική να βρεις τα όριά της, το να την οδηγήσεις στο όριο, έ λέω να παίξω ένα στοιχημα ότι δεν μπορείς -
Μια Μ3 φυσικά και δεν μπορώ. Έναν Φίκο όμως μπορώ. Στις Σέρρες παντού σχεδόν τέρμα γκάζι είσαι με τόσα λίγα άλογα...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
νομίζω με το παράδειγμα που έφερα σε κάλυψα σπύρο
είπα ότι ένα κια πικάντο ή ένα αβένσις το φτάνεις στα όριά του, απλά η κουβέντα ξεκίνησε απ την BMW του νίκου, που πιστεύω δεν είναι και τόσο απλό αμάξι για να το φτάσεις στα όρια
με καλυψες και σου εξηγησα ομως τι εννοω και πως.
φυσικα οσο πιο γρηγορο ειναι ενα αυτοκινητο τοσο πιο λιγοι μπορουν να το πανε στο οριο και τοσο πιο δυσκολο ειναι να βρεις σημεια για να παιξεις με τα ορια αυτα. Οποτε τι κανεις; Χαλας λιγο τη σουπα για να διασκεδασεις παρα για να γραψεις χρονο. Δεν ειμαστε και 18χρονων με το μυαλο πανω απο το κεφαλι, εχουμε οικογενεια σπιτι.Ειδικα στην Ελληνικη ασφαλτο που ειναι σαπουνι τα ορια ειναι γενικως χαμηλα. Ειχα γραψει τι ηττα ειχα παθει στη Τενεριφη με την ασφαλτο σμυριδοχαρτο, Σπυρος - auris 0-3 (στο 1ο ημιχρονο )
υπαρχουν εδω μεσα πολλοι καλοι οδηγοι και το εχω δει στη πραξη, οχι πισω σπο την οθονη
δυστυχως καποιοι δε γραφουν πλεον.
οποτε το να λεει καποιος, οτι επειδη αυτος δε μπορει να κανει κατι (ή δε θελει, δε με νοιαζει κιολας), κανεις αλλος δε μπορει, ακουγεται αστειο οπως καταλαβαινεις. -
γι αυτό ακριβώς έκανα την ερώτηση παγίδα οδήγηση στα όρια ή απλά να βρούμε το όριο του αυτοκινήτου
γενικότερα όταν κρίνεις εξ ιδίων είναι ένα θέμα, γι αυτό κι εγώ ήμουν ξεκάθαρος, άλλωστε όπως είπε κι ο ντίνος δεν είμαστε γιαγιά και πλέξιμο, αλλά επίσης πίσω απ το πληκτρολόγιο όπως έχεις αντιληφθεί έχουμε γεμίσει φιτιπάλντιμου φαίνεται πριν σουτάρω την εύα πρέπει να σας την δώσω για μια γρήγορη βόλτα να δείτε πως είναι να οδηγάς στα όρια
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
γι αυτό ακριβώς έκανα την ερώτηση παγίδα οδήγηση στα όρια ή απλά να βρούμε το όριο του αυτοκινήτου
γενικότερα όταν κρίνεις εξ ιδίων είναι ένα θέμα, γι αυτό κι εγώ ήμουν ξεκάθαρος, άλλωστε όπως είπε κι ο ντίνος δεν είμαστε γιαγιά και πλέξιμο, αλλά επίσης πίσω απ το πληκτρολόγιο όπως έχεις αντιληφθεί έχουμε γεμίσει φιτιπάλντιμου φαίνεται πριν σουτάρω την εύα πρέπει να σας την δώσω για μια γρήγορη βόλτα να δείτε πως είναι να οδηγάς στα όρια
το ειπα, point taken.
ο Φιτιπαλντι ειναι λιγος, απο Σουμι και πανω εχουμε, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα
αμα ΟΝΤΩΣ γνωριζεις, καταλαβαινεις ευκολα ποιος περιγραφει πραγματικα γεγονοτα και ποιος ειναι φαντασιοπληκτος.
και αλλα καταλαβαινεις, αλλα δε τα γραφωξεχασαμε τα ηλεκτρονικα μεσα σε ολον αυτο το χαμο
μπορει να γραψω κατι αμα κανω ποστ για τις συζητησεις στη 3η Γυμνασιου, αν και τοτε αμα ειχες ηλ παραθυρα ησουν full extra -
παιδια εχετε μπλεξει τα μπουτια σας,ολοι δικιο εχετε και ολοι αδικο.διαβαζετε τι σας λεει ο αλλος κ απαντατε αναλογα,το λετε κ το ξαναλετε μονοι σας συνεχεια ΄΄δεν ειπα αυτο διαβασε τι ειπα΄΄.
και Σπυρο δε νομιζω να εισαι 15 χρονων οποτε σταματα να γραφεις σα να εισαι 15 χρονων........δε καταλαβαινουν ολοι το χιουμορ που μπορει να εχει το μυαλο σου αλλα δεν εχουν τροπο να γραψουν τα δαχτυλα σου.οσο για τα καρτ δεν ειναι οτι καλυτερο στο κοσμο αλλα ειναι οτι πιο κοντα στο τελειο(βλεπε F1) και πραγματικα χαιρομαι που δε το εχουν μαθει ακομα πολλοι γιατι θα ειχε γινει το καρτοδρομο κατεχακη σε ωρα αιχμης απο την καγκουριαση και τους ξερολλες.καλη συνεχεια σε ολους και οποιος εχει πραγματικα γρηγορο οχημα-ας ειναι κ καροτσι super market- το χαιρεται κ δε δινει λογαριασμο,ολοι οι αλλοι προσπαθουν να κανουν τους εαυτους τους να πιστεψουν οτι ειναι γρηγοροι.
-
Σωραίος.
(Σταλθέν εκ κινητού πληχτρολόι. Δείξατε ελαστικότητα εις ορθογραφικές αστοχίες.)
-
Καταρχάς για μένα όποιος αγοράζει οικόπεδα κτλ, μάλλον κάτι έχει κάνει λάθος και το πιο πιθανό είναι να μην έχει σχέση με το που είναι το όριο είτε του οδηγού είτε του αυτοκινήτου. Δηλαδή είναι η λάθος αντίδραση πριν(στις περισσότερες περιπτώσεις) ή στο όριο που οδηγεί στην αγορά αγροτεμαχίου. Για τα άλογα που ανέφεραν κάποιοι, προσωπικά προτιμώ ένα καλοστημένο κι ας είναι αδύναμο αν και δεν λέω όχι σε ένα καλό άνοιγμα με κάτι δυνατό. Για το θέμα μας τώρα, παρατηρώ πως το όριο δεν έχει για όλους την ίδια σημασία.Για κάποιον είναι το να γλυστρίσει το αυτοκίνητο, για άλλον τι χρόνο θα γράψει, για άλλον το πόσο γρήγορα θα το βαρεθεί κτλ. Για όλα αυτά όμως προσωπικά είμαι σίγουρος πως μπορούν να γίνουν σε δημόσιο δρόμο . Δεν λέω πως πρέπει να γίνεται απλά λέω πως γίνεται. Και ναι όσο και να μην μας αρέσει πολλοί οδηγοί έμαθαν και εξελίχθηκαν έτσι.
Επίσης εντελώς φιλικά προς του φίλους που ασχολούνται με το καρτ. Μην απαξιώνετε τόσο πολύ τα υπόλοιπα. Μια γρήγορη βόλτα στο βουνό μπορεί να είναι πολυ διασκεδαστική, μια βόλτα στην πίστα με το ΙΧ επίσης, κι ας μην είναι καν σπορ μοντέλο. Θέλω να πω πως καλό και άγιο το καρτ, και μπράβο σε όσους ασχολούνται γιατί κάνουν το χόμπι τους και περνάν καλά αλλά δεν είναι η μόνη μηχανοκίνητη διασκέδαση. Καθένας μπορεί να διασκεδάζει με διάφορους τρόπους δεν σημαίνει πως ο δικός μας είναι ο καλύτερος.
Για μένα όποιος ψάχνει τα όρια του αυτοκινήτου ή του εαυτού του δεν είναι απαραίτητα και γρήγορος. Διαφωνεί κανείς πως το drift είναι οριακή οδήγηση ; Είναι γρήγορη όμως ; Τέλος ναι όντως τα αυτοκίνητα φτιάχτηκαν για να εξυπηρετούνται κάποιες ανάγκες μας. Κάποιοι όμως είδαν κάτι παραπάνω σε αυτά και θέλουν/μπορούν/προσπαθούν να το απολαμβάνουν όπου και όπως μπορούν. Θέλω να νομίζω πως η πλειοψηφιά σε ένα αυτοκινητιστικό φόρουμ ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία.
Περί αναζήτησης ορίων [Διάσπαση]