-
Επειδή το χιόνι το έχουμε δει σε όλες τις μορφές του, υπάρχουν περιπτώσεις που ότι και να βάλεις στην καρότσα, αν δεν έχεις πολύ μεγάλη δύναμη δεν προχωράς. Αυτό συμβαίνει συχνά σε παχύ και παλιό χιόνι, ειδικά σε ανηφόρες.
Το forester με την τεράστια ροπή θα πήγαινε πιο μακριά ότι και να είχε το L200 στην καρότσα. Δοκίμασε και με 3 άτομα πίσω αλλά δεν.....
Άλλα τα συν του ενός αυτοκινήτου, άλλα του άλλου. Η αναφορά έγινε επειδή υπήρχε το βίντεο.
Το forester απλά, συνδυάζει ένα sti με ένα light off-road όχημα όπως κανένα.
Παράδειγμα τα βίντεο στα οποία παντού είναι το ίδιο αυτοκίνητο, από απάτητα μέχρι πίστα.
http://www.youtube.com/watch?v=87aOG0oHrjQ
Youtube Video -
Ο χρήστης stolis έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=87aOG0oHrjQ
Youtube VideoΦοβερος...
Μονο με το το *κατω απο 1,11 στα Μεγαρα για πρωτη φορα *εχω μια αμφιβολια συγχωρεσε με... -
Δεν υπάρχει πρόβλημα.
1,13 μέτρησε φίλος που ήταν δίπλα μου μερικούς γύρους και 1,11 είδα (μετά που το κοίταξα) στο performance box στους 2 τελευταίους γύρους (που επιτέλους είχε πιάσει δορυφόρους), που πήγα πιο γρήγορα γιατί είχα δει καλύτερα που πρέπει να πατάω φρένο, γιατί στην αρχή πατούσα πολύ νωρίς αφού δεν περίμενα ότι θα έπιαναν τόσο καλά.
Δεν θα με ενδιέφερε όμως, ακόμα και 1,15 να είχα κάνει, αφού η πίστες δεν μου αρέσουν. Μπήκα για την εμπειρία επειδή φίλος είναι στη διοργάνωση. Προτιμώ κατά πολύ τα στροφιλίκια σε στεγνό και χιόνι το χειμώνα.
Όπως εδώ:
http://www.youtube.com/watch?v=WTJgJrxkB0M
http://www.youtube.com/watch?v=sLHmQK435ps
Youtube VideoΓια να μην παρεξηγηθώ, πάντα στις εκδρομές μας υπάρχει αυτοκίνητο ή αυτοκίνητα μπροστά που ελέγχουν το δρόμο και επικοινωνούμε με pmr και κινητά, γιαυτό και δεν δημιουργείται ποτέ πρόβλημα με διερχόμενα αυτοκίνητα.
Φαίνεται και στα βίντεο αυτό άλλωστε ότι συνεχώς ρωτάμε αν είναι ο δρόμος άδειος -
Οπως και να χει το forester γ@μει...
Ειναι μηχανικα σκαλισμενο? -
Είναι φίλε, αρκετά.
-
Να το χαιρεσαι φιλε...απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα,και τα καλυτερα allaround επισης...
-
Ευχαριστώ φίλε.
Πέρνα και από το φόρουμ μας αν θέλεις. -
-
Aπλα οπως εχουν πει και προηγουμενος αλλο η προσφυση που σου προσφερει το φορεστερ και αλλο η δυνατοτητα του defender να εχει τρομερα ανθεκτικο πλαισιο,αναρτησεις με τεραστια διαδρομη και ελευθερια αρθρωσης στους αξονες.
Για παραδειγμα αν ετρεχα εγω ετσι το Niva στα χιονια τωρα λογικα δεν θα εγραφα εδω γιατι ουτε το τιμονι του φορεστερ εχει ουτε τα φρενα αλλα ουτε και τα lsd διαφορικα του απο την αλλη αν ο φιλος μας ειχε παει το φορεστερ εκει που εχω παει το Niva(που και παλι δεν παει οπου παει το niva)τωρα δεν θα ειχε αυτοκινητο απο τα χτυπηματα στο σασι λογω υψους απο την καταπονηση στην αναρτηση και τους θολους λογω σκληρης αποσβεσης και μικρης διαδρομης κτλ -
Φίλε Γιώργο, τα ίδια ακριβώς γράφω και εγώ πιο πριν αν κοιτάξεις. Άλλο προσανατολισμό έχει ένα suv και άλλο ένα καθαρόαιμο εκτός δρόμου. Και φυσικά συμφωνώ μαζί σου. Απλά το forester σου δίνει λόγω κατασκευής (ψηλωμένο impreza και 4κίνηση εξελιγμένη μέσα στα ράλυ), δυνατότητες να κινηθείς όπως με κανένα άλλο. Επίσης υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπως κάποιοι στην Αυστραλία που τα σηκώνουν 40cm από το έδαφος που εν μέρη θα πάνε εκεί που πάνε και τα niva, ενώ ένα niva δεν θα κινηθεί ποτέ όπως ένα subaru. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι στην πρώην Σοβιετική Ένωση τα forester τα έχουν σε τρομερή εκτίμηση. Κουβέντα να γίνεται φυσικά. Προσωπικά το χαμηλώνω το καλοκαίρι για στροφιλίκι και το ψηλώνω στο μαμά ύψος τον χειμώνα για τα χιόνια, αφού impreza μπορεί να γίνει, καθαρόαιμο εκτός δρόμου όμως πιστεύω πως όχι και έτσι χάνεις και τον all around χαρακτήρα του, αφού και με το μαμά ύψος στρίβεις αέρα παντού, αν το σηκώσεις άλλους 20 πόντους όμως όχι.
Τι λογαριαζουμε εκτος δρομου?