-
[quote='alexx']Μια χαρά είναι το δικό μας 307 αν κι έχει κάνει μόνο 3500χλμ...
κάτσε να κάνει 14500...για παραπάνω δεν ξέρω...εγώ τόσα έχω κάνει ως τώρα...
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Άλλαξε λοιπόν τον τίτλο σε **peugeot 307-όλοι παθόντες!!!! **
Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε!!!
έτσι είναι, φίλε τάκη: μας κλέβουν τα τάσια; το εργοστάσιο φταίει! ειδικά αν είναι γαλλικό ή ιταλικό, διότι μην ξεχνάμε ότι τα γερμανικά τάσια είναι αντικλεπτικά
κι εσύ κυκλοφορείς με 3 τάσια;;;
ωραία....κάνουμε και διαφήμιση στην Peugeot 'μη με αγοράσετε, θα έχετε πάντα ένα τάσι λιγότερο'.
Υποτίθεται οτι υπάρχουν κάτι αντικλεπτικά μπουλόνια, αλλά όταν ρώτησα, μου είπαν οτι είναι μπουλόνια για ζάντες αλουμινίου και ότι χρειάζονται για να μη μπαίνουν μέσα σκόνες και βρωμιές....Τότε γιατί τα λένε αντικλεπτικά κι όχι αντισκονιστικά;;;; -
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
...Ευθυγράμμιση στα...184 χλμ, δεύτερη ευθυγράμμιση στα 9000 και τώρα πάμε και για τρίτη στα 15000...
Ρώτησες γιατί χρειάζεται κάθε τόσο ευθυγράμμιση; Μήπως πρέπει όσο διαρκεί ακόμα η εγγύηση να γίνει αντικατάσταση ελατωματικού εξαρτήματος; Το ανέφερες στο ερωτηματολόγιο που σου έστειλε η Lion, για το αν είσαι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο και από τις υπηρεσίες πώλησης και συνεργείου;
...Ηλεκτρικά ΧΑΛΙΑ. Στα 3000 χάλασαν τα φλας. Μου άλλαξαν 'την κομπ' των φλας...
Και λοιπόν; Αντικατάσταση εντός εγγύησης. Δεν πιστεύω να πλήρωσες; Εγώ άλλαξα τρεις φορές com μέσα σε ένα 15θήμερο, στην εγγύηση, χωρίς διαμαρτυρίες από το συνεργείο, μέχρι να έχω τέλεια αίσθηση στο διακόπτη των φλας, με το έτσι θέλω.
... Όσο για τη στάθμη του λαδιού, σύμφωνα με τη λυχνία που την ανιχνεύει, αυτή μια είναι χαμηλή, μια είναι υπέραρκετή, σπάνια τη δείχνει στα φυσιολογικά της επίπεδα. Προφανώς δεν δουλεύει ο ανιχνευτής στάθμης λαδιού...
Για να δείξει σωστά ο ανιχνευτής στάθμης λαδιού πρέπει το αυτοκίνητο να είναι σε επίπεδο έδαφος, και τα λάδια στην σωστή ποσότητα. Αν δείχνει λάθος μ'αυτές τις προϋποθέσεις, να απαιτήσεις αντικατάσταση. Εγγύηση.
...Να προσθέσουμε τριξίματα όταν ο κινητήρας είναι κρύος, που προέρχονται από το κάτω μέρος του οχήματος, τριξίματα στο εσωτερικό...
Να τους σπάσεις τα νεύρα στα παράπονα. Μου άλλαξαν όλο το κάθισμα οδηγού στους 18 μήνες, επειδή έκανε 'τσικ' όταν έμπαινα στο αυτοκίνητο. Εγγύηση.
... ηχεία στέρεο που βουίζουν ακόμα κι αν η ένταση είναι στη μέση, και το νέο σημερινό πρόβλημα, 'κόλλησε' το cd και δεν βγαίνει ο δίσκος! Πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν οτι θα πρέπει να αλλάξω όλο το ράδιο cd...
Αντικατάσταση στην εγγύηση.
...Να στείλουν το παλιό στη Γαλλία, να έρθει άλλο σε καμιά 15αριά μέρες....όσο για το δίσκο θα μου τον στείλουν ταχυδρομικά οι Γάλλοι σπίτι αν κι εφόσον τον αφαιρέσουν...
Με το συμπάθειο φίλε, αλλά αυτό είναι παπαριά του άσχετου ηλεκτρολόγου που έχουν εκεί στο συνεργείο...
...Να προσθέσω οτι το αυτοκίνητο μονίμως κυκλοφορεί με 3 τάσια. Το ένα είναι μόνιμα κλεμμένο, η δε εταιρία, δεν έχει να προτείνει λύση στο πρόβλημα πέραν αυτής της τοποθέτησης ζάντας αλουμινίου, με ελάχιστο κόστος φυσικά τα 800 ευρώ (άσχετα αν τα διαθέτω ή όχι...). Α! η άλλη λύση, είναι να δέσουν με συρματάκι τα τάσια στη ζάντα...γυφτιές δηλαδή. ...
Εδώ τώρα, τι να σου πώ... κάποιος γείτονάς σου είναι συλλέκτης... και δεν νομίζω να μπαίνουν μπουλόνια ασφαλείας σε τάσια...
Τι να σου πεί κι η μαστοράντζα......Να σημειώσω οτι στην Κέρκυρα που το αγόρασα το ρημάδι, μου παραδόθηκε γεμάτο πατατάκια στις χειρολαβές...
Γιατί το παρέλαβες; Δεν γκρίνιαξες;
...Τα τέλη κυκλοφορίας για παράδειγμα, μου τα παραδώσανε 3 μέρες αργότερα και ύστερα από πίεση δική μου γιατί θα έφευγα ταξίδι και τα χρειαζόμουν προφανώς. Όταν μου τα φέρανε, μόνο που δεν με δείρανε επειδή ....ενόχλησα! Φυσικά, το αυτοκίνητο παραδόθηκε μια βδομάδα αργότερα από ότι μου είχαν υποσχεθεί. Στο μεταξύ, πηγαίναμε 'από μέρα σε μέρα'΄...
Επιστολή διαμαρτυρίας στη Lion όπου θα αναφέρεις προβλήματα αλλά και συμπεριφορά του συνεργείου, είναι το ελάχιστο που προτείνω. Αν και έχεις αργήσει, τα έχεις καταπιεί πολύ καιρό, και θα έπρεπε να έχεις ενεργήσει νωρίτερα προς αυτή την κατεύθυνση...
...Ήθελα να μάθω αν σε άλλα peugeot εμφανίζονται τα ίδια ή κι άλλα προβλήματα. Αν υπάρχουν κι άλλα κορόϊδα σαν κι εμένα που προτίμησαν την peugeot για να σκάσουν τα λεφτουδάκια τους κι αν υπάρχει κανείς που άντεξε να κρατήσει το αυτοκίνητο πάνω από 50000 χλμ, ώστε να μάθω τί άλλα προβλήματα με περιμένουν...
Εγώ μετά από δυόμιση σχεδόν χρόνια και 48.000 χλμ., δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα, και θα το κρατήσω αρκετά ακόμη. Δεν τα βρίσκουμε και στο δρόμο...
...ευχαριστώ.
Να είσαι καλά και μην τους αφήσεις σε ησυχία όσο είσαι στην εγγύηση.
Προβλήματα που αντιμετωπίσαμε κατά καιρούς, θα βρείς στο Τεχνικά θέματα-Βελτιώσεις, CLUB PEUGEOT 307λοιπόν....στο ερωτηματολόγιο που μου στείλανε, δεν γράφανε τίποτα για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου παρά μόνο για το αν οι πωλητές ήταν ενημερωμένοι, αν ο χώρος της έκθεσης ήταν...καθαρός, αν υπήρχαν τα αυτοκίνητα για τα οποία ενδιαφερόμουν κι άλλα τέτοια. Δεν μπήκα στον κόπο να απαντήσω
όσο για τα πατατάκια, γκρίνιαξα, αλλά η απάντηση ήταν ένα σήκωμα των ώμων και ένα 'ε...'
στάθμη λαδιού, σε ίσιο δρόμο κλπ κλπ....σήμερα που πήγα για το στέρεο, μου είπε ο μάστορας να το πάω να του κάνει μια τηλεφόρτηση με τον κωδικό του αυτοκινήτου, οπότε ευελπιστώ να λυθεί κι αυτό. Θα του πώ και για τα τριξίματα...ίσως όντως να πρέπει να αλλάξω και το κάθισμα του οδηγού γιατί τρίζει κάθε που βγαίνω από δεξιές στροφές....
Ναι, έχεις δίκιο....δεν τα βρίσκουμε και στο δρόμο....γι αυτό νομίζω δικαιούμαστε να γκρινιάζουμε... -
Ο χρήστης dalikeris έγραψε:
Άλλαξε λοιπόν τον τίτλο σε **peugeot 307-όλοι παθόντες!!!! **
Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε!!!
έτσι είναι, φίλε τάκη: μας κλέβουν τα τάσια; το εργοστάσιο φταίει! ειδικά αν είναι γαλλικό ή ιταλικό, διότι μην ξεχνάμε ότι τα γερμανικά τάσια είναι αντικλεπτικά
κι εσύ κυκλοφορείς με 3 τάσια;;;
ωραία....κάνουμε και διαφήμιση στην Peugeot 'μη με αγοράσετε, θα έχετε πάντα ένα τάσι λιγότερο'.
Υποτίθεται οτι υπάρχουν κάτι αντικλεπτικά μπουλόνια, αλλά όταν ρώτησα, μου είπαν οτι είναι μπουλόνια για ζάντες αλουμινίου και ότι χρειάζονται για να μη μπαίνουν μέσα σκόνες και βρωμιές....Τότε γιατί τα λένε αντικλεπτικά κι όχι αντισκονιστικά;;;;Στο συγκεκριμένο φίλε dalikeris νομίζω ότι έχεις άδικο. Απο όσο ξέρω όλα τα αντικλεπτικά μπουλόνια είναι για την ζάντα και όχι για το τάσι. Άλλωστε το τάσι πιάνει πάνω απο την ζάντα και δεν κρατιέται πάνω σε αυτή απο μπουλόνια αλλά απο κλιπάκια ή με κάποιο παρεμφερή τρόπο.
Τώρα αν έχει πέσει στην περίπτωση κάποιυ κ...παιδου που στα κλέβει συνέχεια ειλικρινά δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις.Αν κάνω λάθος διόρθωσε με.
-
Ο χρήστης dalikeris έγραψε:
Υποτίθεται οτι υπάρχουν κάτι αντικλεπτικά μπουλόνια, αλλά όταν ρώτησα, μου είπαν οτι είναι μπουλόνια για ζάντες αλουμινίου και ότι χρειάζονται για να μη μπαίνουν μέσα σκόνες και βρωμιές....Τότε γιατί τα λένε αντικλεπτικά κι όχι αντισκονιστικά;;;;
Τα αντικλεπτικά μπουλόνια είναι για ζάντες και όχι για τάσια!Μπορείς να τα βάλεις και σε σιδερένιες αλλά δεν έχει νόημα!
Οσο για την χρησιμότητά τους...είναι για να μην μπορεί κάποιος να ξεβιδώσει τα μπουλόνια χωρίς τον ειδικό adaptor που σου δίνουν μαζί!!
Οποιος σου είπε ότι είναι για τις σκόνες είναι απλά άσχετος!!!
-
dalikeris ακου τα δικα μου προβληματακια που ειναι δεκαπλασια απο το stilo μου!
1)Tριξιμο απο κατω στο ρελαντι και ενκινησει.Δεν διορθωνεται μου ειπαν.Ετσι κανει το abs
2)Sταματησε να δουλευει το aircondition.Κατι ειχε καει λενε στην αυτοματη του λειτουργια
3)Χαλασε η μιζα.
4)Χαλασε η κλειδαρια
5)Χαλασε το τζαμι του οδηγου!
6)Το πορτμπαγκαζ δεν εκλεινε σωστα.Ετσι ηρθε απο το εργοστασιο.
7)Ξαφνικα τρυπησε το δοχειο νερου!
Τελος χαλασε η ηλεκτρικη ρυθμιση του δεξιου καθρεφτη.
9)Το δερματινο σαλονι ειναι αθλιας ποιοτητας.Μετα απο περιπου 2 χρονια εχει γινει σαν γρια 100χρονων!
Βεβαια πολλα προβληματα παρατηρηθηκαν στα πρωτα κομματια οπως ηταν και το δικο μου.Σε εναν φιλο μου που το πηρε μετα απο 1 χρονο ολα ok.
-
Στο συγκεκριμένο φίλε dalikeris νομίζω ότι έχεις άδικο. Απο όσο ξέρω όλα τα αντικλεπτικά μπουλόνια είναι για την ζάντα και όχι για το τάσι. Άλλωστε το τάσι πιάνει πάνω απο την ζάντα και δεν κρατιέται πάνω σε αυτή απο μπουλόνια αλλά απο κλιπάκια ή με κάποιο παρεμφερή τρόπο.
Τώρα αν έχει πέσει στην περίπτωση κάποιυ κ...παιδου που στα κλέβει συνέχεια ειλικρινά δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις.Αν κάνω λάθος διόρθωσε με.[/quote]
Δεν αντιλέγω οτι έχω άδικο σε αυτό. Στο κάτω κάτω είναι καθαρά θέμα της κωλ......ριάς του καθένα που περνά και βουτάει το τάσι. (άλλωστε στην Κέρκυρα, βουτάνε οποιοδήποτε τάσι βγαίνει)
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια λύση για την προστασία του πελάτη; στο κάτω κάτω δε νομίζω να είμαι ο μοναδικός που ανέφερα το συγκεκριμένο πρόβλημα στην peugeot. Μια κοπέλα στη γειτονιά μου, έδεσε τα τάσια με συρματάκι...λίγο άχαρη λύση, αλλά σίγουρα πιο οικονομική... -
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αυτή η απάντηση τα λεει όλα αν κατάλαβες. **Γνωστά προβλήματα **που **δεν **προκαλούν καμία απορία απο μια εταιρία που δεν έχει συνηθίσει σε τέτοιου είδους **γνωστές **σαχλαμάρες
Άλλαξε λοιπόν τον τίτλο σε **peugeot 307-όλοι παθόντες!!!! **
Το βιολι σου εσυ ρε παλλικαρι!!!!
Τοσο πολυ την βρισκεις τελος παντων να κατηγορεις οτιδηποτε(και ειδικα Πεζω) εκτος απο Οπελ??????
Παντως αν δεν εισαι αντιπροσωπος της Οπελ η δεν εχεις κανενα συμφερον απο αυτην τοτε η συμπεριφορα σου ειναι αχαρακτηριστη!!!!
Σου ειχα γραψει και αλλη φορα για φιλους που ειχαν σοβαροτατα προβληματα με Οπελ αλλα αυτο δεν σημαινει οτι τα Οπελ ειναι κακα αυτοκινητα το αντιθετο μαλιστα.
Μας κανεις τη χαρη να μας εξηγησεις το λογο που εισαι τοσο εχθρικος με οτιδηποτε εκτος Οπελ??? -
Ο χρήστης TEMP έγραψε:
στειλε email στην Γαλλια με οτι προβλημα αντιμετωπισες
και ανεφερε τους και την απαραδεκτη συμπεριφορα του αντιπροσωπου
απο οπου πηρες το αμαξι.Ισως ειναι η τελεια λυση στο προβλημα σου.
Παντως εμενα απο την hyundai με πηραν τηλεφωνο
και με ρωτησαν αν ειμαι ευχαριστημενος απο το
καινουριο αμαξι μου και απο τον αντιπροσωπο.
Αυτο για να καταλαβεις φιλε την διαφορα απο εταιρια
σε εταιρια.κι εμένα με πήραν τηλέφωνο, αλλά εκείνη την ώρα είχα φοβερή δουλειά και δεν μπορούσα να καθήσω στο τηλέφωνο με τις ώρες και δεύτερον, με πήραν σχετικά νωρίς μετά την αγορά του αυτοκινήτου, οπότε και τα κουσούρια δεν είχαν βγει ακόμα στη φόρα....
Διαβάζοντας στο forum άλλους 307κιδες, μάλλον είμαι τυχερός γιατί βλέπω οτι θα μπορούσε να βγάλει πολλά περισσότερα!!! -
Ο χρήστης dalikeris έγραψε:
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια λύση για την προστασία του πελάτη; στο κάτω κάτω δε νομίζω να είμαι ο μοναδικός που ανέφερα το συγκεκριμένο πρόβλημα στην peugeot. Μια κοπέλα στη γειτονιά μου, έδεσε τα τάσια με συρματάκι...λίγο άχαρη λύση, αλλά σίγουρα πιο οικονομική...
Είπαμε ρε παιδιά να τους τα χώνουμε για κάθε μαλ..εια που κάνουν ή δεν κάνουν αλλά να έχουμε και κάποια βάση για όσα λέμε
Ειλικρινά και χωρίς καμμία διάθεση αντιπαράθεσης, ξέρεις κάποια λύση για αυτό απο οποιαδήποτε εταιρεία?? 'Ολα τα τάσια βγαίνουν και κλέβονται.
Τι έπρεπε δηλαδή να κάνει η peugeot ή ακόμη καλύτερα τι κάνουν οι άλλοι που δεν κάνει η peugeot για να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα.Δεν τους υποστηρίζω και κατα καιρούς τους τα χώνω κι εγώ για διάφορα αλλά έλεος
-
-
Ο χρήστης dalikeris έγραψε:
Δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια λύση για την προστασία του πελάτη; στο κάτω κάτω δε νομίζω να είμαι ο μοναδικός που ανέφερα το συγκεκριμένο πρόβλημα στην peugeot. Μια κοπέλα στη γειτονιά μου, έδεσε τα τάσια με συρματάκι...λίγο άχαρη λύση, αλλά σίγουρα πιο οικονομική...Οχι φιλε δεν υπαρχει!!!!
Οπως δεν υπηρχε για την συνηθεια που ειχανε πριν λιγο καιρο τα πιτσιρικια να κλεβουνε τα σηματα απο τα αυτοκινητα.
Τι σε κανει να πιστευεις οτι αν επαιρνες αλλο αυτοκινητο θα σου δινανε λυση???
Κατανοω την αγανακτηση σου για τα προβληματα που σου παρουσιασε το καινουργιο σου αυτοκινητο το ιδιο αισθανομαι και γω οταν μου χαλαει το δικο μου 307 αλλα μην ζηταμε ευθυνες εκει που δεν υπαρχουν.
Δυστυχως η Πεζω μας ψιλοπουλησε με το 307 γιατι ποτε στο παρελθον δεν ειχε βγαλει αυτοκινητο με τοσα ανοητα προβληματα.
Παντως να ξερεις οτι τα περισοτερα καινουργια αυτοκινητα λιγο πολυ βγαζουν προβληματα νεοτητας οποτε μην αισθανεσαι και τοσο απογοητευμενος.
Απλα δεν τα διαβαζεις γιατι:
1)Μερικοι δεν τα αντιλαμβανονται...
2)Μερικοι ειναι κολλημενοι και ΔΕΝ θελουν να τα πουν
3)Μερικοι τα θεωρουν φυσιολογικα
Και τελος ειναι ΠΟΛΛΟΙ που δεν γραφουν ουτε ασχολουνται με αυτο το φορουμ .
Παντως το καλο ειναι οτι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΟ 307 ΣΟΥ ΘΑ ΣΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ.
Μονο που νομιζω οτι εχεις μπλεξει με κακο αντιπροσψπο οποτε ζορισε τον.
Οπου μπορουμε να σε βοηθησουμε γραψε στο 307 club στα τεχνικα θεματα και θα το κανουμε στο βαθμο που μπορουμε ευχαριστως. -
Να σημειωσω σημερα που το εκανα βολτα οτι τριζουν τα καθισματα και το κλεισιμο της πορτας εχει χασει την ποιοτικη αισθηση που ειχε στην αρχη..λες και εχει φυγει η μονωση.Κλεινει σαν fiat προ δεκαετιας.To θετικο ειναι οτι επιτελους βελτοιωθηκε το μελανο σημειο του αυτοκινητου που ηταν το κιβωτιο.Τα πεταλ παραμενουν εκνευριστηκα και δυσκολοκουμπωτα!Το αυτοκινητο εχει κανει συνολικα 42000χλ.
-
Ο χρήστης inimic έγραψε:
http://www.carsurvey.org/model_Peugeot_307.htmlΤο συγκεκριμένο site το έχω διαβάσει σχεδόν όλο. Αυσταλοί και Νεοζηλανδοί συνήθως σχολιάζουν 'Best value luxury car on the market' και 'Great handling and style at a competitive price'.
Αγγλο και Ιρλανδοί είναι μοιρασμένοι 30-70: Οι λίγοι 'Quiet, comfortable, goes well, fantastic brakes, very safe car, I like it a lot' και οι υπόλοιποι μοιράζονται ανάμεσα σε 'Badly designed and unsuitable for British Roads (unless we start to drive on the left)', 'Make sure you have your friend driving behind you so he can collect all the bits that fall off' και 'Completely unacceptable quality and service' ή 'If the 307 had no faults it would be a great car'.Τι σημαίνουν αυτά; Ή όλα τα β' διαλογής 307 πήγαν Αγγλία και τα καλά πήγαν Ωκεανία, ή το 307 δεν ταίραιξε με την ...ομίχλη ή ότι έχουν τα Peugeot χάλια αντιπρόσωπο.
Σοβαρά τώρα, το 307 πιστεύω (και γι'αυτό το πήρα) ότι είναι από τα καλύτερα 'value for money' στην κατηγορία του παρά τα μικροπροβλήματα νεότητας στο multiplex, που τα περισσότερα διορθώνονται με αναβάθμιση λογισμικού ( η περίφημη 'τηλεφόρτιση').
Ναι, το περίφημο 'ζουάν' σκούζει συχνά στην υγρασία, ναι, δεν έχει το τελειότερο ηχοσύστημα και ναι, δεν συναρμολογείται στο χέρι από τεχνίτες της Rolls Roys ώστε να μην τρίξει τίποτα, ποτέ και πουθενά. Αλλά βρείτε μου 'με το χέρι στην καρδιά' ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που να είναι πραγματικά απροβλημάτιστο, ή ένα συνειδητοποιημένο ιδιοκτήτη μικρομεσαίου που να έχει ξεπεράσει τα νεοελληνικά σύνδρομα του τύπου 'έχω το καλύτερο και αποκλείεται εγώ να έχω κάνει λάθος επιλογή.'
Τα παραδείγματα γύρω μας είναι πολλά, και μέσα στο 4TF, τα διαβάζουμε καθημερινά.
Ας βλέπουμε τα πράγματα ψύχραιμα. Μ'αυτό δεν λέω σε καμμιά περίπτωση ότι πρέπει να καταπιούμε την οποιαδήποτε παπαριά του κάθε ανεκπαίδευτου ή και κακοπροαίρετου αντιπρόσωπου ή 'ειδικού'.
Εξάλλου συνειδητοποιημένος καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής που ξέρει τι αγοράζει: προϊόν αλλά και υπηρεσίες μετά την πώληση. -
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Το συγκεκριμένο site το έχω διαβάσει σχεδόν όλο. Αυσταλοί και Νεοζηλανδοί συνήθως σχολιάζουν 'Best value luxury car on the market' και 'Great handling and style at a competitive price'.
Αγγλο και Ιρλανδοί είναι μοιρασμένοι 30-70: Οι λίγοι 'Quiet, comfortable, goes well, fantastic brakes, very safe car, I like it a lot' και οι υπόλοιποι μοιράζονται ανάμεσα σε 'Badly designed and unsuitable for British Roads (unless we start to drive on the left)', 'Make sure you have your friend driving behind you so he can collect all the bits that fall off' και 'Completely unacceptable quality and service' ή 'If the 307 had no faults it would be a great car'.Τι σημαίνουν αυτά; Ή όλα τα β' διαλογής 307 πήγαν Αγγλία και τα καλά πήγαν Ωκεανία, ή το 307 δεν ταίραιξε με την ...ομίχλη ή ότι έχουν τα Peugeot χάλια αντιπρόσωπο.
Σοβαρά τώρα, το 307 πιστεύω (και γι'αυτό το πήρα) ότι είναι από τα καλύτερα 'value for money' στην κατηγορία του παρά τα μικροπροβλήματα νεότητας στο multiplex, που τα περισσότερα διορθώνονται με αναβάθμιση λογισμικού ( η περίφημη 'τηλεφόρτιση').
Ναι, το περίφημο 'ζουάν' σκούζει συχνά στην υγρασία, ναι, δεν έχει το τελειότερο ηχοσύστημα και ναι, δεν συναρμολογείται στο χέρι από τεχνίτες της Rolls Roys ώστε να μην τρίξει τίποτα, ποτέ και πουθενά. Αλλά βρείτε μου 'με το χέρι στην καρδιά' ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που να είναι πραγματικά απροβλημάτιστο, ή ένα συνειδητοποιημένο ιδιοκτήτη μικρομεσαίου που να έχει ξεπεράσει τα νεοελληνικά σύνδρομα του τύπου 'έχω το καλύτερο και αποκλείεται εγώ να έχω κάνει λάθος επιλογή.'
Τα παραδείγματα γύρω μας είναι πολλά, και μέσα στο 4TF, τα διαβάζουμε καθημερινά.
Ας βλέπουμε τα πράγματα ψύχραιμα. Μ'αυτό δεν λέω σε καμμιά περίπτωση ότι πρέπει να καταπιούμε την οποιαδήποτε παπαριά του κάθε ανεκπαίδευτου ή και κακοπροαίρετου αντιπρόσωπου ή 'ειδικού'.
Εξάλλου συνειδητοποιημένος καταναλωτής είναι ο ενημερωμένος καταναλωτής που ξέρει τι αγοράζει: προϊόν αλλά και υπηρεσίες μετά την πώληση.ο αδελφός μου πήρε μια τoyota corolla 1.4 5θ hatchback με τα ίδια περίπου χρήματα που πήρα εγώ το 307. Ίδια κατηγορία αυτοκινήτου, ούτε ένα πρόβλημα. Μόνο λάδια και το σέρβις. Κι ο πατέρας μου έχει μια toyota carina εδώ και 7 χρόνια (βέβαια, πάμε σε άλλη κατηγορία) και σε 120000 χλμ μόνο σέρβις και λάδια έχει αλλάξει.
Άρα μάλλον υπάρχει και αυτοκίνητο πιο ποιοτικό. Δεν ψάχνω το τέλειο αμάξι, αν ήταν θα έπαιρνα μια rolls roys....
Έχω κάποια παράπονα, ελπίζω οτι θα διορθώσουν τα όποια προβλήματα στο μέλλον για να τους ξαναπροτιμήσουμε. Αν δεν ακούν και τα αρνητικά σχόλια δεν έχει νόημα.
Κι ακριβώς το 307 το πήρα ύστερα από πολύ ψάξιμο και θεωρώντας οτι πρόκειται για ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του. Λάθος ή όχι, θα το δείξει ο χρόνος, όπως συμβαίνει και με όλα τα αυτοκίνητα.
Νομίζω όμως οτι καθένας που 'τα σκάει' έχει δικαίωμα να απευθύνεται στην αντιπροσωπεία και να υποβάλλει τα παράπονά του ή ό, τι τον ενοχλεί. Στο κάτω κάτω, τα χρήματα δεν περισσεύουν σε κανέναν. Με ζόρι τα μαζεύουμε, λογικό είναι να υπάρχουν και απαιτήσεις, ειδικά ύστερα από τόση διαφήμιση. -
Ο χρήστης dalikeris έγραψε:
Άλλαξε λοιπόν τον τίτλο σε **peugeot 307-όλοι παθόντες!!!! **
Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε!!!
έτσι είναι, φίλε τάκη: μας κλέβουν τα τάσια; το εργοστάσιο φταίει! ειδικά αν είναι γαλλικό ή ιταλικό, διότι μην ξεχνάμε ότι τα γερμανικά τάσια είναι αντικλεπτικά
κι εσύ κυκλοφορείς με 3 τάσια;;;
ωραία....κάνουμε και διαφήμιση στην Peugeot 'μη με αγοράσετε, θα έχετε πάντα ένα τάσι λιγότερο'.φίλε dalikeris, όχι, κυκλοφορώ κανονικά και με τα 4 τάσια από την ημέρα που το αγόρασα, και να φανταστείς ότι μέχρι πρότινος το αυτοκίνητο το πάρκαρα σε περιοχή που δεν φημίζεται για την ασφάλειά της τις νυχτερινές ώρες. το σχόλιό μου ήταν ειρωνικό, και απευθυνόταν στους wannabe τιμητές της αυτοκίνησης που νομίζουν ότι αυτοκίνητα έχουν δικαίωμα να κατασκευάζουν μόνο εργοστάσια με έδρα κοντά στον ρήνο. οι φίλοι συν-307κηδες όμως απάντησαν δεόντως
παρεμπιπτόντως, το 307 μου, το οποίο εκτός από εμένα το χρησιμοποιούν άλλοι δύο οδηγοί ενίοτε, έχει αποδειχθεί μια χαρά αξιόπιστο μέχρι σήμερα, σε αντίθεση με το όπελ κόρσα 1.4 που οδηγώ εξίσου συχνά, και το οποίο από την πρώτη μέρα παρουσίασε ουκ ολίγα προβλήματα. αλλά ξέχασα: και το άψογο 307 μου και το ζημιάρικο κόρσα είναι οι εξαιρέσεις στους αντίστοιχους κανόνες.
διευκρίνιση: και αυτό το σχόλιο ήταν ειρωνικό.
έλεος...
-
Φιλε μου νταλικερη νομιζω οτι εχεις πεσει σε 'περιπτωση'
Ειχα οδηγησει το 1.4 οταν εψαχνα για να αγορασω και μου αρεσε πολυ. Ο μονος λογος που δεν το πηρα ηταν ο αδυναμος κινητηρας.
Οσο για τα προβληματα, θα συμφωνησω με καποιον που ειπε να στειλεις γραμματα σε περιοδικα, στη Γαλλια και να παρεις τη συμβουλη ενος δικηγορου.
Εαν αφιερωναμε 5-10 λεπτα να κανουμε ενα γραμμα για να διαμαρτυρηθουμε για μια κακη υπηρεσια που πηραμε, θα ηταν πολυ καλυτερα τα πραγματα σε παρα πολλους τομεις στη ζωη μας γενικοτερα.
Εννοειται οτι το/τα γραμματα αυτα θα τα στειλουμε στους καταλληλους ανθρωπους!!! -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Άλλαξε λοιπόν τον τίτλο σε **peugeot 307-όλοι παθόντες!!!! **
Έτσι είναι, αν έτσι νομίζετε!!!
έτσι είναι, φίλε τάκη: μας κλέβουν τα τάσια; το εργοστάσιο φταίει! ειδικά αν είναι γαλλικό ή ιταλικό, διότι μην ξεχνάμε ότι τα γερμανικά τάσια είναι αντικλεπτικά
κι εσύ κυκλοφορείς με 3 τάσια;;;
ωραία....κάνουμε και διαφήμιση στην Peugeot 'μη με αγοράσετε, θα έχετε πάντα ένα τάσι λιγότερο'.φίλε dalikeris, όχι, κυκλοφορώ κανονικά και με τα 4 τάσια από την ημέρα που το αγόρασα, και να φανταστείς ότι μέχρι πρότινος το αυτοκίνητο το πάρκαρα σε περιοχή που δεν φημίζεται για την ασφάλειά της τις νυχτερινές ώρες. το σχόλιό μου ήταν ειρωνικό, και απευθυνόταν στους wannabe τιμητές της αυτοκίνησης που νομίζουν ότι αυτοκίνητα έχουν δικαίωμα να κατασκευάζουν μόνο εργοστάσια με έδρα κοντά στον ρήνο. οι φίλοι συν-307κηδες όμως απάντησαν δεόντως
παρεμπιπτόντως, το 307 μου, το οποίο εκτός από εμένα το χρησιμοποιούν άλλοι δύο οδηγοί ενίοτε, έχει αποδειχθεί μια χαρά αξιόπιστο μέχρι σήμερα, σε αντίθεση με το όπελ κόρσα 1.4 που οδηγώ εξίσου συχνά, και το οποίο από την πρώτη μέρα παρουσίασε ουκ ολίγα προβλήματα. αλλά ξέχασα: και το άψογο 307 μου και το ζημιάρικο κόρσα είναι οι εξαιρέσεις στους αντίστοιχους κανόνες.
διευκρίνιση: και αυτό το σχόλιο ήταν ειρωνικό.
έλεος...
Εαν το 307 έχει το ίδιο τύπο τάσια με το 206 cc της γυναίκας μου, τότε ΔΕΝ σας τα κλέβουν αλλά φεύγουν μόνα τους στον δρόμο.... Εκτός του ότι έχω μαζέψει δύο φορές τα δικά μου από τον δρόμο, που και πού βρίσκω και κανενός άγνωστου συμπολίτη (αλλά μέχρι τώρα έχω βρεί μόνο από 1400 ). Στο 99% των περιπτώσεων φεύγει το εμπρός δεξί. Η επίσημη αιτιολογία είναι οτι δεν κουμπώνει καλά στην ζάντα και σε γρήγορη στροφή το πλαϊνό του ελαστικού που 'μαγουλιάζει' ξεκουμπώνει το τάσι.
Πάντως η Lion ήταν ΑΨΟΓΗ και μου άλλαξε ένα χαμένο σε εγγύηση (!!!)... Από τότε ξαναέφυγε αλλά βαρέθηκα και δεν τους ξαναζήτησα.
Όλα αυτά επαναλαμβάνω για 206 (το οποίο είχε και έχει ένα σωρό εκνευριστικά προβληματάκια - και ένα σοβαρότερο - σαν αυτά που αναφέρετε) -
Νομίζω ότι το θέμα με τα τάσια πρέπει να τελειώσει.Φυσικά και δεν είναι ευθύνη καμιάς εταιρείας αν κλέβονται τα τάσια...
Ευθύνη της, όμως, είναι να κατασκευάζει αξιόπιστα αυτοκίνητα και να επισκευάζει ΔΩΡΕΑΝ τις βλάβες που γίνονται εντός εγγύησης.
Δυστυχώς από τρεις γνωστούς μου με Peugeot έχω ακούσει πολλά προβλήματα (έχω ακούσει,βέβαια και πολλά θετικά) των συγκεκριμένων μοντέλων (106,306 και -κυρίως- 307). Και δεν νομίζω ότι είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια, από άποψη αξιοπιστίας. Όπως οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι ορισμένες εταιρείες είναι ιδιαίτερα καλές σε κάποιους τομείς (Mercedes-ποιότητα,Alfa-σχεδίαση,Renault-παθητική ασφάλεια κ.ο.κ.) νομίζω ότι πρέπει να δεχτούμε ότι σε άλλους τομείς ενδεχομένως να υστερούν. Έτσι,**οι Ιάπωνες δείχνουν να κρατούν, ακόμα, τα πρωτεία στην αξιοπιστία **(το λέω και από προσωπική εμπειρία αλλά το δείχνουν και ΟΛΕΣ οι σχετικές έρευνες).
Ας μη δυσκολευόμαστε,λοιπόν, να παραδεχθούμε τυχόν αδυναμίες μιας εταιρείας.
'Ουδείς άσφαλτος' που είπε(;) και η Άντζελα! -
Φίλε ntalikieris το καλύτερο που σου προτείνω να κάνεις είναι να σου φτιάξει η αντιπροσωπεία ότι μπορεί και ότι είναι πάνω στην εγγύηση και μετά να βρείς κάνα ''καψερό'' και να το πουλήσεις γιατί τα επόμενα χρόνια προβλέπω να κάνεις το συνεργείο δεύτερο σπίτι σου!!!
Λυπάμαι πολύ που όπως λες έπειτα απο πολύ σκέψη κατέληξες να αγοράσεις ΠΕΖΩ και τελικά σου ''έβγαλε'' τόσα πολλά προβλήματα αλλά κατά την άποψη μου όταν δίνεις ένα αξιοσέβαστο ποσό για ν'αποκτήσεις ένα αυτοκίνητο θα πρέπει τα λεφτά σου να τα επενδύεις σε αξιόπιστα ''άλογα'' και μάλλον τα Γαλλικά δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους.
Be cool,Be JAZZ!!!
peugeot 307-άλλοι παθόντες;;;;