-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
175 από 155 μου φαίνεται αρκετή ποσοστιαία διαφορά....μολις 0.52% !
απο διαμετρο 578 mm και περιφερεια 1816 mm στην περιπτωση του 155, πας σε 575 mm & 1806 mm αντιστοιχα.Εγω θα εκανα την αλλαγη: η οποια διαφορα στην καταναλωση ειναι αμελητεα, ενω η διαφορα στη συμπεριφορα εμφανης.
Εχω κανει ηδη αντιστοιχη αλλαγη στο 107.Υ.Γ. Σιγουρεψου για το πλατος της ζαντας.
-
Δεν εννοούσα σε διάμετρο.
-
Εγώ στο Panda θα έβαζα 165/70. ναι μεν μικραίνει λίγο η διάμετρος, αλλά τα μαμά ελαστικά (όπως και τα 175/70) είναι υπερβολικά 'μπαλόνια' ακόμα και οπτικά γι' αυτό το αμάξωμα. Η διάμετρος των 165/70 δένει πιο αρμονικά στο μάτι (τα έχω δει φορεμένα). Σε σχέση με τα 155, θα έχεις λίγο καλύτερη πρόσφυση και ακρίβεια, ενώ θα αυξηθεί ανεπαίσθητα και το νεύρο του κινητήρα λόγω μικρότερου βήματος. Το πώς θα μεταβληθεί η κατανάλωση εξαρτάται από τα λάστιχα που θα βάλεις, αν π.χ. βάλεις Energy μπορεί και να μειωθεί σε σχέση με τώρα.
-
Παιδια καλησπερα ! Ειμαι κ εγω σε φαση αλλαγης ελαστικων σε Punto 1.2 2004 με ελαστικα 185/60 R 14.
Ειμαι αναμεσα στα energy saver και τα premium contact 2.
Τα βρηκα και τα δυο στην ιδια τιμη, με τοποθετηση στα 280 Ευρω.
Εχω ακουσει οτι τα energy αργουν να φθαρουν αλλα τα PC2 εχουν καλυτερο φρεναρισμα σε στεγνο και βρεγμενο.
Επισης οτι οντως τα energy σου κανουν μεγαλυτερη οικονομια σε καυσιμο.
Θελω την οικονομια των energy αλλα και την αποκριση των PC2.
Καμμια γνωμη απο Puntακια....??? -
Επισης παντου εχουν ετοιμοπαραδοτα τα energy και ΟΛΟΙ μου λενε οτι θελει να κανουν παραγγελια για τα PC2!!!
Δεν τα προτιμανε τα PC2 ή φευγουν αερα ????
Μου εκανε μεγαλη εντυπωση! -
Στην ίδια διάσταση φόρεσε αμάξι πριν 2 βδομάδες Pirelli P4 που διαδέχτηκαν τα μέτρια energy. Οι εντυπώσεις είναι άριστες μέχρι τώρα και στοίχησαν 250€ με την κάρτα για εγγύηση 18μήνες ή 20.000χλμ.
sent from a galaxy far far away
-
Με ποιο κριτήριο και για τι χρήση τα επέλεξες? Με ενδιαφέρει και μένα αυτή η διάσταση..
-
Ο χρήστης shinobas έγραψε:
Επισης παντου εχουν ετοιμοπαραδοτα τα energy και ΟΛΟΙ μου λενε οτι θελει να κανουν παραγγελια για τα PC2!!!
Δεν τα προτιμανε τα PC2 ή φευγουν αερα ????
Μου εκανε μεγαλη εντυπωση!Η conti εχει μειωσει κατα πολυ την πιστωση στους εμπορους.Οποιος δεν εχει € στο χερι δεν εχει και λαστιχα.
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Στην ίδια διάσταση φόρεσε αμάξι πριν 2 βδομάδες Pirelli P4 που διαδέχτηκαν τα μέτρια energy.P4 σε 185/60-14? Σε αυτή τη διάσταση σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις βγαίνουν τα Cinturato P1 και P6. Ρώτησα και λαστιχά πριν λίγο καιρό και μου είχε πει ότι 185/60-14 σε P4 δεν υπάρχει.
Ωστόσο, κρατάω μια μικρή επιφύλαξη να έχουν παραχθεί κάποια κομμάτια σε αυτή τη διάσταση όταν πρωτοεμφανίστηκε το Cinturato P4, γιατί θα ορκιζόμουν ότι πριν περίπου ενάμιση χρόνο είχα δει P4 185/60-14 με δείκτη ταχύτητας T.Να συμπληρώσω για τα cinturato p4 ότι σε διάσταση 155/70R13 είχαν καλή απόδοση, όμως μετά από ενάμιση μόλις χρόνο χρήσης άρχισαν να καίγονται, παρουσιάζοντας αυτές τις πολύ μικρές ρωγμές στα πλαϊνά τους. Και με ξενέρωσε πολύ αυτό, γιατί το συμπαθούσα αυτό το λάστιχο.
-
Ο χρήστης shinobas έγραψε:
Παιδια καλησπερα ! Ειμαι κ εγω σε φαση αλλαγης ελαστικων σε Punto 1.2 2004 με ελαστικα 185/60 R 14.
Ειμαι αναμεσα στα energy saver και τα premium contact 2.
Τα βρηκα και τα δυο στην ιδια τιμη, με τοποθετηση στα 280 Ευρω.
Εχω ακουσει οτι τα energy αργουν να φθαρουν αλλα τα PC2 εχουν καλυτερο φρεναρισμα σε στεγνο και βρεγμενο.
Επισης οτι οντως τα energy σου κανουν μεγαλυτερη οικονομια σε καυσιμο.
Θελω την οικονομια των energy αλλα και την αποκριση των PC2.
Καμμια γνωμη απο Puntακια....???Eγώ πάντως με πουντο μκ2 σπόρτινγκ έχω κάνει παντιλίκια πισωκίνητου με τα ένερτζυ!
Επίσης τα ένερτζυ δεν αργούν να φθαρούν, είναι άφθαρτα σαν τον μπρους γουίλλις στην ομόνυμη ταινία. -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
τα μαμά ελαστικά (όπως και τα 175/70) είναι υπερβολικά 'μπαλόνια'Αφου το '70' ειναι αναλογο με το πελμα, τα 175 δε θα φαινονται λιγοτερο μπαλονια?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
τα μαμά ελαστικά (όπως και τα 175/70) είναι υπερβολικά 'μπαλόνια'
Αφου το '70' ειναι αναλογο με το πελμα, τα 175 δε θα φαινονται λιγοτερο μπαλονια?
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς, αλλά τα 155/80-13 (μαμά) και τα 175/70-13 είναι εξίσου 'μπαλόνια' οπτικά από το πλάι, με την έννοια του πολύ μεγάλου ύψους - δηλαδή βλέπεις πολύ 'μαύρο πράμα' γύρω από τη ζάντα. Υπο γωνία, τα 175 φαίνονται ακόμα χειρότερα επειδή ξεχειλίζουν από τη ζάντα (η οποία μάλλον είναι 5άρα, χωρίς να αποκλείω και το 4,5'').
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Δεν κατάλαβα ακριβώς τι εννοείς,
Aστο, μπερδεψα τα προφιλ.
Απλα ελεγα οτι ο αριθμος του προφιλ ειναι ποσοστο του πλατους του πελματος, αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση φαινονται το ιδιο σε απολυτους αριθμους.
δηλαδή βλέπεις πολύ 'μαύρο πράμα' γύρω από τη ζάντα. Υπο γωνία, τα 175 φαίνονται ακόμα χειρότερα επειδή ξεχειλίζουν από τη ζάντα (η οποία μάλλον είναι 5άρα, χωρίς να αποκλείω και το 4,5'').
Ακομα και αν βαλεις μικροτερου προφιλ λαστιχα θα φαινεται αδειος ο θολος, οποτε και στις δυο περιπτωσεις το αισθητικο αποτελεσμα δε θα ειναι καλο.
Αν μας ενδιαφερει η μουρη, παμε σε 14'' ζαντα με 185/60/14 πχ -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ακομα και αν βαλεις μικροτερου προφιλ λαστιχα θα φαινεται αδειος ο θολος, οποτε και στις δυο περιπτωσεις το αισθητικο αποτελεσμα δε θα ειναι καλο.
Σωστό. Αλλά επειδή *ειδικά * στο Panda οι θόλοι είναι 'μπουκωμένοι' στην εργοστασιακή διάσταση, υπάρχει περιθώριο για λίγο μικρότερους τροχούς χωρίς άσχημο αισθητικό αποτέλεσμα. Δεν το γενικεύω. Κι εμένα μου τη σπάνε οι μικρές ρόδες και τα κενά στους θόλους.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Είχαμε Παντάκι 60άρι, με τα μαμά 155, και δεν αντιμετώπιζες κάποιο πρόβλημα, αν κινούσουν με λογική. Νομίζω πως δεν αξίζει, ναι. Τι εννοείς ότι τα βρίσκεις έτοιμα; Δε βρίσκεις 155 δλδ;κοιτα, απλα ειχε ετοιμα τα 175/70/13 Micellen Energy, να στα βαλω επανω να φυγεις,
ενω τα 155/80/13 που ελεγα να βαλω παλι Continental, θα πρεπει να τα παραγγειλω.
(ειδα οτι τα παιδια εδω λενε οτι παντου ετσι παιζει)
Τεσπα, το αφησα το θεμα μιας και φευγω διακοπες αυριο, αλλα σε 20 μερες παλι θα το βρω μπροστα μου και δεν ξερω τι να κανω.
175 από 155 μου φαίνεται αρκετή ποσοστιαία διαφορά.
...μολις 0.52% !
απο διαμετρο 578 mm και περιφερεια 1816 mm στην περιπτωση του 155, πας σε 575 mm & 1806 mm αντιστοιχα.Εγω θα εκανα την αλλαγη: η οποια διαφορα στην καταναλωση ειναι αμελητεα, ενω η διαφορα στη συμπεριφορα εμφανης.
Εχω κανει ηδη αντιστοιχη αλλαγη στο 107.Υ.Γ. Σιγουρεψου για το πλατος της ζαντας.
φιλε μου, λες οτι εκανες αυτην ακριβως την αλλαγη στο 107?
δεν ειδες καθολου διαφορα στην καταναλωση?να σου πω, εμενα δεν με ενδιαφερει καθολου η εμφανιση του ελαστικου,
απο εμφανιση το μονο θεμα ειναι μηπως βρω καμμια φτηνη ζαντα αλουμινιου, αλλα μεχρι εκει,
δηλ αυτα που λενε τα παιδια για το παχος (προφιλ) του ελαστικου κλπ δεν με απασχολουν.Για το πλατος της ζαντας, αμα ειναι το λυνω το θεμα βαζοντας μια 5.5''
Αρκει να βεβαιωθω οτι τα 175 θα μου κανουν, μην βαλω καμμια 5.5'' και μετα δεν μπορω να παω παλι πισω στα 155Τα καλυτερα κρατηματα ειναι καλοδεχουμενα,
αλλα αν ειναι να συνοδευονται απο αυξηση καταναλωσης και λιγοτερη σπιρταδα, μπορω να κανω και χωρις αυτα,
μιας και με τα 155 καλα τα πηγα για 50.000χλμΟποτε τι λετε με αυτα τα δεδομενα, να παρω την αποφαση για 175 , ή να κατσω στα αβγα μου στα δοκιμασμενα 155 ?
-
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
φιλε μου, λες οτι εκανες αυτην ακριβως την αλλαγη στο 107?
δεν ειδες καθολου διαφορα στην καταναλωση?Στο 107 εβαλα 165/60/14 (απο 155/70/14) λογω μικρου πλατους ζαντας.
Τα καλυτερα κρατηματα ειναι καλοδεχουμενα,
αλλα αν ειναι να συνοδευονται απο αυξηση καταναλωσης και λιγοτερη σπιρταδα, μπορω να κανω και χωρις αυτα,
μιας και με τα 155 καλα τα πηγα για 50.000χλμΕγω δεν παρατηρησα αυξηση στην καταναλωση ουτε μειωση στη σπιρταδα. Αντιθετα υπηρξε εμφανης βελτιωση συμπεριφορας.
Φανταζομαι πως με τα 175 η συμπεριφορα θα γινει ακομα καλυτερη ενω η αυξηση καταναλωσης (εαν υπαρχει) θα ειναι ανεπαισθητη. -
για ελαστικα 215 65 15 που φοραει το citroen 7θεσιο οικογενειακο αυτοκινητο
ποια ελαστικα θα μπορουσα να βρω πολυ ασφαλή και πολυ φθηνά
-καταληλα για να μεταφερουν ασφαλως πολυμελη οικογενεια
-δεν εχω κολλημα με μαρκες -
Κάποια πρόταση για citroen xantia activa που φοράει 205 60 R 15 91;
Με ενδιαφέρει κάτι που να έχει και το GT - Sport Touring χαρακτήρα του αυτοκινήτου, με έμφαση μάλλον στο touring. Μέχρι σήμερα φοράει κάτι Falken ZIEX ZE-512 από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του, αλλά έχουν φαγωθεί αρκετά με τα οποία είχα θέμα μόνο σε αρκετά γρήγορη οδήγηση σε στροφές. Τίποτα το ουσιαστικό δηλαδή.
Επιλογές βλέπω πολλές : 82 @ http://www.elastika-online.gr/ ...
-
'μονόδρομος', PremiumContact 2
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
'μονόδρομος', PremiumContact 2Φαγωθήκατε πια με τα PC2...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]