-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια, οι πελάτες που έχουν δώσει (παχυλές) προκαταβολές και τώρα από την μία τους καθυστερούν τις παραδόσεις και από την άλλη μειώνουν την τελική ταχύτητα (είχαν υποσχεθεί 400, μην το ξεχνάμε) τι λένε;;;
Who gives a shit...
My thoughts exactly...
ΟΚ, εκτός αν προηγουμένως έχουν υιοθετήσει καμιά κατοσταριά παιδάκια από τριτοκοσμικές χώρες και τέτοια! -
Προς τον dimsabas
Παίρνω την χειρότερη περίπτωση, έστω λοιπόν ότι ο ΚΚ είναι ό,τι έλεγες αλλά δεν πρόλαβα να δώ αφού διαγράφηκε και κομπλεξικός και όλα αυτά που εννοείς και ήρθε στο σχολείο σου κλπ.
Αφήνεις να εννοηθεί ότι είναι λάθος μας να καθόμαστε να τον διαβάζουμε... άρα μας προτρέπεις να διαβάζουμε μόνο ό,τι γράφουν άλλοι (ποιοι?) πιο αξιόλογοι κλπ και να μην διαβάζουμε αυτόν που έχει όλα τα κακά επάνω του? Και νομίζεις ότι μπορείς να δημιουργήσεις σφαιρική άποψη (την οποία υποτίθεται ότι προσπαθείς να πετύχεις ώστε να κατακτάς το δικαίωμα να κρίνεις κάπως αντικειμενικά) έτσι, διαβάζοντας τις ίδιες σωστές (says who) απόψεις αλλά χωρίς να διαβάσεις αντίθετες, κομπλεξικές ακόμα και ηλίθιες απόψεις?*Δηλαδή εσύ διαβάζεις μόνο ό,τι θεωρείς σωστό και απορρίπτεις όλα τα άλλα? Ε, τότε γιατί διαβάζεις ΚΚ???**
- Αν ναι καλώς, συνέχισε να διαβάζεις τα ίδια ή μάλλον αφού είναι τα ίδια σταμάτα να διαβάζεις εντελώς, αφού ξέρεις από πριν τι θα πουν...!
**Το ότι σχολιάζεις τον ΚΚ δείχνει ότι τον διαβάζεις. Άρα δείχνει ότι δεν ισχύουν τα προηγούμενα και προσπαθείς να διαβάζεις και απόψεις διαφορετικές και γελοίες και συμπλεγματικές. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν θα έπρεπε να τις διαβάζουν και άλλοι εκτός από σένα. Κάπου εκεί σε χάνω αλλά μάλλον είναι γιατί και εσύ τα έχεις χαμένα.....
-
Παρόλα αυτά, το θέμα μας δεν είναι ''εγώ και ο ΚΚ'', αλλά η Veyron.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Αλήθεια, οι πελάτες που έχουν δώσει (παχυλές) προκαταβολές και τώρα από την μία τους καθυστερούν τις παραδόσεις και από την άλλη μειώνουν την τελική ταχύτητα (είχαν υποσχεθεί 400, μην το ξεχνάμε) τι λένε;;;
Who gives a shit...
My thoughts exactly...
ΟΚ, εκτός αν προηγουμένως έχουν υιοθετήσει καμιά κατοσταριά παιδάκια από τριτοκοσμικές χώρες και τέτοια!Δεν λέω όχι, (συμφωνώ 1000% μαζί σας για την ακρίβεια) όμως σίγουρα η Bugatti και η μαμά VW δεν θα το βλέπουν έτσι...
Και θα την νιώσουν την δυσαρέσκεια αυτών των πελατών... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Δεν λέω όχι, (συμφωνώ 1000% μαζί σας για την ακρίβεια) όμως σίγουρα η Bugatti και η μαμά VW δεν θα το βλέπουν έτσι...
Και θα την νιώσουν την δυσαρέσκεια αυτών των πελατών...Δεν είμαι σίγουρος ότι οι υποψήφιοι πελάτες έχουν τα δικά μας κριτήρια....οπότε μάλλον η δυσαρέσκειά τους θα περιοριστεί στην καθυστέρηση και όχι σε όλα τα άλλα που ενοχλούν αρκετούς από εμάς.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν λέω όχι, (συμφωνώ 1000% μαζί σας για την ακρίβεια) όμως σίγουρα η Bugatti και η μαμά VW δεν θα το βλέπουν έτσι...
Και θα την νιώσουν την δυσαρέσκεια αυτών των πελατών...Δεν είμαι σίγουρος ότι οι υποψήφιοι πελάτες έχουν τα δικά μας κριτήρια....οπότε μάλλον η δυσαρέσκειά τους θα περιοριστεί στην καθυστέρηση και όχι σε όλα τα άλλα που ενοχλούν αρκετούς από εμάς.
Εννοείται πως κι εγώ για την δυσαρέσκεια μιλάω...
Μα, να στην μπαίνει ο πάσα εις που πήρε μία Enzo και την είχαν ετοιμοπαράδοτη;;; Γι' αυτό κι εγώ δεν ασχολούμαι με αυτούς που δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν την υπόσχεσή τους... Θα πάρω μία Εnzo και μία Carrera GT για να πάω στο super market, να μπω και στο μάτι του διπλανού γιάπη...
Κάπως έτσι σκέφτονται αυτοί οι άνθρωποι... Και το να ακυρώσεις μια παραγγελία 1εκ. ευρώ είναι πολύ σημαντικό πλήγμα...για μία εταιρεία που ακόμα δεν έχει αρχίσει να πουλάει καλά καλά...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
... Θα πάρω μία Εnzo και μία Carrera GT για να πάω στο super market, να μπω και στο μάτι του διπλανού γιάπη.....Εγώ θα πάρω Lamborghini, την καινούργια την cabrio για να φάινομαι καλύτερα! Από το σούπερ μάρκετ θα αγοράσω ένα ολόκληρο κονσερβάκι κοκα-κόλας και θα το βάλω στην ποτηροθήκη (ελπίζω να έχει) μια και χώρο αποσκευών μάλλον δεν έχει.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Θα πάρω μία Εnzo και μία Carrera GT για να πάω στο super market, να μπω και στο μάτι του διπλανού γιάπη...Κάπως έτσι σκέφτονται αυτοί οι άνθρωποι...
χαχαχαχαχαχα!
Αυτη ειναι ελληνικη, μικροαστικου πνευματος(κι ας μενεις Εκαλη η Καβουρι), νοοτροπια...
Δε νομιζω οτι ο οποιοσδηποτε πλουσιος(ειτε νεοπλουτος ειτε oldmoney) ασχολειται με το γκαραζ του διπλανου του που βρισκεται κ τουλαχιστον
500 μετρα μακρυα... δεν εχει κ το χρονο να αναλω8ει σε τετοιες μλκιες, οχι τπτ αλλο... -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
... Θα πάρω μία Εnzo και μία Carrera GT για να πάω στο super market, να μπω και στο μάτι του διπλανού γιάπη.....Εγώ θα πάρω Lamborghini, την καινούργια την cabrio για να φαίνομαι καλύτερα! Από το σούπερ μάρκετ θα αγοράσω ένα ολόκληρο κονσερβάκι κοκα-κόλας και θα το βάλω στην ποτηροθήκη (ελπίζω να έχει) μια και χώρο αποσκευών μάλλον δεν έχει.
-
κι άλλος τα 'χει 400!!!
ματαιοδοξία κι αυτός?http://automoto.flash.gr/news/concepts/2004/3/18/3976id/
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
κι άλλος τα 'χει 400!!!
ματαιοδοξία κι αυτός?Αναλόγως αν έχει ταίσει αιθιοπάκια
(σύμφωνα με τον τελευταίο ορισμό περι ματαιοδοξίας)
-
Θα ψάξω στο λεξικό να βρώ την ακριβή ερμηνεία του όρου ''ματαιοδοξία'' !
-
Σημερα το βρηκα! τωρα διαβαζω ενα αρθρο για τα ηχεια και μετα εχει σειρα αυτο
http://www.howstuffworks.com/bugatti.htm -
Μια που επανήλθε το θέμα, παραθέτω ένα σατιρικό άρθρο από το http://www.sniffpetrol.com του Απριλίου (συγγνώμη για τα αγγλικά):
VEYRON DELAYED FOREVER
The Bugatti Veyron was designed as a 1001 horsepower flagship for the entire Volkswagen Group. Now, following the cancellation of a planned press launch whilst the steering was re-worked and a downgrading of the projected top speed claims, VW insiders claim the dramatic range-topper will be delayed 'until the end of time'.
'This is not entirely unexpected,' claims Professor Ken Freeply of Nigel Havers College, Kettering, who knows this stuff. 'I think their first mistake was in getting a small boy to lay out the engineering parameters. Whenever I ask my seven-year-old son to draw a supercar he always claims the power output is 'a thousand' and that the top speed is '250mph'. The difference is, where I'd tell him not to be so fucking stupid, Volkswagen set about trying to meet those inept kitchen table projections.'
Many industry observers were surprised to spot a small footnote in early Veyron publicity material which read; 'Warning: The value of insanely large power and performance projections may go down as well as up' but even they have been shocked to see that the Bugatti's key stats seem in some way to have been accidentally index linked to the dollar or something.
After rapidly rising to foolishly large amounts, Prof. Freeply now believes that key elements of the W16-powered hypercar are in recession and he has calculated where they may end up, if by some miracle the car ever goes on sale: 'By my reckoning the eventual power output and top speed will fall by around 10 percent per quarter which means, taking an optimistic on-sale date sometime in 2079, that the Veyron will produce 69bhp and have a top speed of 91mph,' he said. 'I also predict a similar downgrading of the car's appearance so that within 50 years it will be a small three door hatchback, something like a garishly two-tone Lupo'. Professor Freeply later denied that he was simply 'making it up'. -
Eπαναφερω το 8εμα με ενα χιουμοριστικο αρ8ρο που δημοσιευει το ημερολογιο ενος μηχανικου της Bugatti: http://img109.exs.cx/img109/7752/Scan0001.jpg
Tελικα ισως κ να βγει στην παραγωγη..
Μερικες προσφατες φωτογραφιες:
Κ η επισημη ανακοινωση:
'Bugatti Sends Veyron 16.4 Into Production
After four years of development, the Bugatti Veyron 16.4, as it will now be called, is ready for series production. The most exclusive sports car of all time is following in the footsteps of the legendary Bugatti, those universally-coveted limousines and unbeatable racing cars of the 1920s and 1930s which today are among the most sought-after creations from the early days of automobile construction.
This brings to an end the era of design models and concept cars which since the late 1990s have signposted possible paths to the Bugattis of the future. Design and technological concept have finally become reality in the Veyron model’s final form and will be available from the beginning of 2004 as a strictly limited edition of just 300 cars. Technologically futuristic and packed with creative engineering, the first Bugatti of the 21st century has arrived.
Merging the Past and the Future
The Bugatti Veyron 16.4’s home is in Molsheim-Dorlisheim, the French town where, almost 100 years ago, Ettore Bugatti began to realize his lifelong dream of being a car manufacturer.
The new workshop is not just where the engine and vehicle are assembled and tested, it is also the place where customers collect their Bugattis and drive them out onto the streets for the first time.The aim is to turn Molsheim into an all-round Bugatti centre once again. While up to 70 new vehicles a year are built by hand in the new facility, neighbouring specially-equipped workshops are the scene of expert restoration work on historic Bugatti vehicles. Both past and future have found a new home here.
High Performance
The car’s safety systems have been designed to cope with its extraordinary performance, acceleration and speed. The single-piece carbon fibre monocoque alone scores maximum points in crash tests, while airbags give the driver and passenger additional protection. The high-speed tires designed specially for the Bugatti Veyron 16.4 (for vmax. > 350 km/h), sizes 265-680 R 500 A (front) and 365-710 R 540 A (rear), incorporate a further innovative safety feature in the form of the PAX System fitted to the wheels and tires, ensuring safe handling even after sudden pressure loss. Another Bugatti Veyron 16.4 component with a safety element is the rear spoiler. As well as providing the necessary downforce during high-speed travel, it acts as a kind of ‘parachute brake’ during emergency braking. Once precisely-defined deceleration forces are registered the spoiler tilts and the additional air resistance this generates reduces the braking distance to that of a lorry.
The Art of the Machine
The W16 alloy engine developed by Bugatti for the Veyron 16.4 will have a special and absolutely unique place in the history of sports car construction. Its design employs the space-saving VR principle with two particularly slender eight-cylinder blocks arranged at a 90° angle to each other.
1001 horsepower equip the Bugatti Veyron 16.4 with a level of acceleration unheard of in the sports car segment, propelling it from 0 to 62 mph in just three
seconds and past the 200 mph mark in a mere 14 seconds. Thanks to its 923 lb-ft, the Bugatti Veyron 16.4’s enormous propulsive power is not exhausted until it reaches
252.3 mph (406 km/h): the maximum speed for which chassis and drive train have been designed. Any further performance escalation is limited by current design and construction.Also unique is the power transmission via an innovative directshift gearbox. Without any interruption in the power flow, the sequential seven-speed gearbox transmits the engine’s power to the wheels via permanent four-wheel drive. Put simply, this means uninterrupted acceleration from a standing start to maximum speed: a feeling previously known only to jet pilots.
Exclusive, Classical, Functional
Both exclusive and highly functional, the interior of the Bugatti Veyron 16.4 will transport you to a world of your own. Superb leather, also two-tone if desired, quality metallic trim and beautifully designed and ergonomically laid-out controls characterize the Veyron cockpit.
The Bugatti Veyron 16.4 instruments, with a large central rev counter surrounded by four smaller additional instruments also conjures up memories of the marque’s legendary motor sport past. The deliberate avoidance of superfluous instruments and modern extras are an unmistakable statement of the car’s uncompromising sportiness.
Unchanged on the series version of the Bugatti Veyron 16.4 is the classical two-tone paintwork. The designers have selected five separate colour combinations for the car: Each of the combinations features the bonnet, roof and rear in the darker of the two colours, with the sides and front wheel arches in the lighter colour.
According to Dr. Thomas Bscher, head of Bugatti, the first Bugatti Veyrons will be delivered to customers in the second half of 2005.
0-320km/hr: 14 seconds (McLaren F1 28 seconds, F2003-GA approx 8 seconds)
7 speed twin-clutch semi-automated manual transmission (like Audi DSG and Porsche PDK)
vMax - 406km/hr
Michelin PAX 265-680 R 500 A front tyres
Michelin PAX 365-710 R 540 A rear tyres
8.0 litre W16 quad-turbocharged engine
923lb/ft torque from 2250-5000rpm
1001bhp at 6000rpm
All-wheel-drive.Συγγνωμη για το μεγε8ος αλλα τετοια νεα δεν περνιουνται στο ετσι..
-
Μια μετάφραση με δυο λόγια παρακαλώ....?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μια μετάφραση με δυο λόγια παρακαλώ....?ΖΗΣΕ ΜΑΗ ΜΟΥ ΝΑ ΦΑΣ ΤΡΙΦΥΛΛΙ
Το πρωτο αυτοκινητο 'θα' παραδοθει απο το δευτερο εξαμηνο του 2005!!! -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μια μετάφραση με δυο λόγια παρακαλώ....?0-320kmh σε 14 δευτερόλεπτα.
-
http://babelfish.altavista.com
Aυτοματος μεταφραστης για παραπανω απο 2 λογια.
Κανε copy κ paste το παραπανω κειμενο κ διαλε3ε language: from english to greek. -
Mε 2 λόγια......πολύ δεν το καθυστερούν ?
BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;