-
παρουσιαση απο τον Ιαπωνεζο trendy σχεδιαστη
http://www.youtube.com/watch?v=8xMeFW6l-0c
κατασκευη κ ποιοτικος ελεγχος του νεου yaris στην Γαλλία
Youtube Video -
Έχουμε καμιά ιδέα για το κιβώτιο Multidrive S που θα μπαίνει στο νέο Yaris; Είναι κάτι νέο ή το κλασσικό αυτόματο της Toyota; Ακούγεται καλό για μέσα στη πόλη, αν η κατανάλωση είναι στο 5!
-
Ο χρήστης Delijohn έγραψε:
Έχουμε καμιά ιδέα για το κιβώτιο Multidrive S που θα μπαίνει στο νέο Yaris; Είναι κάτι νέο ή το κλασσικό αυτόματο της Toyota; Ακούγεται καλό για μέσα στη πόλη, αν η κατανάλωση είναι στο 5!το σιγουρο ειναι οτι ειναι cvt αρα νομιζω θα ειναι μια χαρα
-
Δεν είχα διαβάσει καλά λόγια για τα αυτόματα cvt της toyota. Δεν είχαμε ποτέ στην οικογένεια βέβαια αυτόματο και δεν έχω δει και σε κάποιο γνωστό. Δεν λέω πως είναι προβληματικό, αλλά όλοι το λένε ψόφιο ή περίεργο στη λειτουργία. Στο net βλέπω πως το multidrive s είναι καλύτερο του προηγούμενου, αλλά δε βλέπω πως λειτουργεί. Π.χ. οκ δεν θα έχει paddles πίσω από το τιμόνι, αλλά έχει λειτουργία ημι-αυτόματου για να ανεβάζεις/κατεβάζεις όποτε θες; Αλλάζει στις βέλτιστες στροφές αλλά έχει επιλογή να αλλάζει στους κόφτες;; (όνειρο απατηλό, αλλά λέμε τώρα)
π.χ. αν μιλάμε για το κιβώτιο που περιγράφεται εδώ στη τελευταία παράγραφο, πρέπει να έχουμε να κάνουμε με μια ωραία κατασκευή! -
καλως το
-
αντιγραφω μερικα σημεια του Press kit
-Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι τώρα 3.885 mm, αυξημένο μόνο κατά 100 mm
-το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 50 mm
-Η μεγαλύτερη γωνία κλίσης του παρμπρίζ βελτιώνει το συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,287 που θεωρείται ο καλύτερος στην κατηγορία
-Ένας βενζινοκινητήρας 1.33 Dual VVT-i διατίθεται για όσους απαιτούν περισσότερη ισχύ και ροπή. Ο κινητήρας είναι ελαφρύς και συμπαγής με μικρή διάμετρο και μεγάλη διαδρομή, προσφέροντας υψηλή αναλογία ισχύος/βάρους. Συνδυάζει ισχυρές δυναμικές επιδόσεις, παράγοντας 99 DIN hp στις 6.000 rpm και, μέσω εξομαλυμένης καμπύλης, μέγιστη ροπή 125 Nm στις 4.000 rpm. Σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο Multidrive S, η κατανάλωση είναι μόλις 5,1 l/100 km και οι εκπομπές CO2 118 g/km. -
Υποτίθεται ότι το Multidrive είναι σεταρισμένο να ΜΗΝ στέλνει όλη την ώρα τον κινητήρα στον κόφτη, όπως κλασικά συμβαίνει στα CVT, αν απαιτηθεί δυνατή επιτάχυνση. Αυτό μένει να το δούμε στην πράξη. Το σίγουρο είναι ότι στα CVT ο πιο οικονομικός τρόπος οδήγησης είναι να χρησιμοποιεί κανείς τις προεπιλεγμένες σχέσεις.
Το 6άρι χειροκίνητο πάντως είναι τόσο καλό που, για μένα, δεν τίθεται θέμα αυτόματου καν. Ένα χιλιάρη τούρμπο θα τον ήθελα στο νέο Yaris πάντως
-
Δεν καταλαβαίνω την λογική να πάρεις χειροποίητο σε ενα αυτοκίνητο πόλης...
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω την λογική να πάρεις χειροποίητο σε ενα αυτοκίνητο πόλης...Χειροποιητο δυσκολα να βρεις αλλα απο cvt καλυτερα χειροκινητο
Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow
-
Ξέρω ότι ζηλευεις το ιπαδ μου αλλα δεν μπορώ να κάνω κάτι
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω την λογική να πάρεις χειροποίητο σε ενα αυτοκίνητο πόλης...+1000
ειδικα μεσα στην Αθηνα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω την λογική να πάρεις χειροποίητο σε ενα αυτοκίνητο πόλης...
+1000
ειδικα μεσα στην Αθηνα...
Είμαι τόσο καμμένος, που δουλεύω στο manual ΟΛΑ τα αυτόματα που οδηγώ
Πέρα από την πλάκα, ο βασικότερος λόγος σε αυτοκίνητο πόλης είναι η κατανάλωση, ΕΦΟΣΟΝ βέβαια το χειρο... ποίητο είναι ΤΟΣΟ σαφές και γρήγορο στις αλλαγές όσο του Yaris. Ίδιο σασμάν είναι, δε βλέπω λόγο να έχει αλλάξει προς το χειρότερο στο επερχόμενο μοντέλο. Και ο συμπλέκτης σχετικά ελαφρύς με μικρή διαδρομή, μια χαρά.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω την λογική να πάρεις χειροποίητο σε ενα αυτοκίνητο πόλης...
+1000
ειδικα μεσα στην Αθηνα...
Είμαι τόσο καμμένος, που δουλεύω στο manual ΟΛΑ τα αυτόματα που οδηγώ
Πέρα από την πλάκα, ο βασικότερος λόγος σε αυτοκίνητο πόλης είναι η κατανάλωση, ΕΦΟΣΟΝ βέβαια το χειρο... ποίητο είναι ΤΟΣΟ σαφές και γρήγορο στις αλλαγές όσο του Yaris. Ίδιο σασμάν είναι, δε βλέπω λόγο να έχει αλλάξει προς το χειρότερο στο επερχόμενο μοντέλο. Και ο συμπλέκτης σχετικά ελαφρύς με μικρή διαδρομή, μια χαρά.
το ξερω οτι εισαι καμενος, αλλα το 99,999% του κοινου που θελει το αυτοκινητο αυτο σε αυτοματο, δεν ειναι καμενος.
πραγματικα, δεν εχεις λογο να παρεις χειροκινητο εαν υπαρχει ενα αξιοπρεπες αυτοματο.
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Ξέρω ότι ζηλευεις το ιπαδ μου αλλα δεν μπορώ να κάνω κάτιΧειροποίητο κι αυτό?
Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow
-
Συναρμολογημενο στα μπουτια κινεζας λεμε
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αντιγραφω μερικα σημεια του Press kit-Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι τώρα 3.885 mm, αυξημένο μόνο κατά 100 mm
-το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 50 mm
-Η μεγαλύτερη γωνία κλίσης του παρμπρίζ βελτιώνει το συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,287 που θεωρείται ο καλύτερος στην κατηγορία
-Ένας βενζινοκινητήρας 1.33 Dual VVT-i διατίθεται για όσους απαιτούν περισσότερη ισχύ και ροπή. Ο κινητήρας είναι ελαφρύς και συμπαγής με μικρή διάμετρο και μεγάλη διαδρομή, προσφέροντας υψηλή αναλογία ισχύος/βάρους. Συνδυάζει ισχυρές δυναμικές επιδόσεις, παράγοντας 99 DIN hp στις 6.000 rpm και, μέσω εξομαλυμένης καμπύλης, μέγιστη ροπή 125 Nm στις 4.000 rpm. Σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο Multidrive S, η κατανάλωση είναι μόλις 5,1 l/100 km και οι εκπομπές CO2 118 g/km.Καλά ρε αφού δεν ασχολείσαι με ρημάδια με το ΤΟΥΟΤΑ τι ασχολείσαι
@ Krusenstern 1500άρι turbo θέλει και μια ΤΕΙΝ αλλά που -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
@ Krusenstern 1500άρι turbo θέλει και μια ΤΕΙΝ αλλά πουΜωρέ αν έβγαζε κι αυτά τα 100 άλογα από χιλιάρι μοτέρ με τουρμπάκι, πάλι κούκλα θα ήταν. Για καθημερινό αυτοκίνητο, πάντα. Όσο για την ανάρτηση, τα Yaris ΠΑΝΤΑ είχαν απρόσμενα καλό αποτέλεσμα στο στρίψιμο (και στην πίστα ακόμη) με τη μαμά ανάρτηση, όσο κι αν τους έλειπε η αίσθηση. Θυμάμαι δοκιμή στους 4Τ, να παλεύουμε να το ξεκολλήσουμε με 4 άτομα μέσα και 120 την ώρα σε lane change στα Μέγαρα και να μην κουνάει με τίποτα
... έχω και κάτι ιστορίες από το (κάποτε) προσωπικό μου Yaris, αλλά διαβάζουν μικρά παιδιά και δεν κάνει
-
Έπιανε με 4 άτομα 120 στην ευθεία του Μεγαρορινγκ?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έπιανε με 4 άτομα 120 στην ευθεία του Μεγαρορινγκ?Οριακά και μόνο αν έβγαζες καλά τις φιστικιές, τα έπιανε. Κοντέρ, πάντα, και με το lane change στημένο στο τέλος της ευθείας... ηρωικές εποχές.
-
Μη με βαζεις στο τρυπακι να κανω εγκαθετο ποστ
Sent from my MB525 using a gezellig dutch cow
Toyota Yaris (τρίτη γενιά)