-
Χωρίς πλάκα τώρα...
Φαντάζομαι ότι το αυτοκίνητο καλύπτει κάποιες καθημερινές ή εβδομαδιαίες ανάγκες του παπού σου. Δηλαδή, παίρνει μπροστά για λίγο, πάει για ψώνια, σβήνει ξαναπέρνει μπροστά και επιστρέφει...Μπορεί να μην είναι ψώνια, αλλά και κοινωνικές επισκέψεις...
Δεν θα είναι παράξενο, αν με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας, ο κινητήρας ζήσει για πολλά πολλά χρόνια.
Δεν θα είναι παράξενο πάλι, αν κάνει ένα ταξίδι αστραπή Αθήνα με επιστροφή να βγάλει όλα τα προβλήματα...
Να δουλεύει το δυναμό 4 ώρες συνεχόμενα με ψιλές στροφές.
Να κρατάει θερμοκρασία ο κινητήρας και ο χώρος του, πάνω απο 4 συνεχόμενες ώρες.
Και συνεχίσουμε με κολάρα, ψυγεία, θερμοστάτες, ρήγματα, φλάτζες, τσιμούχες, λάδια, βαλβολίνες κλπ κλπ κλπ
Γιαυτό είπα προηγουμένως ότι όταν πάρει το δίπλωμα ο gabyy7, μόνο και μόνο απο την συνεχή λειτουργία, θα τα δείξει όλα... (υποθέτωντας βέβαια ότι δεν θα κάνει τις γνωστές για την ηλικία του 'ταρζανιές') -
δεν νομίζω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να προδιαθέτει για 'ταρζανιές' έτσι Γιάννη.
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
δεν νομίζω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να προδιαθέτει για 'ταρζανιές' έτσι Γιάννη.Αν το εχει η κουτρα σου και με πατινι κανεις ταρζανιες
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
δεν νομίζω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να προδιαθέτει για 'ταρζανιές' έτσι Γιάννη.
Αν το εχει η κουτρα σου και με πατινι κανεις ταρζανιες
σωστά, αλλά δεν τον κόβω για τέτοιον τον Γιάννη
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Χωρίς πλάκα τώρα...
Φαντάζομαι ότι το αυτοκίνητο καλύπτει κάποιες καθημερινές ή εβδομαδιαίες ανάγκες του παπού σου. Δηλαδή, παίρνει μπροστά για λίγο, πάει για ψώνια, σβήνει ξαναπέρνει μπροστά και επιστρέφει...Μπορεί να μην είναι ψώνια, αλλά και κοινωνικές επισκέψεις...
Δεν θα είναι παράξενο, αν με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας, ο κινητήρας ζήσει για πολλά πολλά χρόνια.
Δεν θα είναι παράξενο πάλι, αν κάνει ένα ταξίδι αστραπή Αθήνα με επιστροφή να βγάλει όλα τα προβλήματα...
Να δουλεύει το δυναμό 4 ώρες συνεχόμενα με ψιλές στροφές.
Να κρατάει θερμοκρασία ο κινητήρας και ο χώρος του, πάνω απο 4 συνεχόμενες ώρες.
Και συνεχίσουμε με κολάρα, ψυγεία, θερμοστάτες, ρήγματα, φλάτζες, τσιμούχες, λάδια, βαλβολίνες κλπ κλπ κλπ
Γιαυτό είπα προηγουμένως ότι όταν πάρει το δίπλωμα ο gabyy7, μόνο και μόνο απο την συνεχή λειτουργία, θα τα δείξει όλα... (υποθέτωντας βέβαια ότι δεν θα κάνει τις γνωστές για την ηλικία του 'ταρζανιές')δικαιο εχετε και εγω εννοειται πως τα περιμενω ολα αυτα! φυσικα και δεν θα κανω ταρζανιες με το 304! καλα να ειναι ο καλος θεουλης που μας εχει δωσει και αλλα αυτοκινητα καινουρια στην οικογενεια....
καποια στιγμη θα του κανω μια γενικη επισκευη κινητηρα και θα ηρεμισω και εγω και αυτο....
αυτο για την αθηνα μου το λεν ολοι μεσα στην οικογενεια! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΘΗΝΑ!
και τους λεω εγω αμα το παω με 70 και κανω και 10 στασεις γιατι να μην παει!?????? -
Αν, λέω αν, στην 6η στάση αρχίζει να βράζει, τι θα κάνεις? Αν σου κολλήσει μία ταχύτητα?
Ξέρεις πόσα 'αν' υπάρχουν?
Βέβαια πριν λίγα χρόνια που ήμουν στην ηλικία σου, το ίδιο ακριβώς θα έκανα και γιαυτό καταλαβαίνω την επιθυμία σου.
Αφού λοιπόν θα το κάνεις που θα το κάνεις ό,τι και αν σου λένε...φρόντισε να έχεις μαζί σου μία καλή συλλογή εργαλείων και κάποιον που να ξέρει κάποια πράγματα... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Αν, λέω αν, στην 6η στάση αρχίζει να βράζει, τι θα κάνεις? Αν σου κολλήσει μία ταχύτητα?
Ξέρεις πόσα 'αν' υπάρχουν?
Βέβαια πριν λίγα χρόνια που ήμουν στην ηλικία σου, το ίδιο ακριβώς θα έκανα και γιαυτό καταλαβαίνω την επιθυμία σου.
Αφού λοιπόν θα το κάνεις που θα το κάνεις ό,τι και αν σου λένε...φρόντισε να έχεις μαζί σου μία καλή συλλογή εργαλείων και κάποιον που να ξέρει κάποια πράγματα...Μια συνδρομη σε εταιρια οδικης βοηθεια αρκει .
Αχρειαστη να ειναι βεβαια
-
Μια λίστα απο πράγματα που θα πρέπει να γίνουν πριν και άλλη μία απο πράγματα που θα πρέπει να έχεις μαζί σου...
Η λίστα μπορεί να αλλαχθεί ή να συμπληρωθεί απο όλους έχουν καλύτερη γνώση Γαλλικών μοντέλων (γιαυτά ως γνωστόν δεν το κατέχω το άθλημα)ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ
- Αλλαγή λαδιών, φίλτρων, βαλβολινών
- Αλλαγή κολάρων νερού και ιμάντα δυναμό
- Αλλαγή πλατινών, συμπυκνωτή
- Έλεγχος δυναμό, αυτομάτου, τρόμπας βενζίνης, φρένων, ελαστικών.
- Σήκωμα αυτοκινήτου σε ανυψωτικό και οπτικός έλεγχος.
'Όλα αυτά ΟΧΙ μία μέρα πριν, αλλά τουλάχιστον μία εβδομάδα, προκειμένου οι δυσλειτουργίες να φανούν πριν το ταξίδι'
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΑΖΙ
- Συλλογή απο καρυδάκια
- Συλλογή απο γερμανικά ή γερμανοπολύγωνα
- Έναν πολλαπλασιαστή
- Σετ καλωδίων
- Γρύλλο, σταυρό ή μπουλονόκλειδο
- Δοκιμαστικό 12ν
- Σετ κατσαβίδια
- Σφυρί, πένσα, μυτοτσίμπηδο
- Μονωτική ταινία, κόλλα στιγμής
- Ένα σετ πλατίνες, ράουλο, καπάκι ντιστριμπντιτέρ, συμπυκνωτή
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μια συνδρομη σε εταιρια οδικης βοηθεια αρκει .Αχρειαστη να ειναι βεβαια
Μπιλ, δεν υπάρχει πιό μεγάλη χαρά απο το να νοιώσεις ότι έλυσες το πρόβλημα που δημιουργήθηκε...(αυτή η εμπειρία σε λίγα χρόνια, θα σε βοηθάει να προλαμβάνεις)
και δεν υπάρχει μεγαλύτερο σπάσιμο απο το να ταξιδεύεις με οδική...
Βλέπω αυτό το ταξίδι απο εκπαιδευτική άποψη...
Σαφώς και πρέπει να υπάρχει...αλλά όπως είπες...Αχρείαστη να είναι... -
Tie rap - δεν κρατανε μονο καλωδια μεχρι και το σφιχτιρα σε σωληνακι βενζινης εχουν κανει ( εννοειται μεχρι το πρωτο βενζιναδικο )
Κανα κομμάτι καλωδιοΒεβαιωσου οτι τα μπουλωνια μπορεις να τα λυσεις με τον σταυρο. κι αυτο ειτε λογω πολυκαιρίας ειτε επειδη απο τοτε που βγηκαν τα αεροκλειδα τους αλλαζουν τα φωωτα στην πιεση και μετα δεν λυνουν 'με το χερι' και θες προεκτασεις κι ενα σωρο.
Και το βασικότερο για μενα, χρειαζεται χρονος. Δηλ δεν θα πρεπει να εισαι καπου συγκεκριμενη ωρα. Θα ξεκινησεις την βολτα σου κι οπου κι οποτε φτασεις. Χαλαρα... Στο πρωτο 'κατι δε μου παει καλα' σταματας και το ελεγχεις..
-
Λοιπον για αυτό τρελαίνομαι με αυτό το forum γιατι έχει πάρα πολλά φοβερά άτομα που από αυτά που λένε με πορωνουν τρέλα! Θα αρχίσω να μαζεύω την λίστα! Μετά θα μου μείνει ένας από εσάς εδώ μέσα για συνοδηγος και μόλις πάρω διπλωμα το έφερα αθήνα! Αυτό που είπατε για βαλβολίνες λάδια είναι?
-
Βαλβολίνη είναι το λιπαντικό του κιβωτίου ταχυτήτων.
-
καλά μη κόβεις από τώρα φλέβες Γιάννη, έχεις να ακούσεις και άλλα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Βαλβολίνη είναι το λιπαντικό του κιβωτίου ταχυτήτων.Νομίζω ότι μου είχε πει ένας μηχανικός ότι είναι τα ίδια λάδια με το μοτέρ! Ισχύει αυτό?
-
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
Βαλβολίνη είναι το λιπαντικό του κιβωτίου ταχυτήτων.
Νομίζω ότι μου είχε πει ένας μηχανικός ότι είναι τα ίδια λάδια με το μοτέρ! Ισχύει αυτό?
Oχι ακριβως ,οι βαλβολινες ειναι πιο χοντρες απο τα λαδια της μηχανης.
-
Eiδικα το 304,αν εχει παρομοια μηχανη με το ΒΧ,νομιζω πως τα λαδια της μηχανης επικοινωνουν με αυτα του σασμαν.Οποτε ισως δεν χρειαζονται βαλβολινες.
Παντως αν αποφασισεις να το φερεις Αθηνα,εξασφαλισε οτι υπαρχει χωρος.Δεν λεει να το παρεις απο το χωριο οπου προφανως υπαρχει χωρος,και να το παρκαρεις στους αθηναικους δρομους..
Φιλικα πανταΥΓ Και μια συμβουλη που ειχα ακουσει απο παλιο μαστορα:Αν χρειαστει να ρυθμισεις πλατινες και δεν εχεις εργαλεια,μπορεις να χρησιμοποιησεις ενα πακετο απο Καρελια Φιλτρο
-
Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
Βαλβολίνη είναι το λιπαντικό του κιβωτίου ταχυτήτων.
Νομίζω ότι μου είχε πει ένας μηχανικός ότι είναι τα ίδια λάδια με το μοτέρ! Ισχύει αυτό?
το σασμάν του 304 είναι μέσα στο καρτερ και χρησιμοποιεί τα ίδια λάδια με την μηχανή, δεν έχει βαλβολινες.
-
για της πλατινες χρειαζεται φιλερ(βλ.φωτο) και να ξερει το σωστο διακενο
-
Ο χρήστης umaga έγραψε:
για της πλατινες χρειαζεται φιλερ(βλ.φωτο) και να ξερει το σωστο διακενοαν έχεις μείνει στο δρόμο το φιλερ θα σου λείψει, το μάτι τι το έχεις.
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
ΥΓ Και μια συμβουλη που ειχα ακουσει απο παλιο μαστορα:Αν χρειαστει να ρυθμισεις πλατινες και δεν εχεις εργαλεια,μπορεις να χρησιμοποιησεις ενα πακετο απο Καρελια ΦιλτροΦίλε 127, δεν ξέρω το πάχος του χαρτονιού του Καρέλια, αλλά για τα 127 έκανε ακριβώς το χαρτονάκι απο το σκληρό, κλασσικό κόκκινο Marlboro
Αναπαλαίωση peugeot 304