-
γύρισα από μίνι διακοπές, οπότε και όρμηξα στο γκαράζ να το ξαναοδηγήσω με την περιέργεια να είναι στα ύψη όσον αφορά στην ικανοποίηση..
εε, ήταν πολύ ωραία μπορώ να πω. Το τουτού είναι μια χαρά! πατάει γερά και καλά, στρίβει εύκολα και πάνω από όλα, έχεις την αίσθηση ότι είναι τρελά καλό το σασσί του... επιδέχεται πολλών... αλλαγών
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
To Golf με 243-244 στο GPS (σε κατηφόρα, με ούριο άνεμο και τον Άγιο Πέτρο να σπρώχνει από πίσω) δείχνει στο ταχύμετρο 270 (που κρύφτηκαν αυτές οι Μ3 να τις εξευτελίσω?).Το πόσο χάνει το ταχύμετρο είναι ένα ποσοστό % (συν εννοείται) που αλλάζει εύκολα με το vag com. Αν μπείτε στο κρυφό μενού (το golf το έχει στις οθονούλες του climatronic) και βάλετε να δείχνει ταχύτητα αυτή θα είναι πολύ κοντά στο gps. Το esp και το abs χρειάζονται μεγάλη ακρίβεια και αυτή φυσικά υπάρχει. Είναι νομίζω υποχρεωμένες οι εταιρίες να δείχνουν στο ταχύμετρο πάντοτε περισσότερα. Πόσα ακριβώς εξαρτάται από την εταιρεία.
'
Το σφάλμα οφείλεται σε σφάλμα μέτρησης του εγκεφάλου ή των οργάνων που μετράνε την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Τώρα το πού και πώς απεικονίζεται είναι άλλο πράγμα.Δεν μπορεί... ο εγκέφαλος να λαμβάνει σήμα για 140km/h, εσύ να βλέπεις στο καντράν (πχ) 150km/h και στο climatronic να βλέπεις 140km/h.
Είναι τουλάχιστον βλακώδες να σου δείχνει ότι ας περισσότερα (ή λιγότερα) από όσα πηγαίνεις πραγματικά, από τη στιγμή που το αμάξι ΜΠΟΡΕΙ να κάνει σωστή (χωρίς σφάλμα) μέτρηση.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως ό,τι δείχνει το ηλεκτρονικό ταχύμετρο, δείχνει και το αναλογικό (ίσως με μία μικρή απόκλιση ανούσια προς αναφορά λόγω ίσως του σφάλματος βαθμονόμησης του αναλογικού οργάνου).
-
λέω να βάλω τα 'μαύρα' σήματα μπρος πίσω! τι λέτε?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
λέω να βάλω τα 'μαύρα' σήματα μπρος πίσω! τι λέτε?ΑΝΕΤΑ!!!!
Θα κρατήσεις και τα 'scirroco R'?? ή θα τα βγάλεις όλα και θα αφήσεις μόνο τα σήματα της VW?
Επίσης...αριστερά-δεξιά δεν γράφει R το δικό σου?
Θα τα μαυρίσεις κι αυτά υποθέτω, έτσι? -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
...Δεν μπορεί... ο εγκέφαλος να λαμβάνει σήμα για 140km/h, εσύ να βλέπεις στο καντράν (πχ) 150km/h και στο climatronic να βλέπεις 140km/h
μπορεί και παραμπορεί... το ένα έρχεται από άλλη πηγή μέτρησης από το άλλο... το έχω δει κι εγώ με τα μάτια μου στο δικό μου...
τώρα το πόσο ηλίθιο είναι αυτό, άλλη συζήτηση. Πάντως εμείς, οι παρατηρούντες δεν θεωρούμε εαυτόν ηλίθιο ούτε και φαντασιοπληκτό οπότε μπορείς να δεχθείς ότι λέμε την αλήθεια φίλτατε προφ!
Υ.Γ.: η μια πηγή είναι το 'μάτι' του ABS όσον αφορά την περιστροφή των τροχών...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
λέω να βάλω τα 'μαύρα' σήματα μπρος πίσω! τι λέτε?
ΑΝΕΤΑ!!!!
Θα κρατήσεις και τα 'scirroco R'?? ή θα τα βγάλεις όλα και θα αφήσεις μόνο τα σήματα της VW?
Επίσης...αριστερά-δεξιά δεν γράφει R το δικό σου?
Θα τα μαυρίσεις κι αυτά υποθέτω, έτσι?τα ενδεικτικά του μοντέλου δεν έχω λόγο προς το παρόν να τα βγάλω...
-
Ο χρήστης Kάβουρας έγραψε:
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως ό,τι δείχνει το ηλεκτρονικό ταχύμετρο, δείχνει και το αναλογικό (ίσως με μία μικρή απόκλιση ανούσια προς αναφορά λόγω ίσως του σφάλματος βαθμονόμησης του αναλογικού οργάνου)....Δεν μπορεί... ο εγκέφαλος να λαμβάνει σήμα για 140km/h, εσύ να βλέπεις στο καντράν (πχ) 150km/h και στο climatronic να βλέπεις 140km/h
μπορεί και παραμπορεί... το ένα έρχεται από άλλη πηγή μέτρησης από το άλλο... το έχω δει κι εγώ με τα μάτια μου στο δικό μου...
τώρα το πόσο ηλίθιο είναι αυτό, άλλη συζήτηση. Πάντως εμείς, οι παρατηρούντες δεν θεωρούμε εαυτόν ηλίθιο ούτε και φαντασιοπληκτό οπότε μπορείς να δεχθείς ότι λέμε την αλήθεια φίλτατε προφ!
Υ.Γ.: η μια πηγή είναι το 'μάτι' του ABS όσον αφορά την περιστροφή των τροχών...
Γιατί να θέλει κανείς 2 'πηγές' μέτρησης της ταχύτητας (μια για την ψηφιακή ένδειξη και μια άλλη για την -ηλεκτρονικά ελεγχόμενη- αναλογική)? Προσωπικά και να μπορούσα να βάλω 2 διαφορετικές 'πηγές' θα χρησιμοποιούσα τη μέτρηση από αυτή που είναι πιο αξιόπιστη.
Κανένα link που να επιβεβαιώνει τι ακριβώς παίζει?...
λέω να βάλω τα 'μαύρα' σήματα μπρος πίσω! τι λέτε?
Αν του πάνε όσο πήγαινε και η μαύρη μάσκα στο S3, εγώ θα το έκανα (αν δε βαριόμουν ν'ασχοληθώ ).
Το έχεις σε καμια φωτο το χρώμα σου πώς δείχνει με τα μαύρα σήματα?
(αν όχι μπορούμε να κάνουμε 'φωτοσοπιά', δυο λεπτά θα πάρει ) -
δεν χρειάζεται link... ήμαρτον... έτσι έχουμε βρει με τον αρχιμηχανικό της Audi προ ενός έτους... και εν τη αύτην περιπτώση πως εξηγείται η διαφορά στην ψιφιακή ένδειξη του DIS από αυτή του στερεοφωνικού του S3? Η πρώτη ήταν ακόλουθη με την 'αναλογική' αλλά διαφορετική από την άλλη ψηφιακή...
το μόνο που μπορούσα αρχικά να υποθέσω ηταν ότι έχει διαφορετική πηγή...
-
λοιπόν...
σήμερα σηκώσαμε το αυοτκινητο πάνω σε ανυψωτικούς γρύλους... τα από κάτω του έχουν ώς εξής:
-
μετά το πρώτο 1/3 του συνολικού μήκους του οχήματος ουδεμία σχέση έχει το πάτωμα του με αυτά των S3, Golf R, Leon Cupra R και τα λοιπά όμοια με βάση το πάτωμα Golf 5...
-
το πάτημα των εμπρόσθιων τροχών του και κατεπέκταση των κάτω ψαλιδιών του είναι διαφορετικό από τα παραπάνω... με αποτέλεσμα τα κάτω ψαλίδια να είναι μακρύτερα από αυτά των υπολοίπων. ΑΛΛΑ, υπάρχει ένα μεγάλο αλλά εδώ, δυστυχώς τα ψαλίδια αυτά, ΔΕΝ είναι από κράμα αλουμινίου...
-
η εξάτμιση είναι αυτούσια του TTS αλλά με το τελευταίο καζανάκι να έχει τις ακόλουθες διαφορές(υπήρξε σύγκριση σήμερα στον αντιπροσωπο, karenta):
α. από την αριστερή του πλευρά, η μια εκ των δύο σωληνώσεων που θα έβγαινε κανονικά σε ένα TTS είναι κλειστή, ή άλλη, η δεύτερη δηλαδή είναι αυτή που καταλήγει στον αριστερό μπούκι...
β. από την δεξιά πλευρά υπάρχουν και οι δυο σωληνώσεις (στρογγυλές πάλι) οι οποίες και καταλήγουν και οι δύο ενωμένες σε ένα οβάλ, μπούκι, το δεξί. Αυτό έχει έναν πνίχτη όπως μπορείτε να δείτε από την φωτογραφία που έχω παραθέσει προηγουμένως...
άρα και ο αυξημένος ήχος... Πεταλούδα δεν είδα πουθενά ούτε και άκουσα τελικά να δουλεύει κλικ κλακ...
-
-
Έχεις φωτός απο το αποκατω; Θα ήθελα να δω τι δουλειά έχουν στα αεροδυναμικα χαρακτηριστικά.
Sent from me.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
To Golf με 243-244 στο GPS (σε κατηφόρα, με ούριο άνεμο και τον Άγιο Πέτρο να σπρώχνει από πίσω) δείχνει στο ταχύμετρο 270 (που κρύφτηκαν αυτές οι Μ3 να τις εξευτελίσω?).
Το πόσο χάνει το ταχύμετρο είναι ένα ποσοστό % (συν εννοείται) που αλλάζει εύκολα με το vag com. Αν μπείτε στο κρυφό μενού (το golf το έχει στις οθονούλες του climatronic) και βάλετε να δείχνει ταχύτητα αυτή θα είναι πολύ κοντά στο gps. Το esp και το abs χρειάζονται μεγάλη ακρίβεια και αυτή φυσικά υπάρχει. Είναι νομίζω υποχρεωμένες οι εταιρίες να δείχνουν στο ταχύμετρο πάντοτε περισσότερα. Πόσα ακριβώς εξαρτάται από την εταιρεία.
'
Το σφάλμα οφείλεται σε σφάλμα μέτρησης του εγκεφάλου ή των οργάνων που μετράνε την ταχύτητα του αυτοκινήτου.
Τώρα το πού και πώς απεικονίζεται είναι άλλο πράγμα.Δεν μπορεί... ο εγκέφαλος να λαμβάνει σήμα για 140km/h, εσύ να βλέπεις στο καντράν (πχ) 150km/h και στο climatronic να βλέπεις 140km/h.
Είναι τουλάχιστον βλακώδες να σου δείχνει ότι ας περισσότερα (ή λιγότερα) από όσα πηγαίνεις πραγματικά, από τη στιγμή που το αμάξι ΜΠΟΡΕΙ να κάνει σωστή (χωρίς σφάλμα) μέτρηση.
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι πως ό,τι δείχνει το ηλεκτρονικό ταχύμετρο, δείχνει και το αναλογικό (ίσως με μία μικρή απόκλιση ανούσια προς αναφορά λόγω ίσως του σφάλματος βαθμονόμησης του αναλογικού οργάνου).
Και όμως έτσι είναι. Η πηγή σαφώς και είναι μια. Στο κλιματρονικ βλέπεις τη σχεδόν πραγματική (του gps δλδ) και στο ταχυμετρο την προς τα πάνω. Δεν το βρίσκω περίεργο. Και άλλωστε όπως έγραψα το πόσο παραπάνω δείχνει το αναλογικό αλλάζει με το vag com. Δεν έχει θέμα πάντως με βαθμονομηση του ταχυμετρου. Ολα πια είναι ψηφιακά.
Sent from me.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Έχεις φωτός απο το αποκατω; Θα ήθελα να δω τι δουλειά έχουν στα αεροδυναμικα χαρακτηριστικά.Sent from me.
Σιγα τη φορμουλα ρε συ
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Έχεις φωτός απο το αποκατω; Θα ήθελα να δω τι δουλειά έχουν στα αεροδυναμικα χαρακτηριστικά.
Sent from me.
Σιγα τη φορμουλα ρε συ
Sent from my LG-P500
Όχι ρε συ. Κάτι πρέπει να έχουν κάνει, δεν μπορεί!
Sent from me.
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Έχεις φωτός απο το αποκατω; Θα ήθελα να δω τι δουλειά έχουν στα αεροδυναμικα χαρακτηριστικά.
Sent from me.
Σιγα τη φορμουλα ρε συ
Sent from my LG-P500
Όχι ρε συ. Κάτι πρέπει να έχουν κάνει, δεν μπορεί!
Sent from me.
Μόνο αν είναι κλειστό απο μπροστά μέχρι πίσω θα έχει κάποιο νόημα.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Όλα αυτά το Φάουβε το Σιροκο το Αρ??
-
Τα περισσοτερα γκολφοειδη εχουν την ιδια ποδια απο κατω ουτε 50 ευρω δεν κανει
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μόνο αν είναι κλειστό απο μπροστά μέχρι πίσω θα έχει κάποιο νόημα.
Sent from my iPad using Tapatalk
και να ειναι καμια 10αρια ποντους απο το εδαφος...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κανένα link που να επιβεβαιώνει τι ακριβώς παίζει?...δεν χρειάζεται link... ήμαρτον... έτσι έχουμε βρει με τον αρχιμηχανικό της Audi προ ενός έτους...
Εσύ λες 'ήμαρτον', εγώ λέω 'αν είχα 10 ευρώ για κάθε π@π@ριά που έχω ακούσει από Έλληνα μηχανικό'....
Anyway, αν σε καλύπει αυτό που σου είπε ο τύπος που λες, ΟΚ.
Εγώ είμαι λίγο πιο ...'περίεργος'[EDIT]
- Ποιές είναι οι 2 'πηγές'?
- Αν είναι 2, γιατί δεν αρκεί 1?
Αυτά δεν τα απαντάς πιο πάνω - γράφεις μόνο ότι 'η μία είναι του ABS'. Εμένα (και νομίζω και άλλους) θα με ενδιέφερε να μάθω.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μόνο αν είναι κλειστό απο μπροστά μέχρι πίσω θα έχει κάποιο νόημα.
Sent from my iPad using Tapatalk
και να ειναι καμια 10αρια ποντους απο το εδαφος...
δεν είναι κλειστό αλλα είναι αρκετά επιπεδο στο να θεωρείται αεροδυναμικά μελετημένο...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κανένα link που να επιβεβαιώνει τι ακριβώς παίζει?...
δεν χρειάζεται link... ήμαρτον... έτσι έχουμε βρει με τον αρχιμηχανικό της Audi προ ενός έτους...
Εσύ λες 'ήμαρτον', εγώ λέω 'αν είχα 10 ευρώ για κάθε π@π@ριά που έχω ακούσει από Έλληνα μηχανικό'....
Anyway, αν σε καλύπει αυτό που σου είπε ο τύπος που λες, ΟΚ.
Εγώ είμαι λίγο πιο ...'περίεργος'.Νίκο μου το απέδειξε με όργανα... το φορητό της εταιρίας... ΔΕΝ είναι η ίδια πηγή και γενικά καλό θα είναι αν εμπιστεύεσαι τον φίλο σου τόσα χρόνια να μπορείς να δώσεις και έναν ψηφο εμπιστοσύνης σε αυτούς που εμπιστεύεται με την σειρά του αυτός... βέβαια εχθές ειδωθήκαμε οπότε και θα μπορούσες, αντί να γράφεις εδώ μέσα, να με ρωτήσεις αυτοπροσώπος... εκτός αν το είδες μετά οπότε πάω πάσο...
μιλάμε...
GOLF R - SCIROCCO R