-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Κυρ Αντώνη σαν θερμός υποστηρικτής της λαδιέρας σας αφορά!!Σε ιστοσελίδα εγκαταστάτη λέει σχετικά με την λαδιέρα ότι: Κάθε φορά που ο κινητήρας είναι στο ρελαντί ή κατά τη διάρκεια της πορείας αν αφήσετε το γκάζι, εισέρχεται στην πολλαπλή εισαγωγής το πρόσθετο το οποίο επικάθεται στις βαλβίδες εισαγωγής και τις έδρες τους παρέχοντας έτσι την απαιτουμένη λίπανση και ψύξη. Ισχύει κάτι τέτοιο? Αν ναι τότε πως υπάρχει προστασία κατά σε ένα ταξίδι πχ στην εθνική οδό που επί ώρα μπορεί να πηγαίνουμε χωρίς να αφήνουμε το πόδι μας από το γκάζι?
Ίσως τελικά η λαδιέρα να λειτουργεί μόνο για κίνηση σε πόλη που τα σταμάτα-ξεκίνα είναι πολλά.
Η λαδιέρα λειτουργεί και σαν ‘τζιφαρη’, και αυτό την κάνει να ενσταλάζει συνεχώς, ίσιος με όχι την ίδια ένταση πάντοτε.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Βατσο, το μονό που κατάφερες είναι να μου ανεβάσεις την ποσότητα στα προσωπικά μου mail. Αυτό δεν βοηθά την ενότητα, διότι πολλές φορές αναγκάζομαι να απαντάω, περισσότερες φορές για το ίδιο πράγμα.
Σκοπός μου είναι η βοήθεια, σκοπός σου είναι η αυτοπροβολή. Κάθε φορά που σου απαντάω άμεσα, εσύ απαντάς κατόπιν διαβούλευσης……
Στην ενότητα δεν βοηθάς κανέναν, άρα θέτεις τον εαυτό σου λειτουργικά από έξω.
Έχεις τους λόγους σου να γράφεις ότι γράφεις, έχω τον μοναδικό μου λόγο την ενημέρωση των φίλων.
Δεν ‘ψάρεψα’ κανέναν εδώ μέσα, είναι και ο λόγος που δεν υπογράφω με διεύθυνση…..
Για το Υδρογόνο, δεν το αρνήθηκα, μα ζήτησα ένα αυτοκίνητο να το μετρήσω. Αυτό δεν σημαίνει άρνηση μα εάν και εφόσον πιστοποίηση.
Τα πρόσθετα στην αμόλυβδη, βοήθησαν για να την καταστήσουν καύσιμο ύλη χωρίς ζημίες και στα παλαιότερης τεχνολογίας.
Για εμένα τέλος και μέχρι εδώ, με μόνη μια απάντηση. Η σφραγίδα μου είναι παραλληλόγραμμη……. Και είμαι 66 χρόνων. Καλό σου απόγευμα.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
''Mαστραντώνη'' χαρά μου νά σου ανεβάζω τά mail.Τήν βοήθεια άστην στούς τεχνικούς .Αυτοπροβολή δέν έκανα,απάντησα στήν επίθεση καί στά περί ανωνημίας. Δέν λέγεται διαβούλευση αλλά έληψη χρόνου...
Ή ενότητα δέν επιτυγχάνεται μέ προσωπικές επιθέσεις αλλά μέ υγιής αντιπαραθέςεις μέ επιχειρήματα. Οί πραγματικοί συνάδελφοι μέ θέτουν ΜΕΣΑ τό ιδιο καί εγώ τόν εαυτό μου.
Δέν ψαρεύεις κανέναν όταν ρισκάρεις νά εκτεθείς μέ τίς θέσεις σου.ΑΠΑΝΤΗΣΑ στήν αστήριχτη κατηγορία σου περί ανωνημίας μου καί σέ τεχνικές ανακρίβειες.
Δέν απάντησες στά κέραια τεχνικά ερωτήματα.Άφησέ τα στούς τεχνικούς...
Τέλος καί γιά εμένα μέ επιφύλαξη.
Νά τά εκατοστήσεις...
Καλή σου μέρα.
Κώστας. -
καλημερα σε ολους.ξεκινησα απο θεσσαλονικη για πελλοπονησο φετος και διαπιστωσα την εξωφρενικη τιμη στην θηβα 89 λεπτα το λιτρο.στην τριπολη 84.5 το λιτρο και στην θεσσαλονικη στο αεροδρομιο ακομα 77,9.τι γινεται λοιπον?να υποθεσουμε οτι εχει ακομα παλιο αποθεμα η οτι απορροφησε την αυξηση?καταλαβαμε ολοι οτι οι πρατηριουχοι κανουν οτι θελουν.επισης στον κορινο εχω την εντυπωση οτι κατεβασε την τιμη απο 87.9 παλια σε 85.5 πριν 5 μερες που εβαλα.τελος στα κυθηρα η βενζινη αγγιζει το 1.90 ανα λιτρο.
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
καλημερα σε ολους.ξεκινησα απο θεσσαλονικη για πελλοπονησο φετος και διαπιστωσα την εξωφρενικη τιμη στην θηβα 89 λεπτα το λιτρο.στην τριπολη 84.5 το λιτρο και στην θεσσαλονικη στο αεροδρομιο ακομα 77,9.τι γινεται λοιπον?να υποθεσουμε οτι εχει ακομα παλιο αποθεμα η οτι απορροφησε την αυξηση?καταλαβαμε ολοι οτι οι πρατηριουχοι κανουν οτι θελουν.επισης στον κορινο εχω την εντυπωση οτι κατεβασε την τιμη απο 87.9 παλια σε 85.5 πριν 5 μερες που εβαλα.τελος στα κυθηρα η βενζινη αγγιζει το 1.90 ανα λιτρο.Τουλαχιστον στην Τριπολη ,εκτος απο την αποσταση απο το διυλιστηρίο, υπαρχει και το θεμα του μονοπώλιου .
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
...και στην θεσσαλονικη στο αεροδρομιο ακομα 77,9.τι γινεται λοιπον?να υποθεσουμε οτι εχει ακομα παλιο αποθεμα η οτι απορροφησε την αυξηση?Ο εν λόγω πρατηριούχος που είναι και επίτιμος πρόεδρος των πρατηριούχων υγραερίου της Θεσσαλονίκης, σε πρόσφατη συγκέντρωση που είχαν (...Καρτέλ 100%), πρότεινε να υπάρχει παρόμοια 'χαμηλή' τιμή σε όλη τη Θεσσαλονίκη, αλλά δεν τον άκουσαν και οι υπόλοιποι διατήρησαν τις τιμές ψηλότερα!
Αυτά σύμφωνα με πληροφορίες που είχε δώσει η σύζυγός του σε διαμαρτυρόμενο για τις υψηλές τιμές του υγραερίου...Όσοι δεν έχετε κάνει ακόμη την καταγγελία σας (στο polites@ypoian.gr , στο kataggelies@sdoe.gr και στο info@rae.gr ) μη καθυστερείτε ούτε λεπτό!
Αν δεν μπει πλαφόν το συντομότερο δυνατό, θα δούμε τιμές στο 1 ευρώ το Νοέμβριο (χωρίς να υπολογίζεται καμία αύξηση φόρου). Και δεν πρόκειται για κινδυνολογία, απλά σας υπενθυμίζω τι συνέβη πέρυσι την ίδια εποχή: από 0,65-0,67 στα 0,80 με το πρόσχημα της καθιερωμένης εποχιακής αύξησης λόγω της αλλαγής της αναλογίας του μείγματος. -
την εκανα και εγω λοιπον την καταγγελια μου.πολλες φωνες μαζι ακουγονται τουλαχιστον.
-
Ο χρήστης jim4 έγραψε:
την εκανα και εγω λοιπον την καταγγελια μου.πολλες φωνες μαζι ακουγονται τουλαχιστον.Πρεπει να τηρείται βαση νόμου μια ανωτατη τιμη στο υγραεριο;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
την εκανα και εγω λοιπον την καταγγελια μου.πολλες φωνες μαζι ακουγονται τουλαχιστον.
Πρεπει να τηρείται βαση νόμου μια ανωτατη τιμη στο υγραεριο;
Πρεπει να τηρείται βαση νόμου μια ανωτατη τιμη στη βενζίνη;
Σου υπενθυμίζω οτι πρόσφατα μπήκε πλαφόν στην αμόλυβδη για ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ περιθώριο κέρδους που είχαν κάποιοι πρατηριούχοι σε σχέση με αυτό που έχουν σήμερα οι πρατηριούχοι υγραερίου (20 λεπτά/λίτρο!!! στη συντριπτική πλειοψηφία τους).
Όταν η ελάχιστη τιμή στη Θεσσαλονίκη είναι 0,779 (ενώ ο συγκεκριμένος έχει αγοράσει με 0,63, σύμφωνα με ομολογία της συζύγου του πρατηριούχου), βγάζει λοιπόν 15 λεπτά και είναι ο φθηνότερος! Φανταστείτε λοιπόν τι βγάζουν αυτοί που έχουν τιμές γύρω στα 0,83 στην Αθήνα (που θεωρητικά είναι και μικρότερο το κόστος λόγω κοντινής απόστασης από τα διυλιστήρια).
Καλά ο άλλος στη Θήβα έχει ξεφύγει εντελώς...Πλαφόν λοιπόν και μάλιστα σε όλα τα στάδια (...και στους χονδρεμπόρους).
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
την εκανα και εγω λοιπον την καταγγελια μου.πολλες φωνες μαζι ακουγονται τουλαχιστον.
Πρεπει να τηρείται βαση νόμου μια ανωτατη τιμη στο υγραεριο;
Πρεπει να τηρείται βαση νόμου μια ανωτατη τιμη στη βενζίνη;
Σου υπενθυμίζω οτι πρόσφατα μπήκε πλαφόν στην αμόλυβδη για ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ περιθώριο κέρδους που είχαν κάποιοι πρατηριούχοι σε σχέση με αυτό που έχουν σήμερα οι πρατηριούχοι υγραερίου (20 λεπτά/λίτρο!!! στη συντριπτική πλειοψηφία τους).
Όταν η ελάχιστη τιμή στη Θεσσαλονίκη είναι 0,779 (ενώ ο συγκεκριμένος έχει αγοράσει με 0,63, σύμφωνα με ομολογία της συζύγου του πρατηριούχου), βγάζει λοιπόν 15 λεπτά και είναι ο φθηνότερος! Φανταστείτε λοιπόν τι βγάζουν αυτοί που έχουν τιμές γύρω στα 0,83 στην Αθήνα (που θεωρητικά είναι και μικρότερο το κόστος λόγω κοντινής απόστασης από τα διυλιστήρια).
Καλά ο άλλος στη Θήβα έχει ξεφύγει εντελώς...Πλαφόν λοιπόν και μάλιστα σε όλα τα στάδια (...και στους χονδρεμπόρους).
Στην βενζινη σε μερικους νομους υπαρχει πλαφον ,κανω λαθος;
Αν δεν υπαρχει πλαφον γιατι να ειναι παρανομος αν πουλαει ακριβα το υγραεριο;Ελευθερο εμποριο δεν ειναι;
-
ετσι ειναι αλλα και το ελευθερο εμποριο εχει και αυτο τα ορια του οταν προκειται για αγαθο ευρειας καταναλωσης.ας μην ξεχναμε οτι και τα πλαφον σε ορισμενα προιοντα μπηκαν μετα απο αισχροκερδειες και παραπονα πολιτων.οχι οτι απεφεραν και τα αναμενομενα βεβαια.
-
Τοτε μιλαμε για ευσεβεις ποθους .
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Τι εννοείς κάτι σε τρώει; Πιστεύεις ότι υπάρχει άλλο πρόβλημα που να επηρεάζει την υγραεριοκίνηση. Το αυτοκίνητο έχει κάνει full service πρόσφατα και δε βρέθηκε τίποτα. Μάλιστα προληπτικά αλλάξαμε και τα μπουζοκαλώδια. Στη βενζίνη λειτουργεί άψογα παρά τα 250000 χλμ που έχει κάνει. Είναι ένα Honda HRV.
Κάνε μια μέτρηση με κυλινδρομέτρο με το αυτοκίνητο κρύο. Θέλω της διαρροές επί της %.
ΑΝΤΩΝΗΣ.Δηλαδή, πιστεύεις ότι μπορεί να υπάρχει κάτι μηχανικό που να επηρεάζει την υγραεριοκίνηση;
Αυτό που προτείνεις έχει σχέση με αυτό που έγραψε ο alexeft ή όχι:
'Μήπως έχει θέμα ο πνεύμονάς σου?
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι για κάποιο λόγο δεν ζεσταίνεται, όπως πρέπει να κάνει.'; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Στην βενζινη σε μερικους νομους υπαρχει πλαφον ,κανω λαθος;
Αν δεν υπαρχει πλαφον γιατι να ειναι παρανομος αν πουλαει ακριβα το υγραεριο;Ελευθερο εμποριο δεν ειναι;Όταν υπάρχει απουσία ανταγωνισμού λόγω προσυνεννοημένων υψηλών τιμών μεταξύ των πρατηριούχων τότε οφείλει να παρέμβει η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) και να επιβάλει ανώτατο πλαφόν τιμής εκεί που διαπιστώνει συνθήκες λειτουργίας καρτέλ.
Στο email που έστειλα στη ΡΑΕ έγραψα τα εξής:
Κύριοι,
Θα ήθελα να με πληροφορήσετε σε τι ενέργειες θα προβείτε προκειμένου
να λειτουργήσει στοιχειωδώς ο ανταγωνισμός στα πρατήρια που διαθέτουν
υγραέριο κίνησης.
Οι τιμές σε πολλά πρατήρια στην ίδια περιοχή είναι πανομοιότυπες και
πάντα σε πολύ υψηλότερα επίπεδα από τα αντίστοιχα μέσα σταθμισμένα
επίπεδα χωρών της Ευρωζώνης, σύμφωνα με το ιστορικό δελτίο τιμών
καυσίμων της Ευρωζώνης (
http://ec.europa.eu/energy/observatory/ ... istory.xls
).
Έτσι, με παρόμοιες επιβαρύνσεις από δασμούς και φόρους με εκείνες
άλλων χωρών της ευρωζώνης, ενώ εκεί η μέση σταθμισμένη τιμή
διαμορφώνεται κάτω από 0,73 ευρώ/λίτρο, εδώ η μέση τιμή διαμορφώνεται
τουλάχιστον 10 λεπτά/λίτρο πιο ακριβά.
Επίσης, παραδοσιακά η τιμή του υγραερίου κίνησης τους καλοκαιρινούς
μήνες πέφτει διεθνώς (καθώς η αναλογία προπανίου στο μείγμα είναι πολύ
χαμηλότερη) σε σχέση με τους χειμερινούς μήνες.
Ενώ πέρυσι έπεσε η τιμή τους καλοκαιρινούς μήνες, φέτος οι τιμές
παρέμειναν σταθερές μέχρι τέλη Ιουνίου, οπότε με αφορμή την αύξηση του
Ε.Φ.Κ. από 125 ευρώ/ μετρικό τόνο σε 200 ευρώ/μετρικό τόνο, οι τιμές
ανέβηκαν από 3-9 λεπτά (ενώ η όποια επιβάρυνση από την αύξηση του
Ε.Φ.Κ. δεν ήταν πάνω από 5-6 λεπτά).
Αντί λοιπόν να έχουμε τιμές γύρω στα 0,73 -0,75 ευρώ/λίτρο, στην
περιοχή του Νομού Αττικής οι τιμές διαμορφώνονται σε επίπεδα από 0,81
μέχρι και 0,835 ευρώ/λίτρο στη συντριπτική πλειοψηφία.
Μάλιστα σε περιοχές όπως η Αντολική Αττική / Μεσόγεια η τιμή είναι
standard 0,835 σε 5 πρατήρια...
Αντίστοιχα, στην περιοχή του Μοσχάτου / Λαχαναγοράς η τιμή είναι 0,82-0,83.
Όμοια φαινόμενα παρατηρούνται σε πολλές ακόμη περιοχές, όπως ο Νομός
Ημαθίας, Έβρου, Θεσπρωτίας, Ηρακλείου, Ξάνθης, κλπ.
Γενικότερα οι τιμές όπως διαμορφώνονται αφήνουν εξαιρετικά υψηλά
περιθώρια κέρδους στους πρατηριούχους: από 18-23 λεπτά ανά λίτρο!
Σχετική προσέγγιση στον υπολογισμό κόστους των πρατηριούχων
(καθημερινά για όλο το 2011) βρίσκεται εδώ:
https://spreadsheets.google.com/spreads ... hvMD#gid=0
Σε αντίθεση με οτι συμβαίνει στην πώληση αμόλυβδης βενζίνης, η περιοχή
της Αττικής που είναι δίπλα στα διυλιστήρια, έχει πολύ υψηλότερες
τιμές από εκείνες που ισχύουν σε Ιωάννινα (0,75 ευρώ/λίτρο), Πρέβεζα
(0,76), Άρτα (0,79), Κομοτηνή (0,798), κλπ.κλπ.
Προφανώς ισχύει κάποια 'συμφωνία' των πρατηριούχων ώστε να
αισχροκερδούν σε βάρος των καταναλωτών με κέρδος 20 λεπτά/λίτρο.
Στη Θεσσαλονίκη η φθηνότερη τιμή είναι 0,779 αν και το κόστος από το
εκεί διυλιστήριο είναι ελαφρά μεγαλύτερο σε σχέση με το αντίστοιχο της
Αθήνας...
Τα στοχεία προέρχονται από εργαζόμενους σε εταιρείες εμπορίας
υγραερίου αλλά και από καθημερινές αναφορές πολλών ενεργών πολιτών /
καταναλωτών που ενημερώνουν τον ιστότοπο www.gasprice.gr και forums
όπως το www.autogasforum.gr
Εκεί μάλιστα έχει γραφεί οτι ο φθηνότερος πρατηριούχος στη Θεσσαλονίκη
(κος Γεωργιάδης) που είναι 'επίτιμος πρόεδρος' των πρατηριούχων
Θεσσαλονίκης σε πρόσφατη συγκέντρωσή τους, πρότεινε να συνεννοηθούν
για να έχουν όλοι περίπου τις ίδιες τιμές στην αντλία δηλ. να εχουν
1-2 λεπτα απόκλιση τιμης, αλλά αυτοί δεν τον άκουσαν και το έβαλαν
ακόμη πιο ψηλά...
Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του καρτέλ, τότε τί είναι;
Μήπως λοιπόν ήρθε η στιγμή για επιβολή πλαφόν στην τιμή του υγραερίου
κίνησης στα επίπεδα της μέσης τιμής της ευρωζώνης;
Σχετικές καταγγελίες πολλών καταναλωτών έχουν γίνει στο Υπουργείο
Ανάπτυξης - Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στο ΣΔΟΕ (καθώς πολλοί
πρατηριούχοι δεν κόβουν καν απόδειξη...).
Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση / συμπληρωματική πληροφορία. -
Ο χρήστης cson έγραψε:
kostaVatso για το θεμα με το διαφορετικο αβανς που θελει το υγραεριο τι εχεις να πεις? Θα πηγαινες στο οριο των στροφων με υγραεριο?Τό υγραέριο έχει μεγαλύτερη αντοχή στίς αυταναφλέξεις αυτό πού λέμε έχει περισότερα οκτάνια.
Παλαιότερα μέ τούς διανομείς βάζαμε ένα ολοκληρομένο κυκλωματάκι τό λεγώμενο ρολόι καί όταν είχαμε τήν βενζίνη είχαμε 8 μοίρες πρό τού άνω νεκρού σημείου. ¨Οταν βάζαμε τό υγραέριο τό κυκλωματάκι μας 'εδεινε μέ καθηστέρηση 12 μοίρες.
Έτσι αξιοποιούσαμε καλίτερα τήν θερμική ικανότητα τού υγραερίου. Σήμερα δέν ξέρω κάτι πού θά μάς έδεινε παρόμοια αποτελέσματα σέ όλα τά αυτοκίνητα σέ μερικά ίσως ένας καλός προγραμματιστής έκανε κάτι.
Μέ σωστό προγραμματισμό όλα μου τά αυτοκίνητα τά κόβω στίς 6000 στροφές.Επάνω από εκεί βενζίνη. -
Εdit.
Πρωτο ποστ και αμεσως διαφημιση; [mod] -
edit mod
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
kostaVatso για το θεμα με το διαφορετικο αβανς που θελει το υγραεριο τι εχεις να πεις? Θα πηγαινες στο οριο των στροφων με υγραεριο?
Τό υγραέριο έχει μεγαλύτερη αντοχή στίς αυταναφλέξεις αυτό πού λέμε έχει περισότερα οκτάνια.
Παλαιότερα μέ τούς διανομείς βάζαμε ένα ολοκληρομένο κυκλωματάκι τό λεγώμενο ρολόι καί όταν είχαμε τήν βενζίνη είχαμε 8 μοίρες πρό τού άνω νεκρού σημείου. ¨Οταν βάζαμε τό υγραέριο τό κυκλωματάκι μας 'εδεινε μέ καθηστέρηση 12 μοίρες.
Έτσι αξιοποιούσαμε καλίτερα τήν θερμική ικανότητα τού υγραερίου. Σήμερα δέν ξέρω κάτι πού θά μάς έδεινε παρόμοια αποτελέσματα σέ όλα τά αυτοκίνητα σέ μερικά ίσως ένας καλός προγραμματιστής έκανε κάτι.
Μέ σωστό προγραμματισμό όλα μου τά αυτοκίνητα τά κόβω στίς 6000 στροφές.Επάνω από εκεί βενζίνη.
Καλημέρα.
Κώστα δεν πιστεύεις, ότι ο καλύτερος τρόπος λειτουργίας ενός κινητήρα, είναι με το καύσιμο που προγραμματίστηκε από το εργοστάσιο?.
Κατά συνέπια, η μετατροπή στοχεύει στην οικονομική διευκόλυνση και μόνον.
Ποσό σωστό είναι να φτάνει το αέριο μέχρι της 6000 στροφές, όταν αυτές χρησιμοποιούνται σπανίως έως ποτέ?. Που σίγουρα για να επιτευχθούν, το ‘τάϊσμα’ πρέπει να είναι πλουσιότερο, κατά συνέπια το κέρδος σημαντικά λιγότερο.
Έχω περιγράψει στην ενότητα ‘την διάταξη καθυστέρησης’ που ανέφερες. Μου της έφτιαχνε ηλεκτρονικός στην Καλλιθέα, που έφτιαχνε και τα ηλεκτρονικά καντράν των Alfa Romeo. Πίρε σύνταξη…….
Σήμερα ένας διπλός εγκέφαλος υποκαθιστά την ‘διάταξη’ καλύτερα, μα έχει μεγάλο κόστος.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς.
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
@ dti
Μπραβο σου φίλε για την κινητοποιηση.
Μπορουμε να την κανουμε copy paste κ να την στείλουμε κ εμείς?
Πού την έστειλες?Είναι πολύ αλήτες οι άνθρωποι που πουλανε το gas, ειδικά στην Αττική... τί να λέμε τώρα. Είναι πασιφανές ότι εχουν μαζευτει κ έχουν κάνει κλίκα
-
Τοποθέτηση υγραερίου από την αντιπροσωπεία του Χανιαδάκη σε φίλου Dodge Caliber 2.0
Υγραεριοκίνηση!