Jul 22, 2011, 8:11 AM

Ο χρήστης dim8 έγραψε:

Aπ' οσο γνωριζα απο κατοχους, ειδικοτερα για το MKII , ακουγα οτι επασχε απο φθηνη εργοστασιακη πρωτης τοποθετησης αναρτηση.

συνεμπλοκ,μπαλακια,κρεμαγιερες,ακρομπαρα,πολλαπλες εξαγωγης που ραγιζαν ακομα και σε στοκ δυναμη, ηταν αναλωσιμα στα ουνο.Πολλοι φιλοι με τετοια οταν ειχα το 5 και μου ειχε κανει εντυπωση οτι εγω ειχα αλλαξει σε 220000χλμ δυο φορες δεξι ημιαξονιο(αλλαζα με ανακατασκευασμενο μιας και εκανε το 1994-6 120.000 δραχμες το καινουριο )και ειχα επισκευασει 2 φορες το αλτενειτορ μονο.Ενα αλλο που μου ειχε κανει εντυπωση ηταν το σολεξ 32αρι καρμπυρατερ που δεν ξερυθμιστηκε ποτε.

Δεν το καθάρισες ποτέ το καρμπυρατέρ; Εγώ αν θέλεις το πιστεύεις έχω τα αρχικά ημιαξόνια.
Εν τέλει αυτό το αυτοκίνητο (όπως και όλα δηλαδή) αν έμενες στις επιλογές του κατασκευαστή δεν πάθαινε τίποτα.

Για αυτό πιστεύω τον χρυσό κανόνα που λέει ό,τι 'ο κατασκευστής γνωρίζει πάνω απ' όλους το προϊόν του και τι χρειάζεται για την σωστή λειτουργία του'.