Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ.BYE BYE RALLYE.FIESTA ST 150 PS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ.BYE BYE RALLYE.FIESTA ST 150 PS
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 9
    • 10
    • 3 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    62
    184
    386
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      charmak66 last edited by

      Για τις alfa δεν θα πούμε;ΟΙ θρύλοι!

      Με άλλα λόγια:πολύ μ' αρέσουν αυτές οι συζητήσεις!Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο,το θεοποιούμε,το θάβουμε,το συγκρίνουμε πριν καν κυκλοφορήσει στην αγορά (δε λέω να το οδηγήσουμε,ζητάω πολλά).

      Ποια θα είναι η επόμενη κόντρα 'στο μιλητό';

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        manosk last edited by

        Υπάρχει κι εκείνο το πρωτότυπο (προς το παρόν) ΚΙΑ turbo με τα 200 άλογα, αλλά δεν καταδέχεται κανείς να το αναφέρει.
        Όταν με το καλό βγει θα έχουμε σπαρταριστές κόντρες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lekkos last edited by

          Το rallye ήταν μια υπέροχη έκπληξη από τότε που εμφανίστηκε. Το καλύτερο ήταν ότι συνδύαζε υποδειγματικά οδηγικά χαρακτηριστικά ακριβών ιχ σε ένα υπέροχο οικονομικό πακέτο, προσιτό σε πολλούς-από τη μία αυτό ήταν καλό από την άλλη όμως ήρθαν σε επαφή με το αυτοκίνητο και αρκετοί άνίδεοι με τα γνωστά αποτελέσματα. Για το φιεστα δεν μπορώ να πω κάτι καθήστε πρώτα να έρθει και επιπλέον όπως προαναφέρθηκε είναι ΑΤΟΠΟ να τα συγκρίνουμε για πολλουυυς λόγους. Συγχαρητήρια σε όσους κάθησαν πίσω από το τιμόνι ενός ραλύ, συγχαρητήρια σε όσους τα κράτησαν.Δεν νομίζω να ξαναβγεί τέτοια συνταγή με τέτοια τιμή, δηλαδή ένα προσιτό όνειρο

          Κάτοχος Honda Crx και οπαδός σε οτιδήποτε καινοτόμο οποιασδήποτε προέλευσης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            a-viper7 last edited by

            Ο χρήστης Lekkos έγραψε:
            Κάτοχος Honda Crx και οπαδός σε οτιδήποτε καινοτόμο οποιασδήποτε προέλευσης

            That's the point!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              popol-ros last edited by

              το rallye ηταν το τελευταιο απο τα ''μεγαλα''

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vagelis-rallye last edited by

                red army7 εσυ δεν περιφεροσουν σε chat rooms και ελεγες οτι το focus 1800 ειναι γρηγοροτερο απο ενα 106 rallye στα μεγαρα και οτι ΕΑΝ το 106 ειναι πιο γρηγορο τοτε ειναι γιατι θα μαζευε το focus στις ευθειες

                αν τα αρνεισαι ολα αυτα τοτε καποιος εμπαινε με το ψευδωνυμο σου και τα ελεγε ολα αυτα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tiger last edited by

                  Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
                  το rallye ηταν το τελευταιο απο τα ''μεγαλα''

                  Δηλαδή σαν να λέμε:

                  Audi quattro
                  Lamborghini Countach
                  Ferrari F40
                  ..Rallye!

                  Οταν επεσε στα δικα μου χερια ενα rallye παντως,έφερνε σβουρες γυρω απο τον εαυτό του.Στρίβει τόσο ωστε να ξεπεράσει οποιοδήποτε επιβατικο-μπερλίνα,τιποτα που θα μείνει στην ιστορία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kingmanos last edited by

                    Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                    Εσεις οι κατοχοι των σαξοραλλων ειστε τοσο εγωιστες που δεν θελετε να παραδεχτειτε οτι υπαρχει ενα πολυ καλυτερο αμαξι που κοστιζει λιγο.

                    Πω, πω αδρεφε εχεις χασει τη μπαλα.

                    Καταρχην ειχα peugeot 106 rallye 16v, το πουλησα το 2001 και το αντικατέστησα με ενα bmw αξιας οσο 4 rallye, επισης συχνα οδηγουσα(ειτε απο γκομενα ειτε απο αδερφια ειτε απο πατερα) 206 xs , 318ci Ε46, audi A3, mercedes slk 200komp. Μαθε λοιπον απο προσωπικες εμπειριες οτι το κρατημα, την ταχυτητα και γενικοτερα το value for money αυτου του αυτοκινήτου δεν το βρηκα ΠΟΥΘΕΝΑ κανενα αυτοκινητο δεν μου προσφερει τη συγκινηση που μου χαριζε το λευκο μου ραλακι και ισως φανω υπερβολικος αλλα μονο μια boxster 2,5 που ειχα μια μερα απο φιλο καταφερε να μου υπενθυμισει οτι δεν υπαρχουν μονο rallye σε αυτον τον κοσμο.(αλλα με τιμη 50000ευρω τοτε και μεταχειρισμενη)Βαλτα κατω ή καλυτερα δανεισου ενα rallye κανε βολτιτσα σε σωστο δρομο (τα rallye εχουν παρεξηγηθει επειδη μικρα αγορακια τα επαιρναν για τη βουτα και για να ειναι οι πιο γρηγοροι στα στενα της γειτονιας τους) και μετα ελα να μας ξαναγραψεις......

                    Μανος

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bug last edited by

                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:

                      το rallye ηταν το τελευταιο απο τα ''μεγαλα''

                      Οταν επεσε στα δικα μου χερια ενα rallye παντως,έφερνε σβουρες γυρω απο τον εαυτό του.Στρίβει τόσο ωστε να ξεπεράσει οποιοδήποτε επιβατικο-μπερλίνα,τιποτα που θα μείνει στην ιστορία.

                      Μήπως έφταιγαν τα χέρια σου και όχι το rallye???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vagelis-rallye last edited by

                        Ο χρήστης bug έγραψε:

                        το rallye ηταν το τελευταιο απο τα ''μεγαλα''

                        Οταν επεσε στα δικα μου χερια ενα rallye παντως,έφερνε σβουρες γυρω απο τον εαυτό του.Στρίβει τόσο ωστε να ξεπεράσει οποιοδήποτε επιβατικο-μπερλίνα,τιποτα που θα μείνει στην ιστορία.

                        Μήπως έφταιγαν τα χέρια σου και όχι το rallye???

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          red_army7 last edited by

                          Φιλε μανο εχω οδηγησει ραλυ και πραγματικα ειναι πολυ ωραια εμπειρια να ειμαι σε μια παρατεταμενη καμπη με χ χμ και να νομιζω οτι η ουρα θα γυρισει και γενικα να νοιωθω ανασφαλεια σε αυτον τον κουβα που εχει και 0 παθητικη ασφαλεια.Αν ηθελα θα μπορουσα να παρω και 2 ραλυ.Εχω τα φραγκα.Το εχω οδηγησει και δεν με συγκινει.Μονο το τιμονι ηταν καλο.
                          Εχω βαρεθει να ακουω οτι το ραλυ ειναι για πραγματικου οδηγους και θελει χερια.Ολοι μου εχετε γινει χεραδες.Πως γινεται οι μισοι να εχουν σκοτωθει δεν ξερω.Αλλα ναι αυτοι ειναι ασχετοι ενω οι εσεις ειστε χεραδες.Ξερεις κανενα που να λεει οτι ειναι ασχετος?Για μενα το ραλυ ειναι απατη.Πρωτα απ'ολα αν τρακαρεις οπουδηποτε με πανω απο 20 χμ εισαι νεκρος αφου εχει 0 παθητικη ασφαλεια.Επισης το κοντο μεταξονιο του το κανει εξαιρετικα νευρικο σε παρατεταμενες καμπες.Ξερεις ποσες φορες εχω δει σαξοραλακια να κανουν 2 και 3 τετ-α-κε? Δεν περιμενω να με υποστηριξει κανεις αφου οι περισσοτεροι εχετε σαξοραλα. Για μενα δεν τιθεται συγκριση με το φιεστα 150.Ειναι πιο ακριβο αλλα πιο γρηγορο με καλυτερη ενεργητικη και κυριως παθητικη ασφαλεια και γενικα ειναι αμαξι.Το ραλυ ειναι κουβας.Δεν θα πρεπει να συγκαταλεγεται στα αυτοκινητα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vagelis-rallye last edited by

                            εσυ δεν θα ησυχασεις αν δεν αποδειξεις οτι ολα τα αυτοκινητα ειναι καλυτερα απο το 106.....αν και μαλλον στον εαυτο σου προσπαθεις να τ αποδειξεις αφου κανεις αλλος δεν σε υπολογιζει...
                            και κατι τελευταιο....διπλωμα εχεις?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bug last edited by

                              Ε αφού δεν σε συγκινείκαι δεν το γουστάρεις τι ασχολείσαι ??Πήγαινε να αγοράσεις αγόρι μου το fiesta(που στο κάτω κάτω μπορεί να βγεί και καλό)και ασε το rallye στην ησυχία του

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                Φιλε μανο εχω οδηγησει ραλυ και πραγματικα ειναι πολυ ωραια εμπειρια να ειμαι σε μια παρατεταμενη καμπη με χ χμ και να νομιζω οτι η ουρα θα γυρισει και γενικα να νοιωθω ανασφαλεια σε αυτον τον κουβα που εχει και 0 παθητικη ασφαλεια.Αν ηθελα θα μπορουσα να παρω και 2 ραλυ.Εχω τα φραγκα.Το εχω οδηγησει και δεν με συγκινει.Μονο το τιμονι ηταν καλο.
                                Εχω βαρεθει να ακουω οτι το ραλυ ειναι για πραγματικου οδηγους και θελει χερια.Ολοι μου εχετε γινει χεραδες.Πως γινεται οι μισοι να εχουν σκοτωθει δεν ξερω.Αλλα ναι αυτοι ειναι ασχετοι ενω οι εσεις ειστε χεραδες.Ξερεις κανενα που να λεει οτι ειναι ασχετος?Για μενα το ραλυ ειναι απατη.Πρωτα απ'ολα αν τρακαρεις οπουδηποτε με πανω απο 20 χμ εισαι νεκρος αφου εχει 0 παθητικη ασφαλεια.Επισης το κοντο μεταξονιο του το κανει εξαιρετικα νευρικο σε παρατεταμενες καμπες.Ξερεις ποσες φορες εχω δει σαξοραλακια να κανουν 2 και 3 τετ-α-κε? Δεν περιμενω να με υποστηριξει κανεις αφου οι περισσοτεροι εχετε σαξοραλα. Για μενα δεν τιθεται συγκριση με το φιεστα 150.Ειναι πιο ακριβο αλλα πιο γρηγορο με καλυτερη ενεργητικη και κυριως παθητικη ασφαλεια και γενικα ειναι αμαξι.Το ραλυ ειναι κουβας.Δεν θα πρεπει να συγκαταλεγεται στα αυτοκινητα

                                Aπό τα bold συμπεραίνω ότι μάλλον δεν το έχεις οδηγήσει ποτέ σου...απλά γιατί αυτά που λες δεν συμβαίνουν!
                                Το Ραλί έχει μόνο καλό τιμόνι..? Η ανάρτησή του δηλ και το εν γένει στήσιμό του είναι για τα μπάζα κατ' εσένα..?

                                Κουβάς είναι γιατί..?Επειδή σου προσφέρει ένα μοτέρ διαμάντι σε ένα πακέτο πλαισίου-ανάρτησης που τα συναντάς σε πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα?
                                Δηλ τι πρέπει να πάρει κάποιος για να μην θεωρείται 'κουβάς'...?
                                Αυτοκίνητο 1,5 κ 2 τόνων...?

                                Η μήπως την Corolla TSport που αν θυμάμαι είχες παραγγείλει εσύ πριν λίγο καιρό..?

                                Το Ραλί είναι ένα αμαξάκι που προσφέρει αυτό για το οποίο φωνάζει το όνομά του!
                                Οποιος ήθελε ηλεκτρονικά μπιχλιμπίδια απλά το απέρριπτε!

                                Ξεκόλλα κι επιτέλους κατάλαβε ότι μιλάς για ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε μερικά χρόνια πριν και πωλούνταν μέχρι πρότινος λόγω της τεράστιας επιτυχίας του χωρίς να έχει κάνει 25 face lifting όπως τα Banzai.

                                Και κάτι τελευταίο το οποίο μάντεψες, το ραλί είναι για αυτούς που ξέρουν να εκτιμούν την σπορτίφ οδήγηση και όχι με το πόσα χρόνια εγγύηση έχει ή αν έχει αυτοκίνητο αντικατάστασης.
                                Υπάρχουν και τα Banzai GLXi για αυτό το κοινό.

                                PS Και πάψε να προκαλείς και χρησιμοποίησε επιτέλους επιχειρήματα και όχι προκλητικές φράσεις!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • B
                                  bug last edited by

                                  Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                  Δεν θα πρεπει να συγκαταλεγεται στα αυτοκινητα

                                  Το μόνο με το οποίο συμφωνώ είναι η τελευταία φράση.Δεν θα πρέπει να συγκαταλέγεται στα απλά αυτοκίνητα αλλά στους θρύλους και ας ενοχλεί κάποιους

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης bug έγραψε:

                                    Δεν θα πρεπει να συγκαταλεγεται στα αυτοκινητα

                                    Το μόνο με το οποίο συμφωνώ είναι η τελευταία φράση.Δεν θα πρέπει να συγκαταλέγεται στα απλά αυτοκίνητα αλλά στους θρύλους και ας ενοχλεί κάποιους

                                    Γιάννη στου κουφού την πόρτα...πάρε την πόρτα και φύγε!
                                    Οσα και να του λες ....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      obelix last edited by

                                      Προτεινω τα rallye, vts, veloce, crx, hayabusa, και γενικα ολα τα οχηματα που η οδηγηση τους απαιτει δυνατοτητας πανω του μετριου να απαγορευθουν απο τους δρομους
                                      (τα παραπανω οχηματα τα εγραψα γιατι εχω ακουσει να τα αποκαλουν 'σκοτωστρες' η λιστα μπορει να επεκταθει)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kingmanos last edited by

                                        Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                        Το ραλυ ειναι κουβας.Δεν θα πρεπει να συγκαταλεγεται στα αυτοκινητα

                                        Μετα απο αυτη τη δηλωση προτεινω να διακοπει η συζητηση, δε βγαζει πουθενα......ετσι σε ενδειξη σεβασμου στο rallye οποιος θελει με ακολουθει εγω δεν ξανααπαντω στο post αυτο

                                        Υ.Γ
                                        δεν ειμαι χερας!
                                        δεν υπηρξα ποτε χερας!
                                        αλλα το ραλι με εκανε! οποιος εχει ή ειχε το ξερει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης red_army7 έγραψε:
                                          Δεν περιμενω να με υποστηριξει κανεις αφου οι περισσοτεροι εχετε σαξοραλα.

                                          δεν έχω σαξόραλο, αλλά φυσικά δεν πρόκειται να σε υποστηρίξω. Οι θέσεις σου είναι δογματικές και δνε ταιριάζουν σε κάποιον που αγαπά το αυτοκίνητο.

                                          Για μενα δεν τιθεται συγκριση με το φιεστα 150.Ειναι πιο ακριβο αλλα πιο γρηγορο με καλυτερη ενεργητικη και κυριως παθητικη ασφαλεια

                                          κυρίως παθητική??? δηλαδή το ζητούμενο σε ένα κάρο είναι η ενεργητική ή η παθητική ασφάλεια? Θα ήθελα πολύ να μου απαντήσεις σ'αυτό.

                                          και γενικα ειναι αμαξι.Το ραλυ ειναι κουβας.Δεν θα πρεπει να συγκαταλεγεται στα αυτοκινητα

                                          ο δογματισμός που λέγαμε... δεν θα πω ότι το ραλί είναι θρύλος. Δεν είναι, αλλά σίγουρα θα γίνει πολύ σύντομα (5 χρόνια του δίνω). Και, όταν παρουσιάστηκε, αλλά ακόμα και σήμερα, για κάποιον που ξέρει τι ζητάει είναι αμαξάρα. Απλά πράματα.

                                          Σπύρος

                                          ΥΓ: δεν έχω/είχα ραλί, είμαι ιταλόφιλος, και δεν πολυγουστάρω τα γαλλικά αυτοκίνητα, αλλά το σωστό είναι σωστό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            red_army7 last edited by

                                            OK τελειωνει εδω η συζητηση.Τα σαξοραλα ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου.Εγω τα κατηγορω γιατι δεν εχω διπλωμα,γιατι ειμαι κουλος και μπορει και καθυστερημενος.Παντως και τα crx ηταν ακομα πιο γρηγορα αλλα για μενα αυτα ηταν πολυ πιο τιμια αμαξια.Δεν ισχυριζονται οι ιδιοκτητες τους οτι στριβουν σαν τρενα.Οσοι εχουν σαξοραλα νομιζουν οτι εχουν κατακτησει τον κοσμο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 3 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr