-
Αυτοί αναφέρονται λογικά σε αυτό πίσω από το πεντάλ και πραγματικά σου εύχομαι να μιλάμε μόνο για αυτό
Και μια παρατήρηση από την προσωπική μου εμπειρία, με αυτές τις ζέστες που έρχονται το πρόβλημα είναι ακόμα πιο έντονο, με έπιανα σε φάσεις πάνω στην εγνατία να έχω νεκρά και να τρομπάρω πριν φτάσω σε κόμβο :qSent from my big chinese monster while drinkin the juice in da hood
-
Μετα απο 10.000 κμ απο αλλαγη του σετ παρατηρησα οτι ειχε ελαφρα κατεβει το πενταλ και επιανε και λιγο πιο χαμηλα. Το ρεγουλαρισα απο την ντιζα και το ανεβασα ξανα ακριβως στο ιδιο υψος με το φρενο και πιανει περιπου στη μεση της διαδρομης. Εκανα καλα? Ειναι λογικο να θελει ρεγουλαρισμα?
-
12700 χιλιομετρα καινουργιο Golf Plus 1,4 TSI, καμμεννος δισκος/πλατω....Τρελλαθηκα!!
Παω να παρκαρω σε μια ανηφοριτσα και κολλαει η οπισθεν και μυριζει καμένο. ΩΧΧΧ Το αφηνω να κρυωσει η οπισθεν κολλημενη. Τελικα ξεκολλαει αλλα στην όπισθεν δεν προχωραει.
Να μην πολυλογω. Μου ειπαν καμμενος δισκος. Τρελλαθηκα καινουργιο αυτοκινητο? Η δικαιολογια ειναι οτι αν το οδηγα και η γυναικα σας, αυτο φταιει, γιατι αφήνουν το ποδι στο συμπλέκτη. Μα καλα ειναι αυτο δικαιολογια για νεο αυτοκινητο 12500 χιλιομετρα? Αφου τους επρηξα, το ανοιξαν και ειδα κι εγω τον δισκο καμμενο ή υπερθερμασμένο. Δεν ειμαι και μηχανικος ουτε εχω τρελλες γνωσεις αλλα δεν με πειθουν. Θα το παρω σε 2-3 μερες αλλα δεν ξερω τι να κανω. Γι αυτο ψαχνοντας στο internet βρηκα οτι υπαρχει θεμα με αστοχιες υλικων κτλ σε δισκους VW. Τί να πω η κακιά στιγμή?
Γιατί αλλιώς αισθάνομαι λίγο κορόιδο. Εντάξει στην Αθήνα ζούμε, έχει ανηφόρες, kατηφόρες, κίνηση κτλ αλλά αν καίγεται έτσι ένας δίσκος και με λίγη χρήση (πέρυσι τον Αύγουστο το αγόρασα) και στην πόλη δεν οδηγώ πολύ.
Βέβαια το άλλο θεμα ειναι οτι δεν καλυπτεται απο εγγυηση. Ειλικρινα δεν ξερω τι να κανω. Μου φαινεται τρελλο. Να παρεις καινουργιο vw να εχει τετοια βλαβη και να την πληρωσω κιολας.
Παρακαλω, οποιος γνωριζει κατι σχετικο ή έχει παρομοια εμπειρια ας γραψει. Ευχαριστώ -
Στον συμπλεκτη παιζει μεγαλο ρολο η χρηση.Αν πατιναρεις συχνα ,αν ξεχνας το ποδι στο πενταλ θα τον φθειρεις πολυ συντομα.
-
Eγω παρατηρω οταν περιμενω στα φαναρια(και μαλιστα σε ανηφορικα σημεια) οτι 2/3 οδηγους κρατανε το αμαξι με τον συμπλεκτη οσο διαρκει το κοκκινο. Και μαλιστα λεω απο μεσα μου ''κοιτα να δεις αυτοι θα παραπονιουνται για ελλατωματικο αμαξι αν σε 10.000κμ καει ο δισκος''....αν εισαι σιγουρος οτι η χρηση του ηταν συνετη και η γυναικα σου επισης δεν κανει κακη χρηση του συμπλεκτη τοτε κυνηγησε τους. Παντως το 90% των προωρων καμμενων δισκων ειναι απο κακιστη χρηση.
Υ.Γ Δεν το παιρνες με DSG το εργαλειο????
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Αυτοί αναφέρονται λογικά σε αυτό πίσω από το πεντάλ και πραγματικά σου εύχομαι να μιλάμε μόνο για αυτό
Και μια παρατήρηση από την προσωπική μου εμπειρία, με αυτές τις ζέστες που έρχονται το πρόβλημα είναι ακόμα πιο έντονο, με έπιανα σε φάσεις πάνω στην εγνατία να έχω νεκρά και να τρομπάρω πριν φτάσω σε κόμβο :q
Sent from my big chinese monster while drinkin the juice in da hoodΜετά από δύο μεγάλα ταξείδια κα μικρομετακινήσεις δεν αντιμετωπίζω πρόβλημα. Το αφήνω και βλέπουμε.
-
Απλά κάνε ένα μικρό κόπο και την επόμενη φορά σκύψε και δες οπτικά το τρομπάκι στο πεντάλ, μην έχει κάποια διαρροή κτλ
Είναι άτιμο και εάν σε αφήσει απλά καρφώνεις το πεντάλ στο πάτωμα και παπάλα!Ελπίζω να ήταν απλά τυχαίο και όλα να είναι εντάξει
-
Να τους κυνηγήσω πρέπει.... Σημερα θα το έπαιρνα πίσω από την Carenta. Τους τηλεφωνώ στις 11, μου λένε το δουλεύουμε, 99,9% θα είμαστε οκ σήμερα το απόγευμα. Φτάνει 5 και τους τηλεφωνώ εγώ, και μου λένε ότι εχει προβλημα το σαζμαν τελικα!! Τι να πω? Θα το ανοιξουν λεει και θα δουν. Το καλό ειναι οτι μπαινει εγγηυση, αλλα πάμε για την άλλη εβδομάδα. Αλλα εγω φυσικα έχω φρικάρει, γιατι είναι καινούργιο αυτοκίνητο και επίσης θα αρχισω να χάνω μέρεσ από τις διακοπές μου και με τα μωρά σττην Αθήνα και χωρίς αυτοκίνητο είναι ζόρικα. Σκέφτομαι να ζητήσω ένα αυτοκίνητο να φύγω διακοπές μέχρι να το φτιάξουν. Τι λέτε? Υπάρχει περίπτωση να το δεχτούν? ¨Επεσα στην περίπτωση ή μήπως τα vw δεν είναι πια τόσο προσεγμένα και αξιόπιστα . Καλά μου λεγε ο πατέρας μου, πάρε toyota.........
-
Μάλλον έπεσες σε ελαττωματικό.
Για την αξιοπιστία των VAG ας μην σχολιάσουμε τώρα
Καλό κουράγιο και καλά ξεμπερδέματα. -
και βεβαια θα ζητησεις αυτοκινητο αντικαταστασης ειναι υποχρεωμενοι να σου παρεχουν.δες και το βιβλιαρακι με τις εγγυησεις αν σου το παιζουν κινεζοι.
-
καλά παιδιά θα γελάσουμε....δεν είχε η carenta αυτοκίνητο αντικατάστασης να μου δώσει!!¨Εχει λέει waiting list. Πήγα στην cosmocar και περιμένω αύριο τηλέφωνο. Επόμενο βήμα? Καμμιά ιδέα? ΙΝΚΑ? Κάποιος με παρόμοια περιπτωση?
-
Ο χρήστης vwmarmar έγραψε:
καλά παιδιά θα γελάσουμε....δεν είχε η carenta αυτοκίνητο αντικατάστασης να μου δώσει!!¨Εχει λέει waiting list. Πήγα στην cosmocar και περιμένω αύριο τηλέφωνο. Επόμενο βήμα? Καμμιά ιδέα? ΙΝΚΑ? Κάποιος με παρόμοια περιπτωση?Περαστικα και Καλο Κουραγιο, θα σου χρειαστει.
Γμτ τι το θελα και εσβησα μια δημοσιευση μου, εγραφα για το αυτοκινητο αντικαταστασης
-
Ακουω εναν ηχο στο Punto που προερχεται απο μπροστα και χαμηλα, σα θρόισμα, σα παρπαρισμα, σαν ενα 'φρρρρρρ' ( ), ο οποίος ήχος είνα συγχρονος με τις στροφες του κινητηρα και σταματαει με νεκρα ή με το πατημα του συμπλεκτη.
Να 'πονταρω' στο ρουλεμαν συπλεκτη? Αλλαζει μονο αυτο?
-
Μην ποντάρεις γιατί το ρουλεμάν του συμπλέκτη ακούγεται όταν πατάς το πεντάλ και όχι όταν το αφήνεις. Μάλλον κάτι παίζει με το σαζμάν σου πιθανότατα στον δευτερεύοντα άξονα. Αλλά έχουμε πει ότι διαγνώσεις με περιγραφή 'κάνει φρρρρ' δεν είναι σίγουρες. Παρακολούθησε το και πες μας περισσότερα.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μην ποντάρεις γιατί το ρουλεμάν του συμπλέκτη ακούγεται όταν πατάς το πεντάλ και όχι όταν το αφήνεις.Αυτο ακριβως δεν ηξερα. Νομιζα ισχυει το αναποδο.
Μάλλον κάτι παίζει με το σαζμάν σου πιθανότατα στον δευτερεύοντα άξονα.
Σαν τι? Κανα ρουλεμαν κτλ?
Αλλά έχουμε πει ότι διαγνώσεις με περιγραφή 'κάνει φρρρρ' δεν είναι σίγουρες. Παρακολούθησε το και πες μας περισσότερα.
Σιγουρα, αλλα ας παρουμε καμμια γνωμη πριν χειροτερεψει και παμε συνεργειο...
-
Μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Μπορεί απλά να είναι από άλλο τμήμα του συστήματος μετάδοσης και σε νεκρά ή όταν αποσυμπλέκεις και πέφτουν οι στροφές του κινητήρα άρα και ο θόρυβος να ακούς το 'φρρρρ'
Ας μην βιαζόμαστε να πούμε οτιδήποτε. Παρακολούθησε τον θόρυβο και πες μας περισσότερα. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μπορεί απλά να είναι από άλλο τμήμα του συστήματος μετάδοσης και σε νεκρά ή όταν αποσυμπλέκεις και πέφτουν οι στροφές του κινητήρα άρα και ο θόρυβος να ακούς το 'φρρρρ'Μα δεν ακουγεται οταν εχω νεκρα.
-
Α μάλιστα δεν το κατάλαβα από την αρχή!!! Οπότε δεν είναι δευτερεύον άξονας!!! Στην νεκρά αυτός ακούγεται γιατί τον παρασέρνουν οι τροχοί.
Διάβασα καλύτερα το πρώτο σου post.
Αφού δεν ακούγεται σε νεκρά ή όταν πατάς συμπλέκτη τότε εστιάζουμε σε ρουλεμάν πρωτεύοντα άξονα. Αλλά όπως είπα ας μην προτρέχουμε. Βλέπεις και μας λες τι παίζει με λεπτομέρεια. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Αφού δεν ακούγεται σε νεκρά ή όταν πατάς συμπλέκτη τότε εστιάζουμε σε ρουλεμάν πρωτεύοντα άξονα.
Το αποκλειω, γιατι ξερω τι θορυβο βγαζει οταν χαλαει. (το εχω αλλαξει )
Ασε που το ρουλεμαν του πρωτευοντος ακουγεται οταν το σασμαν ειναι σχετικα ζεστο, αν δεν κανω λαθος)
Στη δεδομενη περιπτωση, ο ηχος ακουγεται απο τα πρωτα μετρα. -
στο πόλο '99 μοντέλο όταν βάζω την 2η κυρίως κ την 3η ταχύτητα ορισμένες φορές συναντώ μια δυσκολία κ ορισμένες φορές ένα ελαφρύ γρατζούνισμα... προσπαθώ να το κάνω όσο αργότερα γίνεται.
πήγα σήμερα σε έναν Έλληνα μηχανικό εδώ στη γερμανία κ μου είπε πως είναι το συγχρονιζέ... Επίσης μαζί με την αλλαγή συμπλέκτη κ δίσκο πλατώ είπε πως θα κοστίσει γύρω στα 1.000€. Αλήθεια τόσο πάει μία τέτοια βλάβη κ στην Ελλάδα? Για να το αποτρέψω μπορώ να κάνω κάτι?
έχω 140.000 χλμ χωρίς αλλαγή συμπλέκτη.
Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ