-
Είδα τουριστικό λεωφορείο 24-26 θέσεων μάρκας VW - ολοκαίνουργιο - και πίσω έγραφε 'Papadakis Bros'
Τί κουφό είναι αυτό πάλι?
Είχαν μεζευτεί 5-6 άλλοι οδηγοί και το χάζευαν και απ ότι άκουγα είχαν πάθει τη πλάκα τους. -
Η VW έχει αγοράσει την MAN αν δεν κάνω λάθος. Ίσως αυτό να έχει κάποια σχέση...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Είδα τουριστικό λεωφορείο 24-26 θέσεων μάρκας VW - ολοκαίνουργιο - και πίσω έγραφε 'Papadakis Bros'
Τί κουφό είναι αυτό πάλι?
Είχαν μεζευτεί 5-6 άλλοι οδηγοί και το χάζευαν και απ ότι άκουγα είχαν πάθει τη πλάκα τους.Οι αφοί Παπαδάκη είναι από Ελευσίνα, μιλάμε για καμιά 50αριά πούλμαν, εκδρομές σε όλη την Ελλάδα και εξωτερικό, από 16άρια έως και 70+άρια. Αν θυμάμαι καλά εισάγει καινούρια από Γερμανία και τα παλιά τα προωθεί (ωραία λέξη, αντί για το 'πουλάει') στο Ανατολικό μπλοκ. Τα κεντρικά και ο στόλος είναι πριν το πολεμικό αεροδρόμιο Ελευσίνας και έχει και γραφείο στην Αθήνα, κοντά στη πλατεία Καραϊσκάκη (πριν το σταθμό Λαρίσης).
-
λεπτομέρεια που τσακίζει ο ντοτζερ
-
-
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Είδα τουριστικό λεωφορείο 24-26 θέσεων μάρκας VW - ολοκαίνουργιο - και πίσω έγραφε 'Papadakis Bros'
Τί κουφό είναι αυτό πάλι?
Είχαν μεζευτεί 5-6 άλλοι οδηγοί και το χάζευαν και απ ότι άκουγα είχαν πάθει τη πλάκα τους.Οι αφοί Παπαδάκη είναι από Ελευσίνα, μιλάμε για καμιά 50αριά πούλμαν, εκδρομές σε όλη την Ελλάδα και εξωτερικό, από 16άρια έως και 70+άρια. Αν θυμάμαι καλά εισάγει καινούρια από Γερμανία και τα παλιά τα προωθεί (ωραία λέξη, αντί για το 'πουλάει') στο Ανατολικό μπλοκ. Τα κεντρικά και ο στόλος είναι πριν το πολεμικό αεροδρόμιο Ελευσίνας και έχει και γραφείο στην Αθήνα, κοντά στη πλατεία Καραϊσκάκη (πριν το σταθμό Λαρίσης).
Δεν εχει μονο τουριστικο γραφειο. Ειναι αντιπροσωπος της MAN/NEOPLAN και 'κατασκευαζει' βασικα μετασκευαζει MB Vario Και Sprinter απο κλουβες σε λεωφορειακια . Το ιδιο θα εγινε και με το VW
Επισης η VW εχει αγορασει μετοχες απο MAN και SCANIA -
Αυτο που ειδες λογικα ηταν μετασκευη πανω σε vw lt δηλαδη mb srinter.Αν εμπρος ειχε ορθια μεγαλα φαναρια και μεγαλη μασκα αναμεσα τοτε ηταν lt αυτη ειναι και η μεγαλη διαφορα αναμεσα στα δυο,ο χωρος φορτωσης ειναι ιδιος. Ο συγκεκριμενος εχει φτιαξει πολλα sprinter τελευταιας και προηγουμενης γενιας οποτε σαν μετασκευη ειναι το ιδιο ειτε vw ειτε mb.
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Αυτο που ειδες λογικα ηταν μετασκευη πανω σε vw lt δηλαδη mb srinter.Αν εμπρος ειχε ορθια μεγαλα φαναρια και μεγαλη μασκα αναμεσα τοτε ηταν lt αυτη ειναι και η μεγαλη διαφορα αναμεσα στα δυο,ο χωρος φορτωσης ειναι ιδιος. Ο συγκεκριμενος εχει φτιαξει πολλα sprinter τελευταιας και προηγουμενης γενιας οποτε σαν μετασκευη ειναι το ιδιο ειτε vw ειτε mb.Βασικα VW Crafter λεγεται και ειναι MB Sprinter Καθοτι η Μερκ εδωσε τα φωτα της .
-
Όλο ίδιο είναι, όχι μόνο τα φώτα.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Όλο ίδιο είναι, όχι μόνο τα φώτα.Δεν εννοουσα τα φωτιστικα .
Το μονο που αλλαζει ειναι το σηματακι -
sorry εχεις δικιο crafter λεγεται το τωρινο μοντελο lt ηταν το παλιοτερο και η διαφορα τους παντως ειναι στα φαναρια καπο και μασκα.
-
To Sprinter είναι 16-17 θέσεων. Σίγουρα εξωτερικά δεν έμοιαζε με τίποτα σε Merc. Το αντίστοιχο είναι νομίζω το 815 αν δε κάνω λάθος. Όταν το ξαναδώ θα πάρω φωτό.
Να συμπληρώσω ότι απο τις συζητήσεις που άκουσα τότε έλεγε ο οδηγός ότι κάνει 170000 ευρώ. -
-edit-
-
Στα λεωφορεία τα setra είναι κορυφή. Από το 2004 και μετά το σύνολο σχεδόν του στόλου έχει ανανεωθεί.
Αλήθεια έχει δει κάποιος γιαπωνέζικο? Μιαφορά είδααπό μακριά ένα mitsubishi, αλλά δεν το πρόλαβα.... -
Mitsu ΚΑΙ Isuzu παίζουν.
-
setra 315 gt-hd. Κυκλοφορούν πολλά σε διάφορα ΚΤΕΛ... Ωραιο1
[url][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/818/setra315gthd5e056c4b.jpg/][/url]
[/url] -
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
ΚΤΕΛ Νομού Ηλείας, Mercedes Tourismo, εκσυγχρονίστηκαν, έχω δει και χρέπια...και εγώ νόμιζα ότι για το συγκεκριμένο ΚΤΕΛ εκσυχρονισμός είναι τα 7-8 Setra,τα Tourliner,τα Bova και τα 4-5 Safari που έχει.Όσο ζεις μαθαίνεις τελικά.
-
Ήθελα να ρωτήσω κάτι, ελπίζω να το ποστάρω στο σωστό τοπικό.Το τελευταίο μήνα χρησιμοποιώ καθημερινά πούλμαν για μετακίνηση από και προς την δουλειά(υπηρεσιακό). Ο οδηγός είναι φονιάς και απορώ πως δεν έχουμε τρακάρει ακόμα. Βλέποντας λοιπόν τα καμώματα του, λέω δεν πάει άλλο, θα βάλει ζώνη μπας και ζήσουμε.
Μου δημιουργήθηκε η εξής απορία: Από την στιγμή που το πούλμαν αυτό έχει ζώνες που μόνο στο επίπεδο της μέσης, κατά πόσο είναι αυτές ασφαλείς.
Σε περίπτωση τρακαρίσματος, και αφού θα με συγκρατεί ΜΟΝΟ από την μέση, τα μούτρα μου θα γίνουν κρέας στο μπροστινό κάθισμα. Επίσης, μπορεί να δημιουργηθεί σοβαρός τραυματισμός στην σπονδυλική στήλη από την στιγμή που θα το σώμα μου τόσο έντονα?
Ελπίζω σε απαντήσεις από κάποιον που γνωρίζει.
-
Να ρωτήσω κάτι! Είδα ένα Bova με 4 ρόδες από πίσω παλιό σαν και τα άλλα. Εισαγόταν ποτέ έτσι στην Ελλάδα και το λέω διότι οι πινακίδες ήταν του 2005 ενώ το όχημα σαφώς παλιότερο.
Λεωφορεία - Νταλίκες