-
πω πω γκρίνια,πω πω γκρίνια και που να γίνεις πεθερός.(δεν ξέρω αν είσαι)
ΥΓ. αν ήταν συγγενής μου θα την είχε πάρει ο διάολος και θα την είχε σηκώσει, να είσαι σίγουρος.
-
οι γεροι ομως ξερανε , ξερανε επειδη ορισμενοι το χρησιμοποιουν λαθος
:
ουτε ανωνυμος ειμαι ουτε τιποτα στο fb εγινα πρωτον μελος της ομαδας και μετα ειπα την αποψη μου , εδω μεσα εχω βαλει πολλες φορες φωτο απο την συμετοχη μου σε αγωνες ο καθενας που δεν με ξερει μπορει να παει στις συμετοχες και να δει ποιος ειμαι
.
εχεις δικιο μπορει η γυναικα να πηγαινε στο συνεργειο , και βεβαια δεν ανοιξε το παραθυρο διοτι ειδε διπλα της εναν με ενα παπι ,ενα κρανος ιδρωμενο βρωμιαρη και σιγουρα φοβηθηκε οσο για την βρωμια φοβαται να την πλυνει για να μην σκουριασει (σαν και εμας με τα ιταλικα )και ειχε μαζεψει ολη αυτην την πετρελαιο μουτζουρα πισω ενω τα πουλια εκει στην φορμιωνος που εχει δεντρα την κουτσουλισανε .Βεβαια την ιδια γκρινια ειχες και για την ε28 στην δ. πλακεντιας παρολο που σιγουρα χρησιμοποιουνταν καθημερινα
Αυτη ειναι η διαφορα της κυριας με σενα εσυ ξερεις τι πρεπει να πεις ενω η κυρια οχι
Οσο για της Mercedes που εχεις στην κατοχη σου θα επρεπε πρωτος εσυ να ειχες φυλαχτει διοτι αν βαλει τελη κυκλοφοριας πιστεψε με τα 1000 κυβικα μου μπορω να τα καλυψω σε αντιθεση με σενα που θα πιεστεις για αν αξιζει να διαθεσεις τα λεφτα αυτα για 3 φορες τον χρονο χρηση.Κουλτουρα παιδεια κτλ δεν υπαρχει απο την στιγμη που μερικοι εκμεταλευτηκαν τον χωρο (και με το ελαφρυντικο απο μας οτι του εχεις γαμ το κρατος ) και κανουν παρανομη χρηση
Προτεινε μου εσυ τι να κανουμε , να τα αφησουμε και οπου παει ?θες να σου στειλω με πμ τα στοιχεια μου να στειλεις την φωτο στην ελπα και αν λαβεις απαντηση φεξε μου ?
Μαλλον εσυ εισαι ο εραστης του πληκτρολογιου διαφωνεις με την μεθοδο (που εντελη εφερε ενα αποτελεσμα στην περιπτωση του ε28)αλλα δεν προτεινεις λυση .
Τα 126 μου αρεσουν και αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα θα ειχα παρει ενα μακρυ που μου προξενευουν εδω και κανα χρονο αλλα τα μεταξξωτα βρακια θελουν και μεταξωτους κ που εγω δεν εχω για να τη συντηρησω αν και θα ηθελα να πηγαινα βολτα ρεγκιουλαριτυ με τα aircondition μου τα υδραυλικα μου και τα παιδακια μου απο το να λιωνουμε μεσα στο α112σορυ για το γραψιμο αλλα ειναι απο κινητο και δεν ξερω να το χρησιμοποιο καλα
-
Μπορεί κάποιος να με παραπέμψει σε σελίδα που να εξηγεί τις κατηγορίες οχημάτων σύμφωνα με την FIVA ανάλογα με γνησιότητα κτλ (Α1,Α2, Α3 κτλ)
Ευχαριστώ.
-
Οκ κάτι βρήκα.
- VEHICLE TECHNICAL CLASSIFICATION
3.1 Vehicle definitions.
Type A - STANDARD.
A vehicle to standard specification as delivered by manufacturer. For Vehicle preservation groups 2, 3
and 4, options, minor period cosmetic changes and typical accessories available on the market in
period are acceptable.
Type B - PERIOD MODIFIED.
A vehicle specially built or modified in period for specific purposes, typical of its kind, and thus of
historic interest in its own right. Solely in relation to Vehicle preservation groups 1-4 the builder of
such a vehicle is regarded as 'maker'.
Type X - EXCEPTION
A vehicle which has been modified from it's production standard out of period. The modifications
embodied do not concern the rolling chassis or platform and must conform to the general rules ($1.2)
and use parts of the appropriate period or remanufactured to the same specification (design, material
and performance).
Type C - REPRODUCTION
A vehicle built out of period, with or without period parts, reproducing a design of the period. Such a
vehicle must be clearly marked as to indicate that it is a reproduction. The builder of such a vehicle is
considered as manufacturer in relation to Vehicle preservation group 4. Such a vehicle may only be
considered eligible if it's date of manufacture falls within the age limits of FIVA. Before issuing a FIVA
identity Card for a vehicle of this type the ANF concerned must refer the matter to the FIVA Technical
Commission for final decision.
3.2 Vehicle preservation groups.
Group 1 AUTHENTIC
One vehicle, as originally produced, unaltered and with little deterioration. Completely original,
including interior and exterior finish ; exceptions only for tyres, spark plugs, battery and other
perishables.
Group 2 ORIGINAL
One vehicle as used but never restored, to original specification with a continuous history, and to
original possibly deteriorated, condition. Parts that normally wear may be replaced with parts to period
specification. Period replaced paintwork, plating and upholstery permitted.
Group 3 RESTORED.
One vehicle with known identity, wholly or partly dismantled, reconditioned and reassembled. Only
minor deviations from maker's specification in case of unavailability of parts or materials. Original
manufacturer's parts should be used where available, but may be replaced with others of the same
specification. Interior and exterior and exterior finish as close as possible to period specification.
Group 4 REBUILT
Parts from one or more vehicles of the same model or type assembled into one vehicle as possible to
the maker's original specification. Parts may have been manufactured in process of rebuilt or made
outside period (such as body, engine block, cylinder head or other non-identity carrying parts). Interior
and exterior finish as close as possible to period specification.
Ερώτηση:
Ας πούμε ότι πχ έχουμε δύο Alfa GT 1300 Junior RESTORED.
H μία φέρει κινητήρα 1300cc, όπως προβλέπει το μοντέλο της, και η άλλη 2000cc.Και οι δύο μπαίνουν στην κατηγορία Α3 ή αυτή με το 2000cc μπαίνει στην Β?
Ευχαριστώ.
- VEHICLE TECHNICAL CLASSIFICATION
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
Αυτη ειναι η διαφορα της κυριας με σενα εσυ ξερεις τι πρεπει να πεις ενω η κυρια οχιΕίδες που σου λέω ότι έχω κάθε λόγο να θίγομαι με αυτά που γραφετε;;;
Οσο για της Mercedes που εχεις στην κατοχη σου θα επρεπε πρωτος εσυ να ειχες φυλαχτει διοτι αν βαλει τελη κυκλοφοριας πιστεψε με τα 1000 κυβικα μου μπορω να τα καλυψω σε αντιθεση με σενα που θα πιεστεις για αν αξιζει να διαθεσεις τα λεφτα αυτα για 3 φορες τον χρονο χρηση.
Τα τέλη κυκλοφορίας θα τα βάλει όταν αναγκαστεί να τσουβαλιάσει καλούς και κακούς μαζί, αφού θα πιεστεί με τον Α ή Β τρόπο από τους 'θιγμένους'...
Τώρα προφανώς το γεγονός ότι το δικό μου αυτοκίνητο είναι 3000 κυβικά, το δικό σου 1000 και οι δύο πληρώνουμε τα ίδια (ασχέτως αν έχουν την ίδια αξία) μάλλον σε στεναχωρεί περισσότερο από το να υπάρχουν και τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα σαν ιστορικά (σου χαλάνε τη μόστρα άλλωστε)... προφανώς...
Τέλος, πίστεψέ με δε θα πιεστώ καθόλου... είναι θέμα απόφασης και είναι εύκολη ...τι να το κάνω άλλωστε εδώ, όταν οι ίδιοι άνθρωποι που ασχολούνται με το ιστορικό έχουν τέτοιες απόψεις;;; Θα πάει διακοπές στην αλλοδαπή. Έτσι , θα δικαιωθεί και το αίσθημα δικαίου των μικρών, θα απαλλαγεί η Αθήνα από τη βρομερή της παρουσία και θα είμαστε όλοι χαρούμενοι!Κουλτουρα παιδεια κτλ δεν υπαρχει απο την στιγμη που μερικοι εκμεταλευτηκαν τον χωρο (και με το ελαφρυντικο απο μας οτι του εχεις γαμ το κρατος ) και κανουν παρανομη χρηση
Οπότε καλύτερα, αφού υπάρχουν αυτοί οι τζαμπατζήδες κερατάδες, να μην έχει κανένας ιστορικές πινακίδες, σωστα; Άλλωστε εσύ δεν έχεις πρόβλημα με τα 1000κ.εκ...
Αγαπητέ μου, ασχολούμαι πάνω από 14 χρόνια με το ιστορικό... και το 2000 που το γλέντι ήταν μπροστά μας, πάλι για τους ίδιους λόγους ήθελαν να πάρουν πινακίδες 9 στους 10 ιδιοκτήτες.
Προτεινε μου εσυ τι να κανουμε , να τα αφησουμε και οπου παει ?θες να σου στειλω με πμ τα στοιχεια μου να στειλεις την φωτο στην ελπα και αν λαβεις απαντηση φεξε μου ? ...Μαλλον εσυ εισαι ο εραστης του πληκτρολογιου διαφωνεις με την μεθοδο (που εντελη εφερε ενα αποτελεσμα στην περιπτωση του ε28)αλλα δεν προτεινεις λυση .
Λύση σου πρότεινα ήδη... δώσ'τους επώνυμα και εκεί που πρέπει. Αλλά αυτό απαιτεί λίγο κόπο παραπάνω απο πλευράς σου...
Τα 126 μου αρεσουν και αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα θα ειχα παρει ενα μακρυ που μου προξενευουν εδω και κανα χρονο αλλα τα μεταξξωτα βρακια θελουν και μεταξωτους κ που εγω δεν εχω για να τη συντηρησω αν και θα ηθελα να πηγαινα βολτα ρεγκιουλαριτυ με τα aircondition μου τα υδραυλικα μου και τα παιδακια μου απο το να λιωνουμε μεσα στο α112
Είμαι σίγουρος πως έχεις μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα από εμένα για τα ιστορικά σου...απλά το βλέπεις διαφορετικά (και ίσως φοβάσαι μη σε πούνε τυρέμπορα κλέφτη και εσένα, σαν και εμένα με τη μανδάμ παρέα)....
-
Ο χρήστης volvo164 έγραψε:
Ερώτηση:
Ας πούμε ότι πχ έχουμε δύο Alfa GT 1300 Junior RESTORED.
H μία φέρει κινητήρα 1300cc, όπως προβλέπει το μοντέλο της, και η άλλη 2000cc.Και οι δύο μπαίνουν στην κατηγορία Α3 ή αυτή με το 2000cc μπαίνει στην Β?
Ευχαριστώ.
Απο αυτο που βρηκες λειπουν οι κατηγοριες D και Ε
Type D – MODIFIED OUT OF PERIOD
Out of period modifications to a HISTORIC VEHICLE with proven identity, of a kind which
were typical in period using parts to period specification.Type E – EXCEPTION
Out of PERIOD modifications to a HISTORIC VEHICLE with proven identity, which have
been made using parts or technology not available in PERIOD. Such a vehicle must still
have the original frame/chassis or platform and a body to a PERIOD SPECIFICATION for
the model.Στο παραδειγμα μας τωρα.
Αν η 1300 δεν εχει μετατροπες (ζαντες εμποριου, μετατροπες απο μεταγενεστερα μοντελα κλπ) τοτε ναι ειναι Α3Αν η αλλη φοραει μοτερ 2000 εποχης τοτε υπαρχει μια λεπτη γραμμη αναμεσα σε Β και D. Αν η αλλαγη μοτερ εγινε εκεινη την εποχη τοτε το αμαξι ειναι Β. Αν ομως εγινε προσφατα τοτε ειναι D. Αν το μοτερ 2000 ειναι απο αμαξι του 1980 (λεμε τωρα) τοτε ειναι Ε. Φυσικα επηρεαζουν και αλλες μετατροπες, οχι μονο το μοτερ.
-
d-jet συμφωνω με τον ritmo130tc στο γεγονος οτι δεν υπαρχει καμια παιδεια! Δυστηχως και εγω ο ιδιος επηρεασμενος απο φιλους και συγγενεις ειχα πει στον παππου μου ΒΑΛΕ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙΣ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ!βεβαια παρολο που τον πιεζα συνεχεια μου λεει απο την στιγμη που θα το περνω το αυτοκινητο κυριακες και οποτε αλλο μου χρειαζεται εγω δεν βαζω τετοιες πινακιδες! (σε συνδυασμο με τον παππου μου και με εσας εβγαλα τετοιες απο το μυαλο μου) αλλα θελω να καταληξω οτι δεν υπαρχουν ατομα που θα πουν εγω θα το κινω αρα δεν βαζω μαίστα εδω στην καλαμπακα ρωτανε εαν μπορουν να βαλουν πινακιδες ιστορικου στα αγρτοτικα για να πανε στα χωραφια και για κυνηγι ! εμενα προσωπικα δεν θα με πειραζε αμα εβλεπα ενα ιστορικο να κινειται καθημερινα αρκει να βρισκεται στην σωστη κατασταση, γενικα να ειναι προσεγμενο!
τωρα που περναω ολο το αυτοκινητο με αλοφη και λαμπει παλι το χρωματα του μπορω να βγαλω καρτα fiva? αν ναι τι θα μπορω να κανω με αυτην την καρτα? αμα εχει γραφτει ας μου πειτε σε ποια σελιδα να το διαβασω!
-
Αληθεια ξερει κανεις να μου απαντησει αν αυτες οι ΜΗ κερδοσκοπικες λεσχες που εκδιδουν πινακιδες με τις ευχες του υπουργειου και στην αποδειξη που στελνουν αντι για να γραψουν :καταβολη 100 ευρω για εκδοση πινακιδων και 60 ευρω για εκδοση πιστοποιητικου, γραφουν επανω: 'εκτακτη εισφορα μελους 100 και 60 ευρω' αντιτοιχα, αυτες οι λεσχες φορολογουνται για τα ΜΗ κερδη τους?
-
Τα τέλη κυκλοφορίας θα τα βάλει όταν αναγκαστεί να τσουβαλιάσει καλούς και κακούς μαζί, αφού θα πιεστεί με τον Α ή Β τρόπο από τους 'θιγμένους'...
Τώρα προφανώς το γεγονός ότι το δικό μου αυτοκίνητο είναι 3000 κυβικά, το δικό σου 1000 και οι δύο πληρώνουμε τα ίδια (ασχέτως αν έχουν την ίδια αξία) μάλλον σε στεναχωρεί περισσότερο από το να υπάρχουν και τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα σαν ιστορικά (σου χαλάνε τη μόστρα άλλωστε)... προφανώς...
Τέλος, πίστεψέ με δε θα πιεστώ καθόλου... είναι θέμα απόφασης και είναι εύκολη ...τι να το κάνω άλλωστε εδώ, όταν οι ίδιοι άνθρωποι που ασχολούνται με το ιστορικό έχουν τέτοιες απόψεις;;; Θα πάει διακοπές στην αλλοδαπή. Έτσι , θα δικαιωθεί και το αίσθημα δικαίου των μικρών, θα απαλλαγεί η Αθήνα από τη βρομερή της παρουσία και θα είμαστε όλοι χαρούμενοι!Kαι ομως δεν εχω κομπλεξ κατοτεροτητας (διοτι μαλλον εκει το πας)εκτος αν εχεις και porsche και δεν με χαλανε τα 3000 κυβικα αν χρησιμοποιουνται σωστα αλλα το βλεπεις και μονος σου οτι υπαρχουν παραδειγματα που δεν μας αντιπροσωπευουν γιατι πας να τους προστατευσεις . Μην νομιζεις οτι ανηκω στους ανθρωπους που λενε καιγεται τι σπιτι του γειτονα αρα στα.......αλλα ετσι οπως εχει γινει το πραγμα και για να αποχτησουν τα ιστορικα την χαμενη τους αιγλη θα προτιμουσα να καει και το δικο μου σπιτι και να ξαναφτιαχτει ολοκληρη η γειτονια απο την αρχη
Αγαπητέ μου, ασχολούμαι πάνω από 14 χρόνια με το ιστορικό... και το 2000 που το γλέντι ήταν μπροστά μας, πάλι για τους ίδιους λόγους ήθελαν να πάρουν πινακίδες 9 στους 10 ιδιοκτήτες.Αγαπητε μου ασχολουμε και εγω απο το 1997 που αγορασα το 500αρακι μου οποτε πανω κατω ασχολουμαστε τα ιδια χρονια , και τοτε ημουν ενας τρελος (οπως και συ αλλωστε )που μας εβλεπαν σαν αρειανους που τα χρηματα για το χομπυ μας (και οχι για την μοδα )ηταν λιγοτερα
Λύση σου πρότεινα ήδη... δώσ'τους επώνυμα και εκεί που πρέπει. Αλλά αυτό απαιτεί λίγο κόπο παραπάνω απο πλευράς σου...και οπως σου εχω γραψει καποιες σελιδες πισω εχω στειλει φωτο απο unimog στην παιανια που οργωνε χωραφια εδω και κανα 2 χρονια και ακομα χρησιμοποιηται ενω απαντηση δεν εχω λαβει .......αααα ο εν λογο ιδιοκτητης εχει και 3-4 ακομα ΙΟ αρα γιατι να χασουμε εναν πελατακο που μας αφηνει κανα 400αρι ακομα .Αν επιμενεις παντως θα στειλω μεσα στην βδομαδα ενα μαιλ επωνυμο στην ΕΛΠΑ και θα σε ενημερωσω για την πορεια του
Είμαι σίγουρος πως έχεις μεγαλύτερο διαθέσιμο εισόδημα από εμένα για τα ιστορικά σου...απλά το βλέπεις διαφορετικά (και ίσως φοβάσαι μη σε πούνε τυρέμπορα κλέφτη και εσένα, σαν και εμένα με τη μανδάμ παρέα)....
Για να τα εχω στερω απο αλλα πραγματα οπως ολοι μας αλλωστε
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Αν η αλλαγη μοτερ εγινε εκεινη την εποχη τοτε το αμαξι ειναι Β. Αν ομως εγινε προσφατα τοτε ειναι D. Αν το μοτερ 2000 ειναι απο αμαξι του 1980 (λεμε τωρα) τοτε ειναι Ε. Φυσικα επηρεαζουν και αλλες μετατροπες, οχι μονο το μοτερ.
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Και πως αποδεικνύεις ότι το μοτέρ, ναι μεν εποχής, μπήκε τότε και όχι πρόσφατα;
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Επετρεψε μου για την Εοφιλπα να διαφωνησω. Δεν παιρνει πινακιδες οτι ναναι. Αντε να συμφωνησω οτι τελη 2009 με τη ληξη της 25ετιας εγινε ενας ψιλος χαμος. Παντως τωρα η κατασταση ειναι ελεγξιμη.
Υπάρχουν παραδείγματα εδώ μέσα με πινακίδες ΕΟΦΙΛΠΑ που φαίνεται ότι δόθηκαν 'χύμα'.
Το ότι αυτό έγινε το 2009, όπως παραδέχεσαι, και όχι σήμερα, δε μου λέει απολύτως τίποτε. Όπως επίσης επέτρεψέ μου να διαφωνήσω για το αν η κατάσταση τώρα ελέγχεται καλύτερα... -
Μπορει οχημα σε ιστορικές πινακιδες να ανηκει σε εταιρεία?
-
Την επανεξέταση των τελών κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων που ανακοινώθηκαν πρόσφατα βάζει στο τραπέζι το υπουργείο Οικονομικών, με την προσθήκη των κριτηρίων οικογενειακής κατάστασης και παλαιότητας, σε μια προσπάθεια να γίνουν δικαιότερα.
http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231120537
Βρε λές;;;
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Μπορει οχημα σε ιστορικές πινακιδες να ανηκει σε εταιρεία?Αυτο μονο ο λογιστης της εταιρειας μπορει να στο απαντησει. Εγω δεν το πιστευω παντως.
Τωρα αν ρωτας, αν ενα αμαξι που ενηκε σε εταιρεια μπορει να γινει ιστορικο, ναι μπορει! -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Υπάρχουν παραδείγματα εδώ μέσα με πινακίδες ΕΟΦΙΛΠΑ που φαίνεται ότι δόθηκαν 'χύμα'.
Το ότι αυτό έγινε το 2009, όπως παραδέχεσαι, και όχι σήμερα, δε μου λέει απολύτως τίποτε. Όπως επίσης επέτρεψέ μου να διαφωνήσω για το αν η κατάσταση τώρα ελέγχεται καλύτερα...Θες να μου στειλεις με ΠΜ αυτα τα παραδειγματα που δοθηκαν χυμα?
Υποσχομαι πληρη διαφανεια και το μαχαιρι να φθασει στο κοκαλο (που λενε και οι πολιτικοι μας...)Τωρα περα απο πλακα, εγω δεν εχω δει τα τελαυταια 2 χρονια που διαβαζω το φορουμ, καποιο αμαξι που πηρε καταχρηστικα καρτα Fiva και πινακιδες Εοφιλπα.
-
Μπορείτε να μου πείτε τι χρειάζεται να κάνω για να βγάλω κάρτα fiva στο 304? Θα έχω και άλλη ασφάλεια ε? Απλώς οι πινακίδες θα είναι οι ίδιες!?
-
Παμε παλι.
3 πλαγιομετωπικες φωτο 9χ13 *
1 τον αριθμο πλαισιου *
1 τον κινητηρα *
1 το εσωτερικο *
1 το πισω μερος
Αντιγραφο της αδειας *
Αυτα με * υποχρεωτικα!
Επιθεωρηση του αυτοκινητου. Αν το επιθεωρησουμε τοτε τις επιπλεον φωτογραφιες τις τραβαμε εμεις.
Αν εισαι επαρχια τοτε οσο περισσοτερες φωτο γινεται.
Το αυτοκινητο πρεπει να ειναι εμφανισημο και κινησιμο!
Αν εχεις πινακιδες υπουργειου, εννοειται κρατας τις ιδιες. Αν ποτε θελησεις να τις καταθεσεις τοτε παιρνεις ιστορικες αναδρομικα.
Φυσικα και μπορεις να κρατησεις τη δικη σου ασφαλεια. Αν θες να εκμεταλευτεις την ομαδικη φθηνη καποιων λεσχων τοτε πρεπει να γινεις μελος λεσχης.
Ελπιζω να σε φωτισα! -
Κινησημο... Χμμμ
( το εμφανισιμο ειναι δεδομενο)Πληρες αλλα με προσωρινή βλαβη και ψαξιμο σχετικου ανταλλακτικου και τοποθετηση επ' αυτου?? ( και το χαλασμενο στη θεση του..)
-
Ο χρήστης COSMO MIKE έγραψε:
Παμε παλι.
3 πλαγιομετωπικες φωτο 9χ13 *
1 τον αριθμο πλαισιου *
1 τον κινητηρα *
1 το εσωτερικο *
1 το πισω μερος
Αντιγραφο της αδειας *
Αυτα με * υποχρεωτικα!
Επιθεωρηση του αυτοκινητου. Αν το επιθεωρησουμε τοτε τις επιπλεον φωτογραφιες τις τραβαμε εμεις.
Αν εισαι επαρχια τοτε οσο περισσοτερες φωτο γινεται.
Το αυτοκινητο πρεπει να ειναι εμφανισημο και κινησιμο!
Αν εχεις πινακιδες υπουργειου, εννοειται κρατας τις ιδιες. Αν ποτε θελησεις να τις καταθεσεις τοτε παιρνεις ιστορικες αναδρομικα.
Φυσικα και μπορεις να κρατησεις τη δικη σου ασφαλεια. Αν θες να εκμεταλευτεις την ομαδικη φθηνη καποιων λεσχων τοτε πρεπει να γινεις μελος λεσχης.
Ελπιζω να σε φωτισα!Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Άμα βγάλω κάρτα fivα πόσο κοστίζει? Και μετά για να γραφτω σε λέσχη?
-
Για δες το ποστ του φιλου εδω viewtopic.php?f=16&t=27588&hilit=%CF%84%CE%B9%CE%BC%CE%B7&start=1935#p2027937
ΦΙΛΠΑ, πινακίδες, τέλη κυκλοφορίας κλπ για αντίκες