Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κανονισμοί για το 2005-2006 - 24/10 **ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ**
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Κανονισμοί για το 2005-2006 - 24/10 **ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ**
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Formula 1
    19
    92
    162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      ripper last edited by

      Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
      Οπότε μέσα από έναν μάλλον άκομψο τρόπο οι υπόλοιποι παίχτες μπαίνουν σε ένα παιγνίδι ανακατέματος της τράπουλας
      μήπως και καταφέρουν και κερδίσουν την Φερράρι. Το έκαναν το 2003
      θέλουν να το κάνουν και το 2005 σε επίπεδο αεροδυναμικής και
      σε επίπεδο κινητήρων.

      Αν και συμφωνώ στα όσα λες πριν, εδώ μάλλον τα έχεις μπερδέψει. Όπως είπα και πριν οι συνεχείς αλλαγές κανονισμών ευνοούν την Ferrari. Άλλωστε στις αλλαγές αυτές συμφωνεί και η ίδια η Ferrari! Άλλοι είναι αυτοί που τσινάνε. Με άλλα λόγια το να προσπαθείς να χτυπήσεις τη Ferrari αλλάζοντας συνεχώς τους κανονισμούς, είναι σαν να προσπαθείς να πνίξεις ένα ψάρι πετώντας το στο νερό!

      Αντίστοιχο παιγνίδι γίνεται και σε επίπεδο ελαστικών. Σίγουρα δεν είναι η καλύτερη διαφήμιση να έχεις τις top εταιρίες εκτός Φερράρι να
      τρώνε γύρο από την Φερράρι στην Ουγγαρία εκεί που πέρυσι είχες
      τσακίσει τον αντίπαλο γιατί δείχνεις ότι είτε πέρυσι έκλεβες (και δεν
      είναι καλή διαφήμιση ότι κλέβεις) ή ότι απλά ο αντίπαλος αποδεδει-
      γμένα έχει και την καλύτερη τεχνολογία στα ελαστικά και μπορεί
      ακόμα και αν μείνει για λίγο πίσω να σε ξεπεράσει όποτε θέλει άρα γιατί ο
      κύριος Γιαννακοσταυρομιχαλόπουλος να βάλει Michelin στο Bajatai
      1.4 GLS Clima/12 AB/20V/ABS/ESP/BAS και να μην βάλει τα αεράτα Bridge και να νιώσει και σαν τον MS.

      Το ότι κερδίζεις με χαρακτηριστική άνεση στην Ουγγαρία το 2003 και χάνεις με τον ίδιο τρόπο το 2004 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είτε κλέβεις είτε είσαι άχρηστος όπως εκβιαστικά ισχυρίζεσαι. Σου θυμίζω ότι δεν τρέχουν μόνο τα ελαστικά (η F2004 με την F2003 έχουν χαώδη διαφορά). Επίσης η Michelin κέρδισε στο Μονακό και το 2003 και το 2004. Γιατί η ...αεράτη Bridgestone δεν χρησιμοποίησε την καλύτερη τεχνολογία της για να νικήσει και στο Μονακό; Ή μήπως η Michelin έκλεβε επιλεκτικά μόνο στην Ουγγαρία;

      Οπότε ποιός είναι ο πιο εύκολος
      τρόπος να τσακίσεις την Bridge μία και καλή???
      Περιορίζειςτον αριθμό των ημερών και όχι των χιλιομέτρων
      για τεστινγκ!!!

      Εδώ έχεις απόλυτο δίκιο. Οι ανταγωνιστές της Ferrari βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο να χτυπήσουν την Bridgestone. Εννοείται πως τους Williams, Dennis και σία δεν τους έπιασε ξαφνικά ο πόνος για να περιορίσουν το κόστος.
      Η Bridgestone πάντως την πατάει από το ίδιο της το πλεονέκτημα. Επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της μόνο στη Ferrari (κατακτώντας αμέτρητές νίκες) 'ανάγκασε' τις υπόλοιπες ομάδες να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια για τη Michelin. Έτσι τώρα αυτό γυρίζει μπούμερανγκ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lybe last edited by

        Πραγματιά δεν μπορώ να καταλάβω τι σκοπό έχουν οι διευθυντές των ομάδων που συζητούν μεταξύ τους. Μήπως να κάνουν την Formula 1 πιο θεαματική? Ποιό είναι το μέτρο που πάρθηκε και οδηγεί προς αυτή την κατεύθυνση? Το μόνο θετικό μέτρο που έχω ακούσει εγώ είναι τα 19 Grand Prix αλλά για τις ομάδες λόγω κόστους δεν είναι και ότι καλύτερο.
        Τωρα να με πείσει ο Dennis ότι έχει χάσει τον ύπνο του για να κάνει και πάλι την Formula 1 θεαματικό σπορ απκλείεται... Για τον Dennis η Formula 1 θα γίνει και πάλι ενδιαφέρουσα και θεαματική όταν η ομάδα του θυμηθεί τις νίκες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Σκοπος ειναι η επιβιωση, τοσο απλα. Οταν διαβαζεις οτι ο FW πουλησε το τζετ του για να μεγαλωσει το μπατζετ (και γνωριζοντας τα επιχειρηματα του διδυμου περι πλουτισμου απο την ομαδα) καταλαβαινεις οτι μαλλον κατι δεν παει καλα. Ιδιαιτερα μια ματια στο πως κατανεμεται το μπατζετ και που ξοδευονται τα λεφτα ειναι αποκαλυπτικη. Μειωνοντας δοκιμες και κανοντες τους κινητηρες πιο οικονομικους οι αναγκες για λεφτα περιοριζονται δραματικα.

          Να θυμαστε οτι ιστορικα κανενα πρωταθλημα που εξελιχτηκε σε κοντρα ξοδεματος δεν επιβιωσε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lybe last edited by

            Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
            Να θυμαστε οτι ιστορικα κανενα πρωταθλημα που εξελιχτηκε σε κοντρα ξοδεματος δεν επιβιωσε.

            Σύμφωνοι ότι το κόστος είναι υπερβολικό, όμως έχοντας στο καλεντάρι για το 2005, 19 GP τότε δεν βοηθάς και πολύ.

            Μειωνοντας δοκιμες και κανοντες τους κινητηρες πιο οικονομικους οι αναγκες για λεφτα περιοριζονται δραματικα.

            Μειώνοντας τις δοκιμές όμως -με τις υπάρχουσες συνθήκες- αδικείται μια και μοναδική ομάδα δραματικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              raikkonen last edited by

              Ο χρήστης LYBE έγραψε:
              Μειώνοντας τις δοκιμές όμως -με τις υπάρχουσες συνθήκες- αδικείται μια και μοναδική ομάδα δραματικά.

              Ως τώρα όμως αδικούνταν 'δραματικά' όλες οι υπόλοιπες ομάδες πλην αυτής της μίας!!! Έλα τώρα!!! Ποια άλλη ομάδα πλην της φερράρι έχει τέτοιο προυπολογισμό, με ιδιόκτητη πίστα κ δίπλα στο εργοστάσιο, στενότατη συνεργασία με τον 'λαστιχά'??? Κάθε χιλιόμετρο δοκιμών της είναι σαφώς πιο φθηνό και πιο ουσιατικό από οποιαδήποτε άλλης ομάδας.

              Σαφώς δεν είναι λύση η αντιστροφή αλλά το έργο της είναι σαφώς λιγότερο επίπονο από οποιασδήποτε άλλης ομάδας κ αν βρίσκονταν στη θέση της!!! Άσε που έχουν την ίδια dream team (6 χρόνια πρωταθλητές)!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kleisj last edited by

                Κακο ειναι που εχει ιδιοκτητη πιστα; Αλλωστε την εχει χρονια πριν αρχισει η σαρωτικη της πορεια.

                Οσον αφορα τα λαστιχα ας ειχαν εναν μονο προμηθευτη να τελειωνει η υποθεση μια κ καλη οπως υπηρχε παλαιοτερα η Goodyear.

                Κ για ποια μειωση κοστους μιλαμε οταν λεμε για 2 εξτρα GP? Κ για ποια βελτιωση του θεαματος; ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ! Η υποθεση αυτη την στιγμη γινεται γιατι οι McLaren, Williams, Renault δεν μπορουν να βγουν απο την δυνη του Ferraroτυφωνα. Κ δικαιολογημενα θα ελεγα. Αλλα μην μιλαμε για budget cuts με 2 εξτρα GP. Οταν ακομα δεν υπαρχει ενα θεσμικο πλαισιο για το 2005.
                Κ ειμαι πεπεισμενος οτι τιποτα ουσιαστικο δεν γινεται για την αυξηση του θεαματος. Αν αυτο προκυψει στην πορεια απο τις αλλαγες προκειμενου να σταματησουν την Ferrari ok, αλλα απο εκει κ μετα μια απο τα ιδια!

                Εδω στο WRC προκειμενου να βαλουν αλλους 2 αγωνες (επιβαρυνοντας τους παντες οικονομικα) ουσιαστικα κατεστρεψαν το πρωταθλημα κανοντας ασχετες κ ηλιθιες περικοπες προκειμενου να πεισουν (ουτε καν τους εαυτους τους δεν καταφεραν) οτι ετσι ειναι το σωστο!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hellenic-tifosi last edited by

                  Νομίζω ότι θα πρέπει λιγάκι να ξεφύγουμε από τις προσωπικές μας ομαδικές προτιμήσεις και να δούμε το θέμα σφαιρικά. Στην F1 δεν υπάρχουν 'καλοί' και 'κακοί', όπως δεν υπάρχουν 'καλές' και 'κακές' πολυεθνικές εταιρείες. Πρόκειται για μια μεγάλη σύγκρουση συμφερόντων από την οποία άλλοτε μια ομάδα βγαίνει ισχυροποιημένη, άλλοτε κάποια άλλη, κλπ.

                  Προσωπικά πιστεύω ότι είναι καλό να παρατηρούμε τις πραγματικά ενδιαφέρουσες εξελίξεις αποστασιοποιημένοι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης ripper έγραψε:

                    Αν και συμφωνώ στα όσα λες πριν, εδώ μάλλον τα έχεις μπερδέψει. Όπως είπα και πριν οι συνεχείς αλλαγές κανονισμών ευνοούν την Ferrari. Άλλωστε στις αλλαγές αυτές συμφωνεί και η ίδια η Ferrari! Άλλοι είναι αυτοί που τσινάνε. Με άλλα λόγια το να προσπαθείς να χτυπήσεις τη Ferrari αλλάζοντας συνεχώς τους κανονισμούς, είναι σαν να προσπαθείς να πνίξεις ένα ψάρι πετώντας το στο νερό!

                    Δεν τα έχω μπερδέψει. Οι περιορισμοί στην αεροδυναμική
                    (το δυνατό σημείο της Φερράρι από την Φ2002 και μετά) είναι προσπάθεια
                    να αμβλυνθούν στο επίπεδο αυτό οι διαφορές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      Ο χρήστης ripper έγραψε:

                      Το ότι κερδίζεις με χαρακτηριστική άνεση στην Ουγγαρία το 2003 και χάνεις με τον ίδιο τρόπο το 2004 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είτε κλέβεις είτε είσαι άχρηστος όπως εκβιαστικά ισχυρίζεσαι. Σου θυμίζω ότι δεν τρέχουν μόνο τα ελαστικά (η F2004 με την F2003 έχουν χαώδη διαφορά). Επίσης η Michelin κέρδισε στο Μονακό και το 2003 και το 2004. Γιατί η ...αεράτη Bridgestone δεν χρησιμοποίησε την καλύτερη τεχνολογία της για να νικήσει και στο Μονακό; Ή μήπως η Michelin έκλεβε επιλεκτικά μόνο στην Ουγγαρία;

                      Κάπου στην αρχή του post μίλησα για τον κ. Γιαννακοσταυρομιχαλόπουλο
                      και όχι για κάποιον γνώστη της Φ1. Ο γνώστης της Φ1 γνωρίζει ότι μία
                      λάθος επιλογή στις γομές λόγω καιρού μπορεί να φέρει τα πάνω-κάτω.

                      Η χαώδης διαφορά της Φ2003 με την Φ2004 δεν υφίσταται τόσο πολύ όσο
                      λες. Η Φ2003 ήταν βελτιστοποιημένη στους κανόνες μέχρι το 2002 όπου
                      οι δοκιμές γινόντουσαν με λίγο καύσιμο κλπ. Στόχος ήταν η ευελιξία σε
                      επίπεδο ποσότητας καυσίμων ανάλογα των συνθηκών. Εκεί ακριβώς ήταν
                      τα πιο πολλά εκατοστά στο μεταξόνιο. Με τις αλλαγές που οδήγησαν σε
                      μια Φ1 σε ρυθμό δοκιμής σε όλο των αγώνα (4 stints σε νορμάλ κατα-
                      στάσεις όταν μέχρι το 2002 τα 2 πιτ-στοπ (3 stints) σε κάποιες πίστες
                      ήταν γρήγορη στρατηγική) που οδήγησαν σε λάστιχα τσιχλοφουσκές τα
                      παραπάνω αυτά εκατοστά δουλεύαν ως μειονέκτημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-dimou last edited by

                        Ο χρήστης ripper έγραψε:

                        Οπότε ποιός είναι ο πιο εύκολος
                        τρόπος να τσακίσεις την Bridge μία και καλή???
                        Περιορίζειςτον αριθμό των ημερών και όχι των χιλιομέτρων
                        για τεστινγκ!!!

                        Εδώ έχεις απόλυτο δίκιο. Οι ανταγωνιστές της Ferrari βρήκαν έναν έξυπνο τρόπο να χτυπήσουν την Bridgestone. Εννοείται πως τους Williams, Dennis και σία δεν τους έπιασε ξαφνικά ο πόνος για να περιορίσουν το κόστος.
                        Η Bridgestone πάντως την πατάει από το ίδιο της το πλεονέκτημα. Επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της μόνο στη Ferrari (κατακτώντας αμέτρητές νίκες) 'ανάγκασε' τις υπόλοιπες ομάδες να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια για τη Michelin. Έτσι τώρα αυτό γυρίζει μπούμερανγκ.

                        Για το μπούμερανγκ δεν μπορώ να το γνωρίζω. Μάλλον για την Michelin
                        είναι τραγικό να τροφοδοτείς όλες τις κορυφαίες πλην μίας ομάδας και
                        να έχεις το 1/5 των νικών του αντιπάλου......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

                          Μειώνοντας τις δοκιμές όμως -με τις υπάρχουσες συνθήκες- αδικείται μια και μοναδική ομάδα δραματικά.

                          Ως τώρα όμως αδικούνταν 'δραματικά' όλες οι υπόλοιπες ομάδες πλην αυτής της μίας!!! Έλα τώρα!!! Ποια άλλη ομάδα πλην της φερράρι έχει τέτοιο προυπολογισμό, με ιδιόκτητη πίστα κ δίπλα στο εργοστάσιο, στενότατη συνεργασία με τον 'λαστιχά'??? Κάθε χιλιόμετρο δοκιμών της είναι σαφώς πιο φθηνό και πιο ουσιατικό από οποιαδήποτε άλλης ομάδας.

                          Σαφώς δεν είναι λύση η αντιστροφή αλλά το έργο της είναι σαφώς λιγότερο επίπονο από οποιασδήποτε άλλης ομάδας κ αν βρίσκονταν στη θέση της!!! Άσε που έχουν την ίδια dream team (6 χρόνια πρωταθλητές)!

                          Για την στενότατη συνεργασία να θυμίσω το όνομα Renault. Για το θέμα
                          της πίστας έξω από το εργοστάσιο νομίζω ότι και η Τογιότα έχει δικιά της
                          πίστα αλλά δεν βλέπω κανένας να μιλά για αυτήν. Για το θέμα του
                          budget η διαφορά της Φερράρι από την Τογιότα ήταν 20 εκατομύρια
                          (στα 300) που δεν κάλυπτει την διαφορά του μισθού του πρώτου
                          οδηγού και η McLaren ξοδεψε πέρυσι 280 εκατ δολλάρια για την
                          ομάδα και άλλα 100 εκατ. για τις νέες εγκαταστάσεις.

                          Το θέμα της πίστας όπως έχω αναφέρει έχει πλεονεκτήματα αλλά κακά
                          τα ψέματα με το fast internet η απόσταση δεν παίζει τόσο ρόλο. Αν
                          θέλουμε δε να μιλήσουμε για πίστα σώνει και καλά
                          πόσο απέχει το Silverstone από κάποια αρχηγεία ομάδων της Φ1???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pininfarina last edited by

                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                            Το θέμα της πίστας όπως έχω αναφέρει έχει πλεονεκτήματα αλλά κακά
                            τα ψέματα με το fast internet η απόσταση δεν παίζει τόσο ρόλο. Αν
                            θέλουμε δε να μιλήσουμε για πίστα σώνει και καλά
                            πόσο απέχει το Silverstone από κάποια αρχηγεία ομάδων της Φ1???

                            Συμφωνω με οσα εχεις πει - οσον αφορα την πιστα η διαφορα δεν ειναι η αποσταση αλλα οτι αν δεν κανω λαθος ειναι η Ferrari τη χρησιμοποιει οποτε θελει χωρις να την πληρωνει. Οχι παντως οτι κανουν καποιο εγκλημα και πρεπει να αλλαξουμε τους κανονισμους για να τους τιμωρησουμε.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christos-dimou last edited by

                              Ο χρήστης pininfarina έγραψε:

                              Το θέμα της πίστας όπως έχω αναφέρει έχει πλεονεκτήματα αλλά κακά
                              τα ψέματα με το fast internet η απόσταση δεν παίζει τόσο ρόλο. Αν
                              θέλουμε δε να μιλήσουμε για πίστα σώνει και καλά
                              πόσο απέχει το Silverstone από κάποια αρχηγεία ομάδων της Φ1???

                              Συμφωνω με οσα εχεις πει - οσον αφορα την πιστα η διαφορα δεν ειναι η αποσταση αλλα οτι αν δεν κανω λαθος ειναι η Ferrari τη χρησιμοποιει οποτε θελει χωρις να την πληρωνει. Οχι παντως οτι κανουν καποιο εγκλημα και πρεπει να αλλαξουμε τους κανονισμους για να τους τιμωρησουμε.

                              Γιατί να πληρώσει για κάτι που έφτιαξε η ίδια

                              Πληρώνει το κόστος συντήρησης της πίστας κ.α. αλλά μάλλον φθηνότερα
                              πρέπει να της έρχεται σε σχέση με τη συντήρηση του Paragon.

                              Πάντως η πίστα είναι μόνον μία από τις παραμέτρους που έχει συμβάλει
                              στην επιτυχία της Φερράρι. Μία άλλη παράμετρος για την οποία δεν γί-
                              νεται συζήτηση είναι η συνεργασία στην ομάδα που οδηγεί σε μία τόσο
                              επιτυχημένη συνταγή καθώς και η σύσταση της ομάδας.

                              Εν κατακλείδι για να κλείσουμε και για το Π/Σ/Κ. Δεν πιστεύω ότι η Φερράρι
                              έχει και το μεγαλύτερο budget στην Φ1. Ειδικά όταν υπάρχουν ομάδες που
                              για αυτές τα έξοδα των κινητήρων είναι πολύ μικρά
                              (Williams, McLaren κλπ.) γιατί δεν νομίζω ότι πιστεύει κανείς ότι η Merc
                              προμηθεύει τους κινητήρες στην McLaren με κέρδος (πχ.). Σε αυτό η
                              Φερράρι που είναι μία πολύ μικρή εταιρεία έχει πολύ μικρότερα Γενικά
                              Έξοδα από τον συνδυασμό McLaren-Merc ή τους συνδυασμούς
                              BAR-Honda, Williams-BMW κλπ. Τρανό παράδειγμα εταιρείας
                              που έχει το σωστό μέγεθος για την Φ1 είναι η Sauber που με προϋπολο-
                              γισμό στα 100~120 εκατ $ πλασαρίζεται στην 8άδα (και δίνει και 50 εκατ.
                              στην Φερράρι για κινητήρες) όταν άλλοι (δες Jaguar, Toyota) που δίνουν
                              πολύ περισσότερα τα έκαναν φέτος απλά θάλασσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                ripper last edited by

                                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                Δεν τα έχω μπερδέψει. Οι περιορισμοί στην αεροδυναμική (το δυνατό σημείο της Φερράρι από την Φ2002 και μετά) είναι προσπάθεια να αμβλυνθούν στο επίπεδο αυτό οι διαφορές.

                                Κατά τη γνώμη μου το δυνατό σημείο της Ferrari είναι η αξιοπιστία και όχι η αεροδυναμική. Επίσης κατά τη γνώμη μου, οι αλλαγές δεν γίνονται για να αμβλυνθουν οι διαφορές. Και αν γίνονται, τότε έχουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ripper last edited by

                                  Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                  Κάπου στην αρχή του post μίλησα για τον κ. Γιαννακοσταυρομιχαλόπουλο και όχι για κάποιον γνώστη της Φ1. Ο γνώστης της Φ1 γνωρίζει ότι μία λάθος επιλογή στις γομές λόγω καιρού μπορεί να φέρει τα πάνω-κάτω.

                                  ΟΚ, υπό αυτή τη σκοπιά πάντως ο κ. Γιαννακοσταυρομιχαλόπουλος είναι πιο πιθανό να παρακολούθησε δύο συνεχόμενες χρονιές το GP του Μονακό παρά της Ουγγαριας
                                  Οπότε μικρό το κακό για τη Michelin.

                                  Η χαώδης διαφορά της Φ2003 με την Φ2004 δεν υφίσταται τόσο πολύ όσο λες. Η Φ2003 ήταν βελτιστοποιημένη στους κανόνες μέχρι το 2002 όπου οι δοκιμές γινόντουσαν με λίγο καύσιμο κλπ. Στόχος ήταν η ευελιξία σε επίπεδο ποσότητας καυσίμων ανάλογα των συνθηκών. Εκεί ακριβώς ήταν τα πιο πολλά εκατοστά στο μεταξόνιο. Με τις αλλαγές που οδήγησαν σε μια Φ1 σε ρυθμό δοκιμής σε όλο των αγώνα (4 stints σε νορμάλ καταστάσεις όταν μέχρι το 2002 τα 2 πιτ-στοπ (3 stints) σε κάποιες πίστες ήταν γρήγορη στρατηγική) που οδήγησαν σε λάστιχα τσιχλοφουσκές τα παραπάνω αυτά εκατοστά δουλεύαν ως μειονέκτημα

                                  Ανεξαρτήτως του γιατί, η ουσία είναι ότι η F2003 ήταν σαφώς υποδιέστερη της F2004 (και γενικότερα το χειρότερο μονοθέσιο της Ferrari την τελευταία 5ετία).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • R
                                    ripper last edited by

                                    Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                    Μάλλον για την Michelin
                                    είναι τραγικό να τροφοδοτείς όλες τις κορυφαίες πλην μίας ομάδας και
                                    να έχεις το 1/5 των νικών του αντιπάλου......

                                    Ή είναι τραγικό να τροφοδοτείς σχεδόν όλες τις ομάδες πλην της κορυφαίας (η οποία είναι μακράν των υπολοίπων)......

                                    Κ για ποια μειωση κοστους μιλαμε οταν λεμε για 2 εξτρα GP?

                                    Τα έξτρα GP εκτός από περισσότερα έξοδα έχουν και περισσότερα έσοδα φαντάζομαι. Και σίγουρα 24 μέρες δοκιμών λιγότερες εξοικονομούν πολύ περισσότερα χρήματα από όσο ξοδεύονται σε 2 GP. Και πέραν αυτού, μακάρι να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερους αγώνες και όσο το δυνατόν λιγότερες δοκιμές.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      go_for_pole last edited by

                                      Παιδες ξαναλεω οτι για πρωτη ισως φορα ολα τα οικονομικα στοιχεια ειναι διαθεσιμα και αν τα διαβαζατε θα καταλαβενατε οτι δυο αγωνες εξτρα ειδικα στις συγκεκριμενες χωρες ειναι πραγματικα τιποτα.

                                      It is understood that the teams will be given an extra £1m each for the extra races, which is well below what it will cost them to take part at Silverstone and Magny-Cours. For a team like Minardi the shortfall will be about £280,000 per race, but for leading teams like Williams and McLaren the cost could be more than 10 times that.

                                      Αρα μιλαμε για 5 εκ. (πιθανοτατα λιγοτερα για τις περισσοτερες ομαδες λογω εντπιοτητας). Το πακετο μετρων περιορισμου κοστους αξιζει πολλα περισσοτερα χρρηματα. Και τελοσπαντων οι συντρηπτικη πλειοψηφια των ομαδων εξαρταται απο το Βρετανικο GP για PR και hospitality χορηγων.

                                      ΥΓ Χρηστο ωραιο το παραδειγμα της Sauber δε λεω. Για πες μου ομως, θα κερδισει ποτε αγωνα ο Ελβετος;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        raikkonen last edited by

                                        Μιας και είναι δύσκολο να κανω reply στον καθένα ξεχωριστα θα απαντήσω συνολικά.

                                        Πρώτον δεν είναι κακό που έχει ιδιόκτητη πίστα! Μαγκιά της που έκανε την επένδυση και την έχει.
                                        Άλλωστε όλοι προσπαθούν να κάνουν επενδύσεις προς διαφορες κατευθύνσεις (πχ Sauber, McLaren, Williams....)

                                        Ωστοσο άλλο λέω εγώ στο post και άλλο μου λέτε. Τι σχέση έχει η περίπτωση της Ρενώ ως προς τη
                                        συνεργασία στα ελαστικά, ή ιδιόκτητη πίστα της Toyota και ο μεγάλος προυπολογισμός της Τoyota, McLaren
                                        και πάει λέγοντας...

                                        Είναι σαν βιντεοπαιχνίδι αγώνων ταχύτητας. Το Α αυτοκίνητο έχει καλή επιτάχυνση αλλά υστερεί σε τελική και έχει μέτρια κρατήματα
                                        το Β έχει μέτρια επιτάχυνση, μέτρια τελική , μέτρια κρατήματα, ...να συνεχίσω? Άμα βάλεις και ένα κωδικό
                                        θα πάρεις και ένα αυτοκίνητο S το οποίο θα έχει σούπερ επιτάχυνση, σούπερ τελική και σούπερ κρατήματα!
                                        Στη περίπτωσή μας στη Φόρμουλα τα τελευταία χρόνια η Ferrari είναι το αυτοκίνητο S.

                                        Ξαναδιαβάστε το post μου προσεκτικότερα.

                                        Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

                                        Μειώνοντας τις δοκιμές όμως -με τις υπάρχουσες συνθήκες- αδικείται μια και μοναδική ομάδα δραματικά.

                                        Ως τώρα όμως αδικούνταν 'δραματικά' όλες οι υπόλοιπες ομάδες πλην αυτής της μίας!!! Έλα τώρα!!! Ποια άλλη ομάδα πλην της φερράρι έχει τέτοιο προυπολογισμό, με ιδιόκτητη πίστα κ δίπλα στο εργοστάσιο, στενότατη συνεργασία με τον 'λαστιχά'??? Κάθε χιλιόμετρο δοκιμών της είναι σαφώς πιο φθηνό και πιο ουσιατικό από οποιαδήποτε άλλης ομάδας.

                                        Σαφώς δεν είναι λύση η αντιστροφή αλλά το έργο της είναι σαφώς λιγότερο επίπονο από οποιασδήποτε άλλης ομάδας κ αν βρίσκονταν στη θέση της!!! Άσε που έχουν την ίδια dream team (6 χρόνια πρωταθλητές)!

                                        Αυτό που λέω πιο απλά είναι ότι η Ferrari είναι η ομάδα που θα αντιδράσει ΚΑΛΥΤΕΡΑ και ΤΑΧΥΤΕΡΑ
                                        σε δυσμενείς προς αυτήν συνθήκες, από οποιαδήποτε άλλη ομάδα και να ήταν στη θέση της!!!
                                        Απόδειξη το 2003!!!

                                        Έχει:
                                        ΚΑΙ μεγάλο προυπολογισμό
                                        ΚΑΙ ιδιόκτητη πίστα με το εργοστάσιο δίπλα
                                        ΚΑΙ στενότατη συνεργασία με την Bridgestone
                                        ΚΑΙ τη καλύτερη ομάδα μηχανικών σε κάθε τομεα
                                        ΚΑΙ ένα δυνατό δίδυμο οδηγών στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και ενός από τους κορυφαίους οδηγούς του grid.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lybe last edited by

                                          Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                          Έχει: ΚΑΙ μεγάλο προυπολογισμό.

                                          Τι να τον κάνει όμως από τη στιγμή που δεν μπορεί να τον επενδύσει με τον τρόπο και προς στην κατεύθυνση που θέλει?

                                          ΚΑΙ ιδιόκτητη πίστα με το εργοστάσιο δίπλα

                                          Τι να την κάνει από την στιγμή που της απαγορεύονται οι δοκιμές?

                                          ΚΑΙ στενότατη συνεργασία με την Bridgestone

                                          Εδώ μάλλον μας κάνεις πλάκα ε? Πώς θα καταφέρει να αντιμετωπίσει την Michellin όσον αφορά στην εξέλιξη των ελαστικών, από την στιγμή που η γαλλική εταιρία συνεργάζεται με 7(?) ομάδες?

                                          ΚΑΙ τη καλύτερη ομάδα μηχανικών σε κάθε τομεα

                                          Αλήθεια αυτό πώς το γνωρίζεις?

                                          ΚΑΙ ένα δυνατό δίδυμο οδηγών στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και ενός από τους κορυφαίους οδηγούς του grid

                                          Ενώ η McLaren και η Renault για παράδειγμα δεν έχουν δυνατά δίδυμα οδηγών για το 2005?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            raikkonen last edited by

                                            Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                                            Έχει: ΚΑΙ μεγάλο προυπολογισμό.

                                            Τι να τον κάνει όμως από τη στιγμή που δεν μπορεί να τον επενδύσει με τον τρόπο και προς στην κατεύθυνση που θέλει?

                                            ΚΑΙ ιδιόκτητη πίστα με το εργοστάσιο δίπλα

                                            Τι να την κάνει από την στιγμή που της απαγορεύονται οι δοκιμές?

                                            ΚΑΙ στενότατη συνεργασία με την Bridgestone

                                            Εδώ μάλλον μας κάνεις πλάκα ε? Πώς θα καταφέρει να αντιμετωπίσει την Michellin όσον αφορά στην εξέλιξη των ελαστικών, από την στιγμή που η γαλλική εταιρία συνεργάζεται με 7(?) ομάδες?

                                            ΚΑΙ τη καλύτερη ομάδα μηχανικών σε κάθε τομεα

                                            Αλήθεια αυτό πώς το γνωρίζεις?

                                            ΚΑΙ ένα δυνατό δίδυμο οδηγών στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και ενός από τους κορυφαίους οδηγούς του grid

                                            Ενώ η McLaren και η Renault για παράδειγμα δεν έχουν δυνατά δίδυμα οδηγών για το 2005?

                                            Αντε πάλιιιι!
                                            Απαντάω σε ένα ένα.

                                            Γιατί οι άλλες ομάδες μπορούν να επενδύσουν το προυπολογισμό τους με τον τρόπο και προς την κατευθυνση που θέλουν???

                                            Ναι αλλά η ιδιόκτητη πίστα δίπλα στο εργοστάσιο σημαίνει καλύτερες δοκιμές!!!!

                                            Για τα ελαστικά μήπως μου κάνεις πλάκα εσύ???
                                            Ως προς τον αριθμό των χιλιομέτρων ναι η Μισελεν έχει το πάνω χέρι! Αλλά πρέπει να διασπασει τους πόρους της στα 4 (βγάζοντας τις 'μικρές' ομάδες)ενώ ο Ιάπωνας ρίχνει όλους τους πόρους τους στη Φερράρι. Ποσότητα VS ποιότητα! Ποιος είναι ο νικητής τα τελευταία χρόνια???

                                            Όσο αφορά τους μηχανικούς: Αν επι 6 χρόνια κατακτάς το πρωτάθλημα τι συμπέρασμα βγάζεις??? Γίνεται να το κάνεις αν δεν έχει και κορυφαίους μηχανικούς?

                                            Και τέλος για τους οδηγούς. Μάλλον πάλι δεν κατάλαβες την ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΙΔΕΑ του προηγούμενου post. Η Φερράρι τα έχει ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Συνάγεται το θεωρητικό συμπέρασμα (από την σχεδίαση μέχρι την υλοποίηση πάντα διαπιστώνεται βέβαια ένα χάσμα)
                                            ότι θα αντιδράσει γρήγορα και αποτελεσματικά!

                                            Ουφ.... αυτά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr