Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 197
    • 198
    • 94 / 198
    Περί αυτοκίνησης
    87
    3950
    57869
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mjacob last edited by

      Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
      Ποιός σου είπε ότι έχω περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες?

      500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

      Κι εγώ θα προτιμούσα να υπάρχει ένας και μόνο ασφαλιστικός φορέας, προφανώς υποχρεωτικός για όλους, να έχει μόνο δύο τύπων καλύψεις (απλή, μικτή) και να τον πληρώνεις με την άδεια/σήματα/whatever.
      Είσαι σίγουρος ότι θα ήταν πιο φτηνό από αυτά που υπάρχουν τώρα; Γιατί κάπου βάλε ότι (εξ όσων γνωρίζω γιατί δεν είμαι και μέσα στο χώρο) οι ασφάλειες αυτοκινήτων ΔΕΝ είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις (πλην μικρομάγαζων που κλείνουν σε πρώτη ευκαιρία) ακόμα και με τα τωρινά ασφάλιστρα (με διορθώνετε αν κάνω λάθος)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης mjacob έγραψε:

        Ποιός σου είπε ότι έχω περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες?

        500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

        Κι εγώ θα προτιμούσα να υπάρχει ένας και μόνο ασφαλιστικός φορέας, προφανώς υποχρεωτικός για όλους, να έχει μόνο δύο τύπων καλύψεις (απλή, μικτή) και να τον πληρώνεις με την άδεια/σήματα/whatever.
        Είσαι σίγουρος ότι θα ήταν πιο φτηνό από αυτά που υπάρχουν τώρα; Γιατί κάπου βάλε ότι (εξ όσων γνωρίζω γιατί δεν είμαι και μέσα στο χώρο) οι ασφάλειες αυτοκινήτων ΔΕΝ είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις (πλην μικρομάγαζων που κλείνουν σε πρώτη ευκαιρία) ακόμα και με τα τωρινά ασφάλιστρα (με διορθώνετε αν κάνω λάθος)

        Ναι αλλά αν υπάρχει ένας φορέας τότε θα έχει και εξασφαλισμένο κεφάλαιο μιας και θα είναι μονοπώλιο.
        Με μία μέση ασφάλιση των €400 το χρόνο σε 5,4 εκ. ασφαλισμένους (το γκούγκλαρα αυτό το στοιχείο) έχεις ρευστό €2,16 δις. Δεν το λες και άσχημο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          highfidelity last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          Ποιός σου είπε ότι έχω περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες?

          500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

          Κι εγώ θα προτιμούσα να υπάρχει ένας και μόνο ασφαλιστικός φορέας, προφανώς υποχρεωτικός για όλους, να έχει μόνο δύο τύπων καλύψεις (απλή, μικτή) και να τον πληρώνεις με την άδεια/σήματα/whatever.
          Είσαι σίγουρος ότι θα ήταν πιο φτηνό από αυτά που υπάρχουν τώρα; Γιατί κάπου βάλε ότι (εξ όσων γνωρίζω γιατί δεν είμαι και μέσα στο χώρο) οι ασφάλειες αυτοκινήτων ΔΕΝ είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις (πλην μικρομάγαζων που κλείνουν σε πρώτη ευκαιρία) ακόμα και με τα τωρινά ασφάλιστρα (με διορθώνετε αν κάνω λάθος)

          Ναι αλλά αν υπάρχει ένας φορέας τότε θα έχει και εξασφαλισμένο κεφάλαιο μιας και θα είναι μονοπώλιο.
          Με μία μέση ασφάλιση των €400 το χρόνο σε 5,4 εκ. ασφαλισμένους (το γκούγκλαρα αυτό το στοιχείο) έχεις ρευστό €2,16 δις. Δεν το λες και άσχημο.

          Δεν ξέρω αν είναι άσχημο, εξαρτάται από τις ετήσιες βεβαιωμένες αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές.

          Πάντως, δεν ξέρω πώς θα μπορούσες να οργανώσεις ένα καθαρά αεριτζίδικο (με το συμπάθειο...) χώρο να δουλεύει έτσι. Αφού, γενικώς προσπαθούν να σου πουλήσουν πράγματα που (στατιστικά...) δεν θα σου χρειαστούν (δεν μιλώ μόνον για τις ασφάλειες στα αυτοκίνητα).

          Αν και στ' αυτοκίνητα ή σε μια επιχείρηση καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης, γενικώς έχω την εντύπωση πως οι ασφαλιστικές προσπαθούν να σε πείσουν να πληρώνεις για πράγματα ... άχρηστα. Και εξ αυτών είναι και το κέρδος τους. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες είναι ελλειματικές στον κλάδο του αυτοκινήτου αλλά ρεφάρουν από τον κλάδο ζωής πχ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dpolal last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            Ναι αλλά αν υπάρχει ένας φορέας τότε θα έχει και εξασφαλισμένο κεφάλαιο μιας και θα είναι μονοπώλιο.
            Με μία μέση ασφάλιση των €400 το χρόνο σε 5,4 εκ. ασφαλισμένους (το γκούγκλαρα αυτό το στοιχείο) έχεις ρευστό €2,16 δις. Δεν το λες και άσχημο.

            1- Γούγλαρε και τον αριθμό των ατυχημάτων, νεκρών και τραυματιών κάθε χρόνο και πολλαπλασίασε την κάθε μία περίπτωση με π.χ. 100.000ευρώ (ας μην είμαστε και πλεονέκτες ) και δες αν φτάνει το κεφάλαιο αυτό.

            2- Τα 400€ το χρόνο που λες είναι ήδη μια μέση τιμή που τρέχει τώρα με τις ιδιωτικές εταιρείες. Εδώ όμως κάνουν μανούρα ακόμα και για τα 180 το εξάμηνο...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pgm21 last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:

              Ποιός σου είπε ότι έχω περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες?

              500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

              Κι εγώ θα προτιμούσα να υπάρχει ένας και μόνο ασφαλιστικός φορέας, προφανώς υποχρεωτικός για όλους, να έχει μόνο δύο τύπων καλύψεις (απλή, μικτή) και να τον πληρώνεις με την άδεια/σήματα/whatever.
              Είσαι σίγουρος ότι θα ήταν πιο φτηνό από αυτά που υπάρχουν τώρα; Γιατί κάπου βάλε ότι (εξ όσων γνωρίζω γιατί δεν είμαι και μέσα στο χώρο) οι ασφάλειες αυτοκινήτων ΔΕΝ είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις (πλην μικρομάγαζων που κλείνουν σε πρώτη ευκαιρία) ακόμα και με τα τωρινά ασφάλιστρα (με διορθώνετε αν κάνω λάθος)

              Ναι αλλά αν υπάρχει ένας φορέας τότε θα έχει και εξασφαλισμένο κεφάλαιο μιας και θα είναι μονοπώλιο.
              Με μία μέση ασφάλιση των €400 το χρόνο σε 5,4 εκ. ασφαλισμένους (το γκούγκλαρα αυτό το στοιχείο) έχεις ρευστό €2,16 δις. Δεν το λες και άσχημο.

              2 παρατηρήσεις :
              α) πως θα διασφαλισθεί ότι οι ασφαλισμένοι θα είναι 5,4 εκ και όχι π.χ. 4 ,4 εκ και το 1 εκ θα είναι οι ανασφάλιστοι που τώρα χρεωνουν τις εταιρίες/επικουρικό ?
              β) με ενδεικτική τιμή 130 θανατοι/εκατ. πληθυσμού , έχουμε μόνο από θανάτους ο αριθμός να πλησιάζει τα 1500 άτομα/'ετος και το ανωτερο όριο ανά άτομο να πηγαίνει στα 1.000.000 ευρώ το 2012
              Επομένως το διαθέσιμο ρευστό των 2,16 δις ίσως να αποδειχθεί μικρό αν βάλουμε μέσα και αναπηρίες/ελαφρά τραυματίες/υλικές ζημίες κλπ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mjacob last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:
                Ναι αλλά αν υπάρχει ένας φορέας τότε θα έχει και εξασφαλισμένο κεφάλαιο μιας και θα είναι μονοπώλιο.
                Με μία μέση ασφάλιση των €400 το χρόνο σε 5,4 εκ. ασφαλισμένους (το γκούγκλαρα αυτό το στοιχείο) έχεις ρευστό €2,16 δις. Δεν το λες και άσχημο.

                Μα για πολλούς λόγους βρίσκω ότι ένας ενιαίος φορέας ασφάλισης θα ήταν προτιμότερος, αν υπήρχε το πλαίσιο στο οποίο θα μπορούσε να λειτουργήσει

                πως θα διασφαλισθεί ότι οι ασφαλισμένοι θα είναι 5,4 εκ και όχι π.χ. 4 ,4 εκ και το 1 εκ θα είναι οι ανασφάλιστοι που τώρα χρεωνουν τις εταιρίες/επικουρικό ?

                νομίζω πως θα μπορούσε να ενταχθεί πολύ ευκολότερα σε κάποιο σύστημα με το οποίο θα ήταν σαφώς δυσκολότερο να αποφύγει κανείς την ασφάλιση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elteo
                  elteo last edited by

                  2,16 δις ευρώ λέω, όχι εκ. ...

                  η διασφάλιση ότι όλοι θα είναι ασφαλισμένοι μπορεί να επιτευχθεί εύκολα. (πχ δεν θα έχεις φορολογική ενημερότητα κτλ)

                  προτιμώ να έχω 1 φορέα και να είμαι εξασφαλισμένος από 50 μαγαζάκια που βαράνε λουκέτο κάθε τρεις και λίγο.

                  προφανώς δεν αναφέρομαι σε σοβαρές ασφάλειες τύπου αλλιανζ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Διαρκής αναπάντητη απορία μου ήταν και είναι γιατί δεν είχαμε ΕΝΑ φορέα ασφάλισης γιά όλο τον κόσμο, και είχαμε 500. Δηλαδή η Αλιάνζ και η Ιντεαμέρικαν πως ασφαλίζουν ΌΛΟ τον κόσμο κάτω από μία στέγη, είτε αγρότης, είτε μηχανικός, είτε βουλευτής είναι αυτός?
                    Θα μου πείτε το προφανές, άμα είχαμε ένα φορέα πως θα διορίζαμε 500 διοικητές, 500 ιδιαιτέρες γραμματείς, και 500 διοικητικά συμβούλια με 10 συμβούλους το καθένα να εισπράττουν έξοδα παράστασης?
                    Νταξ', αλλά είναι τόσο προφανές, που κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσουμε με αυτές τις παπαριές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pgm21 last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                      Δεν ξέρω αν είναι άσχημο, εξαρτάται από τις ετήσιες βεβαιωμένες αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές.

                      Πάντως, δεν ξέρω πώς θα μπορούσες να οργανώσεις ένα καθαρά αεριτζίδικο (με το συμπάθειο...) χώρο να δουλεύει έτσι. Αφού, γενικώς προσπαθούν να σου πουλήσουν **πράγματα που (στατιστικά...) δεν θα σου χρειαστούν **(δεν μιλώ μόνον για τις ασφάλειες στα αυτοκίνητα).

                      Αν και στ' αυτοκίνητα ή σε μια επιχείρηση καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης, γενικώς έχω την εντύπωση πως οι ασφαλιστικές προσπαθούν να σε πείσουν να πληρώνεις για πράγματα ... άχρηστα. Και εξ αυτών είναι και το κέρδος τους. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες είναι ελλειματικές στον κλάδο του αυτοκινήτου αλλά ρεφάρουν από τον κλάδο ζωής πχ...

                      Στατιστικά , καθε άνθρωποςκαι θα τρακάρει/ή θα τον τρακάρουν
                      και θα αρρωστήσει ο ίδιος ή άλλα μέλη της οικογενείας του λίγες ή πολλές φορές
                      και θα συνταξιοδοτηθεί ( παίρνοντας ...360 ευρώ βασική )
                      και θα φύγει απ την ζωή κάποια στιγμή.
                      Ολες αυτές οι παράμετροι της ζωής έχουν αμελητέο/μικρό/μεγάλο/τεράστιο οικονομικό κόστος για τον ιδιο και την οικογένεια του αναλόγως της οικονομικής ανεξαρτησίας του.
                      Αν είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οικονομικά ανεξάρτητος , συμφωνώ 100 % μαζί σου , του είναι άχρηστα πράγματα.
                      Πόσοι είναι αυτοί στο σύνολο του πληθυσμού ???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        k_kb312 last edited by

                        Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                        Μα δε διαφωνεί κάποιος στο να πληρώνεις λιγότερα, αρκεί το επίπεδο των υπηρεσιών να μην πέφτει. Σκέψου, όμως, τι μπορεί να σημάνει για κάποιον άλλον (πέρα από εσένα) η απόφασή σου να πας σε μια ασφαλιστική εκτός φιλικού διακανονισμού.

                        Αυτό θα μου επιτρέψεις να πω ότι δεν αφορά εμένα. Εγώ είμαι υποχρεωμένος να ασφαλιστώ, το σε ποιά εταιρία και με τι προϋποθέσεις, είναι δικαίωμά μου να το επιλέξω μη σκεπτόμενος τους άλλους. Ας υπήρχε νόμος του κράτους που να υποχρέωνε τις ασφαλιστικές να συμμετέχουν στο διακανονισμό ή έστω όσες δεν συμμετέχουν, να μην καθυστερούν τις αποζημιώσεις. Εγώ το μόνο που οφείλω να κάνω είναι να γνωρίζω και να συμφωνώ με τους όρους της ασφάλειάς μου.

                        Δε θα έπρεπε να σκέφτεσαι ξερά 'εγώ οδηγώ και δε με νοιάζει για τους υπολοίπους'. Δικαίωμά σου να μην έχεις ασφάλεια κλοπής/πυρός/τρομοκρατικών ενεργειών/κτλ. 'Καφρίλα' να προσπαθείς να γλυτώσεις λεφτά από παροχές που 'στηρίζουν' τους άλλους οδηγούς.

                        Όχι, και αυτό δικαίωμά μου είναι. Δεν παρανομώ, ούτε ζημιώνω κανέναν. Αν το θεωρείς καφρίλα, θύμισέ μου να σου γράψω τον τραπεζικό μου λογαριασμό, να μου βάλεις 100 ευρώ και να πάω σε εταιρία εντός φιλικού. Εγώ δεν τα δίνω.

                        Όμως, αν διαβάσεις το παρόν θέμα περί ασφαλειών, θα βρεις ελάχιστους που πιστεύουν ότι είναι αδικαιολόγητο το ύψος των ασφαλίστρων. Μάλλον κάτι σημαίνει αυτό και μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις το με ποια άποψη συντάσσεται η πλειοψηφία.

                        Περίεργο γιατί είναι χιλιάδες τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα. Μήπως υποκρινόμαστε λίγο εδώ μέσα? Ή ανάμεσα στους χρήστες δεν υπάρχει κανένας που αναγκάζεται να παρανομήσει? Όλα είναι πιθανά. Όπως και να 'χει, δεν συνηθίζω να αλλάζω γνώμη βάσει του αν συμφωνούν άλλοι με μενα.

                        500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

                        Όπως έγραψα και παραπάνω, ο καθένας οφείλει να γνωρίζει και να συμφωνεί με τους όρους της ασφάλισής του.

                        Πάντως, δεν ξέρω πώς θα μπορούσες να οργανώσεις ένα καθαρά αεριτζίδικο (με το συμπάθειο...) χώρο να δουλεύει έτσι. Αφού, γενικώς προσπαθούν να σου πουλήσουν πράγματα που (στατιστικά...) δεν θα σου χρειαστούν (δεν μιλώ μόνον για τις ασφάλειες στα αυτοκίνητα).

                        Αυτό το τελευταίο ξαναπεστο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mjacob last edited by

                          Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                          500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

                          Όπως έγραψα και παραπάνω, ο καθένας οφείλει να γνωρίζει και να συμφωνεί με τους όρους της ασφάλισής του.

                          Δεν καταλαβαίνω το νόημα της απάντησης σου.
                          μα εσύ λες ότι θα ήθελες να είσαι ανασφάλιστος γιατί τα 3-4 χιλιάρικα της υλικής ζημιάς τα έχεις να τα δώσεις.

                          Γεννάται το ερώτημα όμως, ένα μύριο έχεις να το δώσεις αν γίνει η μαλακία;

                          Οι ευνόητες απαντήσεις είναι:
                          α) δεν το έχεις, οπότε αν γίνει η μαλακία κάποιος θα την πληρώσει επειδή εσύ δε γούσταρες να ασφαλιστείς.
                          β) το έχεις, αλλά όταν δεν είσαι διατεθειμένος να δίνεις ένα κλάσμα των τόκων/κερδών του κεφαλαίου του ενός μυρίου για ασφάλιση, το πιο πιθανό είναι τελικά να βρεις τρόπο να καλύψεις τον κώλο σου, και πάλι κάποιος άλλος θα είναι εκτεθειμένος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pgm21 last edited by

                            Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                            Μα δε διαφωνεί κάποιος στο να πληρώνεις λιγότερα, αρκεί το επίπεδο των υπηρεσιών να μην πέφτει. Σκέψου, όμως, τι μπορεί να σημάνει για κάποιον άλλον (πέρα από εσένα) η απόφασή σου να πας σε μια ασφαλιστική εκτός φιλικού διακανονισμού.

                            Αυτό θα μου επιτρέψεις να πω ότι δεν αφορά εμένα. Εγώ είμαι υποχρεωμένος να ασφαλιστώ, το σε ποιά εταιρία και με τι προϋποθέσεις, είναι δικαίωμά μου να το επιλέξω μη σκεπτόμενος τους άλλους. Ας υπήρχε νόμος του κράτους που να υποχρέωνε τις ασφαλιστικές να συμμετέχουν στο διακανονισμό ή έστω όσες δεν συμμετέχουν, να μην καθυστερούν τις αποζημιώσεις. Εγώ το μόνο που οφείλω να κάνω είναι να γνωρίζω και να συμφωνώ με τους όρους της ασφάλειάς μου.

                            Δε θα έπρεπε να σκέφτεσαι ξερά 'εγώ οδηγώ και δε με νοιάζει για τους υπολοίπους'. Δικαίωμά σου να μην έχεις ασφάλεια κλοπής/πυρός/τρομοκρατικών ενεργειών/κτλ. 'Καφρίλα' να προσπαθείς να γλυτώσεις λεφτά από παροχές που 'στηρίζουν' τους άλλους οδηγούς.

                            Όχι, και αυτό δικαίωμά μου είναι. Δεν παρανομώ, ούτε ζημιώνω κανέναν. Αν το θεωρείς καφρίλα, θύμισέ μου να σου γράψω τον τραπεζικό μου λογαριασμό, να μου βάλεις 100 ευρώ και να πάω σε εταιρία εντός φιλικού. Εγώ δεν τα δίνω.

                            Όμως, αν διαβάσεις το παρόν θέμα περί ασφαλειών, θα βρεις ελάχιστους που πιστεύουν ότι είναι αδικαιολόγητο το ύψος των ασφαλίστρων. Μάλλον κάτι σημαίνει αυτό και μάλλον πρέπει να αναθεωρήσεις το με ποια άποψη συντάσσεται η πλειοψηφία.

                            Περίεργο γιατί είναι χιλιάδες τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα. Μήπως υποκρινόμαστε λίγο εδώ μέσα? Ή ανάμεσα στους χρήστες δεν υπάρχει κανένας που αναγκάζεται να παρανομήσει? Όλα είναι πιθανά. Όπως και να 'χει, δεν συνηθίζω να αλλάζω γνώμη βάσει του αν συμφωνούν άλλοι με μενα.

                            500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

                            Όπως έγραψα και παραπάνω, ο καθένας οφείλει να γνωρίζει και να συμφωνεί με τους όρους της ασφάλισής του.

                            Πάντως, δεν ξέρω πώς θα μπορούσες να οργανώσεις ένα καθαρά αεριτζίδικο (με το συμπάθειο...) χώρο να δουλεύει έτσι. Αφού, γενικώς προσπαθούν να σου πουλήσουν πράγματα που (στατιστικά...) δεν θα σου χρειαστούν (δεν μιλώ μόνον για τις ασφάλειες στα αυτοκίνητα).

                            Αυτό το τελευταίο ξαναπεστο!

                            Τελικά να μην απογοητευμαστε.Ο Ελληνας έχει ...ασφαλιστική συνείδηση !!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              k_kb312 last edited by

                              Ο χρήστης mjacob έγραψε:

                              500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

                              Όπως έγραψα και παραπάνω, ο καθένας οφείλει να γνωρίζει και να συμφωνεί με τους όρους της ασφάλισής του.

                              Δεν καταλαβαίνω το νόημα της απάντησης σου.
                              μα εσύ λες ότι θα ήθελες να είσαι ανασφάλιστος γιατί τα 3-4 χιλιάρικα της υλικής ζημιάς τα έχεις να τα δώσεις.

                              Γεννάται το ερώτημα όμως, ένα μύριο έχεις να το δώσεις αν γίνει η μαλακία;

                              Οι ευνόητες απαντήσεις είναι:
                              α) δεν το έχεις, οπότε αν γίνει η μαλακία κάποιος θα την πληρώσει επειδή εσύ δε γούσταρες να ασφαλιστείς.
                              β) το έχεις, αλλά όταν δεν είσαι διατεθειμένος να δίνεις ένα κλάσμα των τόκων/κερδών του κεφαλαίου του ενός μυρίου για ασφάλιση, το πιο πιθανό είναι τελικά να βρεις τρόπο να καλύψεις τον κώλο σου, και πάλι κάποιος άλλος θα είναι εκτεθειμένος.

                              Δεν είπα ότι θα ήθελα να είμαι ανασφάλιστος. Είπα ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένας κρατικός ασφαλιστικός φορέας με μικρότερο κόστος ή τέλος πάντων, να πέσουν τα ασφάλιστρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mjacob last edited by

                                Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
                                Δεν είπα ότι θα ήθελα να είμαι ανασφάλιστος. Είπα ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένας κρατικός ασφαλιστικός φορέας με μικρότερο κόστος ή τέλος πάντων, να πέσουν τα ασφάλιστρα.

                                μάλλον θα με μπέρδεψε αυτό εδώ:

                                Εγώ πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε η ασφάλιση του αυτοκινήτου να είναι υποχρεωτική. Ο μόνος λόγος που την κάνω είναι γιατί δεν μπορώ να την αποφύγω.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  k_kb312 last edited by

                                  Τι ακριβώς σε μπέρδεψε? Για να το ξεκαθαρίσω: αν λοιπόν η ασφαλίση του αυτοκινήτου γινόταν προαιρετική, που θα έπρεπε, προφανώς θα υπήρχε ένα άλλο σύστημα, μια άλλη νομοθεσία, για όσους επέλεγαν να μην ασφαλιστούν. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα είχα το δικαίωμα επιλογής ή μια εναλλακτική.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pgm21 last edited by

                                    Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                                    500.000-1.000.000 έχεις έτοιμα στην άκρη και θα τα δώσεις αν γίνει η μαλακία, ή θα τρέχεις να τα γράφεις εδώ κι εκεί για να σώσεις την πάρτη σου (αν τα έχεις) και ο άτυχος θα πάρει τ@@ του;

                                    Όπως έγραψα και παραπάνω, ο καθένας οφείλει να γνωρίζει και να συμφωνεί με τους όρους της ασφάλισής του.

                                    Δεν καταλαβαίνω το νόημα της απάντησης σου.
                                    μα εσύ λες ότι θα ήθελες να είσαι ανασφάλιστος γιατί τα 3-4 χιλιάρικα της υλικής ζημιάς τα έχεις να τα δώσεις.

                                    Γεννάται το ερώτημα όμως, ένα μύριο έχεις να το δώσεις αν γίνει η μαλακία;

                                    Οι ευνόητες απαντήσεις είναι:
                                    α) δεν το έχεις, οπότε αν γίνει η μαλακία κάποιος θα την πληρώσει επειδή εσύ δε γούσταρες να ασφαλιστείς.
                                    β) το έχεις, αλλά όταν δεν είσαι διατεθειμένος να δίνεις ένα κλάσμα των τόκων/κερδών του κεφαλαίου του ενός μυρίου για ασφάλιση, το πιο πιθανό είναι τελικά να βρεις τρόπο να καλύψεις τον κώλο σου, και πάλι κάποιος άλλος θα είναι εκτεθειμένος.

                                    Δεν είπα ότι θα ήθελα να είμαι ανασφάλιστος. Είπα ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένας κρατικός ασφαλιστικός φορέας με μικρότερο κόστος ή τέλος πάντων, να πέσουν τα ασφάλιστρα.

                                    Για να πέσουν τα ασφάλιστρα πρέπει τα ανασφάλιστα οχήματα να ασφαλισθούν.
                                    Για να ασφαλισθούν τα ανασφάλιστα πρέπει να ΚΑΤΑΣΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ όταν διαπιστωθεί ότι κυκλοφορούν ανασφάλιστα (το μέτρο αυτό έγινε στην Μ.Βρεττανία για να εξαλειφεί η μαστιγα των ανασφάλιστων)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pgm21 last edited by

                                      Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
                                      Τι ακριβώς σε μπέρδεψε? Για να το ξεκαθαρίσω: αν λοιπόν η ασφαλίση του αυτοκινήτου γινόταν προαιρετική, που θα έπρεπε, προφανώς θα υπήρχε ένα άλλο σύστημα, μια άλλη νομοθεσία, για όσους επέλεγαν να μην ασφαλιστούν. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα είχα το δικαίωμα επιλογής ή μια εναλλακτική.

                                      σε ποιές χώρες ισχύει αυτό ??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mjacob last edited by

                                        Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
                                        Τι ακριβώς σε μπέρδεψε? Για να το ξεκαθαρίσω: αν λοιπόν η ασφαλίση του αυτοκινήτου γινόταν προαιρετική, που θα έπρεπε, προφανώς θα υπήρχε ένα άλλο σύστημα, μια άλλη νομοθεσία, για όσους επέλεγαν να μην ασφαλιστούν. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα είχα το δικαίωμα επιλογής ή μια εναλλακτική.

                                        θα έπρεπε να είναι προαιρετική, και εσύ θα επέλεγες να μην ασφαλιστείς, αλλά δεν θέλεις να είσαι ανασφάλιστος

                                        Η 'άλλη' νομοθεσία τι θα έλεγε;
                                        Αν είσαι ασφαλισμένος, πρέπει να αποζημιώσεις 1.000.000
                                        Αν δεν είσαι, δεν τρέχει δεν δίνεις τπτ.

                                        Κι επειδή λοιπόν καμία άλλη νομοθεσία δεν θα το έλεγε αυτό, τελικά εσύ το ένα εκατομμύριο θα το έδινες; Η δική μου λογική λέει ότι είτε το έχεις είτε όχι, δεν θα το έδινες.

                                        Και αυτή ακριβώς είναι η λογική της υποχρεωτικής ασφάλισης, ότι είναι ο μόνος τρόπος να εξασφαλιστεί ότι αυτά τα χρήματα θα υπάρχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          k_kb312 last edited by

                                          Ο χρήστης mjacob έγραψε:
                                          θα έπρεπε να είναι προαιρετική, και εσύ θα επέλεγες να μην ασφαλιστείς, αλλά δεν θέλεις να είσαι ανασφάλιστος

                                          Η 'άλλη' νομοθεσία τι θα έλεγε;
                                          Αν είσαι ασφαλισμένος, πρέπει να αποζημιώσεις 1.000.000
                                          Αν δεν είσαι, δεν τρέχει δεν δίνεις τπτ.

                                          Κι επειδή λοιπόν καμία άλλη νομοθεσία δεν θα το έλεγε αυτό, τελικά εσύ το ένα εκατομμύριο θα το έδινες; Η δική μου λογική λέει ότι είτε το έχεις είτε όχι, δεν θα το έδινες.

                                          Και αυτή ακριβώς είναι η λογική της υποχρεωτικής ασφάλισης, ότι είναι ο μόνος τρόπος να εξασφαλιστεί ότι αυτά τα χρήματα θα υπάρχουν.

                                          Χαχα! Πώς τα συμπέρανες όλα αυτά?
                                          Είπα ότι θα μπορούσα να επιλέξω τι με συμφέρει να κάνω. Όχι ότι θα επέλεγα να μην ασφαλιστώ. Είναι άλλο να έχεις επιλογή και άλλο το να μην έχεις.
                                          Δεν ξέρω τι θα έλεγε η νομοθεσία, δεν είμαι νομοθέτης. Σίγουρα δεν θα έλεγε αυτό που λες εσύ και με το οποίο δεν συμφωνώ καθόλου. Μην προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα που δεν ισχύουν για το άτομό μου. Δεν υπάρχει λόγος να κάνεις κάτι τέτοιο. Ή μήπως υπάρχει?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            highfidelity last edited by

                                            Ο χρήστης PGM21 έγραψε:

                                            Δεν ξέρω αν είναι άσχημο, εξαρτάται από τις ετήσιες βεβαιωμένες αποζημιώσεις από τις ασφαλιστικές.

                                            Πάντως, δεν ξέρω πώς θα μπορούσες να οργανώσεις ένα καθαρά αεριτζίδικο (με το συμπάθειο...) χώρο να δουλεύει έτσι. Αφού, γενικώς προσπαθούν να σου πουλήσουν **πράγματα που (στατιστικά...) δεν θα σου χρειαστούν **(δεν μιλώ μόνον για τις ασφάλειες στα αυτοκίνητα).

                                            Αν και στ' αυτοκίνητα ή σε μια επιχείρηση καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης, γενικώς έχω την εντύπωση πως οι ασφαλιστικές προσπαθούν να σε πείσουν να πληρώνεις για πράγματα ... άχρηστα. Και εξ αυτών είναι και το κέρδος τους. Δεν είναι τυχαίο που οι περισσότερες είναι ελλειματικές στον κλάδο του αυτοκινήτου αλλά ρεφάρουν από τον κλάδο ζωής πχ...

                                            Στατιστικά , καθε άνθρωποςκαι θα τρακάρει/ή θα τον τρακάρουν
                                            και θα αρρωστήσει ο ίδιος ή άλλα μέλη της οικογενείας του λίγες ή πολλές φορές
                                            και θα συνταξιοδοτηθεί ( παίρνοντας ...360 ευρώ βασική )
                                            και θα φύγει απ την ζωή κάποια στιγμή.
                                            Ολες αυτές οι παράμετροι της ζωής έχουν αμελητέο/μικρό/μεγάλο/τεράστιο οικονομικό κόστος για τον ιδιο και την οικογένεια του αναλόγως της οικονομικής ανεξαρτησίας του.
                                            Αν είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οικονομικά ανεξάρτητος , συμφωνώ 100 % μαζί σου , του είναι άχρηστα πράγματα.
                                            Πόσοι είναι αυτοί στο σύνολο του πληθυσμού ???

                                            Στην Ευρώπη, την τελευταία φορά που κοίταξα όλος ο εργαζόμενος πληθυσμός και τα προστατευόμενα μέλη είναι ασφαλισμένα σε αντίστοιχους με το ΙΚΑ φορείς. Δεν θα πιάσουμε κουβέντα για το πόσο καλό ή κακό είναι το ΙΚΑ ή το κάθε ασφαλιστικό ταμείο, το σίγουρο είναι πως αν αρρωστήσεις, υπάρχει ένα ταμείο να πληρώσει το νοσοκομείο και δεν είναι υποχρεωτική καμία ασφάλιση.

                                            Εγώ έχω και ΤΣΜΕΔΕ και ιδιωτική ασφάλιση (εταιρική παροχή) και την δεύτερη δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ. Κάθε φορά πάω στο νοσοκομείο και εκεί είτε πληρώνω ένα ασήμαντο ποσό (πχ την τελευταία φορά πλήρωσα 8.5€ για υπέρηχο νεφρών, γενική ούρων και διπλή εξέταση από τον γιατρό και δεν μπήκα και στον κόπο να τα ζητήσω από το ΤΣΜΕΔΕ), ή αν είναι μεγαλύτερο, μου επιστρέφονται (πχ μια μαγνητική που έκανα παλιότερα, πληρώθηκε στο ακέραιο από το ταμείο).

                                            Δεν θεωρώ λοιπόν ΚΑΘΟΛΟΥ απαραίτητη μια ιδιωτική ασφάλιση υγείας.
                                            Δεν θεωρώ καθόλου απαραίτητη και αυτήν για καλύτερη σύνταξη. Γενικώς είναι αστεία τα ποσά που δίνουν, ΑΝ τα δώσουν (ποιος μου λέει πως θα υπάρχει η εταιρεία 40 χρόνια μετά; ); Επίσης, οι συντάξεις των 340€ δεν είναι ο κανόνας.
                                            Αν φύγει από την ζωή, τι ακριβώς θα έπρεπε να γίνεται; Δεν φτάνει που θα πεθάνω, θα πρέπει ...να το πληρώσω κι από πάνω;

                                            Καταλαβαίνω την Αστική Ευθύνη, καταλαβαίνω και τα τρακαρίσματα (γιατί άντε να βγάλεις άκρη, εδώ ασφαλισμένος είναι ο άλλος και σου λέει 'εσύ φταις, δεν κάνω δήλωση, θα τα πούμε στο δικαστήριο!' , ελπίζοντας πως από βαρεμάρα δεν θα πας και θα γλιτώσει... ), αλλά τα υπόλοιπα ΔΕΝ τα καταλαβαίνω. Θεωρώ πως απλά ΔΕΝ δικαιολογούν ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ το κόστος τους.

                                            Γι' αυτό όπως είπα και πριν ο κλάδος Ζωής είναι πάντα κερδοφόρος, σε σχέση με τον σαφώς πιο ανταγωνιστικό κλάδο ζημιών...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 94 / 198
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr