-
ΠΑιδιά λάθος 32 ήθελα να γράψω
Διορθώθηκε -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Οπως απάντησα και στο θέμα του Fluence θα αρχίσει να παράγεται το επόμενο διάστημα.
Αυτός με το μονό τούρμπο με τα 130 άλογα τις προηγούμενες μέρες άρχισε να διατίθεται στα Scenic και Grand Scenic και στην Ελλάδα.Διάβασα τα όσα έγραψες και στην ενότητα του fluence, μήπως έχουμε και κάποια πηγή για όλα αυτά; Κάποια έγκυρη ιστοσελίδα ή κάποιο ρεπορτάζ έγκυρου περιοδικού;
-
Στην ελληνική ιστοσελίδα:
Στην ενότητα του scenic:
http://www.renault.com.gr/cars/scenic/E ... 130hp.html
Και το δελτίο τύπου στα νέα της ιστοσελίδας:
http://www.renault.com.gr/discover/news40.html
Αλλά και με googlaρισμα θα βρεις ακόμη περισσότερες πληροφορίες!
-
Το Clio GT Gordini τελικα μαλλον δεν ειναι πατεντα της ελληνικης αντιπροσωπιας
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2011/07/renault-clio-gt-gordini-photos.html -
Πάντως, όπως και να 'χει, άργησε πολύ.
-
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Πάντως, όπως και να 'χει, άργησε πολύ.Πάρα πολύ θες να πεις Πάνο
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Στην ελληνική ιστοσελίδα:Στην ενότητα του scenic:
http://www.renault.com.gr/cars/scenic/E ... 130hp.html
Και το δελτίο τύπου στα νέα της ιστοσελίδας:
http://www.renault.com.gr/discover/news40.html
Αλλά και με googlaρισμα θα βρεις ακόμη περισσότερες πληροφορίες!
Τα ήξερα αυτά, σ ευχαριστώ πάντως. Βρήκα κάτι ψιλά για τον 160άρη, αλλά ήταν στα γερμανικά (δεν το έχω πια) και ήταν περισσότερο εικασίες, τίποτα το επιβεβαιωμένο. Απορώ πως δεν ακούγεται τίποτα από άλλες εταιρείες για 'αντίποινα', όλοι παίζουν με 120 άλογα το πολύ στο 1.6 diesel, μόνο η renault ετοιμάζει το μεγάλο 'μπαμ', οι υπόλοιποι;
-
Ενδιαφέρον ο νέος 1.6/130! Ξέρουμε πότε θα μπει στο Μεγκάν;;
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Ενδιαφέρον ο νέος 1.6/130! Ξέρουμε πότε θα μπει στο Μεγκάν;;Έλα μου ντε
Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν μάλλον -
Βασικά με έναν τέτοιο κινητήρα ακυρώνουν σε σημαντικό βαθμό τον 1.4/130...
Λογικά θα δούμε αναβάθμισή του!
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Βασικά με έναν τέτοιο κινητήρα ακυρώνουν σε σημαντικό βαθμό τον 1.4/130...Λογικά θα δούμε αναβάθμισή του!
Ναι ο 1.4Τ απ' αυτά που διαβάζουμε μάλλον θα πάρει άμεσο ψεκασμό για να μπει στη Merc και ίσως ανέβει δύναμη
-
Ναι αλλά ο 1.4 TCE είναι και κάποιες χιλιάδες euro φθηνότερος (2.800 στο scenic).
Ο 1.6 dci σε άρθρα ξένου τύπου μάλλον τέλη του 11 θα μπει στο Megane.
Ο 1.4 TCE βάσει του τύπου όπως ειπώθηκε θα αποκτήσει μάλλον άμεσο ψεκασμό και θα πάει στους 136 ίππους. Ετσι γράφεται σε άρθρα. -
Μικρή αναβάθμιση (μαρκετινίστικα) οι +6 ίπποι, μένει να δούμε όμως την ουσία (λειτουργία, κατανάλωση κτλ). Με τα χλμ που κάνω εγώ (άνω των 30.000 το χρόνο) τα 2.800 € αποσβένονται από τη διαφορά κατανάλωσης!
-
Σίγουρα κάποιος που κάνει χιλιόμετρα κάνει απόσβεση μπαμ μπαμ.
Και ο 1.6 dci είναι πολύ μπροστά από τον 1.4 TCE αυτή τη στιγμή. -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Και ο 1.6 dci είναι πολύ μπροστά από τον 1.4 TCE αυτή τη στιγμή.Σε τι;
-
Σε τεχνικά χαρακτηριστικά.
Ροπή - κατανάλωση - ρύπους. -
Ροπή; Ένα τεχνικό μέγεθος που δεν λέει και πολλά καθώς η επίδρασή της στην πράξη είναι είναι συνάρτηση γραναζώματος και ευστροφίας. Θα ήθελα να δω μετρήσεις.
Ρύποι; Μικροσωμματίδια και NOX για παράδειγμα;
-
Με 32 kg ροπή πόσο μπορεί να χάνει σε επιδόσεις? Αν βρω μετρήσεις με ρεπριζ κλπ θα ανεβασω!
Τους ρύπους το εννοώ με την οικονομική πλευρά για την ελληνική τσέπη κ το τρόπο πληρωμής τελών κυκλοφορίας.
Πάντως και σε ΝΟΧ κλπ νομίζω έχει απ'τα χαμηλότερα νούμερα για diesel. Απλά τα τεχνικά του χαρακτηριστικά εχουν περάσει μήνες που τα είχα διαβάσει για να παραθέσω Link. Τα είχα βρει όταν πρωτοείχε παρουσιαστεί μόνο ως κινητήρας σε μια έκθεση αυτοκινήτου ο dci130. -
Η ροπή από μόνη της δεν λέει ΤΙΠΟΤΑ! ΤΟ Prius έχει 40 κιλά και είναι μετριότατο!
Άρα μιλάς για CO2 και όχι για ρύπους. Συμφωνούμε στα οικονομικά στοιχεία αν και πρέπει να συνυπολογιστεί η διαφορά στην τιμή αγοράς και στην συντήρηση. Πρέπει να κάνεις πολλά χιλιόμετρα για να δικαιολογηθεί η διαφορά στην τιμή. Και να ελπίζεις να μην σου βγάλει καμία σοβαρή βλάβη εκτός εγγύησης...
-
η αγορά ενός diesel συμφέρει σίγουρα εφόσον κάνει κανείς πολλά χιλιόμετρα (πάνω από 15000 το χρόνο),εξάλλου τα diesel είναι λιγότερο ¨ζημιάρικα¨ και βγάζουν περισσότερα χιλιόμετρα!Όσο για την ροπή σίγουρα την αισθάνεσαι ειδικά στην ανηφόρα(μιλάω εκ πείρας οδηγώ diesel τα τελευταια 6 χρόνια!).Πάντως ο συγκεκριμένος κινητήρας πωλείται ηδη με το scenic στην Ελλάδα με αρχική τιμή 26300 περιπου με μεταλλικό και τέλη,παίζει και κάποια έκπτωση απο τη renault(1000 Ε) και οτι παζαρέψεις !Εγώ το έχω παραγγείλει και το περιμένω μέσα Σεπτεμβρίου.Οπότε ραντεβού το Σεπτέμβρη για εντυπώσεις !
RENAULT FORUM