Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 235
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 305
    • 306
    • 237 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    73373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tubarao3 last edited by

      Μην τα φέρνεις πάλι όπως σε βολεύουν . Δεν είπα να κάνεις sprint , ούτε να μετρήσεις τα 0-100 του αυτοκινήτου σου . Μιλάω για τη φυσιολογική επιτάχυνση που έχεις όταν ξεκινάς . Όταν είσαι σταματημένος δηλαδή και ξεκινάς για οποιονδήποτε λόγο , με το δρόμο μπροστά άδειο , είναι απόλυτα φυσιολογικό με τη λογική σου να πηγαίνεις με 10km/h . Οκ , οτι πεις .
      Επίσης το να συνεχίσεις κανονικά την πορεία σου σαν να μην υπάρχει ο πίσω , δε σου κάνει , έτσι; Θέλεις να το παίξεις οπωσδήποτε τροχονόμος ..Δεν έχει νόημα να το συνεχίζουμε , αν σου φαίνεται λογικό να επιτελείς αυτό το ρόλο , συνέχισέ το . Αλλά άμα χτύπα ξύλο έρθει η ώρα που διαπιστώσεις οτι αυτό που κάνεις ενέχει μεγαλύτερο βαθμό επικινδυνότητας από το να συνεχίσεις κανονικά την πορεία σου , τότε θα είναι αργά .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-lappas last edited by

        Όταν θα διαβάσουμε για τον πρώτο μηχανόβιο που τραυματίστηκε στην προσπάθεια του να περάσει δίπλα σε αυτοκίνητο στο γκισέ θα είναι αργά. Και θα είναι αποτέλεσμα της δικής σου ενθάρρυνσης μιας πρακτικής απαράδεκτα επικίνδυνης. Για τα ατυχήματα με αυτοκίνητα που χτύπησαν στον μπροστινό τους έχω ήδη γράψει, το έχει πάθει φίλος που προσπάθησε να περάσει τσάμπα. Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβει κανείς ότι δεν είναι επιλογή η τήρηση ή όχι της ελάχιστης απόστασης ασφαλείας από το μπροστινό αυτοκίνητο που είναι εν κινήσει, αλλά υποχρέωση και κοινή λογική; Πόσο δύσκολο είναι να κατανοήσει κανείς ότι αν πέσει πάνω στον μπροστινό του μόνο αυτός θα φταιει;

        Και το εξωφρενικό είναι ότι αντί να κατηγορούμε αυτούς που δεν κρατούν αποστάσεις ασφαλείας και δεν περνούν από το σημείο όπως οφείλουν, τα βάζουμε με τους μπροστινούς επειδή δεν πήγαιναν αρκετά γρήγορα για να προλάβουμε και εμείς την μπάρα , ή επειδή δεν οδηγούσαν στην άκρη ώστε να χωρέσουμε και εμείς με την μηχανή με ασφάλεια.

        Παραφροσύνη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geko last edited by

          Πάμε πάλι λίγο για τις κατασκευαστικές, επενδυτικές μπάς και ξεφύγουμε απο τις μπάρες....
          Αντιγράφω απο την ιστοσελίδα http://www.aegeanmotorway.gr/company.html

          'Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Ανώνυμος Εταιρεία Παραχώρησης για τον Αυτοκινητόδρομο Τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός – Κλειδί ιδρύθηκε στις 12 Ιουνίου του 2007 με έδρα τον Δήμο Λάρισας. Αποκλειστικός σκοπός της Εταιρείας είναι η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση του Αυτοκινητόδρομου Μαλιακός – Κλειδί (του αυτοκινητόδρομου δηλαδή που ξεκινά από τον κόμβο Ραχών και καταλήγει στον κόμβο Κλειδίου) και όλων των βοηθητικών έργων και σχετικών δραστηριοτήτων.'

          Ο παραχωρησιούχους, είναι καθαρή Α.Ε., φυσικά συμμετέχουν οι κατασκευαστές μέσω εκπροσώπων, ο σκοπός είναι ξεκάθαρος.

          Οι μέτοχοι:
          * HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH με ποσοστό 35.00%
          * ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. με ποσοστό 20.00%
          * J&P – ΑΒΑΞ Α.Ε. με ποσοστό 16.25%
          * VINCI CONCESSIONS S.A. με ποσοστό 13.75%
          * ΑΕΓΕΚ με ποσοστό 10.00%
          * ΑΘΗΝΑ ATE με ποσοστό 5.00%

          (ΑΚΤΩΡ + HOCHTIEF= OLYMPIA Join Venture, κοινοπραξία μεταξύ τους και μόνο)

          Οι κατασκευαστές:

          Olympia JV
          J&P
          Vinci
          ΑΕΓΕΚ
          ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ

          Οι παραπάνω έχουν αποκλειστικό σκοπό την κατασκευή. Όλα τα στάδια της κατασκευής επιβλέπονται απο ανεξάρτητους μηχανικούς (Parsons).

          Στα υπόγεια έργα οι αμοιβή των κατασκευαστικών γίνεται με το μέτρο, ανάλογα με τη μελέτη κατασκευής έχει καθοριστεί συγκεκριμένη τιμή για τη φάση της διάνοιξης και για τη φάση της τελικής επένδυσης. Όποτε ανα τακτά χρονικά διαστήματα πιστοποιείται ότι η τάδε κατασκευαστική έχει χ μέτρα διάνοιξης άρα έχει λαμβάνειν ψ πόσό καθώς και χ' μέτρα τελική επένδυση άρα έχει λαμβάνειν ψ' ποσό. Για όλα πρέπει να συμφωνεί ο ανεξάρτητος μηχανικός (Parsons). Για τα εξωτερικά τμήματα ακολουθείται αντίστοιχη διαδικασία αλλά δεν ξέρω λεπτομέρειες.

          Η χρηματοδότηση προέρχεται κατά 30% απο το Δημόσιο και 70% απο ιδιωτικές τράπεζες του εξωτερικού, οι οποίες επενδύουν με σκοπό το κέρδος, για διάφορους λόγους αποφασίσανε ότι δεν τους συμφέρει η επένδυση και την έκαναν με ελαφρά.....

          Πιστεύω τώρα να είναι ξεκάθαρο ποιοι είναι οι επενδυτές και ποιοί οι κατασκευαστές, έτσι Κούλη;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
            Και θα είναι αποτέλεσμα της δικής σου ενθάρρυνσης μιας πρακτικής απαράδεκτα επικίνδυνης.

            Πειράζει που εγώ δεν έχω δει πουθενά τέτοια ενθάρρυνση? ΧΛ έχεις την τάση να βάζεις λόγια στο στόμα του άλλου, που δεν έχει πει, όπως έγινε και με εκείνο το άκυρο σχόλιο προς εμένα που έκανες χτες. Απλά να ξέρεις οτι δεν κερδίζεις κάτι έτσι, οποιοσδήποτε μπορεί να ανατρεξει σ' αυτά που γράφτηκαν πιο πριν και να διαπιστώσει οτι δημιουργείς εντυπώσεις. Το θεωρείς σωστό αυτό?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              christos-lappas last edited by

              Ποιο είναι το άκυρο σχόλιο που έκανα για σένα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                Όποτε κάποιος προσπαθεί να με προσπεράσει από λωρίδα κυκλοφορίας εξυπακούεται ότι δεν προσπαθώ να τον εμποδίσω. Όταν όμως κάποιος απαιτεί να κάνω στην άκρη ώστε να μπορέσει να με προσπεράσει από δεξιά πατώντας το έρεισμα ή την ΛΕΑ, ή για να μπορέσει να περάσει το φανάρι με κόκκινο (δεν μιλάμε για περίπτωση ανάγκης), ή για να πάει ανάποδα στον μονόδρομο, ή απαιτεί να κάνω στην άκρη ως πεζός ώστε να μην πέσει όπως κινείται στο πεζοδρόμιο με την μηχανή (καινούργια μόδα αυτή, πλήρως εναρμονισμένη με την λογική σου)... απλά ατύχησε.

                Επαναλαμβάνω, έχουμε μπει σε πολύ επικίνδυνα μονοπάτια βάζοντας την ασφάλεια αυτού που παρανομεί πιο ψηλά από την ασφάλεια αυτού που κινείται κανονικά. Σε μια τέτοια κοινωνία, όλοι θα κάνουν ότι τους βολεύει (και αυτό ακριβώς γίνεται) θεωρώντας ότι οι άλλοι έχουν την υποχρέωση να τους διευκολύνουν να παρανομούν.

                Κακώς λοιπόν μπαίνουν τα κολονάκια στα πεζοδρόμια γιατί μπορεί να πέσει κανείς πάνω τους και να σκοτωθεί. Δεν μας ενδιαφέρουν οι πεζοί που μπορούν να σκοτωθούν αν πέσει κανείς πάνω τους επειδή δεν υπάρχουν κολονάκια.

                Κακώς υπάρχουν ράμπες περιορισμού ταχύτητας έξω από σχολεία γιατί κάποιος που κινείται με τριπλάσια ταχύτητα από το όριο μπορεί περνώντας από αυτές να χάσει τον έλεγχο και να σκοτωθεί. Δεν μας ενδιαφέρει που δεν θα έπρεπε να πηγαίνει με αυτή την ταχύτητα in the first place, ούτε ότι κινούμενος τόσο γρήγορα έξω από σχολείο βάζει σε κίνδυνο όλο τον κόσμο.

                Κακώς ένας πεζός κινείται στην μέση του πεζοδρομίου γιατί μπορεί να πέσει ο μηχανόβιος που απεγνωσμένα προσπαθεί να τον περάσει. Δεν καθόμαστε να ασχοληθούμε με το αν θα έπρεπε να οδηγεί εκεί in the first place, είναι υποχρέωση μας να κάνουμε ότι μπορούμε για να μην τραυματιστεί ο άνθρωπος. Η ασφάλεια του πεζού δεν απασχολεί.

                Κακώς τοποθετούμε το αυτοκίνητο μας με τέτοιο τρόπο στο γκισέ των διοδίων ώστε να μην μπορεί να περάσει μηχανή από δίπλα. Το ότι αν περάσει η μηχανή θα είναι στον πόντο και θα διακινδυνεύσουμε εμείς οι ίδιοι να φάμε την μπάρα στο κεφάλι παρόλο που έχουμε πληρώσει κανονικά (έχει συμβεί, το ξαναλέω), δεν απασχολεί. Εμείς πρέπει να βοηθήσουμε τον συνάνθρωπο μας με την μηχανή που βρίσκεται εκτεθειμένος στον κίνδυνο, να εκτελέσει την μανούβρα του με ασφάλεια, ακόμα και αν αυτό περιορίζει την δική μας ασφάλεια.

                Μια χαρά βρίσκω την λογική σου Ταύρε.

                Κάποια εδώ μέσα δεν είχαν καμια σχέση μ' αυτά που είχα γράψει νωρίτερα και μ' αυτά που υποστηρίζω γενικώς. Ιδιαίτερα το bold όμως έβγαλε μάτια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  Επειδή μας έχετε κουράσει με τα offtopic ας χαλαρώσουμε με ένα όμορφο κομμάτι του γνωστού ράπερ φόρις εμ σι.

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-lappas last edited by

                    Επέτρεψε μου λοιπόν να εξηγήσω, Κωνσταντίνε.

                    Όταν συζητάμε για κάτι παράνομο και επικίνδυνο (καθώς γράφει στα παπούτσια του τον θεμελιώδη κανόνα της τήρησης των αποστάσεων ασφαλείας) και αντί να το καταδικάζουμε χωρίς δεύτερη κουβέντα και να καυτηριάζουμε όσους ανεγκέφαλους το κάνουν, τα βάζουμε με όσους δεν τους διευκολύνουν , τότε θεωρώ ότι είναι ενθάρρυνση και δικαιολόγηση αυτής της πρακτικής.

                    Στο συγκεκριμένο μήνυμα απάντησα στο σχόλιο σου περί 'τιμωρών' αναφορικά με όσους δεν διευκολύνουν την παράνομη και επικίνδυνη διέλευση κολλητά σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο στα διόδια. Σκέψου το λίγο. Ασχολείσαι με το τι θα μπορούσε να συμβεί αν αυτός που προσπαθεί να περάσει παράνομα δεν διευκολυνθεί και πολύ εύκολα χαρακτηρίζεις τιμωρούς των δρόμων όσους κινούνται νόμιμα, αντί να επικεντρωθείς στο τι μπορεί να συμβεί αν αυτή η πρακτική περάσει στον κόσμο ως συνηθισμένη και βολική. Μπαίνουμε ακριβώς στο τριπάκι που τρώμε στα μούτρα στους πεζόδρομους και στα πεζοδρόμια. 'Ας αφήσουμε βρε αδελφέ τον άνθρωπο να περάσει για να μην χτυπήσει'. Και οι πεζοί; Ας προσέχουν λίγο παραπάνω. Έτσι και με τα διόδια. Διευκόλυνε τον άνθρωπο πίσω σου να περάσει για να μην χτυπήσει και μην ασχολείσαι με τον κίνδυνο που προκύπτει για εσένα, την οικογένεια σου και την περιουσία σου.

                    Όσο δεν δυσκολεύουμε και όσο δεν καταδικάζουμε απερίφραστα τέτοιες συμπεριφορές, τόσο πολλαπλασιάζονται. Και ο μόνος τρόπος να αποθαρρύνονται (από την στιγμή που αστυνομία δεν υπάρχει για να εφαρμόσει τα αυτονόητα και να προστατεύσει τους οδηγούς από την ηλίθια αυτή μόδα) είναι όταν συνειδητοποιήσουν ότι ο μόνος τρόπος να περνούν δωρεάν είναι να κατέβουν και να ανεβάσουν την μπάρα μόνοι τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hannibal last edited by

                      Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                      Επέτρεψε μου λοιπόν να εξηγήσω, Κωνσταντίνε.

                      Όταν συζητάμε για κάτι παράνομο και επικίνδυνο (καθώς γράφει στα παπούτσια του τον θεμελιώδη κανόνα της τήρησης των αποστάσεων ασφαλείας) και αντί να το καταδικάζουμε χωρίς δεύτερη κουβέντα και να καυτηριάζουμε όσους ανεγκέφαλους το κάνουν, τα βάζουμε με όσους δεν τους διευκολύνουν , τότε θεωρώ ότι είναι ενθάρρυνση και δικαιολόγηση αυτής της πρακτικής.

                      Στο συγκεκριμένο μήνυμα απάντησα στο σχόλιο σου περί 'τιμωρών' αναφορικά με όσους δεν διευκολύνουν την παράνομη και επικίνδυνη διέλευση κολλητά σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο στα διόδια. Σκέψου το λίγο. Ασχολείσαι με το τι θα μπορούσε να συμβεί αν αυτός που προσπαθεί να περάσει παράνομα δεν διευκολυνθεί και πολύ εύκολα χαρακτηρίζεις τιμωρούς των δρόμων όσους κινούνται νόμιμα, αντί να επικεντρωθείς στο τι μπορεί να συμβεί αν αυτή η πρακτική περάσει στον κόσμο ως συνηθισμένη και βολική. Μπαίνουμε ακριβώς στο τριπάκι που τρώμε στα μούτρα στους πεζόδρομους και στα πεζοδρόμια. 'Ας αφήσουμε βρε αδελφέ τον άνθρωπο να περάσει για να μην χτυπήσει'. Και οι πεζοί; Ας προσέχουν λίγο παραπάνω. Έτσι και με τα διόδια. Διευκόλυνε τον άνθρωπο πίσω σου να περάσει για να μην χτυπήσει και μην ασχολείσαι με τον κίνδυνο που προκύπτει για εσένα, την οικογένεια σου και την περιουσία σου.

                      Όσο δεν δυσκολεύουμε και όσο δεν καταδικάζουμε απερίφραστα τέτοιες συμπεριφορές, τόσο πολλαπλασιάζονται. Και ο μόνος τρόπος να αποθαρρύνονται (από την στιγμή που αστυνομία δεν υπάρχει για να εφαρμόσει τα αυτονόητα και να προστατεύσει τους οδηγούς από την ηλίθια αυτή μόδα) είναι όταν συνειδητοποιήσουν ότι ο μόνος τρόπος να περνούν δωρεάν είναι να κατέβουν και να ανεβάσουν την μπάρα μόνοι τους.

                      Χρηστο σορρυ αλλα κανεις δεν ειπε περι διευκολινσης. Ολοι λενε περι μη εφαρμογης αυτοδικιας του στυλ σταματαμε μετα την μπαρα για να κλεισουμε τον δρομο στον παραβατη με το πιο τραβηγμενο ο αλλος να ειναι ντιπ για ντιπ μαλακας, να μην προλαβει να σταματησει να καρφω8ει πανω σου/μας κλπ και να εχουμε μετα βαρος στην συνηδηση μας. Γιατι νομικα ναι μεν εισαι καλυμενος αλλα ψυχολογικα θα το σκεφτεσαι μια ζωη οτι για 2-3 ευρο και αυτοδικια/παραδειγματισμο/ καταδικασμο τετοιας συμεριφορας (οπως θες πεσ το) ησουν η αιτια ειτε τραυματισμου ειτε ακομα και θανατου....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        christos-lappas last edited by

                        Για αυτό, κάνουμε το πιο απλό πραγμα: Περνάμε πολύ αργά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          angel-rabbit last edited by

                          Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
                          Επειδή μας έχετε κουράσει με τα offtopic ας χαλαρώσουμε με ένα όμορφο κομμάτι του γνωστού ράπερ φόρις εμ σι.

                          Youtube Video

                          Φωνάρα. Ανατρίχιασα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            junior-gt last edited by

                            Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
                            Για αυτό, κάνουμε το πιο απλό πραγμα: Περνάμε πολύ αργά

                            Ότι και να κάνεις η μπάρα ΔΕΝ πέφτει .
                            Επίσης θα ήθελα να πω στους επίδοξους τσαμπατζήδες (σαν και μένα) αλλά και σε διάφορους κινδυνολόγους εδώ μέσα η οποίοι κόπτονται για την τήρηση των αποστάσεων κλπ ενώ για να προσπεράσουν πιθανό να πλησιάζουν πολύ περισσότερο τον μπροστινό, ότι δεν χρειάζεται να περάσεις κολλητά. Άνετα μια απόσταση στα τρία μέτρα είναι υπεραρκετή. Ακόμα και να αρχίσει να κατεβαίνει η μπάρα, είναι εκπαιδευμένη όταν αντιληφθεί το πίσω αυτοκίνητο να σηκωθεί αμέσως. Δε νομίζω ότι με μια ταχύτητα της τάξεως των τριάντα χιλόμέτρων την ώρα που περνάει κανείς το e-pass η απόσταση των τριών μέτρων να είναι επικίνδυνη. Αφήστε το παραμυθάκι. Και στο φινάλε αν θέλετε να είστε τοοοοοσο νόμιμοι να πηγαίνετε με 100 στην Αττική Οδό.
                            Ακόμα και να κοκκαλώσει ο άλλος (μου έχει τύχει και μάλιστα ήμουνα με το τζιπ ο κώλος της μπέμπας θα είχε φτάσει στη μηχανή και ο μ@λ@κας είχε και κοτσαδόρο οπότε θα με πλήρωνε -αυτό του είπα κι'όλας αλλά τι περιμένεις από άνθρωπο που σκέφτεται έτσι) προλαβαίνεις να φρενάρεις ανετότατα. Και μάλιστα η μπάρα δεν πέφτει γιατί ή ο μπροστινος ή ο πισω θα βρίσκεται μπροστά της. Απλά χρειάζεται ψυχραιμία και χαλαρότητα.
                            Πιστεύω ότι έχω φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που ο από πίσω αν δεν είναι ψυλλιασμένος δύσκολα θα καταλάβει ότι μόλις με κέρασε μια διέλευση .
                            Λίγο προσοχή χρειάζεται όταν βρέχει γιατί το δάπεδο των διοδίων γλιστράει πολυ περισσότερο από την άσφαλτο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              infinity last edited by

                              Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:

                              Επειδή μας έχετε κουράσει με τα offtopic ας χαλαρώσουμε με ένα όμορφο κομμάτι του γνωστού ράπερ φόρις εμ σι.

                              Youtube Video

                              Φωνάρα. Ανατρίχιασα.

                              Επιτέλους αυτό το ταλέντο αναγνωρίζεται.
                              Και επειδή καταλαβαίνεις από καλή μουσική σου αφιερώνω το επόμενο από φάπα κρου.

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dap last edited by

                                Ο χρήστης junior gt έγραψε:

                                Για αυτό, κάνουμε το πιο απλό πραγμα: Περνάμε πολύ αργά

                                Ότι και να κάνεις η μπάρα ΔΕΝ πέφτει .
                                Επίσης θα ήθελα να πω στους επίδοξους τσαμπατζήδες (σαν και μένα) αλλά και σε διάφορους κινδυνολόγους εδώ μέσα η οποίοι κόπτονται για την τήρηση των αποστάσεων κλπ ενώ για να προσπεράσουν πιθανό να πλησιάζουν πολύ περισσότερο τον μπροστινό, ότι δεν χρειάζεται να περάσεις κολλητά. Άνετα μια απόσταση στα τρία μέτρα είναι υπεραρκετή. Ακόμα και να αρχίσει να κατεβαίνει η μπάρα, είναι εκπαιδευμένη όταν αντιληφθεί το πίσω αυτοκίνητο να σηκωθεί αμέσως. ...........................................................................................................................................................
                                Πιστεύω ότι έχω φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που ο από πίσω αν δεν είναι ψυλλιασμένος δύσκολα θα καταλάβει ότι μόλις με κέρασε μια διέλευση .
                                Λίγο προσοχή χρειάζεται όταν βρέχει γιατί το δάπεδο των διοδίων γλιστράει πολυ περισσότερο από την άσφαλτο.

                                Να και μια καινουργια παραλλαγη του διερχεσθαι δια του κολληματος.!!! Αντι πισωκολλητο ....εμπροστοκολλητο!!!!Δηλαδη πλησιαζεις στη μπαρα,αγνοεις τον ταμια και περιμενεις να πληρωσει ο επομενος.Και αν και ο επομενος ειναι της ιδιας νοοτροπιας με σενα καθεστε και οι δυο και περιμενετε τον τριτο......που αν δεν ειναι ψυλλιασμενος κλπ,κλπ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  chemic last edited by

                                  Ο χρήστης DAP έγραψε:

                                  Να και μια καινουργια παραλλαγη του διερχεσθαι δια του κολληματος.!!! Αντι πισωκολλητο ....εμπροστοκολλητο!!!!Δηλαδη πλησιαζεις στη μπαρα,αγνοεις τον ταμια και περιμενεις να πληρωσει ο επομενος.Και αν και ο επομενος ειναι της ιδιας νοοτροπιας με σενα καθεστε και οι δυο και περιμενετε τον τριτο......που αν δεν ειναι ψυλλιασμενος κλπ,κλπ.

                                  Η μπάρα σίγουρα δεν πέφτει πάνω σε αμάξι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    christos-lappas last edited by

                                    Απο προσωπική εμπειρία, η μπάρα πέφτει, εχω γράψει και εδώ για την περίπτωση. Το μόνο που χρειάζεται είναι να περάσεις απο το γκισέ με κάτω απο 20 χλμ/ώρα, πράγμα αρκετά εύκολο, ασφαλές, νόμιμο και ηθικό.

                                    Το σύστημα είναι επίσης αρκετά έξυπνο για να αναγνωρίζει το ποιο αυτοκίνητο έχει πληρώσει (είτε στο γκισέ, είτε με epass) και μου έχει τύχει να έχει χτυπήσει την διέλευση μου, αλλα να είμαστε μπλοκαρισμένοι απο τον μπροστινό μου που είχε ξεμείνει απο μονάδες. τελικά πλήρωσε στον υπάλληλο και περάσαμε χωρίς φυσικά να ξαναχτυπησει το δικό μου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      djalma last edited by

                                      Ο χρήστης junior gt έγραψε:
                                      Ότι και να κάνεις η μπάρα ΔΕΝ πέφτει .
                                      Επίσης θα ήθελα να πω στους επίδοξους τσαμπατζήδες (σαν και μένα) αλλά και σε διάφορους κινδυνολόγους εδώ μέσα η οποίοι κόπτονται για την τήρηση των αποστάσεων κλπ ενώ για να προσπεράσουν πιθανό να πλησιάζουν πολύ περισσότερο τον μπροστινό, ότι δεν χρειάζεται να περάσεις κολλητά. Άνετα μια απόσταση στα τρία μέτρα είναι υπεραρκετή. Ακόμα και να αρχίσει να κατεβαίνει η μπάρα, είναι εκπαιδευμένη όταν αντιληφθεί το πίσω αυτοκίνητο να σηκωθεί αμέσως. Δε νομίζω ότι με μια ταχύτητα της τάξεως των τριάντα χιλόμέτρων την ώρα που περνάει κανείς το e-pass η απόσταση των τριών μέτρων να είναι επικίνδυνη. Αφήστε το παραμυθάκι. Και στο φινάλε αν θέλετε να είστε τοοοοοσο νόμιμοι να πηγαίνετε με 100 στην Αττική Οδό.
                                      Ακόμα και να κοκκαλώσει ο άλλος (μου έχει τύχει και μάλιστα ήμουνα με το τζιπ ο κώλος της μπέμπας θα είχε φτάσει στη μηχανή και ο μ@λ@κας είχε και κοτσαδόρο οπότε θα με πλήρωνε -αυτό του είπα κι'όλας αλλά τι περιμένεις από άνθρωπο που σκέφτεται έτσι) προλαβαίνεις να φρενάρεις ανετότατα. Και μάλιστα η μπάρα δεν πέφτει γιατί ή ο μπροστινος ή ο πισω θα βρίσκεται μπροστά της. Απλά χρειάζεται ψυχραιμία και χαλαρότητα.
                                      Πιστεύω ότι έχω φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που ο από πίσω αν δεν είναι ψυλλιασμένος δύσκολα θα καταλάβει ότι μόλις με κέρασε μια διέλευση .
                                      Λίγο προσοχή χρειάζεται όταν βρέχει γιατί το δάπεδο των διοδίων γλιστράει πολυ περισσότερο από την άσφαλτο.

                                      Την παλεύεις? Αναγκαστικό κέρασμα δηλαδή? Να βγούμε καμιά φορά στο ίδιο μαγαζί για φαΐ να σε αναγκάσω να με κεράσεις . Θα γουστάρω τρελά!! Τσάμπα φαΐ? Ότι το καλύτερο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jtblaster last edited by

                                        Ο χρήστης djalma έγραψε:

                                        Ότι και να κάνεις η μπάρα ΔΕΝ πέφτει .
                                        Επίσης θα ήθελα να πω στους επίδοξους τσαμπατζήδες (σαν και μένα) αλλά και σε διάφορους κινδυνολόγους εδώ μέσα η οποίοι κόπτονται για την τήρηση των αποστάσεων κλπ ενώ για να προσπεράσουν πιθανό να πλησιάζουν πολύ περισσότερο τον μπροστινό, ότι δεν χρειάζεται να περάσεις κολλητά. Άνετα μια απόσταση στα τρία μέτρα είναι υπεραρκετή. Ακόμα και να αρχίσει να κατεβαίνει η μπάρα, είναι εκπαιδευμένη όταν αντιληφθεί το πίσω αυτοκίνητο να σηκωθεί αμέσως. Δε νομίζω ότι με μια ταχύτητα της τάξεως των τριάντα χιλόμέτρων την ώρα που περνάει κανείς το e-pass η απόσταση των τριών μέτρων να είναι επικίνδυνη. Αφήστε το παραμυθάκι. Και στο φινάλε αν θέλετε να είστε τοοοοοσο νόμιμοι να πηγαίνετε με 100 στην Αττική Οδό.
                                        Ακόμα και να κοκκαλώσει ο άλλος (μου έχει τύχει και μάλιστα ήμουνα με το τζιπ ο κώλος της μπέμπας θα είχε φτάσει στη μηχανή και ο μ@λ@κας είχε και κοτσαδόρο οπότε θα με πλήρωνε -αυτό του είπα κι'όλας αλλά τι περιμένεις από άνθρωπο που σκέφτεται έτσι) προλαβαίνεις να φρενάρεις ανετότατα. Και μάλιστα η μπάρα δεν πέφτει γιατί ή ο μπροστινος ή ο πισω θα βρίσκεται μπροστά της. Απλά χρειάζεται ψυχραιμία και χαλαρότητα.
                                        Πιστεύω ότι έχω φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που ο από πίσω αν δεν είναι ψυλλιασμένος δύσκολα θα καταλάβει ότι μόλις με κέρασε μια διέλευση .
                                        Λίγο προσοχή χρειάζεται όταν βρέχει γιατί το δάπεδο των διοδίων γλιστράει πολυ περισσότερο από την άσφαλτο.

                                        Την παλεύεις? Αναγκαστικό κέρασμα δηλαδή? Να βγούμε καμιά φορά στο ίδιο μαγαζί για φαΐ να σε αναγκάσω να με κεράσεις . Θα γουστάρω τρελά!! Τσάμπα φαΐ? Ότι το καλύτερο

                                        Προφανέστατα όχι ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          junior-gt last edited by

                                          Εσύ έχεις καταλάβει ότι δε χρεώνεσαι περισότερο ή δεν είναι τόσο γυμνασμένος ο συγκεκριμένος μύς του κεφαλιού?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            djalma last edited by

                                            Θες σοβαρή απάντηση? Θα είναι από τον 'μυ' ( ) του κεφαλιού μου που είναι γυμνασμένος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 235
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 237 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr