Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 62
    • 63
    • 54 / 63
    Περί αυτοκίνησης
    214
    1248
    1317
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wannabe last edited by

      το πρόβλημα ξεκινά απο το ΕΤΤ και το γεγονός οτι καθιστά την Ελλάδα χώρα τελικού προορισμού για τα αυτοκίνητα.
      τα υπόλοιπα είναι απλά οι εκφράσεις του συγκεκριμένου προβλήματος δεδομένης της οικονομικής συγκυρίας.
      τώρα λόγω απελπισίας στην εύρεση πόρων για το Δημόσιο και ανάγκης να κρατήσουν όσο περισσότερα κεφάλαια εντός συνόρων, δεν περιμένω αλλαγή. το κακό είναι οτι δεν φαίνεται να θέλουν να το αλλάξουν και αν σε 15-20-30-400 χρόνια βγούμε απο τον οικονομικό βάλτο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
        Κανονικά η Ελλάδα θα έπρεπε να σε επιδοτεί, κιόλας, προκειμένου να κρατάς το παλιό σου αυτοκίνητο και να μην το αλλάζεις.

        D-Jet εσύ είσαι ή σου χάκαραν το λογαριασμό...;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d-jet last edited by

          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

          Κανονικά η Ελλάδα θα έπρεπε να σε επιδοτεί, κιόλας, προκειμένου να κρατάς το παλιό σου αυτοκίνητο και να μην το αλλάζεις.

          D-Jet εσύ είσαι ή σου χάκαραν το λογαριασμό...;

          Εγώ είμαι! Μπέσα!

          Πέρα από την πλάκα, δεν αναφέρομαι στα ιστορικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
            18 και μεστηνκαυλα.

            βρες κανά γκόμενο να ξεμπερδεύουμε.

            Ούτε καλύτεροι οδηγοί γίναμε, ούτε λιγότερα ατυχήματα είχαμε (εκτός από φέτος που ο κόσμος οδηγά συντηρητικά! ) ούτε τίποτε. Κανονικά η Ελλάδα θα έπρεπε να σε επιδοτεί, κιόλας, προκειμένου να κρατάς το παλιό σου αυτοκίνητο και να μην το αλλάζεις.

            τα καινουργια αυτοκίνητα είναι πολύ ασφαλέστερα από τα παλιά αλλά κ πιο οικονομικά/οικολογικά. Νομίζω, μόνο για αυτούς τους λόγους, το κράτος θα έπρεπε να επιδοτεί την αγορά.
            Μόνο το κόστος ανά νεκρό να δουμε κ πόσοι εμπλεκόμενοι σε ατύχημα θα είχαν γλυτώσει αν βρίσκονταν σε σύγχρονο αυτοκίνητο, θα έβγαιναν τα μαθηματικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Τα αμάξια πρέπει να τα κρατάς τουλάχιστον 15 χρόνια. Αντέχουν και (αν είναι καλά) δεν βγάζουν ζημιές.

              Είναι σπατάλη και ιδιαίτερα επιζήμιο για το περιβάλλον να αντικαθίστανται αμάξια που έχουν ακόμα χρόνια ζωής μπροστά τους.

              Ιδιαίτερα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που δεν παράγει αμάξια πρέπει να δίνονται κίνητρα για να κυκλοφορούν τα παλιά αμάξια και με αυστηρούς ελέγχους (ΚΤΕΟ) να είναι σε καλή κατάσταση για να δίνουν δουλειά στα συνεργεία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                chemic last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Τα αμάξια πρέπει να τα κρατάς τουλάχιστον 15 χρόνια. Αντέχουν και (αν είναι καλά) δεν βγάζουν ζημιές.

                Είναι σπατάλη και ιδιαίτερα επιζήμιο για το περιβάλλον να αντικαθίστανται αμάξια που έχουν ακόμα χρόνια ζωής μπροστά τους.

                Ιδιαίτερα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που δεν παράγει αμάξια πρέπει να δίνονται κίνητρα για να κυκλοφορούν τα παλιά αμάξια και με αυστηρούς ελέγχους (ΚΤΕΟ) να είναι σε καλή κατάσταση για να δίνουν δουλειά στα συνεργεία.

                με την ίδια λογική, δεν πρέπει να αγοράζουμε τίποτα, αφού δεν παράγουμε τίποτα (υπολογιστές, κινητά, τηλεοράσεις, συστήματα υγραεριου για αμάξια, φυσικού αερίου για το σπίτι, σύγχρονα ιατρικά μηχανήματα).
                Κ κάποιες βλάβες ειναι επικίνδυνες κ μη 'προβλέψιμες' στα παλιά αμάξια, όπως κ ο τρόπος που τις επισκευάζουν τα μαστόρια. Κ κυρίως το χάος στην παθητική-ενεργητική ασφάλεια θα πρέπει να μας απασχολεί!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  σωστό ειναι αυτό για μένα.

                  Αν ήταν έτσι δε θα αγοράζαμε τίποτα. Κακως δίναμε και αδειες για μεγάλα σουπερ μαρκετ και μας εχουν φλομώσει στις εισαγωγές για να γλυτώσουμε 10 λεπτα του ευρω. Στα μεγάλα σουπερ μαρκετ δεν εχεις πλέον επιλογή να παρεις λεμόνια ελληνικά. ΔΕΝ ΕΧΕΙ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Σίγουρα δεν είναι λύση κάθε 4 χρονάκια, που βγαίνει και το καινούργιο μοντέλο, να αλλάζουμε αυτοκίνητο μόνο και μόνο για να πάρουμε κάτι που είναι αντικειμενικά πιο ασφαλές από το προηγούμενο. Παρά τις όποιες εξαιρέσεις, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι τέτοιο, δεν το αντέχει η κατάστασή μας.
                    Ποτέ δεν το άντεχε εδώ που τα λέμε, άσχετα αν κάποιοι εύβρισκαν πρόθυμη χρηματοδότηση για να το κάνουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                      σωστό ειναι αυτό για μένα.

                      Αν ήταν έτσι δε θα αγοράζαμε τίποτα. Κακως δίναμε και αδειες για μεγάλα σουπερ μαρκετ και μας εχουν φλομώσει στις εισαγωγές για να γλυτώσουμε 10 λεπτα του ευρω. Στα μεγάλα σουπερ μαρκετ δεν εχεις πλέον επιλογή να παρεις λεμόνια ελληνικά. ΔΕΝ ΕΧΕΙ.

                      αν στα πούλαγαν 1 ευρώ ενώ τα εισαγωγής στα πούλαγαν 30 λεπτά ποιά θα επέλεγες;
                      μήπως ήταν ακριβά και δεν 'έφευγαν' ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Στην λαική δεν έχουν διαφορα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          d-jet last edited by

                          Ο χρήστης chemic έγραψε:

                          Τα αμάξια πρέπει να τα κρατάς τουλάχιστον 15 χρόνια. Αντέχουν και (αν είναι καλά) δεν βγάζουν ζημιές.

                          Είναι σπατάλη και ιδιαίτερα επιζήμιο για το περιβάλλον να αντικαθίστανται αμάξια που έχουν ακόμα χρόνια ζωής μπροστά τους.

                          Ιδιαίτερα σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που δεν παράγει αμάξια πρέπει να δίνονται κίνητρα για να κυκλοφορούν τα παλιά αμάξια και με αυστηρούς ελέγχους (ΚΤΕΟ) να είναι σε καλή κατάσταση για να δίνουν δουλειά στα συνεργεία.

                          με την ίδια λογική, δεν πρέπει να αγοράζουμε τίποτα, αφού δεν παράγουμε τίποτα (υπολογιστές, κινητά, τηλεοράσεις, συστήματα υγραεριου για αμάξια, φυσικού αερίου για το σπίτι, σύγχρονα ιατρικά μηχανήματα).
                          Κ κάποιες βλάβες ειναι επικίνδυνες κ μη 'προβλέψιμες' στα παλιά αμάξια, όπως κ ο τρόπος που τις επισκευάζουν τα μαστόρια. Κ κυρίως το χάος στην παθητική-ενεργητική ασφάλεια θα πρέπει να μας απασχολεί!

                          Leonp, συμφωνώ απολύτως μαζί σου.
                          Και προσθέτω πως τα επιχειρήματα περί ρυπογόνων αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι το λιγότερο 'ανέκδοτο' (ειδικά αν προέρχονται από βιομηχανικά κέντρα όπως η Γερμανία) τη στιγμή που δεν υπάρχει ο παραμικρός έλεγχος στην όποια βιομηχανία μας έχει απομείνει + τα λιμάνια (που όταν ακούνε έξω πως έχουμε 24/7 τις ντηζελογεννητριες να δουλεύουν επειδή δε δίνουμε shore-connection στα βαπόρια, όπως σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο μετά από στάση 30-60 λεπτών, βάζουν τα γέλια).
                          Κανείς δεν είπε ότι τα καινούργια αυτοκίνητα δεν είναι πιο ασφαλή (αν και χαοτική διαφορά δεν έχουν).
                          Κανείς δεν είπε ότι το κόστος αποκατάστασης του κόσμου που έχει υποστεί σωματικές βλάβες λόγω τροχαίου δεν είναι υπέρογκο!
                          Από την άλλη, μας αρέσει δε μας αρέσει είμαστε μια φτωχή χώρα...
                          Καλά θα ήταν να τρώγαμε και μόνο βιολογικά προϊόντα (ίσως σημαντικότερο από το να έχουμε αερόσακους και αφορά μεγαλύτερο μέρος του κόσμου) αλλά δυστυχώς δεν αντέχουμε οικονομικά.
                          Άλλωστε, η λογική λέει πως αν δεν μπορείς να κάνεις το μέσο πιο ασφαλές μπορείς να κοιτάξεις να κάνεις ασφαλέστερη τη μέθοδο. Με άλλα λόγια αν είχε πρόθεση το κράτος (σοβαρή) να μειώσει το κόστος των τροχαίων θα μπορούσε να κάνει πολλά περισσότερα πράγματα προτού κάτσει να υπολογίσει το κόστος αντικατάστασης του στόλου των αυτοκινήτων.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            224-v last edited by

                            +100000 D-Jet,+ leonp,

                            Για την παθητικη ασφαλεια καλο ειναι να προσεχουμε τον αλλο ωστε να μην πεσει επανω μας οσο ειναι δυνατον.... εχω ξαναπει οτι δεν καταλαβαινω την εκφραση... 'μου πεταχτηκε ξαφνικα' στα 20 μετρα.... δλδ οταν οδηγει καποιος δεν κυτταει τι γινεται στα 50-100 μετρα... μπροστα του? ωστε να δει τον...... να πεταγεται απο δεξια η αριστερα.... απο το πουθενα δεν γινεται να πεταχτει καποιος.... η οταν ο αλλος κανει προσπερασει χαροτικη δεν τον βλεπεις να κρατηθεις ... απλα πρεπει να εχεις τεταμμενη τη προσοχη σου στον δρομο.... και οχι ....αλλου. Δεν αγοραζω αυτοκινητο με σκεψη τι θα γινει αν τρακαρω.... ισως εχω λαθος αλλα αυτο εφαρμοζω.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouliscd last edited by

                              Μα, κανείς δεν άλλαζε αυτοκίνητο λόγω παθητικής ασφάλειας. Ο κύριος λόγος ήταν ότι το παλιό ήταν 'παλιό'. Είχαμε φτάσει στο σημείο να θεωρούμε κύκλο ζωής αυτοκινήτου τα 100000km και αυτό ήταν πρόβλημα, όχι μόνο επειδή δεν το αντέχαμε οικονομικά, αλλά επαιδή είναι σύμπτωμα υπερκαταναλωτισμού.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                prisma last edited by

                                @ 224.v
                                Δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις που κάποιοι 'πετάγονται' απο το 'πουθενά' (έλλειψη ορατότητας σε συνδυασμό με 'γράψιμο' υπάρχοντος Stop ή Κόκκινου') και εκεί μόνο η τύχη και τα αντανακλαστικά σε σώζουν.
                                Όσο για την αγορά αυτοκινήτου, απο το ένα άκρο της δεκαετίας του 80, περάσαμε στο άλλο τα τελευταία χρόνια που θέλαμε να αλλάζουμε αμάξι κάθε 5 χρόνια. Σαφώς είναι χαζό να πιστεύουμε πως κάποιος αλλάζει αμάξι για 'μούρη' (εκτός εξαιρέσεων). Αλλά τι σχέση έχει ένα π.χ. Starlet του 1995 με ένα Yaris του 2010? Καλύτερη άνεση, ποιοτικότερο και ασφαλέστερο το Yaris. Καλύτερη απόδοση κινητήρα, ABS, Airbags (δεν υπάρχουν στο Starlet καν). Πιο 'ήσυχη' οδήγηση. Και φιλικότερο στο περιβάλλον. Το ίδιο και σε σύγκριση με ένα ανάλογο του 1996 ή 1998. Άρα γιατί είναι θέμα 'μούρης' και καταναλωτισμού να αλλάζεις αμάξι κάθε 10-12 χρόνια αγοράζοντας ένα συνολικά αναβαθμισμένο προϊόν? Οκ στα 3 ή 4 ή 5 χρόνια είναι υπερβολή. Αλλά πάλι όλα θέμα επιλογής είναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  delsol-vti last edited by

                                  Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:

                                  Έγραψα κάπου οτι είμαι υπερ της υπερφορολόγησης;

                                  **Φυσικά, αφού γράφεις ότι πρέπει να πιάσεις δεύτερη και τρίτη δουλειά για να πληρώνεις τα αυξημένα τέλη και τεκμήρια.

                                  Φαντάσου δηλαδή να ήσουν υπέρ της υπερφορολόγησης, θα έπρεπε να πουλήσουμε τη γυναίκα στο σκλαβοπάζαρο.**

                                  Η υπερφορολόγηση είναι δεδομένη άσχετα αν εγώ συμφωνώ ή όχι (btw δε συμφωνώ). Το παραπάνω ήταν απάντηση στην ερώτησή του και είναι η πιο βολική λύση για αυτόν.
                                  Η χειρότερη θα ήταν να του πω 'πούλα το' αλλά θέλησα να το παίξω καλός.

                                  Δεν μου ειπες πουλα το , οχι γιατι ηθελες να το παιξεις καλός ... αλλά γιατί στο αλλο τοπικ επέμενες οτι κανεις δεν σε υποχρεωνει να πουλησεις την περιουσια σου. Την στιγμη που με την υπερφορολογηση αυτο ακριβως σε αναγκαζει να κανεις.
                                  Επειδη ξεχνας γρηγορα ...

                                  1. [b]Κανείς δε σε αναγκάζει να πουλήσεις την περιουσία σου[/b]. Μπορείς να την κάνεις έπιπλο στο σπίτι και να μην πληρώνεις φόρους.

                                  Ενταξει ... στο αμαξι μπορεις να βγαλεις τις πινακιδες και να το κανεις επιπλο στο σπιτι .
                                  Το σπιτι?... τι θα το κανεις αν δεν σου φτανει το εισοδημα σου να πληρωσεις τους φορους ?

                                  Ιnfinity ... ξεχαστηκες και δεν μου απαντησες

                                  Αυξάνεις το εισόδημά σου. sv2©

                                  Με τις υγειες σου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    224-v last edited by

                                    Ο χρήστης prisma έγραψε:
                                    @ 224.v
                                    Δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις που κάποιοι 'πετάγονται' απο το 'πουθενά' (έλλειψη ορατότητας σε συνδυασμό με 'γράψιμο' υπάρχοντος Stop ή Κόκκινου') και εκεί μόνο η τύχη και τα αντανακλαστικά σε σώζουν.
                                    Όσο για την αγορά αυτοκινήτου, απο το ένα άκρο της δεκαετίας του 80, περάσαμε στο άλλο τα τελευταία χρόνια που θέλαμε να αλλάζουμε αμάξι κάθε 5 χρόνια. Σαφώς είναι χαζό να πιστεύουμε πως κάποιος αλλάζει αμάξι για 'μούρη' (εκτός εξαιρέσεων). Αλλά τι σχέση έχει ένα π.χ. Starlet του 1995 με ένα Yaris του 2010? Καλύτερη άνεση, ποιοτικότερο και ασφαλέστερο το Yaris. Καλύτερη απόδοση κινητήρα, ABS, Airbags (δεν υπάρχουν στο Starlet καν). Πιο 'ήσυχη' οδήγηση. Και φιλικότερο στο περιβάλλον. Το ίδιο και σε σύγκριση με ένα ανάλογο του 1996 ή 1998. Άρα γιατί είναι θέμα 'μούρης' και καταναλωτισμού να αλλάζεις αμάξι κάθε 10-12 χρόνια αγοράζοντας ένα συνολικά αναβαθμισμένο προϊόν? Οκ στα 3 ή 4 ή 5 χρόνια είναι υπερβολή. Αλλά πάλι όλα θέμα επιλογής είναι.

                                    Συμφωνω οπως το θετεις.... οταν πραγματικα αναβαθμιζεις.... οπως στο παραδειγμα σου ομως πες μου ειλικρινα εγω ποιο να αναβαθμησω??? Καππα του 1995 με ABS... Barchetta 1996, Maseratti 224.v 1990..... η κορη Aygo 1996...
                                    κανουν ελαχιστα χλμ τα 3 πρωτα.. (κατεβασμα πινακιδες...κ.λ.π.)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      infinity last edited by

                                      Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:

                                      yada yada

                                      Θα μπορούσες να πουλήσεις το σπίτι και να κοιμάσαι στο σπίτι. Αρκεί να μην το κυκλοφορείς. Να το έχεις μόνο για ύπνο. Δεν το συνεχίζω, όμως, γιατί είμαστε offtopic. σλουρπ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        Αυγό το 1996 δεν υπήρχε, μάλλον 2006 εννοείς.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          224-v last edited by

                                          Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                          Αυγό το 1996 δεν υπήρχε, μάλλον 2006 εννοείς.

                                          ναι σωστα!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            prisma last edited by

                                            Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                                            @ 224.v
                                            Δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις που κάποιοι 'πετάγονται' απο το 'πουθενά' (έλλειψη ορατότητας σε συνδυασμό με 'γράψιμο' υπάρχοντος Stop ή Κόκκινου') και εκεί μόνο η τύχη και τα αντανακλαστικά σε σώζουν.
                                            Όσο για την αγορά αυτοκινήτου, απο το ένα άκρο της δεκαετίας του 80, περάσαμε στο άλλο τα τελευταία χρόνια που θέλαμε να αλλάζουμε αμάξι κάθε 5 χρόνια. Σαφώς είναι χαζό να πιστεύουμε πως κάποιος αλλάζει αμάξι για 'μούρη' (εκτός εξαιρέσεων). Αλλά τι σχέση έχει ένα π.χ. Starlet του 1995 με ένα Yaris του 2010? Καλύτερη άνεση, ποιοτικότερο και ασφαλέστερο το Yaris. Καλύτερη απόδοση κινητήρα, ABS, Airbags (δεν υπάρχουν στο Starlet καν). Πιο 'ήσυχη' οδήγηση. Και φιλικότερο στο περιβάλλον. Το ίδιο και σε σύγκριση με ένα ανάλογο του 1996 ή 1998. Άρα γιατί είναι θέμα 'μούρης' και καταναλωτισμού να αλλάζεις αμάξι κάθε 10-12 χρόνια αγοράζοντας ένα συνολικά αναβαθμισμένο προϊόν? Οκ στα 3 ή 4 ή 5 χρόνια είναι υπερβολή. Αλλά πάλι όλα θέμα επιλογής είναι.

                                            Συμφωνω οπως το θετεις.... οταν πραγματικα αναβαθμιζεις.... οπως στο παραδειγμα σου ομως πες μου ειλικρινα εγω ποιο να αναβαθμησω??? **Καππα του 1995 με ABS... Barchetta 1996, Maseratti 224.v 1990..... **η κορη Aygo 1996...
                                            κανουν ελαχιστα χλμ τα 3 πρωτα.. (κατεβασμα πινακιδες...κ.λ.π.)

                                            Εδώ δε τίθετε θέμα αναβάθμισης....μιλάμε για future classics!
                                            Για το Aygo κάποια στιγμή, όμως, θα υπάρξει τέτοιο θέμα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 54 / 63
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr