-
Σας διαφευγει ισως οτι η εταιρια που χρωσταει ειναι αλλη απο την εταιρια που εχει την εκμεταλευση.... ΑΕΓΕΚ εργολαβος, Αυτοκινητοδρομοι Αιγαιου παραχωρισιουχος.... αρα ξεχωριστα ταμεια και εργα......με οτι αυτο σημαινει...
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Σας διαφευγει ισως οτι η εταιρια που χρωσταει ειναι αλλη απο την εταιρια που εχει την εκμεταλευση.... ΑΕΓΕΚ εργολαβος, Αυτοκινητοδρομοι Αιγαιου παραχωρισιουχος.... αρα ξεχωριστα ταμεια και εργα......με οτι αυτο σημαινει...Mη μας το χαλας,μη μας το χαλας.....Μια χαρα τα χωνουμε και συ ερχεσαι και μας την σπας....Δεν εισαι σωστος....
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Σας διαφευγει ισως οτι η εταιρια που χρωσταει ειναι αλλη απο την εταιρια που εχει την εκμεταλευση.... ΑΕΓΕΚ εργολαβος, Αυτοκινητοδρομοι Αιγαιου παραχωρισιουχος.... αρα ξεχωριστα ταμεια και εργα......με οτι αυτο σημαινει...
Mη μας το χαλας,μη μας το χαλας.....Μια χαρα τα χωνουμε και συ ερχεσαι και μας την σπας....Δεν εισαι σωστος....
Όντως, το ότι είναι διαφορετικές εταιρίες, σημαίνει πως δεν πειράζει που οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Σας διαφευγει ισως οτι η εταιρια που χρωσταει ειναι αλλη απο την εταιρια που εχει την εκμεταλευση.... ΑΕΓΕΚ εργολαβος, Αυτοκινητοδρομοι Αιγαιου παραχωρισιουχος.... αρα ξεχωριστα ταμεια και εργα......με οτι αυτο σημαινει...
Mη μας το χαλας,μη μας το χαλας.....Μια χαρα τα χωνουμε και συ ερχεσαι και μας την σπας....Δεν εισαι σωστος....
Όντως, το ότι είναι διαφορετικές εταιρίες, σημαίνει πως δεν πειράζει που οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι.

-
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Σας διαφευγει ισως οτι η εταιρια που χρωσταει ειναι αλλη απο την εταιρια που εχει την εκμεταλευση.... ΑΕΓΕΚ εργολαβος, Αυτοκινητοδρομοι Αιγαιου παραχωρισιουχος.... αρα ξεχωριστα ταμεια και εργα......με οτι αυτο σημαινει...
Mη μας το χαλας,μη μας το χαλας.....Μια χαρα τα χωνουμε και συ ερχεσαι και μας την σπας....Δεν εισαι σωστος....
Όντως, το ότι είναι διαφορετικές εταιρίες, σημαίνει πως δεν πειράζει που οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι.
Το ότι είναι δύο εταιρείες διαφορετικές σημαίνει ότι δεν υπάρχει συσχέτιση. Αν αποφασίσεις εσύ να πάρεις έναν εργολάβο στο σπίτι και τον πληρώσεις αλλά αυτός δεν πληρώσει στη συνέχεια τους εργάτες του φταις εσύ;
Οπότε οι Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου τι σχέση έχουν με τα ταμειακά προβλήματα της ΑΕΓΕΚ;
Ακόμα και ίδιο φυσικό πρόσωπο να είναι ο ιδιοκτήτης δεν είναι φορολογικώς και ασφαλιστικώς δυνατό να πληρωθούν οι εργαζόμενοι της Β εταιρείας από την Α εταιρεία...
-
-
Πάμε από την αρχή...
Γράφτηκε ότι η ΑΕΓΕΚ δεν έχει πληρώσει τους εργαζομένους της. Βρέθηκε 1(ένας-το τονίζω) να συνδέσει την εταιρεία αυτή με την 'Αυτοκινητόδρομς Αιγαίου' και ακολούθησε μέγιστη εξυπνάδα από συνφορουμίτη, ο οποίος, με καταφανώς χαιρέκακο ύφος, βγήκε να επιτετθεί στους 'Δεν πληρώνω'. Δηλαδή, οι άνθρωποι δεν έχουν πληρωθεί και εμείς το εκμεταλλευόμαστε για να την πούμε στους 'Δεν πληρώνω' αφορμώμενοι από ένα άκυρο post. Μετά, είπα κι εγώ τη δική μου βλακεία. Ευχαριστώ που προτιμάτε τις δικές μου βλακείες από τις βλακείες των υπολοίπων, έστω και αν αυτοί είναι εμπαθείς.
@ mirage
Αυτό το άρθρο δείχνει τη μοναδική ικανότητα του ελληνικού δημοσίου να βγαίνει και κερατάς και δαρμένος. Υπογράφει συμβάσεις με χρονοδιαγράμματα απαλλοτριώσεων που ξέρει ότι δε γίνεται να τηρηθούν, με αποτέλεσμα, αντί να φταίνει οι κατασκευστικές που έχουν επενδύσει ελάχιστα χρήματα, να βγαίνει ότι φταίει το ελληνικό δημόσιο. -
Οι απαλλωτριοωσεις ξερει οτι δεν εχει τα λεφτα να τις πληρωσει οταν πρεπει..., μερικες φορες μαλιστα συνεννοηθηκε να τις πληρωσει ο εργολαβος και να πληρωθει μετα.... φυσικα με καποιο τοκο...
-
kouliscd ο tubarao3 είναι συναγωνιστής σου, ειρωνικά είπε ότι είπε. Στο θέμα των Τεμπών τώρα, η ΑΕΓΕΚ συνήθιζει να μην πληρώνει τους εργαζόμενους της καθώς εδώ και πολλούς μήνες σχεδόν το σύνολο των εργαζομένων στα Τέμπη πληρωνώνταν απο τα αποθεματικά των κατασκευαστικών, με εξαίρεση την ΑΕΓΕΚ φυσικά. Ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου γιόκ κεφαλαία....
Ο Άκτωρας, όταν ξεπέρασε το χρεός κάποιες δεκάδες εκατομύρια διέκοψε τις εργασίες και απέλυσε όλους τους εργαζόμενους,η JP ακόμα δουλεύει( ως πότε;;;) και η ΑΕΓΕΚ δουλεύει χωρίς να πληρώνει με στόχο να ολοκληρώσει τις εργασίες και να φύγει οριστικά, αν δεν σταματήσει θα τα καταφέρει σχετικά σύντομα (Αύγουστο).Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
αντί να φταίνει οι κατασκευστικές που έχουν επενδύσει ελάχιστα χρήματα, να βγαίνει ότι φταίει το ελληνικό δημόσιο.Η κατασκευαστικές, κατασκευάζουν δεν επενδύουν, μην τα μπερδεύεις. Η χασούρα του Δημοσίου απο τη διακοπή των έργων είναι τεράστια και σε πολλαπλά επίπεδα.
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
kouliscd ο tubarao3 είναι συναγωνιστής σου, ειρωνικά είπε ότι είπε. Στο θέμα των Τεμπών τώρα, η ΑΕΓΕΚ συνήθιζει να μην πληρώνει τους εργαζόμενους της καθώς εδώ και πολλούς μήνες σχεδόν το σύνολο των εργαζομένων στα Τέμπη πληρωνώνταν απο τα αποθεματικά των κατασκευαστικών, με εξαίρεση την ΑΕΓΕΚ φυσικά. Ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου γιόκ κεφαλαία....
Ο Άκτωρας, όταν ξεπέρασε το χρεός κάποιες δεκάδες εκατομύρια διέκοψε τις εργασίες και απέλυσε όλους τους εργαζόμενους,η JB ακόμα δουλεύει( ως πότε;;;) και η ΑΕΓΕΚ δουλεύει χωρίς να πληρώνει με στόχο να ολοκληρώσει τις εργασίες και να φύγει οριστικά, αν δεν σταματήσει θα τα καταφέρει σχετικά σύντομα (Αύγουστο).αντί να φταίνει οι κατασκευστικές που έχουν επενδύσει ελάχιστα χρήματα, να βγαίνει ότι φταίει το ελληνικό δημόσιο.
Η κατασκευαστικές, κατασκευάζουν δεν επενδύουν, μην τα μπερδεύεις. Η χασούρα του Δημοσίου απο τη διακοπή των έργων είναι τεράστια και σε πολλαπλά επίπεδα.
Συναγωνιστής μου;
Όταν μία κατασκευαστική διαθέτει χρήματα στην κατασκευή ενός έργου με προοπτική να βγει κερδισμένη, αυτή η πράξη της διάθεσης των χρημάτων δε χαρακτηρίζεται με το ρήμα 'επενδύω'; -
Ξεκόλα κούλη, δεν διαθέτουν χρήματα οι κατασκευαστικές, κατασκευάζουν και πληρώνονται, αν δεν πληρωθούν, όπως στα Τέμπη και αλλού, τα μαζεύουν και φεύγουν.
Επίσης, στα αυτοχρηματοδοτούμενα έργα, όπως αυτά που θέλουν να σταματήσουν οι ζαπατίστας, οι τιμές είναι φιξ. Εστώ Χ, αν ο κατασκευαστής ξοδέψει για την κατασκευή Χ/2, τότε κερδίζει, αν ξοδέψει 2Χ, χάνει, οπότε προσπαθεί να κρατήσει μία θετική ισορροπία στα έσοδα-έξοδα. Εκ των πραγμάτων κάπου θα απιτηθούν 2Χ και κάπου Χ/2.
Στα έργα τύπου Εγνατίας, όπως αυτά δηλαδή που θέλουν οι ζαπατίστας, πληρώνονται βάση των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν, οπότε το κόστος απο Χ μπορεί να πάει σε dt 10Χ επείδη έτσι επιβάλουν οι γεωλογικές συνθήκες, τεκμηριωμένα και αποδεκτά απο όλους τους εμπλεκόμενους!Άρα μας συμφέρει αυτό που θέλουν οι ζαπατίστας
ΥΓ. το 2Χ και Χ/2 είναι εντελώς τυχαία
-
Συναγωνιστής, ξεκόλλα, ζαπατίστας... Από ορολογία σκίζουμε! Το ρήμα 'επενδύω' μας ξεφεύγει ακόμα, αλλά δεν πειράζει.
-
Προσπαθηστε να ξεκαθαρισετε στο μυαλο σας οτι αλλη η εταιρια που εχει παρει να φτιαξει- εκμεταλλευτει τον αυτοκινητοδρομο και αλλοι ειναι οι εργολαβοι που δουλευουν για αυτην..... οποτε διαφορετικα ταμεια.... οι τραπεζες ειναι με τον επενδυτη... που θα φτιαξει και θα εκμεταλευτει.... οι εργολαβοι ΟΧΙ... τελειωνουν τη δουλεια πληρονονται φευγουν για νεα εργα.... αν υπαρχουν.....
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Συναγωνιστής, ξεκόλλα, ζαπατίστας... Από ορολογία σκίζουμε! Το ρήμα 'επενδύω' μας ξεφεύγει ακόμα, αλλά δεν πειράζει.Εδώ, εσύ αγνοείς το ρήμα 'καταλαβαίνω', που να μιλήσουμε για παραχωρησιούχους, ανάδοχους και κατασκευαστές Ο Μπόμπολας φταίει
-
Με μόνη διαφορά ότι στις συγκεκριμένες περιπτώσεις παραχωρησιούχος και κατασκευαστές είναι οι ίδιες εταιρείες απλά με διαφορετικά σχήματα. Και αναλύω:
Ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου που αποτελείται από Ακτωρ, J&P, Αθηνά (θυγατρική της j&P), AΕΓΕΚ, Hochtief, Vinci και κάνα δυο άλλες έχουν δώσει την κατασκευή του δρόμου στην Olympia jv που αποτελείται από Ακτωρ Hochtief, ΑΕΓΕΚ, στην J&p και στη Vinci.
H Ολύμπια οδός που αποτελείται από ΑΚΤΩΡ, J&P, vinci, hochtief, ΓΕΚ, Αθηνά έχει μοιράσει την κατασκευή σε ξεχωριστά κομμάτια στις παραπάνω εταιρείες,
Ο Μωρέας που αποτελέιται κύρια από Ακτωρ μεμικρή συμμετοχή Intrakat έχει δώσει την κατασκευή στον Ακτωρα,
Η Ιόνια Οδός που αποτελέιται από την Τερνα και δυο Ισπανικές (φερουβιάλ και ντραγκάδος) είχε δώσει την κατασκευή στην Euroionia που 'ήταν μια κοινοπραξία που αποτελούταν από τις τρείς. Τώρα τα σπάσανε και μοιράσανε την κατασκευή σε διάφορα κομμάτια.
Επομένως δεν είναι Γιάννης (πχ Ακτωρ) είναι Γιαννάκης (Ακτωρ παραχωρήσεις). Μην κρυβόμαστε λοιπόν πίσω από το δάχτυλό μας. Παραχωρησιούχοι και Κατασκευαστές είναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ.
Παραπάνω αναφέρθηκε ότι οι τιμές στα αυοχρηματοδοτούμενα είναι fix. Αυτό είναι μεγάλη ανακρίβεια. Διότι με την ίδια λογική και στα μη χρηματοδοτούμενα έργα οι τιμές είναι fix με μόνη υπέρβαση που μπορεί να κάνει ο ανάδοχος είναι ένα 15% το οποίο βέβαια πρέπει να το αιτιολογήσει.
Για ρωτήστε΄πόσα λεφτά ζητάνε (και θα πάρουνε) για τις κατολισθήσεις στα Τέμπη ενώ κανονικά θα έπρεπε να τους έχουν ξεσκίσει στις απαιτήσεις αποζημιώσεων για τρελλές ζημίες του δημοσίου και των πολιτών?
Για ρωτήστε πόσα λεφτά πήραν στην Αττική Οδό για τα λεγόμενα παράπλευρα έργα που και καλά δεν είχαν προβλεφθεί στις μελέτες?
Εν κατακλείδι όπως και στα μη χρηματοδοτούμενα έτσι και στα χρηματοδοτούμενα οι λαμογιές για υπερβάσεις είναι ίδιες ή παρόμοιες.
Με μια βασική διαφορά: Στα συγκεκριμένα χρηματοδοτούμενα έργα και οι ίδιες οι συμβάσεις είναι όλες μια λαμογιά. ΄Και αυτό δεν χρειάζεται να είσαι δικηγόρος ή μηχανικός ή οικονομολόγος για να το καταλάβεις. Με μια απλή ανάγνωση καταλαβαίνεις την περιρέουσα ατμόσφαιρα της σύμβασης: Όποιος έχει υπογράψει συμβάσεις δημοσίων αλλά και ιδιωτικών έργων γνωρίζει ότι μόνο πιπ@ς δε σου ζητάνε να κάνεις. Ευθύνεσαι και παίρνεις τα ρίσκα για τα πάντα. Διαβάστε τις συμβάσεις παραχώρησης και θα δείτε εάν υπάρχει η ατμόσφαιρα αυτή. -
Σαν επιχειρηματικες οντοτητες ειναι διαφορετικες... και οι εκπροσωποι τους μεταξυ τους 'φαγονονται' ακριβως γιατι ο καθενας 'βλεπει' διαφορετικα το καθε οικονομικο προβλημα.... και συμφερον του. Τα δε ταμεια σιγουρα διαφορετικα και οι τραπεζες ως τριτοι στα συμφεροντα ολων κοιτανε να μην πληρωσουν κερατιατικα....(εχουν και δικους τους ελεγκτες μηχανικους για αυτο το σκοπο...) Οι οροι των συμβασεων ειναι δεδομενοι απο το υπουργειο.... ας προσεχαν οποιοι τους εβαλαν αλλα και οποιοι τους υπεγραφαν...
-
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Με μόνη διαφορά ότι στις συγκεκριμένες περιπτώσεις παραχωρησιούχος και κατασκευαστές είναι οι ίδιες εταιρείες απλά με διαφορετικά σχήματα. Και αναλύω:
Ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου που αποτελείται από Ακτωρ, J&P, Αθηνά (θυγατρική της j&P), AΕΓΕΚ, Hochtief, Vinci και κάνα δυο άλλες έχουν δώσει την κατασκευή του δρόμου στην Olympia jv που αποτελείται από Ακτωρ Hochtief, ΑΕΓΕΚ, στην J&p και στη Vinci.
H Ολύμπια οδός που αποτελείται από ΑΚΤΩΡ, J&P, vinci, hochtief, ΓΕΚ, Αθηνά έχει μοιράσει την κατασκευή σε ξεχωριστά κομμάτια στις παραπάνω εταιρείες,
Ο Μωρέας που αποτελέιται κύρια από Ακτωρ μεμικρή συμμετοχή Intrakat έχει δώσει την κατασκευή στον Ακτωρα,
Η Ιόνια Οδός που αποτελέιται από την Τερνα και δυο Ισπανικές (φερουβιάλ και ντραγκάδος) είχε δώσει την κατασκευή στην Euroionia που 'ήταν μια κοινοπραξία που αποτελούταν από τις τρείς. Τώρα τα σπάσανε και μοιράσανε την κατασκευή σε διάφορα κομμάτια.
Επομένως δεν είναι Γιάννης (πχ Ακτωρ) είναι Γιαννάκης (Ακτωρ παραχωρήσεις). Μην κρυβόμαστε λοιπόν πίσω από το δάχτυλό μας. Παραχωρησιούχοι και Κατασκευαστές είναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ.
Παραπάνω αναφέρθηκε ότι οι τιμές στα αυοχρηματοδοτούμενα είναι fix. Αυτό είναι μεγάλη ανακρίβεια. Διότι με την ίδια λογική και στα μη χρηματοδοτούμενα έργα οι τιμές είναι fix με μόνη υπέρβαση που μπορεί να κάνει ο ανάδοχος είναι ένα 15% το οποίο βέβαια πρέπει να το αιτιολογήσει.
Για ρωτήστε΄πόσα λεφτά ζητάνε (και θα πάρουνε) για τις κατολισθήσεις στα Τέμπη ενώ κανονικά θα έπρεπε να τους έχουν ξεσκίσει στις απαιτήσεις αποζημιώσεων για τρελλές ζημίες του δημοσίου και των πολιτών?
Για ρωτήστε πόσα λεφτά πήραν στην Αττική Οδό για τα λεγόμενα παράπλευρα έργα που και καλά δεν είχαν προβλεφθεί στις μελέτες?
Εν κατακλείδι όπως και στα μη χρηματοδοτούμενα έτσι και στα χρηματοδοτούμενα οι λαμογιές για υπερβάσεις είναι ίδιες ή παρόμοιες.
Με μια βασική διαφορά: Στα συγκεκριμένα χρηματοδοτούμενα έργα και οι ίδιες οι συμβάσεις είναι όλες μια λαμογιά. ΄Και αυτό δεν χρειάζεται να είσαι δικηγόρος ή μηχανικός ή οικονομολόγος για να το καταλάβεις. Με μια απλή ανάγνωση καταλαβαίνεις την περιρέουσα ατμόσφαιρα της σύμβασης: Όποιος έχει υπογράψει συμβάσεις δημοσίων αλλά και ιδιωτικών έργων γνωρίζει ότι μόνο πιπ@ς δε σου ζητάνε να κάνεις. Ευθύνεσαι και παίρνεις τα ρίσκα για τα πάντα. Διαβάστε τις συμβάσεις παραχώρησης και θα δείτε εάν υπάρχει η ατμόσφαιρα αυτή.Eκτός τόπου και χρόνου.....Επίσης, το ότι οι τιμές στα τουνελ είναι προκαθορισμένες και ανα μέτρο προχώρησης, είναι ανακρίβεια, ε;
Οκ.
-
BTW η Vinci την έχει κάνει όχι απλώς με ελαφρά αλλά τρέχωντας.
-
Αυτό που δεν έχουν καταλάβει οι... diodistas είναι ότι οι εταιρίες οχι απλα δεν έχουν καμία υποχρέωση και λόγο να αναλάβουν καποιο ρισκο, δεν εχουν την υποχρεωση να αναλαβουν οποιοδήποτε ρίσκο. Κάνουν ένα έργο και απαιτούν να πληρωθούν για αυτό, όπως εγώ απαιτώ να πληρωθώ όταν κάνω ένα μάθημα. Αν ο χρηματοδότης του έργου τα κάνει σκ@τά, οι εταιρίες την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια για άλλη γη και αλλα μέρη και εμείς μένουμε με το you know what στο χέρι.
Παράλληλα, υπάρχει μια προσπάθεια να δαιμονοποιόυνται τα μεγάλα κέρδη στην Ελλάδα. Έχεις μια εταιρία και βγάζεις πολλά λεφτά; Απαράδεκτο! Να βγάζεις λιγότερα (ή τίποτα), γιατί ο μισθωτός υποφέρει. Δεν έχει την παραμικρή σημασία αν όντως παραγεις έργο εκεί που το δημόσιο παρήγαγε -και εξακολουθεί να παράγει- αέρα κοπανιστο σε αντάλλαγμα της είσπραξης διοδίων και τελών κυκλοφορίας επι δεκαετίες.
Χτες πήγα στις Πλαταιές για πτησούλα. Το Bora είναι στο χωριό, οπότε αναγκαστικά παίρνω το μεγάλο. Κάθε χιλιόμετρο που οδηγώ ομως ενα αυτοκινητο με 18άρες ζάντες σε αυτή τη χώρα του κάνω ζημιές. Όχι φυσιολογικές φθορές απο την χρήση, ζημιές. Σε μια χώρα όπου θεωρείται φυσιολογικό να υπάρχουν κρατήρες απο φρεάτια σε τυχαία σημεία μες την μέση κεντρικών δρόμων, σε μια χώρα όπου κάθε ΜΑ ΚΑΘΕ έργο στον δρόμο έχει ως αποτέλεσμα λακουβες και σαμαρακια, η μονή όαση ηρεμίας και ασφαλείας είναι η Αττική Οδός και οι νέοι αυτοκινητόδρομοι, you know, αυτούς που πρέπει να πληρώνουμε για να είναι σε τόσο καλή κατάσταση. Το υπόλοιπο οδικό το οπόιο επίσης πληρώνουμε μέσω των τελών κυκλοφορίας, εκτάκτων εισφορών, φόρων στην βενζίνη κλπ, είναι στην κατάσταση που όλοι ξέρουμε. Και δεν είναι έτσι γιατί εκείνα τα έργα τα πληρώνουμε λιγότερο απο αυτά της Αττικής Οδού. Είναι γιατί το δημόσιο (και η τοπική αυτοδιοίκηση) και οι μηχανισμοί για το quality control ενός έργου είναι σαν ανέκδοτο για τον Τοτό.
Θα αφηνες έναν εργολάβο να σου φτιάξει το σπίτι χωρίς να τον επιβλεπεις καθόλου, χωρίς να ελέγχεις την ποιότητα της δουλειάς για την οποία τον πληρώνεις; Το Ελληνικό δημόσιο το κάνει συνεχώς με τα έργα στους αστικούς δρόμους. Για τα οποία κανένας... diodistas δεν έβγαλε αφίσες διαμαρτυρίας, δεν έκλεισε δρόμους, δεν γιουχάρισε υπεύθυνους.
Όμορφος κόσμος, αγγελικά πλασμενος...
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!