-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
το οποιο ειναι και φρεσκοταξινομημενο
-
-
Το Fiesta γιατι δεν το εχει?
Τι δηλαδη? Επειδη εχει ηδη εργοστασιακο μωβ χρωμα?
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
το οποιο ειναι και φρεσκοταξινομημενο
Βλεπεις το νουμμερο..? Εγω εκτος απο το πρωτο που ειναι 5 δεν
-
Πω τι την ήθελα την επίσκεψη στην αντριπροσωπία
Laguna 3 1.6 17800 στρογγυλά και με μετρητά λέει πάει και παρακάτω
Το κέρατο μου μέσα
Ήλθε πάντως το λάστιχο της πόρτας (μας διαβάζουν ) και μετά από έναν έλεγχο παρατήρησα αλλάγές στην κατασκευή της τελευταία παρτίδας Fluence που έχει έρθει.Πάντα μιλάμε για βελτίωση -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Πω τι την ήθελα την επίσκεψη στην αντριπροσωπία
Laguna 3 1.6 17800 στρογγυλά και με μετρητά λέει πάει και παρακάτω
Το κέρατο μου μέσα
Ήλθε πάντως το λάσστιχο της πόρτας (μας διαβάζουν ) και μετά από έναν έλεγχο παρατήρησα αλλάγές στην κατασκευή της τελευταία παρτίδας Fluence που έχει έρθει.Πάντα μιλάμε για βελτίωσηΠιστευω πςω ειναι καιρος να μπει ξανα μια Laguna στον οικογενειακο στολο
-
Όπως το είπες
Στολος θα γίνει μετά -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Όπως το είπες
Στολος θα γίνει μετάΘα παρω τηλεφωνο τον πατερα σου να τον ψησω
-
Τη μια καγκουρο-fluence, την άλλη gay-fluence, δεν είσαστε άνθρωποι ρε!
Διάβασα αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_R-Type_engine
και εστίασα στο: Later a 160hp biturbo-variant will be introduced.
Ξέρει κανείς κάτι σχετικό; Fluence με 160 αλόγατα; Αυτό είναι σπορ σεντάν κύριε cosneo! -
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Τη μια καγκουρο-fluence, την άλλη gay-fluence, δεν είσαστε άνθρωποι ρε!Διάβασα αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_R-Type_engine
και εστίασα στο: Later a 160hp biturbo-variant will be introduced.
Ξέρει κανείς κάτι σχετικό; Fluence με 160 αλόγατα; Αυτό είναι σπορ σεντάν κύριε cosneo!Paddler ηρέμησε
Δεν σε κόντραρε ο φίλος cosneo
Μην παρερμηνεύεται κάποια πράγματα που φαίνονται αλλιώς λόγο του απρόσωπου του γραπτού λόγου
Λοιπόν αυτό το μοτέρ είναι το καινούριο 1.6 diesel με 2 τουρμπίνες κι όχι μία(με μία έχει 130 άλογα με δύο 160) κι έχει μπει μόνο στο πρωτότυπο Captur
Και μία παρατήρηση καλό αυτό το μοτέρ και εξαιρετικό το diesel σαν καυσιμο(την γνώμη μου την έχω πει και σε πμ) αλλα δεν κάνει για σπορ.Αν είχε ας πούμε το μοτέρ της Laguna Gt (F4R ) με τα 205 άλογα και σφιχτό στήσιμο τότε θα ήταν σπορ
Τέλος πρόσεξε λίγο στις προηγούμενες σελίδες ότι ο cosneo λέει ότι θα έπρεπε να είναι σπορ sedan όχι ότι είναι και είναι κάτι το οποίο έχω προσωπικά συζητήσει μαζί του
Έχει δημιουργηθεί θέμα χωρίς να υπάρχει
(τα κάνουν για να με πειράξουν paddler δεν είναι περίεργοι ) -
O 1.6 dci 130 hp αντικατέστησε τον 1.9 dci με ίδια ιπποδύναμη.
Ηδη διατίθεται στην Ελλάδα στα Scenic και Grand Scenic.
Ισχύει ότι θα βγει και με biturbo με απόδοση 160 ίππους.
Αν αυτοί οι 2 κινητήρες θα μπουν στο Fluence είναι άγνωστο, αν και στο Megane αυτός με τα 130 θα αρχίσει να διατίθεται τους επόμενους μήνες. -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Τη μια καγκουρο-fluence, την άλλη gay-fluence, δεν είσαστε άνθρωποι ρε!
Διάβασα αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_R-Type_engine
και εστίασα στο: Later a 160hp biturbo-variant will be introduced.
Ξέρει κανείς κάτι σχετικό; Fluence με 160 αλόγατα; Αυτό είναι σπορ σεντάν κύριε cosneo!Paddler ηρέμησε
Δεν σε κόντραρε ο φίλος cosneo
Μην παρερμηνεύεται κάποια πράγματα που φαίνονται αλλιώς λόγο του απρόσωπου του γραπτού λόγουΟρέστη με παρεξήγησες και ελπίζω να μην το έκανε και ο cosneo, ο οποίος από αυτά που έχω δει να γράφει μου φαίνεται μια χαρά παιδί και νομίζω πως ανήκει σε αυτούς που τους συμπαθεί το forum!
Τα όσα γράφω, πάντα με διάθεση χαλαρή, λέγονται μεταξύ φίλων και έτσι θέλω να παραμείνει, γιατί αυτό μας κάνει όλους να περνάμε καλά. Ποτέ δεν 'την έχω πει' σε κάποιον, εκτός αν κάνει προσβλητικά ή ανόητα ειρωνικά σχόλια, αλλά ακόμα και έτσι απέφυγα τον πειρασμό.Και μία παρατήρηση καλό αυτό το μοτέρ και εξαιρετικό το diesel σαν καυσιμο(την γνώμη μου την έχω πει και σε πμ) αλλα δεν κάνει για σπορ.Αν είχε ας πούμε το μοτέρ της Laguna Gt (F4R ) με τα 205 άλογα και σφιχτό στήσιμο τότε θα ήταν σπορ
Δε συμφωνώ. Η 330 είναι μια χαρά σπορ με σχεδόν 300 άλογα. Ο Button είχε μια στην αρχή της καριέρας του, επειδή λόγω ηλικίας του απαγορευόταν να έχει κάτι πιο δυνατό. Είχα διαβάσει κάτι σχετικό σε κάποιο EVO (αγγλική έκδοση) πριν καμμιά 10ριά χρόνια, αλλά δε θυμάμαι περισσότερα και δε θυμάμαι ούτε που να πάω να κοιτάξω, παρά το γεγονός πως όλα είναι τακτοποιημένα στο αρχείο (ας έρθει κάποιος σπίτι να ψάξει αυτός!)...
-
Ναι οκ μιλάμε για 300 άλογα και κάμποσες χιλιάδες κυβικά όχι για 1.6 διπλότουρμο
-
Έτσι όπως το έγραψες με μπέρδεψες και νόμιζα πως εννοούσες ότι το diesel δεν κάνει για σπορ, φάουλ μου. Πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ της bmw είναι και αυτό διπλότουρμπο και μου έλεγε φίλος που το έχει σε χ5 πως το ένα είναι κομπρέσορας και το άλλο συμπιεστής καυσαερίων. Λες τα 2 σαλιγκάρια να γίνονται μόδα στο πετρέλαιο;
-
Ο χρήστης paddler έγραψε:
Έτσι όπως το έγραψες με μπέρδεψες και νόμιζα πως εννοούσες ότι το diesel δεν κάνει για σπορ, φάουλ μου. Πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ της bmw είναι και αυτό διπλότουρμπο και μου έλεγε φίλος που το έχει σε χ5 πως το ένα είναι κομπρέσορας και το άλλο συμπιεστής καυσαερίων. Λες τα 2 σαλιγκάρια να γίνονται μόδα στο πετρέλαιο;Δεν είναι και περίεργο καθώς βελτιώνει πολύ την απόδοση του μοτέρ η χρήση η σαλίγκαρων και από άποψης ροπής-ισχύος αλλά και ρυθμισημότητας στην λειτουργία του μοτέρ
Το Gruppo έχει ήδη έναν διπλότουρμπο στα 1.9 κυβικά(εξαιρετικό μοτέρ) -
Αλλάχθηκαν τα λαδιάκια και το φίλτρο.Βγήκε κάρτα καυσαερίων(το είχα ξεχάσει και καλά που το είπε ο κύριος στην υποδοχή )Μπήκαν ELF Evolution 5W-40 full synthetic.Αλλάχθηκε η πίσω τσιμούχα που είχε πρόβλημα και αλλάχθηκαν οι υαλοκαθαριστήρες καθώς είχαν διαλυθεί.Επίσης παραγγέλθηκε τιμόνι και λεβγές ταχυτήτων καθώς ξεφλούδησαν.
Συνολικό κόστος για όλα αυτά 168 ευρώ χωρίς καμία έκπτωση(μου έπισαν τον κ κανονικότατα)
Μα ένας υαλοκαθαριστήρας 27.7+ΦΠΑ
Πάντως αν βγάλουμε τις εξτρα εργασίες τα λάδια με το φίλτρο πήγαν μια 85άρα με εργασία και ΦΠΑ(κι αυτά τσιμπημένα) -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Αλάχθηκαν τα λαδιάκια και το φίλτρο.Βγήκε κάρτα καυσαερίων(το είχα ξεχάσει και καλά που το είπε ο κύριος στην υποδοχή )Μπήκαν ELF Evolution 5W-40 full synthetic.Αλάχθηκε η πίσω τσιμούχα που είχε πρόβλημα και αλλάχθηκαν οι υαλοκαθαριστήρες καθώς είχαν διαλυθεί.Επίσης παραγγέλθηκε τιμόνι και λεβγές ταχυτήτων καθώς ξεφλούδησαν.
Συνολικό κόστος για όλα αυτά 168 ευρώ χωρίς καμία έκπτωση(μου έπισαν τον κ κανονικότατα)
Μα ένας υαλοκαθαριστήρας 27.7+ΦΠΑ
Πάντως αν βγάλουμε τις εξτρα εργασίες τα λάδια με το φίλτρο πήγαν μια 85άρα με εργασία και ΦΠΑ(κι αυτά τσιμπημένα)85 ευρω για αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου ειναι πολλα , περυσι ειχα δωσει για αυτα στην αντιπροσωπια στην Μεταμορφωση 55 ευρω.
Καθαριστηρες πως και δεν πηρες απο αλλο μαγαζι; αλλαζουν πανευκολα.
Η τσιμουχα το τιμονι και ο λεβιες φανταζομαι οτι ειναι μες την εγγυηση -
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Αλάχθηκαν τα λαδιάκια και το φίλτρο.Βγήκε κάρτα καυσαερίων(το είχα ξεχάσει και καλά που το είπε ο κύριος στην υποδοχή )Μπήκαν ELF Evolution 5W-40 full synthetic.Αλάχθηκε η πίσω τσιμούχα που είχε πρόβλημα και αλλάχθηκαν οι υαλοκαθαριστήρες καθώς είχαν διαλυθεί.Επίσης παραγγέλθηκε τιμόνι και λεβγές ταχυτήτων καθώς ξεφλούδησαν.
Συνολικό κόστος για όλα αυτά 168 ευρώ χωρίς καμία έκπτωση(μου έπισαν τον κ κανονικότατα)
Μα ένας υαλοκαθαριστήρας 27.7+ΦΠΑ
Πάντως αν βγάλουμε τις εξτρα εργασίες τα λάδια με το φίλτρο πήγαν μια 85άρα με εργασία και ΦΠΑ(κι αυτά τσιμπημένα)85 ευρω για αλλαγη λαδιων και φιλτρο λαδιου ειναι πολλα , περυσι ειχα δωσει για αυτα στην αντιπροσωπια στην Μεταμορφωση 55 ευρω.
Καθαριστηρες πως και δεν πηρες απο αλλο μαγαζι; αλλαζουν πανευκολα.
Η τσιμουχα το τιμονι και ο λεβιες φανταζομαι οτι ειναι μες την εγγυησηΒασικά φταίνε τα λάδια που έβαλα τα οποία είναι λίγο ακριβότερα από τα άλλα
Υαλοκαθαριστήρες δεν βρίσκω το κούμπωμα που έχει το αυτοκίνητο πουθενά
Κι εμένα η προηγούμενη αλλαγή στην αντιπροωπία που λες(πάλι σ' αυτή πήγα) είχε πάει 68 ευρώ
Τεσπα την επόμενη θα τα πάω εγώ τα λάδια μάλλον
edit εννοείται εντός εγγύησης -
Εγω ειδα ενα fluence λευκο και ειμεινα
Πανεμορφο.. -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
Εγω ειδα ενα fluence λευκο και ειμεινα
Πανεμορφο..Ναι σε ασπρο είναι
Renault Fluence