-
Το κάνει και σε εμένα που είναι comfortline, χωρίς συναγερμό. Απλά κρατάς πατημένο το πλήκτρο που κλειδώνει το αμάξι και ανεβαίνουν. Και αντίστοιχα αυτό που ξεκλειδώνει τα κατεβάζει όλα.
-
Οκ...να σαι καλά...!
-
Καλησπέρα παίδες, αύριο πάω να δω στην αντιπροσωπεία, το 1.2 TSI BMT, που έχω παραγγείλει, γιατί έφτασε από κοσμοκάρ,το οποίο θα μου παραδοθεί μέχρι τέλος της εβδομάδας (θα περαστεί ο συναγερμός μου είπαν).
Πρέπει να προσέξω τίποτα τώρα? πχ vin, να ρωτήσω αν περάστηκε η αναβάθμιση για το ρελαντί???
ευχαριστώ
-
Τσέκαρέ το πολύ καλά πριν το παραλάβεις.... Το δικό μου το παρέλαβε ο πατέρας μου γιατί δούλευα, και μετά όταν το είδα παρατήρησα πως ο προφυλακτήρας στη δεξιά πλευρά δεν εφάρμοζε καλά. Αλλά δεν με παραξένεψε πολύ γιατί ακριβώς το ίδιο πράγμα είχε στο ίδιο σημείο στο εκθεσιακό που είχαμε δει, οπότε λέω θα είναι κάτι γνωστό. Αργότερα όταν βρήκα χρόνο και το πήγα στο σέρβις μου κάνανε τον κινέζο, και μου λέγανε πως το έκανα εγώ, ακούμπησε κάπου κλπ
-
Ευχαριστώ Mark, θα το παραλάβω τέλος της εβδομάδας, θα παώ να το δω σήμερα θα πάρω manual, ποίο μοντέλο έχεις?
-
160άρι DSG, έκδοση comfortline. Από ότι βλέπω δε βγαίνει πλέον η έκδοση αυτή. Οι διαφορές με το highline είναι πολύ μικρές. Στην ουσία ημιαυτόματος κλιματισμός αντί για πλήρως αυτόματο, και τάσια αντί για ζάντες, αλλά μοιάζουν με ζάντες. Δε με πειράζει καθόλου βασικά, γιατί ο κλιματισμός δε δείχνει χειρότερα, μιας και δεν έχει οθόνες ανεξάρτητες όπως είχε στο golf 5, και αργότερα λογικά άμα έρθει η ώρα να αλλάξω τα άθλια michelin που φοράει, υποθέτω θα βάλω και 17άρες.... Πάντως αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο υποθέτω θα έπαιρνα τη μικρότερη έκδοση, ή με τον 1.4 ή με τον 1.2. Το 160άρι είναι πολύ παραπάνω από επαρκές, και δεν κρύβω πως ο μοναδικός λόγος που αγοράστηκε ήταν επειδή ήταν το μόνο ετοιμοπαράδοτο με DSG. Αν και δε με χαλάει πάντως...
-
[quote='Mark']Υπάρχει 16άρα με τάσι. Αυτή που φοράει το δικό μου, αλλά δε μοιάζει με τάσι. Αν δεν το ξέρεις το μπερδεύεις άνετα με ζάντα. Αυτά που κάνουν μπαμ ότι είναι τάσια είναι 15άρια.
16' με τάσια στο comfortline :
Πράγματι Mark, στις 16' άρες δεν καταλαβαίνεις διαφορά από αλουμινίου.
Μόνο αν την 'χτυπήσεις' καταλαβαίνεις διαφορά,
Μου το έδειχνε ο πωλητής, και δεν το πίστευα ότι είναι τάσι. -
Επίσης στο 1.2 ΒΜΤ, στο πίσω μέρος έχει το σήμα TSI με κόκκινο i και απο κάτω γράφει bluemotion.
Φωτό σύντομα,
Επίσης τα λάστιχα είναι dunlop, τα είχα στο clio II, το 2005-2007, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι, πολύ μέτρια
-
στο 1.2 Πόλο το TSI είναι όλο ασημί.
-
Ο χρήστης mel23 έγραψε:
Επίσης στο 1.2 ΒΜΤ, στο πίσω μέρος έχει το σήμα TSI με κόκκινο i και απο κάτω γράφει bluemotion.Αυτό το BMT τι είναι; Έχω δει πάντως γκολφ 105 TSi με όλα ασημί, όπως στο πολο
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Επίσης στο 1.2 ΒΜΤ, στο πίσω μέρος έχει το σήμα TSI με κόκκινο i και απο κάτω γράφει bluemotion.
Αυτό το BMT τι είναι; Έχω δει πάντως γκολφ 105 TSi με όλα ασημί, όπως στο πολο
Μαλλον Blue Motion Technology
-
Τεχνολογία BlueMotion Technology στον κινητήρα 1,2TSI 105PS
Η BlueMotion Technology προσφέρει στον κινητήρα 1.2 TSI 105ps, εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση (5,2l/100km) και CO2 121 gr/km. Εξοικονομεί καύσιμο μέσω του συστήματος Start-Stop, το οποίο σταματά με αυτόματο και παράλληλα αθόρυβο τρόπο τη λειτουργία του κινητήρα πχ. όταν βρίσκεστε σε ένα φανάρι, ώστε να μην καταναλώνετε άσκοπα καύσιμο. Επιπλέον κάθε φορά που φρενάρετε, το σύστημα πέδησης χρησιμοποιεί αυτή την ενέργεια για τη φόρτιση της μπαταρίας του αυτοκινήτου. Έτσι, χωρίς να στερείστε τις δυναμικές επιδόσεις (μέγιστη ταχύτητα 190χλμ/ώρα) μπορείτε να απολαμβάνετε εξαιρετική άνεση στην οδήγηση, είτε επιλέξετε το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή το κιβώτιο DSG7 σχέσεων.start & stop σε turbo ..? χμμμμμ θα τον πιει η τουρμπίνα σε χρόνο dt.
-
Ναι, BMT είναι το Blue Motion με start stop.
@ elteo: To start stop ενεργοποιείται και απενεργοποιείται.
Το σκεπτικό μου είναι το εξής: αν έχω να κινηθώ μόνο πόλη το ενεργοποιώ (πχ δεν θα περάσω τις 2000 -2500ΣΑλ μέσα στην πόλη), αν βγω εθνική το απενεργοποιώ. Δεν θα με νοιάζει όταν σταματήσω πχ στα διόδια και να σταματησει ο κινητήρας.Πάντως θα με ενδιέφερε πάρα πολύ η γνώμη σας για τη λειτουργία turbo και start -stop. Μπορεί να έχω και λάθος συλλογισμό, είναι το πρωτο turbo που θα οδηγήσω (πέρα από το test drive)
-
Τα turbo είναι πολύ ευαίσθητα στο θέμα ΟΝ/OFF του κινητήρα. Σίγουρα έχει υπάρξει πρόβλεψη. Αλλά δεν έχω και τόσο εμπιστοσύνη στους γερμανούς.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τα turbo είναι πολύ ευαίσθητα στο θέμα ΟΝ/OFF του κινητήρα. Σίγουρα έχει υπάρξει πρόβλεψη. Αλλά δεν έχω και τόσο εμπιστοσύνη στους γερμανούς.Αρκετά μοντέλα της VW έχουν bluemotion: tiguan 1.4 122HP, polo TDI 1.2, Touran 1.2 TSI 105PS πέρα από το Golf.
Τι πρέπει να προσέχει κάποιος για τη λειτουργία του turbo?
Ευχαριστώ -
Εγω στο passat που εχω εδω κ 2 εβδομάδες λόγω ζέστης όπου είναι ο εχθρός του turbo Εκτός απο τα φανάρια όπου σταματώ επιτρέποντας να δουλέψει το start-stop(κρατώντας πατημενο το φρένο εώς ότου σβήσει ο κινητήρας ) Κατά τα αλλα σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος σταματά-ξεκινα αμέσως μόλις ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο παίρνω το πόδι απο το φρένο αμέσως πριν σβήσει η μηχανή οπότε ενεργοποιείται το auto hold.
-
Παίδες...πλοηγός και αισθητήρες παρκαρίσματος μπορούν να μπούνε και μετά την αγορά...έτσι δεν είναι(για τον πλοηγό είμαι 99,9% σίγουρος);
Αν γνωρίζει κάποιος και για τι κόστος μιλάμε;
Υ.Γ.
Βασικά μου είχανε πει...ότι δεν αξίζει ο 'εργοστασιακός' πλοηγός...γτ δεν είναι πλήρως χαρτογραφημένοι οι χάρτες της ελλάδος και θα έχει προβλήματα...οπότε βάλε το rcd510 να γεμίσει το ταμπλό και αργότερα ο πλοηγός...Ευχαριστώ...!
-
Το έγραψα κατά λάθος στο VW forum
Παρατηρώντας τα GOLF στο δρόμο, ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ TO GOLF με BLUEMOTION?????Αν είναι να το απενεργοποιήσω ...
Πάντως αν έχει πάρει και κανένας άλλος, ας φωνάξει 'ΠΑΡΩΝ'
-
Άσχετο: το σερί των ηλίθιων διαφημιστικών σχετικών με τα Golf συνεχίζεται, έτσι για να μη χαλάει η παράδοση. Έτσι μετά το δίλλημα 'αυτοκίνητο ή golf', έχουμε τώρα και το δίλλημα 'διάλεξε πώς θα πεθάνεις, από την υπερθέρμανση του πλανήτη ή επειδή καθόσουν στο μπροστά κάθισμα του καινούριου golf της οικογένειας, μικρό σκατό, με ύψος ένα και ένα μίλκο.'
Πολιτίκαλι κορέκτνες μάι άς! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Άσχετο: το σερί των ηλίθιων διαφημιστικών σχετικών με τα Golf συνεχίζεται, έτσι για να μη χαλάει η παράδοση. Έτσι μετά το δίλλημα 'αυτοκίνητο ή golf', έχουμε τώρα και το δίλλημα 'διάλεξε πώς θα πεθάνεις, από την υπερθέρμανση του πλανήτη ή επειδή καθόσουν στο μπροστά κάθισμα του καινούριου golf της οικογένειας, μικρό σκατό, με ύψος ένα και ένα μίλκο.'
Πολιτίκαλι κορέκτνες μάι άς!Ως ψαροτουφεκάς taurus, θα περίμενα να έχεις πιο οικολογική συνείδηση...
VW Golf VΙ