Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 481
    • 482
    • 240 / 482
    Περί αυτοκίνησης
    108
    9637
    83103
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkyr last edited by

      Δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι άνθρωποι είναι ΤΟΟΟΟΣΣΣΟΟΟΟ ανίκανοι, μάλλον κατευθυνόμενοι είναι. Όταν είχε σκάσει η ιστορία με την συλλογή των αποδείξεων, βλέποντας τα ποσοστά επιστροφής, μου είχαν φανεί εξωπραγματικά υψηλά. Επίσης η 'αξία' μιας απόδειξης από το supermarket ήταν η ίδια με αυτή ενός γιατρού-υδραυλικού. Απλά μάζευα αποδείξεις όπως θα έκανα όμως κάθε χρόνο. Τα τελευταία χρόνια, πλήρωνα φόρο αρκετές χιλιάδες €€€, ενώ φέτος είχα μια μικρή επιστροφή, συγκεντρώνοντας (χαλαρά) πόσο αποδείξεων κοντά στο υψηλό όριο (προφανώς είχαν στο μυαλό τους από την αρχή, αυτό που θα εφαρμόσουν από του χρόνου). Σχετικά τώρα με τα Τέλη, φαντάζομαι πως φέτος θα υπάρχει σαρωτική κατάθεση πινακίδων και στο τέλος, θα πάρουν άλλα ισοδύναμα μέτρα για να καλύψουν την τρύπα, ενώ βέβαια αρκετός κόσμος θα έχει μείνει και χωρίς αμάξι . Δεν ξέρω αν σε λίγα χρόνια, θα μας γ@μ@ει περισσότερο το κόστος των τελών ή τα τεκμήρια που θα ανεβαίνουν ενώ οι μισθοί θα πέφτουν. Είναι προφανές, ότι δεν θέλουν και όχι δεν μπορούν, να εφαρμόσουν ένα, ας πούμε 'δίκαιο' σύστημα φόρων στο αυτοκίνητο πχ τόσο δύσκολο θα ήταν κάθε χρόνο για κάθε αυτοκίνητο να είχαμε το ποσό απόσβεσης του από την αρχική αξία και πάνω σε αυτή να έπεφταν οι όποιοι φόροι ???? προφανώς όχι, απλά δεν θέλουμε. Φτάσαμε στο σημείο, να αναπολώ το Toyota starlet 1.000cc 85'' που είχα ως φοιτητής και να σκέφτομαι τι μλκ που έκανα, κάνοντας το παλιο-σίδερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chemic last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.

        καλά το κτεο μη σε προβληματίζει καθόλου. ακόμα κ σε τρακάρισμα που είχα εγώ η ασφαλιστική είχε κοιτάξει μόνο τον αριθμό πλαισίου κ όχι κινητήρα (δεν έχω κανει μετατροπή, αλλά μου είχε κανει εντυπωση)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Ο χρήστης bebes έγραψε:

          ...

          ωραίος ο Γρηγόρης
          Προσωπικά έκανα το πρωτο βήμα, έκλεισα ραντεβου για αεριο στο μικρο...

          εχουμε 6 μηνες καιρο να δουμε τι θα γινει, αν και δεν ειμαι και πολυ αισιοδοξος...

          Πόσο χιλιόμετρα κάνεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasgti last edited by

            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
            Βασίλη (vasgti),

            Έχεις παρεξηγήσει τα πράγματα. Πως έδωσα την εντύπωση ότι δεν έχω καμία επαφή με το τι συμβαίνει? Μάλιστα, νομίζω στο ποστ που παραθέτεις ήμουν ξεκάθαρος.

            Το να βάζεις εικονίδια που δείχνεις ότι χαίρεσαι με το ύψος των τελών, στις μέρες μας και ειδικά σε τέτοιο θέμα και με την τροπή που έχει η συζήτηση, είναι το λιγότερο προκλητικό όπως σου έγραψε και ο nidosan.-

            Τώρα το τι μπορεί να συμβεί από τη μια στιγμή στην άλλη δε μπορώ να το ξέρω. Με τη λογική σου, θα πρέπει να τα πουλήσουμε όλα, να χάσουμε χιλιάδες ευρώ και να κυκλοφορούμε με χρέπια τύπου Picanto για τη περίπτωση ΑΝ χάσουμε τη δουλειά μας φέτος ή του χρόνου..

            Αυτό στο έγραψα εγώ πριν λίγες μέρες όταν έλεγες πως κάποιος κακώς έχει δίλιτρο αυτοκίνητο επειδή δεν μπορεί να το συντηρήσει (χωρίς να λαμβάνεις υπόψη ότι αυτό συνέβη επειδή επιδεινώθηκαν οι συνθήκες ξαφνικά) και σε ρώτησα εσύ είναι δίκαιο να έχεις 320 για να μπορείς να μετακινηθείς με ασφάλεια, ενώ ο οικογενειάρχης που για τον χ, ψ λόγο στριμώχτηκε και δεν βγαίνει οικονομικά θα πρέπει να σκοτώσει την 320 που έχει και να πάρει Picanto;

            Δε ξέρω τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον και βασικά δε μπορώ να κάνω κάτι γιαυτό, δε μπορώ να το ελέγξω …αλλά τι σχέση έχει με τη πληρωμή ή όχι (τουλάχιστον από τη πλευρά μου) των τελών?

            Είναι ξεκάθαρο πιστεύω ότι προφανώς κατακρίνω τα τέλη και είναι πανάκριβα χωρίς κανένα απολύτως λόγο, αλλά τι να κάνω που η πληρωμή τους για μένα είναι μονόδρομος. Το ξέρεις.

            Προφανώς και είμαι μέσα στην αγορά (κι αυτό το ξέρεις).

            Τέλος, πέρα από το γεγονός ότι είναι εκτός θέματος, δε νομίζω ότι είναι απαραίτητο να εξηγήσω στο φόρουμ τι θα κάνω με τα τέλη αν μείνω χωρίς δουλειά.

            Σε ένα τόσο αβέβαιο περιβάλλον, κάνεις λάθος αν νομίζεις με το συνεχώς αυξανόμενο κόστος ζωής, με την ύφεση στην αγορά, τις ολοένα και χειρότερες εργασιακές συνθήκες και με τη φορολογία (άμεση και έμμεση) στα ύψη δεν θα επηρεαστείς.

            Δε μπορώ όμως να καταλάβω γιατί τόση επιμονή να κατατεθούν πινακίδες από κάποιους που δεν έχουν την εναλλακτική του 2ου αυτοκινήτου ή να δέχονται να πάρουν το ρίσκο των ξένων πινακίδων. Το να το σκοτώσεις, ούτε κι αυτό είναι λύση.

            Τη μοναδική εναλλακτική που προσωπικά εξετάζω είναι να το ανταλλάξω με 159 ΤΒΙ (πράγμα αμφίβολο βεβαίως), αλλά του χρόνου μπορεί να φορολογήσει τα άλογα…κανείς δε ξέρει κι επειδή δεν είναι καιρός για να αλλάζουμε αυτοκίνητο, μένουμε ως έχουμε. Σε επικείμενη ανταλλαγή, το 1000άκο θα το δώσεις…άρα δε συμφέρει, το δίνεις και στα τέλη.

            Εσύ δεν έχεις εταιρικό πλέον; Δεν έχεις και το 500; Πως λες πως δεν έχεις κι εσύ 2ο αυτοκίνητο; Και τι προτείνεις δηλαδή Νίκο; Να καθόνται όλοι παθητικά να δέχονται ότι ανόητο, παράλογο και ΜΗ ΔΙΚΑΙΟ μέτρο επιβάλλουν κάποια πουλημένα άτομα; Ε τότε δεν πειράζει ας είμαστε όλοι οι υπόλοιποι οι 'Ελληνάρες', οι 'αντιδραστικοί', που δεν δέχονται τα μέτρα του δίκαιου αυτού κράτους και που του βάζουν τρικλοποδιές κτλ. Μαλάκες πάντως δεν πιανόμαστε. Όχι αυτή τη φορά. Μάχαιρα έδωσες, μάχαιρα θα λάβεις. Έτσι πάνε αυτά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bebes last edited by

              Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

              Πόσο χιλιόμετρα κάνεις;

              Γενικα ποσα κανω;
              Μεχρι τωρα κανω περιπου 28000 με το Σουμπαρου (κυριως ταξιδια και περιαστικα),
              8-8500 με το WagonR (μεσα και γυρω απο την πολη),
              μπορει 5-6000 με το Βιταρα (αγροτικες εργασιες )
              κανω και κανα 1000ρικο με το σκουτερ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης bebes έγραψε:

                Πόσο χιλιόμετρα κάνεις;

                Γενικα ποσα κανω;
                Μεχρι τωρα κανω περιπου 28000 με το Σουμπαρου (κυριως ταξιδια και περιαστικα),
                8-8500 με το WagonR (μεσα και γυρω απο την πολη),
                μπορει 5-6000 με το Βιταρα (αγροτικες εργασιες )
                κανω και κανα 1000ρικο με το σκουτερ.

                4 μεταφορικα μεσα?

                αγαλμα θα σου στησει ο Βενιζελος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Αν συνεχίσεις να κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα με το μικρό δε νομίζω πως σε συμφέρει να προχωρήσεις στην εγκατάσταση.

                  Πέρα από το ότι να τρυπήσω πατώματα και ιστορίες και να βάλει χέρι ο κάθε άσχετος χωρίς να γνωρίζω τι επίπεδο ασφάλειας (όλων των ειδών) προσφέρει αυτή η μετατροπή, δεν θα το έκανα ποτέ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                    Αν συνεχίσεις να κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα με το μικρό δε νομίζω πως σε συμφέρει να προχωρήσεις στην εγκατάσταση.

                    Πέρα από το ότι να τρυπήσω πατώματα και ιστορίες και να βάλει χέρι ο κάθε άσχετος χωρίς να γνωρίζω τι επίπεδο ασφάλειας (όλων των ειδών) προσφέρει αυτή η μετατροπή, δεν θα το έκανα ποτέ.

                    Πες τα! Για τοσο λιγα χιλιομετρα ειναι κοροιδια, χώρια την ζημια που θα σου βγαλει, γιατι θα βγαλει μιας και ο κινητηρας δεν ειναι κατασκευασμενος για υγραεριο αλλα για βενζινη. Υπαρχει το νεο Kia Picanto με εργοστασιακο LPG, Fiat Punto και Panda Με εργοστασιακο κιτ που εκει ειναι εγγυημενα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kon5 last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                      (για τα οποία θα πληρώσω ΚΑΙ φέτος 300€ ) και να ανοίξω το γραφείο εκεί. Δεν μπορώ να το κάνω όμως, γιατί έχω επιδοτηθεί από το ΕΣΠΑ, οπότε θα αφήσω σε κάθε περίπτωση τα βιβλία και θα... χαρατσώνομαι ετησίως!

                      300 λίγα είναι ρε να λες και ευχαριστώ. Του χρόνου 500 και βλέπουμε. Φοροφυγά ε φοροφυγά

                      Πήρες και επιδότηση? Κρατικοδίαιτος εν μέρει? Κάτσε να ειδοποιήσω τις αρχές

                      Ο καθένας είναι ελεύθερος να κάνει ό,τι θέλει, εγώ πάντως το χαράτσι τους, ΔΕΝ θα το πληρώσω, έχω να πληρώσω τις υπόλοιπες 'έκτακτες' εισφορές και τα λεφτά δεν φτάνουν. Στην χειρότερη, θα το αφήσω σε μια αποθήκη στο χωριό σκεπασμένο, να το βολτάρω μια στο τόσο χωρίς πινακίδες. Ούτως ή άλλως, έτσι όπως πάνε τα πράγματα, σε λίγο δεν θα έχουμε ούτε λεφτά για την βενζίνη του, οπότε...

                      Και καλά κάνεις. Είτε κάποιος ζορίζεται πραγματικά είτε αδυνατεί να πληρώσει είτε του περισσεύουν αλλά βλέπει το όλο θέμα μεγάλη κοροϊδία πρέπει να αντιδράσουμε. Η κατάθεση πινακίδων έστω και για λίγους μήνες θα τους κάνει να σπαρταρούν.

                      Ερώτηση: αν τις καταθέσω για 6 μήνες μειώνεται αυτομάτως το τεκμήριο διαβίωσης στο μισό?

                      υ.γ. HF το skoda 1.4 με όλα τα κομφόρ (χωρίς τα μποφόρ του ΓΑΠ) σε καλούσε αλλά εσύ του γυρνούσες την πλάτη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bebes last edited by

                        Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
                        Αν συνεχίσεις να κάνεις τα ίδια χιλιόμετρα με το μικρό δε νομίζω πως σε συμφέρει να προχωρήσεις στην εγκατάσταση.

                        Πέρα από το ότι να τρυπήσω πατώματα και ιστορίες και να βάλει χέρι ο κάθε άσχετος χωρίς να γνωρίζω τι επίπεδο ασφάλειας (όλων των ειδών) προσφέρει αυτή η μετατροπή, δεν θα το έκανα ποτέ.

                        Το Βιταρα το εχει και το συντηρει ο πεθερος.
                        Τα χιλιομετρα τα κανω οταν παω για δουλειες κοινες.
                        Αυτο σιγουρα θα μπει σε ακινησια (ηδη πριν τα μετρα εψαχνε για κανα μικρο) και μαλλον θα χρησιμοποιειται σε αγροτικη οδοποιία.

                        Αν αποσυρω τις πινακιδες του Σουμπαρου θα κανω καποια απο τα χιλιομετρα του με το μικρο.
                        Επισης θα παρει και τα χιλιομετρα του Βιταρα.

                        Δεν θα ειναι και λιγα.

                        Αυτα με τα τωρινα δεδομενα, δεν ξερουμε τι θα γινει αυριο...

                        Ηδη τα χιλιομετρα του Σουμπαρου μειωθηκαν αρκετα κατα τον τελευταιο χρονο...

                        Σχετικα με τα προβληματα που λετε: Πρωτον δεν ειναι τοσο δραματικα τα πραμματα με το αεριο και δευτερον το WagonR ειναι ΄πλεον μηδενικης αξιας, το 'μουλαρι' της οικογενειας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          manosk last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Βασίλη, καλό είναι όταν γράφεις κάποια πράγματα να τα γράφεις σωστά, αλλιώς δημιουργείς εντυπώσεις και εντάσεις από το πουθενά. Το εικονίδιο που έβαλα είχε να κάνει με τα 250 ευρώ λιγότερα που θα πληρωθούν, δες το λίγο. Όχι για το ύψος των τελών. Δεν χαίρομαι ΠΡΟΦΑΝΩΣ για το ύψος των τελών. Αν είναι δυνατόν να γράφεις τέτοια πράγματα Βασίλη.

                            Άρα εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω. Τι ακριβώς είναι προκλητικό? Που θα πληρώσουμε 250 ευρώ λιγότερα απ’ότι υπολογίζαμε?

                            Με την ίδια λογική, θα μπορούσα κι εγώ να θεωρήσω προκλητικό ότι κάποιοι έχουν τη καβάτζα του 2ου αυτοκίνητου και έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν πινακίδες…κι εγώ θα πληρώσω 850 ευρώ για τα τέλη. Αυτό δεν είναι προκλητικό?

                            Σχετικά με το Picanto. Άλλο γράφω, άλλο απαντάς. Διάβασέ το πάλι.

                            Σχετικά με τις συνθήκες τις αγοράς. Σου γράφω ότι δε θα επηρεαστώ? Με 40% αυξημένα τέλη και κεφαλικό φόρο προφανώς και επηρεάζομαι. Τι να κάνω? Να γίνω φοροφυγάς? Να τα βάψω μαύρα? Θα τα πληρώσω γιατί δεν έχω άλλη επιλογή (για 59348η φορά). Που θέλεις να καταλήξεις? Με πιέζεις για τι πράγμα? Να το πουλήσω? Δε καταλαβαίνω το επιχείρημά σου!

                            Σχετικά με το εταιρικό. Λάθος θυμάσαι, δεν έχω εταιρικό (έχουμε pool cars, δηλαδή μένει στην εταιρία) και το 500 δεν είναι δικό μου. Είναι της γυναίκας μου και ΠΡΟΦΑΝΩΣ το χρησιμοποιεί για να πάει στη δουλειά της και να κάνει τις δικιές της δουλειές. Εναλλακτική δεν έχω, το είπα.-

                            Δεν προτείνω σε κανέναν να κάνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα, ούτε πιέζω κάποιον για κάτι. Για τον εαυτό μου έγραψα ότι ενώ τα θεωρώ απαράδεκτα υψηλά τα τέλη, δεν έχω άλλη εναλλακτική και είμαι υποχρεωμένος να τα πληρώσω.

                            Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω που είναι το πρόβλημα σ’αυτό?!

                            Άλλοι λοιπόν έχουν την εναλλακτική του «θείου στο εξωτερικό», άλλοι 2ο και 3ο αυτοκίνητο, άλλοι δέχονται να πάρουν το ρίσκο των ξένων πινακίδων και άλλοι δέχονται να το σκοτώσουν και να χάσουν πολλαπλάσια περισσότερα χρήματα από το να το κρατήσουν. Εγώ αφενός δεν μπορώ και αφετέρου δεν θέλω να κάνω τίποτα από τα παραπάνω για 850 ευρώ.

                            Δε καταλαβαίνω ρε γμτ ώρες, ώρες…τούρκικα μιλάω?

                            Συγνώμη για το ύφος…αλλά ρε Βασίλη διάβαζε καλύτερα τα ποστ μου και μη βγάζεις συμπεράσματα

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • V
                              vasgti last edited by

                              Άστο τότε έχουμε όλοι οι υπόλοιποι το πρόβλημα και το βλέπουμε διαφορετικά.

                              Αν δεν σε πειράζει όμως, αυτή τη στιγμή συζητάμε πως θα αντιδράσουμε στα μέτρα αυτά και να απαλλαγούμε από τα καραγκιοζιλίκια τους. Αν θες να συνεισφέρεις στη συζήτηση και να προτείνεις κάτι καλώς. Αλλιώς άσε εμάς τα αγύριστα μυαλά να φάμε το κεφάλι μας όπως λες.

                              Φτάνει ρε παιδιά το προσωπικό, είναι βαρετό... Δεύτερη φορά που προειδοποιείστε [Mod]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                droemmen last edited by

                                Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                                ...για 850 ευρώ...

                                930

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Ρε πέφτουν από τον ουρανό τα χιλιάρικα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                    Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.

                                    Είσαι σίγουρος ότι γίνεται να δηλωθεί μικρότερο μοτέρ και να πληρώνεις λιγότερα τέλη;

                                    Sent from my MB860 using smoke signals.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Λεω να το κάνω 1100

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Το σαξο δεν έβγαινε με τον χιλιαρη;

                                        Sent from my MB860 using smoke signals.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                          Γίνεται και παραγίνεται. Αλλά μετά να κατεβοανέβεις από τα 1.600 στα 2.000 και συγχρόνως να είσαι ΟΚ στο ΚΤΕΟ κάθε 2 χρόνια, και να κερδίζεις και κάτι από τη διαφορά, χλωμό.

                                          Είσαι σίγουρος ότι γίνεται να δηλωθεί μικρότερο μοτέρ και να πληρώνεις λιγότερα τέλη;

                                          Sent from my MB860 using smoke signals.

                                          Εγώ δεν είμαι, αλλά με ποια λογική να απαγορεύεται να βάλεις ένα αν μη τι άλλο πιο οικονομικό μοτέρ (έστω και πιο αδύναμο) το οποίο εγκρίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής, ενώ να επιτρέπεται π.χ. το να μπει υγραέριο, που είναι πολύ μεγαλύτερη 'πατέντα'?

                                          Αν μπορεί κάποιος να μας πει στα σίγουρα τι λέει ο νόμος...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zorz last edited by

                                            Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                            Το Βιταρα το εχει και το συντηρει ο πεθερος.

                                            Ελπίζω -για το καλό του- να είναι το 1600άρι και όχι το δίλιτρο...

                                            Έψαχνα κάτι στ' αρχεία μου χτες και έπεσα πάνω σε μερικές παλιές φωτογραφίες του Vitara V6. Έχω ωραίες αναμνήσεις από αυτό, αλλά ευτυχώς δεν είναι στα χέρια μου τώρα...

                                            Άρα εξακολουθώ να μη καταλαβαίνω. Τι ακριβώς είναι προκλητικό? Που θα πληρώσουμε 250 ευρώ λιγότερα απ’ότι υπολογίζαμε?

                                            Ωραία λογική! Φαντάζομαι ότι αν αύριο ανακοινώσουν τέλη κυκλοφορίας 100.000€ (sic) για τα δίλιτρα και αργότερα αναθεωρήσουν το νούμερο σε 10.000€ (sic) θα είσαι γεμάτος χαρά που 'κέρδισες' 90.000 ευρώ;

                                            Άλλοι λοιπόν έχουν την εναλλακτική του «θείου στο εξωτερικό», άλλοι 2ο και 3ο αυτοκίνητο, άλλοι δέχονται να πάρουν το ρίσκο των ξένων πινακίδων και άλλοι δέχονται να το σκοτώσουν και να χάσουν πολλαπλάσια περισσότερα χρήματα από το να το κρατήσουν. Εγώ αφενός δεν μπορώ και αφετέρου δεν θέλω να κάνω τίποτα από τα παραπάνω για 850 ευρώ.

                                            Bingo!

                                            Λύσεις υπάρχουν, και έχουν προταθεί αρκετές. Άλλο αν η μια σου βρωμάει, η άλλη σου ξυνίζει κ.ο.κ. Φυσικά είναι δικαίωμα σου να κάνεις ό,τι κρίνεις εσύ σκόπιμο και δεν χρειάζεται να απολογηθείς σε εμένα ή οποιαδήποτε άλλο. Απλά το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι τα μέχρι στιγμής μέτρα απλώς δεν σε έχουν τσούξει αρκούντως για να κινηθείς προς τις εναλλακτικές λύσεις. Συγχαρητήρια (δεν ειρωνεύομαι) που έχεις ακόμα απόθεμα, μονάχα να εύχεσαι θα σου φτάσει και για του χρόνου...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 481
                                            • 482
                                            • 240 / 482
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr