-
Nαι.
-
Μετά την αλλαγή μάρκας σε λάδια από Fuchs σε Total παρατήρησα ότι τα νέα λάδια δουλεύουν σε μικρότερη θερμοκρασία.Τα FUCHS έπαιζαν σταθερά στους 90C ενώ τα Total σταθεροποιήθηκαν κάτω από τους 90 βαθμούς, υπολογίζω στους 87 ή 88 βαθμούς.
Επίσης για όσους έχουν 207. Μου έκανε εντύπωση ότι πολλά σημεία κάτω από το αυτοκίνητο δεν έχουν καλή μελέτη συναρμολόγησης. Και αυτά τα σημεία προκαλούν θορύβους κυρίως πάνω από οδικές ανωμαλίες. Στο συνεργείο έβαλαν δεματικά (tire ups) σε 6 σημεία!... Στον πίσω άξονα, και στα πλαστικά που καλύπτουν τα ελατήρια! Ήταν φανερό ότι στα σημεία εκείνα θα έπρεπε να υπήρχαν βίδες ή κλιπς αλλά δεν τα έχουν βάλει από το εργοστάσιο. Οπότε εύκολα έμπαινε δεματικό.
Επίσης άλλο σημείο που πάσχει πολύ το 207 είναι τα πλαστικά μέσα στους θόλους των τροχών.
Κλιπάκια που πολύ εύκολα σπάνε ή χαλαρώνουν και κουνιέται ολόκληρος ο θόλος!... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
.......Επίσης για όσους έχουν 207. Μου έκανε εντύπωση ότι πολλά σημεία κάτω από το αυτοκίνητο δεν έχουν καλή μελέτη συναρμολόγησης. Και αυτά τα σημεία προκαλούν θορύβους κυρίως πάνω από οδικές ανωμαλίες. Στο συνεργείο έβαλαν δεματικά (tire ups) σε 6 σημεία!... Στον πίσω άξονα, και στα πλαστικά που καλύπτουν τα ελατήρια! Ήταν φανερό ότι στα σημεία εκείνα θα έπρεπε να υπήρχαν βίδες ή κλιπς αλλά δεν τα έχουν βάλει από το εργοστάσιο. Οπότε εύκολα έμπαινε δεματικό.
Επίσης άλλο σημείο που πάσχει πολύ το 207 είναι τα πλαστικά μέσα στους θόλους των τροχών.
Κλιπάκια που πολύ εύκολα σπάνε ή χαλαρώνουν και κουνιέται ολόκληρος ο θόλος!...+1 Σε όλα!!
στο δικό μας ξεκουμπωσε ή σκίστηκε κάποιο από αυτά τα ψεύτικα στερεωμένα πλαστικά στο πίσω άξονα κ ακούγεται αρκετά!
έσκυψα την προηγουμενη εβδομαδα κ τρελάθηκα τί προχειροδουλειά εχουν κάνει με κάτι πρόχειρα κουμπωμένα πλαστικά με μικρές 'ενώσεις' που τα τραβας κ παιζουν (δεν το έχω δει ποτέ σε αναβατήρα το αμάξι για να δω το πατωμα του)
Από εβδομάδα κ το δικό μας στο συνεργείο για tire ups!
Τα δε πλαστικά θόλων, είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ Στην αρχή νόμιζα πως το αμάξι εχει τρακάρει κ επισκευαστεί πρόχειρα! -
Στην Citroen είχε σταλεί inforapid (δεν ξέρω αν το λέω σωστά) για τους πίσω θόλους της DS3...Κρεμούσαν...
-
Με ένα γέμισμα,60 λίτρα,το 307 μου έκανε 700 περίπου χλμ σε Εθνική Οδό,Αττική Οδό,κι επαρχιακό δίκτυο.Την προηγούμενη εβδομάδα άναψε το λαμπάκι στα 757χλμ.Πήγα άλλαξα ιμάντα χρονισμού,αντλία νερού,και ρύθμισαν τις βαλβίδες από τις 8 ήθελαν ρύθμιση μόνο οι 2.Γέμισα τη δεξαμενή με 60λίτρα απλή αμόλυβδη,έχω κάνει τώρα 780χλμ,σε Αττική Οδό,και Εθνική Οδό (Ελάτεια και Αγ.Θεοδώρους) και κάποια λίγα μέσα στην πόλη,και ο δείκτης είναι 1,5 γραμμή πάνω από το κόκκινο.Το δε trip computer λέει ότι έχω αλλα 190χλμ να κάνω!!!Ευχάριστη έκπληξη!Και δεν άλλαξε η οδηγική μου συνήθεια,όπως οδήγαγα οδηγάω και τώρα.Να 'ευθύνεται' το σέρβις;Θα το ξαναδώ φυσικά όταν τελειώσει η βενζίνη και γεμίσω ξανά.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Τα δε πλαστικά θόλων, είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ Στην αρχή νόμιζα πως το αμάξι εχει τρακάρει κ επισκευαστεί πρόχειρα!Έχω παραγγείλει από ebay 40 κλιπάκια/καρφιά για τα πλαστικά των θόλων. Κάποια έχουν ξελασκάρει πολύ και κουνιούνται πολύ τα πλαστικά. Φοβάμαι ότι αν τα αφήσω έτσι μπορεί και να διαλυθούν εντελώς και να πέσουν πάνω στο λάστιχο.
Από αυτοψία που έκανα στα σημεία αυτά διαπίστωσα ότι απλά δεν έχουν μελετηθεί καλά τα σημεία στερέωσης. Θα έπρεπε να υπήρχε και κάποια βίδα ή βίδες ώστε να σταθεροποιούν εντελώς τους θόλους.
Με σκέτα κλιπάκια είναι δεδομένο ότι κάποια στιγμή θα ξεκινήσει το ξεχαρβάλωμα.Η μαγκιά θα ήταν να έβρισκα τρόπο να βάλω βίδες και όχι κλιπάκια. Θέλει μελέτη...
-
Τελικά το έλυσα το θέμα με τα κλιπάκια. Πήρα μπόλικα από το ebay, καινούρια, φρέσκα, καλύτερης ποιότητας και τα άλλαξα με όσα κλιπάκια στους θόλους είχαν χαλαρώσει. Μπαίνουν και βγαίνουν πανεύκολα.
Το αποτέλεσμα θεαματικό. Οι θόλοι κούμπωσαν εντελώς. -
Αξίζει η αγορά του 206 ως μεταχειρισμένου γύρω στις 5000ευρώ; Μιλάω για τον αειθαλή(sic) κινητήρα 1.4 75hp. Γενικά είναι αξιόπιστο αυτοκίνητο;
-
Γενικώς αξιόπιστο είναι, αλλά δε συγκρίνεται, ας πούμε, με Γιάρις.
Εξαρτάται και πόσα χλμ. έχει, τι χρήση έχει 'υποστεί' κ.τ.λ.
-
Το Yaris δεν είναι αυτοκίνητο...
-
Μωρέ μαζί σου, απλά θέλω να σου πω...
Κοίταξε, έχω κάνει 140.000 χλμ με 206 1.4 16V και τα πέραν των τακτικών εξόδων ήταν μια μονάδα διακοπτών στο τιμόνι και μι μονάδα διακοπτών ηλεκτρικών παραθύρων/καθρεπτών και ψαλίδια, κάποια στιγμή, που άμα βάλεις του RC gr.N ξενοιάζεις.
Με το τωρινό 1.6 16V έχω κάνει 60.000 από τα 85.000 και το μόνο που έχει 'βγάλει' είναι ότι ακούγεται το ρουλεμάν αντλίας a/c συν - πάλι - τα ψαλίδια.
Γενικώς απλό αυτοκίνητο είναι, και ειδικά από θέμα μοτέρ, ο 8 βάλβιδος TU με σωστή συντήρηση αντέχει πάααρα πολύ.
-
οκ,σ' ευχαριστώ. Βασικά είναι για ένα φίλο μου(εγώ δεν αντέχω να ξαναπάρω αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα,θ' αυτοκτονήσω ), αλλά δεν μου πάει να προτείνω Yaris...
-
Στα 4000-5000 βλέπε punto sporting 1.4 που έβγαινε μέχρι 2005 νομίζω. Το facelift. Full εξοπλισμός, γρήγορο, με χώρους, όμορφο, 6άρι, esp απ'όλα..
-
Πάντως τα 5 για 8βάλβιδο 1400άρι 206 δεν είναι λίγα... στα ίδια, άντε 1, 1μιση χιλιάρικο πάνω παίρνεις 1600άρι...
-
Μωρέ και με 5 παίρνεις..
-
Ναι, νταξ, για πήγαινε δες το αυτό και μετά πες μου...
-
-
Αυτό το χρυσό παίζει να μην είναι gti
-
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Αυτό το χρυσό παίζει να μην είναι gtiΓιατί το λες Άρη;
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Πάντως τα 5 για 8βάλβιδο 1400άρι 206 δεν είναι λίγα... στα ίδια, άντε 1, 1μιση χιλιάρικο πάνω παίρνεις 1600άρι...Συμφωνώ. Για 1600 αποκλείεται, γιατί το θέλει για την πόλη. Γενικά είναι το κλασσικό θέμα με τις τιμές στην επαρχία. Αν καταφέρω και τον επίσω να πάρει από Αθήνα...
Παρεμπιπτόντως, μιλάμε για 5θυρο. Για κάποιο λόγο, τα 5θυρα είναι πιο ακριβά από τα 3θυρα και δεν έχει να κάνει με τα 300 ευρώ διαφορά στην τιμή αγοράς.
PEUGEOT FORUM