-
Συνονόματε γειά,
τρόποι για να παρακάμψεις συνολικά την αισχρή φορολογική επιδρομή μέσω τελών κυκλοφορίας και τεκμηρίων υπάρχουν.
Ηδη έχουμε βρει λύσεις. Το θέμα είναι όμως ότι όλοι μας έχουμε κάθε διάθεση να πληρώνουμε τους φόρους που μας αναλογούν για την σωστή και κανονική λειτουργία της χώρας μας και για το καλό της Πατρίδας μας. Αν θέλαμε θα μπορούσαμε και εμείς να έχουμε υπεράκτιες εταιρείες που με τα 'ιστορικά' λόγια του Μεϊμαράκη 'αφού είναι νόμιμο είναι και ηθικό'.
Ομως αντ' αυτού αισθανόμαστε υποχρεωμένοι να προειδοποιήσουμε το κράτος - κλέφτη ότι έχουμε φτάσει στο όριό μας και οι όποιες εξωπραγματικές απαιτήσεις του πλέον θα έχουν να αντιμετωπίσουν την κάθετη και οριστική μας παύση πληρωμών φόρων, αρχικά με την απολύτως νόμιμη και δικαιολογημένη κατάθεση των πινακίδων των οχημάτων μας. Εχουμε κάθε τέτοιο δικαίωμα και θα κάνουμε πλήρη χρήση του. Μάλιστα επειδή κατανοούμε ότι ζούμε σε ένα κράτος που πρέπει να το προειδοποιούμε σαν σωστοί πολίτες θα τους ενημερώσουμε τουλάχιστον 5 με 6 μήνες πριν έτσι ώστε να μην βρεθούν προ εκπλήξεως όπως είχε συμβεί πέρυσι που κατετέθησαν 300.000 πινακίδες κυκλοφορίας λόγω της αδυναμίας πληρωμής των εξωφρενικών τελών κυκλοφορίας όπως τα 'μαγείρεψαν' και πάλι οι 'μάγοι υπουργοί' της προηγούμενης αλλά και της τωρινής πολιτικής παράταξης/κυβέρνησης.
Εμείς τους προειδοποιούμε, αναφέρουμε σαφώς και συγκεκριμένα τα αιτήματά μας και αν δεν γίνουν αποδεκτά θα καταφύγουμε στο μόνο όπλο που μας παρέχει το Σύνταγμα και οι Νόμοι δηλαδή την κατάθεση των πινακίδων των οχημάτων τα οποία μας γεννούν και την όποια, άδικη πλέον, φορολογική μας υποχρέωση. Αν η αδικεία αυτή παύσει είμαστε οι πρώτοι που θα συνεχίσουμε να πληρώνουμε τους φόρους μας, φτάνει αυτοί να υπολογίζονται δίκαια και αναλογικά με τα πραγματικά στοιχεία και την πραγματική αξία της περιουσίας από την οποία και θα πρέπει να υπολογίζονται. Ο'τι δηλαδή ζητά και το Σύνταγμα με τα σχετικά άρθρα του για τις υποχρεώσεις μας ως πολίτες μίας σωστής και ευνομούμενης χώρας.
Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος -
Θα συμφωνησω συνονοματε με μονη επιφυλαξη οτι ισως να μην πρεπει να κανουμε αυτη τη 'διαμαρτυρια' μας γνωστη τωρα γιατι ετσι ειναι πιθανο να δωσουμε σε αυτους την ευκαιρια να επεξεργαστουν καποιο σχεδιο που να κανει δυσκολοτερη και αυστηροτερη τη παραδοση πινακιδων, να ζητησουν παραβολα κλπ.
Καλυτερα να γινει κανα διμηνο πριν το τελος του χρονου αν και ξερω οτι τα μετρα ψηφιζονται τωρα και ισως τοτε να ειναι αργα για να γινει εστω και καποια διορθωση.
Δεν ξερω μας εχουν τρελανει και αντι να χρησιμοποιουμε τα μυαλα μας δημιουργικα στην βελτιωση αυτης της ερμεης χωρας μας να τα χρησιμοποιουμε αποκλειστικα για να βρισκουμε τροπους να ξεφευγουμε απο τις παγιδες που μας στηνουν καθημερινα.Ως προς το θεμα καταθεσης πινακιδων, τι χρειαζεται και τι πραγματικα ισχυει?
Γιατι ειναι αποτρεπτικο για καποιους το οτι επιβαλεται υπαρξη χωρου σταθμευσης για ακινητοποιηση και αν δεν υπαρχει τι μπορει να γινει?
Ειμαι σιγουρος οτι πολλοι θα θελησουν να το κανουν και σαν θεμα αρχης αλλα και λογω οικονομικου αλλα αν υποχρεωνονται να εχουν χωρο σταθμευσης μαλλον θα αποτρεψει αρκετους -
Αν έχεις σπίτι μπορείς να αναγράψεις στο κείμενο κατάθεσης των πινακίδων ότι θα ανεβάσεις το αυτοκίνητό σου στον 5ο όροφο της πολυκατοικίας σου, θα σπάσεις τον τοίχο και θα το παρκάρεις στο σαλόνι σου.
Αφού παραλογίζεται το Δημόσιο θα το ξπεράσουμε και εμείς στον παραλογισμό του. Το αυτοκίνητό σου είναι δικό σου περιουσιακό στοιχείο και αφού δεν θα το κυκλοφορείς έχεις κάθε δικαιωμα να το φυλάξεις στο σπίτι σου.
Για την μοτοσυκλέτα θα σου έλεγαν τίποτε????? Οχι. Αφού λοιπόν επιθυμούμε να το φυλάξουμε στο σπίτι μας δεν υπάρχει τρόπος να μας εμποδίσουν. Στο κάτω κάτω της γραφής επιθυμούμε να το μετασκευάσουμε σε 'καθιστικό', καναπέ ή κρεβάτι αφού το δημόσιο δεν μας επιτρέπει να το κινούμε με την παράλογη αύξηση του σχετικού κόστους. Να το καταστρέψουμε δεν θέλουμε, να το αποσύρουμε δεν θέλουμε, να το πουλήσουμε δεν θέλουμε. Είναι δικό μας περιουσιακό στοιχείο, έχουμε πληρώσει εξωφρενικά χρήματα για φόρους, δασμούς και τέλη για να το αγοράσουμε και δεν μπορούν να μας αναγκάσουν και να μην το βάλουμε ως έπιπλο στο σπίτι μας. Αφού έτσι θέλουν......Χαιρετώ
-
Παντελή, αν και συμφωνώ κατά τα άλλα, έναν τέτοιο παραλογισμό (παρκάρισμα στον 5ο όροφο κλπ) δε νομίζεις ότι θα τον λάβουν σαν 'κούφια απειλή' κι ότι δεν πρόκειται να τους κάνει να 'ερθουν στα ίσα τους'?
Το λέω διότι καλά είναι αυτά και μέσα κι εγώ, αλλά όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι και ΠΡΕΠΕΙ να καταθέσω πινακίδες (και όχι φωτοτυπία) διότι μόνο έτσι δε θα οφείλω έναν 100% άδικο και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ (πιστεύω - αν κάνω λάθος διορθώστε με) φόρο κατοχής 'κυβικών', και στην πραγματικότητα ΔΕΝ έχω που να το παρκάρω, εκεί κολλάει λίγο το θέμα.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Δεν ξερω μας εχουν τρελανει και αντι να χρησιμοποιουμε τα μυαλα μας δημιουργικα στην βελτιωση αυτης της ερμεης χωρας μας να τα χρησιμοποιουμε αποκλειστικα για να βρισκουμε τροπους να ξεφευγουμε απο τις παγιδες που μας στηνουν καθημερινα.
Να δούμε πότε θα το πάρουν πρέφα αυτό που γράφεις.
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Παντελή, αν και συμφωνώ κατά τα άλλα, έναν τέτοιο παραλογισμό (παρκάρισμα στον 5ο όροφο κλπ) δε νομίζεις ότι θα τον λάβουν σαν 'κούφια απειλή' κι ότι δεν πρόκειται να τους κάνει να 'ερθουν στα ίσα τους'?Με βάση τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν, είναι εντελώς παράλογο να απαιτούν την κατοχή χώρου στάθμευσης για να καταθέσεις τις πινακίδες σου...
Σε κανα δυο χρόνια το σύνολο των τελών κυκλοφορίας συν ειδικών εισφορών για τα πάνω από 1929 κυβικά συν ασφάλιστρα, συν ΚΤΕΟ, συν Κάρτα Καυσαερίων, συν ότι άλλο ενδεχομένως σκεφθούν για να επιβαρύνουν το αυτοκίνητο, θα ξεπερνά την αξία του ίδιου του αυτοκινήτου, σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα κατά πολύ. Οπότε τι μένει; Τα καίμε ή τα δωρίζουμε στο Δημόσιο...
Μη ξεχνάτε τι συνέβη με πολλές χιλιάδες αυτοκίνητα που είχαν αγοραστεί με δάνεια από τις Τράπεζες: πολλοί μόλις είδαν οτι έρχεται η οικονομική κρίση σταμάτησαν να πληρώνουν τις υπολειπόμενες (πολλές) δόσεις και τα επέστρεψαν στην Τράπεζα...
Ε... δεν αποκλείεται να συμβεί κάτι παρόμοιο και τώρα: κάποιους θα τους συμφέρει να πούνε στο κράτος:- πάρ' το και κάνε το οτι θες. Ουκ αν λάβοις φόρους παρά του μη έχοντος...
-
Το τεκμήριο διαβίωσης για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, ορίζεται ως εξής:
- για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια κυβικά εκατοστά σε τέσσερις χιλιάδες ευρώ.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων κυβικών εκατοστών προστίθενται εξακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων κυβικών εκατοστών προστίθενται εννιακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά προστίθενται χίλια διακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά.
και θυμίζω αυτό...
http://www.facebook.com/pages/Κ� ... 42?sk=infoαν και το ουσιαστικότερο είναι ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
Ολοι κάτω στο Σύνταγμα για να τους πάρει και να τους σηκώσει μαζί με το Μνημόνιό τους. (και δεν αναφέρεται αυτό ως κομματική τοποθέτηση, είμαστε όλοι μας αγανακτισμένοι
Ελάτε στο Σύνταγμα να τους δείξουμε ότι οι Πολίτες αυτής της Χώρας δεν είναι πρόβατα ούτε αγελάδες για να μας αρμέγουν.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!!
Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος (ιδρυτής & μέλος)
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ LAND ROVER
Τ.Θ. 9501, 190 15 Ωρωπός
τηλ 22950 37637
φαξ 22950 31818
κιν. 6944 579911
skype: pantelis.giamarellos
pantg@otenet.gr -
Ο χρήστης pantg έγραψε:
Το τεκμήριο διαβίωσης για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, ορίζεται ως εξής:- για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια κυβικά εκατοστά σε τέσσερις χιλιάδες ευρώ.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων κυβικών εκατοστών προστίθενται εξακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων κυβικών εκατοστών προστίθενται εννιακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά προστίθενται χίλια διακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά.
Στη δική μου περίπτωση αυτό σημαίνει οτι η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη' είναι 14.200 ευρώ. Αν αυτή η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη' θεωρείται δίκαια, τότε σε ποια πραγματική αξία αυτοκινήτου αντιστοιχεί; Ακόμη και με προσδοκώμενο χρόνο ζωής 5 ετών του αυτοκινήτου θα έπρεπε αυτό να έχει αξία 71.000 ευρώ. Στην πραγματικότητα, καινούργιο το δικό μου θα έκανε περίπου τα μισά και στην αγορά δεν πουλιέται ούτε με ποσό όσο η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη'...
Αλλά...δεν τελειώνουμε εδώ: η έκτακτη (;) εισφορά 5% πάνω στην ετήσια αντικειμενική δαπάνη του αυτοκινήτου (και πέρα από όλα τα υπόλοιπα χαράτσια και αυξήσεις φόρων που επιβάλλονται), δηλαδή 710 ευρώ συν τα 880 ευρώ τέλη κυκλοφορίας σημαίνει 1.590 ευρώ, επομένως μιλάμε για διπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας, όταν η συγκεκριμένη κυβέρνηση, προεκλογικά, αναγνώριζε το παράλογα υψηλό κόστος των τελών κυκλοφορίας κι έλεγε οτι θα αποκαταστήσει την αδικία...
Αν αυτό δεν είναι πολιτική αλητεία, τότε τι είναι;Κάτι μου λέει οτι το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ θα ακουστεί πολύ έντονα!
-
Πρωτα θα ειναι ΚΑΤΑΘΕΤΩ-ΚΑΤΑΘΕΤΩ και μετα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ-ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
Ακουσα οτι θα υπαρχει και καποια μειωση λογω παλαιοτητας αλλα θα αρχιζει απο τα 5 ετη και πανω.
Χωρις αυτο εγω θα πρεπει να δωσω για το 2.7 Santa Fe μου 1635 ευρω τελη+ εισφορα και οτι ασφαλεια/κτεο/μεο κλπ
ερθουν, δηλαδη 2500-3000 ευρω μονο και μονο για κατοχη (250 ευρω περιπου τον μηνα) , χωρις να υπολογιζεται το κοστος καυσιμου, για ενα αυτοκινητο που πριν τα νεα μετρα θα εκανε στην αγορα 13-14 χιλιαδες ευρω (ειναι και 5ετιας).
Τωρα η πωληση του αλλα και η χρηση του ειναι απαγορευτικη δυστυχως που σημαινει οτι εχουμε, οπως στην περιπτωση μου και προσθετη απωλεια κεφαλαιου μου τουλαχιστον 5-7 χιλιαδες (απο μια υποτιθεμενη πωληση) συν ολα τα αλλα.
Γι'αυτο μην ξεχναμε οτι το συνολικο κοστος στην τσεπη μας δεν ειναι μονο οι νεοι φοροι/τελη/εισφορες κλπ αλλα και η κοστολογικη απαξιωση των αυτοκινητων μας σε μια νυχτα.
Αυτο ειναι πολυ σημαντικο και αρκετοι πιστευω δεν το εχουν καν λαβει υπ'οψιν τους.
Τελικα αυτο που σιγουρα θα επιτυχουν ειναι να μας χρεωκοπησουν πρωτα ατομικα και προσωπικα και μετα συνολικα σαν κρατος. Ετσι κατ'αυτους θα ειναι ευκολοτερη η 'προσαρμογη' μας στην νεα ταξη πραγματων που μας οδηγουν, γι'αυτο και πρεπει να κανουμε κατι τωρα και οχι αυριο, αν και ηδη φαινεται και το τωρα να ειναι πλεον αργα. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Τωρα η πωληση του αλλα και η χρηση του ειναι απαγορευτικη δυστυχως που σημαινει οτι εχουμε, οπως στην περιπτωση μου και προσθετη απωλεια κεφαλαιου μου τουλαχιστον 5-7 χιλιαδες (απο μια υποτιθεμενη πωληση) συν ολα τα αλλα.
Γι'αυτο μην ξεχναμε οτι το συνολικο κοστος στην τσεπη μας δεν ειναι μονο οι νεοι φοροι/τελη/εισφορες κλπ αλλα και η κοστολογικη απαξιωση των αυτοκινητων μας σε μια νυχτα.
Αυτο ειναι πολυ σημαντικο και αρκετοι πιστευω δεν το εχουν καν λαβει υπ'οψινΑκριβώς! Αυτό ήταν ένα ακόμη σημείο το οποίο συμπεριέλαβα στην αίτηση που κατέθεσα σήμερα το πρωί στην Εφορία που υπάγομαι.
Για να γνωρίζετε ακριβώς τη διαδικασία, πριν το Πρωτόκολλο πρέπει να περάσετε από τον Έφορο. Στην περίπτωσή μου ενώ διάβαζε την αίτηση, δεν μπόρεσε να κρύψει ένα χαμόγελο...
Υπέγραψε την αίτηση, έβαλε ημερομηνία και με έστειλε στο Πρωτόκολλο.
Εκεί, αφού μου έδωσαν τον αριθμό πρωτοκόλλου, με παρέπεμψαν στο Δικαστικό Τμήμα της Εφορίας.
Εκεί αφού με ρώτησαν περί τίνος πρόκειται, μου απάντησαν οτι το Δημόσιο δεν είναι υποχρεωμένο να απαντά σε όλα τα αιτήματα... Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό όντως, αλλα προσωπικά νοιώθω οτι έκανα αυτό που έπρεπε.Άντε, και στα δικά σας!
-
Mηπως μπορεις να στειλεις (η με pm) το κειμενο της αιτησης η ειναι οπως του Παντελη στην αρχη πιο πισω?
-
Συνάδελφε dti αν θέλεις στείλε μου το τμήμα του κειμένου το οποίο πρόσθεσες στην αίτηση (αναφορικά με την απαξίωση του περιουσιακού σου στοιχείου) για να τα προσθέσουμε στην αίτηση. Είναι εξαιρετική ιδέα και σίγουρα βοηθά.
Το στέλνεις, αν φυσικά συμφωνείς, στο pantg@otenet.grΤο Δημόσιο είναι υποχρεωμένο να απαντήσει, μάλλον ο υπάλληλος αγνοεί τον 2690/99 και τον 3242/04.
Στην σελίδα 42 του βιβλίου ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, τόμος Α, εκδόσεως 2000 από το Υπουργείο Εσωτερικών αναφέρεται ΡΗΤΑ ότι:'... Ολες οι υπηρεσίες του δημόσιου τομέα έχουν την υποχρέωση:
- Να απαντούν οπωσδήποτε σε όλες τις αιτήσεις σας. Οταν δεν είναι δυνατή η ικανοποίηση του αιτήματός σας, πρέπει να σας αναφέρουν τους συγκεκριμενους λότους (διατ΄ξεις, νόμους κ.λ.π.) οι οποίοι δικαιολογούςν την απόρριψή του. Καμμία αίτησή σας δεν επιτρέπεται να τίθεται στο αρχειό χωρίς να ενημερωθείτε.
-Να απαντούν οριστικά στις αιτήσεις σας και να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις σας ΜΕΣΑ ΣΕ 60 ΗΜΕΡΕΣ.
.......'
Υπάρχουν περιπτώσεις που δίνονται μεγαλύτερες προθεσμίες αλλά καμμία από αυτές δεν αφορά την αίτηση/προειδοποίηση όπως έχει συνταχθεί.
Τα πιό πάνω ορίζονταν από τους Ν.1943/91 και 2690/99.
Το χρονικό όριο των 60 ημερών μειώθηκε στις 50 ημέρες με τον Ν.3242/04.
Τέλος να θυμίσω ότι με βάση το άρθρο 10 του ισχύοντος Συντάγματος οι πολίτες έχουν το δικαίωμα να αναφέρονται εγγράφως στις διοικητικές αρχές οι οποίες είναι υποχρεωμένες να ενεργούν σύντομα και να μας απαντούν αιτιολογημένα (σελ.83 του πιό πάνω ΟΔΗΓΟΥ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ)
Eυχαριστώ για την συμβολή σου στον κοινό μας σκοπό.
Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος - Να απαντούν οπωσδήποτε σε όλες τις αιτήσεις σας. Οταν δεν είναι δυνατή η ικανοποίηση του αιτήματός σας, πρέπει να σας αναφέρουν τους συγκεκριμενους λότους (διατ΄ξεις, νόμους κ.λ.π.) οι οποίοι δικαιολογούςν την απόρριψή του. Καμμία αίτησή σας δεν επιτρέπεται να τίθεται στο αρχειό χωρίς να ενημερωθείτε.
-
Θα το ανεβάσω το απόγευμα που θα είμαι στο σπίτι.
-
Η ιδέα είναι πολυ καλη κια σίγουρα ΚΑΛΥΤΕΡΗ απο το ΤΙΠΟΤΑ που καναμε τοσο καιρο
Θα κανω κι εγω την αιτηση και θα την προωθήσω σε οσους γνωριζω ειτε μεσω F/B, αλλων φορουμ και διαδυκτιακών παιχνιδιων.
Θα πρεπει ομως το κειμενακι να ειναι σε τετοια μορφη, ωστε ευκολα να το βρισκει και να το τυπωνει/τροποποιεί καποιος.
Επίσης γνωμη μου ειναι να μην βαλουμε μεσα ολα τα δεινα του μνημονιου.
Τέλη, εκτακτη εισφορα,απαξιωση του οχηματος εξαιτιας τους, ίσως και κοστος καυσιμου ειναι αρκετα κατα τη γνωμη μου.να γνωρίζεται επισης οτι το χρηματικό ποσο που θα αιτηθεί καποιος μεσω των 2690/99 και 3242/04 είναι το λιγότερο που απασχολεί τον υπαλληλο. αν η επιτροπη κρίνει οτι δεν απαντηθηκε το αιτημα και καταλογίσει ευθυνη στην υπηρεσία, εστω κι 1€ να εκδικαστεί οι εμπλεκόμενοι υπαλληλοι θα περασουν ΕΔΕ
-
Το κείμενο που πρόσθεσα στην ενότητα
'3. Διαμαρτύρομαι εγγράφως για:'
...
...
...είναι το εξής:
Για την επιβολή πρόσθετης «έκτακτης ειδικής εισφοράς» επί της «αντικειμενικής ετήσιας δαπάνης» επιβατικού αυτοκινήτου, πέρα από κάθε λογική, με αποτέλεσμα την πλήρη απαξίωση της εμπορικής αξίας του συγκεκριμένου περιουσιακού μου στοιχείου, για το οποίο έχουν καταβληθεί στο ακέραιο ως τώρα σημαντικά ποσά για τέλη ταξινόμησης, Ε.Φ.Κ., Φ.Π.Α. και λοιπούς φόρους από την απόκτησή του το ...... μέχρι σήμερα.
Και στο τέλος, πάνω από την υπογραφή μου πρόσθεσα:
Με επιφύλαξη άσκησης κάθε νομίμου δικαιωμάτός μου,
-
Συνάδελφε dti ένα μεγάλο ευχαριστούμε για την βοήθεια και την συμπλήρωση των εξόχως χρησίμων προσθηκών σου.
τις περνάω τώρα αμέσως στο κείμενο της αίτησης στο facebook.
Χαιρετώ
Παντελής Γιαμαρέλλος -
Ο χρήστης dti έγραψε:
Στη δική μου περίπτωση αυτό σημαίνει οτι η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη' είναι 14.200 ευρώ. Αν αυτή η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη' θεωρείται δίκαια, τότε σε ποια πραγματική αξία αυτοκινήτου αντιστοιχεί; Ακόμη και με προσδοκώμενο χρόνο ζωής 5 ετών του αυτοκινήτου θα έπρεπε αυτό να έχει αξία 71.000 ευρώ. Στην πραγματικότητα, καινούργιο το δικό μου θα έκανε περίπου τα μισά και στην αγορά δεν πουλιέται ούτε με ποσό όσο η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη'...
Αλλά...δεν τελειώνουμε εδώ: η έκτακτη (;) εισφορά 5% πάνω στην ετήσια αντικειμενική δαπάνη του αυτοκινήτου (και πέρα από όλα τα υπόλοιπα χαράτσια και αυξήσεις φόρων που επιβάλλονται), δηλαδή 710 ευρώ συν τα 880 ευρώ τέλη κυκλοφορίας σημαίνει 1.590 ευρώ, επομένως μιλάμε για διπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας, όταν η συγκεκριμένη κυβέρνηση, προεκλογικά, αναγνώριζε το παράλογα υψηλό κόστος των τελών κυκλοφορίας κι έλεγε οτι θα αποκαταστήσει την αδικία...
Αν αυτό δεν είναι πολιτική αλητεία, τότε τι είναι;Υπολογισες +10% αυξηση στα τελη κυκλοφοριας?
-
Ειναι στα 880 (800+10%).
Αυτο ομως ειναι το λιγωτερο δεδομενου ολων των υπολοιπων.
Βεβαια το εξωφρενικο ειναι οτι πληρωνεις τελη για ποιο λογο?
Για τους Εθνικους (συγγνωμη γαι τους ανωνυμους Ε και κατι) δρομους? Γιατι αραγε δεν λεγονται πλεον Εθνικοι? Μηπως για να μας περασουν την ιδεα αυτη για να δινουμε αγογγυστα τα διοδια σε κατι που δεν ειναι Εθνικο? Αυτους τους δρομους ομως τους εχουν πληρωσει οι παππουδεσ μαε, οι πατεραδεσ μας, εμεις και τα παιδια μας και αυτοι ξαφνικα τους ιδιωτικοποιησαν λες και ηταν τσιφλικι του πατερα τους (βλεπε Σουφλιας). Ξερεις τι ειναι να σου παιρνουν το σπιτι που εχεις χρυσοπληρωσει και απο πανω να σου ζητουν και ενοικιο για την διαμονη σου? Αυτο γινεται και με τους δρομους και με ολα τα συναφη.
Δινονται για συντηρηση δρομων εκτος εθνικου δικτυου? Υποτιθεται οτι δινονται στους ΟΤΑ. Γιατι? Για να εχουμε αυτους τους βομβαρδισμενους με λακουβες δρομους στους δημους μας που σπαμε καθημερινα τα αυτοκινητα μας και κινδυνευει η ακεραιοτητα μας και των οικογενειων μας? Και να τους πληρωνουμε και απο πανω?
Γιατι η εισφορα σε ενα αυτοκινητο 5ετιας οπως το δικο μου με σημερινη αξια μετα τη φοροεπιδρομη τους, στα 7 χιλιαδες ευρω (και αντικειμενικη στα 15000!!) να ειναι κοντα στα 750 ευρω (λογω 2.7 λιτρων κυβισμου) και ενα καμπριο Α5 1.8 των 60000 ευρω να εχει σχεδον μηδενικη εισφορα? Οχι οτι υπαρχει βεβαια καμμια λογικη στην εφευρεση οποιασδηποτε εισφορας!!Τελος παντων, γινομαστε κουραστικοι επαναλαμβανοντας τα αυτονοητα για εμας αλλα επιμελως δυσνοητα γι'αυτους τους κυβερνωντες.
Το αλλο παλι που τωρα καταλαβαινω αλλα δεν κατα ποσο ισχυει ειναι οτι η εισφορα θα εχει αναδρομικη ισχυ για το 2011, δηλαδη θα κληθουμε να πληρωσουμε οσονουπω!
Τι μπορουμε πραγματικα να κανουμε με αυτους τους αδιστακτους??
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Το τεκμήριο διαβίωσης για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, ορίζεται ως εξής:
- για τα αυτοκίνητα μέχρι χίλια διακόσια κυβικά εκατοστά σε τέσσερις χιλιάδες ευρώ.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των χιλίων διακοσίων κυβικών εκατοστών προστίθενται εξακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά μέχρι τα δύο χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα των δύο χιλιάδων κυβικών εκατοστών προστίθενται εννιακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά και μέχρι τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά.
- για αυτοκίνητα μεγαλύτερα από τρεις χιλιάδες κυβικά εκατοστά προστίθενται χίλια διακόσια ευρώ ανά εκατό κυβικά εκατοστά.
Στη δική μου περίπτωση αυτό σημαίνει οτι η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη' είναι 14.200 ευρώ. Αν αυτή η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη' θεωρείται δίκαια, τότε σε ποια πραγματική αξία αυτοκινήτου αντιστοιχεί; Ακόμη και με προσδοκώμενο χρόνο ζωής 5 ετών του αυτοκινήτου θα έπρεπε αυτό να έχει αξία 71.000 ευρώ. Στην πραγματικότητα, καινούργιο το δικό μου θα έκανε περίπου τα μισά και στην αγορά δεν πουλιέται ούτε με ποσό όσο η 'ετήσια αντικειμενική δαπάνη'...
Αλλά...δεν τελειώνουμε εδώ: η έκτακτη (;) εισφορά 5% πάνω στην ετήσια αντικειμενική δαπάνη του αυτοκινήτου (και πέρα από όλα τα υπόλοιπα χαράτσια και αυξήσεις φόρων που επιβάλλονται), δηλαδή 710 ευρώ συν τα 880 ευρώ τέλη κυκλοφορίας σημαίνει 1.590 ευρώ, επομένως μιλάμε για διπλασιασμό των τελών κυκλοφορίας, όταν η συγκεκριμένη κυβέρνηση, προεκλογικά, αναγνώριζε το παράλογα υψηλό κόστος των τελών κυκλοφορίας κι έλεγε οτι θα αποκαταστήσει την αδικία...
Αν αυτό δεν είναι πολιτική αλητεία, τότε τι είναι;Κάτι μου λέει οτι το ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ θα ακουστεί πολύ έντονα!
Εδώ που φτάσαμε, πολύ λογικό....
Δε μπορεί πάντως -όσο και να είναι- να μην έχουν σκεφτεί τι αντίδραση & αντίσταση θα πέσει αν τα εφαρμόσουν αυτά που συζητάμε. Τι έσοδα θα χάσουν από καταθέσεις πινακίδων, από απλή άρνηση καταβολής τελών, από πτώση στα έσοδα από τέλη 'ταξινόμησης' και ΦΠΑ νέων αυτοκινήτων, κλπ, κλπ.... Υπάρχει περίπτωση να είναι ΑΚΟΜΑ τόσο ηλίθιοι?!..(ΟΚ, ρητορική ερώτηση ήταν. )
Ανεξάρτητα απ' ότι κάνυομε φέτος, προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να το κυνηγήσουμε σιγά-σιγά (έστω...) ώστε να βγει σχιζοφρενικός ο 'μηχανισμός' και η 'λογική' των τελών και της επιβολής 'έκτακτων' μέσα στα τέλη (εκτός κι αν πράγματι οι περισσότεροι που έχουν ένα και μοναδικό αμάξι με 1929+ cc είναι πιο πλούσιοι απ' όσους έχουν 3 χιλιοχτακοσάρες κομπρέσορ ή κάτι αντίστοιχο...) διότι δε μπορεί κάθε χρόνο να χάνουμε τόσο χρόνο/χρήμα για τα ίδια και τα ίδια.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Ειναι στα 880 (800+10%).
Αυτο ομως ειναι το λιγωτερο δεδομενου ολων των υπολοιπων.
Βεβαια το εξωφρενικο ειναι οτι πληρωνεις τελη για ποιο λογο?
Για τους Εθνικους (συγγνωμη γαι τους ανωνυμους Ε και κατι) δρομους? Γιατι αραγε δεν λεγονται πλεον Εθνικοι? Μηπως για να μας περασουν την ιδεα αυτη για να δινουμε αγογγυστα τα διοδια σε κατι που δεν ειναι Εθνικο? Αυτους τους δρομους ομως τους εχουν πληρωσει οι παππουδεσ μαε, οι πατεραδεσ μας, εμεις και τα παιδια μας και αυτοι ξαφνικα τους ιδιωτικοποιησαν λες και ηταν τσιφλικι του πατερα τους (βλεπε Σουφλιας). Ξερεις τι ειναι να σου παιρνουν το σπιτι που εχεις χρυσοπληρωσει και απο πανω να σου ζητουν και ενοικιο για την διαμονη σου? Αυτο γινεται και με τους δρομους και με ολα τα συναφη.
Δινονται για συντηρηση δρομων εκτος εθνικου δικτυου? Υποτιθεται οτι δινονται στους ΟΤΑ. Γιατι? Για να εχουμε αυτους τους βομβαρδισμενους με λακουβες δρομους στους δημους μας που σπαμε καθημερινα τα αυτοκινητα μας και κινδυνευει η ακεραιοτητα μας και των οικογενειων μας? Και να τους πληρωνουμε και απο πανω?
Γιατι η εισφορα σε ενα αυτοκινητο 5ετιας οπως το δικο μου με σημερινη αξια μετα τη φοροεπιδρομη τους, στα 7 χιλιαδες ευρω (και αντικειμενικη στα 15000!!) να ειναι κοντα στα 750 ευρω (λογω 2.7 λιτρων κυβισμου) και ενα καμπριο Α5 1.8 των 60000 ευρω να εχει σχεδον μηδενικη εισφορα? Οχι οτι υπαρχει βεβαια καμμια λογικη στην εφευρεση οποιασδηποτε εισφορας!!υποτιθεται οτι για τους Εθνικους δρομους που λεσ, υπαρχουν τα εσοδα απο τα διοδια...
Εγω λεω να δηλωσουμε και καλα, απωλεια πινακιδας και αδειας.
Μολις βγουν οι νεες, να τις καταθεσουμε στην εφορια και να κυκλοφορουμε με τις παλιες
ΠΡΩΤΑ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ, ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ