-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
-Από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα έως των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
[/quote]
Από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα άνω των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.
ποιο ειναι σωστο τελικα;
εδω
http://www.euro2day.gr/
λεει οτι εγραψα εγω... -
σωστο ειναι αυτο τελικα:
α) Για επιβατικά αυτοκίνητα άνω των χιλίων εννιακοσίων είκοσι εννέα (1.929) κυβικών εκατοστών, η έκτακτη εισφορά ισούται με το γινόμενο του ποσού της ετήσιας αντικειμενικής δαπάνης επί συ¬ντελεστή πέντε τοις εκατό (5%).
Από την επιβολή της έκτακτης εισφοράς εξαιρούνται τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με παλαιότητα άνω των δέκα (10) ετών από το έτος πρώτης κυκλοφορίας τους στην Ελλάδα, καθώς και τα επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης αναπήρων, τα οποία απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.http://www.euro2day.gr/dm_documents/24- ... _nW6BI.doc
σελιδα 41 -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν τα βλέπετε παράλογα τα τεκμήρια....Γιατί λοιπόν ένα περουσιακό στοιχείο με αξία σήμερα
Γιατί να μην αποτελεί τεκμήριο η κατοχή ένος Gerard ή Vacheron ή Rolex των δεκάδων χιλιάδων € ή τα κοσμήματα ή οι γούνες από σπάνια ζώα και είναι τεκμήριο ένα 4Χ4 με σπαρτιατική περιβολή και κινητήρα 2.5 lt;Μην λέμε ότι θέλουμε και ας βγάλουμε τις πολιτικές μας παρωπίδες και τα κάθε λογής κολλήματα που έχουμε με το ΙΧ. Τεκμήρια σε αγαθά που έχουν αγοραστεί καθόλα νόμιμα και με υπερβολικούς φόρους κατά την αγορά τους είναι παντελώς ανήθικα. Δεν γνωρίζω άλλη χώρα του κόσμου που να προβαίνει σε τέτοιες τακτικές έναντι των αυτοκινήτων. Ακόμα και ο φορολογικός δυνάστης που ακούει στο όνομα Δανία είναι πιο χαλαρός στην ιδιόχρηση οχημάτων.
Και να πω ότι έχουμε υποδειγματικά ΜΜΜ να το δω ώς προσπάθεια ενίσχυσης των. Αλλά απλά ίσχυσε το γνωστό ότι από που μπορούμε να τα πάρουμε? Από αυτούς... Βάλτε μία έκτακτη εισφορά που θα την πληρώνουν είτε με πινακίδες είτε χωρίς και είμαστε οκ!
Δίπλα στην 70άρα πλάσμα μπορείς να τοποθετήσεις και ένα KIA Sportage 8ετίας.
Κανένας δεν θα σου ζητήσει ούτε τεκμήριο, ούτε φόρους βενζίνης, ούτε τέλη κυκλοφορίας, ούτε έκτακτη εισφορά. -
δηλαδη για να καταλαβω, την εκτακτη εισφορα θα την πληρωσουν και οι εμποροι για οσα αυτοκινητα (2λιτρα+) εχουν στοκαρισμενα;
και ακομα χειροτερα, οσοι το εχουν αφησει για πουλημα κι εχουν κρατησει την κυριοτητα μεχρι να πουληθεί; -
οι δεύτεροι, σίγουρα ....
-
Συνοψιζοντας λοιπον....
**Οποιος εχει στην κατοχη του οχημα ανω των 1929 κ. εκ και μικροτερο της 10ετιας θα πληρωσει τον αναλογουντα εξτρα φορο 'πολυτελειας'
**Aκομη κι αν καταθεσεις τις πινακιδες τον φορο δεν τον γλυτωνεις....μονο τα τελη κυκλοφοριας γλυτωνεις με την καταθεση πινακιδων
( αν και σιγουρα μολις δουν πολλες πινακιδες να κατατιθενται θα βγαλουν καμμια διαταξη που θα σε υποχρεωνει σε κανενα τρελλο ποσο για την επανακτηση των πινακιδων οποτε θα σου ρχεται η μια ή η αλλη.... )
Μηπως πρεπει να οργανωθουμε λιγο και να ξεκινησουμε το κινημα των 'αγανακτισμενων κατοχων 2λιτρων' ?
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
αυτην την στιγμη μαζι με 3 φιλους που εχουμε απο διλιτρα και πανω ψαχνουμε πως θα ανοιξουμε βουλγαρικη εταιρεια, για να βγαλουμε βουλγαρικα νουμερα. ειπαμε να πληρωσουμε, αλλα οχι και να μας μ@μησουνε. τους σιχαθηκα...
Απο Δευτερα θα δουμε σε ποιανου το ονομα θα βγει η εταιρια και ποσα αυτοκινητα μπορει να δικαιολογησει...
Φανταζομαι οτι ολοι τις ιδιες ερωτησεις θα τους κανουν...
μην στεναχωριεσται μετα θα μας βαλουν την βενζινη 3 ευρω το λιτρο
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Αμα ειναι ετσι με σωζει, γιατι το αμαξι εχει αδεια Ιουνη του 09άρα καλύτερα να είχες του 02 (τόσο δεν είναι; ) γιατί δεν θα πλήρωνες φόρο πολυτελείας.
τώρα shut up & swim. -
Είναι πολύ πιο λογικό την εισφορά να την πληρώνουν τα ως 10 ετών γιατί απλά τα πιο παλιά δίλιτρα+ πρακτικά έχουν μηδενική εμπορική αξία, χάσανε από την απαξίωση ας μην πληρώνουν κιόλας... Οπότε μάλλον κάνανε τυπογραφικό λάθος.
Τεκμήρια: Tiguan ή Passat 1400 και το ίδιο σε 2000 κυβικά, τεκμήριο 5200 και 8800 για αυτοκίνητα με ίδια έξοδα. Άλλο παράδειγμα, BMW 520 και 540, 8800 και 29800 δηλαδή ξαφνικά τα έξοδα έγιναν τριπλάσια και βάλε....
Απλά όπως και να τα ρυθμίσουν τα τεκμήρια με βάση τα κυβικά δεν μπορούν να έχουν ουδεμία σχέση με τη λογική και τη δικαιοσύνη. -
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Μην λέμε ότι θέλουμε και ας βγάλουμε τις πολιτικές μας παρωπίδες και τα κάθε λογής κολλήματα που έχουμε με το ΙΧ. Τεκμήρια σε αγαθά που έχουν αγοραστεί καθόλα νόμιμα και με υπερβολικούς φόρους κατά την αγορά τους είναι παντελώς ανήθικα. Δεν γνωρίζω άλλη χώρα του κόσμου που να προβαίνει σε τέτοιες τακτικές έναντι των αυτοκινήτων. Ακόμα και ο φορολογικός δυνάστης που ακούει στο όνομα Δανία είναι πιο χαλαρός στην ιδιόχρηση οχημάτων.
Δίπλα στην 70άρα πλάσμα μπορείς να τοποθετήσεις και ένα KIA Sportage 8ετίας.
Κανένας δεν θα σου ζητήσει ούτε τεκμήριο, ούτε φόρους βενζίνης, ούτε τέλη κυκλοφορίας, ούτε έκτακτη εισφορά.infinity η κοκκαλα δεν εχει και κοκκαλα τσακιζει !!! Καλα το πας ... αντε και συντομα κυβερνητικος εκπροσωπος .
christos.dimou + 1000
-
Δε χρειάζεται. Ο κ. Μόσιαλος είναι ικανότατος. σλουρπ
-
Αν δεν καταφέρω να το πουλήσω το δίλιτρο θα καταθέσω πινακίδες.
Για το 2011 εφόσον το αυτοκίνητο δεν είναι ακινητοποιημένο θα πληρώσει οτιδήποτε επιβληθεί.
Στις επόμενες φορολογικές δηλώσεις, 2012 και έπειτα θα πληρώσω το ειδικό τέλος παρόλο που δε θα κυκλοφορεί;
Στη φορολογική που έκανα φέτος μέσω taxisnet, φαινόταν στην ηλεκτρονική φόρμα η αλλαγή ιδιοκτησίας του προηγούμενου και του τωρινού αυτοκινήτου.
Όταν θα καταθέσω πινακίδες θα φανεί στην ηλεκτρονική φόρμα του 2012;
-
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
Μην λέμε ότι θέλουμε και ας βγάλουμε τις πολιτικές μας παρωπίδες και τα κάθε λογής κολλήματα που έχουμε με το ΙΧ. Τεκμήρια σε αγαθά που έχουν αγοραστεί καθόλα νόμιμα και με υπερβολικούς φόρους κατά την αγορά τους είναι παντελώς ανήθικα. Δεν γνωρίζω άλλη χώρα του κόσμου που να προβαίνει σε τέτοιες τακτικές έναντι των αυτοκινήτων. Ακόμα και ο φορολογικός δυνάστης που ακούει στο όνομα Δανία είναι πιο χαλαρός στην ιδιόχρηση οχημάτων.
Δίπλα στην 70άρα πλάσμα μπορείς να τοποθετήσεις και ένα KIA Sportage 8ετίας.
Κανένας δεν θα σου ζητήσει ούτε τεκμήριο, ούτε φόρους βενζίνης, ούτε τέλη κυκλοφορίας, ούτε έκτακτη εισφορά.infinity η κοκκαλα δεν εχει και κοκκαλα τσακιζει !!! Καλα το πας ... αντε και συντομα κυβερνητικος εκπροσωπος
+1 τέτοιες μαλακίες ΟΥΤΕ κυβερνητικός εκπρόσωπος δε τις λεει:whatever: Τί ειρωνία είναι αυτή...πόσο χρονων είναι ο άνθρωπος? Η βλακεία είναι INFINITY όπως έλεγε κ ο Αλμπερτ
αυτά ακριβώς που λέει ο christo dimou κ σκεφτόμαστε όλοι δε μπορεί να τα ρωτήσει ένας δημοσιογράφος να δούμε τί θα πει ο Bενιζέλος? -
Απαιτώ να ανακαλέσεις.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Η βλακεία είναι INFINITY όπως έλεγε κ ο ΑλμπερτO... Άλμπερτ μάλλον δεν έκανε γραμματικά λάθη.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Η βλακεία είναι INFINITY όπως έλεγε κ ο Αλμπερτ
O... Άλμπερτ μάλλον δεν έκανε γραμματικά λάθη.
αφού ήταν δισλεκτικός
για να γυρίσουμε στο θέμα. Άλλη μια στέβλωση της αγοράς είναι ότι τα 10ετιας θα κρατήσουν καλύτερα τη τιμή τους αφού δεν έχουν εκτακτη εισφορά.
Επιπλέον, με όσους μιλάω, θεωρουν πια τα 1600 κυβικά κορυφή. Έχουν δεν εχουν λεφτά
πραγμα που δείχνει ποσο αυτοκτονησε χωρίς λόγο το κράτος σε ότι αφορα τα εσοδα από τα αμαξια -
θα τρελαθούμς με τους ληστές.
για ΙΧ που έχει καταθέσει πινακίδες το 2010 θα υπάρξει έκτακτη εισφορά?
πραγματικά μου φαίνεται απίθανο αλλά μας έχουν φτάσει στα όρια της υστερίας και της παράνοιας. -
Ίσως να ήταν μέσα στο πρόγραμμα. Εννοείται ότι δεν μπορούν να πουν μην αγοράζετε εισαγόμενα προιόντα. Και θα ενοχληθούν οι ξένοι κατασκευαστές και θα σαλτάρει ο τοπικός κλάδος. Οπότε τι κάνουν; Βάζουν σημαντικές δυσκολίες στο ακριβότερο εισαγόμενο προιόν ώστε στην πράξη να καταργήσουν την εισαγωγή. Αυτοκίνητα τέλος.
-
και μειωνουν το τεραστιο εμπορικο ελλειμα.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ίσως να ήταν μέσα στο πρόγραμμα. Εννοείται ότι δεν μπορούν να πουν μην αγοράζετε εισαγόμενα προιόντα. Και θα ενοχληθούν οι ξένοι κατασκευαστές και θα σαλτάρει ο τοπικός κλάδος. Οπότε τι κάνουν; Βάζουν σημαντικές δυσκολίες στο ακριβότερο εισαγόμενο προιόν ώστε στην πράξη να καταργήσουν την εισαγωγή. Αυτοκίνητα τέλος.Μπα...Για να το κάνουν αυτό , προϋποθέτει κάποιον σχεδιασμό, απόφαση ,και εφαρμογή.
Αυτοί μας έχουν δείξει οτι ειναι άσσοι στις οριζόντιες περικοπές και στους φόρους χαράτσια , χωρίς μάλιστα ουσιαστικό αποτέλεσμα για την οικονομία,αφού επαναλαμβάνουν τα ίδια και τα ίδια λάθη...
Δεν είδες τι έγινε με τις αποδείξεις? !!!
Τέλη κυκλοφορίας