-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αλλά αυτή η ιστορία με τη θέση στο δρόμο είναι τόσο κουραστική (πχ. ο Ogier (πάλι... χωρίς να είναι μόνο αυτός...) να φρενάρει μπροστά στο Flying χωρίς οι αγωνοδίκες να τον τυλίγουν σε μια κόλλα χαρτί για παράβαση του άρθρου 151 )Nass εννοεις αυτο που ολοι εχουμε δει να φρεναρει κανονικότατα πριν την κοκκινη ταμπελα υποθετω..
Τυχαιο το οτι ειναι οδηγος εργοστασιακης ομαδας????
Τυχαιο τυχαιο... -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το παλιό-καλό σύστημα με τους 'μπακλαβάδες' των ενδιάμεσων υπάρχει ακόμα σαν backup του WRC tracking.
Το οποίο WRC tracking φυσικά και παθαίνει βλάβες και διαλείψεις οπότε θα έλεγε ο Ogier 'α, χάλασε' και άντε να αποδείξεις (πέραν πάσης αμφιβολίας = δικαστήριο = αγωνοδίκες) ότι δε συνέβη αυτό.
Αλλά αυτή η ιστορία με τη θέση στο δρόμο είναι τόσο κουραστική (πχ. ο Ogier (πάλι... χωρίς να είναι μόνο αυτός...) να φρενάρει μπροστά στο Flying χωρίς οι αγωνοδίκες να τον τυλίγουν σε μια κόλλα χαρτί για παράβαση του άρθρου 151 )Νάσσο εξήγησε μας σε παρακαλώ τι λέει το άρθρο 151, γιατί πχ το φρενάρισμα πριν από το τέλος μπορεί να φαίνεται άκομψο, αντιδεοντολογικό, αλλά νομίζω ό,τι είναι νομότυπο, με την έννοια ό,τι ο οδηγός που το κάνει (Ogier εδώ, πολλοί στο παρελθόν) μπορεί να επικαλεστεί πολλούς λόγους που να κάνουν την κίνηση του νομότυπη.
Π.χ. λόγους υγείας (μια ζάλη), τεχνικούς λόγους (πχ απώλεια υποβοηθησης τιμονιού) κλπ κλπ. -
151 = δυσφήμιση του σπορ = στην κρίση των αγωνοδικών.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
@EL-EM όταν είπατε ότι ελέγξατε την οθόνη του οζιέρ??????τι είδατε ακριβώς???Πάντως πιστεύω ότι έδρασαν ερασιτεχνικά από τη fia.Πρέπει να προειδοποιήσει πως όποιος το κάνει ξανά =αποκλεισμός από τον αγώνα.
@nass Μια ερώτηση σχετικά με το κόστος.Δεν έχω καταλάβει γιατί είναι πιο φθηνά λόγω ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ, έχει γίνει αναφορά στο παρελθόν αλλά δεν πολυκατάλαβα.Ποιές οι διαφορές σε σχέση με τα παλιά που τα καθιστουν πιο φθηνα?(στο αμάξωμα αναφέρομαι)
Επίσης γιατί έγινε πολύ θέμα με το ποιά wrc είναι πιο γρήγορα. Θα σας πω τι είπε ο μίκο σε συνέντευξη στις δοκιμές.Όταν δημοσιογράφος του είπε ότι τα καινούρια είναι σε κάποιες περιπτώσεις πιο γρήγορα από τα παλιά,ο μίκο του είπε κατηγορηματικά ότι είναι ΠΑΝΤΟΥ πιο γρήγορα.Οπότε φαντάζομαι και φινλανδία μια και θίχτηκε το θέμα.Oταν εγραψα οτι ελεγξαμε την οθονη και ο Ogier δεν φαινοταν πουθενα, εννοω, οτι παρακολουθουσαμε την ε.δ. απο την οθονη της FIA οπου φαινονται με τελιτσες ολα τα αυτοκινητα που βρισκονται μεσα στην ε.δ. και του Νο 2 η τελιτσα,απλα δεν υπηρχε.
Φιλικα,
'el-em'
Λώρη την ύπαρξη του Ogier στον δρόμο πως την τσεκάρατε δηλαδή; Από τους ενδιάμεσους;
Και κάτι ακόμα.
Περίπτωση τεχνικού προβλήματος του πομπού στο αυτοκίνητο του Ogier δεν υπάρχει περίπτωση να συνέβη;
Το λέω αυτό γιατί αν το έκανε αυτό εσκεμένα είναι εκτός από φτηνό και αντιεπαγγελματικό προς κάθε κατεύθυνση.Tην παρακολουθηση του αυτοκινητου στον δρομο, προφανως (δεν ημουν παρων) η οργανωση την εκανε μεσω των ενδιαμεσων.
Την στιγμη που το αλλο πρωι ο πομπος του λειτουργουσε κανονικα και το οτι βγηκε το βυσμα δεν το αρνηθηκε κανεις, η περιπτωση βλαβης εχει αποκλειστει.
Παρ'ολα αυτα επιμενω, οτι ο Ogier δεν κερδισε γι'αυτον τον λογο.
Ξεκινωντας πισω απο τον κοντο,δεν θα προσεφερε κατι στον τελευταιο να γνωριζε τα splits του. Ο Ogier μπορουσε να κοψει, χωρις ο κοντος να μπορει να αντιδρασει,διοτι θα ειχε ηδη τελειωσει την ε.δ.
Απο την αλλη, στο πρωτο loop των ε.δ. (που ο δρομος ηταν βρωμικος) η διαφορες τους ηταν των δεκατων του δευτερολεπτου.
Στο δευτερο loop (που ο δρομος ηταν καθαρος και για τους δυο) ο Ogier κερδισε τον κοντο 'στα ισα' και εφτιαξε την διαφορα των 10.5 δευτερολεπτων.Φιλικα,
'el-em'
-
Τι καθαρος δρομος ......... Ισως στα ισαδια γιατι εκεινα τα χαντακια που βρηκαν στο δευτερο λουπ καθε αλλο παρα καθαρο δρομο αποτελουσαν......Εκατσα στο ιδιο σημειο και στις δυο φορες και το βγαλσιμο απο τη στροφη ηταν τελειως μα τελειως διαφορετικο και πιο, αν μπορω να χρησιμοποιησω τη λεξη, πιο 'ανωμαλο'.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τα παλιά πήγαιναν σύμφωνα με τους κανονισμούς της ομάδας Α όπου επιτρέπεται η αφαίρεση υλικού. Οπότε πρακτικά έπαιρναν ένα αμάξωμα παραγωγής πχ. Citroen C4 και άρχιζαν και το διέλυαν στα εξ΄ων συνετέθη ('φύλλα' λαμαρίνας) τα οποία επεξεργάζονταν ένα-ένα για να ελαφρώσει (τρίψιμο, αμμοβολή κτλ.), αφαιρούσαν όσα δεν ήταν ορατά (πχ. εκεί που το μαρσπιέ ενός κανονικού αυτοκινήτου έχει 3-4 φύλλα λαμαρίνας για προστασία από συγκρούσεις, Euro NCAP κτλ. τα παλιά WRC είχαν ένα, το εξωτερικό) και τελικά όλα αυτά πρόσθεταν χιλιάδες εργατώρες στο τελικό κόστος του αυτοκινήτου.
Δηλαδή ήταν υποχρεωτικό τοτε να πάρουν ενα αμαξωμα παραγωγης και να ξεκινησουν πανω σε αυτο τις κατεργασιες, αντί να ξεκινησουν από το μηδεν;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
151 = δυσφήμιση του σπορ = στην κρίση των αγωνοδικών.Τις παρα πολλες φορες που εχει γινει τακτικη απο ολους ανεξαιρετως τους πρωτοκλασατους οδηγους (μη τα βαζουμε μονο με τον Οζιερ), εχουν επιβραδυνει στο flying για να βγαλουν ακριβως το χρονο που θελουν. Αρα θα ηταν αδικο να τιμωρουσαν τον Οζιερ ενω μεχρι πριν εκαναν τα στραβα ματια.
-
Παιδιά,μιας και τώρα μου δίνεται η δυνατότητα να γράψω πως είδα το φετινό Ρ.Α. απ΄τη πλευρά μου(τελετή έναρξης,Ειδικές:Ελάτεια,Ρεγκίνι,Κλένια 2 στον Άγιο Βασίλειο,Νέα Πολιτεία,Άγιοι Θεόδωροι 2 και Power Stage),έχω να παρατηρήσω τα εξής.Πρώτον,τα καινούργια WRC υστερούνε σε ήχο σε σχέση με τα προηγούμενα (το γνωρίζω πως είναι πολύ προτότυπη παρατήρηση ),αλλά,από την άλλη νομίζω πως προσφέρουνε απλόχερα θέαμα.Ίσως δεν έδινα τόση σημασία στα προηγούμενα Ρ.Α. αλλά,φέτος τα περάσματα του Latvala τα απόλαυσα τόσο πολύ όσο κανενός άλλου.Όχι πως δεν υπήρξαν και άλλοι αξιόλογοι οδηγοί,αλλά ο φινλανδός νομίζω πως έχει το κάτι παραπάνω στο θέαμα σε σχέση με τους άλλους παγκόσμιους.
Αναφορικά με την οργάνωση του αγώνα νομίζω πως άγγιξε τη τελειότητα.Πολύ καλή η επιλογή της διαδρομής που κάλυπτε
μεγάλη γεωγραφική περιοχή,τα μέτρα ασφαλείας άψογα,δεν ακυρώθηκε καμία ειδική (όσον αφορά την βραδινή ειδική νομίζω πως από άποψη οργάνωσης και θεάματος τα σχόλια είναι περιττά) και μια όμορφη τελετή έναρξης όπου μόνο ο καιρός μας τα έκανε μούσκεμα.Υπήρξαν κάποια μικροθεματάκια με τους θεατές τη πρώτη μέρα απ΄ότι έμαθα,ωστόσο όλα ήταν πταίσματα.Μοναδική παρατήρηση μου προς την οργάνωση πως ο χωματόδρομος της κοπάνας της παναγίτσας για την ειδική του Ρεγκινίου θα μπορούσε να είναι σε λίγο καλύτερη κατάσταση.Γενικότερα,αν και Πέμπτη βράδυ κυρίως λόγω καιρού είχα χάσει λίγο τον ενθουσιασμό μου,τη Κυριακή το απόγευμα επιστρέφοντας σπίτι μου είχε μείνει μια πολύ γλυκιά γεύση.Το μοναδικό πράγμα που όντως με στεναχώρησε υπερβολικά πολύ είναι τα σκουπίδια που ήταν πεταγμένα στην ειδική των Αγίων Θεοδώρων μετά το τέλος του αγώνα στη πρόσβαση 1.Στη βραδινή ειδική το Σάββατο και τη Κυριακή στους δεύτερους Αγίους Θεοδώρους και στη Power Stage καθόμουνα στη αριστερή φουρκέτα στο 1,3 χλμ της ειδικής.Λίγο πριν τελειώσει η Power Stage αρχίζουμε με τον φίλο μου να μαζεύουμε τα πράγματα μας για να φύγουμε μόλις τελειώσει η διαδρομή.Τότε μου λέει να μαζέψουμε και ορισμένα σκουπίδια που ήταν γύρω γύρω πεταμένα μιας και είχαμε μαζί μας δύο σακούλες του μάρκετ που περισσεύανε.Πραγματικά απελπιστίκαμε,γεμίσαμε συνολικά 3 σακόυλες και αν συνεχίζαμε,ακόμα εκεί θα ήμασταν και θα μαζεύαμε.Μέχρι και να επιστρέψουμε να μπούμε στο αυτοκίνητο παντού σκουπίδια πεταμένα.Για να κλείσω,καθώς έχω γράψει πολλά,νομίζω πως το φετινό Ρ.Α. πέρασε στη ιστορία ως ένας άκρως επιτυχημένος αγώνας με τα σκουπίδια να είναι το μοναδικό ουσιαστικό πρόβλημα του . -
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=336591&cid=7
Στα παπάκια του. -
Η οργάνωση γιατί μετά την Ε.Δ Θήβα δεν έβαλε Ε.Δ ενδιάμεσα με την Ελάτεια και ανάγκασε τα πληρώματα να κάνουν περισσότερα απλά χλμ μέχρι την Ελάτεια;Στο ενδιάμεσο είχε ωραίες Ε.Δ που είχαν γίνει παλαιότερα,με χαρακτηριστικά παραδείγματα την Ευαγγελίστρια,το Ζεμενό,τον Όσιο Λουκά.Υπάρχει κάποιος περιορισμός από την ομοσπονδία;
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Τι καθαρος δρομος ......... Ισως στα ισαδια γιατι εκεινα τα χαντακια που βρηκαν στο δευτερο λουπ καθε αλλο παρα καθαρο δρομο αποτελουσαν......Εκατσα στο ιδιο σημειο και στις δυο φορες και το βγαλσιμο απο τη στροφη ηταν τελειως μα τελειως διαφορετικο και πιο, αν μπορω να χρησιμοποιησω τη λεξη, πιο 'ανωμαλο'.David Evans - Autosport
Running fourth on the road behind Solberg, Sebastien Loeb and Mikko Hirvonen, Ogier made the most of the cleaner line to swipe all but five seconds of the Norwegian's advantage by lunchtime. Ogier's morning was the headline, but for those looking closer, Loeb's efforts were just as – if not more – praiseworthy. Running two cars ahead, Loeb was just 10s slower than his team-mate in what would have been considerably worse conditions.Στο υπόλοιπο του άρθρου ο Evans υποστηρίζει ότι η ομάδα συνέβαλε καθοριστικά στις πράξεις του Ogier και αυτό ήταν ουσιαστικά που προκάλεσε την έκρηξη του Loeb και μάλιστα στο TF1. Ο δρόμος για την VW είναι στρωμένος με ροδοπέταλα (και εκατομμύρια ευρώ). Μια χρονιά στο DTM ή/και Mans μαζί με την εξέλιξη του Polo και μετά βουρ για την κούπα.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Τι καθαρος δρομος ......... Ισως στα ισαδια γιατι εκεινα τα χαντακια που βρηκαν στο δευτερο λουπ καθε αλλο παρα καθαρο δρομο αποτελουσαν......Εκατσα στο ιδιο σημειο και στις δυο φορες και το βγαλσιμο απο τη στροφη ηταν τελειως μα τελειως διαφορετικο και πιο, αν μπορω να χρησιμοποιησω τη λεξη, πιο 'ανωμαλο'.
David Evans - Autosport
Running fourth on the road behind Solberg, Sebastien Loeb and Mikko Hirvonen, Ogier made the most of the cleaner line to swipe all but five seconds of the Norwegian's advantage by lunchtime. Ogier's morning was the headline, but for those looking closer, Loeb's efforts were just as – if not more – praiseworthy. Running two cars ahead, Loeb was just 10s slower than his team-mate in what would have been considerably worse conditions.Στο υπόλοιπο του άρθρου ο Evans υποστηρίζει ότι η ομάδα συνέβαλε καθοριστικά στις πράξεις του Ogier και αυτό ήταν ουσιαστικά που προκάλεσε την έκρηξη του Loeb και μάλιστα στο TF1. Ο δρόμος για την VW είναι στρωμένος με ροδοπέταλα (και εκατομμύρια ευρώ). Μια χρονιά στο DTM ή/και Mans μαζί με την εξέλιξη του Polo και μετά βουρ για την κούπα.
Η VW σίγουρα θα αποτελέσει ένα πολύ δυνατό αντίπαλο της CITROEN στο δρόμο για το τίτλο,ίσως το πιο δυνατό από όλους τους άλλους.Ωστόσο,χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά,πιστεύω πως δύσκολα θα πέσει η CITROEN απ'το θρόνο της άμεσα.Όσα χρήματα και να ρίξει η VW,τη τεχνογνωσία που διαθέτουν οι Γάλλοι,οι Γερμανοί δεν την διαθέτουν,όση και να αντλήσουν από τη SKODA(fabia s2000).
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
... όχι επειδή πέρασε της VW για το GRE (βλακείες λες ως προς αυτό και το ξέρεις, εντελώς φιλικά)Μην είσαι τόσο σίγουρος. Πέρυσι στο Hockenheim ο Nissen ήταν επισκέπτης στο paddock του F. BMW κάνοντας μια διερεύνηση για το αν θα μπορούσε να στίσει ένα junior ενιαίο παρέα με την Red Bull για να αντικαταστήσει τα BMW. Το όραμα του μέσες άκρες ήταν το εξής: GRE σε διάφορα flavors με badge VW σε F. Red Bull Junior (ας την πούμε έτσι), F3 και WRC, με badge Seat στο WTCC, ένα πρόγραμμα της Skoda προφανώς σε ράλι και ένα πρόγραμμα σε Αμερικάνικα μονοθέσια με κάποιο badge του VAG (Porsche ίσως, δεν ξέρω) αν το IRL έκανε ότι έπρεπε για να στρώσει το μαγαζί. Ένας κινητήρας, 5-6 προγράμματα. Το πόσο αποφασισμένος ήταν και πιστεύω είναι ακόμη για να το πετύχει φάνηκε και στο σημερινό έντυπο Autosport όπου ουσιαστικά αποκαλύπτεται ότι τορπίλισε την αλλαγή κινητήρων της Formula 3 σε GRE από του χρόνου γιατί πολύ απλά δεν είναι έτοιμος ο οριστικός του κινητήρας (αυτός του Lehman είναι προφανώς μια interim λύση για low profile εξέλιξη, βέβαια ήδη πουλάει τρελά σε διάφορα touring πρωταθλήματα).
Με χαλάει πάντως η χολή που βγάζεις για ένα 'προϊόν' κάποτε (έως το 2003 και την αποχώρηση της παλιάς φουρνιάς Carlos-Colin κτλ.) ήταν αδιαμφισβήτητο #2 πίσω από την F1, πέρασε μια οκταετία κάμψης και τώρα είναι πάλι στα πάνω του, αλλά επειδή έγιναν οι κατάλληλες κινήσεις επαναπροσδιορισμού και αποτελμάτωσης και τεχνικής και εμπορικής (και μακάρι να είχε γίνει και τηλεοπτική αποτελμάτωση από τους ηλίθιους Αγγλάρες). Και που, σ΄αρέσει δεν σ΄αρέσει, είχε και εξακολουθεί να έχει εκατομμύρια φίλους (αλήθεια, πήγες σε καμία ειδική φέτος να έχεις προσωπική άποψη ή ως προς το WRC είσαι ειδικός του καναπέ ?) Αν στην Ελλάδα η (όντως) ραλοκρατούμενη πραγματικότητα σε χαλάει, αυτό ΙΜΗΟ δεν θα έπρεπε να έχει αντίκτυπο στην άποψή σου για την παγκόσμια κατάσταση...
WRC παρακολουθώ και μου αρέσει, αυτό που με χαλάει είναι η οργανωμένη προσπάθεια μιας ομάδας ανθρώπων (και δεν μιλάω για εσένα, ξέρω πολύ καλά ότι είσαι all arounder) να περάσει μια ψεύτικη εικόνα για το πρωτάθλημα, το Ακρόπολις κτλ. Ναι, κάποτε το WRC ήταν #1,5 (ούτε καν 2 δηλαδή) σε σχέση με την F1. Τώρα ένας θεός ξέρει τι είναι γιατί εδώ και δυο χρόνια εξαφανίστηκαν τα νούμερα που αξιολογούν το media impact κάθε πρωταθλήματος. Στα τελευταία στοιχεία ήταν πάνω κάτω στα ίδια με το WTCC όμως από τότε έχασε τηλεοπτικά συμβόλαια σχεδόν σε κάθε μεγάλη Ευρωπαϊκή αγορά τη στιγμή που άλλοι θεσμοί του μηχανοκίνητου όπως το WTCC, το DTM και το FIA GT1 που έτρεχε ο αόρατος Έλληνας Μαργαρίτης έκαναν σημαντική πρόοδο. Και όμως εδώ ούτε γραμμή για αυτά, αντίθετα τα τοπικά media έχουν βαλθεί να μας μάθουν μέχρι και από που κάνει την χωρίστρα του ο Wilson με το βραβείο γελοίας προπαγάνδας να το παίρνει δημοσιογράφος που σε μεγάλη εφημερίδα έχει συνεχώς θέματα του WRC αλλά κανένα (εκτός από κάτι οπίσθια στο Μονακό) για την F1. Και δεν είναι μόνο ότι γράφουν συνεχώς, είναι ότι γράφουν μόνο θετικά (ή ευφάνταστα θετικά) θέματα. Πχ θυμάσαι το WRC της Saab; Γέλαγα όταν το διάβασα γιατί ξέρω ότι οι ιδιοκτήτες της Spyker χρόνια τώρα τέτοιες μούφες πέταγαν για το GT τους πρόγραμμα ενώ στην ουσία δεν είχαν μαντίλι να κλαφτούν. Ούτε ένας δε έκανε τη στοιχειώδη έρευνα πριν αναπαράγει το 9-3 WRC, ούτε ένας δεν έγραψε ότι η Toyota έκανε feasibilty στο WRC που ήταν αρνητική και πλέον ετοιμάζει υβριδικό πρωτότυπο για το Mans και πελατειακό Lexus GT. Για να μη μιλήσουμε για θέματα ταμπού όπως ότι ο θαυμαστός promoter του WRC φαλήρισε ή τα τραγικά νούμερα τηλεθέασης στην Ελλάδα ή τις αστειότητες περί χιλιάδων τουριστών/θεατών στο Ακρόπολις που πέτα η οργάνωση. Αντίθετα σχεδόν όλοι τους έγραψαν κάτι αρνητικό για την Χαλανδρίτσα αλλά ένα περίεργο πράγμα κανείς δεν έκανε τον κόπο να μιλήσει με τους ανθρώπους που τρέχουν το πράγμα εκεί κάτω. Εντάξει, δεν είναι οι μόνοι, τις ίδιες γραφικότητες κάνει και ο Mr MotoGp της χώρας μας, είναι φαίνεται τυπικό σε χώρες του επιπέδου μας στον μηχανοκίνητο. Προφανώς το να γράφεις κάτι ανάποδα σε αυτή την χαρωπή ατμόσφαιρα δε σε κάνει και τον πιο δημοφιλή αλλά τι να κάνουμε.
Όσο για το αν πήρα τα βουνά; Όχι φέτος δεν ασχολήθηκα καθόλου, με τόσες λίγες συμμετοχές και πεντέμιση πληρώματα με ενδιαφέρον δε βρήκα κίνητρο. Μπορεί να έκανα και λάθος εκτίμηση φυσικά. Ευτυχώς, τα τελευταία χρόνια έχω την τύχη να βλέπω από κοντά αρκετούς κορυφαίους αγώνες έξω και αισθάνομαι γεμάτος. Όμως καταλαβαίνω πολύ καλά τους χιλιάδες φίλους του μηχανοκίνητου που λόγω της ανικανότητας(ή της στρατηγικής επιλογής) της αρχής του σπορ παίρνουν τα βουνά για μια σπάνια ευκαιρία να δουν λίγο πολιτισμό. Βέβαια αυτό δεν τους κάνει fans του WRC, αυτοί είναι όσοι ανοίγουν την τηλεόραση τους για να στηρίξουν την αντίστοιχη μετάδοση και είναι λίγοι ειδικά μπροστά στο μισό εκατομμύριο που βλέπει F1 στα καλά GP. Κάτι αντίστοιχο ισχύει φυσικά και με τους 15 χιλιάδες που στριμώχνονται στους δρόμους της Πάτρας στο PICK, ούτε αυτοί έγιναν ξαφνικά fans του καρτ. Λίγο μηχανοκίνητο πολιτισμό θέλουμε όλοι.
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Τα παλιά πήγαιναν σύμφωνα με τους κανονισμούς της ομάδας Α όπου επιτρέπεται η αφαίρεση υλικού. Οπότε πρακτικά έπαιρναν ένα αμάξωμα παραγωγής πχ. Citroen C4 και άρχιζαν και το διέλυαν στα εξ΄ων συνετέθη ('φύλλα' λαμαρίνας) τα οποία επεξεργάζονταν ένα-ένα για να ελαφρώσει (τρίψιμο, αμμοβολή κτλ.), αφαιρούσαν όσα δεν ήταν ορατά (πχ. εκεί που το μαρσπιέ ενός κανονικού αυτοκινήτου έχει 3-4 φύλλα λαμαρίνας για προστασία από συγκρούσεις, Euro NCAP κτλ. τα παλιά WRC είχαν ένα, το εξωτερικό) και τελικά όλα αυτά πρόσθεταν χιλιάδες εργατώρες στο τελικό κόστος του αυτοκινήτου.
Δηλαδή ήταν υποχρεωτικό τοτε να πάρουν ενα αμαξωμα παραγωγης και να ξεκινησουν πανω σε αυτο τις κατεργασιες, αντί να ξεκινησουν από το μηδεν;
Ναι, η χρήση αμαξώματος παραγωγής ήταν (και είναι) υποχρεωτική, τα αυτοκίνητα του WRC δεν είναι πρωτότυπα (όπως κάποια του LeMans ή φυσικά οι φόρμουλες) ή σιλουέτ (= όπως το DTM, από κάτω πρωτότυπο σασί και από πάνω αμάξωμα που δείχνει ίδιο με το μοντέλο παραγωγής)
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
151 = δυσφήμιση του σπορ = στην κρίση των αγωνοδικών.
Τις παρα πολλες φορες που εχει γινει τακτικη απο ολους ανεξαιρετως τους πρωτοκλασατους οδηγους (μη τα βαζουμε μονο με τον Οζιερ), εχουν επιβραδυνει στο flying για να βγαλουν ακριβως το χρονο που θελουν. Αρα θα ηταν αδικο να τιμωρουσαν τον Οζιερ ενω μεχρι πριν εκαναν τα στραβα ματια.
Προφανώς και πρέπει να τιμωρούνται όλοι, τον Ogier τον έβαλα σαν παράδειγμα επειδή (φαντάζομαι) είδαμε όλοι το video από το flying της Μαυρολίμνης που φρενάρισε 10 m πριν την κόκκινη πινακίδα. Απλά ενώ αν θυμάμαι καλά πέρισι μετά την Ιορδανία τους είχαν 'τρίξει τα δόντια' να μην ξεφτιλίζουν έτσι το άθλημα, μετά ατόνησε και έχουμε σε κάθε χωμάτινο αγώνα τα ίδια (φρενάρισμα πριν το flying) και χειρότερα (αποσύνδεση του tracking unit).
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Τι καθαρος δρομος ......... Ισως στα ισαδια γιατι εκεινα τα χαντακια που βρηκαν στο δευτερο λουπ καθε αλλο παρα καθαρο δρομο αποτελουσαν......Εκατσα στο ιδιο σημειο και στις δυο φορες και το βγαλσιμο απο τη στροφη ηταν τελειως μα τελειως διαφορετικο και πιο, αν μπορω να χρησιμοποιησω τη λεξη, πιο 'ανωμαλο'.Από τα αποτελέσματα βλέπουμε ότι στο 1ο πέρασμα έκαναν Latvala (νικητής) = 12:49.5 Loeb = 12:57.2 Ogier = 12:54.9 ενώ στο 2ο πέρασμα Hirvonen = 12:33.7 Loeb = 12:41.0 Ogier = 12:34.8 άρα παρά τα χαντάκια και τις πέτρες η ειδική, με καθαρισμένο το οδόστρωμα από το 'μπόσικο' ήταν στο 2ο πέρασμα (με βάση το χρόνο του πρώτου) περίπου 1 sec/Km ταχύτερη, ο Ogier (2η θέση δηλ. και πάλι 'καθάριζε' στο 1ο πέρασμα) περίπου 20 sec τη δεύτερη φορά! Συνεπώς έχει ουσία το θέμα του καθαρίσματος και τα συν αυτώ καραγκιοζιλίκια με τη θέση εκκίνησης...
(Και όσο θυμάμαι (ήμουν πιτσιρίκι ) τα παλιά χρόνια να κάνουν κατατακτήρια στον (τότε χωμάτινο) Αγ. Μερκούριο για το ποιός θα ξεκινήσει πρώτος για να μην έχει σκόνη... και να τραυματίζεται από έξοδο ο Vatanen... πως αλλάζουν οι καιροί)
-
Τα τελευταία χρόνια γίνονται συνέχεια τακτικές για τη σειρά εκκίνησης της επόμενης μέρας. Αν δεν το ήθελαν έπρεπε να το καταργήσουν αμέσως. Αλλά για να το αφήνουν σημαίνει ότι θέλουν αυτό το μπάχαλο και ουσιαστικά την αλλοίωση αποτελέσματος μερικές φορές. Ευτυχώς του χρόνου επανέρχεται το παλιό σύστημα 15ος --> 1ος.
-
Εμαθα απο τον Armindo Araujo οτι εγινε καποια μελετη στην Πορτογαλια και κατα την διαρκεια της εβδομαδας του αγωνα τους,εισερευσαν στην χωρα 75Μ Ευρω !!!
Αυτα να τα βλεπουν στα διαφορα υπουργεια, την επομενη φορα που θα παμε να ζητησουμε πενταροδεκαρες.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Στα τελευταία στοιχεία ήταν πάνω κάτω στα ίδια με το WTCC όμως από τότε έχασε τηλεοπτικά συμβόλαια σχεδόν σε κάθε μεγάλη Ευρωπαϊκή αγορά τη στιγμή που άλλοι θεσμοί του μηχανοκίνητου όπως το WTCC, το DTM και το FIA GT1 που έτρεχε ο αόρατος Έλληνας Μαργαρίτης έκαναν σημαντική πρόοδο.Αν παρά την ηλίθια North One ή όπως αλλιώς λέγεται (καμία σχέση με το Eurosport η ποιότητα της κάλυψης ) μεγάλες εταιρείες όπως η Ford (αποκλειστικά), η PSA ('αιχμή του δόρατος' με Citroen, η εμπλοκή της Peugeot στο motorsport είναι μικρότερης εμβέλειας προς το παρόν), η BMW (επικουρικά προς το παρόν, αυξανόμενη) και η VW (με την κύρια μάρκα του ομίλου, έχει σημασία αυτό, όπως αντίστοιχα η BMW στο WTCC) επιλέγουν το WRC για συμμετοχή στο motorsport, κάνοντάς το το #1 πρωτάθλημα motorsport παγκόσμιας εμβέλειας σε αριθμό συμμετεχόντων μαζικής παραγωγής κατασκευαστών (και όχι 'γκαραζιέρηδων'), τότε ή κάτι δεν μας λες σωστά ή κάτι δεν έχουν καταλάβει αυτοί σωστά και πρέπει να τους τα εξηγήσεις
-
@Go for pole να προσθέσω στα παραπάνω του nass και μια απορία. Αφού η τρομερή και φοβερή VW θέλει να μπει γερά στο motorsport γιατί διαλέγει το δευτεροκλασάτο (και βάλε) WRC για να να το κάνει (και μάλιστα μας προειδοποιείς ό,τι θα πάρει το πρωτάθλημα ασάλιωτο) και δεν μπαίνει από την μεγάλη πόρτα της F1 να δοξασθεί;
Να φαίνεται και το σήμα της 500.000 ανοικτές τηλεοράσεις (οι θεατές κοιμούνται στον καναπέ ή στο κρεβάτι απέναντι από τις τηλεοράσεις αλλά αυτό είναι άλλο θέμα... ) στην Ελλάδα που όπως λες το WRC (μαγνητοσκοπημένο και όχι ζωντανό το ξεχνάς αυτό) δεν έχει τηλεθέαση.
Τελικά σαν πολλοί αφελείς κατασκευαστές δεν μαζεύτηκαν για το δευτεροκλασάτο (και βάλε) WRC μου φαίνεται.
Ράλλυ Ακρόπολις 2011 [νέο θέμα]