-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Εν τω μεταξύ, ο καινούργιος τρόπος υπολογισμού με τους ρύπους είναι λογικότατος κ δίκαιος. Πράγμα που δείχνει πως εκεί το είδαν πολύ λογικά τα θέμα. Σωστά?
Τί σκατά εχουν στο μυαλό τους ρε γμτγελοιος ειναι. απο φορος κατοχης κυβικων, εγινε φορος κατοχης ρυπων. ποιο εκλυει περισσοτερους ρυπους; μια lambo η ενα iq;
η ενα ταξι diesel;
η lambo 2000 χλμ το χρονο, το iq 30000 στην πολη και το ταξι 3000000 ετησιως...
τι;;;; πληρωνουμε και 1 ευρω φορο βενζινη;;;;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Εν τω μεταξύ, ο καινούργιος τρόπος υπολογισμού με τους ρύπους είναι λογικότατος κ δίκαιος. Πράγμα που δείχνει πως εκεί το είδαν πολύ λογικά τα θέμα. Σωστά?
Τί σκατά εχουν στο μυαλό τους ρε γμτγελοιος ειναι. απο φορος κατοχης κυβικων, εγινε φορος κατοχης ρυπων. ποιο εκλυει περισσοτερους ρυπους; μια lambo η ενα iq;
η ενα ταξι diesel;
η lambo 2000 χλμ το χρονο, το iq 30000 στην πολη και το ταξι 3000000 ετησιως...
τι;;;; πληρωνουμε και 1 ευρω φορο βενζινη;;;;
συμφωνώ από αυτή την άποψη. Θα έπρεπε να είναι φόρος στη βενζίνη. Αν κ ο αντίλογος είναι ότι τότε κανείς δεν θα απέσυρε το παλιό του αμάξι κ θα το άφηνε να σαπίζει στο πεζοδρόμιο
Δίκαιος εννοώ ότι δεν υπάρχει στη κλίμακα των ρύπων τρελλό σκαλοπάτι όπως στη κλίμακα των κυβικών όπου από τα 1800 στα 2000 κυβικά γαμ@ται ο Δίας
Επίσης, η τρελλή πλειοψηφία των δίλιτρων+ πληρώνει πάρα πολύ λιγότερα με το καινουργιο σύστημα, αλλά κ η πλειοψηφία των κάτω από 2000. Μεμονομένες περιπτώσεις είναι τα αυτοκίνητα που πληρώνουν πιο πολλά με τους ρύπους.
Από την άλλη, αν βάλουν εκτακτη εισφορά πάλι, θα πιάνει κ τα αμάξια που πληρώνουν με βάση τους ρύπους, σωστά?
Με όλα αυτά πάντως, ο έλληνας έχει χάσει κάθε εμπιστοσύνη κ απλά δεν παίρνει 2λιτρο+, αν κ τα τέλη τους είναι φθηνά με το καινουργιο σύστημα. πχ o βασιλιάς των πωλήσεων τα προηγούμενα χρονια RAV4 δεν πουλαει ουσιαστικά τίποτα! -
Έχει υπολογιστεί ότι η κατάργηση των τελών κυκλοφορίας με παράλληλη επιβάρυνση της τιμής των καυσίμων, θα επιφέρει μια αύξηση της τιμής των τελευταίων κατά 10 περίπου λεπτά το λίτρο.
Έτσι, ένας μέσος οδηγός που κάνει 15.000 χλμ. το χρόνο, και έχει ένα μέσο αμαξάκι, θα πληρώσει καπέλο στην περιοχή των 150-200 ευρώ, όσο και το τέλος κυκλοφορίας περίπου που πληρώνει εφάπαξ το χρόνο.
Αντίστοιχα ο Λαμποργκινάκιας των 2.000 χλμ. το χρόνο θα πληρώσει καπέλο στην βενζίνη περί τα 50 ευρώ, ενώ ο ταρίφας των 300.000 χλμ. περί τα 2.500 ευρώ, ένα ολόκληρο μισθό δηλαδή.
Καλά είναι. -
αυτο ειναι το συστημα 'ο ρυπαινων/κυκλοφορων πληρωνει'
τωρα ειναι ο κατεχων πληρωνει οτι να ναι, οσο να 'ναι, οσα μου λειπουν φετος, οσα θελω να βγαλω του χρονου.
ο ταριφας στο 98% κυκλοφορει diesel οποτε δεν τον απασχολει αν αυξηθει ο φορος στη βενζινη.
ο lambos θα εχει σιγουρα 2-3 αλλα αυτοκινητα και θα πληρωνει σε εκεινα οσο τα κυκλοφορει.
κανενα αυτοκινητο δεν εκλυει ρυπους (co2) οταν ειναι παρκαρισμενο, νομιζω οτι ειναι δεδομενο αυτο.
ολο και καποιος βεβαια θα εχει αντιρηση
σκεψου να εχεις κλειστο σπιτι κι εκτος απο τους παγιους λογαριασμους, να πληρωνεις και επιπλεον καταναλωση δεη/ευδαπ, με κλειστο γενικο/βρυσες
-
...περιλαμβάνονται η επανεξέταση των φοροαπαλλαγών, η αύξηση των τελών κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων, η επιβολή έκτακτης εισφοράς σε κατόχους πισίνας, σκάφους και πολυτελούς ΙΧ.
http://www.sofokleousin.gr/archives/77952
Άρα το 10%, δεν παίζει προς το παρόν.
-
οντως, μπορει να γινει και 20%
-
Οποιο μετρο δεν εμπλεκει με ΚΑΠΟΙΟ τροπο την πραγματική αξια του αυτοκινητου ως 'σιδερο' ειτε ως καινουργιο ειτε την 'τρρεχουσα' ειτε δε ξερω κι εγω ποιο, οικονομολογος δεν ειμαι, ειναι εξ ορισμου ευαλωτο σε αδικιες
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Οποιο μετρο δεν εμπλεκει με ΚΑΠΟΙΟ τροπο την πραγματική αξια του αυτοκινητου ως 'σιδερο' ειτε ως καινουργιο ειτε την 'τρρεχουσα' ειτε δε ξερω κι εγω ποιο, οικονομολογος δεν ειμαι, ειναι εξ ορισμου ευαλωτο σε αδικιεςΛέγοντας 'πραγματική αξία ως καινούργιο' εννοείς προφανώς την αξία που ΗΔΗ έχουμε πληρώσει, πληρώνοντας και ΦΠΑ, και τέλη 'ταξινόμησης' (τρελή δουλειά αυτή η 'ταξινόμηση'... ) ανάλογα της διαμέτρου επί της διαδρομής των εμβόλων επί τον αριθμό των κυλίνδρων...
Δε βλέπω γιατί να πρέπει να θέλω να τιμωρείται [φορολογικά] για πάντα αυτός που [δεν έχω ιδέα με τι θυσίες] κατάφερε και μάζεψε λεφτά και πήρε Ferrari (ή πανάκριβο ρολόι, κλπ, κλπ). Τους ίδιους δρόμους με εμένα νοικιάζει από το κράτος, δε νοικιάζει καμιά πίστα προδιαφραφών F1.
-
Για αυτό δηλαδή το δικαίωμα να κυκλοφορείς νομίζω θα αρκούσαν 2 το πολύ 3 κατηγορίες. Μικρά μεσαία μεγάλα σε όγκο και βάρος. Ούτε κυβικά ούτε άλογα....
-
το θεμα ειναι αυτο που λεμε ολοι μας....
οτι θε 'πραμα' δεν εχει φιλοσοφία κατ' αρχην
και κατα δευτερον δεν εχει πλεον λογικη, ή να το πω αλλιως η λογική του ειναι ξεπερασμενη.Αν θες να φορολογήσεις το 'ποθεν εσχες' πας με εργοστασιακή εστω αξια. Νομιζω καποτε ειχε γινει αυτο αλλα δεν το καλοθυμαμαι. Νομιζω για υπολογισμό τεκμηριου ηταν.
Θες περιβαλλον?? περνεις ή καταναλωση, ή ιπποδυναμη ( τι λετε??? το εκαναν παλια στη γερμανια αν θυμαστε.. αλλα δε θυμαμαι για την ασφαλεια ηταν??) ή CO2 ή οποιο ρυπο θες τελος παντων.
Θες κι ολογον απο κυκλοφοριακό???? χωσε και μια παραμετρο μηκους και καθαρισες. Μια ιδεα του δακτυλιου. Οτι εχει μηκος κατω απο 4 μετρα τοτε ελευθερα.... ( οπου βαλτε οποια διασταση θελετε..)
ή συνδιαστε με μια λογικη ( χαχαχα ) ολα τα ανωτερω.
Αλλα τα κυβκά 'πεθαναν'
Ας ειναι καλα τα τουρμπο
Ας ειναι καλα τα ηβριδικά
Ας ειναι καλα τα ντιζελΣε τελική αναλυση το EYRO μπαρμπουτσαλα παιζει κανα ρολο ή οχι??? Αλλιως κανω την μαρμαρω ντιζελ eyro1 και καθαρισα ( και βρωμισε ο τοπος βεβαια......)
Τσεροκι XJ του 2000 4λιτρο το βρισκεις 4.000 αντε 5.000 του βαζεις κι ενα υγραεριο 1500 = 6.500
Ανταλλακτικά, ας ειναι καλα το ιντερνετ και τα μεταχειρισμενα.. ( για οσους δεν ξερουν ετσι δουλευει το συστημα στα 4κινητα..)
και σε τελική αναλυση ειναι και το χομπυ μαζι ( οπως πχ καποιος εχει το κυνηγι ή το ψαρεμα ή το φουσκωτο ) τελος παντων καταλαβαινετε τι εννοω.Προσωπικά ( και βεβαιως υποκειμενικά ) δεν θα αλλαζα την δυνατοτητα του 'μπορω να τα κανω ολα οχι τελεια αλλα μπορω' απο παω πιο αντετα ταξιδια αλλα στο πρωτο χωμα οπισθεν...
Ξαναλεω γουστα ειναι αυτα.
Αλλος μπορει να θελει να εχει την δυνατοτητα ( ασχετα με το καθε ποτε ) να κανει trackday... με ενα μισοπαλιο BMW ή Sierra πισοκουνα... -
KAI META φορολογουν το υγραέριο...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
KAI META φορολογουν το υγραέριο...Ακριβώς!
Αυτό το σύστημα είναι που πρέπει να πολεμήσουμε, το να έχουν δικαίωμα να μας πιάνουν κορόιδα. -
Και στο κάτω κάτω γιατί να δεχτώ 10% αυξηση στα τέλη οταν έχει μειωθεί το εισοδημά μου πολύ παραπάνω , παιζει να πληρώσω και εκτακτη εισφορά όπως και να χρεωθώ έξτρα γιατί έχω παλιό αυτοκινητο επειδη ακριβώς αδυνατώ να πάρω καινουργιο.....
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σκέψου να μην υπήρχε το κίνημα πόσους παραπάνω θα έφτιαχναν.Αυτη δεν ειναι λογικη βρε συ. Ποιος μπορει να πει αν θα εφτιαχναν ή οχι και αλλους;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σκέψου να μην υπήρχε το κίνημα πόσους παραπάνω θα έφτιαχναν.
Αυτη δεν ειναι λογικη βρε συ. Ποιος μπορει να πει αν θα εφτιαχναν ή οχι και αλλους;
E, είναι αντίστοιχη λογική με αυτή που λέει οτι το κίνημα είναι fail επειδή από τότε που δημιουργήθηκε αυξήθηκαν τα διόδια. Να μην τρολλάρω και εγώ σαν παιδί που είμαι, μόνο οι άλλοι θα το κάνουν?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Σκέψου να μην υπήρχε το κίνημα πόσους παραπάνω θα έφτιαχναν.
Αυτη δεν ειναι λογικη βρε συ. Ποιος μπορει να πει αν θα εφτιαχναν ή οχι και αλλους;
E, είναι αντίστοιχη λογική με αυτή που λέει οτι το κίνημα είναι fail επειδή από τότε που δημιουργήθηκε αυξήθηκαν τα διόδια. Να μην τρολλάρω και εγώ σαν παιδί που είμαι, μόνο οι άλλοι θα το κάνουν?
Θα σου ριξω τρολοσπραιη!
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Και στο κάτω κάτω γιατί να δεχτώ 10% αυξηση στα τέλη οταν έχει μειωθεί το εισοδημά μου πολύ παραπάνω , παιζει να πληρώσω και εκτακτη εισφορά όπως και να χρεωθώ έξτρα γιατί έχω παλιό αυτοκινητο επειδη ακριβώς αδυνατώ να πάρω καινουργιο.....Είναι το πατριωτικό σου καθήκον
Μαζί τα έφαγες
Είναι ώρα ευθύνης
Αν δεν μπορείς να τα συντηρείς πούλα τα -
Μόλις άκουσα στον 'Α' ότι θα υπάρξει έκτακτη εισφορά στα 2λτ και πάνω.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Μόλις άκουσα στον 'Α' ότι θα υπάρξει έκτακτη εισφορά στα 2λτ και πάνω.ειναι γνωστο εδω και μερες, δεν νομιζω οτι ειχε αλλαξει κατι.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Μόλις άκουσα στον 'Α' ότι θα υπάρξει έκτακτη εισφορά στα 2λτ και πάνω.
ειναι γνωστο εδω και μερες, δεν νομιζω οτι ειχε αλλαξει κατι.
Δεν διάβασα κάτι. Λένε ότι θα είναι κλιμακωτό ανάλογα με το τεκμήριο του αυτοκινήτου κλπ.
Θα δούμε...το 100άρι το θεωρώ σίγουρο...άρα ένα 800αρι για τέλη φέτος.
Τέλη κυκλοφορίας (merged)