-
αμα κυκλοφορούμε χωρίς πινακίδες..
Νίκο άκου τι θα κάνουμε. Θα έρθω απο το σπίτι να το κάψω και θα πάρεις τα 20 χιλιάρικα που το έχεις ασφαλίσει. Θα βάλω την κουκούλα και όλα καλα... Δεν το έχεις καλύψει για τρομοκρατική ενέργεια?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Και τώρα τι περιμένεις να σου πω για το παράδειγμα που δίνεις? Έφτασα στα 30 μου για να πάρω 2λτ αυτοκίνητο και να λυπηθώ τον 25χρονο φίλο σου που βρήκε με 3.000€ ένα 2lt GTI του '94 για να κάνει τη κ@υλ@ του? Δε σκέφτηκε ότι η συντήρηση σε τόσο παλιό, φθηνό και 2λτ θα είναι ακριβή? Δε σκέφτηκε ότι θα καίει?
Εφτασες τα 30 για να παρεις 2 λιτρο και ποσα εδωσες Νικος ?
Θα κανεις κριτικη στον αλλον για 3000 που εδωσε να κανει το κεφι επειδη πηρε 2 λιτρο 5 χρονια πριν απο σενα? Ιδια λεφτα δωσατε ? Και οχι προβλημα με την συντηρηση δεν εχει γιατι το αμαξι παρα τα χρονια του, δεν ζηταει σχεδον τιποτα με την φυλαγμενη χρηση που του κανει. Βενζινη επισης δεν εχει προβλημα γιατι στην δουλεια παει με μηχανη.Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι στα 25 του με 1.200 ευρώ, ενοίκιο, σπίτι μόνος του και συντήρηση 2λτ αυτοκινήτου...είναι λογικό? Έχεις υπογράψει με κάποιον σταθερότητα για τα υπόλοιπα 50 χρόνια? Γιατί αυτό πιστεύουν μερικοί, ότι επειδή τότε ήταν έτσι...τα πράγματα θα πάνε καλύτερα, δεν σκέφτηκε ποτέ κανείς τι θα γίνει αν ΔΕΝ έχω να πληρώσω.
Τωρα ειναι 30 ... δικαιουται να εχει διλιτρο ? Μια χαρα τα βγαζει περα, το θεμα ειναι η ασυνεπεια του κρατους προς τους πολιτες του. Ολοι κανουμε τα κουμαντα μας αλλα δεν ειμαστε και μεντιουμ να μπορουμε να προβλεψουμε οτι τα τελη ή οποιος αλλος φορος εχουμε υπολογισει να πληρωσουμε θα διπλασιαστουν ταυτοχρονα με μεγαλη μειωση των εισοδηματων μας. Εδω δεν τα προβλεψαν οι κοψοχερηδες πρασινοφρουροι που βγαλαν τον Γιωργακη ...
Γιατί εγώ στα 25 μου που έβγαζα 550 ευρώ και έμενα με τους γονείς μου είχα ένα 1.200άρι Corsa.
Γιατι εσυ προφανως δεν δουλευες απο τα 16 σου και δεν αναγκαστηκες λογω ανωτερας βιας να μεινεις μονος σου απο τα 18 σου. Μετα απο 9 χρονια δουλειας , με εμπειρια απο μηχανες και με πολυ τρελα για γκαζια και αγνωστο το ποτε θα μπορεσεις να ξαναλαξεις αμαξι ... δεν νομιζω να κοιταγες για πρακτικοτητα και οικονομια στην βενζινη στο πρωτο σου αμαξι Το corsa 1200 που αναφερεις σιγουρα το πληρωσες πολυ περισσοτερο απο οτι εκεινος το sunny ... οποτε εσυ επρεπε να πληρωνεις περισσοτερα σε τελη . Δεν ειναι πιο δικαιο ?
Και εν πάσει περιπτώσει...ο φίλος σου το δίνει και 1.500-2.000 και δεν έχασε και τίποτα, γιατί προφανώς έχουν περάσει αρκετά χρόνια, εδώ άλλοι χάνουν σε μεταπώληση ΠΟΛΥ μεγαλύτερα ποσά, πολύ πιο σύντομα.
Δεν αγοραζει καποιος αμαξι 1500 με 2000 ευρω γνωριζοντας οτι θα πληρωνει τελη 600 με 800 ευρω τον χρόνο. Οποτε το αμαξι πρεπει να το πεταξει και αφου δεν εχει λεφτα για αγορα αλλου, να μεινει χωρις αμαξι και να κυκλοφορει μονο με την μηχανη. Για να παρει κανα ξεφτιλισμενο οικονομικο ταφο των 1000 - 1200 κυβικων, 2 μετρα μαντραχαλος δεν παιζει. Αν το κανει στην απελπισια του καποια στιγμη για πρακτικους λογους και μονο .... του εχω υποσχεθει οτι θα του παω δωρο φουστίτσα
... θα σου φανει λογικο επειδη το ειπε ο πρωθυπουργος ή ο υπουργος ?
Γιατί είπα πουθενά ότι είναι λογικά τα τέλη και η αύξηση αυτών?
Οταν προσπαθεις Νικος να βγαλεις ανευθηνους και ελαφρομυαλους οσους εκαναν καποιες αγορες παλιοτερα (τις οποιες εσυ δεν θα εκανες οπως λες) και τωρα λογω υπερμετρης αυξησης των φορων και μειωσης εισοδηματων δυσκολευονται να ανταπεξελθουν ... αυτο ακριβως κανεις .
Μεταθετεις την ευθυνη απο το κρατος που δημιουργει το προβλημα στον πολιτη που του ρχεται κατακεφαλα και τον λες και βλάκα απο πανω. -
Δε καταλαβαίνω τι ρόλο παίζει η ηλικία....και εγώ στα 23 μου πήρα μτχ 2000κ.εκ. Τα δούλεψα και γούσταρα. Αλλά όταν άρχισε να μου αδειάζει το πορτοφόλι λόγω προβλημάτων που έβγαζε (και βαρέθηκα και την κατανάλωση του) απλά το έδωσα και πήρα καινούργιο 1250 κ.εκ. Αλλά γιατί έπρεπε να περιμένω να περάσω τα 30 για να πάρω 2λιτρο??
-
Πραγματικά, πιστεύεις ότι δεν άλλαξε κάτι όλος αυτός ο 'θόρυβος' για τα διόδια?!
Νομίζω αξίζει να δούμε την περίπτωση της εκδοτικής του Μπόμπολα για να καταλάβουμε πώς λειτουργούν αυτοί οι άνθρωποι. Στην πρώτη 'τσαχπινιά' σου λέει το κλείνω. Όπως λέγαν και τα ημισκούμπρια: 'Τρεις στο λάδι τρείς στο ξύδι παζαρεύω ό,τι θέλω κι αν δε γίνει το δικό μου θα το κλείσω το μπουρδέλο'.
Και πιστεύετε ότι αυτοί οι άνθρωποι κάθονται τόσους μήνες και δέχονται στωικά απώλεια τόσων εκατομμυρίων όπως λες και δεν κάνουν τίποτα; Δηλαδή μπαίνει μέσα ο Μπόμπολας πχ και πάει κάθε μέρα στους εργαζόμενους του και τους λέει 'Υπομονή παιδιά, θα περάσει η μπόρα και θα βγάλουμε κάποια στιγμή κανά φράγκο να πάμε λούνα πάρκ';
Ο Μπόμπολας και ο κάθε κατασκευαστής έχει καρατσεκάρει και το μισό ευρουλάκι από την όποια μπίζνα του. Αν κάποιος μπαίνει μέσα και ζημιώνεται -μακροπρόθεσμα έστω- είναι το κράτος, δηλαδή εγώ, εσύ κλπ.
Κατά τ' άλλα το κίνημα δεν πέτυχε τίποτα πέρα από παροδική δημοσιότητα κάποιων οπλαρχηγών και την εκτόνωση ατόμων που το είχαν ανάγκη (όπως φάνηκε μέσα στο forum).
Ο Μπόμπολας πάντως και ο κάθε Μπόμπολας το μεροκάματο δεν το χάνει. -
Εν τω μεταξύ, ο καινούργιος τρόπος υπολογισμού με τους ρύπους είναι λογικότατος κ δίκαιος. Πράγμα που δείχνει πως εκεί το είδαν πολύ λογικά τα θέμα. Σωστά?
Τί σκατά εχουν στο μυαλό τους ρε γμτ -
ναι και τι κερδίσαμε εμείς που δεν εχουμε ρύπους αλλά το αγοράσαμε euro5 και πληρωσαμε to novelty.!!!! to 2009
-
coyote...μη το κάψεις ρε...μ'αρέσει
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Δε καταλαβαίνω τι ρόλο παίζει η ηλικία....και εγώ στα 23 μου πήρα μτχ 2000κ.εκ.Γιατί άλλο εισόδημα έχεις στα 23 σου και άλλο στα 30 σου, συνεπώς μπορείς να συντηρήσεις ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
@ del sol
Το κόστος κτήσης είναι μηδαμινό μπροστά στη συντήρηση. Επίσης, άλλο να πληρώνεις τέλη 600 ευρώ σε όχημα αξίας 3.000 (δηλαδή το 20% της αξίας του είναι μόνο τα τέλη) και άλλο σε 30.000 ευρώ.Το αυτοκίνητο ο φίλος σου δε χρειάζεται να το πετάξει, μπορεί να το πουλήσει σε κάποιον που θέλει να πάρει αυτοκίνητο με απόσυρση. Προσωπικά, στο πρώτο μου αμάξι κοίταξα την οικονομία σε καύσιμο και συντήρηση γιατί το πλήρωνα εγώ με 550 ευρώ μισθό.
Οταν προσπαθεις Νικος να βγαλεις ανευθηνους και ελαφρομυαλους οσους εκαναν καποιες αγορες παλιοτερα (τις οποιες εσυ δεν θα εκανες οπως λες) και τωρα λογω υπερμετρης αυξησης των φορων και μειωσης εισοδηματων δυσκολευονται να ανταπεξελθουν ... αυτο ακριβως κανεις .
Μεταθετεις την ευθυνη απο το κρατος που δημιουργει το προβλημα στον πολιτη που του ρχεται κατακεφαλα και τον λες και βλάκα απο πανω.Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Μπορείς με το εισόδημά σου να υποστηρίξεις συντήρηση 2λτ αυτοκινήτου έστω κι αν διπλασιαστεί με βάσει αυτό που έχεις υπολογίσει? Τότε το παίρνεις.
Ώρες ώρες απορώ...μόνο εγώ δηλαδή κάθομαι και κάνω υπολογισμούς και πινακάκια πριν αγοράσω κάτι?
@chemic τα τέλη βάσει ρύπων είναι Ο,ΤΙ πιο δίκαιο...φτάνει να μείνουν σταθερά και μη τα αλλάξει πάλι του χρόνου η...νέα 'Εθνική Κυβέρνηση'.
-
Γιατί άλλο εισόδημα έχεις στα 23 σου και άλλο στα 30 σου, συνεπώς μπορείς να συντηρήσεις ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
@ Νikos
Συνήθως ναι, αλλά δεν είναι απόλυτο....Αν δεν ισχύει λοιπόν κάτι τέτοιο η ηλικία δεν παίζει ρόλο.
Να σημειώσω πως τώρα ΔΕΝ θα μπορούσα να συντηρήσω 2λιτρο, ούτε για τη βενζίνη του! -
ζητησε ψηφο εμπιστοσυνης.... αρα τα τελη μενουν...
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ζητησε ψηφο εμπιστοσυνης.... αρα τα τελη μενουν...Αφού δεν έχει πει τίποτα επίσημα για τα τέλη.
Σήμερα είπε για τον έκτακτο φόρο σε όλους...μόλις το χωνέψουμε...μετά το καλοκαίρι θα μας πει για τα τέλη.
-
εγω θα πάω διακοπές και θα ξοδέψω λεφτά φέτος. Σκέφτομαι να πληρώσω και το σχολείο ολόκληρο για να τελειώνουμε με τα έξοδα της χρονιάς τα χοντρα... Μετά βλέπουμε....
Μπορεί να πλύνουμε το αμάξι μόνοι μας,,, ή να κόψουμε το σουσι
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εγω θα πάω διακοπές και θα ξοδέψω λεφτά φέτος. Σκέφτομαι να πληρώσω και το σχολείο ολόκληρο για να τελειώνουμε με τα έξοδα της χρονιάς τα χοντρα... Μετά βλέπουμε....Μπορεί να πλύνουμε το αμάξι μόνοι μας,,, ή να κόψουμε το σουσι
Το σούσι είναι ανθυγιεινό πλέον...δε κάνει να το τρως...έχουν ραδιενέργεια τα ψάρια στην Ιαπωνία
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
ζητησε ψηφο εμπιστοσυνης.... αρα τα τελη μενουν...
Αφού δεν έχει πει τίποτα επίσημα για τα τέλη.
Σήμερα είπε για τον έκτακτο φόρο σε όλους...μόλις το χωνέψουμε...μετά το καλοκαίρι θα μας πει για τα τέλη.
Ο Παπακωνσταντίνου είπε για +10%.. τον άκουσα σε συνέντευξη τύπου.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
ζητησε ψηφο εμπιστοσυνης.... αρα τα τελη μενουν...
Αφού δεν έχει πει τίποτα επίσημα για τα τέλη.
Σήμερα είπε για τον έκτακτο φόρο σε όλους...μόλις το χωνέψουμε...μετά το καλοκαίρι θα μας πει για τα τέλη.
Ο Παπακωνσταντίνου είπε για +10%.. τον άκουσα σε συνέντευξη τύπου.
Ισχύει. Μέχρι την επόμενη αύξηση...
-
Ο χρήστης delsol.vti έγραψε:
... θα σου φανει λογικο επειδη το ειπε ο πρωθυπουργος ή ο υπουργος ?
Γιατί είπα πουθενά ότι είναι λογικά τα τέλη και η αύξηση αυτών?
Οταν προσπαθεις Νικος να βγαλεις ανευθηνους και ελαφρομυαλους οσους εκαναν καποιες αγορες παλιοτερα (τις οποιες εσυ δεν θα εκανες οπως λες) και τωρα λογω υπερμετρης αυξησης των φορων και μειωσης εισοδηματων δυσκολευονται να ανταπεξελθουν ... αυτο ακριβως κανεις .
Μεταθετεις την ευθυνη απο το κρατος που δημιουργει το προβλημα στον πολιτη που του ρχεται κατακεφαλα και τον λες και βλάκα απο πανω.Αυτό είναι το πρόβλημα, αντί να εστιάσουμε στην κουτοπονηριά του κράτους βγάζουμε ηλίθιο αυτόν που πήρε κάτι που μπορούσε και να αγοράσει και να συντηρήσει πριν μερικά χρόνια, και τώρα φωνάζει επειδή το κράτος τον θεωρεί μ@λ@κα και του έχει πάει τα τέλη στο Θεό με το ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ και με το ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΩ.
Και πιστεύετε ότι αυτοί οι άνθρωποι κάθονται τόσους μήνες και δέχονται στωικά απώλεια τόσων εκατομμυρίων όπως λες και δεν κάνουν τίποτα; Δηλαδή μπαίνει μέσα ο Μπόμπολας πχ και πάει κάθε μέρα στους εργαζόμενους του και τους λέει 'Υπομονή παιδιά, θα περάσει η μπόρα και θα βγάλουμε κάποια στιγμή κανά φράγκο να πάμε λούνα πάρκ';
Ο Μπόμπολας και ο κάθε κατασκευαστής έχει καρατσεκάρει και το μισό ευρουλάκι από την όποια μπίζνα του. Αν κάποιος μπαίνει μέσα και ζημιώνεται -μακροπρόθεσμα έστω- είναι το κράτος, δηλαδή εγώ, εσύ κλπ.
Κατά τ' άλλα το κίνημα δεν πέτυχε τίποτα πέρα από παροδική δημοσιότητα κάποιων οπλαρχηγών και την εκτόνωση ατόμων που το είχαν ανάγκη (όπως φάνηκε μέσα στο forum).
Ο Μπόμπολας πάντως και ο κάθε Μπόμπολας το μεροκάματο δεν το χάνει.Το θέμα Έντι δεν είναι αν χάνει ο Μπόμπολας (κι ο κάθε Μπόμπολας) το μεροκάματο, αλλά αν κινήματα όπως αυτό για τα διόδια μπορούν να επηρεάσουν καταστάσεις και να κάνουν το κράτος λιγότερο 'αδηφάγο' όταν ζητάει χρήματα από τους πολίτες του με συγκεκριμένους τρόπους.
Εσύ λες ότι το μόνο που πετυχαίνουν είναι παροδική δημοσιότητα. Είναι μια άποψη. Αν τελικά μειώσουν μεν τις τιμές των διοδίων (όπως έχουν προαναγγείλει, προφανώς γιατί πιέστηκαν κι όχι γιατί ξαφνικά μας λυπήθηκαν) αλλά προσθέσουν κι άλλους σταθμούς για να μας πιάσουν κορόιδα και να βγάλουν τα 'σπασμένα', και τελικά πληρώνουμε τα ίδια, ΟΚ, πάιει να πει ότι έχεις δίκιο.
Εν τω μεταξύ, ο καινούργιος τρόπος υπολογισμού με τους ρύπους είναι λογικότατος κ δίκαιος. Πράγμα που δείχνει πως εκεί το είδαν πολύ λογικά τα θέμα.
Δίκαιος δε θα έλεγα (από τη στιγμή που φορολογεί την κατοχή και όχι τη χρήση) αλλά σίγουρα πολύ πιο δίκαιος από το να λαμβάνουν υπόψη τους μια κατασκευαστική παράμετρο του κινητήρα που από μόνη της δε λέει τίποτα ούτε για πολυτέλεια, ούτε για επιβάρυνση του περιβάλλοντος, ούτε για γκάζια, ούτε, ούτε....
Το πιο απλό πράγμα που έχουν να κάνουν για να αρχίσουν να το βλέπουν λογικά το θέμα είναι να καταργήσουν το αυτοκόλλητο με τα δύο τελευταία ψηφία της χρονιάς και να κάνουν τα τέλη όπως τα ασφάλιστρα: Με ισχύ από την ημ/νία που τα πλήρωσες, μέχρι 6 μήνες ή 1 χρόνο αργότερα. Σιγά το δύσκολο. Όχι να το παίρνεις Νοέμβριο-Δεκέμβριο και να σκας 600άρια για 1-2 μήνες 'δικαιώματος χρήσης των δρόμων', ή να παραδίδεις πινακίδες Φλεβάρη για την υπόλοιπη χρονιά και να κερδίζει το κράτος τα τέλη τους 10 μήνες που θα το έχεις ακίνητο!... Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά?!
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Μπορείς με το εισόδημά σου να υποστηρίξεις συντήρηση 2λτ αυτοκινήτου έστω κι αν διπλασιαστεί με βάσει αυτό που έχεις υπολογίσει? Τότε το παίρνεις.
Ώρες ώρες απορώ...μόνο εγώ δηλαδή κάθομαι και κάνω υπολογισμούς και πινακάκια πριν αγοράσω κάτι?
Στα πινακάκια αυτά βάζεις και το ότι πιθανώς το εισόδημά σου του χρόνου να μην είναι ούτε το μισό από αυτό που είναι τώρα (δε στο εύχομαι, αλλά ποιος σου εγγυάται κάτι?) και το πόσο μεγάλη μπορεί να είναι μια 'έκτακτη εισφορά' που μπορεί να σου βάλουν (είτε λόγω αμαξιού είτε για οποιοδήποτε άλλο λόγο)?...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Εν τω μεταξύ, ο καινούργιος τρόπος υπολογισμού με τους ρύπους είναι λογικότατος κ δίκαιος. Πράγμα που δείχνει πως εκεί το είδαν πολύ λογικά τα θέμα. Σωστά?
Τί σκατά εχουν στο μυαλό τους ρε γμτγελοιος ειναι. απο φορος κατοχης κυβικων, εγινε φορος κατοχης ρυπων. ποιο εκλυει περισσοτερους ρυπους; μια lambo η ενα iq;
η ενα ταξι diesel;
η lambo 2000 χλμ το χρονο, το iq 30000 στην πολη και το ταξι 3000000 ετησιως...
τι;;;; πληρωνουμε και 1 ευρω φορο βενζινη;;;;
-
Ο χρήστης papatzas έγραψε:
Εν τω μεταξύ, ο καινούργιος τρόπος υπολογισμού με τους ρύπους είναι λογικότατος κ δίκαιος. Πράγμα που δείχνει πως εκεί το είδαν πολύ λογικά τα θέμα. Σωστά?
Τί σκατά εχουν στο μυαλό τους ρε γμτγελοιος ειναι. απο φορος κατοχης κυβικων, εγινε φορος κατοχης ρυπων. ποιο εκλυει περισσοτερους ρυπους; μια lambo η ενα iq;
η ενα ταξι diesel;
η lambo 2000 χλμ το χρονο, το iq 30000 στην πολη και το ταξι 3000000 ετησιως...
τι;;;; πληρωνουμε και 1 ευρω φορο βενζινη;;;;
συμφωνώ από αυτή την άποψη. Θα έπρεπε να είναι φόρος στη βενζίνη. Αν κ ο αντίλογος είναι ότι τότε κανείς δεν θα απέσυρε το παλιό του αμάξι κ θα το άφηνε να σαπίζει στο πεζοδρόμιο
Δίκαιος εννοώ ότι δεν υπάρχει στη κλίμακα των ρύπων τρελλό σκαλοπάτι όπως στη κλίμακα των κυβικών όπου από τα 1800 στα 2000 κυβικά γαμ@ται ο Δίας
Επίσης, η τρελλή πλειοψηφία των δίλιτρων+ πληρώνει πάρα πολύ λιγότερα με το καινουργιο σύστημα, αλλά κ η πλειοψηφία των κάτω από 2000. Μεμονομένες περιπτώσεις είναι τα αυτοκίνητα που πληρώνουν πιο πολλά με τους ρύπους.
Από την άλλη, αν βάλουν εκτακτη εισφορά πάλι, θα πιάνει κ τα αμάξια που πληρώνουν με βάση τους ρύπους, σωστά?
Με όλα αυτά πάντως, ο έλληνας έχει χάσει κάθε εμπιστοσύνη κ απλά δεν παίρνει 2λιτρο+, αν κ τα τέλη τους είναι φθηνά με το καινουργιο σύστημα. πχ o βασιλιάς των πωλήσεων τα προηγούμενα χρονια RAV4 δεν πουλαει ουσιαστικά τίποτα! -
Έχει υπολογιστεί ότι η κατάργηση των τελών κυκλοφορίας με παράλληλη επιβάρυνση της τιμής των καυσίμων, θα επιφέρει μια αύξηση της τιμής των τελευταίων κατά 10 περίπου λεπτά το λίτρο.
Έτσι, ένας μέσος οδηγός που κάνει 15.000 χλμ. το χρόνο, και έχει ένα μέσο αμαξάκι, θα πληρώσει καπέλο στην περιοχή των 150-200 ευρώ, όσο και το τέλος κυκλοφορίας περίπου που πληρώνει εφάπαξ το χρόνο.
Αντίστοιχα ο Λαμποργκινάκιας των 2.000 χλμ. το χρόνο θα πληρώσει καπέλο στην βενζίνη περί τα 50 ευρώ, ενώ ο ταρίφας των 300.000 χλμ. περί τα 2.500 ευρώ, ένα ολόκληρο μισθό δηλαδή.
Καλά είναι. -
αυτο ειναι το συστημα 'ο ρυπαινων/κυκλοφορων πληρωνει'
τωρα ειναι ο κατεχων πληρωνει οτι να ναι, οσο να 'ναι, οσα μου λειπουν φετος, οσα θελω να βγαλω του χρονου.
ο ταριφας στο 98% κυκλοφορει diesel οποτε δεν τον απασχολει αν αυξηθει ο φορος στη βενζινη.
ο lambos θα εχει σιγουρα 2-3 αλλα αυτοκινητα και θα πληρωνει σε εκεινα οσο τα κυκλοφορει.
κανενα αυτοκινητο δεν εκλυει ρυπους (co2) οταν ειναι παρκαρισμενο, νομιζω οτι ειναι δεδομενο αυτο.
ολο και καποιος βεβαια θα εχει αντιρηση
σκεψου να εχεις κλειστο σπιτι κι εκτος απο τους παγιους λογαριασμους, να πληρωνεις και επιπλεον καταναλωση δεη/ευδαπ, με κλειστο γενικο/βρυσες
-
...περιλαμβάνονται η επανεξέταση των φοροαπαλλαγών, η αύξηση των τελών κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων, η επιβολή έκτακτης εισφοράς σε κατόχους πισίνας, σκάφους και πολυτελούς ΙΧ.
http://www.sofokleousin.gr/archives/77952
Άρα το 10%, δεν παίζει προς το παρόν.
Τέλη κυκλοφορίας