-
Μαλλον με το 'χαλαρα' εννοει την χαλαροτητα/ξεκουραση που σου προσφερει το cruise ο Κωστας. Απο μεση καταναλωση μια χαρα παντως Εξαλλου μας ειχε προειδοποιησει οτι θα τον αναγκασουν να το πατησει λιγο... παραπανω. Οποτε οι καταναλωσεις της Σαμου...
Καλους δρομους Κωστα (costaslio)
Ριξε την καταναλωση Κωστα (cosneo), δυσκολες εποχες για 'γκαζια' -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κοντό είναι.Έτσι πρέπει.
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Ριξε την καταναλωση Κωστα (cosneo), δυσκολες εποχες για 'γκαζια'Παναγιώτη ... θα δυσκολευτώ αλλά θα το κάνω! Το γκαζάκι του πάντως είναι αρκετά γλυκό!
Υπάρχουν και κάτι 'τύποι' στην ζωή μου που ίσως μόνο με το Duster με τα μηχανικά GTR μπορώ να βολευτώ ... κάπως!!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Υπάρχουν και κάτι 'τύποι' στην ζωή μου που ίσως μόνο με το Duster με τα μηχανικά GTR μπορώ να βολευτώ ... κάπως!!! -
Α! Σήμερα το απόγευμα σε ένα στενό στην περιοχή του Ντεπώ -παρά τον ήλιο εκείνης της ώρας- λόγω πολλών δέντρων και σκιάς ... άναψαν τα φωτα του QQ. Ακούω έναν να λέει 'σβήσε τα φωτα σου'! Και του απαντάω ... 'ντεν έχω Peugeot καρντιά μου'!!! ( )
-
Να αναβεις τα προβολακια ομιχλης και να νομιζουν οτι εχεις φωτα ημερας
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Α! Σήμερα το απόγευμα σε ένα στενό στην περιοχή του Ντεπώ -παρά τον ήλιο εκείνης της ώρας- λόγω πολλών δέντρων και σκιάς ... άναψαν τα φωτα του QQ. Ακούω έναν να λέει 'σβήσε τα φωτα σου'! Και του απαντάω ... 'ντεν έχω Peugeot καρντιά μου'!!! ( )Εχω ομως εναν Qashqaro μια γενια μπροστα
Τουλαχιστον... -
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Εχω ομως εναν Qashqaro μια γεννια μπροσταΑκου ... 'μισή γενιά πίσω'!!!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Α! Σήμερα το απόγευμα σε ένα στενό στην περιοχή του Ντεπώ -παρά τον ήλιο εκείνης της ώρας- λόγω πολλών δέντρων και σκιάς ... άναψαν τα φωτα του QQ. Ακούω έναν να λέει 'σβήσε τα φωτα σου'! Και του απαντάω ... 'ντεν έχω Peugeot καρντιά μου'!!! ( )Society of Automotive Engineers Inc., Automotive Engineering Vol. 102 ; No. 8 ; Pg. 35; ISSN: 0098-2571 (August, 1994).
In 1994 Avis, Inc. announced the results of a traveler-safety study analyzing the incidence and degree of damage to cars equipped with daytime running lights; the study showed a significantly greater degree of damage to those without daytime running lights (DRLs). Those equipped with DRLs have their headlights on at all times and are more visible to other drivers. During the day, they are on at an 80% power level; in the dark they operate at 100%.Damage severity in the non-DRL group (measured in terms of cost) was 69% greater than that of the DRL-equipped fleet. Only the non-DRL vehicles experienced damage in excess of $15,000. The Avis study involved 1500 cars with DRLs, and 1500 without, representing approximately 29,000 rentals in eight cities in Maine, Michigan, Minnesota, New York, Oregon, and Washington.
-
Ο χρήστης i30mania έγραψε:
Α! Σήμερα το απόγευμα σε ένα στενό στην περιοχή του Ντεπώ -παρά τον ήλιο εκείνης της ώρας- λόγω πολλών δέντρων και σκιάς ... άναψαν τα φωτα του QQ. Ακούω έναν να λέει 'σβήσε τα φωτα σου'! Και του απαντάω ... 'ντεν έχω Peugeot καρντιά μου'!!! ( )
Εχω ομως εναν Qashqaro μια γενια μπροστα
Τουλαχιστον...γιατι τα Peugeot τι έχουν και γιατι τα qq είναι μια γενιά μπροστά? (έχω πολλές απορίες)
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Να αναβεις τα προβολακια ομιχλης και να νομιζουν οτι εχεις φωτα ημεραςΚαγκουρα τετοια κανεις και εσυ εεε???
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Α! Σήμερα το απόγευμα σε ένα στενό στην περιοχή του Ντεπώ -παρά τον ήλιο εκείνης της ώρας- λόγω πολλών δέντρων και σκιάς ... άναψαν τα φωτα του QQ. Ακούω έναν να λέει 'σβήσε τα φωτα σου'! Και του απαντάω ... 'ντεν έχω Peugeot καρντιά μου'!!! ( )
Society of Automotive Engineers Inc., Automotive Engineering Vol. 102 ; No. 8 ; Pg. 35; ISSN: 0098-2571 (August, 1994).
In 1994 Avis, Inc. announced the results of a traveler-safety study analyzing the incidence and degree of damage to cars equipped with daytime running lights; the study showed a significantly greater degree of damage to those without daytime running lights (DRLs). Those equipped with DRLs have their headlights on at all times and are more visible to other drivers. During the day, they are on at an 80% power level; in the dark they operate at 100%.Damage severity in the non-DRL group (measured in terms of cost) was 69% greater than that of the DRL-equipped fleet. Only the non-DRL vehicles experienced damage in excess of $15,000. The Avis study involved 1500 cars with DRLs, and 1500 without, representing approximately 29,000 rentals in eight cities in Maine, Michigan, Minnesota, New York, Oregon, and Washington.
Αν σε καμία γρήγορη διαδρομή μας, πέσουμε από πίσω σου γιατί δεν καταλάβαμε τα φρένα σου, μην γκρινιάξεις!
-
Εσύ δεν ήσουν καν πίσω μου αφενός αφετέρου να μην είσαι τόσο κοντά που νομίζεις ότι τα φώτα θέσης είναι των φρένων.
-
Να πηγαίνεις πιο γρήγορα...
Σε είχα μπροστά μου σε όλη τη διαδρομή ως τις Σέρρες όμως.
-
Να μην κολλάς τότε
-
Κρατούσαμε μεγάλες αποστάσεις όπως θα θυμάσαι. Τέσπα, ποτέ δεν θα συμφωνήσουμε σε αυτό...
-
Στην Ιταλία δλδ θα είχατε τεράστιο πρόβλημα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κρατούσαμε μεγάλες αποστάσεις όπως θα θυμάσαι. Τέσπα, ποτέ δεν θα συμφωνήσουμε σε αυτό...Τότε τι σε ενοχλεί ρε Αλεξάνδρε; Οι μελέτες ΔΕΝ είναι με το μέρος σου και το βλέπεις. Με την λογική σου θα έπρεπε Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία και Αμερική να γίνονται κάθε μέρα στούκες όμως φαίνεται ακριβώς το αντίθετό.
Τα πίσω στάθμευσης δεν έχουν καμία σχέση σε ένταση με των φρένων, αν μπερδεύουν εσένα τότε δεν φταίω εγώ, ενώ επιπλέον μπορώ να ισχυριστώ πως εμένα δεν με μπερδεύουν καθόλου.
-
Εχει συζητηθεί εκτενώς το θέμα αυτό, ο Mod τυπικά και νομικά έχει δίκιο αλλά ... 'ανθρωπιστικά' και κοινωνικά άδικο!
Μπερδευεις τον πίσω και αν δεν έχει κανένα supercar ... το 0-30 του θέλει πολύ ώρα και υπομονή!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα πίσω στάθμευσης δεν έχουν καμία σχέση σε ένταση με των φρένων, αν μπερδεύουν εσένα τότε δεν φταίω εγώ, ενώ επιπλέον μπορώ να ισχυριστώ πως εμένα δεν με μπερδεύουν καθόλου.Κωνσταντίνε σκέψου και την περίπτωση ότι τα 'ελληνικά' μάτια δεν έχουν συνηθίσει να βλέπουν μέρα τα πίσω φώτα αναμμένα. Στο εξωτερικό είναι μαζική εικόνα.
Νissan Qashqai J10 (2007-2013)