-
παντως με τις περισσοτερες εταιρειες να εχουν διψηφιες πωλησεις το πρωτο δεκαπενθημερο (κατι που ισως δεν αλλαξει ουτε στο δευτερο) απορω τι αλλο μπορουν να κανουν οι αντιπροσωπιες με δεδομενο οτι το μετρο της αποσυρσης απετυχε και οτι η γενικοτερη οικονομικη κατασταση δεν βελτιωνεται
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
παντως με τις περισσοτερες εταιρειες να εχουν διψηφιες πωλησεις το πρωτο δεκαπενθημερο (κατι που ισως δεν αλλαξει ουτε στο δευτερο) απορω τι αλλο μπορουν να κανουν οι αντιπροσωπιες με δεδομενο οτι το μετρο της αποσυρσης απετυχε και οτι η γενικοτερη οικονομικη κατασταση δεν βελτιωνεταιθα μαζέψουν όλα τα σαπάκια οι εταιρίες κ θα βγει το καινουργιο σλογκαν ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗ. πράγμα που ήδη κάνουν αλλά για κάποιο λόγο δε το διαφημίζουν όλες
το επόμενο βήμα είναι να ρίξουν τις τιμές κανά 10% με επίσημες προσφορές, όπως είχε κάνει η σεατ πιο παλιά. -
Δεν αγοράζει αυτοκίνητο κάποιος για 2 λόγους (εκτός του δεν εχω λεφτα)
- Δε ξέρει τι θα πληρώσει του χρόνου σε τέλη και τεκμήρια και σου λεει... κάτσε να δω
- Δε μπορεί να πουλήσει το αμάξι που έχει.
Σε μία αγορά που υπήρχαν 500.000 αγοραπωλησίες τώρα έχουμε 200.000 μεταχειρισμένα που δε θα φύγουν ποτέ (σε καλή κατάσταση και καινούργια 2-5 έτη) τα οποία περιμένουν τους 150.000 αγοραστές φέτος.... αρα έχουν συμπιεστεί και οι 2 αγορές που είναι όπως και να το κάνουμε συγκοινωνούντα δοχεία. Οταν παγώνει το σύνολο μεγαλώνουν τα μεταχειρισμένα και μεγαλώνει και το πρόβλημα της ανταλλαγής.
Ετσι το σκέφτομαι προσωπικά το πρόβλημα...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
o σχολιασμος μου αφορα την ειδηση, οχι εσενα φυσικα.Αν προσέξεις τα quote σου φαίνεται σα να σχολιάζεις τη δική μου εκτίμηση/σχόλιο και όχι την είδηση. Έτσι κι αλλιώς όταν
σε μία παρέα γίνεται συζήτηση για ένα θέμα είναι αγενές κάποιος να κάνει σχόλιο σαν το δικό σου γιατί είναι σα να λέει
'με τι κάθεστε και ασχολείστε'. Προσωπικά δεν έχω κανένα συμφέρον να πάει καλά η αγορά, δεν έχω μετοχές σε καμία
εταιρία, ούτε κάποιος συγγενής ή φίλος, ούτε καν ξέρω κάποιον που θα χάσει τη δουλειά του και λυπάμαι γι'αυτόν.
Το σχόλιό μου για τις 100 χιλιάδες αφορά τις εκτιμήσεις 'της αγοράς' που πίστευα, από την αρχή της χρονιάς ήδη, πως
θα πέσουν έξω. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δεν αγοράζει αυτοκίνητο κάποιος για 2 λόγους (εκτός του δεν εχω λεφτα)- Δε ξέρει τι θα πληρώσει του χρόνου σε τέλη και τεκμήρια και σου λεει... κάτσε να δω
- Δε μπορεί να πουλήσει το αμάξι που έχει.
Σε μία αγορά που υπήρχαν 500.000 αγοραπωλησίες τώρα έχουμε 200.000 μεταχειρισμένα που δε θα φύγουν ποτέ (σε καλή κατάσταση και καινούργια 2-5 έτη) τα οποία περιμένουν τους 150.000 αγοραστές φέτος.... αρα έχουν συμπιεστεί και οι 2 αγορές που είναι όπως και να το κάνουμε συγκοινωνούντα δοχεία. Οταν παγώνει το σύνολο μεγαλώνουν τα μεταχειρισμένα και μεγαλώνει και το πρόβλημα της ανταλλαγής.
Ετσι το σκέφτομαι προσωπικά το πρόβλημα...
για την αγορα μεταχειρισμενων υπαρχουν στοιχεια? εκει λογικα πανε καλα οι δουλειες..η τουλαχιστον οχι τοσο χαλια
-
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
παντως με τις περισσοτερες εταιρειες να εχουν διψηφιες πωλησεις το πρωτο δεκαπενθημερο (κατι που ισως δεν αλλαξει ουτε στο δευτερο) απορω τι αλλο μπορουν να κανουν οι αντιπροσωπιες με δεδομενο οτι το μετρο της αποσυρσης απετυχε και οτι η γενικοτερη οικονομικη κατασταση δεν βελτιωνεταιΦοβάμαι ότι οι αντιπροσωπείες δεν έχουν και πολλά να κάνουν εδώ που έχουν φτάσει τα πράματα. Θα ρίξουν τις τιμές τους όσο μπορούν, θα ελαττώσουν το προσωπικό τους και θα ελπίζουν.... κι όποιος αντέξει.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι η γενικότερη οικονομική κατάσταση με την έννοια ότι λιγοστέψανε τα λεφτά του καταναλωτή (ούτε ότι η απόσυρση δεν είναι βοηθητικό μέτρο) αλλά απλά ότι κοπήκαν τα δάνεια από τις τράπεζες. Αν τα δάνεια ξαναδινόντουσαν με την ίδια άνεση τότε ούτε οι μειωμένοι μισθοί ούτε τα αυξημένα τέλη και βενζίνες θα εμπόδιζαν τους φτωχούς Έλληνες να ξαναχρεωθούν για να πάρουν αυτοκίνητο. -
Τα οικονομικά μέτρα είναι τέτοια που πρακτικά από τούδε και στο εξής οτιδήποτε με κινητήρα >1600 cc δεν θα μπορεί να πουληθεί. Πρακτικά η κυβέρνηση ΓΑΠ κινδυνεύει σοβαρά να συρθεί στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια από ορισμένες εταιρείες που δεν έχουν επεδύσει σε κινητήρες turbo βενζίνης (βλέπε Toyota* κ.α.) οι οποίες σκέφτονται σοβαρά να κινηθούν με νομικές διαδικασίες καθώς τα μέτρα των τεκμηρίων με βάση τον κυβισμό θίγουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό.
- Σε κατ' ιδίαν κουβέντα με υπεύθυνο από το νομικό τμήμα της εταιρείας.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
παντως με τις περισσοτερες εταιρειες να εχουν διψηφιες πωλησεις το πρωτο δεκαπενθημερο (κατι που ισως δεν αλλαξει ουτε στο δευτερο) απορω τι αλλο μπορουν να κανουν οι αντιπροσωπιες με δεδομενο οτι το μετρο της αποσυρσης απετυχε και οτι η γενικοτερη οικονομικη κατασταση δεν βελτιωνεται
Φοβάμαι ότι οι αντιπροσωπείες δεν έχουν και πολλά να κάνουν εδώ που έχουν φτάσει τα πράματα. Θα ρίξουν τις τιμές τους όσο μπορούν, θα ελαττώσουν το προσωπικό τους και θα ελπίζουν.... κι όποιος αντέξει.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι η γενικότερη οικονομική κατάσταση με την έννοια ότι λιγοστέψανε τα λεφτά του καταναλωτή (ούτε ότι η απόσυρση δεν είναι βοηθητικό μέτρο) αλλά απλά ότι κοπήκαν τα δάνεια από τις τράπεζες. Αν τα δάνεια ξαναδινόντουσαν με την ίδια άνεση τότε ούτε οι μειωμένοι μισθοί ούτε τα αυξημένα τέλη και βενζίνες θα εμπόδιζαν τους φτωχούς Έλληνες να ξαναχρεωθούν για να πάρουν αυτοκίνητο.Διαφωνώ. Όταν το πραγματικό εισόδημα μειώνεται και δε ξέρεις τι θα σου ξημερώσει για να καλύψεις τις υποχρεώσεις σου, απλά δεν έχεις πρώτο πράγμα να πάρεις αυτοκίνητο.
Πάντως οι χρηματοδοτήσεις μέχρι να βγει η χώρα στις αγορές, θα είναι δύσκολες απο τις τράπεζες.
Όσο για τη πολιτική της κυβέρνησης είναι εντελώς παρανοϊκή. Πολλοί θα μετανιώσουν για παλιότερες επιλογές τους.
Και όντως πλέον μ'αυτά και με εκείνα ό,τι πάνω απο 1600 κ.εκ.είναι πεθαμένο πλέον στην αγορά. -
εγω μετανιώνω που δεν κ΄ρατησα ένα παλιό αμάξι μου και τα πούλησα όλα...
μια χαρα θα ήταν ένα άστρα του 2001 που είχα για μέσα στην πόλη
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
εγω μετανιώνω που δεν κ΄ρατησα ένα παλιό αμάξι μου και τα πούλησα όλα...μια χαρα θα ήταν ένα άστρα του 2001 που είχα για μέσα στην πόλη
Έχω εγώ ένα παλιό....το θέλεις μήπως?
-
xa xa
-
Ο μήνας απ'ότι έμαθα έκλεισε κάτω από τις 10.000 οριακά με τη πλειοψηφία να είναι fleet πωλήσεις.
-
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -6-b_0.pdf
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ο μήνας απ'ότι έμαθα έκλεισε κάτω από τις 10.000 οριακά με τη πλειοψηφία να είναι fleet πωλήσεις.Πολύ σωστά έμαθες: 9.740 ταξινομήσεις ο Ιούνιος. Περιμένοντας τις κατηγορίες...
Παρατήρηση: στις συνολικές ταξινομήσεις για το πρώτο εξάμηνο του 2011 η Opel πέρασε την Toyota και η Nissan τη Ford.
TOP-32 Εταιρίες (Σε παρένθεση η θέση τον προηγούμενο μήνα)
- Opel 1159 (1)
- Volkswagen 940 (3)
- Nissan 856 (2)
- Toyota 783 (4)
- Fiat 634 (5)
- Ford 530 (6)
- Hyundai 485 (9)
- Skoda 447 (7)
- Peugeot 420 (10)
- Seat 408 (11)
- Chevrolet 343 (16)
- Citroën 323 (8)
- Audi 320 (14)
- Mercedes 284 (15)
- Suzuki 233 (12)
- Kia 212 (13)
- BMW 174 (19)
- Smart 170 (21)
- Alfa Romeo 154 (18)
- Renault 146 (17)
- Mitsubishi 123 (20)
- Mini 122 (25)
- Volvo 115 (23)
- Daihatsu 108 (24)
- Honda 82 (22)
- Dacia 50 (27)
- Subaru 37 (26)
- Mazda 24 (28)
- Saab 17 (29)
- Abarth 11 (32)
- Chrysler 8 (31)
- Lexus 5 (35)
- Lancia 4 (30)
Πηγή: ΣΕΑΑ http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -6-a_0.pdf
-
και μετα φορολογούν τα τουρμπο και περνάει πρώτη η toyota....
-
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -6-seg.pdf
-
Με αυτά τα δεδομένα της αγοράς και λαμβάνοντας υπόψη ότι έχουμε μόλις 4 κανονικούς μήνες και 2 λειψούς δεν βλέπω εύκολο να πιάνουμε τις 100,000 μονάδες.
Έκανα μία μικρή στατιστική ανάλυση και βάσει των στοιχείων των τελευταίων ετών ο τελικός όγκος πωλήσεων μπορεί να διαμορφωθεί από τις 80,000~105,000 οχήματα με τιμή μέσου σεναρίου τα 94,000 οχήματα.
-
TOP-108 Μοντέλων για τον Ιούνιο (όσα ταξινόμησαν από 10 κομμάτια και πάνω)
- Corsa 645
- Micra 526
- Panda 369
- Polo 353
- Fiesta 317
- Astra 307
- Ibiza 281
- Spark 270
- Auris 246
- Octavia 228
- Golf 219
- Aygo 218
- i10 212
- Yaris 201
- 107 201
- i20 180
- Fortwo 168
- Tiguan 150
- Qashqai 141
- Mercedes A 131
- Insignia 126
- C1 118
- Fabia 116
- Punto 116
- 5oo 113
- Leon 113
- A3 112
- Passat 105
- Swift 105
- Giulietta 103
- Mercedes C 89
- C3 88
- Focus 87
- i30 84
- Ceed 84
- ASX 83
- Juke 81
- A1 78
- 207 77
- Picanto 74
- Avensis 72
- Yeti 71
- BMW 1 69
- 308 58
- Clio 56
- Jazz 54
- A4 53
- Meriva 52
- C4 51
- Pixo 50
- Cruze 49
- Q5 47
- Sirion 45
- Ka 44
- BMW 3 43
- Note 42
- Alto 42
- X1 41
- Scirocco 41
- Countryman 40
- Mito 39
- Terios 39
- SX4 38
- S60 38
- S40 37
- Megane 37
- Duster 32
- Twingo 31
- Jimny 29
- Forester 29
- Sportage 28
- 3008 28
- 206+ 25
- Charade 24
- Roomster 23
- Venga 23
- Lancer 23
- Mondeo 22
- C-Max 20
- Civic 20
- Aveo 20
- Mercedes E 20
- C30 19
- Touran 18
- 508 17
- Colt 17
- DS3 17
- Mercedes B 17
- Logan 15
- DS4 15
- C5 15
- Doblo 15
- Vito/Viano 15
- VW Kombi 15
- XC60 14
- Caddy 14
- Grand C-Max 14
- iQ 13
- Fluence 13
- Corolla 12
- Altea 12
- Zafira 12
- S-Max 12
- Jetta 11
- Picasso 11
- Splash 11
- A5 11
- Mazda 2 10
Πηγή: ΣΕΑΑ http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -6-seg.pdf
edit 10/7: ξέχασα το Focus...
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
TOP-107 Μοντέλων για τον Ιούνιο (όσα ταξινόμησαν από 10 κομμάτια και πάνω)- Fluence 13
Πηγή: ΣΕΑΑ http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/fil ... -6-seg.pdf
Αυτό είναι πουλήσαμε τον σωστό αριθμό
-
Τώρα Ορέστη θα σου πω τι πούλησαν αλλά σέβομαι το forum....
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]