-
Σωστοοοοοος!
Οι mods φταινε, να τους καταργησουμε! -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η Citroen και η Ford δείχνουν να διαφωνούν μαζί σου, δεδομένου ότι συμμετέχουν και παλιά και τώρα χωρίς άλλη εμπλοκή στο motorsport.
To γκρουπ της PSA σαφώς και συμμετέχει και αλλού, η Ford σαν Ευρώπη και μόνο είναι ταγμένη με κάποιο (όχι ολόκληρο μπάτζετ) στο WRC. Με άλλα λόγια κανένας κατασκευαστής δε βάζει όλα τα αβγά στο WRC.
Αλλο είχες γράψει πριν, άλλο λες τώρα. To θέμα δεν είναι η 'άλλη εμπλοκή στο motorsport' αλλά αυτό που είχες γράψει:
Γιατί δεν προσάρμοζαν τους καινούργιους κανονισμούς στα παλιά WRC αλλά με τα μεγάλα μοτέρ;
Γιατί αν το έκαναν δε θα έρχονταν ούτε η Mini, ούτε η VW που θα χρησιμοποιήσουν κινητήρες που έχουν ήδη εξελιχθεί για το WTCC. Με ξεχωριστούς κανονισμούς το WRC δεν είναι βιώσιμο εμπορικά, έτσι απλά.
Η Citroen και η Ford δείχνουν να διαφωνούν μαζί σου, δεδομένου ότι συμμετέχουν και παλιά και τώρα χωρίς άλλη εμπλοκή στο motorsport.
To γκρουπ της PSA σαφώς και συμμετέχει και αλλού, η Ford σαν Ευρώπη και μόνο είναι ταγμένη με κάποιο (όχι ολόκληρο μπάτζετ) στο WRC. Με άλλα λόγια κανένας κατασκευαστής δε βάζει όλα τα αβγά στο WRC.
Το bold είναι αυτό με το οποίο δε συμφωνούν μαζί σου ούτε η Citroen ούτε η Ford, εκτός και αν το group PSA ή το group Ford χρησιμοποιούν κάπου αλλού τον 1.6Τ ή κάποια άλλη από τις τεχνολογίες του WRC και δεν το ξέρω. Αν ΔΕΝ τον χρησιμοποιούν τότε το bold δεν ισχύει, έτσι απλά (sic) (αλλά και αν τον χρησιμοποιούν, και πάλι δεν ισχύει, διότι το κριτήριο για την εμπορική βιωσιμότητα ΔΕΝ είναι το budget για R&D κινητήρων αλλά η προβολή σε σχέση με τα συνολικά έξοδα)
Προφανώς όμως και η BMW-Mini και η VW επίσης δε συμφωνούν μαζί σου. Οταν το 2013 το WRC θα έχει 4 κατασκευαστές και το WTCC 3.5 (BMW, Seat, Chevy εκτός και αν παίζει τίποτα καινούργιο -μακάρι η Volvo να 'μπει' πιο δυνατά) να δούμε τι θα λες (προς Θεού, δεν έχω τίποτα με το WTCC, μια χαρά πρωτάθλημα είναι, εγώ, σε αντίθεση με σένα, δεν τραβάω κανένα ζόρι με καμία μορφή μηχανοκίνητου, όλες καλές είναι...)
Να υποθέσω δεν έχεις διαβάσει για το GRE concept και το πως θα αλλάξει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό σε πολλά επίπεδα. Μια ματιά εδώ είναι χρήσιμη, λίγο μεγάλο το άρθρο αλλά αξίζει:
http://auto-racing.speedtv.com/article/ ... ng-engine/Το θέμα αυτό συζητιέται ακόμα και στο 4T Forum εδώ και 3-4 χρόνια.
by the way ούτε ο κινητήρας της Citroen στο WRC, ούτε αυτός της Chevy στο WTCC είναι παραγωγής.
Δεν ισχύει αυτό που λες, οι κανονισμοί αναγνώρισης (homologation regulations) για τα S2000-WRC σαφώς λένε ότι οι 1.6Τ πρέπει να είναι βασισμένοι σε μπλοκ+καπάκι παραγωγής:
An engine may be used as a basic engine on the following conditions:
- At least 25000 identical units must have been produced in 12 consecutive months. It will be possible to count models from another manufacturer, provided that they are equipped with the same engine (strictly identical) and produced in a quantity of at least 5000 units in 12 consecutive months.
(Δεν μπορώ να δώσω link γιατί είναι τα homologation regulations είναι στο 'private area' του site της FIA)
Της Citroen είναι ο CR16TI που φοράει έτσι και αλλιώς το DS3 (αλλά γυρισμένος 180 μοίρες).
Της Chevy είναι από την RML (οπότε μπορεί και να έχεις δίκιο για το WTCC) αλλά βαριέμαι να το ψάξω. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
μιλάω για αναλογικότητα στο θέαμα του τότε με το τώρα, δεν κάνω απόλυτη σύγκριση.Κατανοητό και με βρίσκει σύμφωνο ως ένα βαθμό με την έννοια της αναλογικότητας.
Εγώ αναφέρομαι σε απόλυτη σύγκριση. Αν βάλεις π.χ. τον Kruuda να περάσει με το Skoda και μετά τον (κατά πολύ ανώτερό του σαν οδηγό) Ragnotti να περάσει με το 11άρι στα ανοιχτά κομμάτια των Αγ. Θεοδώρων, το δεύτερο πέρασμα θα σου φαίνεται σαν να περνάει πατίνι σε σχέση με το πρώτο. Ο ένας θα έχει το αυτοκίνητο ξεκολλημένο για 40 μέτρα με 5η, όπως το είχε προχθές, και ο άλλος θα παλεύει να κρατήσει την ισορροπία ανάμεσα σε υποστροφή και υπερστροφή, με περίπου 20 χλμ/ώρα λιγότερα.Υ.Γ. Τα ράλλυ είναι ράλλυ και όχι ράλι. Ο Μπαμπινιώτης τυπικά έχει απόλυτο δίκιο από την άποψη της γραμματικής, αλλά για εμάς που από μικρά παιδιά περιμέναμε 363 μέρες το χρόνο το επόμενο Ράλλυ Ακρόπολις δε μας καίγεται καρφί.
Αμαν πια, φαγωθήκατε Τέλος πάντων, κατά λαϊκή απαίτηση άλλαξε ο τίτλος [Mod]
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
μιλάω για αναλογικότητα στο θέαμα του τότε με το τώρα, δεν κάνω απόλυτη σύγκριση.
Κατανοητό και με βρίσκει σύμφωνο ως ένα βαθμό με την έννοια της αναλογικότητας.
Εγώ αναφέρομαι σε απόλυτη σύγκριση. Αν βάλεις π.χ. τον Kruuda να περάσει με το Skoda και μετά τον (κατά πολύ ανώτερό του σαν οδηγό) Ragnotti να περάσει με το 11άρι στα ανοιχτά κομμάτια των Αγ. Θεοδώρων, το δεύτερο πέρασμα θα σου φαίνεται σαν να περνάει πατίνι σε σχέση με το πρώτο. Ο ένας θα έχει το αυτοκίνητο ξεκολλημένο για 40 μέτρα με 5η, όπως το είχε προχθές, και ο άλλος θα παλεύει να κρατήσει την ισορροπία ανάμεσα σε υποστροφή και υπερστροφή, με περίπου 20 χλμ/ώρα λιγότερα.Υ.Γ. Τα ράλλυ είναι ράλλυ και όχι ράλι. Ο Μπαμπινιώτης τυπικά έχει απόλυτο δίκιο από την άποψη της γραμματικής, αλλά για εμάς που από μικρά παιδιά περιμέναμε 363 μέρες το χρόνο το επόμενο Ράλλυ Ακρόπολις δε μας καίγεται καρφί.
Αμαν πια, φαγωθήκατε Τέλος πάντων, κατά λαϊκή απαίτηση άλλαξε ο τίτλος [Mod]
Μιας και τόφερε η κουβέντα για 87, Ragnotti και θέαμα, θυμάμαι το 87 κοντά στο τέλος Λουκίσια-Πλατανάκι υπήρχε όπως θα θυμάστε ένα πήδημα πριν την αριστεροδέξια που οδηγούσε στον τερματισμό και πάντα κατηφορική και γρήγορη όπως σου αρέσει.
Θυμάμαι καθόμουν στο πήδημα και το 11αρι πήδησε τόσο πολύ που είδαμε το αυτοκίνητο από κάτω.
Οπότε προτιμώ Ragnotti ή και Chatriot με υποδιαίστερα αυτοκίνητα να παλεύουν με τους νόμους της φύσης παρά σούπερ αυτοκίνητα με χειριστές τύπου Kuipers (στο στομάχι μου κάτσανε αυτοί ). -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Οπότε προτιμώ Ragnotti ή και Chatriot με υποδιαίστερα αυτοκίνητα να παλεύουν με τους νόμους της φύσης παρά σούπερ αυτοκίνητα με χειριστές τύπου Kuipers (στο στομάχι μου κάτσανε αυτοί ).Φυσικά κι εγώ προτιμώ το ίδιο. Από τους 4 Ολλανδούς μόνο ο ένας πήγαινε ενίοτε κάπως αξιοπρεπώς (δε θυμάμαι ποιος γιατί ήδη από τη Σαρδηνία τους είχα διαγράψει και τους 4). Από τους κάμπους της Ολλανδίας δεν είναι εύκολο πράγμα να βρεθείς στο Ελευθεροχώρι. Αν πρόσεξες, η οργάνωση τη δεύτερη μέρα είχε δώσει τρίλεπτο στον Tanak επειδή ξεκινούσε πίσω από τον έναν Kuipers. Αυτό τα λέει όλα. Όμως και τότε δεν υπήρχαν κάτι ζάπλουτοι Ιταλοί, Ελβετοί κ.λπ. με Integrale οι οποίοι έρχονταν για μια γρήγορη βόλτα στα ελληνικά βουνά;
-
Ακριβώς... μάλλον ξεχνάτε τον Richelmi και μένετε στον Ragnotti...
-
Nα αλλος ενας FEDERIC DOR που περασε απο τις ε.δ.
-
Ο χρήστης CHRISTOS KOUTRAS έγραψε:
Nα αλλος ενας FEDERIC DOR που περασε απο τις ε.δ.Και με ολολευκο αυτ/το!!!
-
Ωραιες φυσιογνωμιες παντως ,οπως και ο Ντουλσι με Πορσε αν θυμαμαι καλα.Ανοιχτοκαρδος και παντα χωρατατζης.....
Αυτο το μαντρωμα στο σερβις παρκ μας εχει στερησει την ανθρωπινη επαφη που ειχαμε τοτε... -
-
Μια ερωτηση....
Ο Ogier στην νυχτερινη ειδικη, δεν ειχε χρονους split
Αυτο μπορει να γινει ΜΕΣΑ απο το αυτοκινητο με την θεληση του οδηγου???Κλεινει κανα διακοπτη ή κανει κατι αλλο??
Σε αυτη την περιπτωση ομως δεν χανετε το στιγμα του τελειως και ετσι αν γινει καμμια στραβη, θα τον ψαχνουνε περισοτερη ωρα ???Νασο...Λωρη?????
-
Αν βγάλει το βύσμα από την κεραία του GPS ή του ασύρματου από το WRC tracking unit τότε αντίο και tracking και splits (μέσα από το αυτοκίνητο δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί επιλεκτικά κάποιο από τα δύο)...
Δεν ξέρω αν έκανε αυτό (άρα κατά τη διάρκεια της νυχτερινής δεν τον 'έβλεπε' το αρχηγείο του αγώνα, το οποίο είναι ΕΓΚΛΗΜΑ και θα έπρεπε να είχε παραπεμφθεί στους αγωνοδίκες ) ή αν η Citroen 'έστησε' το Loeb μη στέλνοντάς του στο κινητό (φαντάζομαι το κάνουν με SMS ή κάποια data (GPRS κτλ.) σύνδεση και εμφανίζονται στην οθόνη του συνοδηγού) τα splits του Ogier. -
επιστροφή από το 3ήμερο.
Εντυπώσεις:
Ιδανική η 1η μέρα και ευχαριστήθηκα Ακρόπολις παλιών εποχών. Είδα Ελάτεια, Ελευθεροχώρι και Θηβα ΙΙ. Άθλια η 2η μέρα (πρωί) από πλευρά προσβάσεων (δεν ξέρουμε την περιοχή και μεγαλώσαμε για να ψάχνουμε νέες). Αυτή η Αργολίδα δεν έχει ούτε ένα δέντρο. Η πρόσβαση 2 στο γυμνό, ήταν εντελώς άσχετη. 500μ περπάτημα, ούτε ένα δέντρο και 1 χιλιόμετρο από κάθε κατεύθυνση χωρίς κανένα σημείο παρακολούθησης.
Αυτό που πραγματικά ήταν μαγευτικό ήταν η νυχτερινή, από όλες τις απόψεις. Ήμουν στο ασφάλτινο κομμάτι και πραγματικά η εμπειρία ήταν μοναδική. Πάρτε ένα δείγμα (θα ακολουθήσει μεγαλύτερο βίντεο). Μακάρι να γίνει θεσμός, παρόλο που η ασφάλεια και η επιτήρηση της νυκτερινής ήταν μεγάλο πακέτο για την οργάνωση.
Αγωνιστικά, βγάζω το καπέλο στον νικητή, στους Latvala, Al Attiyah, Haninnen και Αθανασούλα, για τα περάσματα τους!!!! Ειδικά στον Λάμπρο, που πρόσφερε θέαμα απλόχερα και χρόνους μέσα στους καλύτερους από του ιδιώτες.
Μαύρο τρώει ο Loeb, όχι για την επίδοση του αλλά για την συμπεριφορά του στο service μετά το τέλος του αγώνα στον Ogier. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Eγω παντως μια χαρα το βρηκα το θεαμα μεσω απο αυτο το βιντεακι βεβαια....φανταστικό βιντεάκι!!! από τα καλύτερα που έχω δει! : ))
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν βγάλει το βύσμα από την κεραία του GPS ή του ασύρματου από το WRC tracking unit τότε αντίο και tracking και splits (μέσα από το αυτοκίνητο δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί επιλεκτικά κάποιο από τα δύο)...
Δεν ξέρω αν έκανε αυτό (άρα κατά τη διάρκεια της νυχτερινής δεν τον 'έβλεπε' το αρχηγείο του αγώνα, το οποίο είναι ΕΓΚΛΗΜΑ και θα έπρεπε να είχε παραπεμφθεί στους αγωνοδίκες ) ή αν η Citroen 'έστησε' το Loeb μη στέλνοντάς του στο κινητό (φαντάζομαι το κάνουν με SMS ή κάποια data (GPRS κτλ.) σύνδεση και εμφανίζονται στην οθόνη του συνοδηγού) τα splits του Ogier.Ειχε βγαλει το βυσμα (ελπιζω μονος του) και ετσι χαθηκε τελειως το σημα του.
Μολις προσγειωθηκαμε (στις 21.40') καθησαμε με τον κυριο Bartos και παρακολουθουσαμε την οθονη του. Εγινε εξαλος με την ενεργεια αυτη,διοτι οπως εγραψα και πιο πανω, εμπεριειχε μεγαλο ρισκο σε θεματα ασφαλειας.
Μου ειπε δε, οτι εχει επιμεινει να διαχωριστουν τα splits απο το traking αλλα η FIA δεν εχει τα απαιτουμενα κεφαλαια για να το κανει.Φιλικα,
'el-em'
-
Για ποιό λόγο τότε ο φίλτατος Jacek δεν τον έστειλε σούμπιτο στους αγωνοδίκες ?
Αν το είχε κάνει πχ. ο Μοσχόπουλος (τυχαία αναφορά σε ένα συμπαθή μεν, ερασιτέχνη δε, αγωνιζόμενο) ακόμα θα τον μαστίγωναν -
ειμαι περιεργος τι θα κανει απο δω και περα ο λεμπ.
-
υπομονή μέχρι να υπογράψει στην vw
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για ποιό λόγο τότε ο φίλτατος Jacek δεν τον έστειλε σούμπιτο στους αγωνοδίκες ?
Αν το είχε κάνει πχ. ο Μοσχόπουλος (τυχαία αναφορά σε ένα συμπαθή μεν, ερασιτέχνη δε, αγωνιζόμενο) ακόμα θα τον μαστίγωνανΠάλι καλά που αναγνωρίζουμε πως όσο πιο ψηλά είναι κάποιος , τόσο μεγαλύτερη 'ελευθερία' τυγχάνει στους κανονισμούς.
-
Μην ισοπεδώνεις, το ό,τι κάποιες φορές μπορεί να συμβαίνει αυτό δε σημαίνει ότι συμβαίνει πάντα.
Ράλλυ Ακρόπολις 2011 [νέο θέμα]