Ο χρήστης Άρης έγραψε:
- μπλοκέ;
Όλα τα 1.8 είχαν μπλοκέ. Και πολλά περιποιημένα από τους κατόχους τους 1.6.
- έβγαινε μόνο στο fl μοντέλο, δηλαδή mk2.5, όπερ σημαίνει 2001 και μετά
ΟΧΙ! Ακόμα και στο ενδοmiatικά φόρουμ πλακωνόμαστε, γιατί οι περισσότεροι επιμένουν σε αυτό που λες εσύ. ΟΧΙ! Μπορεί να μη λεγόταν Sporty και να μην είχε όσα έξτρα ανέφερα παραπάνω, όμως εκδόσεις 1.8 με 6άρι σασμάν υπήρχαν και στο απλό ΝΒ, από 1998-2001. Σίγουρα γνωρίζεις την 10th Anniversary.
Αυτό που δε θα ξέρεις, όπως κι οι περισσότεροι, είναι εκδόσεις σαν και αυτή εδώ.
Ποια αξίζει περισσότερο; Νομίζω η δεύτερη. Μπορεί να μην έχει το επετειακό, αλλά έχει κλασάτο εσωτερικό και αποφεύγει και κάποιες λεπτομέρειες του επετειακού, που κινούνται στο όριο του καγκούρικου.
- 6άρι σασμάν
Στα μοντέλα 2001-2004, ναι. Αλλιώς, υπάρχουν και τα παραπάνω.
Οι αλλαγές 1, 2, 7, 9 ( αν ισχύουν ) είναι ουσιώδεις. Μήπως γίνονται όμως εύκολα και μετά την αγορά ή καλύτερα να αποφεύγεται;
Οι αλλαγές είναι όντως πολύ εύκολες κι ανώδυνες. Υπάρχουν άπειρα ανταλλακτικά και γνώση για καλούς μηχανικούς. Το θέμα είναι ότι θα τα πληρώσεις. Καλύτερα να πάρεις ένα έτοιμο να ξεμπερδέψεις και να σου μείνουν και ρέστα.
Τα NBfl1.8Sporty κρατάνε τιμές πάντως. 8-9 το λιγότερο.
Το κρατάνε τιμές τη σήμερον ημέρα είναι ουτοπικό. Εντάξει, υπάρχουν κάποιοι που δεν καίγονται για τα χρήματα και δε θέλουν να χάσουν πολύ. Όμως, είναι κι άλλοι που τα έχουν πραγματικά ανάγκη και δεν μπορούν παρά να εναρμονιστούν με την πραγματικότητα της αγοράς. Δε γίνεται να πουλιέται Focus ST του 06 στα 7.5Κ κι εσύ να ζητάς για μοντέλο το 02 παραπάνω. Για ένα αυτοκίνητο που εργοστασιακά ήταν φθηνότερο από το Ford...
Με λιγότερα από 10Κ βρίσκεις S2000, δεν μπορείς να ζητάς τα ίδια για το Miata. Θα μου πεις ότι τα S που πωλούνται τόσο χαμηλά, δεν αξίζουν ούτε τα μισά, γιατί είναι τελείως ερείπια.
Πάντως, πρόσφατα θυμάμαι για ένα γαλάζιο Sporty στη Θεσσαλονίκη που ξεκινούσε από τα 7κάτι. Αλλά δεν είχε AC.
Η μαγκιά παίζεται στο να βρεις έναν που τα'χει βάλει ήδη ( μαζί με τρίπτυχο μπάκετ, shortshift, halfcage ) και το πουλάει
Συμφωνώ, αλλά μόνο στο τρίτο. Το μπάκετ είναι σαν τα παπούτσια. Αν δεν ταιριάζει απόλυτα στο δικό σου σώμα, τότε δεν κάνεις τίποτα. Στο κάτω-κάτω, με 2 κατοστάρικα αγοράζεις εξαιρετικά μπακετάκια της Sparco καινούρια. Σιγά το έξοδο...
Όσο για το shortshift, το Miata δεν είναι 106. Δε χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα στο κιβώτιό του...
Αυτό που θα έπρεπε να σε νοιάζει είναι το roll-bar (κι όχι halfcage, δεν είναι 911 GT3 εδώ... ) και μια καλή ανάρτηση. Γιατί ακόμα κι η σπέσιαλ Bilstein του Sporty, θα είναι σούπα μετά από τόσα χρόνια. Επίσης, θα κοιτούσα για καμιά καλή εξάτμιση, γιατί εργοστασιακά ακούγεται άψυχο. Όχι τίποτα καγκούρικο, αλλά να βρίσκεται σε αρμονία με το όλο όχημα.
Αν τα είχε αυτά, ε, μια 300άρα για καλό μπάκετ και ζώνη 4 σημείων δεν είναι τρελό έξοδο.
Ο dimsabas που λέει για nb με 4000 είναι τρελός; http://www.car.gr/classifieds/cars/?mak ... 2001&so=pr
Ή κάτι ξέρει παραπάνω και στην πραγματικότητα τόσο δίνονται;
Τόσο κι ακόμα χαμηλότερα! Το Πάσχα αγόρασε φίλος με 3.5Κ... Για ΝΒ πάντα.