-
ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ
ΓΑΜΩ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΗΛΙΘΙΑ ΧΩΡΑ
παω λοιπον που λετε να κοιταξω τον αερα μου και βλεπω βυζι
κοιταζω εκει γυρω στη ζαντα μπας και εφαγα κανενα πεζοδρομιο αλλα τιποτα η ζαντα ειναι καθαρη (σπανια αλλωστε ακουμπαω πεζοδρομια) αλλα και το ιδιο το ελαστικο σε αυτο το σημειο δεν εχει χτυπηθει , θα ειχε φυγει κομματι αν το χα χτυπησει καπου
μαλλον σε καποια λακουβα την επαθε το γελοιο κινεζικο κωλολαστιχο '
δεν ειναι η πρωτη φορα που michelin μας βγαινει προβληματικο (αν και γενικα ημουν ευχαριστημενος), αλλα τετοιο πραγμα μονο σε λαστιχα απο το πρακτικερ μπορει να δειςειναι και extra load υποτιθεται και η καλη τους σειρα
τελος με τη michelin την επομενη φορα παω σε ιταλους , το θεμα ειναι οτι τωρα θα πρεπει να ξηλωθω για να παρω τουλαχιστον 2 νεα λαστιχα και τα προσεχα υποτιθεται (εχουν πολυ ψωμι ακομα, βασικα φαινεται οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση και το πελμα τους, αλλα και οτι δεν ειναι ξερα.. )
αλλα τελικα με οτιδηποτε βγαινει απο αυτη τη χωρα δε μπορεις να εισαι βεβαιος.. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ
ΓΑΜΩ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΗΛΙΘΙΑ ΧΩΡΑ
παω λοιπον που λετε να κοιταξω τον αερα μου και βλεπω βυζι
κοιταζω εκει γυρω στη ζαντα μπας και εφαγα κανενα πεζοδρομιο αλλα τιποτα η ζαντα ειναι καθαρη (σπανια αλλωστε ακουμπαω πεζοδρομια) αλλα και το ιδιο το ελαστικο σε αυτο το σημειο δεν εχει χτυπηθει , θα ειχε φυγει κομματι αν το χα χτυπησει καπου
μαλλον σε καποια λακουβα την επαθε το γελοιο κινεζικο κωλολαστιχο '
δεν ειναι η πρωτη φορα που michelin μας βγαινει προβληματικο (αν και γενικα ημουν ευχαριστημενος), αλλα τετοιο πραγμα μονο σε λαστιχα απο το πρακτικερ μπορει να δειςειναι και extra load υποτιθεται και η καλη τους σειρα
τελος με τη michelin την επομενη φορα παω σε ιταλους , το θεμα ειναι οτι τωρα θα πρεπει να ξηλωθω για να παρω τουλαχιστον 2 νεα λαστιχα και τα προσεχα υποτιθεται (εχουν πολυ ψωμι ακομα, βασικα φαινεται οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση και το πελμα τους, αλλα και οτι δεν ειναι ξερα.. )
αλλα τελικα με οτιδηποτε βγαινει απο αυτη τη χωρα δε μπορεις να εισαι βεβαιος..Μακριά από Μισλεν (και κοντινενταλ)
-
Και Πιρέλλι και Γκούντγιαρ
-
ολοι κακοι ειναι τελοσπαντων?
-
Εγώ θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις bridgestone 050A.
Τα φοράω σε παρόμοιο αυτοκίνητο από άποψη φιλοσοφίας μετάδοσης - βάρους (leon 4wd) και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.
Κάποια στιγμή δοκίμασα conti sc3 και τα άλλαξα μέσα σε ένα μήνα. Πολύ μαλακό πλαϊνό και κακή αίσθηση στο τιμόνι (μαγούλιασμα) συγκριτικά με τα bridgestone.Επίσης καλά λόγια έχω ακούσει για τα πιρέλι P zero (σκέτο)
-
Μισελεν και ελλαδα ... ειναι σαν να πηγαινεις με γοβα σε νταμαρια!
Εγω φιλε στα γρηγορα αυτοκινητα μου βαζω μονο Goodyear F1 εδω και 10 χρονια και ας λενε οι αλλοι οτι θελουν και ας τα βριζουν.
εβαλα μια φορα μισελεν και ποτε ξανα. -
δοκιμασε p zero τα michelin δεν φημιζονται για τις μεγαλες αντοχες τους σε αυτοκινητα 'υψηλών 'επιδόσεων
-
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
δοκιμασε p zero τα michelin δεν φημιζονται για τις μεγαλες αντοχες τους σε αυτοκινητα 'υψηλών 'επιδόσεωνΣτο δικό μου 'υψηλών' επιδόσεων μια χαρά είναι.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΟΣ
ΓΑΜΩ ΤΗ ΓΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΗΣΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΗΛΙΘΙΑ ΧΩΡΑ
παω λοιπον που λετε να κοιταξω τον αερα μου και βλεπω βυζι
κοιταζω εκει γυρω στη ζαντα μπας και εφαγα κανενα πεζοδρομιο αλλα τιποτα η ζαντα ειναι καθαρη (σπανια αλλωστε ακουμπαω πεζοδρομια) αλλα και το ιδιο το ελαστικο σε αυτο το σημειο δεν εχει χτυπηθει , θα ειχε φυγει κομματι αν το χα χτυπησει καπου
μαλλον σε καποια λακουβα την επαθε το γελοιο κινεζικο κωλολαστιχο '
δεν ειναι η πρωτη φορα που michelin μας βγαινει προβληματικο (αν και γενικα ημουν ευχαριστημενος), αλλα τετοιο πραγμα μονο σε λαστιχα απο το πρακτικερ μπορει να δειςειναι και extra load υποτιθεται και η καλη τους σειρα
τελος με τη michelin την επομενη φορα παω σε ιταλους , το θεμα ειναι οτι τωρα θα πρεπει να ξηλωθω για να παρω τουλαχιστον 2 νεα λαστιχα και τα προσεχα υποτιθεται (εχουν πολυ ψωμι ακομα, βασικα φαινεται οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση και το πελμα τους, αλλα και οτι δεν ειναι ξερα.. )
αλλα τελικα με οτιδηποτε βγαινει απο αυτη τη χωρα δε μπορεις να εισαι βεβαιος..εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι σου φταίει η γαλλική εταιρία που δεν έφτιαξε λάστιχο υψηλών επιδόσεων για δρόμους τρακτερ....
πραγματικά καμία σχέση... το λάστιχο που φοράς, εάν θες να είσαι αντικειμενικός, θα πρέπει να το συγκρίνεις με τα άλλα σε θέματα παθητικής και ενεργητικής επίδοσης και όχι αν πεταει ένα βυζί το ένα λάστιχο μετά από δύο χρόνια...
οπότε ακούω βερεσέ τους άλλους να κατηγορούν λάστιχα και επιλογές όταν
α. δεν να τα έχουν δοκιμάσει (αυτά ακριβώς, όχι όποιο να'ναι... ),
β. φοράνε λάστιχα που στην καλύτερη είναι μετρια στις επιδόσεις τους και μας τα βγάζουν καλά οπότε κινδυνεύουν καθημερινά, ιδιαίτερα αν έχουν αυτοκινητα υψηλών επιδόσεων,
γ. δεν έχουν ποτέ αποκτήσει αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας γιατί όλα τα αυτοκίνητα είναι διαφορετικά μεταξύ τους και τα λάστιχα που τους ταιριάζουν επίσης, δεν μπορώ εγώ που έιχα S3 να το παίζω έμπειρος για λάστιχα Rolls Phantom ούτε και για λάστιχα Mini Couper αφού ποτέ δεν είχα εμπειρίες μακροχρόνια με αυτά τα μοντέλαΕαν θέλεις πάραυτα να αλλάξεις λάστιχα, βάλε Pirelli P Zero, το νέο μοντέλο όχι τα Rosso... ή ακόμη καλύτερα βάλε το Bridgestone για να πηγαίνεις και χωματόδρομο αλλά μην περιμένεις στο κατακαλόκαιρο (αν ποτέ έρθει) να πιάνουν δρόμο αφού μετά 6 μήνες θα γίνουν πέτρα...
-
Kωσταντινε, αρχικα να πω οτι το μισος μου για τους γαλλους ειναι κατι βαθυ και προσωπικο που υπαρχει εδω και χρονια , αφορμη ψαχνω
τα λαστιχα δεν ειναι ουτε 2 ετων και δεν εχουν καλα καλα 20 000 χλμ
οπως βλεπεις τα ειχα σαν καινουρια γιατι δεν πολυτρεχω τωρα τελευταια
επισης ναι μεν εχει απειρες λακουβες εδω στη γυρω περιοχη (οποτε υποχρεωτικα παταω λακουβες) , αλλα απο την αλλη το αυτοκινητο δεν πεφτει σε κρατηρες, αφου γνωριζω που ειναι οι σχεδον ολοιτωρα παμε στο ιδιο το λαστιχο.. αλλο της ιδια κατηγοριας δεν εχω δοκιμασει εκτος απο τα sc2 που ουσιαστικα ειναι μια κατηγορια κατω
τα sc2 ετρωγαν πολυ πιο ευκολα πελμα , αμα ακουμπουσες εστω και λιγο πεζοδρομιο εφευγε κομματακι παρολα αυτα τιμουσαν το extra load που εγραφαν στο πλαι τους και μαλιστα σε πολλα περισσοτερα (και πιο αγρια , γιατι το πρωτο καιρο τους επινα το αιμα) χλμ. βυζι δε μου πεταξαν και ειχαν πεσει και αυτα σε λακουβες και καποιες φορες βαρβατες.
ουτε βυζι, ουτε στραβωμενη ζαντα..
(αυτο το διαπιστωσαμε οταν τα αλλαξαμε, ολα ηταν τελεια εκτος απο το πελμα που δεν υπηρχε.. )παμε λοιπον στα michelin.. τα οποια ειναι μεν μια χαρα , αλλα το extra load το γραφουν μαλλον για πλακα
το αυτοκινητο υποχρεωτικα φοραει τετοια ελαστικα λογω βαρους, παρολα αυτα το συνολικο βαρος που αντεχουν ειναι πολυ μεγαλυτερα απο τα 1600 ή 1700 κιλα που συνηθως καλουνται να διαχειριστουν μιας και το 80% των διαδρομων στο αυτοκινητο ειμαι ειτε μονος μου ειτε με εναν επιβατη το πολυεμενα στη τελικη αυτο που με νοιαζει ειναι οτι πρεπει να δωσω τουλαχιστον ενα 200αρι χωρις λογο για να αλλαξω το κωλολαστικο και στο τελος θα εχω ανομοιομορφα φαγωμενα λαστιχα
(να τα αλλαξω ολα δεν παιζει , ειναι πολλα τα λεφτα )
δε με νοιαζει αν ειναι ή οχι για τους καροδρομους μας, αν δεν ηταν να μην τα πουλουσαν
με νοιαζει οτι εδωσα 800 ευρω σχεδον για να αλλαξω λαστιχα και μου βγηκαν πατατεςστο c2 τα michelin exalto (μιας και μιλαμε για αλλες κατηγοριες) εχουν φαει πολυ περισσοτερη λακουβα (δεν κοβω πουθενα) , εχω κοψει ζαντα και αυτα παρεμειναν αθικτα , εχω βρει σε πεζοδρομιο (κανοντας μεγαλη ζημια) και αυτα απλα εχασαν ενα κομματακι απο το προφιλ τους..
τα ps2 ομως πεταξαν βυζι, χωρις ουσιαστικα να γινει κατι φοβερο.. δεν ειχα κανα περιστατικο με λακουβα ή πεζοδρομιο τους τελευταιους μηνες, οποτε μιλαμε ξεκαθαρα για ελαττωματικο λαστιχο ή για λαστιχο που γραφει extra load για να το γραφει μιας και σε συναρτηση με το βαρος μπροστα εγινε ο,τι εγινε
(αν μιλουσαμε για το πισω ισως και να ταν κατι αλλο, το πολυ βαρος ομως το τρωνε τα εμπρος και στις λακουβες αυτα συνηθως τη πληρωνουν)οποτε οσο ικανοποιημενος και να ημουν με αυτη την εταιρεια στις μικροτερες κατηγοριες, για το s3 το λαστιχο ειναι ακαταλληλο , εκτος κι αν επεσα σε ελαττωματικο κομματι (οπως ειχε πεσει κι ο πατερας μου σε ενα michelin παλιοτερα το οποιο δεν ηταν ακριβως στρογγυλο απο το εργοστασιο και εκανε ολοκληρο χαμο για να του το αλλαξουν , γιατι κοπαναγε , μιλαμε για καινουριο) , ομως το να δωσω ακριβη ερμηνεια για το γεγονος δε με ενδιαφερει ουτε λιγο
με ενδιαφερει , ξαναλεω , οτι εδωσα ενα πολυ σημαντικο ποσο για λαστιχα και τελικα καλουμαι να δωσω κι αλλα γιατι πηρα τα @@ μου ακομα μια φορα απο τη 'γαλλικη ποιοτητα'
ο,τι αλλο και να λεμε το ακουω βερεσε , το αποτελεσμα με ενδιαφερει και παντα θα ειμαι ετοιμος να γκρινιαξω και να κραξω για οποια μαλακια μου σπαει τα νευρα και με βαζει να πληρωνω κερατιατικα..
(οπως τα 'premium' σκασμενα πλαστικα της πορτας μου)
ΥΓ σε pzero θα παω την επομενη φορα, δεν ξαναδινω λεφτα στους αχρηστους
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Kωσταντινε, αρχικα να πω οτι το μισος μου για τους γαλλους ειναι κατι βαθυ και προσωπικο που υπαρχει εδω και χρονια , αφορμη ψαχνωδικαίωμά σου...
τα λαστιχα δεν ειναι ουτε 2 ετων και δεν εχουν καλα καλα 20 000 χλμ
οπως βλεπεις τα ειχα σαν καινουρια γιατι δεν πολυτρεχω τωρα τελευταια
επισης ναι μεν εχει απειρες λακουβες εδω στη γυρω περιοχη (οποτε υποχρεωτικα παταω λακουβες) , αλλα απο την αλλη το αυτοκινητο δεν πεφτει σε κρατηρες, αφου γνωριζω που ειναι οι σχεδον ολοιλάστιχα δυο ετών περίπου και με 20χιλ.χλμ ΔΕΝ είναι καινούργια...
τωρα παμε στο ιδιο το λαστιχο.. αλλο της ιδια κατηγοριας δεν εχω δοκιμασει εκτος απο τα sc2 που ουσιαστικα ειναι μια κατηγορια κατω
τα sc2 ετρωγαν πολυ πιο ευκολα πελμα , αμα ακουμπουσες εστω και λιγο πεζοδρομιο εφευγε κομματακι παρολα αυτα τιμουσαν το extra load που εγραφαν στο πλαι τους και μαλιστα σε πολλα περισσοτερα (και πιο αγρια , γιατι το πρωτο καιρο τους επινα το αιμα) χλμ. βυζι δε μου πεταξαν και ειχαν πεσει και αυτα σε λακουβες και καποιες φορες βαρβατες.
ουτε βυζι, ουτε στραβωμενη ζαντα..
(αυτο το διαπιστωσαμε οταν τα αλλαξαμε, ολα ηταν τελεια εκτος απο το πελμα που δεν υπηρχε.. )παμε λοιπον στα michelin.. τα οποια ειναι μεν μια χαρα , αλλα το extra load το γραφουν μαλλον για πλακα
το αυτοκινητο υποχρεωτικα φοραει τετοια ελαστικα λογω βαρους, παρολα αυτα το συνολικο βαρος που αντεχουν ειναι πολυ μεγαλυτερα απο τα 1600 ή 1700 κιλα που συνηθως καλουνται να διαχειριστουν μιας και το 80% των διαδρομων στο αυτοκινητο ειμαι ειτε μονος μου ειτε με εναν επιβατη το πολυ'για πλάκα' ? πως το συμπαιρένεις αυτό? έχεις κάνει εσύ τις απαραίτητες δοκιμές που θα σε κάνουν ικανό να λες ότι το λάστιχο κακώς φοράει την ένδειξη extra load? γιατί σίγουρα οι τρύπες ΔΕΝ ειναι ενδεδειγμένος ούτε και κοινά αποδεκτός τρόπος πιστοποίησης ελαστικών....
εμενα στη τελικη αυτο που με νοιαζει ειναι οτι πρεπει να δωσω τουλαχιστον ενα 200αρι χωρις λογο για να αλλαξω το κωλολαστικο και στο τελος θα εχω ανομοιομορφα φαγωμενα λαστιχα
(να τα αλλαξω ολα δεν παιζει , ειναι πολλα τα λεφτα )
δε με νοιαζει αν ειναι ή οχι για τους καροδρομους μας, αν δεν ηταν να μην τα πουλουσαν
με νοιαζει οτι εδωσα 800 ευρω σχεδον για να αλλαξω λαστιχα και μου βγηκαν πατατεςπάλι αυθαίρετα βγάζεις τα λάστιχα πατάτες όταν σε ατελείωτα συγκρητικά τεστ και δοκιμές, όπως επίσης σε αμέτρητα αυτοκίνητα που τα φοράνε από πρώτη τοποθέτηση κιόλας έχουν βγεί παραπάνω από άξια... η Porsche, η MB, η BMW ακόμη βάζουν Michelin Sp SPort 2...
όσο για το ότι τα πουλάνε, ΝΑΙ, καλά κάνουν, αφού τα λάστιχα αυτά είναι για δρόμο και όχι για χρήση εκτός δρόμου... ότι δηλαδή είναι ένας τυπικός αθηναικός δρόμος... με τρύπες, μπαλώματα και κάθετες εγκοπές, που μερικές φορές περνάνες σε βάθος την μέγιστη απόσβεση(μήκος) της ανάρτησης!
στο c2 τα michelin exalto (μιας και μιλαμε για αλλες κατηγοριες) εχουν φαει πολυ περισσοτερη λακουβα (δεν κοβω πουθενα) , εχω κοψει ζαντα και αυτα παρεμειναν αθικτα , εχω βρει σε πεζοδρομιο (κανοντας μεγαλη ζημια) και αυτα απλα εχασαν ενα κομματακι απο το προφιλ τους..
νομίζω εξήγησα παραπάνω ότι δεν γίνεται να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα...
τα ps2 ομως πεταξαν βυζι, χωρις ουσιαστικα να γινει κατι φοβερο.. δεν ειχα κανα περιστατικο με λακουβα ή πεζοδρομιο τους τελευταιους μηνες, οποτε μιλαμε ξεκαθαρα για ελαττωματικο λαστιχο ή για λαστιχο που γραφει extra load για να το γραφει μιας και σε συναρτηση με το βαρος μπροστα εγινε ο,τι εγινε
(αν μιλουσαμε για το πισω ισως και να ταν κατι αλλο, το πολυ βαρος ομως το τρωνε τα εμπρος και στις λακουβες αυτα συνηθως τη πληρωνουν)οποτε οσο ικανοποιημενος και να ημουν με αυτη την εταιρεια στις μικροτερες κατηγοριες, για το s3 το λαστιχο ειναι ακαταλληλο , εκτος κι αν επεσα σε ελαττωματικο κομματι (οπως ειχε πεσει κι ο πατερας μου σε ενα michelin παλιοτερα το οποιο δεν ηταν ακριβως στρογγυλο απο το εργοστασιο και εκανε ολοκληρο χαμο για να του το αλλαξουν , γιατι κοπαναγε , μιλαμε για καινουριο) , ομως το να δωσω ακριβη ερμηνεια για το γεγονος δε με ενδιαφερει ουτε λιγο
με ενδιαφερει , ξαναλεω , οτι εδωσα ενα πολυ σημαντικο ποσο για λαστιχα και τελικα καλουμαι να δωσω κι αλλα γιατι πηρα τα @@ μου ακομα μια φορα απο τη 'γαλλικη ποιοτητα'
ο,τι αλλο και να λεμε το ακουω βερεσε , το αποτελεσμα με ενδιαφερει και παντα θα ειμαι ετοιμος να γκρινιαξω και να κραξω για οποια μαλακια μου σπαει τα νευρα και με βαζει να πληρωνω κερατιατικα..
(οπως τα 'premium' σκασμενα πλαστικα της πορτας μου)
άλλο ένα παράδειγμα που είναι σχεδόν μοναδικό.... τα πλαστικά της πόρτας σου δεν έχουν σκάσει σε ΚΑΝΕΝΑ άλλο S3 που έχω δει στην ζωή μου... δεν ξέρω τι ακουμπάτε εκεί ούτε κι ανυπήρχε ελλάτωμα αλλά σίγουρα ΔΕΝ ειναι κανόνας αυτό το συμβάν...
ΥΓ σε pzero θα παω την επομενη φορα, δεν ξαναδινω λεφτα στους αχρηστους
να πας σε P Zero, αλλά να είσαι και αντικειμενικός... εγώ ακόμη πιστεύω ότι θα μπορούσε να σου συμβεί με οποιοδήποτε λάστιχο το βυζί...
μιλάμε κι από κοντά...
-
ως γνωστον στο χερι μου κατω απο τον αγκωνα υπαρχουν τεραστια νυχια , εχω παρει μερος στο mortal kombat και δεν ειμαι απο αυτο το κοσμο
αλλο υποστηριζω μια μαρκα, αλλο ειμαι fanboy.. και fanboy δεν ειμαι κανενος
τα πλαστικα στο Α3, οι πολλαπλασιαστες (που δεν ηταν και καλα προβλημα στους tfsi, απλα καποια στιγμη εγινε ανακληση ) , η Ν75 και η σκαστρα ειναι μοναδικα προβληματα που μονο εγω αντιμετωπισαδυστυχως με ο,τι ερχομαι σε επαφη καποια στιγμη χαλαει, λιγα ειναι τα πραγματα που με αντεχουν για πολλα χρονια (και για αυτο θα συνεχιζω να τα αγοραζω για παντα)
το θεμα ειναι οτι αρκετα απο αυτα που δε με αντεχουν καποιες φορες κανουν πολλα λεφτα και αυτο με τσαντιζει -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ως γνωστον στο χερι μου κατω απο τον αγκωνα υπαρχουν τεραστια νυχια , εχω παρει μερος στο mortal kombat και δεν ειμαι απο αυτο το κοσμοαλλο υποστηριζω μια μαρκα, αλλο ειμαι fanboy.. και fanboy δεν ειμαι κανενος
τα πλαστικα στο Α3, οι πολλαπλασιαστες (που δεν ηταν και καλα προβλημα στους tfsi, απλα καποια στιγμη εγινε ανακληση ) , η Ν75 και η σκαστρα ειναι μοναδικα προβληματα που μονο εγω αντιμετωπισαΜόλις ομολόγησες ότι το 'τέλειο' γερμανικό σου αυτοκίνητο, έβγαλε κι αυτό προβληματάκια...
Είδες που δεν είναι προνόμιο μόνο των Γάλλων?Σε ότι αφορά τα ελαστικά, είναι λάθος να αλλάξεις μόνο ένα. Τουλάχιστον τα δύο μπροστινά χρειάζεται
-
Το ξερω οτι πρεπει να αλλαξω τουλαχιστον 2..
Για αυτο εξοργιζομαι ακομα περισσοτεροΥΓ ποτε δε μιλησα για τελειο γερμανικο αυτοκινητο, παντα τονιζα τις ατελειες του, εκτος απο τα θετικα του, ολα υπαρχουν γραμμενα
Ξαναλεω δεν ειμαι φανμποι με παρωπιδες, ασχετα αν δινω τετοια εντυπωση ωρες ωρες
Μπορει να κατακρινω αλλους, αλλα πρωτα απο ολα κατακρινω τα αρνητικα των δικων μου επιλογων..Δε ζω σε φανταστικο παραλληλο συμπαν οπως κανουν αρκετοι που κλεινουν τα ματια τους στα προβληματα και τα αρνητικα των επιλογων τους
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ως γνωστον στο χερι μου κατω απο τον αγκωνα υπαρχουν τεραστια νυχια , εχω παρει μερος στο mortal kombat και δεν ειμαι απο αυτο το κοσμοαλλο υποστηριζω μια μαρκα, αλλο ειμαι fanboy.. και fanboy δεν ειμαι κανενος
τα πλαστικα στο Α3, οι πολλαπλασιαστες (που δεν ηταν και καλα προβλημα στους tfsi, απλα καποια στιγμη εγινε ανακληση ) , η Ν75 και η σκαστρα ειναι μοναδικα προβληματα που μονο εγω αντιμετωπισαδυστυχως με ο,τι ερχομαι σε επαφη καποια στιγμη χαλαει, λιγα ειναι τα πραγματα που με αντεχουν για πολλα χρονια (και για αυτο θα συνεχιζω να τα αγοραζω για παντα)
το θεμα ειναι οτι αρκετα απο αυτα που δε με αντεχουν καποιες φορες κανουν πολλα λεφτα και αυτο με τσαντιζειπροσωπικά δεν αντιμετώπισα αυτά που γράφεις και τα αυτοκίνητά μας έχουν, το μέγιστο, δυο χρόνια διαφορά... μάλλον είχαν γιατί πια δεν είναι δικό μου...
καταλαβαίνω την θέση σου και επίσης λέω ότι δεν είναι όλα έτσι... σαν το δικό σου... κάποια είναι, άλλα πάλι όχι... αν θες τώρα να πεις ότι είμαι fanboy, τότε, ΝΑΙ, είμαι Boy και κάνω τρελό FUN!
Υ.Γ.:επίσης δεν νομίζω να έχω κρύψει ποτέ κι απο κανέναν προβλήματα που αντιμετώπισα με αυτοκίνητά μου όπως κάνουν πολλοί έλληνες για να μπορούν να έχουν την ψευδαίσθηση ότι αυτό που πήρανε έιναι τέλειο... δεν το έχω κάνει ποτέ κι ελπίζω να μην το κάνω στο μέλλον... Οπότε συμφωνούμε σε αυτό...
-
ελα ρε κωσταντινε που θιχτηκες δε σε ειπα fanboy , αν ησουν δε θα λοξοκοιταζες προς τη μισητη MB
τα δικα μου προβληματα (ασε τα πλαστικα) ειναι γνωστα προβληματα
στη σκαστρα πχ αλλαξαν το ανταλλακτικο στα επομενα μοντελα και εβαλαν πιο ανθεκτικη , τυχαιο?
στους πολλαπλασιαστες ξαναλεω εγινε ανακληση
πηγα στο συνεργειο και μου ειπαν 'κυριε πρεπει να δουμε τους πολλαπλασιαστες γιατι εγινε ανακληση'και φυσικα τους ειπα οτι τους εχω καψει ηδη και εχω ηδη τους καινουριους
το δικο μου ηταν απο τα πρωτα πρωτα μοντελα (το πηρα 6 μηνες αφου κυκλοφορουσε, αλλα ηταν μεσα στην εκθεση απο την αρχη σχεδον που ηρθε το μοντελο στο ελλαντα) , οποτε ημουν και beta tester, λογικο ειναι να εχει πιο πολλα θεματα απο αλλα s3
αλλα το γεγονος οτι εγιναν ανακλησεις σε καποια πραγματα ή βελτιωσαν τα ανταλλακτικα , σημαινει οτι ταλαιπωρηθηκε αρκετος κοσμος (εκτος απο μενα) πριν φτασουν σε αυτες την αποφασεις , δεν το εκαναν γιατι ξυπνησαν μια μερα μυρισαν τα νυχια τους και ειπαν να κανουν ανακληση στους πολλαπλασιαστες.. οποτε δεν επεσα στη περιπτωση αλλα στον κανονακαποια αλλα πραγματα , οπως δισκο πλατω που εχουν ηδη αλλαξει πολλοι σε μενα ακομα αντεχουν (παρα τα σημαδια κοπωσης)
δε σημαινει οτι θα συναντησεις ολα τα γνωστα προβληματα ενος μοντελου (εκτος αν μιλαμε για το c2 οπου ειμαι ξεχωριστη κατηγορια ) , αλλα αυτο δε σημαινει οτι καποια απο αυτα δεν εχουν απασχολησει πολυ κοσμο , αρα δεν ειναι υπαρκταΥΓ εγω απο την αλλη επειδη ειχα απο τα πρωτα s, δεν ειχα το προβλημα που ειχαν αλλοι με μεταγενεστερα (μεταξυ των οποιων κι εσυ ) να εχω ενα πλαστικο εξαρτημα καπου στον επιλογεα του κιβωτιου και να μπερδευονται οι ταχυτητες στις αλλαγες , καποιοι τα ειχαν κανει σμπαραλια οταν αντι για 4η εμπαινε 2α ή αντι για 6η 4η και ειχαμε υπερστροφιες και ιστοριες για αγριους..
(τα ξερεις καλυτερα απο μενα)
στο δικο μου απο την αλλη δεν εχει γινει ποτε καμια λαθος αλλαγη -
Γι' αυτό φίλε εγώ κάνω το εξής κάθε φορά που αλλάζω λάστιχα: διαλέγω τα 2 καλύτερα παλιά λάστιχα από τον ίδιο άξονα (συνήθως τα πίσω δηλαδή) και τα κρατάω ώστε αν προκύψει η μαλακία να μην πληρώνω μεταχειρισμένα αμφιβόλου ποιότητος. Και τώρα στο Audi κράτησα τα 2 πίσω Bridgestone και άφησα το λαστιχά να με κοιτάει σα χαζός και να μου λέει 'τι θα τα κάνεις?'. Έτσι βγάζεις άνετα μια 10αρια χιλιάδες χλμ και τη στιγμή που θα έχεις φράγκα αλλάζεις 4αδα κανονικά...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Γι' αυτό φίλε εγώ κάνω το εξής κάθε φορά που αλλάζω λάστιχα: διαλέγω τα 2 καλύτερα παλιά λάστιχα από τον ίδιο άξονα (συνήθως τα πίσω δηλαδή) και τα κρατάω ώστε αν προκύψει η μαλακία να μην πληρώνω μεταχειρισμένα αμφιβόλου ποιότητος. Και τώρα στο Audi κράτησα τα 2 πίσω Bridgestone και άφησα το λαστιχά να με κοιτάει σα χαζός και να μου λέει 'τι θα τα κάνεις?'. Έτσι βγάζεις άνετα μια 10αρια χιλιάδες χλμ και τη στιγμή που θα έχεις φράγκα αλλάζεις 4αδα κανονικά...σωστοος ο κύριος!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ελα ρε κωσταντινε που θιχτηκες δε σε ειπα fanboyδεν θίχθηκα, καθόλου, πλάκα έκανα, μου άρεσε το επίθετο! χα!
οπότε σου έτυχαν δυο προβλήματα που έτυχαν σε όλους! Η σκάστρα και οι πολλαπλασιαστες... έλα ομως που σε μένα δεν έυχε τίποτα από τα δύο... όσο για το πλαστικό εξαρτηματάκι του λεβιέ ταχυτήτων, ούτε καν το γνώριζα το θέμα και σε μένα δε μπερδέυτηκε, εγώ το έβαλα εκβιαστικά από τρίτη σε δευτέρα αντί για τετάρτη.... με τα διπλά συγχρονιζέ όλα είναι πιθανά... αμφιβάλλω αν είναι θέμα πλαστικού ή μη εξαρτήματος...
μιλάμε άτυχε φίλε, με το προβληματικό σου S3...
κατά τα άλλα είναι μαμάω!
-
το προηγούμενο αυτοκίνητο μου, από ότι μαθαίνω, έχασε την επιπλέον δύναμη και τον αγωνιστικό συμπλέκτη και τώρα πάει για αλλαγή αμορτισέρ μέσα στον επόμενο μήνα...
πλήρης αναστροφή!
για να καταλαβαίνουμε πόσο προσωπικές είναι οι επιλογές μας μερικές φορές...
AUDI S3