Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η ζωή...ποδήλατο!
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. Η ζωή...ποδήλατο!
    • 1
    • 2
    • 103
    • 104
    • 105
    • 106
    • 107
    • 316
    • 317
    • 105 / 317
    Αντίλογος
    321
    6326
    20891
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilis-1200101 last edited by

      50 USD πρόστιμο σε ποδηλάτη στη Νέα Υόρκη, γιατί βρισκόταν εκτός του ποδηλατοδρόμου. Και αν η λωρίδα για τα ποδήλατα έχει εμπόδια; Τότε...
      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Χαχαχα που να ρθει ελλάδα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thanasisn last edited by

          Youtube Video

          Ωραία ποδήλατα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • rocsta
            rocsta last edited by


            Σύντομο overview: To ποδήλατο είναι πολύ ξεκούραστο. Το 52/20 σε 28άρη τροχό για τα γούστα μου είναι μπερεκέτι σε συνδυασμό με την όχι καμπουριαστή θέση οδήγησης.
            Το single speed δεν το αλλάζω. Με τον απλό μηχανισμό του, είναι πολύ στιβαρό, δεν ακούγονται εκνευριστικοί θόρυβοι από τις αλυσίδες κτλ. Στις ανηφορές ορθοπεταλιάζω για λίγο στην εκκίνηση και μετά οκ. Ίσως να μην ενδείκνυται για κάποιον που είναι απροπόνητος, αλλά μετά από 2 ώρες ποδηλασία (πιο πολύ σε ανοιχτό δρόμο) δεν μπορώ να πω πως είχα πρόβλημα.
            Αν οδηγήσω fixed και μου αρέσει ίσως να πάω προς τα εκεί στο μακρινό μέλλον. Προς το παρόν το ποδηλατάκι είναι γκαύλα . Ειδικά για τα 120 ευρώ που στοίχισε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saligari_magiko last edited by

              Παιδιά χρειάζομαι τα φώτα σας. Το πήρα απόφαση μετά από καιρό ενδοιασμών να χτυπήσω κ εγώ ένα ποδηλατάκι για τις μετακινήσεις μου στην πόλη αλλά και αρκετό βουνό (έτσι το φαντάζομαι τουλάχιστον ελπίζω να μην το παρατήσω στην πορεία )
              Έχω καταλήξει, σύμφωνα με το budget μου πάντα, στο pro rider της ideal. Το θέμα μου είναι αν αξίζει να πάω σε δίσκους ή v brakes. Η διαφορά στα χρήματα είναι σχεδόν αμελητέα (γύρω στα 30 ευρώ) αλλά εκτός της τιμής με προβληματίζει και το γεγονός ότι το δισκάτο σύμφωνα με την σελίδα της ideal έχει και λίγο κατώτερα περιφερειακά ( πεταλιέρα, 'συμπλέκτης' μπροστά) αν δεν κάνω λάθος. Χαζοδίλλημα, ξέρω , αλλά με προβληματίζει όσο να ναι .
              Ποια είναι η γνώμη σας ? (Προτείνεται ελεύθερα αν έχετε κάποιο άλλο μοντέλο στον νου (κατηγορίας ΜΤΒ και μέχρι 450 ευρά)

              Εδώ είναι οι πληροφορίες σχετικά με τα 2 ποδήλατα:
              http://www.idealbikes.net/?section=2146 ... d1494=2166
              http://www.idealbikes.net/?section=2146 ... d1494=2162

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a-viper7 last edited by

                Θέλω να αλλάξω σαμπρέλα στο ποδήλατο μου, το οποίο έχει λάστιχα 26χ1.95. Στα μαγαζιά που κοίταξα βρίσκω μόνο σαμπρέλα 26χ1.75. Θα υπάρχει πρόβλημα να βάλω τέτοια σαμπρέλα με τα λάστιχα που έχω;

                Ευχαριστώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  carfanatic last edited by

                  Νομιζω δεν υπαρχει.. εκανα το ιδιο την προηγουμενη βδομαδα απλα δεν θυμαμαι αν ηταν τα ιδια νουμερα.. αυτα πρεπει να ειναι.. Οταν γυρισω αν θελεις το βλεπω..
                  Εγω μαλιστα εκανα λαθος την πηγα πισω και μου εδωσε αλλη:)
                  Sent from my GT540 using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    a-viper7 last edited by

                    Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
                    Νομιζω δεν υπαρχει.. εκανα το ιδιο την προηγουμενη βδομαδα απλα δεν θυμαμαι αν ηταν τα ιδια νουμερα.. αυτα πρεπει να ειναι.. Οταν γυρισω αν θελεις το βλεπω..
                    Εγω μαλιστα εκανα λαθος την πηγα πισω και μου εδωσε αλλη:)
                    Sent from my GT540 using Tapatalk

                    Αν δεν βαριέσαι ρίξε μια ματιά σε παρακαλώ.

                    Θα δοκίμαζα με την μικρότερη απλά βαριέμαι το βάλε-βγάλε μίας και είναι ο πίσω τροχός, οπότε θέλω να το κάνω μια και καλή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      carfanatic last edited by

                      Τελος της εβδομαδας θα ειμαι σπιτι να το δω..
                      Και μενα ο πισω ηταν.. Δεν χρειαζεται βαλε-βγαλε.. ξετυλιξε την παλια και την καινουργια και βαλτες διπλα διπλα.. αν ειναι μικροτερη σε μηκος τοτε δεν κανει! 😉

                      Sent from my GT540 using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • elteo
                        elteo last edited by

                        απίστευτος ο κουρσάκιας

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Στο freeday προχτες αισθάνθηκα τη διαφορά της κουρσας με το trekking. Εκανα πενταλιες για να ειμαι δίπλα τους όταν αυτή απλά κάνανε μία στις 4 και μετά κενό...
                          Ρολαρανε καταπληκτικά χωρία τριβες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanasisn last edited by

                            Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
                            Παιδιά χρειάζομαι τα φώτα σας. Το πήρα απόφαση μετά από καιρό ενδοιασμών να χτυπήσω κ εγώ ένα ποδηλατάκι για τις μετακινήσεις μου στην πόλη αλλά και αρκετό βουνό (έτσι το φαντάζομαι τουλάχιστον ελπίζω να μην το παρατήσω στην πορεία )
                            Έχω καταλήξει, σύμφωνα με το budget μου πάντα, στο pro rider της ideal. Το θέμα μου είναι αν αξίζει να πάω σε δίσκους ή v brakes. Η διαφορά στα χρήματα είναι σχεδόν αμελητέα (γύρω στα 30 ευρώ) αλλά εκτός της τιμής με προβληματίζει και το γεγονός ότι το δισκάτο σύμφωνα με την σελίδα της ideal έχει και λίγο κατώτερα περιφερειακά ( πεταλιέρα, 'συμπλέκτης' μπροστά) αν δεν κάνω λάθος. Χαζοδίλλημα, ξέρω , αλλά με προβληματίζει όσο να ναι .
                            Ποια είναι η γνώμη σας ? (Προτείνεται ελεύθερα αν έχετε κάποιο άλλο μοντέλο στον νου (κατηγορίας ΜΤΒ και μέχρι 450 ευρά)

                            Εδώ είναι οι πληροφορίες σχετικά με τα 2 ποδήλατα:
                            http://www.idealbikes.net/?section=2146 ... d1494=2166
                            http://www.idealbikes.net/?section=2146 ... d1494=2162

                            Και τα 2 είναι πολύ καλά ποδήλατα, οι διαφορές τους είναι οριακές.
                            Για τα φρένα έχει γίνει συζήτηση στις προηγούμενες σελίδες. Αν το 'αρκετό βουνό' που αναφέρεις περιλαμβάνει και διαδρομές με πολλή λάσπη αν σκοπεύεις να κάνεις συχνές βόλτες με βροχή, τα δισκόφρενα είναι πιο αξιόπιστα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα V-brakes είναι καλύτερα από τα μηχανικά δισκόφρενα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mercyful_fate last edited by

                              Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:
                              Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα V-brakes είναι καλύτερα από τα μηχανικά δισκόφρενα.

                              Γιατί είναι καλύτερα? Οκ, το να πεις 'δεν έχουν καμιά διαφορά' το αντιλαμβάνομαι, αλλά που έγκειται η διαφορά που κάνει τα v-brakes καλύτερα (και όχι απλώς ισάξια) από τα μηχανικά δισκόφρενα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saligari_magiko last edited by

                                Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:

                                Και τα 2 είναι πολύ καλά ποδήλατα, οι διαφορές τους είναι οριακές.
                                Για τα φρένα έχει γίνει συζήτηση στις προηγούμενες σελίδες. Αν το 'αρκετό βουνό' που αναφέρεις περιλαμβάνει και διαδρομές με πολλή λάσπη αν σκοπεύεις να κάνεις συχνές βόλτες με βροχή, τα δισκόφρενα είναι πιο αξιόπιστα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα V-brakes είναι καλύτερα από τα μηχανικά δισκόφρενα.

                                Ευχαριστώ για την απάντηση.
                                Τα δισκόφρενα πιο πολύ τα σκέφτομαι σε περίπτωση μελλοντικής αναβάθμισης σε υδραυλικά, να με βγάλουν από εξοδάκια σε ζάντες πχ.
                                Απ ότι καταλαβαίνω οι διαφορές σε περιφερειακά δεν είναι και τόσο τρανταχτές ώστε να με αποτρέψουν απ την αγορά του δισκάτου. Άρα το μόνο που μένει είναι να κατασταλάξω για το αν τα δισκόφρενα μου είναι όντως απαραίτητα ή όχι. Σωστά?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo last edited by

                                  SaligariMePodilato ,

                                  η αναβάθμιση σε υδραυλικά πιο μετά όμως θα σου κοστίσει. Ενα αξιοπρεπές σετ κοστίζει €200 !!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanasisn last edited by

                                    Ο χρήστης Mercyful_Fate έγραψε:

                                    Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα V-brakes είναι καλύτερα από τα μηχανικά δισκόφρενα.

                                    Γιατί είναι καλύτερα? Οκ, το να πεις 'δεν έχουν καμιά διαφορά' το αντιλαμβάνομαι, αλλά που έγκειται η διαφορά που κάνει τα v-brakes καλύτερα (και όχι απλώς ισάξια) από τα μηχανικά δισκόφρενα?

                                    Σε ideal hillmaster (νομίζω έχει τα ίδια ακριβώς μηχανικά της shimano) δεν πιάνουν δυνατά, όπως και να τα ρύθμισα. Είμαι βέβαια και 100 κιλά, ο γιος μου που το κυκλοφορεί (είναι 50 κιλά...) φρενάρει μια χαρά. Με τα v-brakes όμως δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.
                                    Επίσης (το έχουμε ξανασυζητήσει) το βάρος είναι μεγαλύτερο, τα 2 ποδήλατα εδώ έχουν διαφορά σχεδόν μισό κιλό, γιατί να τα κουβαλάς αν δεν τα χρειάζεσαι;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Αυτό με το βάρος είναι υπερατού. Τhanasi δεν θα κατέβεις σε αγώνες. Σιγά το πράγμα. Ισα ισα περισσότερη γυμναστική.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        efthymis last edited by

                                        Ερωτηση!! Ενα μπροστινο πιρουνι με αναρτηση -αξιοπρεπες- για hillmaster 10ετιας ποσο περιπου θα μου κοστισει??

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mercyful_fate last edited by

                                          Ο χρήστης ThanasisN έγραψε:

                                          Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα V-brakes είναι καλύτερα από τα μηχανικά δισκόφρενα.

                                          Γιατί είναι καλύτερα? Οκ, το να πεις 'δεν έχουν καμιά διαφορά' το αντιλαμβάνομαι, αλλά που έγκειται η διαφορά που κάνει τα v-brakes καλύτερα (και όχι απλώς ισάξια) από τα μηχανικά δισκόφρενα?

                                          Σε ideal hillmaster (νομίζω έχει τα ίδια ακριβώς μηχανικά της shimano) δεν πιάνουν δυνατά, όπως και να τα ρύθμισα. Είμαι βέβαια και 100 κιλά, ο γιος μου που το κυκλοφορεί (είναι 50 κιλά...) φρενάρει μια χαρά. Με τα v-brakes όμως δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα.
                                          Επίσης (το έχουμε ξανασυζητήσει) το βάρος είναι μεγαλύτερο, τα 2 ποδήλατα εδώ έχουν διαφορά σχεδόν μισό κιλό, γιατί να τα κουβαλάς αν δεν τα χρειάζεσαι;

                                          Πάντως εμένα δεν θα με χάλαγε να είχα πίσω (αντί για v-brakes) το ίδιο μηχανικό δισκόφρενο που έχω και μπροστά. Μια χαρά φρενάρισμα μου δίνει, και δεν έχω προσέξει την παραμικρή υστέρηση.

                                          Όσο για το βάρος, όπως λέει και ο elteo, σιγα τη διαφορά μισό κιλό πάνω ή κάτω. Εκτός και αν, όταν βγαίνεις για βόλτα, αφήνεις στο σπίτι κινητά, κλειδιά, αλυσίδες, τσαντάκια, παγούρια με νερό κλπ. για να μειώσεις το συνολικό βάρος.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saligari_magiko last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                            SaligariMePodilato ,

                                            η αναβάθμιση σε υδραυλικά πιο μετά όμως θα σου κοστίσει. Ενα αξιοπρεπές σετ κοστίζει €200 !!

                                              Ναι ρε συ το ξέρω.Απλά λέω τουλάχιστον να υπάρχουν οι τροχοί μην μπαίνω σε τζάμπα έξοδα. Μπορεί βέβαια να μην μου ρθει και ποτέ να τ αλλάξω αλλά ας βρίσκεται η 'βάση' κι αν είναι να γλιτώσω και τίποτα μπορεί να χτυπήσω κανά σετ μεταχειρο, τόσα ανεβαίνουν κατά καιρούς στο cyclist friends..
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 103
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 106
                                            • 107
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 105 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr