Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μη ομαλή αύξηση στροφών + παύσεις....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μη ομαλή αύξηση στροφών + παύσεις....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    63
    1514
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Επιτέλους ήρθε η ώρα να λύσουμε το πρόβλημα που έχω χρόνια και ακόμα δεν έχω βρει λύση!

      Το αυτοκίνητο στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα...

      Πατάω γκάζι (απότομα όχι και όχι σταδιακά) μέχρι ένα σημείο συγκεκριμένο (περίπου στη μισή διαδρομή) και οι στροφές ανεβαίνουν, παύση μικρή (περίπου μέχρι τις 2000 στροφές, με βάση το αυτί μου με το οποίο υποθέτω!!) ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ παύση (εδώ είναι το πρόβλημα) και μετά συνεχίζει (μέχρι να αφήσω το γκάζι αλλιώς θα είχα αλλάξει 100 μηχανές).

      Σας δίνω τα δεδομένα :

      -Καινούργια μπουζί
      -Καινούργιες πλατίνες/πυκνωτής
      -Σωστή ρύθμιση τους
      -Σωστή ρύθμιση αβάνς (με βάση τις εργοστασιακές ρυθμίσεις)
      -Καινούργιο καρμπυρατέρ (σχεδόν 15.000 kms αλλά το έκανε ΚΑΙ με το παλιό)
      -ΔΕΝ το κάνει αν πατήσω το γκάζι μέχρι το τέλος αλλά μόνο μέχρι την μέση..
      Πολύ παράξενο…Μόνο αν πατήσω το γκάζι στο μισό της διαδρομής το κάνει ενώ αν το πατήσω μέχρι κάτω τότε οι στροφές ανεβαίνουν κανονικά!
      -Ο μηχανικός είπε ότι το καρμπυρατέρ πετάει βενζίνη όπως πρέπει...

      Λοιπόν??

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        sirgus last edited by

        Επιτέλους ήρθε η ώρα να λύσουμε το πρόβλημα που έχω χρόνια και ακόμα δεν έχω βρει λύση!

        Το αυτοκίνητο στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα...

        Πατάω γκάζι (απότομα όχι και όχι σταδιακά) μέχρι ένα σημείο συγκεκριμένο (περίπου στη μισή διαδρομή) και οι στροφές ανεβαίνουν, παύση μικρή (περίπου μέχρι τις 2000 στροφές, με βάση το αυτί μου με το οποίο υποθέτω!!) ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ παύση (εδώ είναι το πρόβλημα) και μετά συνεχίζει (μέχρι να αφήσω το γκάζι αλλιώς θα είχα αλλάξει 100 μηχανές).

        Σας δίνω τα δεδομένα :

        -Καινούργια μπουζί
        -Καινούργιες πλατίνες/πυκνωτής
        -Σωστή ρύθμιση τους
        -Σωστή ρύθμιση αβάνς (με βάση τις εργοστασιακές ρυθμίσεις)
        -Καινούργιο καρμπυρατέρ (σχεδόν 15.000 kms αλλά το έκανε ΚΑΙ με το παλιό)
        -ΔΕΝ το κάνει αν πατήσω το γκάζι μέχρι το τέλος αλλά μόνο μέχρι την μέση..
        Πολύ παράξενο…Μόνο αν πατήσω το γκάζι στο μισό της διαδρομής το κάνει ενώ αν το πατήσω μέχρι κάτω τότε οι στροφές ανεβαίνουν κανονικά!
        -Ο μηχανικός είπε ότι το καρμπυρατέρ πετάει βενζίνη όπως πρέπει...

        Λοιπόν??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Επιτέλους ήρθε η ώρα να λύσουμε το πρόβλημα που έχω χρόνια και ακόμα δεν έχω βρει λύση!

          Το αυτοκίνητο στο ρελαντί χωρίς ταχύτητα...

          Πατάω γκάζι (απότομα όχι και όχι σταδιακά) μέχρι ένα σημείο συγκεκριμένο (περίπου στη μισή διαδρομή) και οι στροφές ανεβαίνουν, παύση μικρή (περίπου μέχρι τις 2000 στροφές, με βάση το αυτί μου με το οποίο υποθέτω!!) ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ παύση (εδώ είναι το πρόβλημα) και μετά συνεχίζει (μέχρι να αφήσω το γκάζι αλλιώς θα είχα αλλάξει 100 μηχανές).

          Σας δίνω τα δεδομένα :

          -Καινούργια μπουζί
          -Καινούργιες πλατίνες/πυκνωτής
          -Σωστή ρύθμιση τους
          -Σωστή ρύθμιση αβάνς (με βάση τις εργοστασιακές ρυθμίσεις)
          -Καινούργιο καρμπυρατέρ (σχεδόν 15.000 kms αλλά το έκανε ΚΑΙ με το παλιό)
          -ΔΕΝ το κάνει αν πατήσω το γκάζι μέχρι το τέλος αλλά μόνο μέχρι την μέση..
          Πολύ παράξενο…Μόνο αν πατήσω το γκάζι στο μισό της διαδρομής το κάνει ενώ αν το πατήσω μέχρι κάτω τότε οι στροφές ανεβαίνουν κανονικά!
          -Ο μηχανικός είπε ότι το καρμπυρατέρ πετάει βενζίνη όπως πρέπει...

          Λοιπόν??

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sirgus last edited by

            Εδώ είμαστε!

            http://homepages.pathfinder.gr/sirgus/4Tforum/revs.mp3

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Κώστα , δεν με αφήνει να το κατεβάσω .........
              Τα καρμπυρατέρ , δεν μπορούν πάντα να υπολογίζουν τη σωστή ποσότητα βενζίνης (με τα ζιγκλέρ και τις υποπιέσεις) .... μπορεί δηλ. να είναι εκ κατασκευής έτσι ??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gvala last edited by

                Έχεις μετρήσει και στατικό και δυναμικό αβανς;
                Ο ρυθμιστής υποπίεσης του αβανς δουλεύει ΟΚ; Μήπως η μεμβράνη του είναι ξερή;

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • Y
                  yianniswalker last edited by

                  Αν το κατάλαβα καλά στο mp3 πατάς συνεχόμενα το γκάζι και κάνει αυτόν τον ήχο;
                  Αν ναι πρέπει να φταίει το ηλεκτρονικό γκάζι
                  Είναι όντως πολύ περίεργο και μιας και όλα είναι μηχανικά στο Ami ο μόνος λόγος που μπορεί να το προκαλεί είναι να μην έχεις ρεύμα στα μπουζι, πιστεύω.
                  Δεν είναι μπούκωμα, δεν είναι avance (έτσι και αλλιώς δεν έχει φορτίο η μηχανή)...
                  Τι να πω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    kouk last edited by

                    Μήπως είναι η ντίζα?!!!...και κάνει σκαλοπάτι κάπου στην μέση?!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                      Κώστα , δεν με αφήνει να το κατεβάσω .........
                      Τα καρμπυρατέρ , δεν μπορούν πάντα να υπολογίζουν τη σωστή ποσότητα βενζίνης (με τα ζιγκλέρ και τις υποπιέσεις) .... μπορεί δηλ. να είναι εκ κατασκευής έτσι ??

                      Κατέβασε το http://homepages.pathfinder.gr/sirgus/4Tforum/revs2.mp3 γιατί στο revs.mp3 το δοκιμάζω 2 φορές να δω αν γίνεται και όλοι νομίζουν ότι η παύση μεταξύ τους είναι το πρόβλημα!

                      Δεν έχεις απόλυτο άδικο αφού ένας ξένος είπε : 'We generally refer to that as a 'flat spot'. It can be caused by carb being too
                      lean, weak accelerator pump, timing, etc., etc, etc, . It is a common fault
                      with many of our cars
                      but is not a fatal malady. Things need to be put in order
                      one at a time. Good luck in sorting all things out.'

                      Βέβαια δεν σημαίνει ότι βρήκα τι φταίει!

                      Έχεις μετρήσει και στατικό και δυναμικό αβανς;
                      Ο ρυθμιστής υποπίεσης του αβανς δουλεύει ΟΚ; Μήπως η μεμβράνη του είναι ξερή;

                      Έχει κάποια αντίβαρα για το αβάνς που και αυτά είναι καινούργια...

                      Μήπως είναι η ντίζα?!!!...και κάνει σκαλοπάτι κάπου στην μέση?!!

                      Μπααα...

                      Ρε παιδιά πως γίνεται να το κάνει όταν πατάω το γκάζι μέχρι την μέση και όχι τέρμα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        sirgus last edited by

                        http://www.123ignition.nl/forum/read.php?f=3&i=4&t=4
                        http://www.aussiefrogs.com/forum/archiv ... -4041.html

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • Y
                          yianniswalker last edited by

                          Sirgus αν μιλάς για το στιγμιαίο δίσταγμα στο ανέβασμα των στροφών τότε αυτό είναι φυσιολογικό.
                          Η εξήγηση που δίνω εγώ είναι ότι σε εκείνο το σημείο εξαντλείται η βενζίνη που έχει δώσει το, μηχανικό πάντα, ζιγκλέρ της επιτάχυνσης.
                          Σε εκείνη τη φάση μάλλον αργεί να φτάσει η κανονική παροχή της βενζίνης και είναι λίγο φτωχό το μίγμα και γι'αυτό το αμάξι κόβει στιγμιαία.
                          Παρόμοιους διασταγμούς κάνουν και πολλά αυτοκίνητα με injection.

                          Η εξήγηση για το τέρμα γκάζι είναι ότι το καύσιμο που δίνει το ζιγκλέρ της επιτάχυνσης φτάνει μέχρι να αποκατασταθεί η ροή της κανονικής παροχής.

                          Θεωρώ ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            gvala last edited by

                            Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                            Έχεις μετρήσει και στατικό και δυναμικό αβανς;
                            Ο ρυθμιστής υποπίεσης του αβανς δουλεύει ΟΚ; Μήπως η μεμβράνη του είναι ξερή;

                            Έχει κάποια αντίβαρα για το αβάνς που και αυτά είναι καινούργια...

                            Οι μηχανικοί διανομείς έχουν τρείς ρυθμίσεις αβανς.
                            Μία η στατική. Αυτή την ρυθμίζεις με το διάκενο στις πλατίνες.
                            Δεύτερη η φυγοκεντρική. Τα αντίβαρα που λές ... Αυτά έχουν και κάποια ελατηριάκια. Έλεγξε τα σε τι κατάσταση είναι και αν μπορείς καθάρισέ τα λιγάκι.
                            Τρίτη η ρύθμιση κενού. Ανάλογα με την υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής, αυξομειώνει το αβανς. Ο ρυθμιστής αυτός είναι σε καλή κατάσταση; Μέσα έχει ένα διάφραγμα. Αν αυτό έχει ξεραθεί τότε δεν λειτουργεί καλά.
                            Όταν λες για σωστή ρύθμιση αβανς, τι εννοείς; Το διάκενο στις πλατίνες;
                            Ή το έχεις ελέγξει σε μηχάνημα με τον κινητήρα σε λειτουργία;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • S
                              sirgus last edited by

                              Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
                              Sirgus αν μιλάς για το στιγμιαίο δίσταγμα στο ανέβασμα των στροφών τότε αυτό είναι φυσιολογικό.
                              Η εξήγηση που δίνω εγώ είναι ότι σε εκείνο το σημείο εξαντλείται η βενζίνη που έχει δώσει το, μηχανικό πάντα, ζιγκλέρ της επιτάχυνσης.
                              Σε εκείνη τη φάση μάλλον αργεί να φτάσει η κανονική παροχή της βενζίνης και είναι λίγο φτωχό το μίγμα και γι'αυτό το αμάξι κόβει στιγμιαία.
                              Παρόμοιους διασταγμούς κάνουν και πολλά αυτοκίνητα με injection.

                              Η εξήγηση για το τέρμα γκάζι είναι ότι το καύσιμο που δίνει το ζιγκλέρ της επιτάχυνσης φτάνει μέχρι να αποκατασταθεί η ροή της κανονικής παροχής.

                              Θεωρώ ότι είναι απόλυτα φυσιολογικό.

                              Αυτή την εξήγηση έχω δώσει και εγώ (και με την δικιά σας βοήθεια παντά)
                              Και το λέω γιατί αν παρουσιαζόνταν και με τέρμα γκάζι τότε ίσως ήταν και αβάνς...
                              Το ψάχνω ακόμα όμως!

                              Έχεις μετρήσει και στατικό και δυναμικό αβανς;
                              Ο ρυθμιστής υποπίεσης του αβανς δουλεύει ΟΚ; Μήπως η μεμβράνη του είναι ξερή;

                              Έχει κάποια αντίβαρα για το αβάνς που και αυτά είναι καινούργια...

                              Οι μηχανικοί διανομείς έχουν τρείς ρυθμίσεις αβανς.
                              Μία η στατική. Αυτή την ρυθμίζεις με το διάκενο στις πλατίνες.
                              Δεύτερη η φυγοκεντρική. Τα αντίβαρα που λές ... Αυτά έχουν και κάποια ελατηριάκια. Έλεγξε τα σε τι κατάσταση είναι και αν μπορείς καθάρισέ τα λιγάκι.
                              Τρίτη η ρύθμιση κενού. Ανάλογα με την υποπίεση στην πολλαπλή εισαγωγής, αυξομειώνει το αβανς. Ο ρυθμιστής αυτός είναι σε καλή κατάσταση; Μέσα έχει ένα διάφραγμα. Αν αυτό έχει ξεραθεί τότε δεν λειτουργεί καλά.
                              Όταν λες για σωστή ρύθμιση αβανς, τι εννοείς; Το διάκενο στις πλατίνες;
                              Ή το έχεις ελέγξει σε μηχάνημα με τον κινητήρα σε λειτουργία;

                              Τα αντίβαρα είναι σχεδόν καινούργια σε άριστη κατάσταση.
                              Για το διάφραγμα δεν ξέρω αλλά όταν λέω σωστή ρύθμιση εννοώ το timing...
                              Δεν ξέρω πως είναι σε άλλα παλιά... αλλά στο δικό μου ρυθμίζεις ακριβώς πότε δίνει το μπουζί σπινθήρα γυρνώντας τον πλατινοφόρο μέχρι ένα σημείο συγκεκριμένο.

                              Το δικό μου δεν έχει διανομέα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sirgus last edited by

                                Κάποιοι ξένοι λένε ότι ίσως κάποια μόνωση έχει χαλάσει όπως αυτή του καρμπυρατέρ με την πολλαπλή.

                                Αλλιώς δεν εξηγείται αφού το καρμπ. είναι καινούργιο και το έκανε και με το παλιό και όλα τα σχετικά με την ανάφλεξη είναι οκ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nickred last edited by

                                  κ μενα κανει τον ιδιο πραγμα,νομιζω....δεν ακουσα το mp3 γιατι δε μπορω να το κατεβασω
                                  πολλες φορες το καταλαβαινω στην 1η ταχυτητα.δε μπορει να ανεβασει στροφες πατωντας γκαζι κ αυτο που κανει ειναι 5-6 διακοπες με κατι σαν τρεμουλο του αυτοκινητου κ μετα παει ενταξει.
                                  αλλες φορες γινεται οταν εχω 3 ταχυτητα αφηνω να πεσουν κοντα στις 2000 στροφες κ μετα παταω γκαζι σιγα σιγα,οχι αποτομα
                                  αυτο μου εχει παρουσιαστει τον τελευταιο μηνα
                                  πριν δεν ειχε προβλημα.ειμαι στα 45000

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης nickred έγραψε:
                                    κ μενα κανει τον ιδιο πραγμα,νομιζω....δεν ακουσα το mp3 γιατι δε μπορω να το κατεβασω
                                    πολλες φορες το καταλαβαινω στην 1η ταχυτητα.δε μπορει να ανεβασει στροφες πατωντας γκαζι κ αυτο που κανει ειναι 5-6 διακοπες με κατι σαν τρεμουλο του αυτοκινητου κ μετα παει ενταξει.
                                    αλλες φορες γινεται οταν εχω 3 ταχυτητα αφηνω να πεσουν κοντα στις 2000 στροφες κ μετα παταω γκαζι σιγα σιγα,οχι αποτομα
                                    αυτο μου εχει παρουσιαστει τον τελευταιο μηνα
                                    πριν δεν ειχε προβλημα.ειμαι στα 45000

                                    Τι αυτοκίνητο έχεις?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • G
                                      gskarmou last edited by

                                      ¶íôëßá âåíæßíçò ìÞðùò ?

                                      Íôßæá ãêáæéïý??

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        sirgus last edited by

                                        Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                        Άντλία βενζίνης μήπως ?

                                        Ντίζα γκαζιού??

                                        Ντίζα δεν νομίζω...και αντλία χλωμό γιατί το πρόβλημα είναι κάπως παράξενο αφού παρουσιάζεται ΜΟΝΟ όταν πατάω το γκάζι μέχρι τη μέση..

                                        αν ήταν αντλία θα το παρατηρούσα και σε ανηφόρες ή σε ταχύτητα κλπ κλπ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • S
                                          sirgus last edited by

                                          Ο χρήστης gvala έγραψε:
                                          Έχεις μετρήσει και στατικό και δυναμικό αβανς;
                                          Ο ρυθμιστής υποπίεσης του αβανς δουλεύει ΟΚ; Μήπως η μεμβράνη του είναι ξερή;

                                          http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?p=215664

                                          Ψάχνω μαγαζί με τέτοια λάμπα
                                          Λάμπα αβάνς όπως μου είπε ο Χρήστος ή στροβοσκόπιο όπως το λένε οι ξένοι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • N
                                            nickred last edited by

                                            Τι αυτοκίνητο έχεις?

                                            έχω το rio...σχεδον 3 χρονια
                                            απ'οτι ειχα ψαξει στα site που ειχε δωσει καποιος για τα recalls ειχα δει πως πρεπει να μου αλλαξουν διανομεα κ σωληνα βενζινης (αν μεταφρασα καλα τα αγγλικα).δε ξερω αν αυτο εχει καμια σχεση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr