Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 100
    • 488
    • 489
    • 98 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219692
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bassstarlet
      bassstarlet last edited by

      Μήπως ξεκόλλησαν τα βαρίδια;

      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
        Θα το κανε συνεχεια λογικα.Σημερα που το ξαναπηρα το Φιεστα μετα την κυριακη δεν το εκανε.Τεσπα θα το παω μετα στον μηχανικο να δουμε αν θα βρει κατι.

        Κατι τετοιο ειχα παθει και εγω ,οσα ξαφνικα παρουσιαστηκε αλλο τοσο ξαφνικα χαθηκε.Εψαξα ζαντες/λαστιχα/μπουλονια/ακρομπαρα αλλα δεν βρηκα τι εφταιγε.

        (Ταξιδι προς Βουλγαρια μεσανυχτα ,λιγο πριν την Λαρισσα ξεκινησε το προβλημα με ομιχλη που την εκοβες με το μαχαιρι,οταν εφτασα στα Τεμπη εξαφανιστηκε)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          Eίναι προφανές πως έφταιγε η ομίχλη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Eίναι προφανές πως έφταιγε η ομίχλη.

            Λες;

            Μου ειχε και η μια λαμπα. Μηπως συντονιζοταν το συρματακι και κουναγε το αμαξι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aris last edited by


              Τί βλέπουμε εδώ;

              Από εδώ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aris last edited by

                Ο χρήστης Άρης έγραψε:
                Aποστάτες:
                Μπορούν να δημιουργήσουν ζημιά;
                Πού και υπό ποιες προϋποθέσεις;
                Γενικά υπάρχουν συνθήκες που με αποστάτες θα βελτιώσεις τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου ( εντάξει, το βελτιώσεις είναι σχετικό, θα την αλλάξεις), ή είναι κακή ιδέα a priori γιατί αλλάζεις τη μελέτη της ανάρτησης π.χ. κ.λπ.;

                Αν οι ρόδες συνεχίσουν να χωράνε σωστά σε όλες τις πιθανές θέσεις τους μέσα στο θόλο και δεν βρίσκουν κάπου άμεση ζημιά δεν έχεις.
                Προσοχή το καρέ και τα μπουλόνια που θα χρησιμοποιηθούν να είναι τα σωστά.
                Μεγαλώνεις το μετατρόχιο και αλλάζουν και κάποιες γωνίες. Μεγαλύτερα μετατρόχια σημαίνει μειωμένη κλίση και καλύτερη πρόσφυση αλλά και πιο απότομη αντίδραση στο όριο. Οπότε είναι σχετικά ξεκάθαρο. Μπορείς μάλιστα να χρησιμοποιήσεις την αλλαγή του μετατροχίου ανά άξονα για να αλλάξεις το ζύγισμα του αυτοκινήτου (να το κάνεις πιο υποστροφικό ή το αντίθετο).
                Με τις γωνίες όμως είναι πιο πολύπλοκο το πράμα γιατί δεν μιλάμε μόνο για στατική κατάσταση αλλά και τη δυναμική, τον τρόπο που αλλάζουν οι γωνίες όταν στρίβεις, όταν φρενάρεις, όταν επιταχύνεις, όταν περνάς πάνω από ανωμαλία και βέβαια οι συνδυασμοί αυτών. Βασικά αλλάζει όλη η συμπεριφορά του αυτοκινήτου και όχι μόνο αυτό, με αποστάτες και εμπρός μπορεί να επηρεάζεται και η γλώσσα επικοινωνίας με τον οδηγό (αίσθηση από το τιμόνι).
                Φυσικά το αποτέλεσμα έχει σχέση και με το μέτρο. Άλλη επίδραση θα έχουν αποστάτες 2-3 χιλιοστών και άλλο των 10-15....

                Οκ!
                Γενικά απόψεις του ότι 'θα κάνεις ζημιά, μη δοκιμάσεις καν' είναι μάλλον αβάσιμες. Πάντως οι τυχόν ζημιές που μπορείς να πάθεις περιορίζονται στο χωροταξικό του θέματος;

                Mε τους αποστάτες πρακτικά δεν μαλακώνει και η ανάρτηση εφόσον αυξάνεται ο μοχλός;

                Ίδια δύναμη+μεγαλύτερη απόσταση= μεγαλύτερη ροπή
                Το καταλαβαίνεις ακόμα και αν μιλάμε για κάποια χιλιοστά, ε;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης Άρης έγραψε:
                  Τί βλέπουμε εδώ;

                  Από εδώ

                  Αυτοσχέδιο εκρηκτικό μηχανισμό;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    roman_k last edited by

                    Κουτι συμμετοχικοτητας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Μάλλον χειροποίητο αγωνιστικό ρεζερβουάρ βενζίνης είναι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Μάλλον χειροποίητο αγωνιστικό ρεζερβουάρ βενζίνης είναι.

                        +1

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          drdino last edited by

                          Ο χρήστης Άρης έγραψε:

                          Mε τους αποστάτες πρακτικά δεν μαλακώνει και η ανάρτηση εφόσον αυξάνεται ο μοχλός;

                          Ίδια δύναμη+μεγαλύτερη απόσταση= μεγαλύτερη ροπή
                          Το καταλαβαίνεις ακόμα και αν μιλάμε για κάποια χιλιοστά, ε;

                          Ναι, η θεωρία αυτό λέει, γιαυτό και ρωτάω πρακτικά τι γίνεται ..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο χρήστης Άρης έγραψε:

                            Mε τους αποστάτες πρακτικά δεν μαλακώνει και η ανάρτηση εφόσον αυξάνεται ο μοχλός;

                            Ίδια δύναμη+μεγαλύτερη απόσταση= μεγαλύτερη ροπή
                            Το καταλαβαίνεις ακόμα και αν μιλάμε για κάποια χιλιοστά, ε;

                            Ναι, η θεωρία αυτό λέει, γιαυτό και ρωτάω πρακτικά τι γίνεται ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              geo-f1 last edited by

                              Ημιαξονια οκ.
                              Δισκος πλατω στα τελευταια του (συμμετεχει στο τρεμουλο αυτο)
                              Το μπροστα δεξι αμορτισερ θελει επισκευη. (KW).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman_n last edited by

                                Ο χρήστης Άρης έγραψε:

                                Τί βλέπουμε εδώ;

                                Από εδώ

                                τρομπα βενζινης και fuel swirl pot

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tractioner last edited by

                                  Ο χρήστης iceman_n έγραψε:


                                  Τί βλέπουμε εδώ;

                                  Από εδώ

                                  τρομπα βενζινης και fuel swirl pot

                                  Μιλάμε δηλαδη για ένα επικουρικό τεποζιτο καυσίμου πέραν του εργοστασιακου.
                                  Και ο λόγος υπαρξης του ποιος είναι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aris last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • I
                                      iceman_n last edited by

                                      Ο χρήστης tractioner έγραψε:


                                      Τί βλέπουμε εδώ;

                                      Από εδώ

                                      τρομπα βενζινης και fuel swirl pot

                                      Μιλάμε δηλαδη για ένα επικουρικό τεποζιτο καυσίμου πέραν του εργοστασιακου.
                                      Και ο λόγος υπαρξης του ποιος είναι?

                                      συνηθως αυτα ειναι μικρα σε μεγεθος λιτρα κοντα στο 1,5 λιτρα ή 1 παιζουν.η λειτουργεια του ειναι οτι σε αποτομες στροφες και γενικα αλλαγες διευθυνσης που το καυσιμο κουνιεται μεσα στο ντεποζιτο υπαρχουν περιπτωσεις που μενει το αμαξι απο καυσιμο και οταν ενα δυνατο αμαξι που ουσιαστικα βασιζεται στην καλη τροφοδοσια εαν μεινει απο καυσιμο παπαλα...οποτε αυτη η μικρη δεξαμενη φροντιζει σε αποτομες αλλαγες διευθυνσης και καταπονησης του αυτοκινητου να υπαρχει παντα καυσιμο και στην σωστη πιεση...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • elteo
                                        elteo last edited by

                                        με τι πίεση τουρμπο δουλεύουν τα 2.0 ΤSI 265hp ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greek last edited by

                                          Αντίστοιχο με το καυσιμο ειναι και τροποποιήσεις στο κάρτερ ώστε σε απότομες στροφές και δε παρατεταμένες να μην μένει μονόπαντα το λιπαντικό και 'στεγνωνουν' τα μέταλα....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fastmanakos last edited by

                                            Είναι φυσιολογικό να πέφτουν οι στροφές στο ρελάντι (50-100 περίπου) όταν ανάβουν τα φώτα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 100
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 98 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr