-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ο Μπελ θα ένιωθε χαζος τώρα για την εφεύρεσή του που πάει στράφι εν έτει 2011... τζάμπα τόσοι κοποιΌταν κάποια θέματα συζητιούνται δημοσίως, πρέπει να κλείνουν και δημοσίως
-
συμφωνώ, αλλά δίχως όριο;
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Γρηγόρη, πρέπει να είσαι ο πιο πεισματάρης άνθρωπος που έχω γνωρίσειΧωρίς πλάκα, θα σε παίρνω μαζί μου σε δύσκολες δουλειές και θα σου δίνω ποσοστό... σαν manager
Done deal.
P.S Το οτι δεν απαντω στο τελευταιο Post του Νικου, δεν σημαινει οτι το συμμεριζομαι κιολας.
Απλα ειμαστε σε διαφορετικη 'συχνοτητα', (ας ειναι και απεναντι μου, αλλοι 15-20 χρηστες, δεν με πτοει αυτο, και γενικοτερα η πραγματικοτητα, δεν παει με την...ποσοτητα, οπως πολλοι θεωρουν δεδομενο στο forum ) και σεβομαι το γεγονος, οτι οι υπολοιποι, δεν εχουν ορεξη να βλεπουν ενα τετοιο αντιλογο...Εαν , και οποτε, απο κοντα καποια στιγμη. -
το θεματακι γενικα με τις τιμες ειναι απλο...
για να παρω το ιδιο αμαξι με τον εξοπλισμο που εχω τωρα πρεπει να δωσω τουλαχιστον 45Κ...
δηλαδη στην καλητερη αλλα 20κ καπακι...
σε αυτα τα χρηματα προτιμω να δοκιμασω και την νεα σειρα 1...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
(ας ειναι και απεναντι μου, αλλοι 15-20 χρηστες, δεν με πτοει αυτο, και γενικοτερα η πραγματικοτητα, δεν παει με την...ποσοτητα, οπως πολλοι θεωρουν δεδομενο στο forum )Το συγκεκριμένο μπορεί να δείχνει από γεναιότητα και ακεραιότητα, μέχρι ανοησία. Τα όρια φυσικά, ουδείς τα γνωρίζει κάθε φορά...
Αν αρμενίζεις στραβά ή φταίει ο γιαλός, συνήθως το καταλαβαίνεις αφού πέσεις στα βράχια.
Να δεχτώ πως δεν ενοχλείται κάποιος από τους... απέναντι, από την ...μοναξιά του και την έλλειψη συμπαραστατών και ομοειδεατών σε ένα θέμα δεν ενοχλείται επίσης;
Οι άνθρωποι που δεν αλλάζουν άποψη ΠΟΤΕ χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: σ' αυτούς που έχουν δίκιο και το υπερασπίζονται και σ' αυτούς που είναι απλώς ανόητοι για να δεχτούν πως κάπου κάποτε και κάπως κάνουν λάθος. Στην πραγματική ζωή, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ανήκει μόνον και πάντα στην πρώτη κατηγορία (εντάξει, ο koutsan εξαιρείται! ).
Just my 2 cents.
-
Ειλικρινά δεν την κατάλαβα την συζήτηση των τελευταίων 5 σελίδων. Κανείς δεν θα έπρεπε να πιέσει κάποιον άλλον να αγοράσει με το ζόρι τη νέα 3άρα, και κανείς δεν θα έπρεπε να αντιταχθεί με τόσο μένος στα γούστα κάποιου που θα ήθελε υποθετικά να την πάρει...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ειλικρινά δεν την κατάλαβα την συζήτηση των τελευταίων 5 σελίδων. Κανείς δεν θα έπρεπε να πιέσει κάποιον άλλον να αγοράσει με το ζόρι τη νέα 3άρα, και κανείς δεν θα έπρεπε να αντιταχθεί με τόσο μένος στα γούστα κάποιου που θα ήθελε υποθετικά να την πάρει...Εγω ουσιαστικα προσπαθησα απο την πλευρα μου να δειξω οτι δεν ειναι απαραιτητα 'μισοαδειο' το ποτηρι.
Σαφως και ο Νικος ξεκαθαρισε οτι μιλαει για τον εαυτο του, και για τα δικα του 'θελω', συνεχισε ομως την τοποθετηση του,
προβαλλοντας επιπροσθετα καποια νουμερα τιμων, αξιας παλαιου-καινουργιου αυτοκινητου, τα οποια ΔΕΝ εχουν αυτες τις διαφορες που ο Νικος ισχυριζεται. Σε αυτο ειχα την ενσταση, και σε αυτο αναφερθηκα. Οπως και να εχει, σαφως και για καποιον ενα 'μισοαδειο' ποτηρι μπορει για καποιον αλλο, να ειναι 'μισογεματο', και ετσι ουσιαστικα ειναι και οι τιμες που διαμορφωνονται αυτη την στιγμη στην αγορα. Αν θελεις πχ ΤΩΡΑ, (απο χθες που λεει ο λογος) να 'ξεφορτωθεις'
μια Bmw σαν αυτη του Νικου, με 15κ μπορεις, σε μια μαντρα της γειτονιας. Αν ομως δεν καιγεται ο κ@λος σου, και βρεις με υπομονη, εναν αγοραστη, μπορεις και να την δωσεις 23κ, ή και 25κ σε καποιον που θελει την καλυτερη ελαφρως μτχ si της αγορας.
Οσο για την νεα, (αντιστοιχη σε δυναμικα χαρακτηριστικα, κυριως με την σημερινη 320i) θα δουμε συντομα, ποσο θα εχει, (αναφερομαι σε αυτη με τα 150κατι τουρμπατα αλογα, πιθανον 1600, 4κυλινδρη), προσωπικα παντως πιστευω οτι θα κινειται στο οριο των 30κ η βασικη εκδοση. -
Τα περί λοιπών BMW μπορείτε να τα κουβεντιάσετε στο ανάλογο θέμα, εδώ μόνο για την καινούρια 3άρα. [mod]
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τα περί λοιπών BMW μπορείτε να τα κουβεντιάσετε στο ανάλογο θέμα, εδώ μόνο για την καινούρια 3άρα. [mod] -
Δίκιο έχετε μοδς. Η απάντησή μου, εδώ: viewtopic.php?f=15&t=21470&p=2218565#p2218565
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τα περί λοιπών BMW μπορείτε να τα κουβεντιάσετε στο ανάλογο θέμα, εδώ μόνο για την καινούρια 3άρα. [mod]
καλα εσεις συγκρινετε ποιος το εχει πιο μεγαλο...;
mirage απαιχτος...
-
-
Ένα render:
...το οποίο πρέπει να πλησιάζει κοντά στο πραγματικό καθώς βασίζεται στη παρακάτω spyshot:
-
αν ειναι σαν το render θα πεσει το γελιο της αρκουδας....
οσοι εχετε μετοχες BMW πουλατε....
-
Η
μαζί μας.
Έχει αρχίσει και έχει πολύ γέλιο το εργάκι: 'Η γερμανική αυτοκινητική αισθητική και πόσο πάτο μπορεί να πιάσει'.
-
-
Μια χαρα σφηνοειδες σχημα εχει στο προφιλ, και μπροστα, απ' οσο μπορω να δω απο τις αναλογιες ψυγειων κτλ, στοιχηματιζω οτι θα ειναι αρκετα δυναμικη/επιθετικη, με φρεσκο look, και λιγο πιο 'ελαφρυ' απο της 5αρας/7αρας.
Αναμονη για την πληρη αποκαλυψη.
Πιστευω παντως οτι με τετοια γκαμα κινητηρων, η BMW, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ θα αδειαζει τον ανταγωνισμο, απο entry-level, μεχρι τις
κορυφαιες εκδοσεις (M), οπου εκει βεβαια ετσι κι αλλιως στις περισσοτερες περιπτωσεις ειχε το πανω χερι... -
Εγώ πάντως δε σκάω: πάντα προτιμούσα να αγοράζω μεταχειρισμένα αυτοκίνητα...Και η τωρινή 3άρα (4θ μάλιστα) είναι από τα πιο ισορροπημένα δυναμικά αυτοκίνητα, από τα πιο όμορφα σεντάν που χω δει. Επομένως αν αποφασίσω ποτέ να πάρω 3άρα, ε ας μην είναι και τελευταίας γενιάς...
-
Ποσο μαλλον οταν σχεδιαστικα η F30 εχει πιο πολλες ομοιοτητες με την Ε90 απ᾽οτι ειχε η Ε90 με την Ε46
-
Και μετά κάποιοι εδώ μέσα κοροιδεύουν το Golf και την VW.
BMW 3-Series 2012 - F30/F32