-
ναι το χαλασαν, σε καποια μοντελα ειναι πολυ ομορφα τα led, σε καποια αλλα προσπαθωντας να σκεφτουν κατι διαφορετικο ή απλα να τα χωσουν οπως οπως κανουν
-
Εμενα παντως και εδω μ'αρεσουν!!!
-
Έπεσε στα χέρια μου το Drive που είχε το συγκριτικό Σιρόκκο/Φόκους/Μεγκάν/Κούπρα στην Κρήτη και γράφει στο τέλος οτι τα τακάκια στο 'ρόκκο παρουσίασαν κόπωση και από τα απανωτά φρεναρίσματα και από τη λειτουργία του xds. Και όλα αυτά σε ανηφορική διαδρομή, έτσι? Για όσους είχαν αντιρρήσεις περί της φθοράς που δημιουργούν στα φρένα τα ηλεκτρομπλοκέ...
-
Καταλαβαίνεις φυσικά τι έχει να επακολουθήσει, ε?
-
Aφού είναι η πραγματικότητα, τι να κάνουμε?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καταλαβαίνεις φυσικά τι έχει να επακολουθήσει, ε? -
Δεν βαριέσαι τις αναλύσεις επί αναλύσεων? Αφού θα σε βγάλουν τρελό και ότι δεν κατάλαβες ακριβώς τι εννοούσε ο συντάκτης και ότι δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση ήταν πριν τα τακάκια και ότι ήταν ανάδρομος ο Ερμής εκείνες τις μέρες και μπλα μπλα μπλα μπλα...
Όπως λέει και ο Πανούσης...'είναι πολλά στην μέση'...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έπεσε στα χέρια μου το Drive που είχε το συγκριτικό Σιρόκκο/Φόκους/Μεγκάν/Κούπρα στην Κρήτη και γράφει στο τέλος οτι τα τακάκια στο 'ρόκκο παρουσίασαν κόπωση και από τα απανωτά φρεναρίσματα και από τη λειτουργία του xds. Και όλα αυτά σε ανηφορική διαδρομή, έτσι? Για όσους είχαν αντιρρήσεις περί της φθοράς που δημιουργούν στα φρένα τα ηλεκτρομπλοκέ...Δεν υπηρχε αντιρρηση, τουλαχιστον απο την πλευρα μου, οτι με ηλεκτρομπλοκε, τα φρενα φθειρονται πιο γρηγορα.
Εχω αναφερει και στο παρελθον, φιλου Cooper S R56, με το εξτρα EDLC, οτι αλλαξε μπροστινα τακακια στα 15κ χλμ.
Υπαρχει βεβαια μια μικρη διαφορα εδω. Το R εχει σαφως ανωτερα και πιο ενισχυμενα φρενα, φυσικα, κατωτερα απο τα 4πιστονα της Renault, σε αντοχη, με την διαφορα ομως οτι η διαφορα τιμης αγγιζει τα 5κ ευρω περιπου, και οτι ΟΛΑ τα συγκεκριμενα αυτοκινητα δοκιμης, εχουν αλλαξει ΑΠΕΙΡΑ χερια Ελληνων δοκιμαστων, ΧΩΡΙΣ να γνωριζουμε εαν και ποτε εγινε αντικατασταση υλικων τριβης. Σαφως λοιπον, και σιγουρα λιγο πριν τελειωσουν τα τακακια σε ολα τα αυτοκινητα, τα 4πιστονα ειναι αυτα που θα κρατησουν περισσοτερο.
Επιπροσθετως, δεν εχει κανενα νοημα να το συζητας καν, απο την στιγμη, που δεν εχεις δει ο ιδιος απο κοντα, ή απο μεσα, πως συμπεριφερεται το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Για να μην πουμε βεβαιως οτι στο συγκεκριμενο συγκριτικο το R ειναι ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΧΡΟΝΟ, απο το Megane RS.
Ηδη ομως, οταν εχεις αναφερθει με αρνητισμο στα 265αλογα σε εμπρος τροχους, του tfsi, δεν υπαρχει λογος συζητησης.
Αν θυμαμαι καλα ειχες αναφερθει σε καποιο corrado VR6, με 400αλογα, η καποιο VAG τετοιας εποχης, με βελτιωση, και
το εθεσες κατα καποιο τροπο και σαν παραδειγμα/μετρο συγκρισης.
Εχουν αλλαξει ΠΟΛΥ τα πραγματα ταυρε, απο τοτε, οχι μονο στον τροπο αποδοσης των υπερσυμπιεσμενων κινητηρων, αλλα και σε αυτο, των ηλεκτρονικων, αλλα και των πλαισιων των αυτοκινητων γενικοτερα.
Αν μπεις και σε μια καροτσα Scirocco , οποιασδηποτε ιπποδυναμης, θα καταλαβεις επισης τι δυνατοτητες εχει το σασι του.
Ολα τα αλλα ειναι για να εχουμε και να λεμε. -
Συμφωνα με τα λεγομενα ενος χρηστη απο το Αγγλικο sciroccocentral, το ESP των παραχθεντων Scirocco, απο
την 45η εβδομαδα του 2009, (δηλ, με τα νεα χειριστηρια κλιματισμου)
μπορει να απενεργοποιηθει ΠΛΗΡΩΣ, μεσα απο το vag-com...http://www.sciroccocentral.co.uk/forum/ ... 710#p80709
(ισως χρειαζεται μια απλη εγγραφη, για να δειτε την δημοσιευση)
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Έπεσε στα χέρια μου το Drive που είχε το συγκριτικό Σιρόκκο/Φόκους/Μεγκάν/Κούπρα στην Κρήτη και γράφει στο τέλος οτι τα τακάκια στο 'ρόκκο παρουσίασαν κόπωση και από τα απανωτά φρεναρίσματα και από τη λειτουργία του xds. Και όλα αυτά σε ανηφορική διαδρομή, έτσι? Για όσους είχαν αντιρρήσεις περί της φθοράς που δημιουργούν στα φρένα τα ηλεκτρομπλοκέ...Το cupra ειχε ηλεκτρομπλοκε? Ειπαν κατι για αυτο?
Μου φαινεται παραξενο παντως
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Έπεσε στα χέρια μου το Drive που είχε το συγκριτικό Σιρόκκο/Φόκους/Μεγκάν/Κούπρα στην Κρήτη και γράφει στο τέλος οτι τα τακάκια στο 'ρόκκο παρουσίασαν κόπωση και από τα απανωτά φρεναρίσματα και από τη λειτουργία του xds. Και όλα αυτά σε ανηφορική διαδρομή, έτσι? Για όσους είχαν αντιρρήσεις περί της φθοράς που δημιουργούν στα φρένα τα ηλεκτρομπλοκέ...
Το cupra ειχε ηλεκτρομπλοκε? Ειπαν κατι για αυτο?
Μου φαινεται παραξενο παντως
Sent from my LG-P500
Φυσικα και εχει. edit Δεν γραφει κατι για κοπωση στα φρενα του Cupra.
Η μονη σιγουρη μηχανολογικη διαφορα των αυτοκινητων δοκιμης ειναι το DSG του rocco, vs manual στο Cupra.
Δεν ξερω τα ακριβη χαρακτηριστικα των φρενων του Cupra R, ισως εχει αναβαθμισμενα φρενα, σε σχεση με του rocco.
Σιγουρα παντως, ρολο παιζει και η κατασταση των ελαστικων, στο καθε αυτοκινητο, την οποια δεν γνωριζουμε, δεν αναφερεται κατι...edit P.S Τα φρενα του Cupra R νομιζω εχουν 4πιστονες μπροστα, μπαινουν extra, (υπηρχαν σε αυτο της δοκιμης...)
εαν μπουν τροχοι 19ιντσων. Οι δισκοι παντως , σιγουρα αναβαθμιζονται σε 345χ30mm μπροστα και 286χ12mm πισω.
http://carscoop.blogspot.com/2009/08/ne ... 0-tsi.html -
Νομιζα οτι ολοι χρησιμοποιουσαν τα κλασικα , αυτα που χω κι εγω κι εδω που τα λεμε μια χαρα τα βγαζουν περα παρα το βαρος του αυτοκινητου..
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Νομιζα οτι ολοι χρησιμοποιουσαν τα κλασικα , αυτα που χω κι εγω κι εδω που τα λεμε μια χαρα τα βγαζουν περα παρα το βαρος του αυτοκινητου..Sent from my LG-P500
Πες τα στον taurus, που γκρινιαζει, λες και το εχει δει απο κοντα, αν και ποσο κουραζεται, και μετα απο
τι πιεση, σε ποιες συνθηκες... -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν βαριέσαι τις αναλύσεις επί αναλύσεων? Αφού θα σε βγάλουν τρελό και ότι δεν κατάλαβες ακριβώς τι εννοούσε ο συντάκτης και ότι δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση ήταν πριν τα τακάκια και ότι ήταν ανάδρομος ο Ερμής εκείνες τις μέρες και μπλα μπλα μπλα μπλα...Όπως λέει και ο Πανούσης...'είναι πολλά στην μέση'...
Έπεσες κατά 50% μέσα: τελικά δεν έφταιγε ο ανάδρομος Ερμής, αλλά τα λάστιχα (εκτός φυσικά από τα τακάκια που ήταν στανταράκι...).
Έπεσε στα χέρια μου το Drive που είχε το συγκριτικό Σιρόκκο/Φόκους/Μεγκάν/Κούπρα στην Κρήτη και γράφει στο τέλος οτι τα τακάκια στο 'ρόκκο παρουσίασαν κόπωση και από τα απανωτά φρεναρίσματα και από τη λειτουργία του xds. Και όλα αυτά σε ανηφορική διαδρομή, έτσι? Για όσους είχαν αντιρρήσεις περί της φθοράς που δημιουργούν στα φρένα τα ηλεκτρομπλοκέ...
Το cupra ειχε ηλεκτρομπλοκε? Ειπαν κατι για αυτο?
Μου φαινεται παραξενο παντως
Sent from my LG-P500
Φυσικα και εχει. edit Δεν γραφει κατι για κοπωση στα φρενα του Cupra.
Η μονη σιγουρη μηχανολογικη διαφορα των αυτοκινητων δοκιμης ειναι το DSG του rocco, vs manual στο Cupra.
Δεν ξερω τα ακριβη χαρακτηριστικα των φρενων του Cupra R, ισως εχει αναβαθμισμενα φρενα, σε σχεση με του rocco.
Σιγουρα παντως, ρολο παιζει και η κατασταση των ελαστικων, στο καθε αυτοκινητο, την οποια δεν γνωριζουμε, δεν αναφερεται κατι...edit P.S Τα φρενα του Cupra R νομιζω εχουν 4πιστονες μπροστα, μπαινουν extra, (υπηρχαν σε αυτο της δοκιμης...)
εαν μπουν τροχοι 19ιντσων. Οι δισκοι παντως , σιγουρα αναβαθμιζονται σε 345χ30mm μπροστα και 286χ12mm πισω.
http://carscoop.blogspot.com/2009/08/ne ... 0-tsi.htmlΕπίσης, είναι φανερό πως το Scirocco ΔΕΝ έχει πρόβλημα: το πρόβλημα το έχει το Cupra που έχει αναβαθμισμένα φρένα και δεν βγαίνει χειρότερο ως όφειλε.
Ανακεφαλαιώνουμε λοιπόν: Το Megane είναι ακριβότερο και στην συγκεκριμένη διαδρομή πιο αργό. Επομένως το Scirocco είναι καλύτερο.
Το Cupra έχει αναβαθμισμένα φρένα, που είναι εξτρά, πράγμα απαράδεκτο, γιατί το Scirocco δεν έχει.Το βασικό είναι πως σε κάθε περίπτωση, το Scirocco είναι το καλύτερο όλων και απορώ γιατί κάποιοι επιμένουν πως υπάρχει περίπτωση να μην είναι παντού και πάντα και εις τον αιώνα των αιώνων καλύτερο.
Αμήν.
-
Hell yeah!!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
edit P.S Τα φρενα του Cupra R νομιζω εχουν 4πιστονες μπροστα, μπαινουν extra, (υπηρχαν σε αυτο της δοκιμης...)
εαν μπουν τροχοι 19ιντσων. Οι δισκοι παντως , σιγουρα αναβαθμιζονται σε 345χ30mm μπροστα και 286χ12mm πισω.
http://carscoop.blogspot.com/2009/08/ne ... 0-tsi.htmlΕμένα αυτή εδώ δεν μου φαίνεται για 4πίστονη:
Όχι πως έχει σημσσία φυσικά, αλίμονο, το Scirocco ΕΙΝΑΙ , ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ καλύτερο, απλώς για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις.
-
H μόνη σχέση που θα μπορούσε να έχει η φθορά των ελαστικών με την κόπωση των τακακιων έχει να κάνει με την -υποτιθέμενη- μεγαλύτερη συμμετοχή του xds. Στο φρενάρισμα δεν παίζει και τόσο ρόλο, εκτός αν έχω ξεχάσει και αυτά που ξέρω. Αυτό σημαίνει δηλαδή οτι αν φθαρούν τα ελαστικά μου, θα πρέπει να θεωρώ δεδομένο και φυσιολογικό οτι τα τακάκια μου θα κουράζονται πιο εύκολα (this is not a bug, but a feature φάση )? Ή οτι θα πρέπει να κυκλοφορώ πάντα με ελαστικά 'κούτα'? Πάντως πουθενά στο τεστ δεν αναφέρει φθαρμένα ελαστικά για το Σιρόκκο. Ούτε για τακάκια βεβαιως. Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε δηλαδή.
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Νομιζα οτι ολοι χρησιμοποιουσαν τα κλασικα , αυτα που χω κι εγω κι εδω που τα λεμε μια χαρα τα βγαζουν περα παρα το βαρος του αυτοκινητου..
Sent from my LG-P500
Πες τα στον taurus, που γκρινιαζει, λες και το εχει δει απο κοντα, αν και ποσο κουραζεται, και μετα απο
τι πιεση, σε ποιες συνθηκες...Τι σχέση έχει η λειτουργία των φρένων στο τετρακίνητο S3 με αυτή στο προσθιοκίνητο Σιρόκκο, όπου στο ένα απλά φρενάρουν και στο άλλο μόνο καφέ δεν ψήνουν?
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εμένα αυτή εδώ δεν μου φαίνεται για 4πίστονη:
εμενα μου φαινονται τα ιδια φρενα που εχουν ολα τα μεγαλα γκολφοειδη
και η οποια ειναι διπιστονη , αν και αυτο δε σημαινει απαραιτητα κατιτο βασικο κακο που εχουν αυτα τα φρενα ειναι οτι εχουν υπερβολικα μεγαλο δισκο, ο οποιος μπορει μεν να μη ζεσταινεται ευκολα , αλλα εχει τη ταση να στραβωνει..
Τι σχέση έχει η λειτουργία των φρένων στο τετρακίνητο S3 με αυτή στο προσθιοκίνητο Σιρόκκο, όπου στο ένα απλά φρενάρουν και στο άλλο μόνο καφέ δεν ψήνουν?
σιγουρα στο s δεν κουραζονται για να κανουν και τη δουλεια του μπλοκε, απλα τα ανεφερα γιατι μιλαμε για +130 κιλα
και στο s παντως γινεται να τα βγαλεις off, κρατανε αρκετα αλλα σε μια μεγαλη διαδρομη πηγαινοντας γρηγορα (για πανω απο 10 λεπτα ας πουμε με εντονα φρεναρισματα) καποια στιγμη θα κλασουν..
σε καποια φαση παντως οπως ειχα πει δεν ειχα βαλει οεμ τακακια και μπορει να μην ειχα φρενα μετα απο 2-3 καλα φρεναρισματα (απο 170-180) ευτυχως αυτα τα κωλοτακακια πεθαναν σε 15000 χλμ και ξαναβαλα ATE τα οποια βγαζουν σιγουρα ενα 30αρι ακομα και σε μενα που ειμαι πολυ του φρενου (το χαιδευω αρκετα για προληπτικους λογους )
ενα καλο μυστικο για να μη μενεις απο φρενα ειναι οταν σταματας σε καποιο φαναρι να μην πατας φρενο για να μην ζεσταινεις ανουσια τακακια και υγρα φρενων (μπορεις να βαλεις χειροφρενο το οποιο ειναι με ξεχωριστα ταμπουρα , της πλακας βεβαια το αυτοκινητο κινειται σα να μην τρεχει τιποτα αμα πας να ξεκινησεις αλλα τη δουλεια της ακινητοποιησης την κανουν μια χαρα)
ειδα πολυ μεγαλη διαφορα στην αντοχη των φρενων μου με τη παραπανω τακτικη -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
H μόνη σχέση που θα μπορούσε να έχει η φθορά των ελαστικών με την κόπωση των τακακιων έχει να κάνει με την -υποτιθέμενη- μεγαλύτερη συμμετοχή του xds. Στο φρενάρισμα δεν παίζει και τόσο ρόλο, εκτός αν έχω ξεχάσει και αυτά που ξέρω. Αυτό σημαίνει δηλαδή οτι αν φθαρούν τα ελαστικά μου, θα πρέπει να θεωρώ δεδομένο και φυσιολογικό οτι τα τακάκια μου θα κουράζονται πιο εύκολα (this is not a bug, but a feature φάση )? Ή οτι θα πρέπει να κυκλοφορώ πάντα με ελαστικά 'κούτα'? Πάντως πουθενά στο τεστ δεν αναφέρει φθαρμένα ελαστικά για το Σιρόκκο. Ούτε για τακάκια βεβαιως. Άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε δηλαδή.Οταν εχεις σχετικα πιο φθαρμενα ελαστικα, το ποσοστο τριβης μεταξυ ελαστικου και οδοστρωματος μειωνεται κατα το φρεναρισμα, ΑΡΑ, για να πετυχεις καλυτερο φρεναρισμα (μεχρι ενος σημειου, και με την βοηθεια ABS φυσικα) δινεις μεγαλυτερη πιεση στο πενταλ, και φυσικα
προκαλειται ευκολοτερη-γρηγοροτερα κοπωση στα τακακια.
Τοσο δυσκολο ειναι να το καταλαβεις?
Ακομα και αν ηταν κουτα τα ελαστικα, τα φρενα του παρουσιασαν πραγματι κοπωση οπως αναφερεται, δεν ξερουμε ομως και τι χρηση ειχε γινει απο προηγουμενους συντακτες. Μπορει στο συγκεκριμενο, να ειχαν γινει περισσοτερα χλμ χωρις αντικατασταση στα τακακια.
Στην παρουσιαση, στην πιστα Μεγαρων παντως γυρνουσαν ολη μερα (με διαλειμματα φυσικα καθε 15-20λεπτα περιπου)
χωρις να εχουν αλλαξει τακακια, και χωρις να εχει αναφερει -τουλαχιστον απο τους τρεις δοκιμαστες που ρωτησα- καποιος
μειωμενη αποδοση στα φρενα. Ολα αυτα, οταν αντιστοιχα, stock Μ3 Ε92, μετα απο 20λεπτα στα Μεγαρα, βγαινουν εξω με βρασμενα υγρα. -
Και πάλι, καμία σχέση το πώς επηρεάζονται τα φρένα από τα κακά λάστιχα σε περίπτωση φρεναρίσματος συγκριτικά με το πόσο επηρεάζονται σε περιπτώσεις antispin, xds κτλ. Αλλά και πάλι θεωρητικά μιλάμε, καθώς αν υπήρχε θέμα με τα λάστιχα, θα είχε αναφερθεί και -πίστεψέ με- δε θα ήταν ανταγωνιστικό το Σιρόκκο. Άρα άτοπο αυτό. Για τα τακάκια τώρα... πιστευεις οτι ένα σοβαρό περιοδικό θα δεχόταν να κάνει δοκιμή με τελειωμένα τακάκια και μια σοβαρή αντιπροσωπεία θα δεχόταν να δώσει το αμάξι της σε τέτοια κατάσταση? Πες οτι ψάχνεις για δικαιολογίες για να μην 'υποβαθμιστεί' το αγαπημένο σου αυτοκίνητο και άσε τα υπόλοιπα. Και μετά έλεγες τον Νίκο επίμονο...
Εξαιρετικό το κολπάκι της σύγκρισης με τη Μ3, μόνο που δεν πιάνει καθώς οι γνώστες έχουν μια εικόνα για το εγγενές πρόβλημά της στο θέμα της αντοχής των φρένων, λόγω βάρους και -κυρίως- λόγω έλλειψης πολυ-πίστονων δαγκανων και λόγω αναλογικά μικρών φρένων. Μπορώ να κλέψω κι εγώ εκκλησίες με τέτοιου είδους συγκρίσεις. Πάμε παρακάτω.
Θα το ξαναπώ: έχει αναφερθεί στο παρελθόν σε περιοδικά και νετ για σκηνικά όπου το esp βγήκε off μετά από κάποια χιλιόμετρα στροφών υπό πίεση, για να προστατευτούν τα τακάκια. Ψάχνω να βρω το σχετικό λινκ και θα το παραθέσω. Το θυμάμαι καλά οτι το έχω διαβάσει, όταν θυμηθώ το πού, θα επανέλθω.
GOLF R - SCIROCCO R